Pochettino: "Boldog vagyok, hogy csatlakozhatok a Juvéhoz"

pochettino_tomas_boca_juniors.jpgA Juventus első téli igazolása a Boca Juniors tehetsége, Tomas Pochettino lehet, aki már megérkezett Olaszországba, ahol hamarosan átesik a papírmunkát megelőző orvosi vizsgálatokon, majd várhatóan a Sassuolo csapatánál kezdi majd az ismerkedést az itáliai közeggel. Az olasz sajtónak sikerült szóra bírnia az ifjú argentin középpályást, aki nagy izgalommal beszélt az új kalandról és Juventus kulcsjátékosairól.

 "Még nem írtam alá, azonban holnap átesem az orvosi vizsgálatokon, majd visszatérek Argentínába." - nyilatkozta Pochettino a Calciomercato-nak.

"Nagyon boldog vagyok, hogy a Juvéban játszhatok, hiszen nagyon kedvelem a klubot. Egy jelentős klub Olaszországban és Európában egyaránt. A Serie A-ba igazolni az álmot jelenti minden argentin számára, s rengeteg Serie A mérkőzést néztem. Már több mint egy hónapja tanulom a nyelvet."

A 18 esztendős középpályásra egy Dél-Afrikában megrendezésre kerülő ifjúsági torna alkalmával figyeltek fel a torinói klub képviselői.

"Lágyéksérülésem volt, s majdnem lemaradtam a tornáról. A torna alatt a Juve kapcsolatba lépett az ügynökömmel, aki beszámolt róla nekem, mikor visszatértem Argentínába.

Középpályás vagyok, s szeretek a bal oldalon szerepelni. Azt mondanám, hogy erős lövéseim vannak, s jó vagyok a  ritmusváltásokban. Jobblábas vagyok."

Természetesen szóba kerültek a Juventus keretének kulcsjátékosai is, akik követendő példaként lebegnek az ifjú argentin középpályás szemei előtt.

"Tévez egy fenomén, aki példakép egész Argentínában a szerénysége miatt. Csodálom azt a könnyedséget, amivel Vidal gólhelyzetbe kerül, lenyűgöző. Pogba játéka elbűvöl, a minősége, a türelme és a technikája miatt."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr526954439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asvééd 2014.12.03. 20:50:58

Tehát megvesszük és rögtön megy is kölcsönbe???

rockitbaby 2014.12.04. 06:53:03

@asvééd: Én annó olyat hallottam, hogy "segítünk" megvenni őt a Sassuolo-nak, akik lesznek olyan aranyosak és kölcsönadják nekünk őt meg talán Vrsaljko-t.

BigP86 2014.12.04. 23:29:14

hát öreg, te még nagyon messze vagy attól, hogy a Juvéhoz csatlakozz..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása