Allegri: „A kemény munka és a tisztelet a kulcs”

allegri_massimiliano_mutogat.jpgMassimiliano Allegri megosztotta a nagyközönséggel, mi is volt a legnagyobb félelme, amikor a Juventushoz csatlakozott, illetve beszélt a stadionról és taktikáról.

Az Öreg Hölgy trénere kérdezz-felelek ülésen vett részt, ahol a szurkolók kérdezhettek tőle, és a mester egyúttal beszélt arról is, milyen érzésekkel csatlakozott a torinói rekordbajnokhoz.

„Amikor bejelentettek a Juventus edzőjeként, nagyon boldog voltam, mert tudtam, hogy előttem a lehetőség a győzelemre.

Azonban a legnagyobb félelmem a csatlakozáskor az volt, hogy nem sikerül elnyernem a szurkolók bizalmát, mivel azt ígértem, hogy ezt az eredmények révén kísérlem meg.

A Juventus stadionjába való belépés egyedi érzéssel tölt el, és véleményem szerint az első itthoni győzelmünk rendkívül fontos volt. A stadion igazi pluszt jelent a csapatnak és mindannyiunknak.

Ami a felállást illeti, ez módosulhat. Játszhatunk hármas vagy négyes védősorral, amit aztán változtathatunk, de ezek részletkérdések.

A legjobb mérkőzésünket eddig a Lazio ellen játszottuk.” - utalt a tréner a november huszonkettedikei három-nullás eredménnyel véget ért találkozóra.

Végül Massimiliano Allegrit arról kérdezték, megbocsátott-e a szurkolóknak, amiért az év elején elég szkeptikusak voltak a trénerrel szemben.

„Egyértelműen igen. Véleményem szerint helyes megbocsátani, mivel a szurkolók reakciója a július tizenhatodikai kinevezésemet követően teljesen természetes volt.

A július nagyon hirtelen változásokat hozott a klubnál. Csupán kemény munkával és szurkolókkal szembeni tisztelet révén sikerült eddig ilyen jól teljesítenünk idén, és most az a kötelességünk, hogy a lehető legjobban zárjuk az évet, mert továbbra sem nyertünk még semmit.

Nem jött még el a bajnokság vége, és ez fokozottan igaz a Bajnokok Ligájára és az Olasz Kupára.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr277327196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devil-z 2015.04.01. 17:33:08

blablabla győzelem blablabla tisztelet blablabla kötelesség.

Legutóbb mikor valaki ilyen nyilatkozatokat tett kapta a jelzőket, kíváncsi leszek következetesek-e az emberek

Rocky80 2015.04.01. 19:03:54

Nem, nem következetesek.

Én már kedvelem. Ezt a nyilatkozatát is.

Lisandro 2015.04.01. 19:16:19

Csípem én is!
Hát még ha megnyerjük a Bl-t,kifejezetten imádni fogom!

Il Principino 2015.04.01. 20:04:47

Conte távozása után megszólaltattuk a vészharangot,én már akkor kiegyeztem volna 1 bajnoki címmel,miután kinevezték edzőnek a Juvénál!
Erre nem számítottam,hogy áprilisban még szurkolhatok a csapatnak a bl-ben,a bajnokság szinte zsebben már:)Nekem már nem hiányzik Conte és a beteges 3-5-2-je!

ToTTy-Juve 2015.04.01. 20:25:25

Na erre én is azt mondom, hogy szimpatikus nyilatkozat. De továbra is azt mondom, hogy nyerjen valamit és elismerni csak akkor fogom. Egyenlőre jól halad, de nem iszok előre...

Tony. 2015.04.01. 20:37:42

Furcsa helyzetben vagyok Allegrit illetően.

Mindenki tudja, hogy mennyit kritizálom, és tudom, hogy nem látszik, de ennek ellenére összességében elégedett vagyok a munkájával. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy túlteljesíti az elvárásaimat úgy, hogy még nem nyert semmit. Amekkora kóklernek tartom, és amit vártam tőle előzetesen, ahhoz képest nem rombolta szét a csapatot és nem züllesztette le morálisan az összes játékosát, és még 3 trófeáért is versenyben van. Ez Max Allegritől már jó teljesítménynek számít.

Szezon előtt azt írtam, hogy örülnék, ha a 3-ban benne lenne a csapat a végén. Igaz nem láthattam előre a Napoli és a Roma ilyen drasztikus összeomlását és a Conte által kiépített morált, csapategységet és összeszokottságot is alábecsültem. Borzasztó nagy szerencse is segíti, de pusztán annyi nem lenne elég. Nagyobb kihívás elé azért még nem állította senki.

Ugyh hajrá Max, mutasd meg! Az én bizalmamat még nem nyerted el!

danimester1 2015.04.01. 20:55:13

Egy dolgot nem lehet elvitatni tőle az pedig az,hogy nyilatkozni profin tud és szinte minden nyilatkozatában azt mondja amit az emberek hallani szeretnének/akarnak.Tény és való,hogy Conte elért eredményei után nem a legegyszerűbb leülni a Juventus kispadjára.Ő bevállalta és meg merte lépni a változtatásait,ami egyelőre működik és bevált.Szerintem az igazi Maxot majd jövőre láthatjuk,mert az ember hajlamos még elhinni,hogy az elődje által épített dolgokból tud "élni",amit az elején én is így gondoltam.Egy pici tüske van még vele szembe,a nyilatkozatai a Milan edzőjeként,de ezt már szinte megemésztettem.Szerintem az igazi elismerést majd csak akkor fogja tudni kivívni ha nemzetközi szinten tud teljesíteni a csapattal.Nem akarom elbagatelizálni az eddigi eredményeket sem,de a szezonnak még nincs vége,állunk mindhárom kupában,de a kupa valószínűleg felejtős lesz (1. eredmény miatt,2. a Bl fontosabb),a scudetto szinte zsebben,a Bl-ben teljesítettük az elvárást,így ha sikerülne továbbjutni a gallok ellen az már bőven több mint jó teljesítmény lenne.
Így tovább,mihamarabbi felépülést a sérülteknek és mutassuk meg a Juventus-sal számolni kell már Európában is!Forza!

Hoods. 2015.04.01. 21:23:40

Igazi eroproba elott meg nem allt, de eddig pozitivan csalodtam benne. A bajnoksag mar zsebben, orultem volna egy kupanak de az ugy tunik el fog uszni. Ha egy igazi nagy csapat ellen kiesunk a Bl-bol egy (ket) jo meccsen amin kiadjak a sracok a maximumot, en elegedett leszek. Ha ez a Monaco lesz termeszetes mas lenne a gyerek fekvese, de bizakodo vagyok a tovabbjutassal kapcsolatban!

Barolo 2015.04.01. 22:06:29

@Tony.: Borzasztó nagy szerencse? Ez azért erős túlzás szerintem. Voltak peches meccsek is, és azért a sérülésekből is akad bőven (amiket én nem az ő nyakába varrok). Ha még egy bravúrt végrehajt(anak) bl továbbjutás (mert szerintem ez sem egyértelmű egyáltalán) vagy kupadöntőbe kerülés, akkor jó évünk lesz, ha esetleg két bravúrt akkor már nagyon jó. Kemény lesz az április, de ennek most örülni kell. Forza Juventus!

MyJuve 2015.04.01. 22:08:12

Allegri bajnokságot nyer (99%) kupa döntőbe van és Bl 8 között és ez tőle ez már nagy szó ? Kérdezném hogy melyik más edzőtől nem lenne nagy szó ? Az erőpróbákról meg annyit hogy annyi előtt biztos állt mint Conte. Nyilván nem kell tőle elájulni de jelen pillanatban minden esélye megvan hogy sikeresebb évet zárjon mint Conte bármikor.

Barolo 2015.04.01. 22:12:00

@MyJuve: Kupa döntőtől még nagyon messze vagyunk sajna. Vagy te már tudsz valamit? :) Forza Juventus!

MyJuve 2015.04.01. 22:15:26

Igen sorry :) Elvitt a hév. Forza Juve

Rocky80 2015.04.01. 22:18:59

Ebben a kupában én már nem bízom. Ha ki is esünk legalább nyerjünk a Fior otthonában mi is, aztán ha csak a gólarányon vagy ilyesmin múlik akkor így jártunk.

babo0410 2015.04.01. 22:24:55

@Tony.: A tiédet nem is fogja. ;)

Én örülök neki, hogy ő jött Conte után, mert jó edzőnek tartom. Már mikor ideigazolt, akkor mosolyogtam a károgókon. Utána egyre szélesebb lett a mosoly, mikor a kritikus hangok jöttek azzal, hogy ez Conte Juvéja, még semmit se bizonyított, stb. Aztán egyre inkább az lett, hogy úgy is kiesünk a BL-ből a bajnokságban nincs ellenfelünk, ezt az eredményt edző nélkül is hozná a csapat, stb. És hála égnek a leginkább a Dortmund elleni továbbjutásunk után kezdték el a kritikusok is belátni, hogy Allegri tud valamit. Bennem egyetlen kérdőjel volt, hogy mit tud kezdeni a sérülésekkel, mert úgy vettem észre a Milanos időszakában, hogy a nyári alapozásnál szúrnak el valamit, mert már a szezont a fél keret a gyengélkedőn kezdi meg. Sajnos ezt a félelmemet nem csillapította le teljesen, mert idén már 10 sérültünk volt, és sajnos a többség izom vagy térd sérülés, ami a nem megfelelő erőnléti, fizikális edzésekre vezethető vissza. Nem hárítom a felelősséget Allegrire, mert úgy gondolom, hogy inkább ez edzői stábjában van a gond. Nem tudom miért engedték, hogy Allegri magával hozza Simeone Folletti erőnléti edzőt és Stefano Grani, Fizioterapeuta és csontkovács-terapeuta-t? Szerény véleményem az, hogy ők nem végeznek túl jó munkát. Viszont 2010 óta nálunk dolgozik Európa egyik legismertebb, és legfelkészültebb kapusedzője Claudio Filippi. Én ezen kívül nagyon elégedett vagyok Allegrivel, és remélem ha kell, akkor játékosokat is meg tud majd győzni, hogy érdemes hozzánk igazolni. Eddig az én elvárásaimat is felülmúlta. Féltem, hogy nem lesz elég határozott és kemény, de kezdem úgy érezni, hogy félreismertem. Sok sikert kívánok neki.

KysBé 2015.04.01. 22:44:13

Szezon elött a Scudetto + Bl 4 + Olasz kupa elődöntőt vakon aláírtam volna! DE evés közben jön meg az étvágy....

Mindegy, ez így sem csalódás, SŐT...

Tony. 2015.04.01. 23:18:50

@MyJuve: "Az erőpróbákról meg annyit hogy annyi előtt biztos állt mint Conte."

Kérlek mesélj még!

juve28adam 2015.04.01. 23:27:17

@babo0410: Nem bántásból ,de emlékszem ,hogy Allegri kinevezése hallatán még Te is másként vélekedtél ,mint amit most állítasz, sőt.

Egyébként valamiért én továbbra sem tudom elfogadni Allegri-t , talán ha továbbmegyünk a Monaco-n, vagyha kiütjük a Fiort a kupából(ami nem lesz egyszerű...).

babo0410 2015.04.01. 23:46:08

@juve28adam: Nagyon rosszul emlékszel. Mondjuk ez nem meglepő itt a blogon. :D Én akkor is azt mondtam, hogy jó edző, csak félek, hogy az alapozást elrontja, és mint a legyek dőlnek majd a játékosok. Nem lett teljesen igazam, de azért kicsit sok volt a szezonra a sérülésekből. Remélem ezzel is kezdenek valamit. Sokkal jobban örülnék, ha jövőre azért fájhatna a feje, mert nem tudja kit hagyjon ki a keretből, minthogy azért fájjon, mert nem tudja kit tud még játszatni.

juve28adam 2015.04.01. 23:52:15

@babo0410: Na, csak kikerestem. Ezt válaszoltad hellan kommentjére, amely arról szólt ,hogy Allegrit kinevezik:

babo0410 2014.07.16. 01:59:49
@hellan: "Szégyen. Hogy lehet olyan embert kinevezni, aki miatt a Milan is a béka segge alatt van? Aki meccseken csak a fejét vakargatja, de f.ngja nincs mit kéne csinálni mikor ég a ház? Ennyit a nagy Juvéról. Minimum egy csalódást keltő szezon következik. Agnelliék most hülyék voltak, de nagyon."

danimester1 2015.04.02. 00:06:43

@juve28adam: xD tipikus!Más szemében a szálkát, a sajátban meg a gerendát nem látja...xD
Mikor az ember össze-vissza váltogatja a véleményét,akkor nehéz kitalálni mit is akar valójában.Egy vélemény lehet jó és rossz,adott esetben ez sok mindentől függ,de el kell tudni ismerni mikor az ember téved vagy valamit tényekkel támaszt alá valaki.

babo0410 2015.04.02. 00:14:42

@juve28adam: Lehet első megdöbbenésemben. De aztán mikor lehiggadtam, és végiggondoltam, rájöttem, hogy nem olyan rossz edző. Sajnos néha mielőtt kommentelek nem számolok el 10-ig. Ez a komment nem születhetett volna meg, ha kicsit gondolkozom. Nem is emlékeztem rá, hogy ezt is leírtam, de ez csak az első düh volt, vagy inkább a csalódottság Conte lemondása miatt. Tulajdonképpen én soha nem tartottam igazából Agnellit felelősnek a Milan mélyrepüléséért. Sokkal inkább az volt, és még mindig az a véleményem, hogy ha Allegrinek nem szabják meg mit kell játszania, ha igazolnak neki jó játékosokat, akkor ott lett volna a nyakunkban. De egyrészt állandóan csak a feltételeket szabták neki, elvárták tőle az eredményeket, de a vezetőség semmit nem tett azért, hogy a feltételeket teljesíteni lehessen. Utána meg el akart menni a Roma-hoz, Galliani nem engedte el. Nem tudom miért erőltette, mikor látszott, hogy már nincs önbizalma, nem mer semmit lépni, nehogy megint bajban legyen. Aztán mikor nem tudta teljesíteni az elvárásokat, akkor persze kirúgták, és mehetett pihenni. Galliani tisztességtelenül bánt vele, és ez is nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a Milan ilyen mélyrepülésbe kezdett.
Lényeg a lényeg, vagyis én Allegrit nem kritizáltam a nyáron sem, csak első felindulásból. Miután lehiggadtam, akkor már leírtam, hogy nem rossz edző, de valahogy a nyáron nem éreztem, hogy ő kéne hosszú távon, azóta egyre inkább az ellenkezőjét bizonyítja. Határozott, tudja mit akar, és mer változtatni, ha kell. Ja és ha sérülés van, akkor is tud úgy variálni, hogy a csapat a lehető legjobb maradjon. Nekem egyre szimpatikusabb Allegri. És már bánom, hogy első felindulásból leírtam amit idéztél. Legközelebb megpróbálok 10-ig számolni, és utána reagálni.

babo0410 2015.04.02. 00:16:55

@babo0410: Sikerült Allegri helyett Agnellit írnom egy ponton, és az újraolvasásnál is átsiklott a szemem ezen. Természetesen Agnelli nem felelős a Milan mélyrepüléséért, ahogy Allegri sem volt soha.

babo0410 2015.04.02. 00:22:53

@danimester1: Ezt pont mondod te? Kritizálsz mindenkit mindenért, meg beszólogatsz, közben nem veszed észre mekkora baromságokat tudsz leírni. És ez nem csak rád vonatkozik, sajnos nagyon sokakra igaz itt a blogon. SAJNOS. És amint láthatod a korábbi hsz-emben, leírtam, hogy ez csak az első felindulásból leírt reakcióm volt, mert nem tudtam elfogadni, hogy Conte nincs többé. És a véleményváltogatás nem az én asztalom. Nem ismerős neked az a dolog, hogy amikor szóbahoznak velünk valakit, vagy netán le is igazoljuk akkor leközépszerezitek, mikor meg jól játszik, már rögtön milyen remek játékos? HM? Vagy nem rémlik, hogy milyen sokáig írogattátok (most arra nem emlékszem, hogy te is írtad-e), hogy ez nem Allegri érdeme, ez még Conte Juvéja, ezeket az eredményeket edző nélkül is hozták volna, stb? Mert nem tudtátok elfogadni, hogy Allegri rátok cáfol. Akkor ne engem nevess ki. Nézz tükörbe mielőtt másban keresnéd a hibákat.

Drughi Di Bianconeri 2015.04.02. 00:30:12

@juve28adam: babo-okfejtés: FAILED :D

@babo0410: Nem akarok beleszólni a parttalan veszekedésedbe, de danimester emlékeim szerint soha,senkit nem szokott kritizálni,pláne nem beszólni neki.
Még csak azt sem lehet mondani,hogy túlzottan vehemens volna.

Ha mindenki alatt meg saját magadat érted, akkor baj van :D

babo0410 2015.04.02. 01:47:02

@Drughi Di Bianconeri: Hallgatni arany néha, úgyhogy most én is inkább ezt teszem, neked is jobb lett volna. ;)

venember83 2015.04.02. 06:00:54

Nem győzött meg eddig, de még ott vannak a BL-meccsek. Egy BL-elődöntő már mindenképp komoly érv lenne hozzáértése mellett.

pedronegroo 2015.04.02. 08:35:12

Engem marhára nem győzött meg és nem is fog. Egy olasz középszer edző. jelenleg ő is meg teszi, de hol van ő egy Lippi-hez képest....

danimester1 2015.04.02. 08:38:16

@babo0410: Téged szólítottalak meg?!Neked szólt az üzenet?!Leírtam a tisztelt kollégának a véleményem.Egyébként meg ez nem beszólás pusztán az igazság!Én nem szólogatok be,ha majd veled lesz problémám vagy ütközik a véleményünk,akkor neked fogom címezni a hozzászólást.Valamint többször írtam már,hogy ha nekem címzed beszélj egyes szám második személyben,de látom ez neked nem megy,így nem erőltetem.Elmondtam valakinek a véleményem,te erre nekem jössz,te szólogatsz be.Nagyon jól írod,nem a te asztalod a vélemény váltogatás,mert neked teljesen mindegy mi van,neked minden jó.Azt is írtam már,hogy nem kell itt játszani a megmondó embert,el kell tudni fogadni az embereket,ha nem megy inkább maradj csendben,ne akarj mást megváltoztatni.Pontosan te vagy,aki mindig keresi a ziccert,hogy valakivel kötekedhessen,majd megy a sirám,hogy mindenki téged támad. A véleményem tartom,és igen,írtam már több bejegyzésnél is,hogy jövőre bizonyíthatja be a nagy taktikusságát,mert eddig hajlamos az ember elhinni,hogy "Conte hagyatékából" él.Én így látom,ha jövőre is eljutunk ilyen szintekre,akkor majd más véleménnyel leszek róla.Azt is írtam,hogy mázlival mentünk tovább az ATMA-nak köszönhetően.Talán nem így volt?!Azt is én írtam,hogy van bennem még némi tüske a a korábbi nyilatkozatai miatt még milan edzőként.Sajnálom,de nálam még bizonyítania kell ahhoz,hogy meg változzon a róla alkotott képem.Conte sem tudta a csapatot tovább vinni,mert makacs volt és neki is vékony volt a cserepadja,jelenleg a helyzet változatlan,sőt meghatározó játékosok hiányoznak.Szerintem egyelőre semmivel sem tett többet mint Conte,csak hajlamosabb az ember másképpen látni,mert tovább mentünk a csoportból.

BigP86 2015.04.02. 09:12:54

Allegri nekem egyelőre totálisan pozitív csalódás, sok játékosból többet hoz ki mint Conte, talán nem stresszelik túl magukat a srácok mint Mr. Üvöltő Conte alatt.. :-D Ha nyáron kap érdemi erősítéseket, akkor szerintem még előrébb tud lépni.
A vitáról meg csak annyit hogy az az ember aki a saját maga által LEÍRT szavakat le tudja tagadni, nem egyéb a szememben mint egy senki aki még saját magát is meghazudtolja.

welldone 2015.04.02. 09:55:26

@danimester1: Allegri valószínű ezt mondja minden meccs előtt : Srácok csak mindent csináljatok úgy mint Conténál. Lassan eltelt egy év és szerinted még simán lehet hogy Conte miatt nyerünk adott estebe :) Ha nem abból hogy tovább mentünk a csoportból sőt azon is túl(+ bajnokság) akkor mi másból kéne megítélni őt egy szurkolónak ? Ne szakmázd túl ezt szerintem egyszerűbbek itt a dolgok.

töltött káposzta 2015.04.02. 10:12:38

@babo0410:

Kedves babo0410!

Nagyon ritkán szoktam hozzászólni a cikkekhez, habár rendszeres olvasója vagyok a blognak és általában a kommenteket is elolvasom.Jelen esetben Te késztettél arra, hogy újból írjak ide.
Mégis mit képzelsz Te magadról, hogy megmond az embereknek (jelen esetben a kommentelőknek), hogy mit írjanak, mit gondoljanak egy bizonyos témában?Kinek képzeled Te magad?Ha meg valaki szóváteszi a pofátlanságodat egyből ajvékolsz, sírsz, hogy hogy mer téged valaki is számon kérni, vagy kritizálni.Ha írsz valamit amit utólag már máshogy gondolsz, nem azt mondod, hogy "oké srácok, ma már máshogy gondolom, ez van", hanem letagadod és mindenkit hülyének nézel.
A megdöbbenésedről meg annyit, hogy talán nem 10-ig, hanem inkább 1000-ig kéne elszámolnod:

"babo0410 2014.07.16. 11:17:35
@hellan: Akkor este hány sérültről fogunk olvasni? Te atya ég! Ez most nagyon mellbe vágott. Remélem nálunk ez a pojáca megtáltosodik, és valami csoda folytán minimum olyan szezont produkál, mint Conte. És remélem a stábját nem engedik ide. Akkor lesz nagy baj. Egyébként lehet Allegri stábjával nagyobb gondok voltak. Habár Allegri motiválni nem nagyon tud, ami pedig fontos lenne. Most érzem sazt 3 év után először, hogy baj van. Mikor kinevezték Del Nerit azt mondtam meglátjuk, voltak jó eredményei. Mikor kinevezték Conte-t nagyon örültem neki. Most csalódott vagyok. Pedig én anno még Ferraranak is örültem. Ha kicsit erősebb jellem lett volna, akkor a taktikai elképzelései, és a játékrendszere működhetett volna, az tetszett is. Allegrinél sem elsősorban itt van a baj. Hanem ott, hogy nem tudja motiválni a csapatát, és ez nagyon nagy baj lehet. Meglátjuk, de én félek, hogy hatalmas bukás lesz ebből."

"babo0410 2014.07.16. 12:36:04
@venember83: Bízzunk bennük, de Allegi személyétől félek. Félő lavina zúdul a nyakunkba. De bízzunk benne. Reméljük a Milannal csak a személyi feltételek nem voltak megfelelőek, itt meg olyat alkot, hogy a Milan drukkerek rágyújtják Gallianiékra a székházat azon felismerésükben, hogy valószínűleg az ő hibájukból zuhantak akkorát, és Allegrinek köze nem volt hozzá, őt csak befenyítették. De sajna félő az ellenkezője lesz, és inkább rajtunk fog röhögni egész Milánó, sőt a világ. De ne legyen igazam."

"babo0410 2014.07.16. 14:08:03
Én nagyon remélem, hogy csak egy átmeneti év lesz, és jövőre akármit ér el akkor is távozik. És ez az akármi minimum egy BL 8 és egy bajnoki cím kéne legyen. De félő most a Roma jön."

"babo0410 2014.07.16. 23:20:06
@Sztbeni: Én se örülök, hogy itt van, és bízom benne, hogy jövőre már nem ő ül a kispadon, de attól még ugyanolyan Juventino maradok, és szorítok a csapat sikereiért. Allegrivel vagy nélküle, ez mindegy is, csak a Juve nyerjen ez a lényeg. De remélem ez megint egy átmeneti év lesz csak, és jövőre egy Juve kötődésű edző ülhet a padra akármit ér el Allegri."

Hoods. 2015.04.02. 11:20:54

@töltött káposzta: Hagyd ra, az evek alatt hozzafogsz te is szokni, hogy osszevissza beszel es mindig letagadja amit elotte mondott.

Hosszu elso megdobbenes volt. :D Mas ter-idoben el ha ez a 10-ig szamolas.

danimester1 2015.04.02. 12:22:58

@welldone: Nincs túl szakmázva a dolog ez az én véleményem,én így érzem.Amennyiben nincs igazam,be fogom ismerni.Ellenben kérlek támaszd alá valamivel,hogy mi is az a plusz amit Allegri hozzátett a Conte által felépített dolgokhoz.Ő is játszatta a srácokat több felállásban is.Elismertem,hogy ide mert jönni,mert változtatni és megtalálta a megfelelő pozíciót Tevez számára.(ellenben conte egy romjaiban heverő csapatot épített újjá! Lóri,Vidal idén szinte nulla)) Azt is magyarázd meg,hogy vajon mi másnak köszönhetjük a továbblépést ha nem az ATMA-nak,mert ők egy pontért jöttek ide,és csapatunk akkor tájt bizony nem a legszebb formájában volt.Gondolom követed te is a bajnokságot,így beláthatod,hogy a riválisaink kipukkanásának is köszönhetjük ezt a hatalmas előnyt,amit ha nem produkálnak,akkor nem biztos hogy így állnánk.4 pont előnyünk volt és bizony nézhetetlen szar focival sokszor épphogy elkerültük a zakót vagy x lett.Ilyenkor semmit nem tudott hozzátenni,sőt a cseréi meg egyszerűen nevetségesek és későiek voltak.A lilák elleni kupameccset hadd ne kelljen emlegetnem,mert szintén szörnyen eltaktikázta magát.A legapróbb tényező,hogy kész csapatot kapott akik már évek óta együtt játszanak.

danimester1 2015.04.02. 12:24:08

@töltött káposzta: Látom felkaptad a cukrot és időt nem sajnálva TÉNYEKKEL támasztod alá mondanivalód.Dícséretes!Szerintem ne pocsékold az időd ilyen butaságokra.:-)

KINGovHELL 2015.04.02. 15:50:00

@babo0410: Ejj, ejj! Megboldogult édesapám az ilyenekre mondta, hogy "jellemtelen,sz@rházi".:D Persze én ilyet nem mondok rád,de gondoltam megjegyzem neked.

Trieszt120506 2015.04.02. 17:10:27

@danimester1: véleményem szerint; Allegri valamit képes volt visszahozni catenaccio-ból, képesek vagyunk mezőnyfölény nélkül is, a védekezésben végig koncentrálva, kontrákból veszélyeztetni. Erre egyébként a Milan-nal is képes volt a pali (Barca meccsek).

Conte meg mindig, minden körülmények között ugyanazt a focit játszatta ennek talán legcsúnyább példája a Bayern elleni párharc.

Úgy alapjában véve sokkal direktebb a játékunk, nincs egyfolytában "dejavu" érzésem a meccsek alatt (A Conte érában a labda a fél meccsen a Buffon - Chiellini/Barzagli - Bonucci - Pirlo - Wingerek vagy ezek tetszőleges sorrendjén keresztül közlekedett)

És ezzel nem Conte érdemeit akarom csökkenteni, ő építette a mostani csapat alapját, de most én is úgy érzem, hogy jól jöttünk ki az edzőcseréből, Allegri a megfelelő helyeken a megfelelő mértékben nyúlt bele a csapatba.

KysBé 2015.04.02. 18:26:15

@töltött káposzta: @4Evorg: @KINGovHELL: @danimester1: Én azt nem értem, hogy az ilyen hogy lehet még itt????
Túl sok 3 testőrt néztetek: "Mindenki egyért"

KINGovHELL 2015.04.02. 19:06:34

@KysBé: Unalmas volna a blog, ha nem képviseltetné magát az az oldal is. :D Nem vagyok fanatikus babo ellenes, megilleti a jog, hogy olyan legyen amilyen,de ez most írásra késztetett.

danimester1 2015.04.02. 19:07:15

@Trieszt120506:
danimester1 2015.04.02. 08:38:16
"Conte sem tudta a csapatot tovább vinni,mert makacs volt és neki is vékony volt a cserepadja,jelenleg a helyzet változatlan,sőt meghatározó játékosok hiányoznak.
danimester1 2015.04.02. 12:22:58
"Elismertem,hogy ide mert jönni,mert változtatni és megtalálta a megfelelő pozíciót Tevez számára.(ellenben Conte egy romjaiban heverő csapatot épített újjá! "
Gyakorlatilag mondhatjuk,hogy ugyanúgy látjuk a helyzetet.Értem a mondanivalód és nem gondolom,hogy csökkenteni akarod Conte érdemeit.Igazad van abban is,hogy "Úgy alapjában véve sokkal direktebb a játékunk, nincs egyfolytában "dejavu" érzésem a meccsek alatt."Ezt egyszerűen leszűrhetjük abból is,amit a meccseken láthatunk.Értem ez alatt azt,hogy most nem azt a labdatartós játékot játszunk azaz mint írtad direktebb a játékunk.Valamint (nem akarom elkiabálni) a csapat mintha most kezdene belejönni...

danimester1 2015.04.02. 19:09:26

@KINGovHELL: xD Szerintem te is ha ilyen jól tudod...:-)

babo0410 2015.04.02. 23:22:58

@töltött káposzta: Na igen, mint jeleztem első felindulásból nagyon leírtam Allegrit, akkor még nagyon nem éreztem, hogy ő kéne, aztán végiggondoltam. Később már azt írtam, hogy nem olyan rossz edző. Nem gondoltam át,kissé csalódott voltam az elején, de alapjában én sose tartottam rossz edzőnek Allegrit. De akkor se írtam olyanokat, mint egyesek, hogy egy senki, a bajnokság elveszve, meg a legszebb az volt, hogy csak azért jött ő, mert a vezetőségnek egy bólogató János kellett. Mert ezeket mind leírták itt az oldalon. És ahogy láthatod, az idő előrehaladtával egyre finomodott a hozzáállásom.
"most Allegri kapcsán nehéz optimistán látni a helyzetet. De aztán lehet csak azért volt sz.r a Milabnnal, mert eladták alóla a keretet, és folyamatosan még a taktikát is megmondták neki. Reméljük itt szabadabb kezet kap, nem adják el alóla a keretet, és akkor legalább a bajnoki címet elhódítja, és tisztességesen helyt áll a BL-ben. Mást nem tehetünk, mint bízni abban, hogy Agnelliék tudják mit csinálnak. "
"Én úgy érzem, hogy annál amit a Milanban mutatott jobb lesz. Ott túlságosan beleszóltak a munkájába, itt annyira nem fognak. Ráadásul bizonyítani is akar valószínűleg. Egyébként hatalmas pofon lenne a Milannak, ha nálunk BL 8-ba kerülne, és bajnok lenne."
"babo0410 2014.07.16. 12:16:37
@juventino92: Ez tetszik csak sajnos ez nagyon nem vicces! Én pont attól félek, hogy pont azért fog bukni Allegri, mert újra kórház lesz a stadion szélén. Emlékszünk még arra, mikor a média azt találgatta, hogy vajon mitől van ennyi sérült? Remélem ez az időszak nem jön vissza, és akkor sikeres lehet nálunk. "
" babo0410 2014.08.05. 20:07:57
Neuropa Gratula cikkhez. Szerintem Trapnak igaza van, a keret jó, az új edző talán új impulzust tud adni a csapatnak, és ott lesz újra bennük a bizonyítási vágy. Akkor a bajnokságnak meg kell lennie. A BL más tészta, de ott Allegri jó volt még a gyenge Milannal is. Szerintem olyan pocsék szezonunk nem lehet. A BL helyeknek meg kell lennie (én hiszek a bajnoki címben is), a BL-ben meg a továbbjutás a csoportból alap kell legyen. "
Remélem elég. Jelzem még egyszer, az elején, talán az első napokban írhattam csalódottan Conte lemondása miatt azt, hogy nem örülök Allegrinek. Talán akkor nem is annyira örültem. Akkoriban még nem tartottam elég határozottnak, a Milanban néha nagyon tanácstalannak tűnt. Én azokat az edzőket szeretem, akik nagyon karakteresek, játékosokat meg tudnak győzni arról, hogy nálunk a helyük, és a szurkolók felé is magabiztosságot sugároznak. Az első meccsek után egyre inkább kezdett ez a félelmem is elmúlni, mert alapból nem tartottam sose rossznak Allegrit.
És elnézést, hogy túl hoszzú lett a hsz-em.

BigP86 2015.04.02. 23:48:09

@babo0410: babo,mint már sokszor, most is elég lett volna csupán annyi; srácok, TÉVEDTEM. Majd szólj ha sikerült ezt megtanulni. Minden más addig csupán fingfaragás.

babo0410 2015.04.03. 00:19:57

@BigP86: Majd ha tévedek belátom. Mint már tettem párszor. Majd akkor szólj, ha te beláod ha tévedsz. Egyelőre csak magyarázkodni szoktál, ha vmi nem úgy van ahogy te azt eltervezted. Ahogy sajnos sokan is itt a blogon. SAJNOS. Úgyhogy ezt a vitát itt hagyjuk abba.

BigP86 2015.04.03. 07:46:07

@babo0410: ha te mondod, elhiszem. Hiszen mindenki tudja, konzekvens, szavahihető ember vagy.. :-)

MdewC 2015.04.03. 11:40:39

Giga fail!!! :D

Imádom a blogot!!! :)

Hajrá JUVE!

Sztbeni 2015.04.05. 00:13:46

Tűnjön innen már el a g*cibe, amióta itt van nem tudtam megnézni egy meccset se. Multkor is próbáltam de mikor megláttam a ronda pofáját ki is kapcsoltam. Inkább lenne a csapat tizenötödik egy normális emberrel, mint vele első. De a szurkolókban és a vezetőségben is hatalmasat csalódtam.

MDaniel98 2015.04.07. 13:55:35

EZ egy nagyon-nagy bullshit, de attól még igaza van. Ahogy látom a blog többségével valahogy sikerült Allegrinek megszerettetnie magát, valahogy velem is ez a helyzet, már nem érzem annyira összeférhetetlennek a jelenlétét a klubnál, mint mondjuk egy jó fél éve. Mindenesetre nálam azzal végképp feltenné a koronát a szezonra, ha sikerülne bejutni a BL legjobb 4 csapata közé, akkor egy esetleges kupakudarc is elviselhetőbb lenne(bár 20 év után illene már végre megnyernünk azt a jelentéktelen "kutyának se kell" trófeát).

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása