D'Amico: "Vidal távozik a Juventustól"

Vidal Arturo_gólöröm_7.jpgTovábbra sem oszlik a bizonytalanság köde Arturo Vidal körül, s a Manchester United által csábított chilei középpályás jövője a legnagyobb kérdés a Juventus háza táján. Az angol sajtó szinte kész tényként állítja, hogy a játékos a manchesteri klubnál folytatja jövőjét, ahol a 7-es mezt viseli majd.

Olasz részről megszólalt a Sebastian Giovinco jogi képviseletét is ellátó játékosügynök, Andrea D'Amico, aki egészen bizonyosra veszi, hogy Vidal távozik Torinóból.

"Vidal és Pogba? Kettejük egyike távozni fog." - nyilatkozta D'Amico az újságírói kérdésekre válaszolva.

"Egy lépéssel még tovább megyek, meg vagyok győződve arról, hogy Vidal bizonyosan távozni fog." - adott hangot a Juventus szurkolóinak fülei számára ne túl kellemes véleményének a játékosügynök. 

A térdműtéten átesett, majd hazája válogatottjával a brazíliai világbajnokságot is megjárt Vidal a héten csatlakozott a bajnoki címvédésre készülő Juventus keretéhez, s ugyan mind a zebracsíkos csapat új mestere, Massimiliano Allegri, mind  klub sportigazgatója, Beppe Marotta optimistán nyilatkozott, távolról sem tűnik biztosnak a közös folytatás.

A pletykák szerint a Manchester United mintegy 47 millió fontot kínál a Juventus középpályásáért, Vidal pedig a jelenlegi bérezése dupláját kereshetné az angol klubnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr406565197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2014.08.01. 14:40:29

Ezek után nem is tudom, jó lenne-e, ha maradna. Ezt nem így kell csinálni. Döntse el, menni vagy maradni akar, és ahhoz tartsa magát. Ez így nem jó se neki se a csapatnak.

Gabuero 2014.08.01. 14:40:40

ha eladjuk 47 millio fontert akkor nem is tudom mit csinalok...

Il Principino 2014.08.01. 14:43:47

Vérbeli szélsők a mai napig nem érkeztek!Távozott az edző és a legjobb játékos!
Az előrelépés megkérdőjelezhetetlen!Szakadna rátok 1 mázsa szar!!!!!!!!!!!!

Apuleius 2014.08.01. 14:45:10

@venember83: Én meg valahogy úgy érzem, hogy a Juventusnak kellene leginkább eldöntenie végre, hogy mit szeretne Vidal ügyében. Vidal a közelmúltban hosszabbított 2017-ig, állítólag profi játékos, szerintem ne az ő preferenciáitól függjön már az egész.

Goku06 2014.08.01. 14:50:07

@Apuleius: +1
Van egy hosszú élő szerződése. A vezetoség ezzel a "ha menni akar mehet" hozzaallassal kb elismeri hogy vegulis eladó a játékos, csak ki kell fizetni egy (alacsony) árat és kész.

fútta 2014.08.01. 14:51:45

Lavezzit repesgetik most, vele ki is egyeznék, Vidal helyére egy Yaya Toure vagy Modric jelentene igazi pótlást csak...

venember83 2014.08.01. 14:53:15

@Apuleius: jelen helyzetben a játékos dönt. Lehet, hogy nem tetszik egyeseknek (pl. nekem is böki a csőröm a vezetőség töketlensége), de ez van. A vezetőség döntött, most Vidalnak kell.

Il Principino 2014.08.01. 14:54:26

@fútta: Már ők sem...mindegyik idősebb nála...

Forza Juve 2014.08.01. 14:54:55

Lavezzi es Shaqiri! Viszlát Arturo

Apuleius 2014.08.01. 14:55:47

@venember83: Ha az a szituáció, hogy egy játékos néhány hónapja hosszabbított, s van még hátra három év a szerződéséből, akkor egy normális klubnál nem a játékos dönt. Ez nem az óvoda, ha a Juventus azt mondja, hogy Vidal nem eladó, akkor Vidal marad, és kiköpi a tüdejét a Juventusért.

Apuleius 2014.08.01. 14:57:09

Lavezzi egy bukott játékos, akit én nem látnék szívesen a Juventusnál, de ha Vidal megy, Shaqiri kötelező érkező kell legyen.

DANESZ 2014.08.01. 14:57:59

nem tudni mi lesz vele de olvastam már,olyan hírt is ezzel kapcsolatban,hogy ügyöke is jobbnak látná ha manchesterben folytatná!!Az a baj minden újság mást ir igy követni lehetetlen!Bizom h marad ha peddig nem sók síkert a jövőbe!!!FORZA JUVE

Direct_01 2014.08.01. 15:05:27

@Apuleius: Nagyon is tudják a vezetők mi lesz Vidal sorsa.Kezdettől fogva lehetett sejteni,csak az nem hitte el, hogy Vidal távozik, aki nem is akarta.Itt most elkezdhetnék nevekkel dobálozni de felesleges.

Apuleius 2014.08.01. 15:08:05

@Direct_01: Az egy dolog, hogy a háttérben tudja-e a vezetőség, hogy mit akar, s egy másik, hogy totálisan balfasz retorikát alkalmaz az ügyben. Nekem főként ez utóbbival van gondom.

3Szabi3 2014.08.01. 15:10:23

Nem értem ezt a töketlenséget... Van 3 év a szerződéséből, abból amit az újságokból tudunk nem létkérdés Vidalnak a távozás, innentől kezdve tökéletes alkupozícióban vagyunk egy esetleges értékesítés esetén. Ha kell a Manchesterieknek fizessenek érte 75 milliót, ha ennyiért is kell vihetik, ha nem akkor marad...(mindenképpen jól járunk) :)
Viszont egy esetleges rosszabb idény esetén(ami lássuk be Allegri érkezésével bekövetkezhet) nagy mértékben esni fog az összes játékosunk ára jövő nyárra. Nehéz döntés... :O

Direct_01 2014.08.01. 15:15:02

@Apuleius: Nekem is ezzel van főként a legnagyobb problémám.Adják el nyugodtan a chileit, nem kell álszenteskedni,Vidalnak is jobb lesz egy olyan csapatnál ahol LvG-al dolgozhat.A vezetőségről nem is beszélve,hiszen pozítiv Mercatot zárnak.Csak az, hogy segget csinálnak a szájukból,ez a legundorítóbb dolog,ráterelni a játékosra a felelősséget.

rockitbaby 2014.08.01. 15:17:06

Tök jó dolog, hogy mindenki itt pörög a törpe ügynökének - szóval a lehető leginkompetensebb embernek - a nyilatkozatán. Semmi köze nincs hozzá, hogy másik játékos és ügynöke mit vagy mit nem csinál. Plusz mivel más játékost képvisel, miért pont vele osztanák meg, mi a helyzet Vidal-al? Mi köze van neki ehhez? Ez csak egy sejtés, amit semmilyen konkrét dologgal nem erősített meg, igazolt vagy hitelesített. Csak egy most én akarok a sajtóban szerepelni dolog ez, és mivel a törpével nem lehet újságot eladni, a sületlenségeit más játékosra kell kivetíteni.

Richárd Juventushun 2014.08.01. 15:19:04

Erre mit mondjak! Annyiszor jegyeztem meg a vezetőség impotenciáját a Mercato ideje allat de ha Vidal el megy akkor,minden egyes Juventushoz kötödö személynek nyilvánvaló lessz ,Hogy Conte miért is "fáradt bele a munkába".
Szerintem nem kell eladnunk senkit se mert gazsdaságilag biztonságban vagyunk ,ahogy a blogban is megjelent /Publikát összetett anyag is tanúsithatja!Távol vagyunk az elitől de nem annyira ,hogy Vidalt elkéne adnunk!
Sajnos Romulo érkezése Vidal távozásának egyik jele.

Apuleius 2014.08.01. 15:19:48

@rockitbaby: Az nem lehet, hogy az itt materializálódó hozzászólásokat és heves szurkolói érzéseket nem kimondottan D'Amico nyilatkozata ihlette, hanem úgy általában a Vidal körül kialakult helyzet?

Type-R 2014.08.01. 15:23:40

Totális dilettantizmus, ami itt folyik. Ha csak a pénz bűvöletében él a vezetőség, akkor mondják az, hogy 60 millió font az ára, és ha a MU kipengeti, akkor engedjék. Az, hogy Vidalra teszik a felelősséget és egy viccesen alacsony árat szabnak neki, az totálisan érthetetlen. Egyrészt megfelelően nem is fogjuk pótolni a chileit a röhejes ár miatt, másrészt ezzel azt kommunikálják, hogy töketlenek és nincs megfelelő jövőképünk.

Táno 2014.08.01. 15:35:16

@Forza Juve: Szintén, csak Pastore + Veratti...

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.08.01. 15:40:38

@Táno: se pastore, sem veratti nem jönne. Mindegyik jól érzi magát, ahol van.

Il Principino 2014.08.01. 15:40:48

@Táno: Csak a kis olasz lenne némi vigasz nekem!+valaki szélső...

The king of alibis 2014.08.01. 15:49:19

Ez várható volt Pereyra meg Romulo leigazolása után.

rockitbaby 2014.08.01. 15:51:43

@Apuleius: De lehet, de akkor az nem a cikkhez tartozik csak, mint Vidal a téma egy része. Így ezen indulatokra ott a dühöngő, ahogy mondani szoktátok. Amúgy pedig nem hiszem el, hogy az ilyen jellegű dolgok még meglepnek valakit. A Conte első évében elért siker hatására megint elkezdtek felkapni minket, és a játékosainkat és mennek a vadabbnál vadabb találgatások. De ettől még nem kell hitelt adni egy kis nevenincs ügynöknek, aki még csak nem is Vidal-t képviseli. A kialakult helyzet már már tragikomikus, de a cikk számomra csak egy légbőlkapott semmirekellő által a címlapra kerülés lehetőségét jelenti, nem azt, hogy kész tény.

A klub nem tud és nem is vállalhat felelősséget egy ilyen idióta nyilatkozat ellenében, mert akkor minden egyes napon legalább óránként kellene cáfolni, hivatalos nyilatkozatot tenni stb. Így az ilyeneket egyszerűen csak letojják, és nekünk is ez kellene. A legjobb az lenne, ha kapnának reputációnk káros megrontása miatt egy bírságot!

rockitbaby 2014.08.01. 15:55:53

@Type-R: Erre csak anníit tudok mondani, hogy mostanában meg inkább olyan pletykákat hallani, hogy Van Gaal szeretne újból Strootman-nal dolgozni, és pókeres szóhasználattal élve all in-t mondott érte. Értem én, hogy nekünk sokkal többet ér Vidal, de ez sajnos nem azt jelenti, hogy másnak is. Mi meg vagy elfogadjuk, vagy nem. Jelen álláspontok szerint hivatalosan sem az edző, sem a vezetés nem akar megválni a játékostól. Azonban ha Ő maga kéri, hogy mehessen, akkor nem fognak szívózni. Ebbe nem kell tübbet belelátni, mint ami. Nevesen mi nem akarunk megválni tőle, de ha neki már terhes az ittlét, akkor az nekünk sem gyümölcsöő, így jobb mindenkinek ha megy. Vidal hangulata váltakozik az imádlak-gyűlöllek skálán olyan gyorsasággal, és intenzitással, hogy matematikai függvényekkel már nem is lehet leírni.

venember83 2014.08.01. 15:57:02

@rockitbaby: csak határozott kiállás kellene, nem felelősséget vállalni egy ilyen nyilatkozat miatt.

Kb.: "Vidal ára x millió, ennyiért vihető, kisebb ajánlat esetén nem áll módunkban tárgyalásokba bocsátkozni, volt szerencsém!"

Apuleius 2014.08.01. 15:57:34

@rockitbaby: "De lehet, de akkor az nem a cikkhez tartozik csak, mint Vidal a téma egy része. Így ezen indulatokra ott a dühöngő, ahogy mondani szoktátok."

De, az történetesen marhára a cikkhez tartozik. Ha valaki a Juventus szurkolóit izgalomban tartó Vidal témáról nyilatkozik, teljesen egyértelmű és természetes, hogy az adott bejegyzéshez, cikkhez nem csak egészen szűken az adott személy véleményével kapcsolatban reflektálnak az olvasók. Az számít OFF-nak egy bejegyzésnél, ha valaki a témához nem, vagy csak nyomokban kapcsolódó témáról kezd írogatni.

Il Principino 2014.08.01. 15:58:48

Távozott/hat:Conte-Peluso-Quagliarella-Vucinic-(Immobile)-Vidal
Érkezett/het:Allegri-Morata-Evra-Pereyra-Coman-Romulo....
Lichti-Polip-Chiellini!Még nem hosszabbítottak!
A gondok csak nőnek...

Richárd Juventushun 2014.08.01. 15:59:27

De ha a vezetöségnek lenne egy kis nemiszervi erélyesége akkor Vidal maradna!!

konrad66 2014.08.01. 16:01:33

Padoin ne hosszabítson,várja az Ac Milan ott kiemelkedne!!!

Il Principino 2014.08.01. 16:02:57

@rockitbaby: egyébként,ha igazak a pletykák Vidal már Manchesterben tárgyal,más pletyka szerint már korábban az orvosi is meg volt...

Ádám.84 2014.08.01. 16:03:52

@Kotrevák Kelly: Pastore átadólistán van a PSG-nél, akárcsak Lavezzi.

tjunior 2014.08.01. 16:24:39

Vajon Felicevich mit gondol Giovinco helyzetéről? na kb ennyit ér ez a nyilatkozat...
Vidal ügynöke a héten minden nap találkozott a vezetőséggel, aznap délután meg kiderült hogy másnap fog találkozni velük :)....nekem valahogy borzasztóan ismerős ez a szitu a közelmúltból

Apuleius 2014.08.01. 16:27:13

@tjunior: Nem tudom mi a bajod ezzel, összetartó közösségről van szó, s összejárnak beszélgetni egymással :-)

tjunior 2014.08.01. 16:30:02

@Apuleius: ja, tutkó :). Amúgy 99% annyi volt, megkérdezték egy interjúban mellékesen erről is és elmondta a saját véleményét, az hogy ő mennyire lát be a Vidal körüli dolog, hát felettébb kétséges :)

konrad66 2014.08.01. 16:53:44

Azért D'Amico jó ügynök Giovinconak kiharcolt 3 millió eurós bérezést,úgy hogy Milanban El Shaarawy 2,5 millió eurót keres

rockitbaby 2014.08.01. 17:06:21

@venember83: Ilyet szerintem még Moggi sem csinált, hogy kiállt és nyílt sajtótájékoztatón közölte, hogy kinek mennyi az ára. Szóval ilyet egy nála kevésbé jó szakembertől ne várj. Nem védem, de ez pont olyan dolog, mint hogy mennyink van igazolni, csak fordítva. Ha nem tudják mennyink van, nem tudnak olyan könnyen átverni. Ha nem mondjuk fűnek fának, hogy ennyi az ára Vidalnak, akkor nincs miről kezdeni a licitet. Máshogy fogalmazok. Más értékesítői körben, ha valamit nem akarsz eladni, de mégis kimondod, hogy x millió az értéke, az olyan, mintha ELADÓ áblát pakolnál ki rá. Mi pont nem ezt akarjuk.

@Apuleius: Felőlem akkor legyen témábavágó, de akkor is felesleges. HA minden jöttment idióta nyilatkozatától négy oldali szívinfarktust akartok kapni, akkor legyen rágódjatok ilyen semmiken. Én a magam részéről ezt egy szereplési vágynak tartom, mivel mindenkinek kijár 15 per hírnév. A törpe ügynöke ezt a kártyát most használta el kb.

@kg19850508: Sőt van olyan pletyka is, hogy még a VB alatt megvolt az orvosi vizsgálat és a megegyezés is. Annyi egymásnak ellentmondó nyilatkozat van, hogy egy ilyen plussz egy semmin nem érdemes rágódni.

És itt @tjunior: kollégával értek egyet, keresztbe kasba kérdezgetnek, minden hátsó szándékkal, ellenben semmi valós alappal...

Apuleius 2014.08.01. 17:12:12

@rockitbaby: Akkor elmondom még egyszer, marhára nem az a lényeg, hogy D'Amico mit nyilatkozott, ha csak pusztán erről szólna a történet, a kutyát nem érdekelné, hogy mit mondott. Az a probléma, hogy ettől függetlenül is nagyon erősen kérdéses Vidal jövője, s emiatt aggódnak (joggal) a Juventus szurkolói. D'Amico tökéletesen érdektelen a véleményével együtt.

rockitbaby 2014.08.01. 17:19:03

@Apuleius: A kérdéses dolgot is pont ilyen majomparádék nyilatkozatai alapján következtetjük. A hivatalos álláspont szerint sem a klub, sem az edző nem akar megválni a játékostól, és ha minden igaz, akkor Vidal is szívesen marad. Innen nincs mit agyalni. Ez csak akkor változik meg, ha Vidal maga akar menni. Ebben az esetben nincs miért görcsösen ragaszkodni. De ezt sem tudjuk hiteles és hivatalos forrásból megerősíteni. Így ezek csak felesleges körök. Majd ha lesz pl Van Gaal-tól egy hivatalos özlemény, hogy a chilei orvosin van, akkor már lehet min aggódni, addig csak felesleges idegőrlés. Gondolom neked is véges tartalékod van, ne ilyenekre pazarold!

rockitbaby 2014.08.01. 17:22:17

@Apuleius: És még mielőtt félreértenél, vagy akár többen is, nem ellened szólok, hanem pont érted. Nincs értelme ilyeneken agyalni, igedeskedni, mert nem éri meg! Abból kell kiindulni, amit a klub hivatalosan nyilatkozott, és amíg nincs más hivatalos ezt megcáfolni képes nyilatkozat vagy sajtótájékoztató, addig ilyen idegőrlés totál felesleges! inkább dobjunk be egy sört és koccintsunk arra, hogy Vidal ép és egészséges legyen a sérüléséből!

Apuleius 2014.08.01. 17:37:25

@rockitbaby: Persze, semmi gond azzal, amit írsz, azt hiszem nem értettelek félre. Tényleg idegőrlő kicsit ez az egész, de valahogy nekem az az érzésem, hogy egyik fél sem nyilatkozik igazán határozottan az ügyben, s ebből igencsak rossz forgatókönyvet is ki lehet olvasni. Más kérdés, hogy valóban igazad van, gőzünk sincsen arról, hogy mi történik a színfalak mögött, s ráérünk a kesergéssel, ha Vidal tényleg eligazol végül.

rockitbaby 2014.08.01. 17:51:45

@Apuleius: Az biztos, hogy eme vezetés erősségei közé nem feltétlen sorolnám a határozottságot, és még az őszinteséget sem igazán, de azt biztos elmondhatjuk, hogy Marotta eleddig ha hozott valakit vagy eladott, akkor azt az edző kérésére tette. Del Neri nem akarta Diego-t, és egy valag pénzt buktunk. Conte nem akarta Krasic-ot, holott 4-3-3-ban nagyon is használható lett volna szerintem, de eladta. Conte kért egy univerzális védőt és jött Cáceres. Ezen dolgok inkább arra engednek következtetni, hogy ha csak az edző nem teszi ki - ki lenne az a vadmarha -, akkor Vidal szerintem marad. Itt csak maga a játékos és az igényei lehetnek problémásak. Ha menni akar, akkor nincs értelme görcsösen kapaszkodni, mert az senkinek sem jó. Ekkor egy komoly összeg esetén menjen. Ez nálam a 60 millió font. Ennyiért már asztalhoz ülnék, de nem biztos, hogy igent is mondanék. De a lényeg, hogy ne pazaroljunk több energiát ezekre, mint amennyit kell, mert az máshonnan veszi el.

A sör dolgot meg meg is lehetne csinálni, egy blog tali esetén, na ez a hatalmas off :)

Juventus 2014.08.01. 18:14:42

Mizu Táno,nem bírsz magaddal? :-D Te kis örök negatív mókuska :-)

danimester1 2014.08.01. 18:54:33

Sajnos egyre több a pletyka/hír Vidal-al kapcsolatban amibe ha jobban belegondolunk lehet valóság alapja, amit megerősíthetnek az érkezők. Ellenben sokakkal szemben én úgy gondolom, hogy abban az esetben ha eladjuk meg kell kérni az árát és két (kezdő) minőséget kell hozni helyette. Azt sem felejtsük el, hogy térdműtét után van, egy esetleges rásérülés akár a karrierjébe is kerülhet, sőt azt sem tudhatjuk milyen formába lesz/van,mert a VB-n nem volt meggyőző. Ebben az esetben meg azért fogunk bánkódni, hogy nem értékesítettük. Tény és való ,hogy a jelenlegi Juventus egyik vezér alakja, sőt nem mondok nagyot ha azt mondom a legnagyobb sztárunk. Ha minőségi pótlás érkezne a helyére én elengedném, persze játszik még az ő igénye is amibe ha belegondolunk dupla vagy tripla annyi fizetésért bármelyikünk váltana. Természetesen a vezetőség részéről úgy tálalva, hogy övé a döntés amit persze most nem akarok kommentálni...(Marotta eltudja mondani micsoda guru vagyok 10-ért vettem 60-ért adom,sőt megveregeti a saját vállát...:-) )

danimester1 2014.08.01. 18:56:08

@danimester1: * én úgy gondolom adjuk el, abban az esetben... (eredetileg így akartam)

Goku06 2014.08.01. 19:02:27

@tjunior: na és a végén az Iturbe és Vidal sztoriban egy közös pont lesz... Egyik sem lesz a mi játékosunk a köv. szezonban?

@Type-R: "Az, hogy Vidalra teszik a felelősséget és egy viccesen alacsony árat szabnak neki, az totálisan érthetetlen. Egyrészt megfelelően nem is fogjuk pótolni a chileit a röhejes ár miatt, másrészt ezzel azt kommunikálják, hogy töketlenek és nincs megfelelő jövőképünk." +1

Ha idén így elpasszoljuk Vidalt, akkor szinte biztos távozó Pogba is jövőre... Neki azért nagyobbak az ambíciói mint a csapatnak.. Ha a világ legjobbja akar lenni, akkor nem fog 5 évet várni amíg itt "beindul a projekt".. (és egy játékosnak, aki a világ legjobbja akar lenni, nem is szabad ilyenre az "idejét pocsékolnia"..)

Táno 2014.08.01. 19:21:43

@Juventus: Mi van te szerncsecsomag? Anyád visszakapcsolta a netet?

rockitbaby 2014.08.01. 19:45:54

@Táno: Bár nem vagyok mod, de ezt szerintem most hagyd abba. Kultúrált beszélgetésre van ez a blog és a cikk is, ne rontsd el mások szórakozását légy kedves. És nem érdekel ki kezdte, mert ezzel ovisok védekeznek.

És hogy ne legyen off: Romulo-ról tudunk valamit? Mert örült nagy lett körülötte a csend, meg már napok óta azt hozzák le az újságok, hogy na most ma már a miénk, és mégsem.

Rivendell 2014.08.01. 20:31:25

srácok Lavezzit ne akarjátok már zebra mezben...minden csak nem top játékos a srác és már fiatalabb se lesz.....

Iturbe meg 1 középszer Shaqiri-hoz képest,mondhatni Sanchez után ő a B opció és nem Iturbe,neki marad a C

Il Principino 2014.08.01. 21:09:24

@rockitbaby: Sztem kivárunk,Romulo már a miénk csak 1 aláírás hiányzik,valamint Vidal távozásának hivatalossá válása!Vasárnapig minden eldől!

Táno 2014.08.01. 21:10:52

@rockitbaby: Áruld el nekem, hogy egy Vidal-os ikkhez, hogy jön ez a hsz?

"Mizu Táno,nem bírsz magaddal? :-D Te kis örök negatív mókuska"

Amúgy igazad van, nem vagy mod!!!!

Il Principino 2014.08.01. 21:11:33

@Rivendell: Lavezzit én sem szeretném itt látni,de volt idő amikor másképp gondoltam...

Juventus 2014.08.01. 21:30:48

@Táno: Úgy jön ez a hozzászólás,hogy az előzőt amit írtál törölték a moderátorok,de leírom mit is írtál:
Táno válaszolt neked:
________________________________________
@Juventus: rendben fasztarisznya!
________________________________________

Link a hozzászóláshoz

Nos,rádférne egy kis kitiltás csillagvirágszálam,hiszen a Tied meg nem tanított meg kúltúráltan viselkedni :-D

Táno 2014.08.01. 21:53:59

@Juventus: Gondolom az előzményére is emlékszel, amit szintén töröltek.

babo0410 2014.08.01. 22:29:31

@rockitbaby: Egyet értek ezzel. Eddig a United nem tett ajánlatot érte (az újságok már írták, hogy tett aztán fognak, már a héten kellett volna vagy ehgy 60 millió körüli ajánlatot tenniük. Hol van? Egyenlőre minden hiteles forrás (vezetőség, edző) azt mondja, hogy martad, ő nem akar mindenáron távozni. Akkor miért kell pörögni az ügyben teljesen inkompetens ember nyilatkozatán? Tavaly pl. minden létező szakértő biztosra vette, hogy Biabianyt leigazoljuk. Én azóta se találom a keretben. Kb. ennyit ér Giovinco ügynökének a szava is. Még el lehet adni azzal a sajtótermékeket, hogy Vidal távozik. De már lassan nem. Akkor szépen le fog csengeni a dolog. Egyelőre a maradása biztosabb. Aztán majd kiderül.

babo0410 2014.08.01. 22:47:10

@babo0410: EGYELŐRE EGYELŐRE EGYELŐRE! Egyszer csak megtanulom. :D

rockitbaby 2014.08.02. 04:57:56

@Táno: Nem, de a kultúrálatlan viselkedésed hidd el, nem csak az én szememet szúrja és zavarja, és még csak azt se lehet mondani, hogy az első ilyen eset volt. Mint társ szurker a msiktól kértem, hogy hagyd abba, mert ez nem erről szól, de te már megint mindenben támadást látsz. Keress fel egy szakembert, az segít ilyen dolgokban!

@kg19850508:

Iagazából szerintem nem Vidal pótlására jönne, hanem esetleges tehermentesítésére, így nem értem mire fel ez a nagy kivárás. De tegyük fel, hogy Vidal pótlására jön, szerinted az átlag szurker mit szólna ehhez? Ha helyettesnek, ha tehermentesítésnek jön, értelmetlen a kivárás. Ha meg mögé érkezik, akkor nincs értelme húzni, mert annál később tud elkezdeni alapozni a csapattal, ami senkinek sem jó!

Rivendell 2014.08.02. 08:28:36

@kg19850508: Napoliban még jó volt és nem is idősödő,így nem csodálom hogy megnézted volna nálunk,de azóta megrekedt a srác + idősebb is lett,fiatalítás esetében ő már nem lehet opció

kejo 2014.08.02. 14:43:41

Sajnálatos amit a média művel az átigazolási időszakban. Persze az orgánumokat valahogy értékesíteni kell, és azzal, hogy ma semmi érdekes nem történt a piacon elég nehéz. Továbbá a klubcsapatok és a játékosok-menedzserük hozzáállása is hagy kivetnivalót maga után. Igazság szerint már régen le kellett volna szabályozni a klubcsapatok költekezéseit, a játékosok fizetését stb. stb. Ez nagyon nem tesz jót a labdarúgásnak! Egyre kevesebb lesz a Gerrard, Giggs, Zanetti... Futballku....ák tömkelege lepi el a pályákat. Kevesebb ikon, kevesebb példamutatás és kevesebb foci. Pénz, pénz, pénz. Ami pedig a legrosszabb, hogy ez ellen nem is akarnak tenni, mert hát ahol csurran-cseppen...

(egy Manchester United drukker)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása