A hét kérdése

a_het_kerdese_uj_1.jpg

Az Öreg Hölgy utoljára a 2002-2003-as kiírás alkalmával kerül ilyen közel ahhoz, hogy rákulcsolhassa ujjait a Bajnokok Ligája-serlegre, hogy azután diadalittasan a feje fölé emelje, ám a büntetőpárbajjal záruló manchesteri finálé akkor az AC Milan győzelmét hozta. Tizenkét esztendővel később, a Juventus most ismét ott áll a siker kapujában, s az akkori csapatból már csak Gigi Buffon emlékezhet a keserű pillanatokra. A Juventus másik veteránja, Andrea Pirlo akkor még a győztes oldalon állt, s milánói csapattársaival szerzett kedves emlékeket arról a bizonyos manchesteri estéről. A címvédő Real Madrid kiejtésével, a Juventus beverekedte magát a sorozat berlini döntőjébe, s abban a városban néz majd szembe az egyenes kieséses szakasz során az ellenfeleit szinte megsemmisítő FC Barcelona együttesével, ahol az olasz válogatott 2006-ban világbajnoki címet szerzett.

 Mit vártok a június 6-i Bajnokok Ligája finálétól Ti, szurkolók? A Juventus vajon újabb bravúros és történelmi győzelmet arat, s három elveszített döntő és húsz várakozással teli év után ismét a végső győztesnek kijáró Bajnokok Ligája-serleggel tér haza Torinóba? Vagy az európai álmoknak vége szakad, a Barcelona a Juventus skalpját is begyűjti, s tíz éven belül negyedszer is diadallal zárja a döntőt?

Az idei szezon során a Juventus már több meglepetéssel is szolgált, hiszen meglepő könnyedséggel lépett túl a Borussia Dortmundon, hogy azt követően kínkeserves mérkőzéseken izzadjon az AS Monaco ellen, majd kiejtse a sokkal esélyesebbnek tartott, címvédő Real Madridot. Vajon miként alakulhat a berlini döntő, s a Juventus milyen felállásban, milyen felfogásban lép majd pályára az FC Barcelona ellen? Beparkolják-e a buszt Allegri fiai Buffon kapuja elé, vagy bátor támadójátékkal próbálják meglepni a szédületes támadósorral, ám annál sérülékenyebb védelemmel rendelkező katalán óriást? Ezekre a kérdésekre várjuk válaszaitokat, véleményeteket komment formájában.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr557462040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fodorszki 2015.05.15. 19:11:45

Nos. Elég kemény lesz.
Nem állhatunk neki úgy hogy nem sikerülhet. De be kell látnunk elég kemény feladat lesz. :D

m.martin91 2015.05.15. 19:24:10

Akkor tudom megmondani, hogy mit várok, ha meglátom a kezdőcsapatokat egy órával a meccs kezdete előtt. Ha a Barcelonánál ott lesz Messi, akkor nem sok esélyünk van, ha nem lesz ott, akkor meg kell nyerni a meccset.

Gyori_Juventino 2015.05.15. 19:26:19

@m.martin91: Szerintem meg Barca középpályá lesz a kulcs. Keveset rotálnak ott és ha középpályát tudjuk fogni , akkor lényegesebb kevesebb labda megy előre a csoda trióhoz.

hellan (törölt) 2015.05.15. 19:40:14

No, csak h egy újabb verziót mondjak, a Barca védelme is kulcs lesz, hiszen bármikor képesek rossz napot kifogni és minden ok nélkül jó pár gólt kapni. Viszont, hogy a támadó triójukat, hogy a bánatban fogjuk megfogni ezt nem tudom megmondani.

Tony. 2015.05.15. 19:46:16

A BVB és a Monaco ellen a párharc kimenetele szakmai szemmel egyértelmű volt számomra, le is írtam, hogy fog lezajlani. Az elődöntőnél nem írtam semmit, mert nem tudtam, és nem tudom mi lesz a döntőn sem. El lehetne kezdeni beszélni sok mindenről, hogyan lehet taktikailag megfogni őket, mi lesz a nagy hármassal stb, de nem látom sok értelmét. Szokásomtól elérően az általában megalapozott szakmai esélylatolgatás helyett inkább 2 megérzésről írnék.

1. A mostani szereplés kísértetiesen hasonlít nekem a 2012-es olasz EB szereplésre, ahol az ugyanúgy leírt olasz csapat küszködve továbblépett a csoportból, majd először hozta a nagyjából kötelezőt (Anglia-most BVBvagyMonaco), majd a favorit (németeket-most Real) kiütve bejutott a döntőbe elhozva ezzel a szurkolóknak a bizakodást, majd kapott egy 4est és a helyére került minden.
Mivel véleményem szerint a Juve erőn felül teljesít a BL-ben, így megvan bennem a gondolat, hogy ennek az álomvilágnak valaki véget fog vetni.

2. Az egész szezon annyira sorsszerűen, mindent megcáfolva, mondhatni irreálisan alakul, ahol minden, de minden összejön, hogy hihetünk benne, hogy az utolsó lépést is sikerül megtenni.
Kezdve Allegri személyével, folytatva a riválisok önmaguktól összezuhanásával, a kedvező sorsolásokon át, a Fiorentina elleni bűbészmutatványig, majd a Real legyőzéséig.

Egyszerűen annyi olyan dolog történt ebben a szezonban, amit nem hittem volna, hogy most már elhiszem, hogy a Barca-t is le lehet győzni, és triplázhatunk.

Június hatodikán a világ a legjobb csapatával fogunk megküzdeni, ahol az akarat és a küzdeni akarás 1 meccsen felülírhatja a neveket.

hurbiny3k 2015.05.15. 19:58:45

@Tony.: Ez nagyon érdekes, mert nekem valamiért inkább a 2006os VB ugrott be- gondolom Berlin miatt is, hisz ott is Ausztrália és Ukrajna volt a szerencsés része, az első bravúr az elődöntő.. Utána pedig tudjuk mi történt.. :)

Devilke Balla 2015.05.15. 20:14:46

@Tony.: Nekem ugy rémlik a 2012-es eb,hogy az olaszok - mondjuk ugy - megszenvedtek a dontobe jutásért. Kihajtották a beluket minden meccsen szó szerint,még a spanyolok lazán lehozták,s igy az olaszok szinte kimerulve játszották a dontot. Most a Juve ilyen tekintetben jobb helyzetben van,mert bírják az iramot,rá is pihenhetnek a dontore,igy nem hiszem hogy kapnánk egy sima 4est,bár benne van az is. Nyilván a legjobb az lenne talán,ha ugy védekeznénk majd,olyan szervezetten és hibátlanul mint ahogy a Chelsea tette anno. Ha nem jutnak be a 16osunkba,nolnének az esélyeink. Bár mostanában tobbet játszanak beadásokra,akkoriban nem volt jellemzo. Messit megállitani nagyon nem lehet,talán a tavalyi vb-dontohez hasonlo módon,ha nem kapna annyi labdát,az lenne az igazi. Ha kozéppályán megfogjuk oket,akkor van esélyunk,s egy két kontrával lehet keresnivalónk. én bízok benne hogy nyerunk. A világ legjobb támadósora a világ legjobb védelme ellen,elvégre idejutottunk,mégha ossze is balfaszkodtunk néhány gólt :D

m.martin91 2015.05.15. 20:16:14

@Tony.: Sajnos nekem is eszembe jutott az az EB döntő, rögtön a továbbjutás után. Ott kijött a különbség, s van esély rá, hogy most is ki fog.

Szerintem nagyon korán van még elemezgetni (legalább is azt, hogy mi történhet a meccsen, a Barcelona csapatát ki lehet elemezni), bármi történhet, sérülés itt-ott, hiszen mindkét csapat előtt áll még egy kupa döntő és bajnoki meccsek. Én speciel attól a "csodatriótól" nem tartok, mert nálam ez nem létezik, nincs csodatrió, csak Messi. A két barom mellette csak jelenthet neki, nagy meccsen nem tudják hozni magukat, Messi-ből élnek. Egyedül van az ember, ő nem számíthat senkire. Ha ő nem csinál semmit, a többiek sem fognak. Ha ő jó formában van, akkor a többiek is. Ő szolgálja ki őket, s nem fordítva. Ha nem játszana a BL döntőn, a két hülye nem tudna csinálni semmit, még egy cselt sem, egyébként sem lenne önbizalmuk, hisz a vezér nélkül két forintot nem ér az egész csapat. A védelmük hasonló, mint a Real-é, idióta hibákra képesek, Piqué, Mascherano, Mathieu sokszor azt sem tudják, milyen rendezvényen vannak. A középpályán Busquets-nek három éve nem volt jó meccse, Rakitic nem tudom, hogy Barcelona szintű játékos-e, Iniesta árnyéka önmagának. Nevetséges játékos vált belőle, gól nem tud rúgni, gólpasszt sem tud adni, a kaput sem tudja eltalálni. Egy bohóc, egy kolonc lett, a nevéből él. Egy ember számít, Messi. Tőle függnek. A többiek csak dísznek vannak.

Apuleius 2015.05.15. 20:20:49

@m.martin91: "Ha a Barcelonánál ott lesz Messi, akkor nem sok esélyünk van, ha nem lesz ott, akkor meg kell nyerni a meccset."

Én ennél azért bonyolultabbnak látom a képletet. Allegri (igaz hazai pályán), de verte már a Messivel felálló Barcelonát. Ahogyan ebben a szezonban is verték már őket. Ha megnézzük, a Real és a Bayern tudta legyőzni kvázi egyenlő félként, ezen kívül olyan csapatok verték őket, akik kibekkelték, és találtak egy gólt.

@Tony.: Az én megérzéseim a kettes pontoddal esnek egybe.

Lord Viktor 2015.05.15. 20:42:02

Szerintem is Messi a kulcs. Abban nem értek egyet, hogy Neymar és Suárez önmagukban nem érnek semmit, mert mindkettőt elnéznénk azért Tévez mellett még Morata helyett is. De tényleg a gonosz kis törpe az úr a háznál, ő a legveszélyesebb. Viszont a Barca olyan, mint a Real: a védelme és a középpályája azért ugyanúgy zavarba hozható, a támadósorunk zavarba hozhatja őket és felveszik velük a versenyt.
Egyébként én két játékost nem szeretnék a kezdőben meglátni: Pirlo és Chiellini. Előbbit szerintem nem kell magyarázni, utóbbiban pedig kínosan benne van a hiba, mostanában egyre több. Barzagli viszont az utóbbi időben egyszerűen képtelen hibázni. Tanár az ember, sosem hittem volna, mikor kvázi ingyen elhoztuk a Wolfsburgtól, hogy a világ egyik legjobb védője lesz belőle.
Úgy gondolom, ha Messit meg tudjuk fogni, akkor szerintem megnyerhetjük. De ha nincs esélyünk az sem érdekel, úgy fogok hozzáállni, hogy nyerni fogunk.
(Az alap elvárásom viszont az, hogy ne alázzanak meg minket, mert sajnos lássuk be, azért erre is van esély.)

Alex8610 2015.05.15. 20:49:31

@Tony.: Énis inkább a 2. pontodat osztom főleg az utolsó mondat.Nem hittem a szezon elején de Allegri nagyot alkot idén eza csapat ha kell küzd ha kell kivár ha kell alkalmazkodik elképesztő volt nézni a Real ellen hátrányban azt a nyugalmat amit a csapat mutatott mintha tudták volna hogy meglesz aza bizonyos gól nagyon egységesek vagyunk én már hiszek a csodában.

danimester1 2015.05.15. 21:28:08

Egyértelműen győzelmet várok,mert mi mást várhatnék.A dühöngőben írtam,hogy Suarez összeszedett egy combizomhajlító sérülést és nem tudni mikor térhet vissza,Ha ez így marad már eggyel kevesebb elemmel kell számoljunk,Ha jó napot fogunk ki és nem töketlenkedünk szerintem hosszabbítás is lehet és egy 11 párbajban lenyomjuk őket.Viszont ha gólt kapunk onnan egyenes lesz az út....

stevenh 2015.05.15. 22:20:11

Én csak annyit írnék, hogy remélem 2006-os VB fog megismétlődni és nem a 2012-es EB, ha már sorsszerűségről kell beszélnünk, mert nagyon sok hasonlóság van mindkét esetre, valamint a 12 évvel ezelőtti eseményekkel is sok a hasonlóság, hiszen ott is épphogy túljutottunk az akkor még 2. csoportkörön, Real-t vertük ki az elődöntőben, azonban eltiltás miatt nem fog senki se hiányozni, remélhetőleg a sérülések is elkerülnek minket, szerintem fel tudjuk venni a harcot a Barcával és bízom a legjobbakban.

Rivendell 2015.05.15. 22:21:51

Engem nem érdekel Messi...vb-n is ott volt Messi és buktak,mint miként most is bukni fog,mert szintén szervezett csapat ellen kéne alkotni.

Győzelmet várok...Messivel,vagy nélküle tök8,csak 1 játékos a sok közül. Még semmit nem nyert válogatottként,pedig mindig ott van és még csak nem is gyenge kerettel:D

ui:akik a realt itt istenként kezelték,azok a barcat is úgy fogják,csak tudnám miért nem real és barca szurkerek lettek:D

Rivendell 2015.05.15. 22:22:55

2012-es eb sorozatterhelésről szólt és mi eleve kifacsartak voltunk....itt bőven lehet pihenni a döntő előtt,nem fognak fáradt lábak védekezni.

Trieszt120506 2015.05.15. 22:29:33

Az a vicc, ha semleges szurkoló lennék, nyugodt szívvel mondanám, hogy szoros lesz a döntő... Aki két meccsen 1 akciógólon tartja a Madridot, az miért ne tudná megfogni a Barcát is, de legalábbis 1-2 gólon tartani?

Egy valamit merek bizton állítani; leírni nem szabad minket senkinek!

fioninquo 2015.05.15. 23:05:22

Sziasztok!
Már kb. 1 éve olvasom a blogot, és többször is akartam kommentelni már, végül most láttam elérkezettnek rá az időt!
A korábbi kommenteket olvasva láttam, hogy, nem csak nekem jutott eszembe a 2012-es eb-döntő, mint lehetséges végkifejlet. Nagyon félek, hogy a spanyolok vérengzést tartanak (akár szó szerint is értve, ha az az idióta Suárez játszik), és lőnek 3-4 gólt. De ez a gondolat a Blancók ellen is bennem volt, mégis az elejétől kezdve éreztem, hogy továbbjutunk. Most is valahogy azt érzem, hogy sikerülhet a győzelem, ahogy @hellan a második lehetőséget felvázolta.
Egyébként azt még értem, hogy Chiellinivel mi a problémátok, én is nagyon mérges vagyok már rá az utóbbi időben (kb a BVB gól óta...), de Pirloval nem értem, mi a baj. Szerintem 36 éves létére nem játszik rosszul.

Barolo 2015.05.15. 23:17:14

A legjobban támadó csapat találkozik a legjobban védekezővel. A védelmek és a középpályák szerintem hasonló erősségűek, kérdés, hogy elől mi történik majd. Szerintem is Messi a világ legjobb játékosa jelenleg, de egyáltalán nem gondolom, hogy a többiek nem lennének klasszisok, és bár Suarezt egy buta parasztnak tartom ő is és még min. 4-5 játékos simán elférne a jelenlegi keretünkben. A realitás az, hogy 2-3 góllal nyernek (és 20-25% esélyünk van nyerni), de ettől függetlenül az idei év alapján én hiszek a győzelembe és a csapatba. Forza Juventus!

Barolo 2015.05.15. 23:22:03

@fioninquo: Pirlo nagyon kétarcú sajnos. A Real elleni első meccsen a 2-3 hajmeresztő hibája ellenére is hatalmasat játszott (talán idei legjobb meccse volt)és simán hozta az elvárható szintet. A második meccsen viszont véleményem szerint a csapat messze leggyengébb pontja volt és bár nem hibázott sokat, még is szinte észrevétlen volt, aminek az lett az eredménye, hogy főleg az első félidőben teljesen lejátszották a kp.-at. Benne van mindig egy zseniális passz vagy szabadrúgás gól, ennek ellenére én is úgy érzem, hogy jobb csapatok esetén a játszatása hatalmas kockázattal jár. Forza Juventus!

Lord Viktor 2015.05.15. 23:30:39

@fioninquo: Pirlo már lassú a BL-hez. Ennyi. A Real elleni odavágón kitett magáért, és meglepően sokat futott, plusz persze mindig benne van egy szabadrúgásgól, de nem egyszer fordult már elő, hogy a labdavesztéséből veszélyes támadást indított az ellenfél (született már gól is ellenünk ilyen szituációban). Ráadásul úgy vettem észre, hogy Marci nagyon jól érzi magát Pirlo posztján.

fioninquo 2015.05.15. 23:30:59

@Barolo: Viszont szerintem nincs más, akit be lehetne helyette tenni a kezdőbe jelenleg. Ha meg nyáron elmegy (és szerintem el fog menni), kell helyette venni egy jó középpályást.
Gondolom Berlinben is kezdő lesz, és reméljük, ott fogja hozni nem csak a szezon, hanem az élete legjobb formáját, hiszen ha egy bl-serleggel szeretné lezárni itáliai pályafutását, arra lesz szükség.

dísznó 2015.05.15. 23:35:21

emberfeletti teljesítmény kell a győzelemhez, de sikerülni fog..
Legalábbis remélem :)
Pirlo hiába öreg Ő a csapat lelke.
Chiellini meg egyszer egy nagyot hibázott, de hát ki nem ??

Barolo 2015.05.15. 23:41:11

Még annyit szeretnék hozzátenni, hogy bár tényleg tudnak hajmeresztő hibákat néha elkövetni a Barca védői (ebben is hasonlóak vagyunk), de idén 19 gólt kaptak 36 meccsen a bajnokságban ami azért elég jó szám. Nagyon hasonlít a mi 20 kapott gólunkhoz.... a lőtt gólok számában viszont kicsit más a helyzet... nálunk 65 náluk 107. Ez mondjuk elég árulkodó szám. Nem baj. Forza Juventus!

Barolo 2015.05.15. 23:44:00

@fioninquo: Abban mindenképpen igazad van, hogy kell helyette valakit venni (még akkor is, ha vállal még egy évet), az már neccesebb kérdés, hogy nem jobb e, ha Marchisio kezd és Pereyra. Ettől függetlenül az a valószínűbb forgatókönyv, hogy játszani fog és remélem, hogy élete meccsét hozza. Forza Juventus!

penge09 2015.05.15. 23:47:57

@Lord Viktor: @fioninquo: Egyszerűen nem értem hogy mi a baj a jó öreg Giorgioval,oké nem hozza le minden meccsét hibátlanul,de küzdőszellemben,akarásban Bonucci és Barzagli is elbújhat mellette.Ráadásul egy kis keménykedésért sem kell a szomszédba menni neki.Szerintem nélküle kevésbé lenne acélos a védelem.

fioninquo 2015.05.15. 23:52:55

@penge09: Félreértés ne essék, én nagyon kedvelem őt, csak valahogy mostanában, amikor hibázott, mindig csúfos vége lett, és ezen húztam fel magam. De bízom benne, hogy hatodikán feledtet velem/velünk mindent :)

Devilke Balla 2015.05.15. 23:56:19

@Barolo: Ezért lenne jó ha Marci menne Pirlo helyére,is elore el kellene hozni Calhanoglut,egyrészt támadó kozéppályás,és a szabadrúgásokat is jól lovi.

Drughi Di Bianconeri 2015.05.15. 23:57:14

Mi mást várnék,mint a végre, 100 éve hőn' áhított BL-serleget ? :)

Én még nem követtem a focit,mikor az utolsót nyertük,mikor pedig - már Juventinicskeként :D- a legutolsó döntőt játszottuk még nem követtem ennyire szenvedélyesen a meccseket. Nem igazán voltam képben.

Most itt az idő !
Nyernünk kell !

@Tony.: kolléga 2. pontjával egyet tudok érteni: az egész annyira álomszerű,hogy akár össze is jöhet egy triplázás !

Volt szerencsénk a sorsolásokkal,azonban azért volt 1-2 igazán kiváló meccsünk (Dortmund ellen mind2, valamint a Real ellen itthon), volt 1-2 szar (Monaco, Real kint),de itt vagyunk a döntőben.

Teljesen irreális volt a szezon elején,Allegrivel (!?) ilyen magasságokig eljutni, még páran viccelődtek is azon,hogy "akik eddig unták a Scudettokat,legalább jön vmi izgalmas,mert az se lesz meg" jellegű kommentekkel :D

Jómagam a bajnoki címet sem vártam , bár akkor még nem tudhattam,hogy a Roma egy forintot nem fog érni idén.

De visszatérve a témára :
természetesen esélyesebb a Barca, hála a támadóhármasának, kiemelve Messit, aki talán élete legjobb teljesítményét nyújtva idén. Földön túli művész.

Mentálisan,fizikálisan,elszántságban abszolút partiban vagyunk velük.
Sebességben, technikában, kreativitásban,támadópotenciálban nagyon nem.

Amennyiben a Madridban látottakat vezetjük elő, akkor kikapunk úgy 6-7 góllal, mert a Barca nem balf@szokból áll elől,ők befogják verni a helyzeteiket, sőt csinálnak is maguknak sokat, pláne ha 3at nem tudunk egymás után passzolni (mint Madridban).

Véleményem szerint ÖNGYILKOSSÁGGAL érne fel,ha megpróbálnánk "leparkolni a buszt", egyáltalán nem vagyunk jók benne, a Real ellen is többnyire azzal próbálkoztunk, és csak az Ő bénázásaiknak köszönhetően nem kaptunk gólt.

Természetesen az ún. saját játékunkat sem játszhatjuk (labdatartás középpályán, az ellenfél 16osánál,sok passz stb.), mert abban meg a Barca sokkal jobb, ráadásul a 3 támadójuk kegyetlenül tud kontrázni is.

Valami hasonló, hybrid játékkal kéne előrukkolnia Maxinak,mint,amit DOrtmundban mutattunk. Szvsz. az volt a csapat idei legkiválóbb teljesítménye (meg a Real elleni hazai talán).

Masszív,tökéletesen szervezett védekezés,de nem túl mélyen,letámadás,sok labdaszerzés, néhány passzal az ellenfél 16osánál Tevez-Morata révén.
Ez beválhat.

Elég "alattomos" taktika is eszembe jutott: Messit agyon kén rúgni valakinek az elején,hogy lesérüljön, onnantól esélyesebbek vagyunk :D

Remélem Chiellini kiüti a patkány-kannibál fogát,bár szerintem erre biztatni sem kell külön (sajnos).

Messire külön embert állítani netto ostobaság volna, meg se kottyan neki 3-4 ember se,nem hogy 1.

HA Pirlo játszik (márpedig játszani fog...),akkor el is dőlt a meccs és nem a mi javunkra.
Amit Madridban elővezetett,az valami katasztrofális volt,Padoinból nem néznék ki ennyi labdaeladást, szerencsétlenkedést,mint a Maestrotól.

Legenda,Ikon,Példakép,meg érdemel még 1 BL-t (Capitano GiGi meg aztán főleg, pláne,h. neki nincs még 1 sem ), de úgy érzem a lojalitásra rá fogunk baszni.

Ha ne adj' Isten nem nyerjük meg a döntőt, én nem élném meg olyan csalódásként,mikor zsinórban 3 döntőből 2őt elbuktunk, majd 2003ban a Milan ellen is.
Akkor ugyanis a világ egyik, ha nem a LEGJOBB csapata volt a Miénk,Ikonokkal, sztárokkal, igazi CSAPATegységgel és a világ akkori legjobb edzőjével,így óriási kudarc volt.

Most viszont az óriási CSODA,hogy a 8 közé bejutottunk, én már büszke vagyok rájuk, persze 1 bukott döntő után Depressziós lennék pár napig,de akkor is "csak" a papírforma érvényesülne.

Zárásként megjegyezném,hogy ha Isten nézi majd a meccset, és nem Messi(Barca) szurkoló,akkor nekünk KELL nyerni,mert nem létezik,hogy a fogalmatlan Luis Enrique triplázzon az 1. évében ! :D

FORZA JUVE PER SEMPRE !

JuveWinC 2015.05.16. 00:40:30

Én bízok benne h a sors nem olyan kegyetlen, h 4 BL-döntőt veszítsünk egymás után. Ráadásul emlékszünk milyen fájdalmasak voltak: az akkor a világ legjobb csapataként, címvédőként egy lebecsült Dortmund, aztán a Real egy lesgóllal, majd a Milan ellen 11-esekkel...
Miközben a Barca mindhárom döntőjét megnyerte. Megfelelő taktikával meg lehet fogni az MSN-t, és Allegri a Milannal verte már meg a Barcát.
Ez a csapat most nagyon megérdemelné; az az összhang, az az összetartás és elszántság ami jellemzi őket idén, fel tudja venni a versenyt a spanyolokkal!

JuveWinC 2015.05.16. 00:51:33

És igen, h Allegri taktikában megveri Luis Enrique-t, az biztos... csakhogy oda nemnagyon kell taktika ahol van egy 114 gólos Neymar-Messi-Suarez...

Gabuero9 2015.05.16. 01:15:45

egyertelmuen szerez golt a barca,
sztem 1-1 leszbuntetoig el kell huznunk

babo0410 2015.05.16. 01:22:37

@Rivendell: Ritkán fordul elő, de most nagyon adom amit mondasz.

Én megmondom mitől félek. Pirlo kezdő lesz. És akkor sajnos bajok lehetnek (nem törvényszerű, volt már idén 1-2 meccse, ahol néztem mit művel, olyan jó volt), mert könnyen megforgatják, meg szereti végignézni ahogy elrohannak mellette. Na most Messi megy el mellette hasonlóan, és lendületből érkezik a védelemre, akkor annyi nekünk. Akkor már csak két eset lehet. Vagy hatalmas gólt akaszt, vagy valamelyik felrúgja. De akkor meg ne legyen kétsége senkinek, azonnal piros lesz. De remélem ha játszik Pirlo, akkor élete formájában fog. Én azt mondom, hogy nem verhetetlen a Barcelona sem. Pláne egy meccsen. És nagyon csalódott lennék, ha nem nyernénk. Habár tudom, hogy a Barca erősebb csapat (véleményem az, hogy a kp-n és a védelemben vagyunk olyan jók, mint ők, csak a támadósoruk erősebb a miénknél, ráadásul a védelmük mindig is gyenge pont volt) és sajna gyorsabbak nálunk, de már ez lesz azt hiszem a 9. döntőnk, és sajnos csak 2-t tudtunk megnyerni ebből. Jó lenne, ha a tendencia változna végre. Sajnos sokszor hivatkoznak arra, hogy a Juve csak két BL-t nyert, sehol nincsen Európában, miközben mindig is a BL egyik legerősebb csapata voltunk (legalább is a Capello éráig, amikor is Capello a BL-ben nagyon felsült). Meg KELL nyerni a döntőt, és triplázni kell. Sőt! 6 kupát szeretnék a vitrinbe (bajnokság, kupa, BL, Szuperkupa, Európai szuperkupa és a világkupa). Tudom kicsit nagyra vágyó vagyok. De ha megnyerjük a BL-t, onnantól már csak könnyebb ellenfeleink jönnek. A BL-t lesz a legnehezebb megnyerni, de nagyon meg kéne. A lelkesedés szerintem nálunk nagyobb lesz. A Juve étvágya nagyobb most szerintem.

Barolo 2015.05.16. 01:35:44

@babo0410: Ha véletlenül vesztünk (nem fogunk :)), akkor se legyél csalódott. Persze evés közben jön meg az étvágy, de ez nekünk most már tényleg hab a tortán. Még két hónapja is mindenki szó nélkül aláírt volna egy Barca elleni vereséget a döntőben. Ezzel nem azt mondom, hogy szabad feladni a dolgot, de élvezzük ki ezt a fantasztikus lehetőséget, hogy végre itt vagyunk, és ha csak 2. leszünk, akkor sem lesz semmi szégyenkezni valónk. Én mindig ezt mondom az Arsenal kapcsán is. Inkább legyünk 10-szer döntőben 2 győzelemmel, mint 5 döntő pl. 4 győzelemmel. Nem hiszem, hogy bármelyik inter drukkernek jó a kedve az előző 1-2 évben azért mert 5 éve bl-t nyertek. Mindig csak az adott évek és adott győzelmek számítanak. Fontos a végső győzelem, de az oda vezető út legalább annyira fontos. Forza Juventus!

Drughi Di Bianconeri 2015.05.16. 02:35:13

@babo0410: "... ráadásul a védelmük mindig is gyenge pont volt..."
Reiziger, Koeman, Van Bronckhorst, Abidal stb. de legfőképpen Puyol most így néznének o.O
:D :D

Egyébként a Pirlos résszel mélységesen egyetértek.
Abban is,hogy 1 meccsen BÁRKI ellen felvesszük a kesztyűt.

Nem kell ennyire pesszimistán hozzáállni (aztaqrva,hogy ezt én mondom, pont neked ?!?! :D ), valóban szomorú,hogy 33 bajnoki cím mellé "csak" 2 BEK/BL társul, ráadásul döntőlúzerek vagyunk, de most (mint fent leírtam) azért nem lenne akkora óriási csalódás egy BL-ezüst,mint anno.

Most közünk sincs a legjobb csapat státuszhoz (még),meglepetés volt a 8 közé jutás, a 4 közé jutás meg egyenesen Csoda kategória.

Legyél büszke inkább Te is,akkor is ha ne adj' Isten a Barca nyer. Nem dől össze a világ akkor sem,ha a világ legjobb támadó trióját alkalmazó Barcatól, köztük minden idők egyik, ha nem a legjobb és azon belül is élete formáját futó Istenadta zsenivel.

Én szurkolni fogok,mint az ÁLLAT. Életemben először látom élőben az Imádott csapatomat a BL-döntőben.
Hálás vagyok ezért a "10eurós" gárdának és a kókler Allegrinek :D

Természetesen Győzelmet AKAROK ! :)

U.I.: Ez a 8. BL döntőnk lesz. Ja és ha Megnyerjük, akkor úgy berúgatlak,h. egy hétig nem fogod tudni ócsárolni Pirlot és mellé meg fogom simogatni Padoin és Allegri poszterét ! :D

derby80 2015.05.16. 10:15:49

Sziasztok!

Szerintem jelenleg csak a jövő számít!Hogy mi volt régen júni 6-án nem számít!Sikerre éhes a csapat ezeréve nem nem nyertünk.Mki harcolni fog,és Chiellini is!Hibázik néha de csapat játék van és egy mkiért mki egyért!Es nekünk van egy Tevezunk aki harcos,van egy Vidal van egy Chiellini van Buffon es sorolhatnám....... Nem agyon fizetett sztárok,De akkor is Sztárok és nagyon jó sztárok es a mi csapatunk!Es előttem van Chiellini gyilkos arca aki gólt fog fejelni!!!Forza Juve!!!!!

Type-R 2015.05.16. 16:41:00

@Drughi Di Bianconeri: Mész a döntőre? Ez nem semmi! :) Hogyan sikerült jegyet szerezni rá?

RuidaRobert 2015.05.16. 17:01:24

@Type-R: Jegyet szerezni nem nehéz, az árát megkeresni már inkább:P

Type-R 2015.05.16. 17:05:01

@RuidaRobert: igen, láttam 1000 fontért, de Drughi csak olcsóbban szerezte. :)

Apuleius 2015.05.16. 17:11:26

@Type-R: Szerintem az "Életemben először látom élőben az Imádott csapatomat a BL-döntőben." mondatot nem úgy értette @Drughi Di Bianconeri:kolléga, hogy élőben az Olympiastadionban, hanem, hogy élőben a televízió előtt :-)

Legalábbis az ehhez a poszthoz írt korábbi hozzászólása alapján én erre következtetek:

"Én még nem követtem a focit,mikor az utolsót nyertük,mikor pedig - már Juventinicskeként :D- a legutolsó döntőt játszottuk még nem követtem ennyire szenvedélyesen a meccseket. Nem igazán voltam képben."

Type-R 2015.05.16. 17:32:45

@Apuleius: ez is lehetséges :)
június 6-ig akart kiküldeni a cégem külföldre, de mondtam, hogy 6-án meccset kell néznem.

Apuleius 2015.05.16. 17:54:14

@Type-R: Ezek szerint nem Berlinbe akartak küldeni :-)

dísznó 2015.05.16. 23:36:52

2:2 lesz az eredmény és hosszabbításban dől el a meccs.

Drughi Di Bianconeri 2015.05.16. 23:57:51

@Type-R: Jaj, nem úgy, félreérthető voltam, sorry ! :D

@Apuleius: kolléga úr mondja jól, így értettem ! :)

Amúgy is általában a BL-döntők a legkevésbé hangulatosak,hála annak,hogy a stadion nagy részét japán turisták, illetve főleg a BL-szponzorok családjai töltik meg :D

Meg aztán ki akarna szeptemberben előre egy BL-döntőre jegyet szerezni, pláne,hogy aztán undorodva hányás közepette nézzen végig egy Chelsea/sInter - Bayernt a döntőben ? :D

Persze most,hogy döntőt játszunk,mindent megadnék érte. Fél vese érdekel valakit ? :D (Igen, még az alkohol fogyasztásomat is minimalizálnám cserébe ! :) :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása