Conte az új kihívásról és a Juventusszal történt szakításról

Conte Antonio_szövetségi kapitány.jpgA Juventust zsinórban három bajnoki címre vezető Antonio Conte ma hivatalosan is az olasz válogatott szövetségi kapitányává vált, s a Rómában tartott sajtótájékoztató keretében került bemutatásra.

"Izgatott vagyok, ezt nem tagadhatom, hiszen a világon bármelyik edző szívesen lépne a helyembe." - nyilatkozta Antonio Conte.

"Brazília mellett ez a legfontosabb nemzeti csapat, amely négy csillagot viselhet. Büszke vagyok arra, hogy az elnök számolt velem. Szeretném megragadni a lehetőséget arra is, hogy tisztelegjek Cesare Prandelli előtt, aki szövetségi kapitányként kiváló munkát végzett az elmúlt négy esztendő során. Sok szerencsét kívánok neki az új kalandhoz a Galatasaraynál. Köszönetet mondok Arrigo Sacchinak is azért a munkáért, amelyet az ifjúsági csapatainknál végzett. Az ajtók mindig nyitva állnak előtte."

"Nem számítottam arra, hogy harmincöt nap után ismét munkába állhatok majd. Szerettem volna egy kis szünetet tartani Európában, hogy felfrissítsem magam, fejlesszem a nyelvtudásomat, s várjak egy európai top klub jelentkezésére."

"Aztán érkezett egy hívás Olaszországtól, amely egy igazi top klub, s a szükséges gondolkodási idő után felismertem Tavecchio lelkesedését, s a második telefonhívás alkalmával már tudtuk, hogy utat talált a szívembe."

"Tudhatják, hogy szeretem a kihívásokat. Ismétlem, megtiszteltetés, hogy ebbe a pozícióba léphetek, amelybe mindenki szívesen kerülne."

Az új szövetségi kapitánynak a csalódást keltő brazíliai világbajnokságot követően kell gatyába ráznia az olasz válogatottat.

"A játékosok egy rossz tapasztalaton vannak túl, azonban kiváló játékosaink vannak, akik egy csapatot alkothatnak, s így a bennünket másoktól elválasztó technikai szakadék áthidalható. Szeretem a nehéz kihívásokat, amilyen az is volt, amikor bemutatkozhattam a Serie A-ban a Juvéval. Ma pedig ismét egy olyan helyzetbe csöppenek bele, amely nem ígérkezik könnyűnek, ezért össze kell kapnunk magunkat:"

A Juventust váratlanul elhagyó szakember megszólalt a szakítás körülményeiről is.

"Már mindent leírtak. Csak annyit mondhatok, hogy három esztendő után, a kapcsolatunk végéhez értünk. Az elmúlt harmincöt napban nagyon keveset olvastam, miközben rengeteg találgatás látott napvilágot a Juventustól történő távozásom okairól."

"Most azt mondhatom, hogy három esztendőnyi gyönyörű, intenzív és eredményes utazás után, természetes volt a befejezés. Megpróbáltuk még két vagy három hónapig, de én magam és a klub is arra a megállapításra jutottunk, hogy lehetetlen a folytatás."

Természetesen adta magát az újságírói kérdés, hogy az új szerepbe került szakember vajon mit gondol, a Juventus által elhódított Scudettók számáról, s vajon miként értékeli személyes eltiltásának ügyét.

"A bundaügy miatti eltiltásról már elmondtam, hogy a büntetésem igazságtalan volt. Fájdalmasan megfizettem érte, letöltöttem az eltiltást, s úgy gondolom, hogy a szövetség hibát követett el. Ugyanakkor mindez segített tovább fejlődnöm emberi szempontból. Azzal adom a legjobb választ, hogy most itt vagyok."

"Hány Scudettót nyert a Juve? Hatalmas örömmel gondolok arra a nyolcra, amelyet elhódítottam, ötöt játékosként, hármat pedig edzőként."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr406617243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockitbaby 2014.08.19. 14:22:01

Valaki magyarázza már le nekem, hogy Conte szavaival élve "három esztendőnyi gyönyörű, intenzív és eredményes utazás után, természetes volt a befejezés"? Azaz miért is volt ez annyira természetes és egyértelmű? Mert per pillanat nagyon úgy tűnik, hogy mindenki csak maszatolni tud ebben az ügyben...

venember83 2014.08.19. 14:37:32

@rockitbaby: csak elméleteket kaphatsz ebben az ügyben, biztos válaszokat nem, mivel mindenkinek érdeke a maszatolás, ilyen ez a popszakma.

Goku06 2014.08.19. 14:54:38

Azért az elarul valamit hogy a mercatonk jelenleg azért minuszos csak mert Sturaro és Marrone leviszi..
Gyakorlatilag semmit nem fektetett be idén a vezetőség..
Európa felé csak egy kicsit erosodtunk (volna ha Conte marad)
Szóltak itt a kamuhirek hogy Suarez és Sanchez meg Cuadrado, de a valóságban Iturbe se jött össze..
Még mindig azt mondom hogy ezért távozott. Nem kapta meg azt a 10-15-20 milliótamit akart (nem 80at)
Vidal eeladásával erositunk vagy ő marad és nem költünk semmit, ez lehetett a két opció, amiből ő azt választotta hogy inkább lemond.

keshudioo 2014.08.19. 15:03:47

Elég jól benyalt mindenkinek, de már megint nem tudtunk meg semmit. :-(

Apuleius 2014.08.19. 15:11:26

@keshudioo: Kicsit túlzásba is esett a nyalakodással, az utolsó bekezdést igazából nem is nagyon szeretném kommentálni...

Gannicuss 2014.08.19. 15:15:52

Amennyire tetszett Maxi bácsi nyilatkozata ez egy akkora 0! Ennek ellenére persze örömteli, hogy ő vezeti az ebn a csapatot.

Tony. 2014.08.19. 15:18:58

@Goku06: +1

Most, így a mercato vége felé mindenki láthatja, hogy gyakorlatilag maradtunk egy helyben. Lényegében nem erősödött semmit a csapat. Conte-nak ez kevés volt, így lépett. Ennyi a sztori.

Azért ez sem lényegtelen mondat szerintem:

"Szerettem volna egy kis szünetet tartani Európában, hogy felfrissítsem magam, fejlesszem a nyelvtudásomat, s várjak egy európai top klub jelentkezésére."

rockitbaby 2014.08.19. 15:22:51

@Tony.: Coman és Morata, társulva Evra-val erősödés, és őket még Conte is akarta, ha lehet hinni az akkori pletykáanak. És érkezett még két olyan csereember, akik Serie A szinten jók, így nem kell attól tartani, hogy a cserék minősége miatt nem lehet rotálni!

west30 2014.08.19. 15:35:55

Nos számomra ez nem egy szimpatikus nyilatkozat,pláne az után hogy volt pofája a felkészülés 2. napján felmondani.

babo0410 2014.08.19. 15:43:58

@rockitbaby: Egyetértek.
A nyilatkozat számomra se túl szimpi. Pláne az a része, hogy megpróbáltuk még két hónapig. Az milyen, hogy elmegy nyaralni, és azt mondja megpróbáltuk folytatni. Egyre inkább az a gyanúm, hogy Conte a válogatott miatt mondott le, mert Agnelli jogosan nem engedte neki, hogy egyszerre vigye a Juvét és a válogatottat is. Ő ezt szerette volna szerintem. És ilyen szempontból nagy csalódás nekem Conte.

keshudioo 2014.08.19. 16:26:46

@rockitbaby: Egyedül Evra érkezett a kezdőbe, Coman még csak egy kis taknyos, Morata meg abszolút lutri, a helyén ráadásul ott egy jó formában lévő Llorente, a sérülése miatt meg még kevésbé nevezhető erősítésnek.

tjunior 2014.08.19. 16:41:27

Ezt a keretet elsősorban mélyíteni kell. Ne mondja már senki nekem, hogy mondjuk egy 4-3-1-2es felállásban a Buffon Evra-Chiellini-Bonucci-Lichti Pogba-Pirlo-Vidal Marchisio Tevez-Llorente gyenge lenne, a világ egyik legerősebb kezdő tizenegye.

rockitbaby 2014.08.19. 17:20:26

@keshudioo: Pogba is csak úgy jött, mint kis taknyos. Nincs rá garancia, de talán a legigéretesebben mozgó játékos volt a felkészülés alatt. Morata-t pedig bár nem csípem,és nem is tudom elfogadni a mikéntet, ahogy érkezett, de szélsőként is használható, így talán a seérüléséig a 4-3-3 is érdemben képben volt. Szerencsétlenség, de szerintem bőven mindhárom tud olyan mélységet adni, ami kell a komolyabb BL-hez.

Lehet egyedül vagyok, de nekem eddig a mercato nem csalódás. Morata helyett ennyiért jöhetett volna más is, de még mindig ott tartunk, hogy kezdő játékos nem távozott, innentől kezdve csak mélyíteni kell érdemben a keretet. Ez megtörtént. ÉS a 4-3-1-2-ben Coman lazán kezdő lehet!

MdewC 2014.08.19. 17:24:28

Én nem ítélem el, mondom ezt úgy, hogy semmit nem tudok a háttér dolgokról. Ezek csak szavak, Ő már bizonyított a csapatért, majd ha Maxi is letesz vmit, akkor ok.
Ezek csak szavak.

Trieszt120506 2014.08.19. 17:36:15

@tjunior: szerintem messze túlértékeled ezeket a játékosokat. Chiellini jelenlegi formájában középszer, Bonucci mindig is az volt, ahogy Marchisio is. Pirlo bár kétségtelenül a világ legjobb szabadrúgás rúgója, de egy komoly csapat megöli, pl a Bayern vagy a Real ellen momentumai sem voltak. Llorente egy ideális világban mondjuk egy Sevilla/Valencia házi gólvágója lenne, de messze nem világklasszis.

Persze ha a világ egyik legerősebb tizenegyébe belefér mondjuk 8.-9. hely, akkor igazad van.

Shyr Kahn 2014.08.19. 17:39:37

Elég egyértelmű a kilépés oka. Ahogy mondta 3 hónap után a vezetőség és Ő is hasonlóképpen vélekedett. Májusban a feltételei a keret erősödését célozták. Akkor a vezetőség rábólintott erre, de a három hónap után világosan látszott, hogy képtelenek a beharangozott neveket elhozni. Ugye Marotta emlitette Sanchez-t (A terv) korábban. Emlitették Iturbe-t (B terv?)... nem véletlen, hogy miután a Roma pole pozicioba kerult, majd elhappolta elolunk, Conte-nal betelt a pohar es formalisan megbeszelte, hogy neki ez keves. A vezetőség meg gondolom azt mondta, hogy ennyit tudtak tenni az ügy érdekében. Ennek a forgatókönyvnek van a legnagyobb valószinűsége, hiszen Conte Iturbe nem ide igazolásakor mondott le, ami beszédes.

Én nem okolnám Conte-t. 3 Scudetto-t szerzett egy nem erősebb kerettel, amivel korábban hetedik helyekre futotta. Én természetesnek érzem, hogy ilyen eredmények után elvárásai voltak, hiszen tisztán látta, hogy az akkori keret és az amit Marotta még pluszban "erősitésnek" tud rátenni kevés a BL 8-hoz.

Ém Marotta-t hibáztatom, hiszen elismert európai játékost még nem sikerült hoznia, mióta itt rontja a levegőt. Az rendben, hogy a 10-20 millás kategóriában alkot, és relatve jól kukáz, de ez a Juventus múltjához mérten nagyon kevés. Idén is azt érzem, hogy a sok középkategóriás játékos helyett csak "egy" Sanchez, Evra és Morata elhozatala bőven elég lett volna... de ha nem Sanchez, akkor Iturbe. Pereyra, Romulo mégis mit tett az asztalra ezidáig? Középszintű játékosok, akik talán bejönnek, talán nem. Nagy a kockázat bennük.

Én köszönök mindent Conte-nak és egyúttal reménykedem, hogy Allegri megmenti, amit eddig Conte-nak sikerült megmentenie, azaz Marotta seggét (DelNeri és vele együtt jónéhány játékos (Krasic, Matri) bukása után erre szüksége is van a kancsalnak).

Mondjuk ha Allegri bukik, remélem előbb-utóbb a kancsal is repül. Ebben ennyi pozitvumot látok.

keshudioo 2014.08.19. 17:47:12

@rockitbaby: De nem a mélységről volt szó, hanem az erősödésről és fejlődésről. Mikor Pogbát elhoztuk, ő is lutri volt, utólag már könnyű helyeselni az üzletet. Bárcsak Comannal is ilyen szerencsénk lenne.

Evrán kívül gyakorlatilag ugyanaz a kezdő tizenegyünk, mint tavaly, sokkal nagyobb sikereket nem fűzök a dologhoz. Allegri általában elég jól muzsikál a BL-ben a körülményeihez képest, egy csoporton való túljutást várok, de ennél többet nem igen.

Trieszt120506 2014.08.19. 18:19:30

A Barcelona, Real Madrid, Manchester City, Chelsea, Arsenal, PsG, Bayern kezdő tizenegyébe közül, a legtöbbe 1-2, némelyikbe maximum(!) 3-4 játékosunk férne be. De itt van még a Liverpool, Dortmund, Atletico hármas is, melyeket erősebbnek érzek, utóbbi kettő ráadásul fantasztikus edzővel is rendelkezik.

Nagy mák vagy óriási bravúr kellene, hogy top8-ba kerüljünk a BL-ben.

NucLeo 2014.08.19. 18:25:34

Fura,de a nyilatkozatok alapján egyre szimpibb Allegri,míg Conte egyre kevésbé hiányzik...bárcsak a mutatott játék alapján is ezt mondanánk pár hét múlva.
Szerintem is egyértelmű,hogy a keret megerősítésének hiánya miatt mondott le Conte,az egészben csak az időzítés volt érthetetlen,mivel így az amúgy is szűkös lehetőségeink tovább romlottak a piacon.Érthetetlen,hogy három ilyen sikeres év után miért nem lehet végre egy kicsit invesztálni a csapatba.Ez az idei mercato (is) csak a kukázásról és a középszerekről szól,nem csodálom,hogy Conte lelépett.

rockitbaby 2014.08.19. 18:26:58

@keshudioo: Nem attól leszünk jók, h a fél kezdőt kicseréljük. Csak kell valaki, aki tud motiválni. Conte az utolsó évében látványosan nem tudta feltüzelni a csapatot, csak egy pofon kellett hozzá, addig alvás... Sokkal több volt már a tavalyi keretben is, mint amit kihozott belőle Conte, így én ezért nem vágok eret, mert nem jött a kezdőbe még játékos. Nem csak úgy lehet fejlődni, ha a fél világot összevásároljuk. Én már annak is örülök, hogy nem egy felállással próbálkozunk, és ehhez van is keretünk.

konrad66 2014.08.19. 19:07:08

Ha vezetőség nem fektet csapatba,akkor legalább az utánpótlásunk lenne jó,de hát nem az sajnos.

tjunior 2014.08.19. 19:09:32

@Trieszt120506: mivel a csapat érteke 8-9. a világon...Innen viszont igen nehéz előrelépni ezt kellene megérteni, akik előttünk vannak(Real, Barca, MU, Chelsea, City, Arsenal, Bayern, PSG) szinte mindegyik simán kiad egy játékosra 30-40-50 milliót, belátható, hogy ez nekünk egyenlőre realitás.

konrad66 2014.08.19. 19:09:39

@Trieszt120506: Manchester City ne röhögtess

Trieszt120506 2014.08.19. 19:16:14

@konrad66: miért, szerinted nem erősebb a keretük a mienknél? Erről volt szó ugyanis. A bajnokságot ők is behúzzák (jóval erősebbet, mint mienk), a BL-ben meg ugyanúgy fogalmatlanok.

Trieszt120506 2014.08.19. 19:20:45

@konrad66: másrészt egy top csapatnak szurkoló ugyanúgy csak legyint a Juventus név hallatán, mint most te. Még annyi "okunk" sincs a nagy pofára mint egy city szurkolónak.

Egy lesajnált bajnokság lesajnált bajnokának lesajnált szurkolói vagyunk. Engem ez nem izgat, de gondoltam szólok.

Táno 2014.08.19. 20:07:13

Megpróbálok bannolás nélkűl hozzászólni..

Bár nálam a Juve után 2. az Olasz válogatott remélem ez a hazug, álszent, gerinctelen g.ci hasonló eredményeket produkál, mint az Atalantánál, s miután kiderűl, hogy egy senki - és csak mák volt az elmúlt 3 év - visszavesszük karbantartónak!

Szemközt köp mindenkit!!!!

Elfelejted akik felemeltek!!!!

penge09 2014.08.19. 20:23:08

@Táno: kicsit dúrva a véleményed nem gondolod?:D

Táno 2014.08.19. 20:27:46

@penge09: Conte egy igazi Úr!!??
Szívén viseli az Olasz foci sorsát... A felajánlott 1.8 milla nem volt elég a Pumának is be kellett szállni 2.5 millával a fizuba, hogy a hazája válogatottját irányítsa..

Egy HAZUG ZSOLDOS !!!!!!!

penge09 2014.08.19. 20:31:32

@Táno: nem azt mondtam hogy nincs benne igazság csak hogy dúrva a megfogalmazás.

tjunior 2014.08.19. 20:32:06

@Táno: " és csak mák volt az elmúlt 3 év " bohóc vagy és akkor finoman fogalmaztam :)

rockitbaby 2014.08.19. 20:36:27

@Trieszt120506: Lehet, hogy erősebb a keretük, legalábbis bizonyos posztokon. Egyedül én csak a csatár posztot - de azt nem is kicsivel - mondanám erősebbnek, ami a City-nél van. Sokan elfelejtik, vagy csak figyelmen kívül hagyják, hogy a mi keretünk sem kutya ám, csak Conte amennyire ki tudta aknázni első évében a keretet, legutóbb pont annyira nem. Sokkal több van a csapatban, mint amit kihoztt Conte az előző idényben. Sokkal sokkal több. Ne legyünk már ennyire vakok. Bőven alulteljesítettünk, szinte majd minden sorozatban. Ennél többre vagyunk képesek, és lehet ehhez pont egy ilyen edzőcsere kell, hogy kijöjjön.

Rivendell 2014.08.19. 20:38:07

@tjunior: azért ez még viccnek is rossz volt Marci a dupla 0la...Vidal és Pogba akik meg szintén vkp-k és noha elég gólerős Vidal,de nem 1 hű de kreatív játékos,márpedig ahol a kp 3vkp-re épül szélsők nélkül + 1 irányító az a csapat halott...
Pirlo a mai napig klasszis formában játszana,ha lenne széljáték,vagy legalább 1 tkp Marci helyett Pogba és Vidal mellé,mert konkrétan az ő zsenijét csak Tevez használhatja ki,aki megfelelően kreatív-gyors-labdakezelése is kellően megfelelő s előre is hajlandó játszani,adott esetben gondolkodni is,még 1 2012-es EB döntős Cassano is aranyárban mérendő Marcihoz és a szélsőkhöz képest,bár talán Evra segít balon megoldani a problémát

Táno 2014.08.19. 20:44:11

@tjunior: Tudtam, hogy valamibe belekötsz tomika :)

tjunior 2014.08.19. 20:46:53

@Táno: ugyan, stílus maga ez ember, na térj vissza a +1hez, meg a fikázáshoz az jól megy :)

tjunior 2014.08.19. 20:49:39

@Rivendell: Senki sem mondta, hogy hibátlan, de ilyen jelzőket az előttünk lévő csapatok kezdőjéről is nyugodtan lehet mondani. Gondold csak végig bármelyik előttünk lévő csapat alap tizenegyét, bőven van mindenhol lyuk vagy gyengébb játékos.

MdewC 2014.08.19. 21:01:02

@tjunior: sztem kár provokálni.

Am meg lehet érteni Tánót, de ha van is vaj, az nem csak Conte füle mögött. Ezért nem ítélem el, mert mindenki maszatol....

devil-z 2014.08.19. 21:03:00

@Táno: 3 év mák, karbantartó.. nagy szavak ezek egy olyantól akinek ha szerencséje van a nyelvével fényezhetné tisztára Conte libaszaros cipőjét ;D

Rivendell 2014.08.19. 21:03:08

@tjunior: nálunk a fél kezdő 1 lyuk ,már Chiello se 1 top védő,bőven a középszer kategóriába ásta le magát.

ha itt lenne Berardi,akkor 1 büdős szót nem szólnék,mert ő kellően kreatív lenne jobbon + Coman beépítésével már lendület is lenne a csapatban Tevez-Coman-Berardi-Vidal-Pogba 5-ös kellően gyors játékot tudna hozni nemzetközi mércével mérve is + Pirlo elemében is lehetne,mert a teher nagy részét levennék a válláról,mert nem csak rá figyelnének az ellenfelek.

tjunior 2014.08.19. 21:28:48

@MdewC: Ugyan, lehet intelligensen is kinyilvánítani a véleményét valakinek. Conte szerintem ugyanúgy hibás a júliusi helyzetért, mint a vezetőség, a teljes igazságot meg valószínűleg úgysem tudjuk meg, de a 3 scudetto akkor is 3 scudetto + amit játékosként elért. Az a minimum hogy megválogatja az ember a jelzőket vele kapcsolatban.

tjunior 2014.08.19. 21:30:06

@Rivendell: Komoly egyre nagyobb a rejtély hogy nyertünk 3 scudettót egy lyukakkal teli csapattal.

Goku06 2014.08.19. 21:39:27

A mi játékosaink olasz szinten klasszisok.. Ez tény.
Ahogy az is hogy európai elithez képest senkik.
Ahogy a számunkra a világ legjobbjának tartott védelme az EB döntőn kapott egy laza 4est a spanyoloktól, úgy most is úgyanúgy hazaküldene minket egy Real, Bayern 4 góllal (ha akarna... mert azért egy BL csoportmeccsen ők is leszarják, csak a 3 pont a lényeg.. de a kieséses szakaszban az odavágón már mindent beleadnak.. ezért terjedt el ennyire a zakózás.. és minket is zakóztak volna páran ha bemákoljuk azt a BL továbbjutást..)

"Szerettem volna egy kis szünetet tartani Európában, hogy felfrissítsem magam, fejlesszem a nyelvtudásomat, s várjak egy európai top klub jelentkezésére.""
Itt a lényeg, EURÓPAI TOP KLUB JELENTKEZÉSÉRE VÁRT Conte...
Mi európai topklub vagyunk? Még elfogult véleménnyel sem. Vidalon és Pogbán kívül kb senki sem férne be egy-egy top klub kezdőjébe. (az öregek -Pirlo,Buffon,Tevez - egy-egy meccsre igen, de rájuk egy top klub már nem építene)

Rivendell 2014.08.19. 21:43:07

@Goku06: @tjunior: Goku megírta miként nyertünk..olasz szinten tényleg top keret,de ez kevés.

amúgy nem volt rossz a 2012-es eb-s védelem,németeket pl levettük a gyepről...
1ső spanyol mérkőzésen is jók voltunk.Elfáradtunk a döntőre + Chiello-t szét szivatták,aki azon a döntőn megszűnt szinte létezni is és ez tart azóta is.

tjunior 2014.08.19. 21:56:54

@Goku06: Mindig ezek a szélsőséges kijelentések, senkik...nyilván Buffon, Chiellini, Pogba, Vidal, Pirlo, Tevez stb. egy senki nemzetközi mércével is.
Egy tény, az utolsó két év eredményeit nézve 8. a csapat az uefa rangsorában, nekem ez európai élcsapat.

Rivendell 2014.08.19. 21:58:31

@tjunior: 8.? 1x jutottunk a legjobb 8 közé és 1x meg kizúgtunk a csoportkörből,ha ezzel 8.-nak lehet lenni,akkor valami komoly probléma van

Goku06 2014.08.19. 22:10:47

@tjunior: európai élcsapat nem esik ki a galata és a benfica ellen normális körülmények közt!
Mert lehet azt mondani hogy a pálya vizes volt meg hogy a benfica beállt védekezni, de attól még volt 4 meccsünk e két csapat ellen és ha jól emlékszem egyen sem nyertünk.
Teljesen impotens támadójátékkal játszottuk végig mind a 4 meccset..
Olyan csapat ellen ahol a Real 2 meccsen 10et lőtt. És valószínűleg a Benfica sem úszta volna meg 5 alatt oda-vissza... Európai élcsapat vs Juventus... ők megalázzák 10 emberrel a galatát, mi kiesünk ellenük.

Táno 2014.08.19. 22:36:28

@devil-z: Kiragadtad a lényeget. Gratulálok....

Táno 2014.08.19. 22:37:37

@tjunior: Provokálj bátran. Erre a biciklire nem szállok fel :)

Juventus 2014.08.19. 23:39:45

@devil-z: hogy szokta táno? ja,megvan +1 :-)

MdewC 2014.08.20. 00:27:59

@tjunior: Nekem sincs bajom Conteval, de elfogadom, ha vki dühös rá. Vmiért csípem a Mistert, mert van stílusa, hite, ereje és imádja a csapatot. De mivel olszokról van szó, a sunyiság ott van mindenhol. Shyr Kahnhoz hasonlóan a "vezetőséget" ítélem el. (a pénzügyi vitába pedig most ne menjünk bele, csak reménykedni tudok, hogy jövőre többet költünk, mert lesz miből...) Illetve nekem is csak a győzelem számít.

tjunior 2014.08.20. 07:55:47

@Rivendell: Hivatalos adat, szóval...

tjunior 2014.08.20. 07:57:54

@Goku06: Bármelyik európai élcsapat simán ki tud esni egy Galatával vagy Benficával szemben, soroljam a hasonló eseteket? Ez nem mérvadó.

tjunior 2014.08.20. 08:02:05

@Táno: Mindenki magából indul ki, ez egy elég nagy igazság. Kettőnk közül te provokálod itt a népet a Conte hisztijeiddel. Ha ennyire vágysz a figyelembe, legyél inkább Agent Tano twitter-huszár és gyártsd a kamu átigazolási híreket, akkor majd odafigyelnek rád :)

rockitbaby 2014.08.20. 08:03:43

Sokan elfelejtik, hogy a BL és az EL fiaskó is bőven Conte nyakába varrható. Ez a keret ennél bőven többet tud, csak nem volt ki kihozza belőle. A játékosaink nem kelendőek? Bonucci-t az Arsenal csábítgatja, Chiello-ról pletykáltak a legvadabb Barca fanok. Én még mindig azt mondom, hogy a csapat bár öregedik, de nem felejtett el focizni. Csak Conte az utolsó évére elvesztett minden motivációt. Így pedig nagyon nehéz a csapatot is motiválni. Szóval a csapat ennél többet tud, és reméljük Allegri kihozza belőlük, mit tudnak.

De hogy ne legyen teljes off, azért Conte elég sokat kapott a Juventustól, karrierje lehetőségét is, így szerintem bőven megérdemelnénk, hogy ne maszatoljon. A vezetők kötődése közel sem mérhető az övéhez, hát mutasson már ebből valamit. Vár egy top csapat kispadjára. Melyikére? A Barca hamarabb bukik meg saját kölkével, mint egy idegen edzővel. A Real nem fogja kirakni a BL győztes edzőjét. A Bayern sem Guardiola-t, míg a BVB is hülye lenne Klopp-ot elzavarni. Chelsea miért küldené el Mourinho-t, és még lehetne sorolni. A top csapatok kispadján nála mind mind többet mutatott edzőt ülnek, akiket esélye sincs kiszorítania. Mit várt? Ez is csak maszatolás.

tjunior 2014.08.20. 08:04:25

@MdewC: Mindegy, hogy valakinek mi a véleménye Contéről, lehet pozitív, negatív, ez természetes. Tett annyit edzőként és játékosként a szeretett klubunkért, hogy megválogassuk a jelzőket vele kapcsolatban, ez volt a mondandóm lényege.

töltött káposzta 2014.08.20. 08:05:42

Az utolsó mondat felháborító.Az most lényegtelen,h fasírtban van e a vezetőséggel, vagy éppen nincs, de a Juve egykori csk-ja nem nyilatkozhat ilyet.

Rivendell 2014.08.20. 09:01:48

@tjunior: nagy a baj ha hivatalosan is balfasz adatokat csinálnak..:D Juve a 8. óriási vicc,ha nem az én kedvenc csapatom lenne kb fetrengve röhögnék,de így nem tehetem meg.

te büszke vagy arra a 8.-ra? miközben kalap szarok vagyunk a BL-ben...

Táno 2014.08.20. 09:11:19

@tjunior: Kettőn közűl nem én járok blogról-blogra a hülyeségemmel, hogy "odafigyeljenek rám" !

tjunior 2014.08.20. 10:04:29

@Rivendell: Nyilván mindenki balfasz körülöttünk, csak mi vagyunk helikopterek ugye? A 8.hely egy állomása a fejlődésnek.

tjunior 2014.08.20. 10:10:35

@Táno: de legalább nem +1ből áll a tevékenységem nagy része itt, minden hozzáadott érték nélkül, nekem ez is elég. Nem úgy volt hogy nem szállsz fel a biciklire? Nem sikerült :). Na fejezzük be.

Rivendell 2014.08.20. 11:31:27

@tjunior: konkrétan visszafelé fejlődtünk tavaly,szóval kiv leszek erre a fejlődési görbére.

tjunior 2014.08.20. 11:54:05

@Rivendell: egy 102 pontos bajnoki idény + EL elődöntőt azért visszafejlődésnek nevezném, a BLt elcsesztük ez tény

Rivendell 2014.08.20. 11:57:56

@tjunior: kikkel játszottunk az EL elődöntőért? na látod az EL nem több,mint 1 miki egér kupa...1ső értelmesebb csapat ki is vert minket

102 pont 1 rém gyenge bajnokságban,kb a mennyeibe is indulhattak volna,sokat nem osztott vagy szorzott volna

Trieszt120506 2014.08.20. 12:00:16

@tjunior: mondjuk az a tavalyi EL szereplés nem volt egy nagy eresztés. A Lyon skalpja még úgy ahogy ér valamit. -bár volt vagy 5-6 hiányzójuk emlékeim szerint.

Rivendell 2014.08.20. 12:06:37

@Trieszt120506: alapból az utóbbi évek legrosszabb Lyonja lett volna,ha mindenki pályára is lép

Trieszt120506 2014.08.20. 12:15:26

@Rivendell: tudom, különösen könnyű sorsolásunk volt, de a Fiorentina ellen így is rezgett a léc. Hoztuk az elvárható minimumot, a törököknél és a franciáknál sokkal jobb csapatunk volt, míg a lilák ellen presztízskérdés volt továbbjutni. Aztán az első valamire való ellenfél ellen ki is pottyantunk.

Nem nevezném nagy sikernek azt a tavalyi EL-t.

danimester1 2014.08.20. 18:19:19

Szerintem a távozás 50%-a a megüresedett kapitányi poszt.Azért gondolok erre,mert tartom Conte-t annyira "tökösnek", hogy képes lett volna a bajnoki ünneplés után olajra lépni vagy tette volna meg tavaly.(akkor miért nem mivel eladták a játékosokat és nem lettek pótolva!?) Várható volt az elmúlt két mercato után, hogy a vezetőség milyen, hogyan végzi a dolgát, ezért nem volt meglepetés a szokásos A,B,C stb. terv meg vagy nem megvalósítása. Ha ez tavaly történik, akkor még meg is érteném a (hirtelen) távozását, de idén ez teljesen nyílvánvaló (volt).Haragszom rá ahogy és amikor tette ez nem volt fer tőle,hamar elfelejtette ki volt előtte és ki lett itt(magyarul arra az asztalra nem sz@runk ahol eszünk). Gyakorlatilag nulla tapasztalata van nemzetközi szinten (vagy csak itt nem tudta megmutatni!?), ráadásnak a jelenlegi olasz keret finoman szólva eléggé foghíjas és tele van középszerekkel. Conte az itt mutatottak alapján max. ki tudja juttatni a válogatottat, de ha a taktikai repertoárja megáll a 352-nél valamint a "kedvenceknél"--> mint mondta "jó munkás emberek" és nem találja meg a tökeit csúnya bukta lesz, jó példa Lippi.(bár a kettő össze sem hasonlítható)

babo0410 2014.08.20. 19:08:52

@danimester1: De azt te is elfelejted, hogy mielőtt a 3-5-2-t megtalálta, azelőtt mennyit kísérletezett. 4-2-4-et akart, nem jött be, váltott. Nem kell attól tartani, hogy taktikailag egyhangú lesz. Azt fogja játszatni,ami a legalkalmasabb lesz a kerethez.

danimester1 2014.08.20. 19:25:57

@babo0410: "Nem kell attól tartani, hogy taktikailag egyhangú lesz. Azt fogja játszatni,ami a legalkalmasabb lesz a kerethez."
Most ez hogy is van?! A Juventusnál pont ezt csinálta úgy, hogy napi szinten kapcsolatba volt a játékosokkal és nem mert vagy akart váltani.(a válogatottnál ez nem lesz így) Ebből arra következtetek,hogy vagy nem mert, vagy nem akart változtatni. Elsősorban nem a körberajongott 433-ra gondolok hanem arra,hogy létezik más is. Nem kell védeni azzal sem,hogy nem voltak megfelelő emberek más taktikához,mert a válogatottnál sem lesz különb. A legjobb példa a keretünk esetében (Juve) mikor a reál ellen mert változtatni. Megjegyzem nemzetközi szinten tapasztalatlannak számít.

MDaniel98 2014.08.21. 14:50:37

Hát ez a nyilatkozat nekem se túl szimpatikus...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása