Tévez: „Buffon felbecsülhetetlen”

Tevez Carlos_gólöröm 3.jpgCarlos Tévez az Atalanta elleni meccset követően csapata hálóőrét dicsérte, amiért a meccs egyik kulcspillanatában Gigi Buffon tizenegyest fogott meg, majd a csatár már az Atlético Madrid elleni mérkőzésről beszélt.

Bár csapattársát méltatta, az argentin is nagyban kivette a részét a szombat esti győzelemből, hiszen két gólt is szerzett, egyiket pillanatokkal Gigi Buffon parádés büntetővédését követően.

A védés pillanatában a Juventus még csak 1-0-ra vezetett, így a kapus megakadályozta, hogy az ellenfél egyenlítsen, és ezzel megváltozzon az egész meccs forgatókönyve.

„Mindannyian tudjuk, hogy Gigi Buffon nagyszerű, az egész világ tudja. A védést követően azonnal reagálnunk kellett, gólt kellett szereznünk, ami szerencsére sikerült is.” - mondta az argentin sztárcsatár a Sky Sport Italia stábjának.

Carlos Tévez már hat gólnál jár idén, már a Bajnokok Ligájában is betalált, így feltevődik a kérdés, hogy vajon szerdán is sikerül gólt szereznie az Atlético Madrid ellen?

„Majd meglátjuk, remélem, hogy jó meccset fogunk játszani Madridban, mindenképpen ez a célunk a szurkolók miatt.”

A bajnokságban a Juventus és az AS Roma továbbra is elválaszthatatlan, mindkét csapat száz százalékos öt forduló után, azonban következő vasárnap egymással kell megmérkőzniük.

„Véleményem szerint még túl korai kijelenteni, hogy ez a két csapat szólhat csak bele a bajnoki cím sorsába, mivel még mindig rengeteg meccset kell lejátszanunk. Ez komoly verseny, azonban erre nem gondolhatunk, hiszen még nagyon messze a vége.” - zárta az interjút Carlo Tévez.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr176738181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2014.09.28. 18:57:43

Tevez maga a 10-es.
Gigi pedig még mindig. A legjobb.

Hajrá!

venember83 2014.09.28. 19:16:51

@MdewC: igen, szerintem nagyon kevesen gondolták, hogy Torinóba költözve ilyen nagyszerű igazolásnak fog bizonyulni. Igazi harcos és kapitány, egyértelműen megérdemli a tízes mezt.

Apuleius 2014.09.28. 20:24:18

@venember83: Akkor azon kevesek egyike vagyok :-) Szerintem egyáltalán nem meglepő Tévez teljesítménye, pontosan ugyanazt a játékot nyújtja, amit mindig is nyújtott. Hihetetlenül hasznos és kiváló játékos, egyértelműen világklasszis.

Rivendell 2014.09.29. 09:09:14

jó hogy felbecsülhetetlen Buffon....még mindig 1 klasszis,miközben Casillas sorban nyeli a potyákat minimum minden 2. mérkőzésen:D

rockitbaby 2014.09.29. 10:25:36

@Apuleius: Szerintem nem erre gondoltak, hanem arra, hogy egy régi, klasszikus tízes nem csak a pályán vezér, hanem azon kívül is példamutató magatartással viseltetik. Tévez korábban a City-nél komoly balhékat csinált - nem tisztem eldönteni, kinek a hibája vagy ki kezdte el -, és attól féltek, hogy i tt is ilyeneket fog csinálni. Ellenben szöges ellentéte, amit eddig mutat annak, amit korábban tudtunk róla. És ezért van a kellemesebbnél kellemesebb meglepetések sorozata.

Bevallom őszintén kicsit én is féltem a viselkedésétől. Klasszisnak eddig is tudtuk, hogy az, a kérdés csak az volt, ki tudjuk-e hozni belőle. Hát úgy tűnik ki!

Apuleius 2014.09.29. 10:30:34

@rockitbaby: Téveznek a City-nél volt egy balhéja, aztán kb. ennyi. Nyilván profi játékosról van szó, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy közben rohadt nagy gázok voltak a családban (az ő hülyesége miatt persze), ezt leszámítva szerintem abszolúte nem balhés játékos. Úgy érzem sokan ezt nagyon erősen túllihegik. Tévez mindig is olyan játékos volt, amilyen most a Juvenusban, lőtte a gólokat, megszakadt a pályán, kiköpte a belét, hajtott a csapatért. Ez az igazi Tévez, s gyakorlatilag mindig is ilyen volt.

Barolo 2014.09.29. 11:56:22

Nekem vele kapcsolatba az nem tetszett, hogy anno a városi riválishoz igazolt, az ilyet nem tartom túl korrektnek, de nálunk nagyon jó a hozzáállása a dolgokhoz és a gólok is jönnek. Most már csak az lenne a fontos, hogy plusz két évet hozzá dobjon a szerződéséhez, ami emlékeim szerint eredetileg 3 éves volt.
Forza Juventus!

rockitbaby 2014.09.29. 13:05:09

@Apuleius: Ettől függetlenül az emberek 99%-ának a City BL meccsén történt nem beállása és Mancini és közte lévő balhék jutnak az eszébe. Nekem elsősorban a CR=-el alkotott duója jut eszembe, az valami bika volt. Na meg a WHU-ba történő zajos igazolása :)

Szerencsére mindekire rácáfolt és olyan sorozatos kiváló performanszokat pakol le a pályára, ami minden futball rajongó szemébe örömkönnyeket csal! Nem is kívánhatunk többet, mint csak így tovább Gigi, hogy ne offoljuk szét a cikket :)

Apuleius 2014.09.29. 13:18:00

@rockitbaby: Én az ominózus incidens idejére már tökéletesen elfogult voltam Tévezzel kapcsolatosan, lehet, hogy ezért nem érintet meg az egész. Érdekes egyébként, mert egyik csapatot sem szeretem, ahol korábban játszott, ennek ellenőre őt mindig is nagyon szerettem.

Rivendell 2014.09.29. 13:22:11

én pl őt nem nagyon láttam játszani angliában,mert nem szeretem az angol bajnokságot,viszont sokat láttam előtte a libertadores kupa miatt,de annyira nem láttam kimagasló játékot tőle,ott is 1 buldog volt,de kb ennyi....szerencsére tudott fejlődni

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása