A Manchester United Nanit és Hernándezt ajánlhatja Vidalért

Vidal Arturo_MU mez.jpgA legújabb pletykák szerint a Manchester United továbbra sem tett le a Juventus chilei középpályásának leigazolásáról, s a torinói klub 48 millió eurót, valamint Javier Hernández és Nani játékjogát kéri az angol kérőtől Arturo Vidal játékjogáért cserébe.

Csak olajat jelent a tűzre, hogy a mexikói nemzeti válogatottat irányító Miguel Herrera ideális célállomásként nevezte meg a Juventust a Manchesterben perifériára szoruló Chicharito számára, míg Arturo Vidalt másodjára is lencsevégre kapták, amint a Manchester United mezét dedikálja az Öreg Hölgy ausztráliai vendégszereplése alkalmával.

Az ügyben megszólalt a Manchester Unitednél csak kevés játéklehetőséghez jutó mexikói támadó, Javier Hernández ügynöke, aki a Juventus szurkolói számára nem sok jóval kecsegtető szavakkal kommentálta a legújabb pletykákat.

"Pillanatnyilag nincs hozzáfűznivalóm az ügyhöz." - nyilatkozta Eduardo Hernández. "Jelenleg nincsenek híreim a cserével kapcsolatosan, s nem beszéltem senkivel Angliában, azonban hamarosan érkeznek majd a hírek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr616601551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyerkös 2014.08.14. 12:10:16

Továbbra is azt mondom, hogy Vidal eladása katasztrófa lenne, DE eddig ez a legépeszűbb szcenárió, ami felmerült az ügyben, már csak ezért is vagyok benne biztos, hogyha meg is valósul a transzfer, ez így biztos nem lesz.

juventino92 2014.08.14. 12:10:46

ezt nemis hallottam még hogy Manchester mezeket dedikál ez elég gusztustalan húzás :)

MdewC 2014.08.14. 12:14:21

Bánatos farkangyal... :(

juvekraszy 2014.08.14. 12:15:00

Azért ez nem szép dolog amit a Vidal is csinál ezzel a dedikálásokkal :(

MDaniel98 2014.08.14. 12:15:13

@juventino92: Mindezt Juve-melegítőben.:)

De tudod, csak azért, hogy azok a mezek érjenek is valamit.

Devilke Balla 2014.08.14. 12:21:56

Pogba,Tevez,Evra,Nani,Chicarito.... man.utd 2.0? o.O

peti78 2014.08.14. 12:25:55

arturo már a manchesteri ingatlankínálatot böngészi szerintem, fontos már csak 1 csapatnak kell kiesnie előlünk a bl- ben és 2. kalaposak vagyuk.

MDaniel98 2014.08.14. 12:28:34

@peti78: Az a vicc, hogy ilyen Benfica, Porto meg 1.kalapos. Bár a múltkori párharcunkat elnézve...

Trieszt120506 2014.08.14. 12:32:17

Cicharito + Nani + 45-48 millió, erről szólnak a pletykák. Jönne még Lavezzi és Manolas ~30-ért csöndben is maradnék. És még nem is rugaszkodtam el annyira messzire a valóságtól.

Táno 2014.08.14. 12:42:42

@Trieszt120506: +1
Így legalább nem kéne annyi pénzt Barmotta kezébe adni :)

@Devilke Balla: Kemééény....

juventino92 2014.08.14. 12:42:53

@Trieszt120506: magyarul lesz egy Chicharitonk egy üveglábú portugálunk egy Lavezzink egy nemrossz védőnk és mi az ami nem lesz nekünk ?? SZŰRŐNK!!!
Ezzel amit felvázoltál a középpálya átjáróház lesz Vidal nélkül

Trieszt120506 2014.08.14. 12:49:32

@juventino92: Miről beszélsz? Pont azon a poszton állunk a legjobban (mennyiségben). Pogba, Marchisio, Asamoah, Romulo, Pereyra. A két jómadár, akit hoztunk, pont ott játszott a csapatában tavaly.

Tony. 2014.08.14. 12:57:54

Ez a sága is már halálosan unalmassá vált. Össze sem tudom számolni hányadik különféle ajánlatot dobja már be a sajtó. Nevetséges.

Szórakoznak itt az eurók meg a játékosok hetenkénti elosztásán.

juventino92 2014.08.14. 13:02:13

@Trieszt120506: olyan szinten mint Vidal egyik sem tud szűrni szerintem de ez magán vélemény

Apuleius 2014.08.14. 13:02:54

Vidalt nem szabad eladni sem pénzért és játékosokért, sem 60 millióért. A piaci árak alakulását látva, egy ilyen kvalitású, ilyen megítélésű játékos még drágább kell legyen. Ráadásul hiába kapunk érte sok pénzt, más posztokon ugyan erősíthetünk, viszont nem látok komoly minőséget képviselő opciót Vidal posztjára.

fmsteve 2014.08.14. 13:04:59

@Apuleius: Már ha lesz olyan jó mint a sérülése vagy mint az "én vagyok a legjobb a posztomon" nyilatkozata előtt.

Apuleius 2014.08.14. 13:06:33

@fmsteve: Ezzel kapcsolatosan nekem nincsenek kétségeim.

fmsteve 2014.08.14. 13:13:03

@Apuleius: Az lehet, de ha még sem lenne igazad akkor neked nem fog annyira fájni az 50-60 millió euró amit bukhat a klub, mint azoknak akik irányítják :)

juvekraszy 2014.08.14. 13:14:51

Én Fellaini+Hernandez és még egy 40-45 millió közötti összegért odaadnám :)

Apuleius 2014.08.14. 13:26:15

@fmsteve: Nyilván, de ezen az alapon eleve kár ilyen, normális ember számára felfoghatatlan, összegeket kiadni játékosokért. Egy klub megvesz egy játékost 20-30-40 millióért, aztán bármikor meghalhat autóbalesetben, félrenyelheti a pizzát és beadhatja a kulcsot, lezuhanhat a repülője, belefulladhat a medencéjébe, ebolát kaphat Bissau-Guineában, vagy szimplán formahanyatlás következhet be nála pusztán emberi okok miatt. Számomra nonszensz lenne ilyen elméleti lehetőségek szerint messze áron alul megválni a klub egyik legjobb játékosától.

peti78 2014.08.14. 13:58:14

@Juventus FC 15: az a helyzet hogy a 2011,2012-es kevés pont nagyon lerontja az eredményünket viszont a jó hír ha folytatódik ez a teljesítmény 25-26e pont még 2 évig simán 1kalposakvagyunk

west30 2014.08.14. 13:59:03

Csak egy újabb pletyka,de még így is ugyan mi a fenének kellene ez a 2szerencsétlen a Juventusnak te jó ég...inkább senki mint ők.Vidalnak mindenképpen maradnia kell,hacsak valami olyan ajánlat nem érkezik amitől az ember a szék mellé ül,de ez a 60millió felfelé kerekítve igencsak sütipénz érte.

Trieszt120506 2014.08.14. 13:59:41

@Apuleius: azért a cikkben említett csomag, és a pletykált vételár együtt már kb egy 70 milliós csomag. Ez a mai piaci körülmények között is jó ár Vidalért az eladó szemszögéből.

pedronegro (törölt) 2014.08.14. 14:02:54

Mi szurkolók szeretnénk ha maradna Arturó de ő valszeg mást akar, ezért ha megy akkor csak a pénz a lényeg, egyébként nem tragédia, a középpályán elég jól állunk, a keretünk még nélküle is a legjobb olaszországban, a bl-re meg vele sincs semmi esélyünk így nincsenek itt komoly kérdések, problémák vele kapcsolatban csak a pénz.
És egyébként meg miért maradna ebbe a lezüllött seria a-ba??? Itt volt 3 évet és mindent megtett a klubért, hadd menjen hadd játsszon egy komoly bajnokságba a kvalitásaihoz mérten. Na meg itt van Allegri is, ő aztán minden csak nem garancia a sikerre. A PL-ben komoly meccsek vannak, komoly pénzek, stb. Vidal-nak ott a helye jobbat érdemel mint a scudetto-k halmozása, meg szardobáló és rasszista szurkolók, na meg Allegri... Amúgy továbbra se tudom hogy hol vannak a többi kérők??? Ez a 48 milla ez nudli a mai árakat nézve. Már pedig ha nincs más kérő akkor "csak" ennyit kapunk érte és ez a szívás nem az hogy elmegy. Nanit meg Hernandez-t csak tartsák meg, középszerből van elég.

Apuleius 2014.08.14. 14:03:23

@Trieszt120506: A MU-tól, amely 40 millió körül fizetett Luke Shaw-ért, szerintem nem elegendő 60-70 milliót kasszírozni Vidalért, aki posztján pillanatnyilag a világ legjobb játékosa. Nem mellékesen, kivel lehetne pótolni Vidalt?

Goku06 2014.08.14. 14:10:32

Ez az uzlet kb olyan mint amikor mi kitalaltuk hogy cuadradoert beszammittatjuk Islat Padoint es Pelusot is....
MU jobban jarna ezzel a bevonasos dologgal. Ket teljesen kozepszeru embert szammitatnank be. 60m + ok ketten..
Vqgy bevonni jobban piackepes jatekost..

Rivendell 2014.08.14. 14:13:46

Lavezzi-Nani? te jó ég....hű hogy a bánatos vezetőségbe,csak nem olyan elme roggyantak,hogy ezekre akarjanak építeni.

60+ a mehika,aki legalább kihajtja a belét is.

60-nak ha a 100%-t nem is akarják elkölteni,de Eriksen-Shaqiri-Isco 3-as 1ke azért feltétlenül kellene.

Il Principino 2014.08.14. 14:21:07

Herrera-Shaw már meg van nekik kb 70 millából...Akarnak még védőt(Hummels) ő sem lesz olcsó,valamint Di Maria-Vidal kettőst:)Azért az utolsó 3 játékos posztján világklasszis,normál esetben db-juk 60m!!!Annyi pénzük nem lesz,mert a felesleges embereket sem tudták eladni eddig,hiába MU,de ők sem fossák a pénzt...ha DM vagy a német meg lenne nekik,akkor Vidal sztem marad!

Rivendell 2014.08.14. 14:27:53

tegnap szerintem írtam is,hogy DM vagy Vidal...dönthetnek,mert mind2 nem fog a keretbe beleférni nekik sem.Real 70 alatt DM-t nem engedi el,mert nincsenek rászorulva és valójában mi se Vidal eladására 60 alatt,mi diktálunk és nem ők.Kényszerhelyzetben vannak,mert a szurkereket ki akarják engesztelni.

Trieszt120506 2014.08.14. 14:33:38

@Apuleius: Jó, hát az a legnagyobb kidobott összeg evör... De Vidalban maximum 5 év van a legmagasabb szinten, főleg az önpusztító játékát ismerve, így szerintem teljesen jó pénz az a 70. De lehet, hogy még kevesebbért is el fogjuk engedni.

Pótolni meg közvetlenül nem lehet, és nem is kell. Az árából (és még bőven maradna is) egy Luisao, Manolas, Guarín, Nani, Lavezzi, Chicharito - csak hogy a pletykáknál maradjunk - sor érkezhetne.

Persze tudom, Marotta jó, ha kettőt eltudna hozni ennyi idő alatt.

Trieszt120506 2014.08.14. 14:37:09

@Rivendell: teljesen irreális az a trió. 100 millió lenne legalább az áruk. A Lavezzi - Nani meg 25 millió, nem hiába róluk szólnak a pletykák, nem a te szerelmeidről.

Il Principino 2014.08.14. 14:37:13

Vigyék Strootmant vagy a kis Blindet,holland mind2:)

Apuleius 2014.08.14. 14:40:08

@Trieszt120506: Igen, pontosan ez az egyik bajom, hogy nem igazán lehet pótolni a posztján, s még fele ilyen jó opciókat sem nagyon látok a piacon. Amúgy Chicharitót szívesen látnám a Juvéban, részemről Manolasz is jöhet, a többieket inkább nem kérném.

Amúgy talán nem került még szóba, de Vidal kapcsán érdekes helyzetet teremt, hogy most hosszabbított ugyan, de csak 2017-ig. Ez azt jelenti, hogy amennyiben marad, de nem sikerül még újabb szerződést kötni vele, jövő nyáron muszáj lesz eladni, mert utána (2016-ban) már lényegesen kevesebb pénzt kaphatunk csak érte.

Nagyon erős kétségeim vannak azzal kapcsolatosan, hogy az érte befolyó pénzből értelmes igazolásokat tudnánk-e végrehajtani.

Trieszt120506 2014.08.14. 14:45:21

@Apuleius: Én úgy látom, hogy Vidal helyén mondjuk Asamoahval vagy Marchisioval, de a Lavezzi - Nani szélekkel végre nyugalomban tudnám nézni az aktuális dán bajnok elleni derbit.

Goku06 2014.08.14. 14:52:33

@Rivendell: "mi diktalunk nem ok".... Ez tetszett :D :D

Rivendell 2014.08.14. 14:55:17

@Trieszt120506: nem azt írtam,hogy mind3...csak az 1ik a 3 közül

Rivendell 2014.08.14. 14:56:54

@Trieszt120506: pláne mikor Nani megy előre mint 1 birka,de mellédurrant,vagy vaktába beadja:DDD

ezeknél azért magasabb intelligenciájú egyének között nézzenek már szét.

Trieszt120506 2014.08.14. 15:12:45

@Rivendell: bocsáss meg egyébként a durva kifejezésért, én is szeretem mindhármójuk játékát, de jelenleg egyik sem túl reális. A Tottenhamnél nem hülyék dolgoznak, tisztában vannak vele, hogy a dánt majd 2-3 év múlva akár Bale-i magasságokban fogják tudni eladni, annyira tehetséges a srác. Isco stabil csere lesz, főleg, ha Di María távozik, szerintem ő sem mozdítható, csak csillagászati összegért. Shaqiri még leginkább, aki szóba jöhet, de Pepnek már így is rezeg a léc, hogy a neki nem tetsző játékosokat elengedi bagóért, az igazi eredmények meg nem jönnek. A tegnapi szuperkupa sem őt igazolta, szóval most már ha van esze kétszer is meggondolja, hogy kit ad el.

Iturbe/Griezmann lett volna a mi emberünk, mostanra a fentebb vázolt opciók maradtak a szélre. Nani szerintem egyáltalán nem reménytelen, a nagyobb bizalom és a környezetváltás jót tehetne neki. Lavezzi meg nem egy gólgyáros, de azért nem is rosszak a mutatói; 10 gól körül termel szezononként, és kb ennyi gólpasszt is jegyez. Mindenképpen előrébb járnánk velük.

pedronegro (törölt) 2014.08.14. 15:32:06

De gyerekek, az hogy Vidal-nak mi jó az senkit nem érdekel???

Táno 2014.08.14. 16:18:34

Mindenki sír, hogy nem vagyunk abban a helyzetben, hogy 30 millás játékost vegyünk! Akkor egy 60 millás játékost hogy tarthatnánk meg????
Nálam a kettő üti egymást.

MDaniel98 2014.08.14. 16:25:42

Egyébként a klubvezetés helyében egy 48 milla+Hernandez+Nani-ra lehet, hogy már rábólintanék, aztán meg verném a fejem a falba, hogy miért adtam ki Morataért egy 20-ast, a nyár elején(igaz,ha én lennék abban a pozícióban amiben kell, Morata nem nálunk játszana, az 100%)...

pedronegro (törölt) 2014.08.14. 17:17:21

@Apuleius: Gondoltam, téged csak az érdekel hogy Padoin boldog legyen! :)

devil-z 2014.08.14. 17:29:33

Ha van egy kis esze akkor lép innen; scudetton kívül sokra nem számíthat, az meg nem motiváció.
Magasabb célokért küzdhetne 2-3x fizetéssel, itt csak elpocsékolja a tehetségét.

Rivendell 2014.08.14. 17:34:19

@devil-z: MU-ban is:D nem hiszem,hogy 2-3 éven belül a bajnokságért küzdhetne,BL-ért meg pláne nem,tehát marad a magasabb fizu számára.

Rivendell 2014.08.14. 17:35:51

@Juventus FC 15: Nani helyett kp kéne...életbe nem tudnánk eladni a srácot,ha meg jön jövőre Berardi,akkor meg neki reszeltek

MDaniel98 2014.08.14. 18:38:06

@Rivendell: KP-ből van 8.Igaz abból 4 olyan mintha itt se lenne, vagy legalábbis a maradék csak mennyiségileg jelent erősítést, minőségileg nem.

sleepy8 2014.08.14. 18:59:34

Miert nezi le mindenki a portugalt?? Hatalmasat durranthatna nalunk. Ha formaban van o egy igazi kalsszis szelso.
Megy elore mint a birka?? Az lehet, de hogy tobb varatlan van a jatekaban, mint az egesz jelenlegi keretben, az is biztos.

Táno 2014.08.14. 19:32:42

@sleepy8: +1
Jövőre egy Nani/Berardi - Morata/Llorente - Tévez/Coman támadó szekció nem lenne rossz.

devil-z 2014.08.14. 19:54:40

@Rivendell: az utóbbi 10 évben csupán 5x nyertek bajnokságot és 3x voltak másodikak, és most a PL-ről beszélünk.
Ferguson elvesztése nagy érvágás de egy szar szezon után óriási baromság lenne leírni a klubot, pláne ha olyanokkal erősödnének mint Vidal. Lóf*szt kell ott éveket várni.

Rivendell 2014.08.14. 19:58:02

@devil-z: majd meglátjuk:D részemről nem véletlenól ment el az öreg akkor,amikor...és nem véletlenül csúsztak le a BL-ről...kalap kaki lett a keret a kiöregedett játékosok mellett. Tudta az öreg,hogy már felesleges ezt tovább húzni,totál átépítéshez meg semmi kedve nem lehetett.

Goku06 2014.08.14. 20:25:38

@Rivendell: Szerinted az elkövetkező 5 évben a Juventus vagy a MU fog több koefficiens pontot hozni?
(vagyis Juve 5 év, MU 4 év alatt, mert nekik 1 év kimarad)

Szerintem nekik több babér fog teremni Európában, és Vidalnak szerintem nem sokat jelent már 1-1 scudetto..
Ahogy mi arról beszélünk hogy lassan 29 lesz és már nincs sok éve, ugyanúgy neki is ott van hogy 3-4 éve van már csak komoly trófeákat nyerni.
Az őt nem fogja boldogítani, hogy "na rendbehoztuk a Juventus anyagi helyzetét. A pályafutásom végét egy olyan csapatban töltöttem amelyik ÖNFENNTARTÓ"

Szerintem ennyi scudetto után egy PL trófea többet ér neki mint 3-3scudetto+olasz kupa...
BL-re meg egyik csapatnál sincs reális esélye, mindkét helyen egy nagy meglepetésszezont kell letudnia egy BL-győzelemhez.
És most a MU-nál együtt játszhat a Mata-Rooney-RVP világklasszis trióval, míg a Juventusnál a kiöregedő Buffon-Pirlo duón kívül csak az a Pogba van világklasszis aki jövőre valószínűleg el lenne adva ha Vidal marad.. (kell a pénz)

Szerintem Vidal szemszögéből teljesen érthető döntés lenne váltani. Engem sem motiválnaóának a következők: scudetto, olasz kupa, BL-kiesés, allegri

És akkor tényleg utolsó dologként jönne a 3szoros fizetés és valószínűleg sokkal nagyobb népszerűség és médiavisszhang.

Hoods121 2014.08.15. 09:35:46

@Goku06: Mintha a sajat gondolataim olvasnam.

Az Mu nem lesz jovore rossz de nem hiszem hogy ok nyernek meg a PL trofeat. Angliaban van verseny remelem iden Olaszba is lesz, mert ezek a Scudettok mar szerintem "semmit" sem jelentenek a jatekosok szamara se.

Goku06 2014.08.15. 09:39:18

@Hoods121: igen, igy Vidal szamara egy hosszu ev tele nagy meccsekkel, nagy csataban masodik helyre odaerve is motivalobb lehet mint nyugodt korulmenyek kozt olasz kiscsapatok ellen vitezkedni haromszoros bajnokkent.

A vezetoseg megmondta hogy meg raerunk a BL almokkal... Most akkor mit gondoljon egy 29 eves jatekos?

Rivendell 2014.08.15. 09:44:10

@Goku06: mert az RVP-MATA-Malacka 3-as aztán bitang erős nem? ne vicceljünk már... általában 1et szoktunk érteni,de ebben nem fogunk az fix:) RVP koros és sérülékeny...Malacka meg nem tudom hova rakni,mert a válogatottban mindig kész csőd,megkockáztatom anglián kívül totál homály lenne,Mata meg nem rossz,de nem is 1 sztár,hozzá hasonló van vagy 10 kapásból anglián belül a saját posztján is.

részemről Abra csapat az,akiben ott van hosszútávon is a lehetőség és akkor tegyük hozzá,hogy rövidtávon is bármikor képesek igazolni a fiatalok közé.Nem várok PL címet az MU-tól 2éven belül

Goku06 2014.08.15. 11:59:08

@Rivendell: chelseat en is erosnek tartom, es hosszutavon meg jobbak is lesznek.

A mu kreativ tamadosorat a mi sporolos keretunkkel hasonlitottam csak.. A chelsea erosebb naluk.. De most egy van gaallal jok lesznek, es benne van a pakliban hogy fognak meg kolteni tobbet is hogy visszakeruljenek az elre.
Csak Mu-Juve kov 3-5 ev lehetseges trofeait vettem szamitasba. Vidal szamara teljesen motivalo lehet a valtas.
Chelsea meg motivalobb is lehetne, de ok nem erdeklodnek iranta (iden)

Rivendell 2014.08.15. 13:48:52

@Goku06: kereteket nézve én nem tartom az MU keretét kreatívabbnak,oda kéne 2-3 top játékos,hogy az legyen.Pont hogy én totál középszernek tartom nemzetközi viszonylatban az MU keretét kreativitás terén.Mata mellé még kéne a kp-ra 1-2 minőség,mert totál alkalmatlan egyénekkel van körülvéve a kp-n,hogy a 2 öreg leköszönt . Januzajt meg nem tudom,valahogy én semmi extrát nem látok abban a srácban,részemről ha már MU akkor Pogba klasszisokkal nagyobb tehetségük volt.
Holland szaki meg fene tudja,nem várok tőle csodát,mert a Bayern mindig erős volt,nem volt nehéz oda 1-2 saját nevelést beépíteni,akik kb kész játékosként érkeztek meg a kezei alá/jó az utánpótlásuk,nem úgy mint nekünk/,Barca esetében meg elég szép bevásárlás volt anno.Részemről ami eredmény vele kapcsolatban az inkább csak a mostani vb,mert volt pár középszer a keretben és egész pofás játékot játszottak,bár Robben nélkül meghaltak volna.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10261) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4279) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4295) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása