Az Olympique Lyon támadóját figyeli a Juventus

fekir_nabil_lyon.jpgA francia sajtó értesülései szerint a Juventus az Olympique Lyon tehetségét, Nabil Fekirt figyeli. A 21 esztendős francia válogatott a Ligue 1 idei szezonjának egyik legnagyobb felfedezettje, aki kiváló játékával és góljaival a bajnokság sztárjai közé emelkedett.

A Mercato365 értesülései szerint a Juventus szeretné megfiatalítani öregedő keretét a következő szezonra, s komolyan fontolgatja a lehetőséget, hogy a közeljövőben ajánlatot tesz a francia pontvadászatot nagy meglepetésre vezető Lyon saját nevelésű támadójáért.

Az Arsenal növekvő intenzitású érdeklődése arra sarkallhatja a Juventus vezetőségét, hogy gyorsan lépjen az ügyben, s 10 millió eurót ajánlhat a játékosért.

A lyoni születésű Fekir a jelenlegi francia bajnoki szezon során 29 alkalommal öltötte magára az Olympique Lyon mezét, s ezalatt 12 találatig és 12 gólpasszig jutott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr957402668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DINOBIZZO 2015.04.27. 12:32:25

Lacazette kicsit jobb lenne.

Shyr Kahn 2015.04.27. 12:40:11

Fekir hatalmas tehetseg. En ugy gondolom Lacazette-nel ar ertek aranyban jobb alternativa (de lehet szimpla minosegben is... ezt majd az ido mondja meg).

Gyori_Juventino 2015.04.27. 12:50:19

Inkább ő vagy Lacezett mint Dybala.

Rivendell 2015.04.27. 12:56:06

@Shyr Kahn: szio
láttad játszani? nem beszólásnak szántam

pedronegroo 2015.04.27. 13:14:53

Ahogy Marotta mondaná, "tehetséges srác, a célpontjaink között van, azonban a tárgyalások nem egyszerűek, mivel más klubok is érdeklődnek iránta". :)

BigP86 2015.04.27. 13:18:36

Én láttam játszani 2-3x a rangadókon és nagyon ügyes a srác, tipikusan olyan játékos akit kiváló ár/érték arányban el lehet hozni mint anno pl Eriksen, Sanchez, vagy éppen Veratti volt, ezért is gondolom, hogy nem nálunk fog kikötni (inkább Liverpool, Atletico, MU-ra tippelnék). Se nem kiöregedőben lévő sztár ingyen, se nem a Seria A-ban játszik, ezért nem Marotta kompatibilis.. De cáfoljon rám a kancsal és hozza el, akkor mea culpa!! :)

west30 2015.04.27. 13:26:20

Hiányposztra érkezne,fiatal és tehetséges,túl szép hogy igaz legyen :)

Sischo 2015.04.27. 13:26:27

Én örülök ennek a hírnek és remélem, hogy tényleg igaz, mert ez azt jelentené, hogy Marottáéknak nem csak Dybalan jár az eszük, és ha úgy alakul akkor nem megyünk bele egy értelmetlen licit háborúba, hanem igazolunk valakit reálisabb áron.

danimester1 2015.04.27. 14:09:17

Ez jó ómen,mert a franciák nálunk legendásan jók.Platini,Deschamps,Trezeguet,Vieira, Pogba,...stb..Inkább ilyen tehetségek akik (a lehetőséget is kapják meg!) a megfizethető kategória és hosszútávú megoldás lehet.A kiöregedő ingyen sztárocskák meg csak kiegészítő embernek.Wenger meg elmehet a csába!Mourinho is megmondta a szurkolóiknak,hogy "az az unalmas ha valaki 10 éven át nem tud nyerni egyetlen kupát sem".

Barolo 2015.04.27. 14:17:06

Nabil szerintem is nagyon jó igazolás lenne.... nem sokszor láttam még, de amikor igen akkor feltűnően jó volt. Nehéz lesz felvenni a versenyt érte (különösen az Arsenallal, akinek igen jók a francia kapcsolatai és az utóbbi időben már költ is). 10 m biztosan kevés lesz érte.

@danimester1: Mourinho mondjuk egy paraszt.... ilyen szinten már tisztelni szokták egymást a játékosok és edzők is.... ez persze neki nem sikerül, hiszen provokálás az élete. Bezzeg mikor tavaly egy igen erős kerettel nem nyert semmit, akkor nem volt ilyen nagy a pofája.
Forza Juventus!

Apuleius 2015.04.27. 14:28:29

@Barolo: Fekirt nem nagyon láttam játszani, így róla nem tudok véleményt formálni. Az Olympique Lyon bizonyosan nem véletlenül vezeti a bajnokságot, érdemes figyelemmel követni a játékukat és a játékosaikat, ugyanakkor egyáltalán nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezek a fiatal francia tehetségek, akik hazájukban már befutottak, anyagilag elérhetőek a Juventus számára.

Mourinho, a megkérdőjelezhetetlen eredményei mellett, talán a labdarúgás történetének legnagyobb tapló gyökere az edzők tekintetében, aki egészen egyszerűen képtelen európai módon megnyilvánulni, viselkedni vagy nyilatkozni, így aligha jelenthet kiindulási alapot.

tjunior 2015.04.27. 15:14:07

Annyira nem ismerem ezt a srácot, a statjai imponálóak az biztos. Nagyon el kellene egy ilyen támadó középpályás-támadó, kreatív srác a csapatba. Viszont egy ilyen dupla-dupla szezon után, egyrészt sorban állhatnak érte a csapatok, másrészt 2019ig van szerződése, így tippre 30 millió a kölyök.

venember83 2015.04.27. 15:50:19

@tjunior: ha viszont Dybala negyven vagy ötven...

Il Principino 2015.04.27. 15:57:58

@danimester1: Mióta Mou visszatért Londonba,azóta ez lesz az első kupája,már-már megszokás ezzel viccelődni Wengeren,de az 10 év 2 kupa inkább:)A tavalyi szezont elfelejtette ez a patkány!
A cikkhez annyit még,hogy nem láttam játszani a srácot,de mindenképp pozitív,hogy Marottáék is látják ideje fiatalítani:)

Rikoo 2015.04.27. 16:01:48

De azt nem értem ha nincs pénzünk és olcsó megoldásokat keresünk akkor miért nem teszünk ajánlatot Konoplyankanak akinek lejár nyáron a szerződése és kevés a fizetése is 15 millió alsó hangon az értéke

Il Principino 2015.04.27. 16:07:42

@Rikoo: Ne aggódj,majd Matri lelép,aztán jöhet Pazzini helyette:)
Nem lesz itt Dybala meg Cavani stb..:)

BigP86 2015.04.27. 16:08:48

@Rikoo: lehet Allegrinek nem szimpi

KysBé 2015.04.27. 16:14:47

@Rikoo: Pontosan. Lehetne olcsóbb/lejáró szerződésü/klubbot akarok váltani arcokban gondolkodni. Chicharito, Cuadrado, Nastatic, D.Alves, ....

Gannicuss 2015.04.27. 16:41:11

Nagyon jó játékosnak tartom. Lacazettel párban is elhozhatnánk. 10 milla nem hinném, hogy elég meggyőző ajánlat lesz, de úgy legyen.

Barolo 2015.04.27. 16:45:11

@KysBé: Chicharito gyenge szerintem, max ingyen jöjjön 4. csatárnak. D. Alves 32. éves lesz és annyival nem jobb Lichtinél, oda is fiatal kellene. Cuadrado nem rossz opció, bár idén nyáron még nem hiszem, hogy eladják.....majd jövőre :)
Forza Juventus!

ToTTy-Juve 2015.04.27. 16:47:28

Nálam kb. ugyanazon a szinten van Fekir, mint Dybalaб de talán Ő még magabiztosabb is a labdával. A vételár miatt én is mindenképpnen inkább őt favorizálnám, de szerintem Marottának lehetetlen.

@Rikoo: Igazad van, tipikus Marottás igazolás lenne. Viszon Konoplyanka támadó felfogású szélső. Allegri pedig inkább a védekező felfogásuakat favorizálja (Lichti, Caceres, Evra és már Asa is át lett nevelve (bár igaz, ezt még Conténak "köszönhetjük"). De egy próbát megérne most ingyen :)

pedronegroo 2015.04.27. 17:01:09

@KysBé: Chicharito, D. Alves... Mi van veled, hiányzik a 7. hely??? :)

stevenh 2015.04.27. 17:05:06

@ToTTy-Juve: Ha formációt tervezünk váltani, akkor akár jöhetne az egyébként számomra leírhatatlan nevű ukrán srác, kérdés, hogy mit akar Allegri

tjunior 2015.04.27. 17:40:02

@venember83: Az csak Zamparini álma, attól, hogy sokat mondja még nem lesz valóság :). Azt se felejtsük el, hogy ha a vezetőség választani akar két kb. azonos képességű játékos között, de az egyiknek már van Serie A-s tapasztalata nem kétséges szerintem kit választanának elsőre.

molnaratti10 2015.04.27. 17:45:36

@Apuleius: Mourinhot az Arsenal drukkerei kezdték ki,hogy unalmas focit játszik a csapata,szerintem meg frappáns választ adott nekik azzal,hogy unalmas lehet semmit sem nyerni

Apuleius 2015.04.27. 17:56:31

@molnaratti10: Mourinho csapatai valóban unalmas és nézhetetlen antifocit játszanak, ez szerintem köztudott tény.

Nem értek veled egyet, Mourinho maximálisan szalonképtelen és kicsinyes reakciót adott, nálam a frappáns válasz fogalma egész mást jelent. Egy csapat edzőjének kutya kötelessége, hogy ne üljön fel a lelátón ülő, nem mindig agysebész végzettségű ellenszurkolók provokációinak.

m.martin91 2015.04.27. 17:57:34

10 millióért senki nem fogja megvenni ezt az embert.

babo0410 2015.04.27. 23:58:57

Nekem mindegy ki jön, lényeg, hogy fiatalítsunk, minőségben tovább javuljunk, és ne az olasz tehetségek elől vegyék el a helyet. Nem nagy vágyak ezek. :)

Barolo 2015.04.28. 00:25:49

@molnaratti10: Gondold el mi lenne, ha az edzők folyamatosan válaszolnának az őket szidó publikum véleményére....káosz és értelmetlen sárdobálás. Elegancia hiányzik ebből az emberből.

Renyi Bence 2015.04.28. 00:40:27

Sziasztok juventinok

Véletlen rátok találtam egy keresés eredményeként és nem mezei beszólogatás kedvéért jöttem lehűteni a kedélyeket, csak tényállást fogok közölni.

A Lyon az elmúlt három esztendőben nagyon komoly szenvedésen esett át azok után, hogy több mint egy évtizedig (és benne zsinórban nyolcszor top16-os tagként) BL résztvevő volt, azután pedig nem. Ennek rendkívül sok oka volt (azon túl hogy a PSG befektetők megjelentek), ezt most nem sorolom fel, mert untatás jellege lenne. A lényeg annyi, hogy Lyonban a vadiúj project ereményeként kiebrudalták a sztárokat és szinte teljes egészében a hazai akadémiáról töltötték fel a keretet, aminek hosszú-hosszú böjt után végre eredménye látszik, és legalább annyi bizonyosnak tűnik, hogy meg lesz jövőre a BL a csapatnak. Azt akarom ebből kihozni, hogy mivel meg lesz a BL, és az elnök egy nagyon ambíciózus ember, jövőre meg akarja szerezni a bajnoki címet a PSG-től és a BL-ben is szeretne valahogy szerepelni. Ezt jelen körülmények között egyféleképpen teheti meg, ha megtartja ezeket a játékosait, mert a piacról ezek a kaliberű játékosok jelenleg (pénzügyi és politikai hátterek miatt) pótolhatatlanok.
Jelentések szerint olyannyira meg akarja majd tartani az elnök ezeket a játékosokat (Fekir, Lacazette, Umtiti), hogy 75M€ alap licitárban fogja megjelölni a tárgyalási pozíciót, az alatt szimplán le fogja baszni a telefont. (valóban ez lesz, mert van olyan tökös csávó az ember) Szóval ha valahonnan szinte elérhetetlen igazolni a mostani nyári piacon az a Lyon lesz. Egyedül a Real vagy Manchester jelenthet veszélyt ezekre a játéksokra, ha ezen klubok elnökeinek elgurul a gyógyszere és a kívánságlistájuk élén fog szerepelni, akkor megszerezhetik, egyébként meg 99% hogy maradnak.

Sok sikert az elkövetkező BL körben nektek!
Allez Lyon

keshudioo 2015.04.28. 06:59:18

@Renyi Bence: Szia Bence, köszönjük a hozzászólásodat. Mindig szívesen látunk értelmes embereket más csapatok szurkolói köreiből. Nézz vissza máskor is! :)

Hoods. 2015.04.28. 09:27:04

@Apuleius: Ahogy mondta Mou, a foci golokra megy, ha a Chelsea unalmas focit jatszik akkor 1 csapat van a Premier League-ben aki nem unalmasabb naluk. Ja es teljesen igaza van 10 ev unalmas kupak nelkul. :)

@molnaratti10: +1

Apuleius 2015.04.28. 09:55:00

@Hoods.: Szép közhely, hogy "a foci gólokra megy", ahogy mindig el lehet sütni azt is, hogy "a labda gömbölyű" és még sorolhatnánk. A labdarúgás történetesen egy játék is (mindamellett, hogy elképesztő nagy üzlet), s meggyőződésem, hogy a sportág népszerűségéhez az is nagyban hozzájárul, hogy nem csak Mourinhóhoz hasonlatos, pragmatikus, tökéletes antifocit játszató edzők dolgoznak benne. A 90-es évek Milanjára, a 95-ös Ajaxra, a 90-es évek közepének Juventusára, vagy Guardiola Barcelonájára még 40 év múlva is emlékezni fognak, Mourinho csapataira azonban talán csak a Chelsea (vagy éppen az Inter) szurkolói. Messze nem csak az eredményekről szól ez a labdarúgás, még akkor sem, ha eredmények nélkül természetesen szart sem ér az egész.

A történet lényege azonban abszolúte nem ez, így igazából mellékvágány arról beszélni, hogy a foci gólokra megy-e és szükséges-e, fontos-e a jó játék. Mourinhót kritizálták a lelátóról a rivális csapat szurkolói, s könnyen lehet, hogy nincsen igazuk, könnyen lehet, hogy Mourinhónak van igaza, az Arsenal valóban tökéletesen impotens csapat. Teljesen mindegy azonban, hogy mi az igazság. A lényeg az, hogy egy edzőnek el kell tudnia viselnie a kritikát, el kell viselnie az ellenszurkolók élcelődését, s nem szólogathat be ilyen útszéli, ostoba és arrogáns stílusban. Talán nem véletlen, hogy aligha olvashattunk ilyen megnyilvánulásokat Mourinhónál nagyobb edzőktől sem, egészen egyszerűen azért, mert ez nem illik, nem elegáns, s a lelátó élcelődése és ellenségessége része a sportágak, egy edzőnek ezen túl kell lépnie.

Hoods. 2015.04.28. 12:27:35

@Apuleius: Kozhely vagy nem kozhely, a focit golra jatszak, mi se szep jatekkal foghatjuk meg a Realt. Mou amit elkepzel, azt nagyon jol veghez is viszi, nem veletlen tart ott ahol. Mindig is errol az arogans stilusarol volt hires, szerintem pont ez all jol neki. De kozbe megis csak el kell ismerni, hogy a vilag egyik legjobb edzoje.

Apuleius 2015.04.28. 12:41:04

@Hoods.: Ismétlem, az, amiről most beszélsz (miszerint Mourinho eredményes és a labdarúgást gólra játsszák) az ügy szempontjából teljességgel érdektelen, csak azért mentem bele, mert egyébként (az ügytől függetlenül) én mást gondolok a kérdésről.

A történet lényegéről az előző hozzászólásom második bekezdésében írtam. Egy dolog, hogy valaki eredményes, vagy sem, s egy másik, hogy képes-e Európában európaiként viselkedni. Mourinho képtelen rá, s erre a szalonképtelenségre az eredményessége sem jogosítja fel.

Rivendell 2015.04.28. 12:55:37

@Apuleius: A 90-es évek Milanjára, a 95-ös Ajaxra, a 90-es évek közepének Juventusára, vagy Guardiola Barcelonájára még 40 év múlva is emlékezni fognak

ez nagyon igaz

KysBé 2015.04.28. 22:14:39

@Renyi Bence:
"75M€ alap licitárban fogja megjelölni a tárgyalási pozíciót, az alatt szimplán le fogja baszni a telefont."

Babo kölcsönadta neked a jövőbelátó varázsgömbjét????

venember83 2015.04.28. 22:26:54

@KysBé: talán jobban ismeri a Lyon helyzetét nálunk, ezt nem tartod valószínűnek?

Kérlek, próbálj kissé illedelmesebben kommunikálni, ha már nem is mindenkivel, de legalább az idetévedt vendégekkel. Köszönöm.

Renyi Bence 2015.04.28. 23:26:31

@KysBé: Hello
A kérdésed jogos.
Francia, főleg lokális, és szerintem megbízható forrásból írtam ezt az összeget. Emögött az irdatlan irreális összeg mögött üzenetben egyébként csak annyi áll, hogy a végsőkig ragaszkodik majd hozzájuk a klub (ellenben azokkal a spekulációkkal, hogy bár a klub meg fog válni a játékosoktól, csak az árukat akarja felverni - nem, nem akarja felverni az árukat, meg akarják őket tartani). Ehhez kell elsősorban a külső klubok elijesztése, majd a nyár folyamán ezen játékosok fizetésemelése is, ami még egy fontos faktor lesz.
Nem állítom, hogy a Lyon akkora klub, hogy hetedhét határon túl is összeszarják magukat a világ másik oldalán, de azért mégis egy zsinórban hétszeres francia bajnok, egykoron a BL-ben Real-, és Bayern mumus klub volt, ami azért adott nekik olyan minimális hírnevet és stabil talajt, hogy jó tárgyalási pozícióban legyen a saját neveltjeivel, akikre épül 4 éve ez a project. Ha eladnak ezek közül bárkit is, lehúzhatják magukat a WC-n, ami egyébként lehetséges is lenne, ha a klubbot irányító vezér csak a pénzt szeretné és a pénzt pumpálná ki a klubból a zsebébe, azonban nem egy egyszerű gondolkodású középcsapat elnöke irányítja őket (minket), hanem olyasvalaki, akinek szintén már csak a foci az élete és az az egyetlen tevékenysége.
Ezért bízom nagyképűen abban, hogy nagyobb nevű és jelen helyzetben jobb kvalitású klubbokkal szemben (mint amilyen a Juve is természetesen) is meg tudjuk védeni az értékeinket.

Tony. 2015.04.29. 00:33:00

@Renyi Bence: Ez így szerintem túl szép sztori lenne. Várjuk ki a végét, hogy ki megy ki marad, mert ha egy elnök előtt belebegtetnek konkrétan 30-40 milliót 1 játékosokért, akkor nincs az az ember, aki ne esne kísértésbe. És a Lyon azért az utóbbi években nem éppen az a klub, ahol anyagilag megtehetnék, hogy legyintsenek rá. Ráadásul teszem azt 40-ért elmegy valaki, abból 3 másik fiatalt vesznek.
A másik meg az, hogy egy Lyon játékost megkörnyékez, akárcsak a sajtón keresztül egy Real Madrid vagy Barcelona, akkor ki maradna a seggén? Ha pedig egy játékos menni akar akkor erőszakkal nem tudja ott tartani az Isten sem. Hidd el nekem, hogyha egy nagyon nagy hal ráakaszkodik valakire, akkor meg is szerzi, mert mindene megvan hozzá.
Ettől még szimpatikus, amit az elnök szeretne, de nem olyan egyszerű az.

Apuleius 2015.04.29. 09:22:22

@Renyi Bence: @Tony.: Abszolút egyetértek Tony kolléga meglátásaival. Hiába tökös a Lyon elnöke, ha jönnek a gazdag klubok, marhára nem fogja tudni lecsapni a telefont, ez egy lényegesen bonyolultabb történet, s nyilván a játékosok szándékai is fontosak lesznek. Szimpatikus a Lyon építkezése, de ezt a csapatot alighanem ízeire szedik majd nyáron. Más kérdés, hogy a Juventus nem fog tudni labdába rúgni a magas árak miatt.

Renyi Bence 2015.04.29. 14:49:35

@Tony.: @Apuleius: Bár nagy átlagban reálisan látjátok az ehhez hasonló jellegű történeket, ezért nem állok le vitatkozni, mert nagyon hosszú monológ lenne tőlem (és véges a karakterszám, egyébként is bölcsebb lett volna csöndben maradnom). Remélem hogy ez a túl szép történet beigazolódik és rácáfolunk az egész világra és a sztereotípiákra. (max ha nem, akkor felnyalom a flasztert és mea culpázom meg nem győzök majd elnézést kérni, de egyelőre ragaszkodom ehhez a külső szemmel képtelennek tűnő "sztorimhoz")
Nem göngyölíteném tovább a történetet, ezért nem muszáj erre az üzenetemre válaszolni.
Sikeres szezonvégét kívánok!
Sziasztok

Rivendell 2015.04.29. 15:08:08

Értem én,hogy tökös valaki meg stb....75m több mint vicces összeg,nincs olyan játékos az egész francia ligában,akinek az értéke akár csak megközelítené ezen összeget. Ekkora összegnél már top bajnokság top csapatának top játékosának kell lenni,márpedig a francia bajnokság és maga a Lyon se top csapat,de teszem hozzá olasz liga is kevés 1 75m-s cédulához.....Ilyen alapon Pogba alap ára 150m?....nevetséges összeg lenne.

75m-t a 2 csatárért 1ütt nem adnék,ha Juve tulaj lennék,de Dybala esetében se mennék 25-8 fölé

KysBé 2015.04.29. 15:34:29

@venember83: Nem írtam semmi sértőt csak vakarózom az ilyen kategórikus kijelentésektől - kb olyan viszonyba lehet a Lyon elnökével, mint a mi Babonk Marottával! VICC!!!

Apuleius 2015.04.29. 19:24:17

@Renyi Bence: Remélem nem vetted támadásnak a véleményünket. A Lyon helyzetét nem ismerjük, inkább csak az általános piaci működés ismeretében alkottunk véleményt, teljesen laikus szurkolóként. Nekem szimpatikus a klub építkezése, remélhetőleg hamarosan ismét visszatérnek a BL mezőnybe. Egyáltalán nem gondolom, hogy bölcsebb lett volna hallgatnod. Örömmel olvastuk a hozzászólásodat, a jövőben is kíváncsian vesszük a véleményedet, s megtiszteltetés, hogy más klubok szurkolói is követik a blogot. Sok sikert kívánunk a Lyonnak a hajrára!

babo0410 2015.04.30. 11:57:09

@KysBé: A vicc az te vagy. Ha kultúráltan nem tudsz hsz-t írni, akkor inkább maradnál csöndben. Szerintem a Lyon elnöke jól csinálja. Azt mondja 75 millió, ha kell, fizesd ki. Ugyan az lenne a helyzet, mint De Laurentiis kapcsán. És az sem igaz, hogy 30-40 milliótól feltétlenül kísértésbe esne egy klubvezető. Mi se adjuk Pogba-t még 80-ért se nagyon. És Cavanit is csak azon az irreális áron adta el a Napoli, amit ráakasztottak. Szerintem, ha következetes a Lyon elnöke, akkor nem fogja 75 milliónál kevesebbért egyik játékosát se eladni.

KysBé 2015.04.30. 13:16:12

@babo0410: "Ha kultúráltan nem tudsz hsz-t írni, akkor inkább maradnál csöndben"

te beszélsz??? Tegnap elött milyen ámukfutást rendeztél az "nso"-on???

www.nemzetisport.hu/nso_cikkhozzaszolas/?cikk_id=2410397

Szelektív a memóriád??? Égeted a normális Juve drukkereket!!!

babo0410 2015.04.30. 13:24:17

@KysBé: Én csak az igazságot írtam le. De különben a normális Juve drukkereket égeted te magad szépen, nem kell rám kenned. Nincs még egy olyan csapat amelyiknek a drukkerei ennyire negatívak lennének, akiknek ennyire ne lenne j semmi, mint a Juve drukkerek. Ha nyerünk az a baj, ha kikapunk az, stb.

Rivendell 2015.04.30. 14:10:36

@babo0410: nem kötekedés miatt,de ki a bánat adna 1 Lyon játékosért 75m-t? még az olajosok se....az hogy mondanak valamit,nem jelenti azt,hogy kötik is majd az ebet a karóhoz. Dybalat se fogja senki 50-ért vinni,bőven alatt lesz.

75-be Suarez került,aki 1 kész sztár volt és 1 igazi vezér

stevenh 2015.04.30. 14:26:50

@Rivendell:

Valóban nem fognak egyetlen egy játékosért sem ennyit adni, aki egy lyonban játszik. Azonban nem látom annak okát, hogy miért akarnának megválni tőlük, hogy ha stabil az anyagi helyzetük. Ebben mindössze két tényező szólhat bele, maga a játékos akar menni, vagy le fog járni a szerződése. Nem néztem utána, hogy a Lyonból ez konkrétan kiket érint, szerintem a legnagyobb "sztárjaikat" nem.

Másfelől gratulálok egy bizonyos kommenthez, így kell fogadni egy másik csapat szurkolóját, szerintem rögtön inkább hülyézzük is le.

Rivendell 2015.04.30. 14:41:32

@stevenh: olyat azért nem írtam,hogy távozni fognak a tehetségesebb fiataljaik,csak hogy az írt összeget senkiért nem fogják +kapni,amennyiben üzlet köttetik

stevenh 2015.04.30. 14:45:00

@Rivendell: Nem is vitatni akartam a kommentedet, hanem pont, hogy én is ezen állásponton vagyok, csak próbáltam továbbmenni a gondolatmenetben

Rivendell 2015.04.30. 14:51:22

@stevenh: ó hogy kapják be a 75m.....ez valami nagyon gáz szám

A goal.com értesülése szerint a Juventus labdarúgócsapata elfogadta a PSG-től Paul Pogbáért érkezett 75 millió eurós ajánlatot.

KysBé 2015.04.30. 17:26:45

@babo0410:
"különben a normális Juve drukkereket égeted te magad "

Ugyan mivel te Istenbarma????

neked ugrott a fél nso, de te nem égeted a Juvét???? Szánalom vagy!!!

Renyi Bence 2015.04.30. 22:11:53

@Apuleius: Még egy gondolat erejéig visszatérek.

Nem veszem támadásnak a véleményetek, mert ez a ti blogotok, külsősként meg csak beleütöttem az orrom a témába. Nem hiszem hogy előjogokat kéne kapjak vendégként, nem hiszek a vendégjogban. Ez a ti területek, azt csináltok, ami jólesik. Nyilván egy-két embernél kivertem a biztosítékot a hozzászólásommal, amiből lesütött a nagyképűség, de sokan félreértelmezték a szavaimat és azt hiszik, ez az eladási áruk a játékosoknak. Kérném az itt levőket, értelmezzék egy picit át újra. Ez nem eladási ára a játékosoknak, hanem a marasztalásuk jele FELÉJÜK. Hogy a klub számít jövőre is rájuk.

Akkor elmondom, rövidre fogom, de elmondom, hátha az ellenségeskedőknek is tisztább lesz a kép. Lyonban a 2016-os EB-re fel fog épülni egy vadiúj, méregdrága stadion, amit már 6 éve építenek, 62 000 férőhelyes lesz és 2016 januárjában adják át (az összköltsége a stadionépítésnek 350M€ lett, amiben benne van a klub önálló tőkéje is a hiteleken kívül - összehasonlításul a ti stadionotok 125M€ került). 2011-ben az FFP és a rossz gazdaságpolitika miatt brutális megszorításokat kellett véghezvinni a klubnál, ami 2,5 évig tartott. Felső utasításra el kellett adni a legjobb játékosokat a minőségi pótlásuk reménye nélkül (ekkor adtuk el Pjanicot, Kallströmöt, Lisandrot, Bastost, Toulalant, Cissokhot, Belfoldilt, Lovrent pótlásuk nélkül (nézzétek meg a transfermarkt.de a transzfereket). Ekkor fogalmazódott meg az elnökben, hogy el kezdünk böjtölni és ezeket a piacon eladott játékosokat mind az akadémiáról töltjük fel, mindent nekik szentelünk, mindent nekik készítünk elő. A project lényege ez. Ezeknek a játékosoknak tehát mindent alá raktak és most a seggüket is kinyalják a szó legszorosabb értelmében és ezért csak annyit kér a klub vezetőség feléjük: vonuljanak be az új stadionba a legújabb felfedezetteink, az akadémiáról az első csapatba beépített játékosok, és maradjon az egész csapat A-tól Z-ig most együtt 2016-ig a stadionavatóig. Ez tehát egy terv, egy ráadásul MEGIDEOLOGIZÁLT, véresen komolyan vett, már-már küldetéstudattal megáldott terv, amiről álmodozik az elnök. A project ráadásul túl jól is sikerül, mert túl jól is játszanak, ami nem volt benne az elvárásba, de ha már ilyen jól játszanak, akkor meg már pláne maradjanak. Mondja a Lyon elnöke, Jean Michel Aulas, aki a saját twitterjén sztárolja a játékosait és ígéretett tett a szurkolóknak is, hogy a végsőkig ellenállni akar minden ajánlatnak, mert ez az ideálja, szerelmes a játékosaiba és igyekszik identitást nekik, hogy legyenek a klubbal lojálisak, hűségesek, ne adj isten hálásak.

Remélem érthető az egész eddigi érvelésem ennek a függvényében. A játékosokhoz minden áron ragaszkodni addig, amíg az EB véget nem ér. Utána ha nagyon menni akarnak, senki nem tartja majd őket erőszakkal vissza.

Renyi Bence 2015.04.30. 22:48:49

@babo0410: Így van, itt van a Cavanis példa is. És hozzáteszem azt is, hogy a Nápoly sem a világ nagyobb csapatainak egyike (jó az volt a Maradonás időkben, de utána?) és nézzük meg Lacazette-t és Cavanit most. Ugyanabban a ligában játszanak ugyanazokkal az ellenfelekkel szemben, a góltermésben mégis zongorázni lehet a különbséget. De vannak itt friss példák is, például Hámesz Rodríguez hol került 70 M€-ba, mikor a Monacoban az előző szezonban 6 rúgott góllal és 13 gólpasszal végzett?? Ezek a lokális példák is mutatják, hogy rá lehet címkézni ilyen összegeket a játékosokra, azt ha van olyan idióta, aki ezt kifizeti, lelke rajta.

Ahogy meggyőződésem, hogy ti sem adnátok el Pogbát még 75-80M€ se, ha a szarházi Raiola nem ügyködne a klub és Marotta egyeztetése nélkül, de mivel ő Pogba menedzsere, ezért szívtok. Pedig rajtatok nem múlna, úgy érzem.

Rivendell 2015.05.01. 09:09:31

@Renyi Bence: Lyon nem rendelkezik Ibra-val,aki fixen középcsatár,míg Cavanit kirakták szélre ergo totál felesleges összehasonlítás

KysBé 2015.05.01. 13:04:26

@Renyi Bence: Nemcsak felesleges, hanem tudatlan is!

KINGovHELL 2015.05.01. 21:07:37

@KysBé: @babo0410: Amennyiben óvodában volnánk, elsütném azt a jó kis poént az 5-6 évesektől, hogy "Mikor lesz az esküvő?". Persze, nem kötekedni akarok, csak egyszerűen nem értem, hogy mit "esztek" ennyire egymáson?! :D

babo0410 2015.05.02. 09:21:55

@Rivendell: Azért Cavaniért is simán kifizette a PSG a 63 milliót, és nem érdekelte őket, hogy hol játszik. Jelenleg a Lyon egyik játékosa se ér 75 milliót, de vannak olyan csapatok, akik képesek ennyit fizetni bárkiért, ha kicsit jobban megy nekik. Jó példa erre James Rodriguez, akit a Real csak a VB-n nyújtott teljesítménye miatt irreális áron vett meg. És a Lyon elnöke is pont erre játszik szerintem. Vagy megtartja a legjobbjait, és akkor jók lesznek jövőre is, vagy eladja őket jó magas áron, de akkor tudja pótolni a távozókat.
@Renyi Bence: Egyetértek veled. Talán a Pogba-s részben nem, mert szerény véleményem az, hogy kamu a PSG-vel való megegyezés. Szerintem Pogba idén még maradni fog. Tavaly nyáron pl. a United hetente vette meg Vidalt 50 millió€ környékén. Érdekes nyár lesz mind a két csapatnál, az biztos.

Rivendell 2015.05.02. 14:56:27

@babo0410: Seria A-t és a francia ligát minőségben összehasonlítani butaság lenne,mint miként olyan csatárokat is,akik szezonokon/1szezonos gólkirályt felesleges nézni/ át szórják a gólokat 1ik illetve másik ligában.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása