Berardi: "2006-ban elutasítottam a Juventust"

Berardi Domenico_Sassuolo.jpgA Sassuolo ifjú tehetsége, akit a Juventus jövőre Torinóba igazolhat, hosszabb nyilatkozatot adott a La Gazzetta dello Sportnak, amely során természetesen szó esett a zebramezes együttesről is.

"Kik jelentenek inspirációt számomra? Leo Messi a technikája és a klasszisa miatt és Zlatan Ibrahimović az ereje és a képességei miatt. Ha a játékstílust vesszük alapul, akkor inkább Arjen Robbenre hasonlítok."

A csapattárs Simone Zaza a következő szezont már a Juventusnbál kezdi, s jövő nyáron talán ismét egy csapatnál szerepelhetnek majd.

"A Sassuolo nevelése vagyok, s annak is érzem magam. Mindent ennek a klubnak köszönhetek, ezért boldog vagyok, hogy teljesen megvásároltak. Egy álom számomra, hogy itt lehetek, mivel korábban labdaszedő voltam Pomini kapuja mögött, most pedig a csapattársa lettem.

A Juve az a Juve, megtisztelő, hogy kapcsolatba hoznak egy nagy klubbal, s megvásárolhatnak a következő szezonban, de nem akarok ezzel foglalkozni.

Elmesélek egy történetet. 2006-ban tizenkét éves voltam, s a Juventus megbízottja eljött, hogy megnézzen egy ifjúsági tornán. Szeretett volna azonnal Torinóba vinni, de elutasítottam, mert nem álltam készen arra, hogy elhagyjam a családomat és az otthonomat Calabriában. Emlékszem, hogy még a távozás gondolatától is sírtam.

Gyerekként az Internek szurkoltam, de most csak a motorsportban szurkolok, konkrétan a Ferrarinak és Valentino Rossinak."

Berardi az U21-es válogatott egyik legnagyobb erőssége, s hamarosan bekerülhet Antonio Conte keretébe is.

"Bízom benne, hogy így lesz. Három célom van erre a szezonra: sok gólt akarok lőni, azt akarom, hogy a Sassuolo a középmezőnybe kerüljön, s ott akarok lenni az EB-n Olaszországgal. Ahhoz, hogy ezek közül az utolsó valóra váljon, az első kettőt teljesítenem kell."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr937654132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro86 2015.07.25. 16:19:19

Szerintem ha nincs ilyen sikeres szezonunk és ezáltal nem lett volna elég pénzünk Dybalára, garantált hogy Berardi nálunk köt ki. Nem számít, hogy gyerekként kinek szurkolt, amennyiben a későbbiekben megvesszük, biztos vagyok benne hogy hasznára lesz a csapatnak. Meg tudom érteni Berardit hogy jelenleg szívesebben maradt a csapatánál, elég nagy lenne a konkurenciája, nem beszélve arról hogy túlzottan nem örülhet annak, hogy egy nála semmivel sem jobb Dybala sok pénzért érkezett, ezáltal őt játszatni kell.

Juveboy92 2015.07.25. 16:32:43

@Alessandro86: én meg szimplán nem látok benne akkora elkötelezettséget a Juve iránt mint Zaza esetében... A Juvehoz hozzá böfögött annyit a Juve az Juve.. De a tervei között nincs olyan hogy bizonyítson felénk...

Juvegaspy 2015.07.25. 17:16:42

@Juveboy92: igy-igy.
Kisse csalodott vagyok a nyilatkozat miatt.
Meglatjuk jovore mi tortenik mindenesetre nincsenek nagyratoro almai gondolom fel a kihivastol...

MarekCsont 2015.07.25. 17:22:23

Nincs ezzel a nyilatkozattal semmi gond, Berardinak csupán már a fasza tele van azzal, hogy hiába bizonyít inkább másokat vesz meg a Kancsi

Apuleius 2015.07.25. 17:27:10

@MarekCsont: +1
Egyetértek, teljesen rendben van ez a nyilatkozat. Mondhatná az unalmas hazugságot,hogy mindig is a Juvénak szurkolt, de szerencsére nem teszi, s inkább óvatosan fogalmaz. Amúgy az "a Juve az a Juve" félmondatot én nem csak egy böffentésnek érzem.

Juvegaspy 2015.07.25. 17:27:15

@MarekCsont: vagy epp az ilyen hozzaallasa miatt nem vette meg Marotta

Drughi Di Bianconeri 2015.07.25. 17:44:04

@Apuleius: @MarekCsont: + 1, uraim !

Egyesek mindent megtesznek,hogy védjék/mosdassák a vezetőségünk transfereit.
És mindent megtesznek,hogy egy távozott/le nem igazolt játékost besározzanak, 0 információval a témáról.

neuropa 2015.07.25. 18:13:44

Aki emiatt a nyilatkozat miatt kiábrándul Domenicóból, annak szerintem választások előtt is megéri hazudozni. Tökéletesen korrekt interjú volt, aki viszont a "mese habbal" jellegű hulladékot akarja olvasni, arról elhiszem, hogy az őszinte kijelentések megfeküdték a gyomrát.

babo0410 2015.07.25. 21:23:30

Teljesen rendben volt a nyilatkozata. Őszinte volt, nem hazudott. És azért a Juve az Juve kezdetű bekezdés arról árulkodik, hogy jelenleg még inkább a Sassuoloban bizonyítana, és ha már ő is úgy érzi, akkor jön. Neki valószínűleg a gyerekkori kedvencétől eltekintve megtiszteltetés lenne, ha itt játszhatna. Ha tényleg ki akar kerülni az EB-re, akkor el tudom képzelni, hogy úgy gondolta a Sassuoloban több esélye van olyan szezont futni, amivel bekerül az EB-re induló olasz keretben. Egy új csapatban, pláne ahol nagyobb is a nyomás, ott nehezebb az első szezonban olyan teljesítménnyel előállni, ami miatt életében először válogatottá válhat. Szerintem pont emiatt is döntött a maradás mellett. Annak szerintem semmi köze hozzá, hogy gyerekként kinek drukkolt. Pont, hogy túl sokat nem jelenthetett neki, ha 21 évesen már nem tartja magát inter drukkernek.

MDaniel98 2015.07.30. 19:20:38

Nem vagyok róla meggyőződve, hogy Berardi annyira hozzánk akarna szerződni, persze lehet, hogy ő csak egy olyan ritka fajtája a focistáknak, akiknek van egy csöpp esze és nem akar azonnal G-14-es klubba szerződni, hogy ott aztán legjobb éveiben törje fel a pad a hátsóját, ebben az esetben örülhetünk a nyilatkozatának. Mindazonáltal, max. 2 év múlva Berardiból Juve-játékos lesz, erről meg vagyok győződve.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3352) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9861) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4118) mercato (4125) nyilatkozat (7392) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása