Vidal: „Bocsánatkéréssel tartozok mindenkinek”

Vidal Arturo_feher valogatott mezben.jpgArturo Vidal a szerdai bírósági meghallgatást követő sajtótájékoztatón könnyeivel küszködve kért bocsánatot egész Chilétől, miután kedd este az autópályán alkoholfogyasztást követően balesetet okozott.

A Juventus középpályása feleségével együtt a kaszinóból tartott hazafelé a futballista Ferrarijával, amikor a jármű az autópályán karambolozott, és három autót érintő balesetet okozott.

Arturo Vidal szerencséjére senki nem sérült meg a balesetben, és a szövetségi kapitány a válogatott keretből sem száműzte.

„A kaszinóban voltam, ittam két pohárral, és ezt követően kockára tettem a feleségem és további személyek életét.” - kezdte meghatottan bocsánatkérését a chilei válogatott és a Juventus vezéregyénisége.

„Bocsánatot kérek a csapattársaimtól, a stábtól, az emberektől és az egész országtól. A baleset az én hibámból következett be.

Nehéz erről beszélni, mert nagyon szégyellem mindazt, ami történt. Nem tudok mást mondani, minthogy bocsánatot kérek.

Teljes mértékben az én hibám volt. Mindenkit cserbenhagytam. Mindent meg fogok tenni azért, hogy megnyerjük a Copa Americát.”

Arturo Vidal jogosítványát 120 napra felfüggesztette a hatóság a vizsgálat ideje alatt, és a játékosnak a vizsgálat során kötelező módon havonta jelentkeznie kell a chilei konzulátuson Milánóban.

A középpályás rendkívül szerencsés, hogy senki nem sérült meg a balesetben, mert így valószínűleg nem fognak ellene vádat emelni ittas vezetésért, amit Chilében rendkívül komolyan büntetnek.

Amennyiben ittas vezetésért elítélnék a játékost, az egytől tíz évig terjedő szabadságvesztést jelentene, amelyből egy évet kötelezően le kellene töltenie a futballistának.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr67552496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord Viktor 2015.06.18. 09:15:17

Ahogy a másik hírnél is írtam, elég meleg pálya volt, nagy szerencse, hogy nem sérült meg senki. Bár én először azt hallottam, hogy nem ő okozta a balesetet, de így azért még inkább hálát adhat, hogy ennyivel megúszta. A chilei szöv. kap. helyében én kiraktam volna a csapatból, de meg lehet érteni, hogy meg akarja nyerni a tornát hazai pályán.

neuropa 2015.06.18. 09:33:06

A legfontosabb, hogy senki sem sérült meg. A szövetség ráér a torna után is megbüntetni, addig én sem kockáztatnám a jó szereplést. A bocsánatkérés pedig a minimum, de többet nem is nagyon tehet most, mint hogy jól játszik.

pedronegroo 2015.06.18. 10:49:45

Így lassan 40 éves fejjel húzom a számat meg "szörnyülködök" Vidal "kalandjain" közben elfelejtem hogy én is voltam huszonéves. Fiatalság bolondság, ezzel nincs mit tenni, én két totálkáros kocsiból szálltam már ki, és egyszer se voltam szomjas. Huszonéves fejjel senki és semmi nem tud az embernek megálljt parancsolni még szerencse hogy nekem nem volt Ferrarim meg annyi pénzem mint Vidal-nak mert én akkor már biztos nem élnék. :)
Magamból kiindulva tuti nem ez volt Arturo utolsó balhéja. :)

sleepy8 2015.06.18. 11:24:07

@pedronegroo: +1000 bar en most vagyok huszoneves, de az vesse ra az elso kovet aki egy hibat se kovetett meg el az eleteben.

venember83 2015.06.18. 11:28:40

@sleepy8: így lehet akkor mindenkit mosdatni a bűnéből, nagyszerű. Nem értem, minek kell mosdatni, ha ő is belátta, hogy hibázott. A megbocsátás híve vagyok, de ez nem azt jelenti, hogy meg nem történtté kellene tenni vagy el kellene bagatellizálni a dolgokat.

sleepy8 2015.06.18. 11:55:17

@venember83: Kiforgatod a szavaimat. Nem azt mondom hogy nem kovetett el semmit. Csak azt hogy akik szidjak, meg megmondoemberkednek, azok elobb nezzenek tukorbe.

Juveboy92 2015.06.18. 12:00:12

azért remélem amit a La Gazetta dello Sport lehozott hogy ezek után mi meg 35 millióért már eladnánk egy rossz vicc...ez La Gazetta lassan kezd Tuttosport szintekre süllyedni az Oscar féle hírt is ők kreálták ami teljesen nonszensz...

Devilke Balla 2015.06.18. 12:00:20

@venember83: @sleepy8: Nekem ugyan nincs jogsim,de hogy 120napra bevonják a jogsit,a vizsgálat ideje alatt,az vmi vicc. a bortont mondjuk tulzásnak tartanám,így hogy senki sem sérult meg,na de magában az ittas vezetésért is évekre vonják be a jogsit tudtommal,hát még ha baleset is van belole.. Mondjuk a "celebekkel" mindig elnézobbek.

venember83 2015.06.18. 12:26:39

@Devilke Balla: a vizsgálat idejére vonták be százhúsz napra a jogsit, majd a vizsgálat végén döntenek további büntetésekről. Ezért is kell havonta megjelennie Arturónak a milánói nagykövetségen, hogy tájékoztassák a vizsgálat állásáról, és indokolt esetben ne futhasson el az igazságszolgáltatás elől.

Legalábbis szerintem ez így logikus, ez tükröződik a cikkekből.

Juvegaspy 2015.06.18. 12:45:15

@pedronegroo: en csak 30vagyok de ugyanez a story :)
Azert egy kicsit meg kell dorgalni mert o ra sok gyerek felnez s ha csak 2pohar volt nem kontinens tornan kene marhulnia.
Elitelni nem szabad tanult belole
Csa

MDaniel98 2015.06.18. 13:01:40

Hát én azért még nem tudok megbocsátani neki, oké, hogy mindenki csinált hülyeséget már életében, de azért mások testi épségét veszélyeztetni az egyéni hülyeséged miatt az azért messze nem játék...

konrad66 2015.06.18. 13:37:31

Meg bocsátok neki,de csak az miatt,mert lehet ez jót fog vele tenni,mert bizonyítani akar

Tony. 2015.06.18. 14:01:42

Nem hiszem, hogy ezt annyival el lehetne intézni, hogy "jaj mindenki volt huszonéves". A többi sok ezer futballista miért nem okoz balesetet, vagy ül ittasan a volán mögé? Mi van ha meghal valaki? Vidalnak volt tavaly már az a kaszinos esete is. A Juventus-nál ráadásul komolyan szokták venni az ilyesmit, mert ez részben visszahullik a klubra is. Davids-t is kivágták anno, aki talán még meghatározóbb játékos volt, de sok volt már a botrány, ami felett szemet kellett volna hunyni. Ha nem Vidalról lenne szó nem biztos, hogy ilyen megengedő lenne mindenki.

Drughi Di Bianconeri 2015.06.18. 14:33:26

Jómagam felháborítónak tartom,hogy a Juventus és a chilei válogatott fontos,húzóembere így viselkedjen a hazai rendezésű Copa-n,mint valami tizenéves idióta celeb.

A Juventus játékosainak példát kell mutatnia,MINDIG és MINDEN körülmények között.

Azzal nekem nincs bajom,ha egy meccs után lazít,bulizik egy kicsit (pláne ha nem kerül nyilvánosságra),hiszen emberek és nem gépek.

Na,de hogy részegen (nem 2 pohár volt az a tekintetét elnézve) egy Ferrariban, mellette a feleségével (!) vagánykodjon, ezzel a saját,a felesége és a többi autózó életét veszélyeztetve...

Nagyot csalódtam most Arthur királyban.
Szerintem meg fogja kapni a büntetését a Juventustól is, azért remélem átadólistára emiatt nem kerül,ha jól emlékszem nálunk soha nem volt efféle probléma.

A bocsánatkérése a minimum, hajtsa ki a belét és nyerjék meg a Copa-t.

pedronegroo 2015.06.18. 14:49:25

Úgy látom egyesek nem érzik ezt a "rákenroll fílinget"! :)

Lord Viktor 2015.06.18. 14:49:46

@Drughi Di Bianconeri: Nem hiszem, hogy a Juventusnak itt most bármi szerepe lenne. Nyilván attól is függ, mi van a szerződésében, de ha a válogatottnál nem büntetik meg, a klub se fogja, mivel a világ másik felén, a válogatott eseményén történt ez.
Nyilván felelőtlen és ostoba dolog volt a kontinenstorna kellős közepén ittasan a volán mögé ülni és a feleségével, a gyerekei anyjával felmenni a pályára egy Ferrarival. De szerintem nem vagizni akart, mert akkor nem 160-al ment volna, az a kocsi tud sokkal többet is. Remélem tanul az esetből.

Lord Viktor 2015.06.18. 14:52:58

@pedronegroo: Persze, így rákkendroll, mert nem sérült meg senki. :D
Csak az a szép autó, kár érte, bár nem hiszem hogy földhöz vágja Vidalt a javítása és a többi autós kártalanítása... :)

Drughi Di Bianconeri 2015.06.18. 15:12:29

@pedronegroo: Én érzem, fiatal vagyok, számos "érdekes" eseten túl vagyok már illuminált állapotban. :D

Na de én,vagy Te nem vagyunk a világ egyik legpatinásabb klubjának kulcsemberei + az éppen zajló kontinens tornánk egyik legnagyobb sztárjai...

pedronegroo 2015.06.18. 16:22:21

@Lord Viktor: @Drughi Di Bianconeri: De srácok! Ha nektek annyi pénzetek volna mint Vidal-nak ti se otthon néznétek a barátok közt és nem hagynátok hogy a garázsba porosodjon a tűzpiros versenyautó! :) Amúgy a Ferrari a hibás, mi az hogy részegen nem lehet rendesen vezetni, amennyibe kerül elvárná az ember hogy legyen benne valami "illumináltsoförtrásegitősportfokozat" vagy "futbalistasoförtámogatóhidraulika" vagy mittudomén mi. Most nagyot csalódtam a Ferrari-ba. Ennyit a twingo-nk is tud. :)

babo0410 2015.06.19. 22:26:46

Ez azért már szerintem kicsit erős volt. Hülye mindenki lehet, én is voltam. De mások testi épségének a veszélyeztetése az már nem gyerekjáték. Az a legdurvább. Mindenki lehet hülye addig, amíg ezt nem mások kárára követi el. Amúgy mit keresett Vidal éjjel egy kaszinóban a Copa America idején? Ilyenkor neki nem az lenne a kötelessége, hogy otthon pihenjen éjjel?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3352) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9861) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4118) mercato (4125) nyilatkozat (7392) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása