Az átigazolási időszakban már számos klubhoz eladták az újságírók Arturo Vidalt, ám a tegnap szárnyra kapott hír rendkívül valósnak tűnik, és nemrégiben arról tájékoztattak egyes viszonylag megbízható médiaforrások, hogy a Juventus vezetősége elfogadta a Bayern München negyvenmillió eurós ajánlatát Arturo Vidal játékjogáért.
Az események tegnap láttak napvilágot, és számos forrás, így például a Sky Sport Italia értesülései szerint a klubok tulajdonképpen megegyeztek az átigazolás tekintetében.
Az Öreg Hölgy vezetősége negyvenötmillió eurót kért a futballistáért, azonban végül negyvenmillió eurós ajánlatra bólintott rá, amely bizonyos feltételek teljesülése esetén további bónuszokkal egészülhet ki.
Arturo Vidal ügynöke, Fernando Felicevich már tegnap Münchenbe látogatott, és a jelek szerint talán már meg is egyezett a bajor klubbal a chilei válogatott bérezését illetően, így elhárult minden akadály az átigazolás előtt.
A La Stampa értesülései szerint a futballista négyéves szerződést kötött, a klub pedig évi 6,5 millió eurós bérezés biztosítására kötelezte magát.
A chilei válogatott nem először kerül a Bayern München közelébe, hiszen a Bayer Leverkusen játékosaként is érdeklődtek utána a müncheniek még 2011-ben, ám az akkori klubja nem kívánta eladni a játékost egy német versenytársnak.
A Juventus 12,5 millió euróért vette a középpályást, aki azóta vitathatatlan kulcsszereplője lett a torinói csapatnak, és alaposan kivette a részét minden sikerből, amelyet azóta a klub elért.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
verojuventino 2015.07.16. 09:36:28
MdewC 2015.07.16. 09:39:18
Aha, persze... Gyengítsük csak a csapatot. Ráfér...
Nathas 2015.07.16. 09:40:51
hellan (törölt) 2015.07.16. 09:46:54
stevenh 2015.07.16. 09:48:10
imi86 2015.07.16. 09:51:59
nagyon szomorúvá tesz Arturo ezzel :(
consminor 2015.07.16. 09:52:05
consminor 2015.07.16. 09:55:16
GabeTR 2015.07.16. 09:55:51
Ha belegondolunk az utolsó év volt, hogy nagyobb összegért el tudjuk adni
Viszont így kellene egy jó alternatíva bal oldalra, hogy Asamoah felszabaduljon. Bár ahogy bicegett az utolsó meccsen az nem volt biztató.... :(
hellan (törölt) 2015.07.16. 10:04:04
@stevenh: Valoban alom csak. :)
MdewC 2015.07.16. 10:04:14
+1 Sztem nem ezt vártuk a Királytól... és akkor nagyon nagyon finoman fogalmaztam!!! :(
Lord Viktor 2015.07.16. 10:07:16
Amúgy pedig Vidalt sem értem. Papíron 3 klub van, a két spanyol és a Bayern, amely jelenleg a Juventushoz képest komoly előrelépést jelentene. Viszont a Bayern Guardiola alatt senyved, nem találja önmagát, nem világbajnok ötlet épp hozzájuk menni pont most, de hát ő tudja.
Kár továbbá, hogy ezzel az ilyen fellengzős nyilatkozatok, mint "Jövőre ismét ebben a mezben akarok döntőt játszani", illetve "Egész életemben Torinóban maradhatok" csak üres szavak, amik így utólag kínosak és feleslegesek.
De én még azért reménykedem, hogy ez csak kamu, és végül marad.
Nor82 2015.07.16. 10:11:25
mpite 2015.07.16. 10:18:33
"Kezdetben majdnem a Monacohoz ment, de a Leverkusen mindent megtett, hogy nekünk adja el 10 millió euró körüli összegért. Még szinte senki sem ismerte, emlékszem is, hogy az edzőtáborban a szurkolók közül valaki megkérdezte: „kit vett meg Marotta??”
Azonban négy kiváló év alatt 171-szer lépett pályára és 48 gólt szerzett, Arturo így gyorsan meggyőzte a szurkolókat és bezsebelt 7 trófeát. Az előző szezonban a térde és a magánéleti problémái miatt kissé partvonalon kívülre került és egyszer sem tudott egyértelműen meghatározó játékos lenni.
A kora és a szerződése miatt egy körültekintő vezetőségnek két lehetősége van: vagy most eladják, vagy soha többet, de nekem a 40 millió euró körüli ár jó üzletnek tűnik.
Természetes, hogy a szurkolókat rosszul érinti a dolog, de egy igazán nagy csapat építése különböző időszakokból áll, egy játékossal időben kell hosszabbítani, nem pedig akkor, mikor már túl késő."
hameee 2015.07.16. 10:19:01
Túl sok kulcsember ment el a nyáron ahhoz, hogy ebbe ne rokkanjon bele a csapat.
hellan (törölt) 2015.07.16. 10:20:55
MdewC 2015.07.16. 10:23:35
Sztem nem is eladó, baromi drága, plusz ott van nekünk Khedira... OMG (Persze Asa ha sérülésmentesen játszik és lenne még egy értelmes ember a bal hátvéd posztra, akkor talán nem kéne Khedirára bízni a feladatot hosszú távon...)
Trieszt120506 2015.07.16. 10:32:52
Ő tipikusan az a játékos aki 30 körül el fog fogyni. Két végéről égeti a gyertyát, a magánéletben is a határon mozog, a pályán pedig széthajtja magát. A súlyos sérülés gyakorlatilag bármikor benne van a játékában, ami akár a karrierje végét is jelentheti (1 év sérülés 1 év mire újra belejön).
A Bayern-el ilyen szempontból is jól jár, ott szerintem jóval kisebb a kockázata a sérülésnek, mert kevesebbet kell melóznia egy-egy bajnokin.
Gyori_Juventino 2015.07.16. 10:34:32
tjunior 2015.07.16. 10:36:09
MdewC 2015.07.16. 10:37:13
Plusz nem igazolható a srác.
Gyori_Juventino 2015.07.16. 10:37:23
Középpálya meg fiatalodik formálodik. Jó lesz ez nem kell pánikolni.
Reményeim szerint következő szezonban Dybala-Coman-Sturaro 3as beérik .
MdewC 2015.07.16. 10:38:07
RuidaRobert 2015.07.16. 10:39:42
Apuleius 2015.07.16. 10:46:08
Az a baj az ilyen cserékkel, hogy ha eladjuk az adott poszton a világ legszűkebb élvonalába tartozó játékost, hiába rakunk oda valakit, aki azon a poszton bevethető, a végén az lesz, hogy a minőség összességében csökkenni fog.
Jónak tűnnek az eddigi igazolások, s tudom, hogy nincs még vége a mercatónak, de nekem eddig az látszik, hogy a posztjukon klasszis játékosok távoznak (Tévez és Vidal), míg helyettük maximum tehetségek és tapasztalt, korrekt (de messze nem klasszis) játékosok érkeznek.
nemesszabi 2015.07.16. 10:56:43
Azt be kell látnunk, hogy eddig volt egy csomó baromi erős középső középpályásunk, de a mai futballban azért kell vagy irányító vagy erős szélső is.
Sischo 2015.07.16. 10:57:45
Ha szimplán a befolyó 40 misiből azért kemény lesz ezt megoldani, kíváncsi vagyok végül kiket hozunk.
imi86 2015.07.16. 10:57:53
még talán ehhez kapcsolódik, hogy oké a fiatalítás, szükséges is volt. de kétlem h jó forgatókönyv lenne ezt 1 év alatt meglépni teljes egészében..
MdewC 2015.07.16. 10:59:34
verojuventino 2015.07.16. 11:01:16
consminor 2015.07.16. 11:11:17
danimester1 2015.07.16. 11:12:45
tjunior 2015.07.16. 11:16:22
Devilke Balla 2015.07.16. 11:17:06
danimester1 2015.07.16. 11:18:53
@tjunior: Szerintem most mehetnénk "trollkodni" az Udinese-hez (is) esetleg megpróbálni onnan szemezgetni...:-) Sandro-t nem tudom milyen játékos,mert nem követem,de 26 éves,jó korban.
Apuleius 2015.07.16. 11:21:43
danimester1 2015.07.16. 11:23:56
danimester1 2015.07.16. 11:29:25
RuidaRobert 2015.07.16. 11:31:02
Azt én se tudom, hogy erősítés lenne-e, mert nem nézek Porto meccseket. Viszont a statisztikák általában nem hazudnak. A Bl-ben gyakorlatilag az összes meccsen kiemelkedőt nyújtott. Emellett fiatal és Evrán kívül nincs oda normális játékosunk. (Asamoah és Padoin nem védő)
m.martin91 2015.07.16. 11:31:25
RuidaRobert 2015.07.16. 11:38:38
(Persze a Pogba-Marchisio-Vidal középpályához viszonyítva gyengébb.)
Nagyon kell egy "agy" ezek a játékosok elé, aki húzóember tud lenni. Ez pedig nem lehet Draxler, elég vagy beválik vagy nem tehetséget hoztunk idén (Zaza, Dybala, Rugani), amivel egyébként nincs is gond, de elég volt.
krisszvector 2015.07.16. 11:38:54
tjunior 2015.07.16. 11:39:39
Egyelőre sok a ha meg a talán, Vidalt még el sem adtuk, túl sok a spekuláció.
danimester1 2015.07.16. 11:41:09
MdewC 2015.07.16. 11:49:36
Mikor lesz egy olyan átigazolási szezon, amikor mindenki happy??
Bár ha ezek után megint megnyernénk a bajnokságot, plusz jó BL szereplés, akkor bánja a fa....!
Inkább nyáron izguljak, mint ősszel/tavasszal és télen...
De nem? :D
venember83 2015.07.16. 11:52:04
danimester1 2015.07.16. 11:55:24
RuidaRobert 2015.07.16. 11:59:51
Juveboy92 2015.07.16. 12:12:00
RuidaRobert 2015.07.16. 12:19:36
Draxler nekem lutri. Isco technikai tudás szempontjából abszolut az elitbe tartozik. Emmellett Allegri is elmondta, hogy Oscar mellett neki ő a favorit. Egy ilyen szezon, illetve egy ilyen mértékű mercato (70-80 milliós eladási oldal lesz a végére) után megérdemelné az edző, hogy azt a játékost kapja meg, akit kért.
juve28adam 2015.07.16. 12:21:03
Dante01 2015.07.16. 12:24:21
Ha a kezdőt nézitek a védelem maradt. Pirlo nélkül is ment a csapatnak sőt!
A csatársor szerintem Tevez nélkül is erős.
Gond inkább a középpálya Vidal nélkül. Ha helyette nem jön egy vezér akkor leszünk gondban.
Gannicuss 2015.07.16. 12:25:25
Egyébként én már kibékülve a kedvenc eladásával csak akkor lennék, ha Verratti + Isco vagy Oscar is érkezne. Ez minden bizonnyal nem fog megtörténni.
RuidaRobert 2015.07.16. 12:30:28
m.martin91 2015.07.16. 12:38:14
tjunior 2015.07.16. 12:41:44
krisszvector 2015.07.16. 12:43:24
Hazai pályán szerintem,simán belefér 1-2 év építkezés,szinte mindenki ezt csinálja olaszban,a BL viszont már más dolog,igaz,egy rossz szereplésre hamar rá lehet majd fogni,hogy de hát mi építkezünk.:)
matya80 2015.07.16. 12:44:20
RuidaRobert 2015.07.16. 12:44:49
Védekezésben nem elég hatékony ahhoz a poszthoz, de valahogy irányítóként se az igazi.
Szerintem 4-3-3-ban 4-3-2-1-ben lenne hasznos. A szélen rendre megveri az emberét és veszélyesen be tud törni. Ez tetszett a játékában idén, másban nem éreztem annyira erősnek.
Devilke Balla 2015.07.16. 12:52:53
Juveboy92 2015.07.16. 12:58:24
hozzáteszem még aztis hogy bármennyire is szórnátok a pénzt BL bevétel stb...ezen a vonalon ahogy meg a vezetőség gondolja lesz 60-80 millió bevételünk és 1-2 év múlva mikor meg Bonu Chiello Marchisiot kell cserélni akkor akár Pogba beáldozásával vagy anélkül is akár egy Verratti elhozható meg minőségi védők, nagyon stabil anyagi háttér mellett...nem kell minden pénzt elverni mert egy Isco nem garancia még arra hogy megint a döntőig meneteljünk a BL-ben és megint ilyen bevételt generáljunk...
Gannicuss 2015.07.16. 13:27:17
36 milla plussz 4 bónusz. Rohadtul keveslem... Reméltem, hogy Götzét belevonjuk vagy 45 körül megy.
Méginkább, hogy lenyilatkozza nem megy sehova...
Elvileg még Götzéről külön tárgyalunk 35 körül ajánlanánk érte...
Nálam Isco Götze Oscar a sorrend.
mpite 2015.07.16. 13:29:01
Gannicuss 2015.07.16. 13:35:15
Az általad említett játékosok egyike sem jelent igazi minőséget. Talán Alex Sandro jó vétel lehet. Ha bl szinten gondolkodunk Draxler és Vrsaljko vicc kategória. Lehet, hogy fiatalok de még ha be is vállnak a későbbiekben egyenlőre nem kezdő szintű játékosok. Draxler miatt semmiképpen semszabad felállást váltani. Ha mondjuk nem válnak be a kutyának nem kellenek majd.
Ezzel szemben az Isco, Götze, Oscar hármas fiatal klasszis játékosok hatalmas potenciállal. Ha esetleg nem válnak be is lenne rájuk kereslet az biztos.
Juveboy92 2015.07.16. 13:58:36
venember83 2015.07.16. 14:00:16
imi86 2015.07.16. 14:01:34
kedvenc játékosom egy általam nagyon utált klubban? nemár..
ebben a szezonban akarok kimenni először torinóba végre, sok év tervezgetés után és része lett volna egy vidal mez vásárlás is... ezt veszi el tőlem arturo. de persze ez csak a személyes nyomorom.. :(
Magyar Közöny 2015.07.16. 14:12:04
Pirlo kiesését tavasszal sem érezte meg a csapat,mert felgyorsult a játék. Tévez pótlása már eleve kérdéses,de Vidal még ezek mellé már érvágás. Ráadásul potom összegért,ha már elmegy, nem hiszem el, hogy nem lehetett nagyobb összeget kipréselni,mert ez nem olyan sok. Nyilván egy Pogba 80-90 milliós deal után nem fájna a szívem,de ez így elég karcsú, ráadásul ezek szerint úgy adhatták el Schweinsteigert,hogy már akkor megköttetett a szóbeli megállapodás. Davids óta nem volt ilyen kemény emberünk,nem tudom,ki pótolhatja (Khedira,Sturaro,Asamoah nem az a szint) a sok poszton bevethető rombolónkat..
Lord Viktor 2015.07.16. 14:12:51
Magyar Közöny 2015.07.16. 14:22:49
udawa 2015.07.16. 14:23:18
Gannicuss 2015.07.16. 14:32:09
Magyar Közöny 2015.07.16. 14:37:22
venember83 2015.07.16. 14:39:43
NucLeo 2015.07.16. 14:44:59
Idén még jó pénzt kapunk érte,amit ha jól fektetünk be és érkezik egy nagy név,lehetőleg irányító (Götze,Oscar pl.),azzal hosszú távon jól járunk szerintem.Persze Arturo rohadtul hiányozni fog,de minden attól függ,hogyan/kire költjük el a bevételt.
Magyar Közöny 2015.07.16. 14:45:51
stevenh 2015.07.16. 14:46:45
Magyar Közöny 2015.07.16. 14:47:59
Magyar Közöny 2015.07.16. 14:50:51
m.martin91 2015.07.16. 14:51:45
Barolo4 2015.07.16. 14:53:02
Devilke Balla 2015.07.16. 15:06:06
Drughi Di Bianconeri 2015.07.16. 15:06:10
Jómagam köpni-nyelni nem tudok,fel sem fogom mi van.
Szégyen, nem szégyen: a sírás kerülget ! :(
Az új Juventusban Vidal volt a kedvenc játékosom,akit akár CSK-nak is el tudtam volna képzelni.
Számomra Vidal testesítette meg leginkább A JUVENTUS-T, ezekben az években és el nem tudtam volna képzelni,hogy valaha eladjuk másik európai klubhoz :(
Ő volt maga a GRINTA a Spirito Juve ! Nem Marchisio,nem Pirlo,nem Pogba.
A nagy Moggi is adott el kulcsjátékost,sőt csk-t, sőt identitást/stílust meghatározó,VEZÉR szereppel bíró játékost, na de akkoriban tele volt 1 rakás ilyen játékossal a keret és általában olyasvalaki érkezett,aki azonnal a magáévá tette a "juventinoságot" (nyilván nem a zsoldos Vierire gondolok).
De Vidal-t a mai fociban kb. lehetetlen pótolni,nekünk meg főleg,de igazság szerint,ha nagyon megerőltetem magam, nem jut eszembe más, csupaszív,100%on pörgő,alázatos gyilkos,aki támadásokban is f@sza.
Sose felejtem el,mikor a Bayern elleni meccseken mindenki be volt sz@rva (beleértve Conte-t is) vagy csak lusta volt (Pirlo,Marchisio),de Vidal 3 ember helyett melózott,ment előre ,égett a tűz a szemében, és pörgette fel a srácokat.
De még az elmúlt 1 éve is tipik Vidal: nincs formában,de érezvén az edző bizalmát,felszántja a pályát,pörög és odalép mindenkinek, a szezon 2. felére meg újra klasszis volt,a Copa America-ra meg visszatért AZ Igaz Artur - Király !
Sehogy sem tudják jóvátenni Marrottáék ezt,hogy eladják a legkarakteresebb,legszerethetőbb játékosunkat.
Az eladási ár meg valami nevetséges: 35 M...szóval még jó idióta is a kancsal :(
Ekkora összegért váltott klubot egy Schneiderlin,aki Vidalhoz képest még senki.
De mondhatnám a múltból Illaramendi-t is pl,meg csomó más arcot.
Ha nagyon köti az ebet a karóhoz Marrotta,akkor 50-et ki lehetett volna sajtolni a Bayern-ből,pláne,hogy ők tele vannak pénzzel.
De mindegy,ez a része nem is érdekel,mert ha 100 M-ért adjuk el,akkor is el lennék keseredve.
Ez a nyár,mostmár kijelenthető,hogy katasztrófa: 2.5 ,nagyon fontos kulcsemberünk (Pirlo már csak félig volt az,max.) távozott és a pótlásuk egyelőre "erősen megkérdőjelezhető" és akkor még qrva finoman fogalmaztam...
Mikor megjött az a patkányfejű,inkompetens,tehetségtelen "tuniszi herceg" itt poénkodtam vele,hogy nehogy majd az legyen,hogy Ő lesz majd a pótlása Vidal-nak vagy Pogbának, erre kb. mindenki lehurrogott (élükön baboval :D ), aztán most tessék, itt van teljes valójában.
Khedira lesz Vidal pótlása....drága JÓISTENEM, most az egész világ rajtunk röhög, de én inkább kajak sírok és beveszek 2 doboz altatót. MIEZ !?!?
Megértem,hogy új játékosokat akarnak hozni,viszont ehhez már nincs saját tőke,el kell adni, de miért nem inkább Pogba-t ?
Kajak,érte nem sírtam volna,pláne,ha bejön érte egy 90-100 M, erősködött Marrotta a barca-s különítménnyel Marrotta,hogy 80-ért nem megy sehova,erre fel jövőre úgy is megy oda és eladja helyette a középpálya SZÍVÉT, fillérekért.
Kajak,semmiben nem különbözünk a Dortmund,Atlético,Arsenal vonaltól, tehát a Top csapatok 2. vonalától.
Ilyen politikával viszont az életben nem leszünk újra ott az elitben,náluk nem az van,hogy jön egy "nagyobb hal" és kénytelenek eladni,hanem inkább egy posztra is van 4-5 játékosuk,klasszisokból,de minimum kiemelkedően jó játékosokból,és vesznek oda még egy klasszist.
Most ezek után ki lesz a Karakter a csapatban, akit lehet Imádni ,rajongani érte ?
Marchisio,akinek egy kiváló félszezonra jut 1 teljes szezonnyi csőd és szürkeség ?
Sőt,ő még egy jobb szezonjában is képes heteken át SEMMIT csinálni,aztán hirtelen megtáltosodni pár meccsre,majd megint totál homály.
Ilyen reméljük nem lesz és 29 évesen le bír hozni egy konstans jó teljesítményt egész szezonban.
De akkor se közelíti meg Vidal-t semmiben. Pedig Ő 21 éve a Juve-család tagja,részese. De Vidal mégis inkább tipikusabb : JUVENTUSBA SZÜLETETT játékos.
Vagy az olykor' flegma Pogba ? Aki legkésőbb jövőre úgyis távozik,óriási összegért.
Na mindegy,úgyse olvassa el senki ezt a regényt,amit ideírtam,de teljesen ki vagyok:(
Vidal-nak sok sikert kívánok az Életben és (sajnos) az új csapatában is,biztos vagyok benne,hogy a tüdejét ki fogja köpni ott is,bár ő inkább a Heynckes féle Bayernbe illett volna,mint ebbe a szétvert,korcs Bayernbe.
GRAZIE ARTURO ! VAFFANCULO marrotta e agnelli. .Dögölj meg khedira.
U.I.: Szerintetek közrejátszik az eladásában a részegen okozott autóbalesete ?
Magyar Közöny 2015.07.16. 15:13:10
stevenh 2015.07.16. 15:15:47
GRAZIE ARTURO ! VAFFANCULO marrotta e agnelli. .Dögölj meg khedira.
hellan 2015.07.16. 13:10:13
Sky szerint Vidal kerte az eladasat.
MdewC 2015.07.16. 15:22:20
Nagyon sajnálom Cimbora, ezért is írtam rád.
Tudom, hogy ez nem kárpótol semmiért, de a söröket én fizetem a következő meccsnézésen, illetve remélem, hogy történik valami csoda és olyan csapatot nézhetünk, aki Vidal helyett is felszántja a pályát és szétkapja az ellenfeleket. Ez a minimum lesz jövőre, hogy a többiek összekapják magukat, nagyon kíváncsi leszek a csapat családias hangulatára ennyi új érkezővel...
Egyébként ez körülbelül olyan, mintha a Barca eladta volna Iniestát. Kis túlzással persze. A németek meg eladták egy legendájukat Arturoért...
A kérdés továbbra is az, hogy lesz-e még "komoly" igazolásunk a nyáron...
De, hogy Vidal és Pirlo nélkül milyen lesz a közép pályánk, az jó kérdés?
Így messze nem a miénk a legerősebb kp, az tuti...
mpite 2015.07.16. 15:23:31
Gabuero9 2015.07.16. 15:32:32
danimester1 2015.07.16. 15:33:05
venember83 2015.07.16. 15:40:40
Barolo4 2015.07.16. 15:41:54
Én viszont ettől függetlenül azt gondolom, hogy ez elsősorban Vidal döntése és nem másé..... az mindenkinek egyértelmű, hogy az idei szenzációs év ellenére sem vehetjük fel a versenyt a top 3 csapattal.... nekünk az a fontos, hogy folyamatos maradjon az építkezés/fejlődés (és itt nem elsősorban az eredményekre gondolok). Ha a vezetőségnek volt esze (sztem volt), akkor Vidal kapott (a balhéi és flegmasága ellenére) egy szerződés hosszabítási lehetőséget.... ebbe jó eséllyel a legjobban kereső játékosunk lett volna, de kevesebbett kapott volna mint pl. a Bayernél.... gondolom ezt nem fogadta el és kérte az eladását (ezzel lemondva arról, hogy ikon legyen).... innentől kezdve logikusabb a történet, bár én is min. 50m-et vártam volna érte. Fájdalmas őt elengedni, de szerintem ettől függetlenül jó csapatunk lesz, én bízok a jövőben. Forza Juventus!
Apuleius 2015.07.16. 15:42:57
Apuleius 2015.07.16. 15:46:19
mpite 2015.07.16. 15:59:15
Magyar Közöny 2015.07.16. 16:06:42
Rivendell 2015.07.16. 16:07:31
GabeTR 2015.07.16. 16:08:57
Sok mindenben egyet értünk.
Innentől tényleg nagyon kíváncsi leszek az új szezonra, és hogy Allegri hogyan épít új középpályát és taktikát... érdekes szezon elé nézünk!
Rivendell 2015.07.16. 16:17:11
na tessék nyitott szemmel járkálni
venember83 2015.07.16. 16:23:00
Rivendell 2015.07.16. 16:23:14
akkor most hogyan is akarjátok? akkor már inkább csak 1 Götze vagy Isco...Götze szerintem sokkal drágább nem lenne,mint Draxler..Alex Sandrot meg vegyék csak meg saját zsebből,bőven beleférhetne a mercato keretébe.
mpite 2015.07.16. 16:26:23
Devilke Balla 2015.07.16. 16:27:06
Gannicuss 2015.07.16. 16:33:39
venember83 2015.07.16. 16:37:11
Rivendell 2015.07.16. 16:42:19
ááá nekem Agüero nem kéne már,pláne hogy tele a csatár részleg
Rivendell 2015.07.16. 16:43:18
mpite 2015.07.16. 16:59:37
Rocky80 2015.07.16. 17:17:41
Meg egyébként is, legyen már egy ellenvélemény is:
Valami megtört bennem vele kapcsolatban amikor a Copa-n kiderült a hülyesége.
Gondoljunk csak bele: élete egyik legfontosabb eseményén két meccs között elugrik kaszinózni, hazafelé meg száguldozik részegen amikor mellette van az asszony meg a gyerekek...
Persze Vidalnak ezt szabad, mert másnap bocsánatot kér... Ennél sokkal kevesebbért kirakta a klubja azonnal a gyereket aki megfogta Cavani seggét vagy megujjazta - ki hogy látta.
És ez az ember példakép, meg ikon, meg ezért sírunk? Tévez legalább ennyit letett az asztalra, minden meccsén kihajtotta a belét, és a leges-legelején megmondta, hogy neki a Boca az első, a vezetőségnek meg januárban megmondta, hogy a nyáron lelép! Persze hogy nem kürtölte világgá, mert azonnal kapta volna a savazást a szurkolóktól, a szezon hátralévő részében koncentrálni sem tudott volna.
Így is kapott hideget-meleget amikor kiderült hogy távozik: zsoldos, hálátlan, sorolhatnám. De helyette hála Istennek itt van Vidal, akinek szíve-lelke a Juventus, aki maga a spirito Juve, aki innen akar nyugdíjba menni - legalábbis a nyilatkozatai alapján.
Erre már tavaly is majdnem lelépett a Unitedhez, idén meg lekoccol simán a nagyobb fizetésért. Akkor ki a zsoldos?
Ez az ember nekem nem példakép, nem ikon, nem a Juventus legfontosabb játékosa! A játékosok jönnek-mennek, de a klub örök!
Lesznek majd új kedvenceink, lesznek majd új ikonjaink, itt van Dybala, itt van Rugani, Mandzukic megállja a helyét biztos vagyok benne, Bonucci igazi vezér lehet, Zaza robbanthat! Ne temessük a klubot, itt van nekünk Allegri is, biztos hogy kitalál valamit! Lehet, hogy nem egy ember veszi át a szerepkörét, hanem csapatszinten lesz megoldva, de meg lesz oldva, ebben biztos vagyok. Ha valaki ért a szervezettséghez, akkor az Allegri.
Bárki lesz is az új irányítónk, ha lesz egyáltalán, imádni fogom ez biztos. Ugyanúgy imádni fogok bármilyen új játékost, mert ők is akarnak majd, nekik is érdekük, hogy jól játszanak.
És nagyon várom már az új szezont is, mert kíváncsi vagyok, Allegri hogy oldja meg, kíváncsi vagyok mit nyújt Dybala, kíváncsi vagyok milyen lesz Rugani-Zaza-Khedira-Mandzukic és még sorolhatnám.
Biztos nem lesz BL döntő megint, de nem ez a lényeg. A lényeg a csapat, a lényeg az, hogy megfiatalodtunk, a lényeg az, hogy jó edzőnk van, a lényeg az, hogy a csomó új játékosból is lehet ikon, lehet karakter. A Juventus mindig csapatként volt a legerősebb, nem egy sztárválogatott, hanem egy család. És ebből a közegből döntött úgy a hülyegyerek, hogy lelép. Lelke rajta... Akkor ezek szerint sosem volt az, akit egyesek beleláttak.
Forza Juve!
Rivendell 2015.07.16. 17:35:15
ui:én most 1 fiatal "Arsenalt" megnéztem volna idén,bár még lehet ha Draxler-Götze-Isco-Oscar közül érkezik valaki,mert ők sem öregek,de 1 belevaló tökös olaszt jobban megnéznék....
Rocky80 2015.07.16. 17:41:06
Úristen, hogy várom már a szezont! :-)
Rivendell 2015.07.16. 17:44:32
babo0410 2015.07.16. 17:45:50
Rivendell 2015.07.16. 17:46:23
Rocky80 2015.07.16. 17:49:47
Be is kell szerezzek egy tévét ami élő adást lassítani tud... :D
Rivendell 2015.07.16. 17:50:11
vezetőséget nem az eladás miatt szidjuk,csupán az eladásban szereplő ár miatt,mivel ebből az összegből kb képtelenség tkp-t vagy irányítót hozni,persze ha minőséget is szeretnénk.
pedronegroo 2015.07.16. 18:01:57
Szerintem ez a leépítés tudatos a vezetőség részéről, Conte-vel kezdődött ő már tudhatott valamit. Aztán távozott idő előtt Tevez, Pirlo és most Vidal is. Az nagyon sok egy év alatt! Vagy egyszerűen azt is eltudom képzelni hogy Allegri pofáját nem bírta egyik se, mindegyiküknek volt afférja Maxi-val. Most megmutathatja mit tud, én nem várok tőle csodát, szépen eladják alóla a csapatot ezért is hozták, vele ezt meg lehet tenni,
meg nyomatja ezt az irányítgatós lófaszságot ami egy teljesen új taktika lenne és már a milánnál se működött neki meg legutoljára Diego-val mi is csak szoptunk vele. Ennyi kulcsjátékos távozása után ragszkodni kéne a jó bevált és masszív 3-5-2-hőz amihez egyébként is megvagyunk. Plusz Sandro és Cuadro a két szélre és akkor talán nem lesz pofára esés a következő szezonban.
Devilke Balla 2015.07.16. 18:02:43
Drughi Di Bianconeri 2015.07.16. 18:11:51
A 3-5-2őt el kell felejteni,de qrva gyorsan a p.csába, ennyi új játékossal,akiknek teljesen idegen a 3-5-2 nem lehet azt játszani,ahhoz tényleg új wingbackek kellenének (bár szélső hátvéd így sem ártana: Evra kiváló volt,de már 34,Stefi meg egyre bornyúbb ).
Az irányítós játékkal mi soha nem sz.ptunk,ugyanis soha nem volt,mert,ha emlékszel,anno az akkora edzőfenoménok,mint Zaccheroni,Delneri,Ferrara,CM-ként,vagy szélsőként játszatták Diego-t,nem a posztján,ami közvetlenül a csatárok mögött van.
Allegri - egyik- kedvenc rendszere a 4-3-1-2,erről írt egy értekezést is.
Ha racionálisan vizsgáljuk,akkor végül is , vezetőségi szempontból érvekkel alá lehet támasztani A 'király' eladását,mert a posztra -létszámban- megvagyunk: Marchisio,Pogba,Sturaro,Asamoah, meg a patkányképű,sőt Pereyra is tud ott játszani,tehát 5.5 ember 3 posztra,bőven elégnek kell,hogy legyen.
Igazi trequartistánk/AM-ünk,sőt Pirlo (és Tevez) hiányában irányítónk sincs,így viszont a Vidal-ért kapott pénzből lehet venni oda egy igazán minőségi játékost.
Feltételezem így gondolkoznak.
Az csupán részletkérdés a vezetőség számára,hogy egy Khedira mekkora gyengülést jelent Vidal helyén...
babo0410 2015.07.16. 18:14:53
babo0410 2015.07.16. 18:20:09
m.martin91 2015.07.16. 18:20:52
Apuleius 2015.07.16. 18:33:56
Khedire egészen bizonyosan nem Marchisio cseréjének érkezett.
Nathas 2015.07.16. 18:37:22
én nem írnám le Khedirát sem (bár sosem bírtam), megadom neki az esélyt. Ahogy babo0410 mondta, a sérülése előtt tényleg jól játszott, azóta meg alig kapott lehetőséget.
Sérülése után meg Vidal sem volt nagy kaland, csak a harcossága maradt meg (bár mikor a BL döntő 11. pecében sárgát kapott, agyon tudtam volna ütni :) )
venember83 2015.07.16. 18:38:43
Juveboy92 2015.07.16. 19:09:16
Gabuero9 2015.07.16. 19:15:17
Mandzu-Morata
Dybala
Pogba-Marci
Khedira
evra-chiello-bonu-lichti
Gannicuss 2015.07.16. 19:24:24
Drughi Di Bianconeri 2015.07.16. 19:50:23
Az Ő részéről tekinthető a legracionálisabbnak a váltás ténye:
- a Bayern már a Leverkusenből le akarta igazolni
- nem meglepő,hogy a Bundesbe visszamenne,hiszen nagy király volt ott (is) és beszél németül
- a Bundesliga kirakatcsapatába,az 'FC HOLYWOOD'-ba szerződik,akik jelenleg előrelépést jelentenek hozzánk képest és nem kizárt
- azt én kizártnak tartom,hogy csak és kizárólag a pénz miatt menne oda,hiszen olyan giga fizetése ott sem lesz,ha a pénz lenne a szempont, Angliába vagy Spanyolba ment volna
Asamoah-t valóban szeretném,ha középre kerülne,mert ott képes akár klasszis teljesítményre is,azonban egyetértek a többiekkel: a patkányképű 4.5 M-ért nem a padra jött,így meg ,hogy Vidal-t eladtuk lesz is helye.
Az,hogy a VB-n remekelt,egy óriási lózung: a VB-győztes német válogatottból igazán senkit nem tudnék kiemelni (esetleg Neuer-t), mert CSAPATként voltak kiválóak,mindenkit elsöpörve, kiváló rendszerbe illesztve,és ennek egy része volt (érthetetlen módon) Khedira is (aki valószínűleg kerettag sem lett volna,ha nincs a Benderek + Gündogan sérülése).
Khedira SEMMILYEN középpályás skillben nem üti meg még az elfogadható szintet sem,nem hogy a jó,vagy a kiemelkedő nívót...
epaska 2015.07.16. 20:21:56
rob1 2015.07.16. 20:22:01
Gannicuss 2015.07.16. 20:27:48
Én csak akkor tudom elfogadni az eladását ha ő akart menni, akkor sem ennyiért... Fasznak jótékonykodunk egy nálunk gazdagabb csapattal, meg akárkivel...
Pogba meg majd lelép januárba aztán baszhatjuk. Mert Ő az akit kurvára nem lehet megtartani, csak 10 millás fizuval.
m.martin91 2015.07.16. 20:30:36
4Evorg 2015.07.16. 20:49:06
Itt valaki már megfogalmazta, amit én is érzek Vidal kapcsán. Ha Tevezt sokan zsoldosozták (szerintem alaptalanul), akkor - ha igazak a hírek, hogy Vidal kérte az eladását - Vidal százszor inkább zsoldos. Miért?
Tevez szezon közben, sőt az ideigazolásakor kijelentette, hogy szeretne majd hazatérni. Ezzel szemben Vidal mit csinált? Volt ugye az balesetes ügye a válogatottal, előtte lenyilatkozta, hogy mindörökké Juve, majd kérte az eligazolását. Tisztelem amit a Juventusért tett, de most a saját szobrát döntögeti... és ezek után k*rvára menjen is el innen.
Menjen el abba a Bayernbe, amelyik szerintem sem tart sokkal előrébb mint mi. Keressen többet, nyerje meg a Bundást, de hogy olyan megbecsülésben nem lesz része mint itt, abban is biztos vagyok.
És akkor térjünk át egy kicsit a vezetőség munkájára is. Szép és jó dolog, hogy úton-útfélen azt hangoztatjuk, hogy mi egy család vagyunk és aki nem szeretne itt lenni, annak nem állunk az útjába, de ennek a filozófiának is van egy határa.
Így azt érjük el, hogy bármelyik játékosnak úgy van kedve, kéri az eligazolását, és máris letolt gatyával megyünk tárgyalni. Egyszer kétszer azért nem ártana akár a játékos akarata ellenére is erőt fitogtatni, elvégre - ahogy venember is leírta - aláírtak egy szerződést.
Egy szó mint száz nagyon haragszom Vidalra és kicsit tartok az új szezontól.
consminor 2015.07.16. 20:59:39
Apuleius 2015.07.16. 21:07:37
A zsoldosozás kérdése meg ízlés dolga. Én indulatos fröcsögésnek tartom, de észre kell venni, hogy a labdarúgás így működik. Egyáltalán nem olyan ritka jelenség, hogy egy adott klub adott játékosa, aki iránt igen komoly klubok érdeklődnek, egyszer csak azt mondja, hogy szeretne távozni, s kipróbálná magát máshol. Ennyi a történet, kár ezt az egészet ilyen "Et tu mi fili, Brute?" megrökönyödéssel kezelni. Nem ez az első ilyen eset és nem is az utolsó. Ez nem a Del Pierók kora, s nem véletlen, hogy a hozzá ogható játékosokra még harminc év múltán is emlékeznek a szurkolók, másokra nem. Lehet haragudni, én is haragszom és csalódott vagyok, de szerintem fölösleges a zsoldosozás.
"Menjen el abba a Bayernbe, amelyik szerintem sem tart sokkal előrébb mint mi. Keressen többet, nyerje meg a Bundást, de hogy olyan megbecsülésben nem lesz része mint itt, abban is biztos vagyok."
Ebben egyáltalán nem értek egyet. A Bayern minden tekintetben előttünk jár, ezt kár vitatni, s miért ne örvendhetne ugyanolyan megbecsülésnek Münchenben, mint Torinóban? Ez nekem kicsit a szakításokkor időnként elhangzó, erősen szánalmas "senki sem fog úgy szeretni, ahogy én szeretlek" szövegre hajaz.
A vezetőség szerepét lehet és kell is firtatni. Vidal a közelmúltban hosszabbított, s ennek nyomán csupán egyetlen évvel sikerült megtoldani a szerződését (2017-ig), magyarán szólva, ez egy időzített bomba volt, amit vagy meg kellett volna oldani, vagy fel kellett volna készülni a legrosszabb forgatókönyvre. Úgy tűnik, hogy egyik sem sikerült.
danimester1 2015.07.16. 21:12:23
Shyr Kahn 2015.07.16. 21:37:37
Ellenben Vidal folyamatosan azt mondta, hogy a Juvét mennyire szereti és hogy velünk akar még BL ddöntőt. Tevez-nek respect, mert nem hitegetett senkit sem. Vidal egy hanta boy. A vezetőség nem is rég kijelentette, hogy nem adunk el már senkit, csak ha a játékos kéri. Ennyit a legutóbbi Vidal nyilatkozatról, miszerint itt akar még egy BL döntőt.
Tevez es a chilei is sokat tett a csapatért, de nekem Tevez gerincesebb és korrektebb ember marad. Vidal meg menjen nyugodtan. A Pályafutása már nem fog felfele ívelni (28 éves). Ha jól költjük el az érte kapott pénzt, akkor minden rendben lesz.
m.martin91 2015.07.16. 21:51:13
KysBé 2015.07.16. 21:55:56
"Itt jön megint a képbe, hogy a Marottát át lehet baszni, mert olcsón ad, és drágán vesz. Az nem csinál belőle bohócot, aki nem akar"
Vigyázz...
ez szentségtörés :))
KysBé 2015.07.16. 21:59:21
1- +1
2- tévedsz:babo megmondta: Copa American vidal Juve sípcsontvédőben tolta = örök Juve fan.
m.martin91 2015.07.16. 22:02:24
Apuleius 2015.07.16. 22:05:12
KysBé 2015.07.16. 22:27:11
Örülök, hogy kezda blog reális nézeteket vallani.
Eddig fújtak rám Marotta miatt, holott tényleg egy noname senki!
Amúgy sajnos tényleg jogos: Dybala = Kondogbia = Vidal VICC!!!!!!
Jó volt nekünk anno Matri, mint ahogy Marotta is...
Kár, hogy az egyik még itt van!!!!!
Type-R 2015.07.16. 22:42:56
egyértelmű, hogy Vidal elvesztése a legfájóbb, mind taktikai, pszichológiai, üzleti szempontból. ha nem Götze vagy egy kiváló támadó középpályás érkezik, akkor bizony mondhatjuk, hogy leépül a csapat. nem építkezés történik, hanem rombolás. és Pogba miatt is fájhat a fejünk, ha eddig nem fájt.
KysBé 2015.07.16. 22:43:20
Szerintem Marotta Mazoista
Shyr Kahn 2015.07.16. 23:38:57
Barolo4 2015.07.16. 23:49:01
babo0410 2015.07.17. 01:55:39
@Apuleius: Akkor meg mi a lófasznak nyilatkozza, hogy itt akar maradni, innen vonulna vissza, stb. Ezek szerint vagy a drukkereket nézik hülyének, vagy ők maguk ilyen ostobák. Egyszerűen Vidal csak segget csinált a szájából. Ennyi történt. Érdekes mikor Pogba-t kérdezték, ő soha nem nyilatkozott ehhez hasonlót. Ő mindig azt mondta, hogy még nem akar menni, mert hálás a klubnak amiért biztak benne, és ezt szeretné meghálálni, de nem tudjuk mit hoz a jövő. Mennyivel másabb a hangzása egy ilyen nyilatkozatnak nem? Senki nem nevezné zsoldosnak, ha legalább hülyeségeket ne pofázna. Ha azt nyilatkozta volna korábban, hogy nem akarok még menni, de később bármi lehet, akkor nem szidnám én sem.
“Torinoban otthon érzem magam. Az emberek nagyon meleg szívűek és szenvedélyesek, nagyon ‘latinok’ hasonlóan Chiléhez. Mindig köszönnek, ha az utcákat járom. Egész életemben maradnék Torinoban, a családommal és az emberekkel akik szeretnek. Természetesen a Juventus a világ egyik legjobb csapata és nagyon nehéz lenne váltani, amikor ilyen boldog az ember. A csapat fantasztikus, és a Scudetto után a Bajnokok ligáját is meg akarjuk nyerni. ”
Ezt nyilatkozta még májusban, ezek után meg simán lelépne? Úgy veszem észre, hogy május óta a boldogsága elmúlt.
babo0410 2015.07.17. 02:08:34
Másrészt meg hiába is mondasz bármit, Vidal a mostani fejlemények alapján egyszerűen egy zsoldos. Lenyilatkozza, hogy mindörökké Juve, és Torinóban neki milyen jó, innen aztán sehová, rá nem sokkal meg elhúzza a belét? És Di Marzio írta, hogy Vidal kérte, hogy engedjük el. Ezek után meg ne mondjuk már rá, hogy nem egy zsoldos, aki oda igazol, ahol többet adnak neki. Jelenleg jobb csapat lenne a Bayern? Mitől? Amíg Guardiola tombol ott addig egy fikarcnyival sem jobbak. A keretüket sem tartom erősebbnek. Semmi nem indokolta, hogy az eladását kérje. Soha nem nyilatjókozta, hogy neki a Bayern lenne a vágyálma, vagy, hogy imádja őket. Ő mindig is a Juve iránti szeretetéről áradozott, hogy ő mekkora Juventino, hogy ő innen aztán soha sehova, erre most meg kéri, hogy adjuk el? Akkor hogy is van ez?
Drughi Di Bianconeri 2015.07.17. 02:22:56
Az igazsághoz hozzátartozik,hogy a vége nem 5.5 M,hanem jóval 10 M-t meghaladó összeg lett,de így sincs rossz szavam rá,hasznos squad player,sőt,egyszer akár alapember is lehet.
Viszont attól,mert Sturaro-val kapcsolatban tévedtem,ez még nem konvertálható át automatikusan Khedirára is.
Hidd el: láttam én nagyon sokat (sajnos) játszani.
Vidalról: én pontokba szedtem,a szerintem racionális okokat,mármint Vidal szemszögéből,de Te megint jössz a spekulációddal,amiket tényként állítasz be.
"Jelenleg jobb csapat lenne a Bayern? Mitől? "
Most erre meg tényleg nem tudok mit mondani,ha erre válaszolni kell...khmm..nagy bajok vannak nálad :(
babo0410 2015.07.17. 03:15:48
Másrészről meg emlékszünk a tavalyi MU sagara? Akkor is mik mentek Vidallal kapcsolatban. Akkor sokan elmondták mindennek Vidalt. Aztán kiállt és mondott valamit, hogy ő nem is akart elmenni, ő jól érzi itt magát, stb. Akkor azt sokan nem hitték el neki. És most tavasszal a BL döntő előtt is kijelentette, hogy Torinóban élné le az életét, imádja a várost, a csapatot, nem akar elmenni, és a Juve a világ egyik legjobb csapata. Akkor ezek után hova, minek?
Másrészt meg a Juve az olasz foci kirakat csapata, most játszottunk BL döntőt, a bevételeink szépen nőnek, jól igazoltunk idén, stb. Nem tudom jelenleg mitől lenne annyival jobb a Bayern? Szerény véleményem szerint akármelyik posztot nézem, nem látom hol lennének erősebbek. Védlem? nem. Max a védelem szélei. Kp? Ott is max Robben és Ribéry, ha éppen bevethetőek. Illetve ők meg kezdenek egyre jobban kikopni. 31 illetve 32 évesek. 1-2 éven belül pótolni kell őket. Szerintem Allegrivel, és most, hogy nincs Pirlo, akit sajna anno a Bayern igen könnyen vett le a pályáról, már úgy gondolom, ha sikerül felpörgetni a játékunkat, akkor vagyunk olyan jók, mint ők. Ha a BL döntőben nem lett volna Tévez olyan motiválatlan, szerintem simán meglett volna az is.
Apuleius 2015.07.17. 08:12:09
Amúgy spekulálhatunk persze, de nem ismerjük és nem is fogjuk megismerni a teljes történetet. Lehet, hogy Vidal vaskosabb szerződést és fizetést akart kiharcolni magának, s ennek kapcsán taktikáztak, nem tudom.
MDaniel98 2015.07.17. 21:00:19
Rocky80 2015.07.17. 23:50:00
Ők is az ellen a csapat ellen estek ki, akik minket is megvertek a döntőben. Előtte meg annyit rúgtak minden csapatnak amennyit nem szégyelltek.
Nekünk hosszú idő után kijött a lépés, ők meg stabilan ott vannak a legjobb 8-ban évről-évre. Mi meg reszkettünk még a csoportmeccsek alatt is, nehogy megismétlődjön a tavalyi szégyen.
2. Vidal annyit ér mint Dybala: más- és mást fizetsz meg a két játékos esetében. Dybalánál az életkort, a jelenlegi tudást és a potenciált, Vidalnál meg az eddigi eredményeit, a már elért szintet, és azt, hogy valószínűleg nem lutri.
Érdekes, amikor Pogba áráról van szó, amit nekünk fizetnek, még a 80 milliót is keveseljük, amikor meg nekünk kell kiadni a pénzt, akkor a felét is sokaljuk... :D
Egyébként meg Pogba tud annyit mint C. Ronaldo? Kb. ugyanabban az árban lehetnek mostanában. Na ugye.
Drughi Di Bianconeri 2015.07.18. 00:52:44
Apró kiegészítés ehhez : "ők meg stabilan ott vannak a legjobb 8-ban évről-évre"
A legjobb 4ben vannak ott stabilan, és '10-'12-'13ban (3szor) döntőztek is.
babo0410 2015.07.18. 01:08:25
Drughi Di Bianconeri 2015.07.18. 02:21:45
a Juventus kerete (a mértékadónak tartott) TM szerint : 396.1 M
De napok kérdése és az övék még értékesebb lesz egy Arturo Vidallal (42M) a miénk pedig szegényebb lesz vele, így a különbség még sokkal nagyobb lesz.
A Bayern-nek alsó hangon is van 6 világklasszisa + azon felül náluk még a padon is olyan (top)játékosok ülnek,akikért mi a kezdőbe ácsingózunk - reménytelenül.
Az utánpótlásuk messze felülmúlja a miénket.
A brandértékük,ezáltal a gazdasági hátterük,marketingjük,szponzorációik fényévekre meghaladja a miénket.
(Eleve Németország >>>>>>>>Olaszország gazdasági értelemben legalábbis,ez természetesen kihat a 2 ország, 2 kirakatcsapatára is).
Agnelliék és Mi,szurkolók is csak álmodozunk arról a szintről,mint ahol a Bayern tart,MINDEN szempontból.Maga Agnelli is a Bayern-t tekintette 1-2 nyilatkozatában példaképnek számunkra és a többi olasz klub számára is.
Mi játszottunk egy BL döntőt, előtte 2 évvel pedig véletlenül eljutottunk a 8 közé még Contéval (amit rajtunk,Juve drukkereken kívül a kutya sem tart észben,a 4et általában már igen).
A Bayern 2010-2015 között játszott 3(!) BL döntőt,amiből 1et meg is nyert,viszont a másik 2 évben is elődöntős volt.
A Bayern München a jelenlegi futballvilágtérkép egyik szuperhatalma,a Real Madrid és a Barcelona társaságában. Övék a világ szerintem legkomplettebb kerete,mert ugyan nincs Messijük,viszont minden egyes sor,minden egyes posztjára klasszis,de minimum kiváló játékosaik vannak.
Most arról nem a BM tehet,hogy PEP ráerőszakol egy a Klubtól teljesen kultúr-, és identitásidegen rendszert/szisztémát/stílust, meg hogy jön azokkal a világmegváltónak szánt felállásaival/taktikai hadrendjeivel, vagy arról sem a BM. tehet,hogy a világ 2 legjobb szélső hátvédjéből (Alaba - Lahm) sikerült CM-t csinálni,miközben 2 szerencsétlen,hülyegyerek játssza be a védelem 2 szélét (Bernat-Rafinha),akik max. cserének lennének alkalmasak,csak nem Pep-nél,mivel ők spanyol ajkúak...
Na, kiírtam magamból végre, próbáltam végig higgadt,tárgyilagos és következetes maradni.
Remélem elolvasod,mielőtt válaszolsz,de nagyon szvsz. nincs mit rá,mert csak tényeket közöltem.
U.I.: Még mielőtt: Gyűlölöm a Bayernt, tiszta szívemből. Megkockáztatom,hogy még a sInternél is jobban gyűlölöm a Bayern München-t.
De amit letettek az asztalra,ahová eljutottak,az követendő példát jelent !
Ők az Olymposon csúcsán járnak,de legalábbis mindig a teteje közelében,mi pedig még csak most kapaszkodunk fel a hegy aljáról.