A Torino tiltakozik a Juventus és a Dortmund között zajló tárgyalások miatt

Torino FC.jpgA Torino nyilatkozat formájában jelezte tiltakozását a Borussia Dortmund és a Juventus között zajló tárgyalások miatt, s a klub elnöke úgy véli, hogy a felek megsértették a FIFA előírásait.

A német klub szeretné leigazolni a két torinói klub közös tulajdonában álló gólkirályjelöltet, Ciro Immobilét, azonban az üzlet megköttetéséhez mindhárom félnek közös nevezőre kell jutnia.

A héten küldöttség érkezett Torinóba, s az egyeztetéseken részt vett Giacomo Petralito FIFA ügynök is, azonban a kisebb városi klub képviselői nem kaptam meghívást a találkozóra.

"Igaz a hír, Zorc és Watzke jelenlétében tárgyaltunk Marottával, azonban nem árulhatok el részleteket." - erősítette meg az ügynök a tárgyalás tényét a Bild-nek.

A Torino ma nyilatkozatot adott ki tiltakozásképpen:

"A Torino FC megerősíti, hogy elnöke, Urbano Cairo nem kapott tájékoztatást a tárgyalásról. Amennyiben Petralito szavai igazak a megbeszélésről a Borussia Dortmund és a Juventus között Ciro Immobile átigazolásának ügyében, akkor ez azt jelenti, hogy megsértették a FIFA 18.3-as paragrafusát, hiszen a Torino is tulajdonosa a játékosnak."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr856148212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goku06 2014.05.10. 20:27:24

kapják be... de nekünk mind1, 10-12 millió eurót fizessen valaki a Juventusnak azért a fél játékjogért, aztán a többi már mindegy..

2014.05.10. 20:48:26

Elég amatőr dolog lesz,ha sikerül ilyenkor megbüntettetni magunkat egy ilyen baromság miatt...kövezzetek meg,de ha tényleg nem tájékoztatták a Torino elnökét,akkor megértem ezt a nyilatkozatot.Ezzel a fél játékjogos történettel ügyelni kell az ilyen dolgokra,mert egyáltalán nem részletkérdés,hogy egy olyan játékosról beszélünk,akinek a csak a fél játékjoga a miénk!

pedronegro (törölt) 2014.05.10. 20:57:15

Ezt én nem értem... A juve Immobile játékjogának felével szerintem azt csinál amit akar, vagy nem? A Torino meg tárgyaljon a másik feléről akivel akar :)

babo0410 2014.05.10. 21:17:16

Mi tárgyaltunk a játékos feléről, hogy azt mennyiért vennék meg, ha megvennék. Szerintem ez nem sért szabályt. Pláne, ha egy FIFA ügynök is jelen volt, neki szólnia kellett volna, hogy a Toronak is tudnia kéne róla. De szerintem a mi részünkről tárgyalhatunk a másik tulaj bevonása nélkül. Eladni nem adhatjuk el ez tény. És szerintem a Dortmund a Toroval is tárgyalni fog a másik fél megvételéről is.

Apuleius 2014.05.10. 21:23:58

Egy közös játékjogú játékos esetében az egyik klub nyilvánvalóan nem tárgyalhat a másik tudta nélkül, ez nem úgy működik, hogy mi eladjuk a mi felünket, ők meg majd eladják a sajátjukat. Nem tudom miért van szükség ilyen amatőr és kevéssé elegáns lépésekre. Ezt a hülye fele játékjogos balfaszságot meg el kellene felejteni már végre.

babo0410 2014.05.10. 21:30:09

@Apuleius: Tárgyalni tárgyalhatunk a feléről, el nem adhatjuk. És most csak annyi történt a pletykák szerint, hogy meghallgattuk a Dortmund ajánlatát. Ezzel még szerintem semmilyen szabályt nem sértettünk meg. Ha fixen megállapodtunk, h Immo felét eladjuk, akkor igen, de én úgy gondolom ez nem történt meg. Ennyire nem hülye a vezetőség. Nem fogjuk Immobilét a Toro tudta nélkül eladni.

Apuleius 2014.05.10. 21:34:04

@babo0410: Szerintem olvasd el újra a bejegyzést: NEM TÁRGYALHATUNK senkivel a másik fél tudta nélkül. Tökéletesen érdektelen, hogy szerinted sértettünk-e szabályt vagy sem, ezek egzakt, kőbe vésett szabályzatok, nem szubjektív megítélésen múlnak.

"Nem fogjuk Immobilét a Toro tudta nélkül eladni."

Ha akarnánk sem tudnánk eladni Immobilét, tekintve, hogy a fele játékjoga a Torinóé.

tjunior 2014.05.10. 21:59:04

egy játékosról tárgyalni a tulajdonos beleegyezésével lehet, ha több tulajdonos van, akkor az összes engedélyével, a Toro nem engedélyezte ezt, nincs miről beszélni. Megjegyzem a vezetőségről sok mindent el lehet mondani, de azt nem, hogy ne tartanának be minden szabályt, kicsit furcsa ez a történet nekem.

MdewC 2014.05.11. 00:41:11

Fosnak, hogy az egyetlen eladható, húzó emberük eligazolhat. Ezért most kavarnak. Pótolni pedig nem tudják. Unalmas már, hogy mindenki minket akar sarazni, inkább örüljenek, hogy eddig ott lehetett. Nem akarom degradálni őket, ezért inkább nem mondok semmit...

neuropa 2014.05.11. 09:06:35

@Goku06: @pedronegro: Nem kapják be és nem mindegy. A közös tulajdon arra kötelez, hogy a saját részt harmadik félnek csak a társtulajdonos(ok) engedélyével lehet továbbadni. Vagy előbb le kell rendezni a Toróval a tulajdonjogi kérdést, aztán az egészet eladni a németeknek. Emiatt nem is értem, hogy egy ilyen közismert szabályozás mellett hogy jelenhet meg cikk arról, hogy "igen, tárgyaltunk Marottával". Vagy kacsa az egész, vagy a klub (Juve) ennyire hülye, mert hiába is egyeznek meg, a hivatalos papírozás addig úgysem mehet végbe, amíg a Toro áldását nem adja.. Nem lehet őket megkerülni, nonszensz az egész.

neuropa 2014.05.11. 09:10:37

@babo0410: Leírom neked is: mi értelme van tárgyalni a Toro bevonása nélkül, ha utána úgyis csak az ő jóváhagyásukkal lehet hivatalossá tenni az adásvételt? Ennyire ne legyél már szubjektív.. A világ nem az érzéseid, meg jókedved alapján változik, senkit nem érdekelnek 1-1 ember személyes preferenciái. Az egyes emberkéknek kell kinyitni a szemüket, jó nagyra, és a világ szabályai szerint eredményesen játszani a meglévő szabályok alapján. Ha a Juve tárgyalt, akkor ezeket a szabályokat nem túl sikeresen tartotta be és kész. Naivitással meg "szerintemekkel" ki lehet törölni a bíróságon, ha ebből bármi igaz.

neuropa 2014.05.11. 09:17:11

@babo0410: SZERINTED nem történt szabálysértés, what a surprise.. Az ultrák erről mit gondolnak? :] És Conte? Délutánig igazán megkérdezhetnéd nekem, ahogy tegnap a Marci eladásáról alkotott véleményüket is megkérdezted. Megköszönném.

rockitbaby 2014.05.11. 09:49:25

@neuropa: Ez lassan kezd személyekedéssé válni, szerintem melőzzük, még akkor is ha igazad van. Viszont témához illően, nem hiszem el, hogy ennyire amatőrek lennének Marotta-ék, hogy nem vonják be a Toro-t. Ez olyas fajta nem hozzáértésről tenne bizonyosságot, ami megérne egy kirúgást is. De menjünk tovább. A Toro nem akarja eladni, de szerintem annyit nem is tudnak adni a másik feléér, amennyit mi kérnénk. Innen fogva vak licit, ha jól tudom. Szóval, ha a vakliciten 10, vagy annál több millió euróval nyerünk, akkor továbbadva a BVB-nek vajmi kevés haszon lesz rajta, még egy selejtes Nani sem jönne ki diszkont áron.

Ez is persze csak egy mi lenne ha eszmefuttatás, de maradjunk annyiban, hogy elég érdekes sagának igérkezik a nyár folyamán ez az ügy.

neuropa 2014.05.11. 10:09:54

@rockitbaby: Igazad van, én is éreztem, hogy vékony jégre lépek, de a tegnapi "fenyegetés" után nem tudtam kihagyni.. :]

(Tegnap le merészeltem írni, hogy én Marcit simán eladnám ha közte és Pogba közt kellene választanom, hogy kiből legyen előteremtve az igazolásokhoz szükséges pénz. Erre babo szurkolótárs finoman elejtette, hogy ezzel a gondolattal véletlenül se keveredjek a Juve ultrái közé, mert ő biztosan tudja, hogy bajom származna belőle. Elismerem, hogy a kelleténél jobban magamra vettem, de a szavaiból áradó naivitás nem tudtam feldolgozni. Részemről ezzel az iszapharc lezárva, tőle is elnézést a szavaimért. DE a mögöttes mondanivalómon azért tessék legalább elgondolkodni.)

Apuleius 2014.05.11. 10:15:30

@neuropa: "de a szavaiból áradó NAIVITÁS"

Istenem, hogy Te milyen finom és úrias ember vagy :-DDDD

Azt hiszem, a vitával még tűréshatáron belül voltunk egyébként.

rockitbaby 2014.05.11. 10:20:05

@neuropa: HA minden igaz, akkor Conte jövője 48 órán belül eldőlhet, addig szerintem semmi komoly dologra nem szabad számítani. Abban egyetértek Baboval, hogy Marcit ne adjuk el. De nem azért, mert az ultrák mennyire szeretik, hanem, mert akkor még helyette is kellene ember és így is vékonyak vagyunk középpályán. Nemzetközi téren Pirlo-t lehetőleg hanyagolni kellene, mert olyan lassúak és kiszámíthatóak leszünk, hogy fájdalom nézni is. Így Vidal, Pogba, Asamoah és Marci nagyon vékonyka.

OFF nem is kicsit!
A PSG eleddig úgy tűnt minden követ megmozgat, hogy a francia nemzet legnagyobb tehetségét Párizsba költöztesse - szerintem van benne presztiszkérdés is. Nekünk miért nem érnek meg 10-12 maximum 15 milliót, hogy a leendő olasz sztárok nálunk játszanak? Verratti 12 millióért kelt el. Ha vagyunk olyan hülyék Immobile-t is elbalfaszkodjuk. Ketten lehetnek az olasz válogatott arcai már a VB-n is, hát még azután. Nem hiszem el, hogy Verratti ha tényleg annyira tehetséges - márpedig az -, ne tudta volna csakúgy kiszorítani akár Pirlo-t a kezdőből, ahogy tette Pogba Marchisio-val. Immobile sokkal gyengébb kiszolgálás mellett is több gólt lőtt, mint Llorente, szerintem lazán kiszorítaná őt. A szómenés lényege az lett volna, hogy ha már így is mi akarjuk a válogatott gerincét adni, miért nem lehet prsztizskérdést csinálni a tehetségekből? Bele sem merek gondolni, mit tudna egy Pogba, Verratti,Vidal hármas...

babo0410 2014.05.11. 10:25:40

@neuropa: Az, hogy te ennyire tájékozatlan vagy az látszik is. De én tudom (mivel olvasok olasz oldalakat is, hogy az olasz ultrák nagyon kedvelik Marchisiot. Lehet mindig engem hülyének beállítani, ha valami nektek nem tetszik, de inkább javaslom, hogy tájékozódjatok, és nagyot fogtok nézni. Ha valamit nem tudsz, akkor ne engem nevezz hülyének! Vagy az könnyebb, mint tájékozódni? Mert a blog színvonala az itt hozzászólók miatt már amúgy is kezd a béka segge alá zuhanni! Az meg a másik szánalom, ha valakinek a véleménye nem tetszik, akkor azt jól kinevetjük, lejáratjuk. Ez a blog egyre ostobább kezd lenni! Ez a véleményem erről a szánalmas hsz-ről amit beböfögtél.

babo0410 2014.05.11. 10:41:31

@neuropa: Ja és erre is hadd válaszoljak, Minket felkeresett a Dortmund. Mi tárgyaltunk velük a mi felünkről. Tettek egy ajánlatot. Ezek után gondolom majd szépen felkeresik a Torot is, hogy Immobile náluk lévő feléről is tárgyaljanak. Akkor ebben mi volt amin annyira meg kell hökkenni? Tulajdonképpen megállapodásról nem tudni, csak tájékoztató jellegű tárgyalásról lehetett hallani. Azt meg miért ne lehetne? Azon miért kéne kiakadni? Pláne úgy, hogy valószínűleg a Toro is fel lesz keresve az ott lévő tulajdonrész miatt. És én olyan szabályról nem tudok, ami azt mondaná ki, hogy az egyik tulaj nem beszélhet senkivel egy közös játékosról a másik fél nélkül. A másik fél tudta nélkül nem adhatjuk el, de szerény véleményem szerint ahhoz, hogy a mi felünket milyen feltételekkel adjuk el, semmi köze a Toronak. A tárgyaláson miért kéne ott legyen Cairo? Az más kérdés, ha született volna bármiféle megállapodás, h Immobile a Dortmund-é lesz, akkor valóban egyeztetni kell a Toroval ez ügyben. De ahhoz semmi közük, hogy mi a mi felünkről mit tárgyalunk a Dortmunddal. Majd hozzájuk is elmennek, és velük is megbeszélik, hogy nekik mennyit kínálnak az ott lévő feléért. Nem hiszem, hogy annyira ostobák lennénk mi is és a Dortmund is (pláne, h volt egy FIFA ügynök is a tárgyalásokon), hogy megsértenénk bármiféle FIFA szabályzatot, hogy aztán súlyos pénzeket kelljen fizetnünk büntetésképpen, vagy netán ne igazolhassunk.

rockitbaby 2014.05.11. 10:49:21

@babo0410: Azért mert ennyit sem szabad. Ezek szabályok, nincs mit kiskapuzni, be kell tartani. Nagyon úgy tűnik, hogy mindkét félnek egyszerre kell jelen lenni a tárgyalás minimális látszatát keltő akár ebéden is. Ez nem történt meg. Remélem ez miatt nem szabnak ki ránk tetemes büntetést. Bár az is lehet, az lenne a legjobb és akkor talán a fiatalokat kényelenek leszünk beépíteni.

tjunior 2014.05.11. 10:51:57

@babo0410: Komolyan mit nem lehet ezen érteni? Nem tárgyalhatunk hivatalosan. Ha a Dortmund vezetői Torinóban jártak, a vezetőség annyit mondhatott nekik a szabályok szerint, hogy a másik csapat nélkül nem ülhetünk le tárgyalni. Ha a Torinót beavatják és engedélyi akkor leülhet e Juve és a Dortmund alkudozni, addig nem, semmit, zéró, nulla, niente.

consminor 2014.05.11. 11:03:46

@babo0410: az, hogy Marcit az ultrák kedvelik az egy dolog. az, hogy te kedveled, egy dolog. az, hogy @neuropa: kedveli, egy dolog. az, hogy én is kedvelem, egy dolog. itt nem az arról szól az egész, hogy ki kedveli és ki nem (legalábbis én ezt szűrtem le). itt arról szól az egész, hogy az elmúlt időszakban nyújtott teljesítménye és egyéb paraméterei (életkor, fejlődési potenciál, stb.) alapján kinek a maradása lenne indokoltabb, ha választani kellene (én sem szeretném, hogy erre sor kerüljön).

nyilván az ultrák kedvelik Marcit, mert saját nevelés és olasz és mint olyan, érzelmi síkon ragaszkodnak hozzá (én is, te is, ahogy leszűrtem neuropa kolléga is). nyilván, mivel ennyire megpengeti az érzelmi húrjainkat, hajlamosak vagyunk kritikusabban hozzá állni, és/vagy (legalábbis én) jobban belekapaszkodni egy-egy pozitív teljesítménybe, hogy "na most akkor innentől kezdve világklasszis teljesítmény, Ballon d'Or, miegymás".

próbáljuk lepucolni az érzelmi réteget a Marci-témáról és felteszek egy kérdést: akkor is ikonnak neveznéd és kardoskodnál Marchisio mellett a teljesítménye alapján, ha nem lenne olasz és a klub saját nevelése?

Táno 2014.05.11. 12:04:05

@babo0410: Azért remélem érzed, hogy @neuropa észel és kúlturáltan érvelt, ami - valljuk be - neked most sem ment.

babo0410 2014.05.11. 12:52:26

@Táno: Ésszel és kulturáltan? "SZERINTED nem történt szabálysértés, what a surprise.. Az ultrák erről mit gondolnak? :] És Conte? Délutánig igazán megkérdezhetnéd nekem, ahogy tegnap a Marci eladásáról alkotott véleményüket is megkérdezted. Megköszönném."
Vagy ez:
" A világ nem az érzéseid, meg jókedved alapján változik, senkit nem érdekelnek 1-1 ember személyes preferenciái. Az egyes emberkéknek kell kinyitni a szemüket, jó nagyra, és a világ szabályai szerint eredményesen játszani a meglévő szabályok alapján. Naivitással meg "szerintemekkel" ki lehet törölni a bíróságon, ha ebből bármi igaz."
Ha ez volt az ész érv, akkor jobb ha ezen a blogon az ember nem vár el sokat, mert fölösleges az "észérvekkel" szembe menni.

keshudioo 2014.05.11. 13:04:52

@babo0410: "Mert a blog színvonala az itt hozzászólók miatt már amúgy is kezd a béka segge alá zuhanni! Az meg a másik szánalom, ha valakinek a véleménye nem tetszik, akkor azt jól kinevetjük, lejáratjuk. Ez a blog egyre ostobább kezd lenni!"

"Ha ez volt az ész érv, akkor jobb ha ezen a blogon az ember nem vár el sokat, mert fölösleges az "észérvekkel" szembe menni."

Most már sokadszorra "vetted a szádra" a blogot. Ha valami nem tetszik, van rá megoldás, gondolom sejted, mi az.

babo0410 2014.05.11. 13:19:59

@keshudioo: Én szeretem a blog cikkeit, jók az írások, csak sajnos néha egy-egy hsz túlmegy a határon. Néha ha elolvasom a hsz-eket az az érzésem támad, hogy inkább egy Juve gyűlölő blogon vagyok, mint egy szurkolói blogon. De az írásaitokat szeretem olvasni. Azok nagyon jó színvonalúak.

Il Principino 2014.05.11. 13:24:52

Ha lett volna egy csöpp eszük a vezetőknek,akkor először egymással kellett volna leülniük,és megbeszélni,hogy mennyit is ér Immobile egészben,megfelezve,letizedelve,külön a bal lába,majd a jobb stb...!!!Aztán tárgyalni a lehetséges kérőkkel!Tiszta víz lenne a pohárban,mert várható volt,hogy keresni fogják egy ilyen szezon után:)

neuropa 2014.05.11. 13:33:12

@babo0410: Én nem akartalak hülyének beállítani, mivel üde színfoltja vagy a blog közösségének. De azt nem tűrhetem, hogy halálosan megfélemlíts a saját csapatom ultráival, csak mert SZAKMAILAG indokoltnak tartom Marci eladását. Ez nem egy tündérmese, amiben Marcinak KELL megkapnia a CSK karszalagot. Annak kell megkapnia, aki TELJESÍT. Marci jelenleg NEM így tesz. Továbbá a SZAKMAI építkezés nem úgy kezdődik, hogy eladjuk a már most többet mutató Pogbát - aki 19 éves korától ugyanúgy itt lehetne CSK 36 évesen, ahogy ADP10 - hanem úgy, hogy megnézzük kinek a jelene/jövője ér maradást. Ne a múltból táplálkozz, ne ringasd magad álomvilágba, amiben Marci alibiző békából meccseket eldöntő kapitánnyá változik. Mert jelenleg az én valóságomban semmi nem igazolja azt, hogy erre a JELEN tendencia alapján sor kerülne. Ettől még lehet igazad később, HA netán Marci megtáltosodik, csak arra kérlek, ne viselkedj úgy mintha ez már most is így lenne. Köszönöm és remélem nem haragszol rám a véleményemért.

(De ha igen, azzal is csak te jársz rosszul, mert engem nem érdekel, téged meg szép csendben felemészt a stressz. Ez utóbbi az, amit nem szeretnék: az élet túl rövid a haragtartáshoz.) [..és az USB biztonságos eltávolításához]

@babo0410: Leírták előttem: NEM te alkotod a szabályokat, NEM is a te értelmezésed szerint fognak eljárni. Ez is olyan, mint a Marchisio-saga: VANNAK szabályok, amiket a Lega majd értelmez. Hiába írod le nekünk, hogy ez vagy az nem is szabályszegés, ha erről a Lega dönt.. Őket kell meggyőznöd, nem minket.

@consminor: Köszönöm. Tényleg csak ennyiről van szó.

@Apuleius: Uram, ez felettébb megtisztelő. :D

Goku06 2014.05.11. 13:38:03

@neuropa: azért kaphatja be a Toro, mert - ahogy te is leírtad - nem létezik hogy ők ne tudnának a dologról. Vagy akkor semmilyen tárgyalás nincs a háttérben, csak a puhatolózás.

És leginkább azért kaphatja be, mert itt pofáznak hogy nekik kell Immobile meg nem akarják eladni, stb, aztán a másik felét meg ugyse fogják megvenni tőlünk.. nincs rá pénzük, de itt csorgatják a nyálukat.. Tök mind1 hogy a Toro végül azt mondja hogy "oké, akkor adjuk el a Dortmundnak", vagy azt hogy "jó akkor megvesszük", mi ugyanúgy kapunk egy 10-12 millió körüli összeget.

neuropa 2014.05.11. 13:58:23

@Goku06: Olyan létezik, hogy ők a mostani tárgyalásról nem tudtak. Persze a papírozásról tudni fognak. Ez azért nem eshet jól nekik, mert b_ssz_ a kisebbségi komplexusukat, hogy látszólag meg akarjuk kerülni őket a döntéshozásban és nekik már csak az aláírás feladata marad. Na meg azért, mert ez így SZABÁLYTALAN, basszus. :D Én sem örülnék neki, ha a tesómmal közös lakást elárvereznék a fejem fölül, hiába kapok pénzt a végén..

A végkifejletet tekintve viszont egyetértek, akkor tényleg bekaphatják, ha azt hiszik, hogy évekig ott rugdalja majd nekik a gólokat úgy, hogy félig a Juve tulajdona. Alig fizettek érte, most meg ott tartanák ingyen, hogy előrébb jussanak, még mit nem. Bár a Juve helyében nem pénzforrásként tekintenék rá, sokkal inkább 3. (de nem 3. számú) centerként Tevezzel és Llorentével.

consminor 2014.05.11. 14:17:04

@babo0410: feltenném mégegyszer a kérdést, mert nem válaszoltál és tényleg érdekelne, ha már ilyen nagyvonalúan elküldtél pár embert, hogy nincsenek ész érvek: "akkor is ikonnak neveznéd és kardoskodnál Marchisio mellett a teljesítménye alapján, ha nem lenne olasz és a klub saját nevelése?"

Apuleius 2014.05.11. 14:17:09

@neuropa: "Alig fizettek érte, most meg ott tartanák ingyen, hogy előrébb jussanak, "

Azért az valahol a Juve marhasága, hogy olcsón átadjuk a fele játékjogokat, s a végén mi szívunk miatta. Ki az, aki ebben a szituációban ne azt tenné, ne azt akarná, mint a Torino?

MDaniel98 2014.05.11. 14:22:04

@Apuleius: Mondtam én,hogy a fele játékjogos dolgaink baromságok.Igazam lett.

babo0410 2014.05.11. 14:37:48

@consminor: Mivel szerintem jó játékos, és nem csak szerintem. Én akkor is adnék neki még esélyt. Mert nem játszik rosszul. De lehet ennyire türelmes tényleg nem lennék. De mivel tudom, hogy neki is csak motivációs gondjai vannak, ahogy a csapat többségének, így én nem adnám el. Jövőre, ha a keret meg lesz remélhetőleg erősítve, akkor meglátjuk mit tud nyújtani. Pirlo helyén pl. nagyon jól játszott. Nem szabad eladni Marchisiot. Van épp elég játékos, akit el lehet adni. Peluso, Padoin, Quaga, Vuci, Gio, De Ceglie, Marrone, Motta, Sörensen fele, stb. Marchisio eladása nélkül is lehetne elég pénzt szerezni az igazolásokhoz. És szerintem, ha komolyan gondolják, h Conte-t meg kell minden áron tartani, akkor be is fognak némi pénzt fektetni a csapatba. De a kp-ről amúgy se szabad embert eladni, mert amúgy is kevesen vannak ott. Oda még a jelenlegieken felül minimum egy ember még kéne.

Il Principino 2014.05.11. 14:40:49

@Juventus FC 15: Egyetértek,a tököm tele van,remélem megszüntetik...közös lónak...

Barolo 2014.05.11. 15:01:00

Egyet értek azokkal, akik szerint előszór a Toroval kellett volna leülni, és tisztázni, hogy nekünk kell e, ha igen mennyiért, nekik kell e, ha igen mit tudnak felajánlani, ha mind a ketten pénzt szeretnénk belőle csinálni, akkor meg kitalálni, hogy mi az az x minimum aminél el lehet adni.
Személy szerint nem tudom eldönteni, hogy jó lenne e, ha hozzánk jönne, vagy nem.... persze nyilván örülnék, ha lenne egy saját nevelésű 15-20 gólos csatárunk hosszú távon, de erre azért nagyon sok esélyt nem adnék.
Ha igazi nagy csapatként járnánk el, akkor most eladnánk a Dortmundnak (ami szerintem a játékosnak is a legjobb opció jelenleg), úgy hogy egy közepesen magas fix áron vissza tudnánk vásárolni később, ha esetleg a következő 2 évben is vállalna 20-20 gólt. Ilyenre van példa, és miden félnek egy jó megoldás lehetne.
Forza Juventus!

babo0410 2014.05.11. 15:26:59

@neuropa: Azt nem is mondtam, hogy Pogbat el kéne adni, és a jelek szerint senki se akarja, hogy távozzon.

Táno 2014.05.11. 15:27:57

@Barolo: Már a Torohoz való igazolásába be kellet volna építeni egy visszavásárlási opciót/záradákot, hogy dupla áron visszavehetjük (ha jól tudom 2,5-öt kaptunk a feléért).

consminor 2014.05.11. 15:28:24

@babo0410: értem, köszi. "De mivel tudom, hogy neki is csak motivációs gondjai vannak, ahogy a csapat többségének, így én nem adnám el." - ez a mondat azonban szerintem így erős.

neuropa 2014.05.11. 15:34:25

@Apuleius: A Toro jól járt ezzel az üzlettel, nem ezt vitatom. Hanem azt, hogy el kellene dönteniük mit akarnak:
1) Megvenni Immo másik felét is, mert bevált (ekkor az árát lefelé nyomnák)
2) Átengedni a Juvénak, hogy kezdjen vele amit akar (így az árát felfelé nyomnák)
3) Harmadik lehetőség szerintem nincs, mert az a legkevésbé sem korrekt, hogy meghosszabbítanák a közös tulajdont úgy, hogy jövőre megint náluk legyen, ne pedig Torinó másik felén. Értéket növelni úgy is tudnak, ha átengedik a Juvéba egy újabb közös évre, aztán ha beválik, többet kaszálnak, ha nem, akkor megkapják kedvezményesen. Nekem ez is tetszene, csak egyik fél se akarja hosszútávon felesben kamatoztatni a játékos képességeit.

babo0410 2014.05.11. 15:35:10

@neuropa: Ja és azt sehol nem állítottam, hogy Marchisio lesz a következő csk, hogy ő lenne a csapat legjobbja, csak azt írtam le, hogy nem rossz játékos, nem játszik rosszul, és nem kell eladni, mert idén is játszott jól (főleg Pirlo helyén), és fog is még. Egy szóval se állítottam Marchisioról olyat amilyet te adsz a számba. Tehát a vitánk felesleges.
@Goku06: Jól fogalmaztad meg amit én akartam mondani, a Dortmund valszeg csak érdeklődött, nem tárgyalást folytatott. Itt volt egy FIFA ügynök is, akinek tudnia kell, hogy a Toro nélkül nem lehet megvenni Immo-t. És szerintem se mi, se a Dortmund nem olyan ostoba, hogy a szabályokkal ellentétesen cselekedjen. Egyik csapatnak se hiányzik akármilyen büntetés. Valszeg csak érdeklődés volt, h mennyiért engednénk el Immobile-t Lehet a végén nem is őt igazolják le, mert nekik nem fog annyit érni, mint amennyit mi szeretnénk érte kapni.

neuropa 2014.05.11. 15:35:26

@babo0410: Az mindenképp erősítés lenne, ha maradna. Csak hát az a fránya pénz..

Goku06 2014.05.11. 15:51:21

@babo0410: na azért az a Marchisios dolog egy kicsit erős!!!
Motivációs gondok????? Két éven keresztül????
Nekem ilyen "motivációs gondjaim" lennének, szerintem az első vonat elé ugranék is holnap....

Conte azért egy elég jó edző ahhoz hogy egy játékosának se legyen motivációs gondja KÉT ÉVIG!!!!!!

Csak nehogy az legyen a vége, hogy 10 év múlva Marci otthon üldögél és ír egy sms-t Conténak, hogy "Mester, megoldódtak a motivációs gondjaim! Most már minden oké :))"

És ha egy focistának attól 2 évre elmegy minden motivációja, hogy kikerül a kezdőből egy Pogba szintű játékos miatt, az inkább fejezze be a focit még ma.

Marcinak valami súlyosabb gondja van, és a nyáron tényleg le kéne ülni vele, mert az nem állapot hogy a fejlődése 2 éve megrekedt... Azóta nem tud megújulni, azóta nem tudja a hátán vinni a csapatot.. Van neki évi 3-4 jó meccse, a többin beleolvad a csapatba és nem tesz többet mintha Padoin lenne ott a helyén...
Pedig Marciban ennél több van, ezt láthattuk Conte első évében.. De azóta nem.

hellan (törölt) 2014.05.11. 16:07:11

Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy a vezetőség ne tájékoztatta volna a Torino-t a tárgyalásokról. Németeknél ugye nincs közös tulajdon, ezért fontos a Borussianak mindkét féllel tárgyalnia és valóban jelen volt egy FIFA ügynök a tárgyaláson.
Nem tudnám elhinni, hogy két nemzetközi kupaporondon érintett csapat ennyire buta lenne, hogy ilyen miatt kaphatna csinos büntetést majd, ez sem a Dortmundra, sem ránk nem jellemző. :)

Szimplán arról lehet szó, hogy a Torino fülét farkát behúzva sarokban zokogó kisgyereket alakít, ugyanis tudják, hogy nincs elég pénzük Immobile megvételére és megtartására. Ciro sem egy szürke olasz középcsapatban akarná folytatni pályafutását és hol máshol lenne a legjobb helye, mint egy BL csapatban, amely elveszíti középcsatárát és Immobile elég hasonló játékos Lewandowskihoz.

Szbence 2014.05.11. 16:31:44

Én erről az egészről annyit gondolok, h igen is jó lenne Immo a kezdőbe, hiszen fiatal, és ahogy babo mondta fejjel és lábbal is jó, de ha hihetünk a pletykáknak, azt nyilatkozta h dortmundban AKAR játszani. Innentől sztem nincs miről beszélni csak az árról.

Apuleius 2014.05.11. 16:42:08

@neuropa: Persze, ez igaz, csak számomra ez a történet ismét azt igazolja, hogy a fele játékjogos mutatvány egy hatalmas kreténség.

neuropa 2014.05.11. 17:18:31

@Apuleius: Több vele a macera mint egy hagyományos igazolással, annyi szent. De szerintem nem kreténség, enélkül a Juve nem lenne ilyen jó helyzetben:
1) Immobile 100% Juve tulajdon
- valljuk be, Immo kevés volt még pár éve (nemcsak Juve, hanem Serie A szinten is)
- ha marad, vagy padozik, vagy kölcsönben van (ahol vagy padozik, vagy játszik)
- ez egyenes út a süllyesztőbe
2) Immobile 100% kiscsapat tulajdon
- keveset ért, az eladása semmilyen hasznot nem hozott volna
- cserébe ha befut, visszavehetjük teljes áron, ami az eladási ár többszöröse
- vagy el sem akarják adni
3) Immobile közös tulajdon
- a befutott ár feléért elhozható (vagy drágábban eladható mint anno egészben)
- a Juve beleszólhat a játékos jövőjébe
- többet játszott mint az előző esetekben (a pescarai példátlanul jó alku volt)

Tudom, ezek a sablon érvek, de máskülönben esélyünk nem lenne most belőle pénzt vagy szolgálatot látni. Vagy neked mi a legfőbb bajod vele?

MDaniel98 2014.05.11. 17:23:58

@neuropa: Az,hogy egy Juventus-féle nagy klubnak ez a legborzalmasabb rendszer,ami csak lehet.Pl.:A Toro megvette 4-ért a felét,eladja 15-ért.Mekkora biznisz ez egy év alatt!Na,nekünk ez fordítva...

neuropa 2014.05.11. 17:27:17

@Goku06: Az a veretlen bajnoki szezon sok dolog miatt emlékezetes maradt, Marchisio hihetetlen játéka és góljai is örömmel töltötték el az egyszeri szurkolót. Ha annak a 2/3-át hozná, szerintem idén is mindenki csodálná. De két év alatt más kihord egy gyereket és megtanítja járni.. Pedig idén is lőtt 1-2 káprázatos gólt, de sokkal többször hagyta ki az ötösről (Benfica pl.). Ez az árnyoldala az amit ha nem lép át hamarosan, akkor mennie kell, mert lassan már hátráltatni fogja a csapatot, főleg ha az tovább erősödik.

Apuleius 2014.05.11. 17:33:07

@neuropa: Igen, igen, tényleg van benne ráció, s gyakori érv, hogy egy kiscsapat jobban játszat egy félig saját tulajdonban levő játékost, de valahogy én ebben egyáltalán nem vagyok biztos. Immobilében például azért látszott valami, a B-ben gólkirály volt, s valóban kérdés volt, hogy megüti-e valaha a Juve szintjét, de a fene tudja, hogy érdemes volt-e olcsón elpasszolni a felét. Egész egyszerűen én nem hiszem, hogy a Torino szignifikánsan kevesebbet játszatta volna, ha csak kölcsönben szerepel náluk. Amúgy az is érdekes jelenség, hogy más országokban abszolúte nem dívik ez a szokás.

MDaniel98 2014.05.11. 17:36:22

@Apuleius: Mert ott normálisak az emberek.Azzal együtt,ha Immobile eladásából jön Sánchez(szerintem az a "kósza" 15 milla besegíthetne),akkor nem fogom az asztalt verni dühömben,hogy "miért nem igazoltuk le"!

neuropa 2014.05.11. 17:40:28

@Juventus FC 15: A kettő különbsége 11 millió. Jobb eladni 8-ért és visszavenni 30-ért? Mert ez 22 milliós különbözet. A Juve mindaddig jobban jár, amíg nem tudja 19 millió alá leszorítani a 30-ra értékelt játékos árát. Az aktuális Serie A gólkirály árát te le tudnád nyomni 11 millióval vagy többel, hogy megérje utólag az egészet visszavenni? Mert ilyet Marottától (de még Moggitól sem) nem lehet elvárni. Az meg, hogy csak kölcsönbe megy, láttuk mennyit ért Gabbiadininél: el kellett hozni az Atalantától, mert a padot koptatta.

Ezt már Gio esetén is kifejtettem, de szerintem most is aktuális: ingyen senki nem fog 5-8 milliós tinóból 25-30 milliós gólkirályt nevelni. A játékperceket is meg kell fizetni valakinek, mert addig sem egy jól bevált ember játszik a helyén. A fejlődéshez játszatni kell, az meg a Juvénak büdös, amit meg is értek, mert a hajdani Immobilét én sem játszattam volna. A Pescara, majd a Toro viszont játszatták és ennek a befektetésnek a gyümölcsét szeretnék élvezni. Nem olyan nagy pénz az a 15 millió amibe most kerülne, de ha ezt nem esik jól kifizetni érte, akkor a 30-at mégis hogyan? Neveléssel együtt egy 15-ös átutalással kvázi 11 lenne a teljes ráfordítás, amit én nem sokallok.

MDaniel98 2014.05.11. 17:45:32

@neuropa: Érdekes a többi bajnokságban kinevelik "ingyen",mert ott tudják,ha 2 évig náluk van egy Immobile szintű játékos már azzal mennyire jól jártak.

neuropa 2014.05.11. 17:49:23

@Apuleius: "Más országok" :] Más országok nem csizma alakúak.. :D Meg a focijuk se olyan taktikus. De értem amit mondasz, ráadásul ellenpéldát is tudok a saját példámra, mert Pescarában csak kölcsönben volt Immo (ha jól tudom) és 40 gól körül vert a szezonban, ahogy láttunk korábban több jó kölcsönadást is. De Gabbiadini karrierje majdnem annyiban maradt Atalantában, a Sampból viszont könnyen ki is emelkedhet jövőre. Nekem kicsit úgy tűnik, hogy nem csak a más országok szokásai, hanem az olaszok korábbi szokásai is kezdenek elévülni. Egyre többen fogják majd kierőszakolni a közös tulajdont, hogy ne csak kölcsönvegyenek, hanem kineveljenek és továbbadjanak. Na meg hát más országok: máshol szinte csak akkor vesznek kölcsön valakit, ha kell, ezért könnyebben játszatják is. De az olaszoknál ez sem hagyományosan zajlik :D A kiesőjelöltek tízesével igazolnak nyáron (de erősebbek nem lesznek..), mossák a lírát, próbálnak fogni 1-1 milliót, azt is kölcsönveszik akit nem akarnak. Ilyen csapatokhoz azért bátor dolog érdek nélkül kölcsönadni egy fiatalt.

neuropa 2014.05.11. 17:51:38

@Juventus FC 15: Máshol kinevelik, a Juve meg nem akar kinevelni. Ezért akkor most a közös tulajdonrendszer a felelős, vagy a Juve? :D Én is örültem volna, ha Oszi helyett Immo szaladgál a pályán (több gólt is lőtt volna..), de ha már továbbadjuk, akkor a lehető legtöbbet játsszon.

neuropa 2014.05.11. 17:54:50

@Juventus FC 15: Amúgy ha már közös tulajdon: én a klub helyében leülnék a Toro vezetőivel, aztán elkérném a játékost egy szezonra. Garanciát kapnának, hogy ha beválik, ők sem járnak rosszul. De mielőtt a Juve egy centet is fizetne, jó lenne megtudni, hogy Immo egyáltalán beleillik-e ebbe a csapatba, vagy inkább jobb túladni rajta.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása