Karmester kerestetik

Oscar_mutat.jpgA hírek szerint a Juventus továbbra is támadó középpályást keres a csapatba, a kiszemeltek között pedig megtalálható a Borussia Dortmundot erősítő Henrikh Mkhitaryan és a Chelsea fiatal brazilja, Oscar.

A télen az Öreg Hölgy látszólag komoly érdeklődést mutatott Wesley Sneijder iránt, ám a holland válogatott végül nem hagyta el török csapatát, ugyanakkor Henrikh Mkhitaryan ügynöke úgy nyilatkozott, hogy a játékos tökéletesen illeszkedne a torinói bajnoki címvédő keretébe.

A Tuttosport értesülései szerint a bianconero klub vezetősége továbbra sem tett le egy irányító Torinóba csábításáról, és egyeztetett a Borussia Dortmund vezetőségével az örmény futballista átigazolásának vonatkozásában.

A források arról számoltak be, hogy a Bundesligában érdekelt csapat egyértelműen elzárkózott a januári átigazolástól, ám a nyári játékoscsere ügyében már korántsem volt ilyen elutasító a német vezetőség.

További potenciális célpont az üres poszt betöltésére például Adnan Januzaj, aki David Moyes vezetése alatt többször játszott Premier League mérkőzésen a Manchester United mezében, ám nem úgy tűnik, hogy komolyan szerepelne Louis van Gaal terveiben.

Egy csábítóbb, ám minden bizonnyal drágább megoldás lenne Oscar, aki már bizonyította például a Juventus elleni BL-meccseken a tehetségét. A hírlap úgy értesült, hogy a brazil futballista megközelítőleg negyvenmillió fontért lenne mozdítható, ám a klubvezetés nem zárja ki ezt a lehetőséget, amennyiben Paul Pogba távozna a nyáron.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr657171991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szbence 2015.02.13. 15:03:47

Oscar csak Pogba eladásával jöhetne, úgy hogy én a dortmundinak örülnék

Tony. 2015.02.13. 15:20:51

Pontosan erről van szó. Ide posztra kell igazolni, olyan játékost, aki a különbséget jelentheti nemzetközi szinten is. Erre kell koncentrálni és az erőforrásokat összpontosítani, nem ilyen Berardi-Zaza féle emberekre kidobálni 30 milliót, akik sokmindent jelentenének, de előrelépést biztosan nem.

Il Principino 2015.02.13. 15:31:44

Az örmény még talán bele is férne a keretbe nyáron,de Oscar kulcsember a kékeknél,úgyhogy nem kell komolyan venni ezt a hírt,hogy a "csóró"Juve érdeklődik egy 40-50 milliós játékosért:)Pogbaért cserében egy az egyben lehet odaadnák,de nekem van egy olyan sanda gyanúm,hogy nyáron újra próbálkozunk Sneijdernél!Jön Rugani-Berardi-Zaza,megtartjuk Pereyra-t,esetleg Sneijder kölcsön+opcióval még érkezhet...távozik:Isla-De Ceglie-Padoin?-Romulo vissza a Hellashoz!Pogba eladásával ez változhat,de sztem marad:)

Shyr Kahn 2015.02.13. 15:51:01

Pedig Oscar nagy spieler. Sztem nagyon sok van a gyerekben es stilusa alapjan az olasz focit jobban olvasna, mint az angolt. A Mikhaakarkivel kapcsolatban vannak ketsegeim es nem elsosorban mert a Dortmund eppen kinlodik.

m.martin91 2015.02.13. 16:00:40

Ha Berardi visszajön a nyáron, akkor jó eséllyel ő fog irányítót játszani, mivel 4-3-1-2-ben máshol nem igazán tud játszani, pláne hogy jön vele Zaza is.

babo0410 2015.02.13. 16:02:14

@Tony.: Megmosolyogtató a hsz-ed. Berardi és Zaza az olasz foci két legnagyobb reménysége. Hatalmas tehetségek, nagy szükség van rájuk is. És persze Oscarnak is nagyon tudnék örülni, ha Allegri továbbra is ragaszkodna a 4-3-1-2-höz. Habár én ha jönne Berardi, akkor vele és Comannal a két szélen, megnéznám a 4-3
-3-at is.

Tony. 2015.02.13. 16:10:19

@babo0410: Ha ők az olasz foci 2 legnagyobb reménysége és nagy tehetsége, akkor elég nagy szarban van az olasz foci, bár már régóta abban van.

Berardi és Coman a kezdőben a 2 szélen. Hát persze! :D

@m.martin91: Ő fogja irányítani a Juventust? :D Az faja lesz.

m.martin91 2015.02.13. 16:15:03

@Tony.: Hát figyelj, őszintén szólva, én nem látok más lehetőséget. Allegri átállt 4-3-1-2-re, szerintem ez lesz az a formáció, ahova játékosokat keresünk, s ebben a formációban Berardi vagy Tevez helyén vagy irányítót játszhat. Én nem vagyok olyan biztos benne, hogy nyáron érkezik egy igazi 10-es. Pláne, ha Pogba marad.

Tony. 2015.02.13. 16:27:34

@m.martin91: Gondolod, hogy egy 20 éves gyereket beraknak a Juventus kezdőjébe, nagyjából a legfontosabb posztra, akár egy BL meccsen? Kicsit komolyabb játékos kell oda. Nagy falat lenne az a játékosnak, és Allegriből se nézek ki ilyesmit, ami nem is baj. A bajnokságban talán még el is lehetne bohóckodni ilyesmivel, de ez a játékos egy nagy lutri egyelőre, nemhogy a különbséget jelentené.

Szerintem egy lejáró szerződésű Sneijder sokkal esélyesebb.

Őszintén szólva én egyelőre sehol nem látom a helyét Berardinak.

m.martin91 2015.02.13. 16:33:49

@Tony.: Pogba esetéből kiindulva komoly esély lehet rá. Ki kell próbálni, meg kell nézni, hogy mit tud, s tekintve, hogy mennyire hájpolják a gyereket, ha visszajön, szerintem meg fogja kapni a lehetőséget.

A helyét én sem nagyon látom, éppen ezért csak találgatok. Az a poszt, ahol a Sassuolo-ban játszik, nálunk nem létezik.

Apuleius 2015.02.13. 16:48:05

@m.martin91: "Pogba esetéből kiindulva komoly esély lehet rá. Ki kell próbálni, meg kell nézni, hogy mit tud, s tekintve, hogy mennyire hájpolják a gyereket, ha visszajön, szerintem meg fogja kapni a lehetőséget."

Abszolúte egyetértek. Mivel a Juventusnak nyilvánvalóan nem lesz 40-50 milliója egy Oscar kaliberű játékosra, én szívesebben látnám, hogy kipróbálnak egy tehetségesnek tűnő (vagy annak vélt) fiatalt, akinek azért már lesz néhány jó szezonja az első osztályban. Időnként bátran tenni kell egy-egy ilyen próbát, s előfordul, hogy bejön (Del Piero, Pogba stb.).

Számomra az a nagy kérdés, hogy Berardiban tényleg van-e annyi, amennyit sokan belelátnak.

Tony. 2015.02.13. 17:14:11

Pogba esetéből ne induljunk ki, mert tudjuk, hogy az egy nagyon speciális történet és egyáltalán nem általános.

A hype miatt viszont valóban megeshet, hogy be kell erőltetni.

Viszont én úgy gondolom, hogy persze lehet kísérletezgetni, csak az idő telik múlik és ha ezzel a jelenlegi garnitúrával akarunk valamit, akkor meghatározó játékosok is kellenének, nem csak "ki tudja, hogy jó lesz vagy sem" emberek, akiknek lehet, hogy posztja sincs. Én egy irányító posztra nem egy Berardit tennék az biztos.

"Számomra az a nagy kérdés, hogy Berardiban tényleg van-e annyi, amennyit sokan belelátnak."

Pontosan, nem szabad, hogy mindenkit elragadjanak a média által kavart hullámok.

Azt hiszem olasz honban mindenkit ki akarnak hozni nagy tehetségnek, aki 2 egyeneset rúg a labdába, mert nincs senki akit fel tudnának mutatni.

Zaza nevetséges, rá szavakat sem érdemes pazarolni, a liga a tele van Zazákkal.
De ha Berardi valóban akkora player, akkor hol vannak azok a klubok akik mind vinnék és beajánlanák a 10-20 milliókat simán érte? Nem lehet, hogy csak a lezüllött olasz bajnokság tehetsége ő, aki annyira tehetség, mint amennyire menő a bajnokság?

A Juventusnak eladásokkal együtt lesz kb. 30 max 40 milliója. Ebből vegyük meg a Berardi-Zaza duót 30 ért? Ők fogják a különbséget jelenteni a mostani évhez képest?

m.martin91 2015.02.13. 17:33:11

@Tony.: Külföldi klubokat ne várj olasz játékosokért, mert szinte mindenki megbukik, aki elhagyja a Serie A-t. Olasz játékost nincs értelme külföldre vinni, mert csak csalódás lehet a vége. Viszont a mi szempontunkból ez nem érdekes, a lényeg, hogy nálunk jó legyen a játékos.

Ha vissza is vesszük a Berardi-Zaza duót 30 millióért, akkor azt 10 év alatt fogjuk kifizetni...
Tehát érkezhetnek még más játékosok is rajtuk kívül.

Hoods. 2015.02.13. 18:01:53

@m.martin91: De ha valami igazi jatekost akarunk venni, mint pl Oscar akkor nem tudunk 10 evre fizetgetni 1 normal csapatnak.

@Tony.: Egyebkent felek tole en is, hogy Berardi olaszban nagy tehetseg,de egy igazi klub se akarja rajtunk kivul,gondolom nem veletlen.

Zaza pedig egy csatarhoz kepest egy vicc. Nem mondom hogy elpazarolt 30 milla, de valoszinuleg jobban is belehetne fektetni 1 olyanba ezt a penzt aki mar letett valamit az asztalra, nem egy olasz kiscsapatban emelkedik ki.

Ismet itt van a kerdes, hova es miert akarunk igazolni? Bl semmit se szamit? Marad a Seria A mint hatalmas bajnoksag?

Ádám.84 2015.02.13. 18:19:36

@m.martin91: "pláne hogy jön vele Zaza is." Miért olyan biztos, hogy jön Zaza? Ő lesz Tevez utódja? Kétlem.

tjunior 2015.02.13. 19:11:34

Korántsem biztos, hogy jövőre a 4-3-1-2. Most ezt erőlteti Allegri mert nincs igazán szélsője a 4-3-3hoz, de ő világ életében ez utóbbi játékrendszert preferálta ha tehette.

m.martin91 2015.02.13. 19:16:31

@Hoods.: Éppen ezért (is) nem fog jönni Oscar.

@Ádám.84: Ha jön Berardi, akkor jön Zaza is. Nem ő lesz Tevez utódja, nyilván egymás mellett játszanának.

tjunior 2015.02.13. 19:21:20

@Tony.: Egyet azért árulj már.
Berardi másfél szezon alatt, a Serie A-ban és a kupában 3714 játékpercet játszott. Lőtt 22 gólt és kiosztott 19 gólpasszt, gyakorlatilag 90 percenként vagy gól ló vagy ad egy gólpasszt, mindezt 20 évesen egy Sassuoloban...Áruld már el mi a kóchengeres, kékerest kellene a csóri kölyöknek még csinálni, hogy megfeleljen a nagy elvárásaidnak?
Nem tudom beválik-e a kölyök, egy nagy csapat egész más dolog, viszont eddig nagyon biztató, ezt nem elismerni, bizonyos személyes pre-koncepciók miatt elég nagy dilettantizmusra vall, már megbocsáss...

KysBé 2015.02.13. 20:00:37

@Tony.:
"Zaza nevetséges, rá szavakat sem érdemes pazarolni, a liga a tele van Zazákkal."

Pontosan!
Pont ezért áldoznám be Zazát Berardiért cserében.
Szerintem 4-3-3-ban a Tévez - Alexis Sanchez szélnek tökéletes cseréje lenne a Berardi - Coman duo.
Középcsatárnak Llorente eledása után "kukáznék" valakit a Pazzini/Matri/Osvaldo trióból.

Tévez/Coman - Morata/X - Sanchez/Berardi.

Nekem ez több mint elég!

Forza Juve 2015.02.13. 20:16:00

Zaza világklasszis lesz rövid időn belül. Küzd, erős, gyors, érzi a kaput. Ha ezt vki nem latja, annak nem kell több focit néznie.

Forza Juve 2015.02.13. 20:17:14

Zaza dybala Berardi Verratti na ez így és mehet Tevez Pirlo és Pogba, ez ütős 4-es

Drughi Di Bianconeri 2015.02.13. 20:40:14

Kamu - kamu hátán :D

Az örmény pusztán egy túlértékelt iparos, semmi extra nincs benne, ami igazi 10essé tenné.
Jómagam speciel Hamsikot is többre tartom (mint játékost),pedig Ő is amolyan iparos támadóközéppályás.

Oscar tulajdonképpen illene ide, hiszen brazilhoz/támadóközéppályáshoz képest kifejezetten jól védekezik és aktív mezőnyben is. Persze az általam a poszthoz kívánt követelmény, az "X" benne sincs úgy meg, de még mindig klasszisokkal jobb,mint az örmény.
Vele is az a baj,hogy rettentő túlértékelt : 45 M fontoért vette meg a Dinamo London,kizártnak tartom,hogy ezalatt eladnák.
Nekünk pedig esélytelen egy ilyen transfer, Pogba eladása nélkül.
Sőt,ha eladnánk ne adj' Isten most nyáron,akkor sem Oscar érkezne,mivel neki vagy dupla annyi lehet a fizuja,mint a mi fizetési sapkánk...

De mint azt többször,több helyen leírtam, felesleges bárkinek rágódnia,aggodalmaskodnia mindenféle mercatos pletyka alatt,mert nekünk már meg vannak az érkezőink :)

tjunior 2015.02.13. 20:41:30

@KysBé: Zazákkal tele a Seria , nem jó, de kukáznál egy jóval nagyobb fizetésű Pazzinit? vagy Osvaldot? Ez csak nekem furcsa?

Tony. 2015.02.13. 20:44:19

@tjunior: Csak egy nevet írok: Sebastian Giovinco

Egyébként nekem az alapvető problémám az, hogy a Juve elért egy bizonyos szintet. Mindenki tudja, hogy miről van szó. Most ezt a szintet szeretnénk feljebb tolni. Erre szűk anyagi lehetőségeink vannak. Tényleg van olyan, aki szerint ezek a játékosok jelentik az előrelépést? Mert szerintem elsősorban a kezdőcsapatba kellene 1-2 olyan játékos, aki nagy bizonyossággal előre is viszi a csapatot ezen az úton.

Ebből a szempontból a 31 éves Sneijder pl. egymaga többet érne mint az összes idáig felhozott ember együttvéve.

Berardi akármilyen jó játékos is lehet jelenleg, erre a célra még alkalmatlan. Másrészt mégegyszer: nincs posztja sem a csapatban.

De hozzuk el, de csak őt, aztán Max kedzdjen vele, amit akar. Csak közben vegyünk olyan játékost is, akin nem kell gondolkodni, hogy hol játsszon, tudja-e milyen egy nagycsapat stb stb.

@m.martin91: Jah, még 5 hasonló kaliber.

Tony. 2015.02.13. 20:52:09

@Forza Juve: Érdekes, mintha az utóbbi években egy hasonló paraméterekkel rendelkező játékosról ugyanezt elmondták volna. Igen, ő volt Ciro Immobile. Aki (szerencsére)szintén nem kellett a Juventusnak pedig gólkirály volt és fele annyiba került volna.
És Zaza mitől is jobb, mint pl. ő? Vagy Gabbiadini? Vagy a többi hasonszőrű?

Ne nézz több focit.

KysBé 2015.02.13. 21:20:55

@tjunior: Értük nem kell 15-20 millát fizetni...

KysBé 2015.02.13. 21:24:16

@tjunior: @KysBé: ... Ja és valszeg a 30 éves Pazzini türné ( nem akadna meg a fejlődése ) a padozást, de gondolom a hsz-ednél ezt is átgondoltad??!!

tjunior 2015.02.13. 21:53:05

@KysBé: számoljunk, Zazaért kifizetünk 15 milliót, meg adunk neki 1-1.5 milliós fizetést összesen mondjuk 4 évre 23-27 millió. Ellenben nézzük mondjuk Pazzinit kap 2,5-3 milliós fizetést, az 4 évre 20-24 millió....Van még kérdésed?

tjunior 2015.02.13. 21:58:04

@KysBé: Átgondoltam, veled ellentétben. Az amúgy tudtad, hogy Pazzini az utolsó két szezonban 4 azaz négy gólt lőtt a Milanban? :) Persze sokat volt sérült, de ez téged láthatóan nem zavar. A helyében én is tűrném a milliókért a semmitevést. Komolyabb érv?

forzajuve21 2015.02.13. 22:00:39

Pogba remélem nem a Realba megy, ha már megy, de inkább ne menjen sehova még egy 5-10 évig.

tjunior 2015.02.13. 22:03:54

@Tony.: Én meg írok 3 nevet, Del Piero, Inzagi és Vieri...
Nem válaszoltál a kérdésre sajnos. Ezek aminket mondasz Berardiról, csak egy VÉLEMÉNY, a saját szubjektív véleményed, hiába próbálod tényként előadni. A tények azok amit én leírtam. A gyerek fossa a pontokat a kanadai táblázaton 20 évesen. Miért ne lehetne megadni neki az esélyt? Mi kell ahhoz hogy neked megfeleljen egy Juventushoz egy 20 éves srác? 30 gólt rúgjon egy szezonban?

KysBé 2015.02.13. 22:12:05

@tjunior: Alapjáraton az első kérdést kellene magadban tiztáznod:
Vajon a 23 éves Zaza vállalná/tűrné -e az 5.!!! számú támadó szerepét???

Azon felűl miből gondolod, hogy Pazzininek 3 millás fizut utalnánk, főleg 4!!! évre.
Fuss neki neki mégegyszer.

Tony. 2015.02.14. 00:21:53

@tjunior: Tudod mit? Elismerem. Bíztató. Nagyon szép számai vannak. Igyekezni kell gyorsan nyélbeütni az üzletet mielőtt a sok érdeklődő közül valaki lecsapja a kezünkről. Hogy beválik-e, illetve, hogy találjon neki valaki egy posztot a csapatban, az már nem a mi gondunk. Hogy esetleg ezen igazolások miatt elvesztegetünk még 1 évet, kit érdekel.

Tony. 2015.02.14. 02:45:31

A Juventusnak ilyen játékosra lenne szüksége:

focimagazin.hu/2015/02/dortmund-mainz-4-2-vide%C3%B3

Megindulhatnánk a BL trófeáért EGY ilyen igazolással.

babo0410 2015.02.14. 03:49:52

@tjunior: Akkor lenne jó Tony-nak Berardi, vagy Zaza, ha Angliában, Németországban, esetleg spanyolban hozná ugyanezt. Csak akkor tutira azzal jönne, hogy nincs rájuk pénzünk. :) Nem is értem, ha valaki ilyen fiatalon ilyen statisztikákkal rendelkezik, azt miért kell fikázni? Egy esélyt megérdemelnének. Ha ilyen tehetségek nem kapnak lehetőséget, akkor az olasz foci sose fog felemelkedni.

el.Flaco 2015.02.14. 04:05:16

@babo0410: Teljesen egyet kell, hogy értsek veled. Én Zazában és Berardiban is látok esélyt arra, hogy klasszissá váljanak.

Il Principino 2015.02.14. 05:30:25

@KysBé: Nem akarok beleszólni srácok,de asszem Pazzininek lejár a szerződése most nyáron majd,ingyen megszerezhető!

Hoods. 2015.02.14. 08:29:33

@Tony.: Egy Aubameyangot is szivesen elneznek nalunk, ha mar a Dortmundal szoba hoztak minket, fenyevekkel jobb az ormenynel.

@babo0410: Melyik nagycsapat erdeklodik irantuk? Ezzel hogy nincs penzunk te szoktal dobalozni. 2-3 folosleges igazolasbol kijonne egy ertelmes is.

tjunior 2015.02.14. 08:34:29

@KysBé: Ne haragudj de nem hiszek az eleve elrendeltetésben ergo ha te kinevezted Zazat 5.számú csatárnak az nekem nem jelent semmit. Én meg azt hiszem, hogy "eresszük össze" Zazat és Moratát vagy bárki mát és a jobb majd kezdő lesz, a másik meg ha nem bírja a padot elmehet. Ez ilyen egyszerű. Azt, hogy ki lesz az 5. csatárunk jövőre nem tudom előre, de te sem, akármennyire is beképzeled magadnak.

tjunior 2015.02.14. 08:37:32

@Tony.: Kérlek, ezt ne, itt elvben felnőtt emberek vannak. Ha nem tudod érvekkel megvédeni az álláspontot ne kezd el hisztizni

DegerFaCan 2015.02.14. 10:42:44

Zaza eddig 7milla plusz... De feleslegesen írom le valaki még mindig azt hiszi h a semmiből dobunk rá ki 15t... Leírom lassabban. Zaza vétele a Juvenak: 8 millióba fog fájni kb összesen!

danimester1 2015.02.14. 10:47:25

Balszélsőt,jobbat és balbekket nem akarunk keresni?!

Hoods. 2015.02.14. 12:27:11

@tjunior: Ha ez igy meg a Juventusnal akkor mit keres Llorente 90%-ban a kezdoben? A vak is latja, hogy egy szerencsetlen, a sajat lababan elesik, Giovinco is ezerszer tobbet tett a palyan nala,de meg Morata is es most, fel ev utan jo ha vegre neha lemerik ultetni a padra.

tjunior 2015.02.14. 13:15:23

@Hoods.: Llorente eddig 22szer kezdett Morata 8szor a szezonban, ha az utolsó 4 bajnokit nézzük ott már 3szor Morata kezdett. Szerintem ez pont azt mutatja, hogy bárkinek van esélye bekerülni a kezdőbe ha úgy teljesít.

DegerFaCan 2015.02.14. 14:14:54

Giovinco és a letesz valamit az asztalra kifejezés elég erős kijelentés ... Komolyan egyesek mintha vakok lettek volna az elmúlt három évben vele szemben. Ne haragudjatok de 12 gólt vagy mennyit Chiellini is lőtt szinte...

DegerFaCan 2015.02.14. 14:16:42

Meg az utóbbi időben elég ramaty Lóri de h Giovinco jobb? Elsírja magát ha egy török első csapattal kell játszani... Elképesztőek a kijelenteseitek. Giovinco ezerszer jobb... Nem bírom ezt elhinni.

ToTTy-Juve 2015.02.14. 14:21:53

@m.martin91: teljes mértékben egyet értek. A mi capitanonk is fiatalon lett a mélyvízbe, ahogyan most Pogba is. Én koránt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy Berardi vagy Zaza dobjon a csapat teljesítményén. És ahogy már előttem is írták, néha merészet kell húzni, hogy nagy lépést tegyünk, már pedig ez a merész húzás szerintem is jó esélyel be vállhat.

Barolo 2015.02.14. 15:33:27

Sok mindenen lehet fantáziálni, de szerintem még rengeteg tényező fogja befolyásolni, a nyári mercatonkat. Legrosszabb verzióm szerint (erre mondjuk kicsi az esély), még akár új edzőre is szükségünk lehet. Szóval ez még nagyon messze van. Forza Juventus!

Forza Juve 2015.02.14. 15:52:50

@Tony.: szerintem te valts mondjuk víz alatti rugby nezesre, aki Immobilet es Zazat egy szintre teszi az nem egy komoly ember

KysBé 2015.02.14. 16:02:39

@Forza Juve: Igazad van! Immo elért valamit "Olaszban", amig Zaza semmit!
Óriási lutri az a fószer!

KysBé 2015.02.14. 16:10:58

@tjunior: Régóta olvasok Juve-val kapcsolatos blogokat, ahol eddig többnyire pozitív, építő jellegü hsz-ed voltak, úgyhogy lehet én fogalmaztam rosszúl, hogy ennyire elbeszéltünk egymás mellett.
Lényeg: Coman, Morata már itt van,Berardit szeretnénk visszahozni. Tévez - Llorente duó mellé nem kellene még egy tapasztalatlan, szinte semmit nem bizonyító ( fejlődés közben lévő ) Zaza. Többnyire 5. számu támadónak inkább egy rutinosabb, padozást jobban tűrő Pazzini/Matri -t hoznám. Az hogy Allegri mennyire rotál, azt Te is látod.

Forza Juve 2015.02.14. 16:43:10

@KysBé: immobilenek egy szezonja volt jo! De mindegy is! Meglatjuk

Rivendell 2015.02.14. 16:46:19

ha már 40-50M akkor Eriksen kell ide és nem Oscar....részemről a Dán komlexebb,mert jobban tudna Pirlo féle osztogatást + tkp-t is hozni..lehet még VErratti-t is inkább elfogadnám,mint a brazilt...nem tetszik nekem,hogy ilyen árban agyal bárki is...ha már megy Pogba akkor se kéne hipp hopp elverni,mert ez nem a Zizu időszak,amikor még a kasszába is rendesen belenyúltak a rekord összeg mellé

ui:tudom én voltam az,aki anno Oscar-t nagyon tolta talán Drughi-val 1ütt

nálam a Berardi-Coman szél nagoyn is rendben lenne 4-4-2-nél + nekem 1 Dybala kéne még vagy Eriksen /amennyiben jönne Zaza,akkor Dybalat lehet jegeltetném,mert Tevez mellé felesleges fiatalat venni a padra/
Verratti pedig akkor kéne,ha a PSG vinné Pogbat

tjunior 2015.02.14. 16:58:33

@KysBé: Llorente szerintem megy nyáron, lassan 30, a teljesítménye is sokat romlott, most még pénzt is lehet érte kérni stb. persze a vezetőség lapjaiba nem látok bele, de nekem ez lenne a logikus. Akkor igazi center csak Morata maradna. Allegri szerintem egyáltalán nem rotál rosszul, persze jobban is forgathatná a csapatot, de pl. Conténál jobban csinálja. Nekem Benitez kénszeres állandó csapatfelforgatása sem tetszik.

MDaniel98 2015.02.14. 17:33:34

Egyszerű ez: Llori megy, Zaza,Berardi jön(szélsőnk nincs) szélre Berardi mellé/mögé, egy tapasztaltabb, nem sérülékeny ember, aztán viszontlátás.

KysBé 2015.02.14. 17:35:00

@tjunior: Jogos, ha menne Llorente , de akkor Tévez mellé túl csikó/rutintalannak találnám a Morata - Berardi - Coman - Zaza négyest.
Ezenfelűl az "eresszük össze" Zazat és Moratát elképzeléssel egy gond van: ha Zaza kiszorítja Moratát, akkor van egy 20 millás cserénk a padon, amihez szvsz túl csórók vagyunk. Ha Morata kiszorítja Zazát, akkor csinálunk Zazából egy Gio 2.0 -át.
Számomra az ideális támadó trió ( némi befektetéssel) :

Tévez/Coman - Morata/Pazzini - Alexis Sánchez/Berardi

-Tévez-Coman-Morata már itt van
-Pazzini lejár a szerződése ingyen
-Berardi Zazáért cserében
-A. Sanchez Bl pénzből + Llorente

(álom, édes álom)

MDaniel98 2015.02.14. 17:44:02

@Juventus FC 15: *Pepe mehet Isten hírével, belőle már értékelhető focista úgy se lesz.

tjunior 2015.02.14. 19:01:08

@KysBé: Azért elolvasva remél érzed, milyen fals érv az, hogy ne igazoljunk senkit Morata mellé, mert esetleg kiszorítja aztán jól nézünk ki :)

KysBé 2015.02.14. 20:47:31

@tjunior:
" kiszorítja Moratát, akkor van egy 20 millás cserénk a padon, amihez szvsz túl csórók vagyunk."

Olvass, értelmezz! Ha nem megy szólj bátran, segítek!

penge09 2015.02.14. 21:33:04

@KysBé: Nem tudom hogy nem látod a saját álom csapatodban azt a hibát amit felróttál előtte.Tulajdonképpen a 4-3-3ban csak 3 igazi szélső van (Tevez és Morata csak "tudnak" ott játszani)abból is 2 tapasztalatlan szerinted.
Pazzinire szót sem érdemes pazarolni,nem hogy 2.számú csatár legyen.
Az Alexis típúsú szélső pedig 40 millánál kezdődik(meg 7-8 milla fizu)+Berardi 20 milla
Llorente meg kb eladható 15-ért,Zaza nem beszámítható mert nem is a miénk.
És akkor még nem vettük meg Pereyrát,nem vettünk szélső védőt.

KysBé 2015.02.14. 23:14:32

@penge09: Jogos, Zazával csúnyán mellélőttem.
Amúgy ha az élvonalhoz akarunk tartozni, akkor Sánchez-hez hasonló játékosokban kellene gondolkodni.

penge09 2015.02.14. 23:49:25

@KysBé: Mindenképpen minőségi klasszisokban kéne.

tjunior 2015.02.15. 08:26:28

@KysBé: Értem mit írtál, csak szimplán hülyeség már bocsánat. Akkor ezek szerint anno te Amauri mellé sem igazoltál volna mert a végén még kiszorítja a csapatból és ülhet a padon, az meg nekünk luxus? Kapirgálod már?

KysBé 2015.02.15. 22:34:55

@tjunior: Valóban jobban rotál Allegri....

KysBé 2015.02.15. 22:41:21

@tjunior:
Jó hogy te értessz hozzá:

-kilakikitt 2015.02.15. 22:31:36

épp időben a csere......vicccccccc

-danimester1 2015.02.15. 22:31:26

Hát a kurva anyját Maxnak!Bazdmeg nem hiszem el hogy 3 perccel a meccs vége előtt kell cserélni!Töketlen balfasz!

juve28adam 2015.02.15. 22:31:08

az utolsó 4 percre cserél támadókat....

Rugdosd csak az ögólokat...
-

tjunior 2015.02.15. 23:12:52

@KysBé: Ne sértődj be, hanem érvelj, lehetőleg saját kútfőből és ne másik hszeinek másolásával, Amúgy a rotáció meg a csere elég más dolog, ne ez a "ögól" barátom :)

Type-R 2015.02.16. 23:30:46

@tjunior: @KysBé: nem kell a feszkó, srácok!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása