Conte: "Fájdalmat okoz a Juventust látni"

Conte ANtonio_sajtótájékoztató.jpgA Juventus legújabb sikereinek egyik fő letéteményese, Antonio Conte először tért vissza a klubhoz, azt követően, hogy nyáron váratlanul lemondott, s elhagyta Torinót, hogy később átvegye az olasz válogatott irányítását. A z olasz válogatott szövetségi kapitányaként a Juventushoz látogató Conte a fájdalmas elválásról beszélt.

"Úgy hiszem, a döntést inkább a fejemmel, s kevésbé a szívemmel hoztam, máskülönben a szívem az örökkévalóságig a Juvénál tartott volna." - nyilatkozta Conte a Tuttosportnak a tavaly nyári lemondásról.

"Amikor átvettem a csapatot, egy olyan erős ellenféllel kellett szembenéznünk, mint a Milan, benne Thiago Silvával,  Ibrahimovićcsal és a veteránokkal. Négy esztendővel ezelőtt a Milan olyan volt, amilyen a Juve ma." - idézte fel a kezdeteket a Juve egykori mestere.

Hogy letaszítottuk őket a trónjukról, s átvettük a helyüket, a mesterművünk volt, az enyém és a játékosoké. Csodákat értünk el együtt. Ugyanakkor, annak érdekében, hogy ez sikerülhessen, rengeteg energiát emésztettünk fel minden tekintetben.

2014 májusában a klubbal megegyeztünk, hogy várunk kicsit, hogy kiderüljön, bizonyos dolgokon lehet-e változtatni. Nehéz szívvel döntöttem a távozás mellett, azonban őszintén tettem. Láthatják a búcsúvideómon, hogy mennyire fájt megtennem ezt a lépést, de azt gondoltam, s továbbra is azt gondolom, hogy ez volt a helyes döntés mindenki számára."

A szakember most az olasz válogatott szövetségi kapitányi pozícióját tölti be, s ezen minőségében végiglátogatja az első osztály klubjait, hogy egyeztessen az edzőkkel, játékosokkal és a klubvezetéssel.

"Amikor találkozom azokkal a játékosokkal, akikkel szoros kapcsolatom volt... Őszinte leszek, fájdalmat okoz a Juventust látni. Ilyen már korábban is történt, amikor elhagytam Barit. Ez mindenekelőtt egy érzelmi próbatétel.

A Juve ma ideális körülmények között van: a bevételek nőnek, mivel hatalmas áldozat árán képesek voltunk felülmúlni mindenki mást. Most a Juventusnak mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy a magasban maradjon, miközben a többiek megpróbálják majd megdönteni az alapjait annak a felhőkarcolónak, amit építettünk."

Conte szót ejtett a Pogba esetleges nyári távozásával kapcsolatos pletykákról, valamint az érte érkező csillagászati összeg felhasználásáról.

"Lehetővé tenné a klub számára, hogy igazoljon két-három top játékost, habár manapság sokkal nehezebb felismerni, hogy ki az, aki igazán nagyobb sebességre kapcsolhatja a csapatot."

Egy távozó már biztos, hiszen az éppen Antonio Conte vezetése idején a klubhoz visszatérő Sebastian Giovinco nyártól Kanadában, a Toronto FC-nél folytatja pályafutását.

"Mi mást tehetett volna? Néhány éven belül a játékosok egymást félrelökik majd, csak hogy oda igazolhassanak. Az MLS nagyon sokat fog fejlődni, nem csak a pletykék tekintetében.

"Jól ismerem Giovincót, ő nem egyszerűen azért megy oda, hogy sok pénzt keressen. Kiváló lehetőség, olyan, amelyet játékosként én is megragadtam volna. Kimaradt a tengerentúli munka, ami meghatározó tapasztalat lehetett volna.

Igaz ugyanakkor, hogy a válogatottság szempontjából hátrányt jelenthet, hogy valaki nagyon messze játszik, mint ahogy Diamanti és Gilardino Kínában teszi, de mindig nyitva tartom a szemem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr177104047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danimester1 2015.01.24. 13:42:05

Antonio szerintem tévedett mikor elvállalta a válogatottat.Igaz szerintem az b@szta ki nála a biztosítékot hogy nem igazoltak.A taktikája nem volt rossz,sőt,de szélsők nélkül nem lehet,pláne nem nemzetközi szinten.Szerintem ha nem fog bejönni neki akkor simán el tudom képzelni hogy visszajön." Négy esztendővel ezelőtt a Milan olyan volt, amilyen a Juve ma." Ez viszont nagyon megszívlelendő a vezetőségnek,mert öregszünk,teljesen igaza van.

Jack Bauer 24 2015.01.24. 14:01:50

@danimester1: Nem csak, hogy öregszünk, de ha legjobbjainkat eladjuk, s nem minőségi ember jön a helyükre, akkor tényleg a 10. hely lesz a miénk..... :(

Tony. 2015.01.24. 14:09:12

Conte ambiciózusabb volt, mint a Juventus. Ennyi. Most Allegri bólogatása mellett elvegetálunk újabb pár évet.

Tony. 2015.01.24. 14:10:26

*a jelenlegi szinten.

rockitbaby 2015.01.24. 14:41:13

Azért én megkérdezném SAF-ot, hogy neki mégis hogy sikerült azt a nem kevés időt a ManU-nál eredményesen, nem kifárasztva végig magas szinten eltöltenie. Egy olyan hosszú és egy helyen eltöltött karrier után mondhatná azt, hogy elfáradt. Ellenben elég púder dumáanak érzem ezt, mint ahogy az utolsó évében szinte az összes nyilatkozatát. Kivétel nélkül.

@Tony.: Nem védeni akarom a vezetőséget, de mi egy Cuadrado-Sánchez duó, még külön-külön leigazolásához is kevesek vagyunk. Hiába a saját stadion, meg miegyebek. Szóval ezzel tisztában kellett, hogy legyen Conte, hogy bár tény, ők jelentettek volna minden szinten előrelépést, de nem engedhettük meg magunknak. És még jó pár évig nem is fogjuk tudni, ha nem szerepelünk jobban a BL-ben. Amúgy meg bár nem Cuadrado és nem is Sánchez, de Coman érkezett, aki a szélen is bevethető, Pepe felépült és szemmel láthatóan bírja a kiképzést, ha marad akkor sanszosan Iturbe a miénk lenne. Velük is bőven lehetett volna 4-3-3-azni, ha akart volna. És itt a kulcs, nem akart. Bohócozhatjuk Marotta-t, meg Agnelli-t, meg mindenkit, de ha annyira akart volna, a nyári érkezőkkel is bőven játszathatott volna mást, mint a 3-5-2 és más taktikát. De ő nem akarta. Ennyi.

MDaniel98 2015.01.24. 14:48:51

A Fiorentina labdarúgócsapata kölcsönveszi Alberto Gilardinót a kínai bajnok Kuangcsou Evergrande-tól. A világbajnok olasz csatár már az orvosi vizsgálatokon is túlesett Firenzében.

Gabuero 2015.01.24. 14:50:02

Szerintem most ugy van rendben a juve ahogy kell nem banom Contet.
Conte felepitett es osszerakott egy utokepes keretet amivel 3 evig bajnokok voltunk de a 3-5-2 es felallasara mar 2 ev utan rajottek hogy kell kivedekezni Blben nem is ment. Most Allegri megprobalja tokeletesiteni az uj taktikaval.

peti78 2015.01.24. 17:49:48

@rockitbaby: Conte nem a munkába fáradt bele hanem a vezetőség balfaszságába. Conte fejleszteni akarta a csapatot ahogy tette minden évben de kérdem én 0-ás mercatoval erre mi az esély, a MU-nél mikor volt erre példa?

ToTTy-Juve 2015.01.24. 19:05:50

@rockitbaby: talán próbálj meg valamit szívvel-lkélekel csinálni, és meg tudod, mi az, hogy belefáradni!

Egyébként én is sajnálom Conte távozását, de ma már úgy látom, hogy ez tényleg így volt helyes lépés. A válogatott jó szereplésére is szükség van, hogy a SerieA színvonala emelkedjen nemzetközi megítélésben. Ami bánt, hogy egy Allegrivel pótoltuk, aki csak balf*szkodik itt - de egyenlőre még ez is be jön neki - de okosabbak csak a szezon végén leszünk. Addig is sok sikert neki s a csapatnak.

szabo2323 2015.01.24. 19:39:53

@ToTTy-Juve: Szerintem meg Allegri nem csinálja rosszul amit csinál. Az hogy nem vagyunk képesek olyan játékosokat le igazolni akit ő szeretet volna most télen ahhoz neki semmi köze. Meg az hogy a csapat is azért uralja a bajnokságot meg a Bl be is csak tovább döcögtünk az neki is nagyban köszönhető! Kért a csatárok mögé egy játékost az azóta sem érkezett meg.Így azért nehéz a saját elképzelésed szerint formázni a csapatot.

rockitbaby 2015.01.24. 21:34:10

@ToTTy-Juve: Conte és a Juventus között egy kapcsolat volt, ha tetszik hasonlíthatod egy lovag és választott hölgyéhez. A lovag feladja a imádatát/szerelmét, mert belefáradt 3 év után? Még akkor is, ha intenzív volt? Szerintem nem. És igen, több mindent is csináltam már szívvel-lélekkel, és nem hagytam abba 3 év után sem, mert ha látom hogy érdemes, akkor megéri a fáradtságot.

De pont Conte volt az, aki nem tudott taktikailag megújulni. És itt kapcsolnám be @peti78: kollégát is. Onnan nem lehet megközelíteni, hogy a vezetőség látta, hogy bár marhára megégtünk Európában, mégsem hagyott fel Conte a 3-5-2-vel és a faék egyszerűségű taktikával? Mi van, ha megunták azt, hogy Conte teljesen levetkőzte minden olyan tulajdonságát, ami miatt első évében imádtuk és úgy döntöttek, így ebben a formájában nincs értelme a használhatatlan taktikánkhoz igazolni?

És még mielőtt megkapnám, hogy ez is Babo felhasználója, nem védem a vezetőséget, mer követtek el egy valag hibát. Nem egyet Conte kérésére. Gio-t ki akarta a csapatnál tudni? Nem a szurkolók, az tuti. És nem is mi szurkolók mondtuk Conte-nak, hogy indokolatlanul jegelje Quagliarella-t, holott volt olyan időszak, amikor igenis szinte rá lettünk volna kényszerülve, hogy szerepeljen. De Conte inkább felrakott még egy középpályást, és levett egy csatárt, így nem kellett Fabio-t játszatni, ellenben ragaszkodhatott az akkor kutyaszar formának örvendő Marchisio-hoz.

Igen, visszaadta a hitét és a tartását a csapatnak, amiárt hála jár neki, és egy szobor is talán. Az is igaz, hogy hamarabb szállította a Scudetto-t, mint azt bárki várta volna. De amit az utolsó évében leművelt a csapat, azon tisztán látszott, hogy megakadt a fejlődésben a mester. Ragaszkodott azokhoz és ahhoz, amit már rég ki kellett volna selejtezni. Akkor sem váltott, mikor nagyon kellett volna. Hiába lettünk rekord ponttal bajnokok tavaly vele, de az az év már szenvedés volt.

Biztos volt olyan játékos, akit kért de nem kapott meg, de olyan is akit igen. Abba kellene már hagyni, hogy folyton mindenért a vezetősét a hibás. Az általam korábban említett SAF is csinált rengeteg melléfogást, a top10-es listáján sírva lehetne röhögni, mégsem arra emlékeznek, hogy mekkora hibákat csinált. Hanem arra, amit lepakolt karrierje során. A mi vezetőségünk amennyire tudott, Conte keze alá dolgozott, és ő ebből kihozott 3 bajnoki címet és 2 szuperkupát. Nem rossz teljesítmény, de még messze van attól, hogy isteni magasságokba emeljük.

Mindenki hibás volt a nyári szakításban. A vezetőség is és Conte is. Nem csak az egyik, de itt mindenki csak a vezetőséget veszi elő!

Shyr Kahn 2015.01.24. 21:55:04

@rockitbaby: Conte pontosan látta, hogy az amit tudott adni a játékosoknak és a klubnak lényeges erősítés nélkül nem vihető tovább. 100+ ponttal sok rekordot megdöntve 3 egymás utáni Scudetto után mi az amivel még jobb lehetsz? Mi az a mi garantálja azt, hogy ha letettél valamit az asztalra, valami hasonlóan sikeres dolgot, valami egyedülállót, mint Conte, akkor álmaid tovább viheted? Ha azzal hitegették májusban, hogy megveszik neki Sanchez-t, vagy Cuadradot, vagy hasonlóan erős játékost (Iturbe), akkor érthető, hogy ez után és az előző három év unalmas C tervei után nem maradt benne bizalom az erősítéseket illetően, vagy azt illetően, hogy ennyi siker után tényleg képesek a megérdemelt módon támogatni a klubnál. Sztem teljesen érthető, amit itt is nyilatkozott: "2014 májusában a klubbal megegyeztünk, hogy várunk kicsit, hogy kiderüljön, bizonyos dolgokon lehet-e változtatni. " Ezek alapján nem kell szapulni és SAF féle karriert elvárni tőle. SAF ui. maga igazolt és az első 10-15 évében nem igen volt olyan játékos, akit ne tudott volna megszerezni. Az azért lényegesen más helyzet volt, így én nem is vártam el hasonló karriert. Ha Conte játsza Marotta szerepét hidd el, hogy most nem itt lennénk és talán Ő is a padunkon ülne még (egy teljesen más kerettel). Jóval inkább szapulnám a klubot, mert töketlen módon hiába vagyunk a világ 10 legprofitálisabb klubjai között, de igazolások tekintetében az első 30-ba ha beleesünk. Ez elég szegény bizonyítvány, mind Agnelli, mind Marotta szermpontjából.

devil-z 2015.01.24. 22:25:25

@rockitbaby: "Ragaszkodott azokhoz és ahhoz, amit már rég ki kellett volna selejtezni."

Legtöbbet játszott 11 játékos: Pogba, Buffon, Chiellini, Asa, Tévez, Bonu, Llorente, Pirlo, Vidal, Barza, Lichti
+ Marci, Caceres, Ogbonna

Utána jöttek ilyenek mint: Isla, Padoin, Giovinco, Motta, Peluso és még egy rakat haszontalan játékos akiket inkább felejtsünk el.

Mégis a 14 játékosból kinek kellett volna kevesebbet játszania és a haszontalanok közül kinek többet?

rockitbaby 2015.01.24. 23:08:38

@devil-z: Cáceres és Ogbonna szinte nem is játszottak Conte éra alatt. Allegri fedezte fel megint őket kvázi. Senki nem kérte, hogy 3-5-2 legyen a kőbevésett felállás, Pirlo-val középen. Lehetett volna egy lendületes 4-3-3 Marci, Vidal és Pogba alkotta középpályán, és Gio mehetett volna szélre pl. Isla is bőven jobb játékos, mint amit mutatott, mert nem is volt ár sok lehetősége - azon most ne vitatkozzunk, hogy egyáltalán le kellett volna-e igazolni. Licthi helyett, vagy a 4 védős felállás jobb oldalán szinte mindenhol tud játszani. Az ahhoz a hsz-emben a felállás, a 3-5-2 lenne, az azokhoz pedig pl Pirlo a BL-ben. Látható volt már az első évében is, mikor BL-ezett Conte, hogy Pirlo bár sosem volt egy Usain Bolt de már kevés Európában, főleg ha egyedül neki kell a játékot szervezni.

rockitbaby 2015.01.24. 23:27:31

@Shyr Kahn: A keret, amit összepakoltak a kezei alá nem arra volt hivatott, hogy csúfosan kizúgjon a BL csoportból, és egy lényegesen könnyebb sorsolású EL-t, amit hazai pályán nyerhettünk volna meg, ne tudjuk elérni. És ehhez nem is kellett volna más, mint felhagyni a 3-5-2-vel. A keret kifejezetten olyan játékosokkal lett feltöltve, Conte kérésére, akik univerzálisak, több poszton is bevethetőek. Akkor ő miért nem próbálkozott meg egy olyan most is alkalmazott gyémánt felállással pl., hogy : Buffon-Lichti,Barza,Chiello,Cáceres-Pogba,Marci,Asamoah-Vidal-Tévez,Llorente. Vagy olyan 4-3-3-mal, hogy Buffon-Lichti,Barza,Chiello/Bonu,Cáceres-Pogba,Marci,Vidal-Gio,Llorente,Tévez. De a szélső poszton akár variálhatott volna is, mert volt szerencséje Quagliarella és Vucinic edzője is lenni, ők is elfértek volna ott akár. De még megkockáztatom, hogy 4-2-3-1 is ment volna a csapatnak: a védelmet nem írnám le megint, középpálya: Vidal,Asamoah-Gio,Pogba,Tévez-Llorente.

Azért írtam SAF-ot, mert az ő ideje alatt is voltak jobb és rosszabb időszakok is a ManU életében, de ő nem lépett le akkor, amikor a csúcsra járathatta volna a csapatát. Mert igen, HA csak ugyanezt a nyári mercato-t csináljuk és kapja meg Conte ugyanezt a keretet, biztos állítom, hogy Ő még akár csoportelső is lett volna, ha elfejeti a 3-5-2-őt, és a nyáron kitalál valami újat.

És bár örvendetes, hogy zsinórban megnyertünk 3 scudetto-t, de úgy nem nagy fegyvertény, hogy a többi csapat jóval gyengébb volt. Máshogy megfogalmazva örülök, hogy ismét királyok vagyunk, de jobb lenne, ha nem egy szemétdombra emlékeztető bajnokságé lennénk. Én azért haragszok rá nagyon, mert most nyáron itt volt előtte a lehetőség, hogy az általa felépített csapatot tényleg sikerre vigye, és nem is kellett volna hozzá sem Sánchez, sem Cuadrado. Most is szélsők nélkül toljuk és láss csodát nem 3-5-2.

Mivel lehet egy edző jobb, mint 3 scudetto meg pontrekord? Tisztes helytállás a BL-ben. DE ezt hagyjuk is, tágítsuk ki és legyen európai kupa diadal. Ebben az EL is benne van. Ez egy teljesen vállalható feladat lett volna, és nem kicsit lépett volna előre.

Abban nem vagyok biztos, hogy ha Conte egyfajta angol stílusú manager lenne, akkor jobb lett volna a helyzet. Más, az biztos, jobb nem feltétlen. Lehet, hogy jött volna Sánchez vagy Cuadrado, de Gio-t is ugyanolyan szemvedéllyen kérte, és az Atalanta-s kontingens sem csak és kizárólag Marotta "hozzáértésének" köszönhető, benne volt abban Conte is.

Végül nem hiszem el, hogy pont a mi szugori klubvezetésünk, akikről messzeföldön bűzlik és tudja mindenki ezt, hitegetnek 30-40 milliós játékosokkal. Vedd figyelembe, hogy amit a médiának mondanak, és ami a klub székházban elhangzik, köszönőviszonyban sincsenek. A médiát etetni kell, a székházban meg mindenki tudta pontosan és jól, meddig nyújtózkodhatunk. Conte is.

Nem veszem el tőle az elért diadalokat, de csak és kizárólag a vezetőségre ráhúzni a vizes lepedőt nem szabad, még akkor sem, ha a blogon közkedvelt dolog. Egy kapcsolat kettőn áll, vagy bukik, a szakításban Conte is ugyanolyan saras.

Shyr Kahn 2015.01.25. 00:15:45

@rockitbaby: Kissé méltatlannak érzem, hogy Conte nyakába varrod a 3-5-2-t, holott szélsők és trequartista hiányában semmilyen más felállást nem tudott igazán kipróbálni azzal a kerettel. Holott évek óta a szélsőket hiányolta a csapatból.

Azt se felejtsd el, hogy most Allegri olyan gyémánt alakzatot használ, amiben nincs igazi játékmester, amiely szerepkört sem Pereyra, sem Vidal, sem Marchisio nem tud megoldani igazán. Az hogy most ez összejöhetett, nem jelenti azt, hogy az előző éves kerettel is működött volna.

Azt is igen erősnek érzem, hogy azt írod "És bár örvendetes, hogy zsinórban megnyertünk 3 scudetto-t, de úgy nem nagy fegyvertény, hogy a többi csapat jóval gyengébb volt. ". Kérdem én az elős Conte évben a Milan mi volt, ha nem erős? Itt a cikkben is látod felsorolva a Milanban játszó játékosok neveit.

Hogy a BL-ből kizúgtunk? Mert az idei évben egy hajszálnyival sikerült továbblépni még nem jelenti azt, hogy Conte rossz munkát végzett az előző évben. És mikor a Bayerntől kikapva zúgtunk csak ki felülmúlva az az évi várakozásainkat (legalább is a többségét bizonyosan)?

Nem is értem, hogy tudod így lebecsülni a már történelmi tettet végrehajtó edzőnket. Bezzeg Ferrara, Zaccheroni és DelNeri után volt vigasság. Holott ezek az edzők ugyanazzal az erősségű kerettel még a lesajnált Serie A-ban sem voltak képesek a hatodik helynél előrébb hozni a csapatot. Ezt mintha elfelejtenék azok, akik Conte-t úgy tüntetik fel, mint valami nem is olyan nagy szám edzőt. Méltatlan.

devil-z 2015.01.25. 02:20:06

@rockitbaby: "Cáceres és Ogbonna szinte nem is játszottak Conte éra alatt. Allegri fedezte fel megint őket kvázi." :D :D tovább nem olvastam.

rockitbaby 2015.01.25. 07:55:51

@Shyr Kahn: A 3-5-2-höz sem volt meg az ember, mert sem Lichti sem Asamoah nem wingback. Mégis erőltette.

Allegri Evra kivételével kb ugyanabból a játékosokból pakolja fel a csapatát, mint Conte, így nem teljesen légbőlkapott dolog, hogy többet ki lehetett volna hozni és ki is kellett volna hoznia abból a keretből. A Bayern ellen felvállaltuk, amit sokan nem és becsülettel estünk ki. De a Celtic elleni eredmények cserébe első ránézésre szépek, másodikra viszont látni lehet, hogy akkor velük szerencsénk volt. Egyetlen szép és igazi eredmény, amire nem lehet semmit felhozni, a Chelsea felszecskázása volt.

És attól, mert megnyert 3 scudetto-t nem emelkedik fel a legszűkebb elithez. Nem lesz sem Mourinho, sem Ancelotti kaliber. Jó edző, de pont mint a csapatnak, neki is az idei szezon lehetett volna a nagy kiugrás, a nagy felemelkedés. Nem degradálom le, és nem is veszem el az elért sikereit, csupán helyén kezelem. Valamint látom mi mindent érhettünk volna el együtt, ha kitart a csapat mellett. Ugyanis hiába mondja, hogy a legjobbkor lépett le, azaz kvázi a csúcson, mert a csapatot a 3 bajnoki címmel és fix BL indulással hagyta hátra. Ezzel még nem lett csúcsrajáratva a csapat, de ő képes lett volna rá. Allegri nem. ÉS még egyszer leírom, nem minősítem le és nem veszem vagy nézem le az elért eredményeit. Csupán látom, hogy még mi mindent el lehetett volna érni, ha marad. ÉS ez bosszant, lelépett, holott nem a csúcson álltunk meg.

@devil-z: Hiába a sok smiley stb, amit írtam igaz. Conte jegelte mindkét játékost, és még a Coppa-ban sem volt hajlandó bevetni többször őket. Holott Cáceres 2 irtózatos duplával ejtette ki a Milan-t.

Hoods. 2015.01.25. 09:41:30

@rockitbaby: Sok mindenben meg igazad is lehetne de az hogy Conte legalabb annyira hibas mint Agnelli meg Marotta ez orbitalis hulyeseg. Ha te valamit folyton kersz es nem kapod meg neked is eleged lenne.

"ha tetszik hasonlíthatod egy lovag és választott hölgyéhez. A lovag feladja a imádatát/szerelmét, mert belefáradt 3 év után? Még akkor is, ha intenzív volt?"

Ha 3 evig nem fekszik le veled de minden felevente elmondja hogy majd a kovetkezo idoszakban egy ido utan te is beleunnal es akarmennyire szereted otthagynad.

rockitbaby 2015.01.25. 10:07:03

@Hoods.: Te sem engedhetsz meg mindent és kérhetsz akármit egy kapcsolatban. Conte-nak tudnia kellett, hogy anyagilag nem engedhetünk meg Cavani-Sánchez-Cuadrado vonalat, pláne nem most az FFP mellett. Korábban sem. A mi renoménk még mindig nem állt helyre a Calciopoli után, és amíg gazdaságilag nem leszünk stabilak ( én azt nem mondom stabilitásnak, hogy a játékosainkat éppen ki tudjuk fizetni, de igazolni már nem marad, ez csak szintetartás, de se nem stabilitás, se nem fejlődés ) nem is fogunk tudni megengedni ilyet. Ezt tudnia kellett már akkor is, mikor leült a kispadra, mert egy számunkra ennyire sarkallatos kérdést nem hiszem, hogy a székházban a szőnyeg alá söpörnék. Így hiába kérte azokat, ha realitása és valóságalapja azoknak nem volt. Ha olyan játékosokat akart volna, akiket meg is tudunk szerezni, akkor ez is igaz lehetne.

Cuadrado-t a Fior a büdös életbe nem adta volna nekünk, nemhogy kivásárlási áron, de még bankot robbantva sem. Jovetic dettó. Sánchez szerintem ha hiszünk a több dimenziós elméletekben, akkor egyikben sem volt a VB előtt 25 millió, hiába szokása a Barca-nak deficittel kiszállni orbitális összegért megvett játékosottól. Cavani és a Napoli esete pedig pont, mint a Fior. Most csak eze jutottak hirtelen eszembe, azok akikkel tényleg szintet lehetett volna lépni. Régóta hangoztatom, és hajtom, hogy hiába vagyunk olaszhon királyai, mi még mindig csak a nagyobb csapatok peremvidékre szorult játékosaiban gondolkodhatunk.

Az pedig, hogy nem fekszik le veled, hát kérlek egy kapcsolat nem csak ebből áll ám. Ennél jóval több. Én pl Nedved érkezése, azaz 2001 óta szurkolok a csapatnak. Megéltem csodálatos időszakokat, rosszabbakat és borzalmasakat. De egyszer sem fordult meg a fejemben, hogy szeretett Öreg Hölgyemet cserben hagyjam. Ez egy életre szóló szerelem, amit rosszabb vagy borzalmas időszakokban sem váltok le. Akkor sem, mikor csak én adtam, mikor a csapat nem adott vissza annyit ( a két 7. helyezéses évben ).

Conte imádott hölgyét a történelme talán legsötétebb időszakában vette át. Visszaadta a hitét, hogy szép ő még, vonzó és kívánatos. De ez mellett harcias és megalkuvást nem tűrő, hogy neki csak a legjobbak kellenek, alább nem ad. És mikor a hölgy elhitte, hogy mindez igaz, sőt kezdte még szebbnek, még vonzóbbnak látni magát, akkor imádott lovagja fáradtság miatt inkább azt a kurvát választja, akitől fél éveig partvonalra kényszerült betegség miatt?

Nem kérem szépen. Ez egy borzalmas indok, hogy fáradt. Akkor vett volna ki "szabi+ és ment volna egy évig kb nyaralni. Nem szinte rögtön aláírni ahhoz a szövetséghez, aki meghurcolta, még akkor is ha más a vezetője már.

És igentovábbra is tartom, hogy a nyári szakításban mindkét fél ugyanolyan hibás. Nem tudunk minden mercato alatt 100+ milliót elkölteni, ezt Conte-nak is meg kellett volna érteni. Nem vagyunk még abban a helyzetben, hogy ennyi pénzt kiadjunk. A legjobbjainkat is alig tudjuk megtartani. De az is igaz, hogy a részvényesek is megszavazhattak volna egy egyszeri kicsit magasabb tőkeemelést, hogy ha nem is Sánchez-Cuadrado, de egy Iturbe kaliber érkezhessen. Mert ő bár nem az A opció, de erősen B+. Szóval igen, mindkét fél hibás.

Goku06 2015.01.25. 12:25:36

@rockitbaby: Természetesen részben igazad van, de szerintem az a fáradtságra való hivatkozás egy hatalmas kamu volt, melyet a csapat érdekében tett.
Azt azért mégsem mondhatta volna, hogy "itt nincs semmi ambíció, nem akarják megerősíteni a csapatot, én lépek"...
És ez még igaz is lenne, mert nem Cuadrado és Sanchezek nem érkeztek, hanem konkrétan megint összehoztunk egy közel 0-ás mercatot (az előtte év nyarán sem volt költekezés), ahogy most télen sem igazán próbálkoznak erősítésekkel.. vele is ugyanúgy tárgyaltak mint egy-egy kinézett játékossal. A kancsal az elképzeléseiből semmit nem engedett és alkudozásra Conte részéről nem volt lehetőség.. Egy Iturbe kaliberrel simán meggyőzhető lett volna szerintem. De mint később megláttuk Iturbe kaliberre sem szántak pénzt.

Így a barátnős hasonlattal élve kb megmondja az asszony hogy "igaz hogy nem volt 3 évig szex, de maradj velem. Ja de jövőre sem lesz, nehogy azt hidd"

és még egy kicsit eltérve a témától, szeretném hogy Pogba egyszer aranylabdáig vigye, úgyhogy az ő érdekében, meneküljön el innen a nyáron, mert amíg a vezetőség nem erősíti meg a csapatot, addig Pogba minden itt eltöltött éve egy kidobott év a karrierje szempontjából :S

Roli984 2015.01.25. 12:32:00

Nem értem ezt a nagy Conte imádatot! Eddig minden korábbi csapata ellen tett valamit, ami miatt megutálták.(Pl Lecce) Én eléggé karrieristának tartom.
A Juvénál is rátolta a vezetőségre a felelősséget. Holott az igazság az, hogy az idióta 3-5-2-es felállásához ragaszkodik makacsul, amihez a vezetőség már nem volt hajlandó asszisztálni. Mindenki szélsőkről beszél, mondván, hogy Conte a szélsők hiánya miatt lépett le, csak éppen akkor a válogatottban mért nem alkalmaz szélsőket?????????
A válogatott jelenleg is a megszokott 3-5-2 ben játszik, gyakorlatilag abban a szerkezetben és taktikában mint korábban a Juve. Szerintem ez zsákutca az európai fociban.
Én szerettem Contét, de már nyáron is úgy gondoltam, hogy nem baj a távozása.

Hoods. 2015.01.25. 13:30:24

@rockitbaby: Most lehet ezt mondani mint 1 mezei szurkolo de amikor neked a karriered is ott van az ablakba nem gondolhatsz mindig almaid nojere. Semmi ambicio nincs a csapatepitesben minden evben a 0-as mercato a cel. Ebbol sose lesz BL az allando scudettok kergetese pedig 3 ev utan nem csodalom hogy mar semmi tuzet nem ad.

rockitbaby 2015.01.25. 16:04:27

@Goku06: Hát ebben igazad van, hogy a mercato-k nem mennek mínuszba, de nem védem Marotta-t, sajnos a keretünkben elég sok a magas nettó fizetésű játékos, ami a klubnak dupla annyit jelent, és az FFP sem könnyíti meg a dolgot. Ellenben az is tény, hogy jóval okosabban is lehetne csinálni a "kukázást". Ezért mondom én, hogy szerintem mindkét fél lúdas a dologban, nem csak az egyik. És kicsit bekapcsolva @Hoods.: kollégát is, én a nyáron lehet elengedtem volna Vidal-t, és az érte kapott összegből lehetett volna jól erősíteni. Ellenben Conte ragaszkodott Vidal-hoz és Pogba-hoz. Így ez a dolog megint nem ment. Bár azért én megkérdezném a vezetőséget is, hogy Pirlo bár soakt tett le az asztalra nálunk is, de a hosszabbításkor azért a fizetéséből illett volna faragni. Sok ilyen apró dolog van, ami miatt nincs elég pénz, így persze nehéz. Ezért hibás mindenki.

Már azt is leírtam másik cikk alatt, hogy per pillana úgy tűnik, hogy az igazi komoly szintlépéshez első körben Marotta helyett kellene jobbat keresni. Amit tud, azt megtette, építettek egy háromszoros bajnok csapatot, de a fentebb lépéshez ő kevés. Egy jobb szakember lehet megoldaná a dolgokat. Jobb, mint Secco, de nem egy Moggi kaliber.

Valamint én Conte-t eddig egy egyenes embernek tartom, aki nem fél kimondani az igazat. Ellenben most mindenki csak púderel. Ő is és a klub is. Ezt hiányolom még, hogy őszintén elmondja. Mit veszíthet vele?

Lényeg a lényeg, szerintem ezért lúdas mind a két fél, nem csak az egyik. De ezért jók az ilyen beszélgetések. Egy dolgot valaki így lát, valaki máshogy. Ellenben kultúrált mederben megvitatjuk a dolgot és egy valamiben mindenki egyetért : Forza Juve per Sempre!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3495) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (965) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10222) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2499) meccsek (4288) mercato (4271) nyilatkozat (7637) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása