Conte: "A Juventus érdemelt volna továbbjutást"

Conte ANtonio_sajtótájékoztató_1.jpgA Juventus csalódást keltő módon, gól nélküli döntetlent játszott a Benfica ellen az Európa Liga elődöntőjének hazai visszavágóján, s az eredménnyel a portugál csapat biztosította helyét a torinói döntőben. A mérkőzés után, érthető módon, Torinóban mindenki egyetértett abban, hogy a párosításból nem az erősebbik csapat jutott tovább.

"A Benfica egyértelműen egy tapasztalt csapat, s ezt ma este is bebizonyították, ahogy mindent megtettek annak érdekében, hogy a játékot akadályozzák. Elég csak megnézni azt a tényt, hogy a labda negyven percig volt játékban, míg ez az adat átlagosan hatvan-hatvanöt perc szokott lenni.

"Ők jutottak tovább a döntőbe, azonban csupán két kapura lövésük volt a két mérkőzés alatt." - nyilatkozta Antonio Conte a mérkőzés lefújását követően.

"Minden egyes részletnek hatása van az ilyen párharcok alakulására, s ezek közül semmi sem kedvezett nekünk. Emelt fejjel búcsúztunk, s úgy gondolom, hogy mi vagyunk azok, akik a továbbjutást érdemelték volna. Szeretnék köszönetet mondani a szurkolóinknak azért a támogatásért, amit tőlük kaptunk, s most már az Atalantával foglalkozunk, valamint zsinórban a harmadik Scudetto elhódításával."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr746107240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bianconeri_2007 2014.05.02. 15:53:12

ezt a játékot gólra játsszák. nem labdabirtoklásra (ugye, guardiola?) és nem érdemre (ugye, antonio?). számos olyan meccs volt idén a bajnokságban, ahol a mi ellenfeleink is többet érdemeltek volna. a benficának pedig tényleg 2 kaput eltaláló lövése volt a párharban, mi pedig ebből kaptunk 2 gólt... szeretném azt látni jövőre, h sikerül tanulni ezekből az európai tapasztalatokból. forza juve!

ggbuffon 2014.05.02. 15:54:46

ideje csomagolni Monaco felé Antonio

ez a pali mióta visszajött az eltiltásból egyre ostobább

stevenh 2014.05.02. 16:19:42

@bianconeri_2007: nah látod ez egy nagyon jó kérdés, hirtelenjében mikor eldöntöttem, hogy reagálok nem is jutott eszembe egy név se, csak ahogy elkezdtem írni beugrott. Én nagyon szivesen látnám Deschamps-ot a vb után...Minden tiszteletem Contéé, de sajnos ahogy tegnap Hajdú B. is mondta nagyon lassú a játékunk és nem tudom h a jóllakottság vagy ennyi tellett Contétól, mind motivációs szinten, mind taktikai szinten, lehet hogy igazán a vérfrissítés a padra kellene.

Egyébként sokan mondják, hogy öreg és elment az esze de lehet még Lippi atyánknak is tudnék örülni még egy utolsó nagyot dobbantson.

west30 2014.05.02. 16:20:23

Amelyik csapat nem tud gólt lőni az továbbjutást nem érdemel,pláne úgy hogy gyakorlatilag komoly helyzetig se nagyon jutott el a csapat.Nagyjából a 60.perc körül már éreztem hogy itt bizony a Juventus nem fog gólt lőni.Egyszerűen semmilyen játéka nincs a csapatnak,a támadásokat pedig elképesztő lassúsággal építik fel,rossz volt nézni ezt a tempót.

ggbuffon 2014.05.02. 16:25:13

@bianconeri_2007: na igen, ez nagy probléma, nagy alternatívákat nem látok az edzői piacon, akiket meg bevállalhatnánk, azok szintén lutrik.

Mindenesetre Conte kifordult saját magából, legalábbis abból a szempontból, h a játékfilozófiája manapság már a biztosságra és a kockázatok minimálisra csökkentéséből áll, támadásaink zöme begyakorolt sablonokból áll, a kezdőben kreatív játékosok szinte nincsenek, max Pirlo úgy 40méterre a kaputól, akit ha kikapcsol egy jobbképességű csapat, akkor gyakorlatilag Bonucci ívelget mint a vadbarom, illetve van még Tevez..aztán ennyi és bambi. Mert ugye kurvafontos h 3 középsővédővel meg 2 szélsőhátvéddel játszunk, bármennyire is nem stabil, bármennyire nem klasszikus wing back egyik szélsőnk se (Licht, Asamoah), a támadásokat hatékonyan és stabilan egyik se tudja támogatni, előbbi pláne technikai hiányosságai miatt..kár őt elkótyavetyélni ebben a szerepkörben, amikor a világ egyik legjobb klasszikus jobbhátvédje

Ez gyakorlatilag kapásból 5 ember, aki elsősorban inkább a védekezésben jeleskedik, Marcika szezononként 3 meccsen játsza azt kb amit az ő képességeivel kellene, Vidal meg remek box-to-box, de se több se kevesebb annál.

Egyszerűen úgy tűnik a csapat kinőtte Conte képességeit, aki ezt b*szik belátni. Hadovál építési területről, beugat Mourinho-nak h az Internél semmi hosszútávút nem alkotott, miközben a játékfilozófiánk méretes gödörben, de inkább zsákutcában van.

The king of alibis 2014.05.02. 16:30:34

Ha ezt a nyilatkozatot komolyan gondolta Conte, akkor nagy bajok vannak. Vidal fejesén kívül még helyzetünk sem volt, 25 percig emberelőnyben játszottunk, de nem hogy gólt, még egy sz@ros helyzetet sem tudtunk kialakítani. Remélem nyáron összeszedi magát Conte mert amit az elmúlt fél évben nyújt a csapattal együtt, az egy nagy büdös 0.

konrad66 2014.05.02. 16:47:46

Az Conte hibája a keret gyönge és öreg csak úgy mondom 28,5 év volt tegnapi kezdő átlagéletkora(Barzaglit bele se számoltam)
Tehát jövő évben igazolni,visszahozni Immobilét,Berardit vagy Gabbiadinit befektetni Agnelliéktól,átálni 4-3-3-ra akkor beszélhetünk arról hogy gyöngék vagyunk Európában ,fiatalítani,akkor mehet Conte

Juventus 2014.05.02. 16:50:46

@Táno: Mindkettő mozdíthatalan.

ambrobert 2014.05.02. 16:57:59

Nagyon hamar elfelejtitek, hogy 2011-ben hol tartott a csapat, az év vicce, hogy Conte menjen. Már elnézést, de akkora sz.rban voltunk, hogy innen még Gardiola meg Mourinho együtt se biztos, hogy kihúzott volna. Arról nem is beszélve, hogy legenda ül a padon. Hogy gondoljátok, hogy elzavarnátok? A sírból visszahozott három bajnoki címmel akkor is joga volna itt ülni a padon, ha 6 évig semmit se nyerünk.

Az külön tetszik, hogy lassan játszunk. Betömörülő, visszaálló ellenfél ellen senki nem játszik gyorsan, főleg mi azzal a taktikával, amivel bajnokok vagyunk. A taktika jó, csak játékosok kellenének hozzá, azokat viszont most már tényleg hozni kell.

93 pontot ne kelljen már megmagyarázni, a bajnokság volt a legfontosabb, az meg is van. Soha nem voltunk kupacsapat, és nem is leszünk. Ennyi. Aki meg szép és gyors játékot akar, az nézze az Arsenalt meg a Romát.

The king of alibis 2014.05.02. 17:03:06

@ambrobert: Köszönet jár Conte-nak amiért anno kihúzta a sz@rból ezt a klubot, de az az érzésem, ha tovább akarunk lépni akkor ő ehhez már kevés lesz. Én még adnék neki 1 szezont egy vérfrissítésen átesett kerettel. Ha a következő szezonban sem tud változtatni a csapat játékán, meg az európai eredményességen, akkor jövőre mehet.

ambrobert 2014.05.02. 17:04:28

Capello Juvéja az egyik legerősebb volt, mégsem tudtak a BL-ben egyetlen gólt sem összehozni hazai pályán a Liverpool meg az Arsenal ellen. Az volt a szégyen, nem ez.

ggbuffon 2014.05.02. 17:07:01

@ambrobert: a Juventus egy topklub, meghatározó szerepet betöltve Európában még ha valóban nem vagyunk egy kupahalmozó csapat..

Az h Conte mit tett 3éve , remek, hálásak vagyunk neki a mai napig, de a múltból nem lehet és nem is szabad megélni..ha nem tud lendíteni a szekeren jövőre, akkor szépen búcsút kell neki inteni..

Az h a Serie A mennyire mérce, nemtudom..nem olyan gyenge ez a bajnokság mint az sokan vízionálják, de azért nem véletlen h nemzetközi szinten lassan egy 7-8éve alig rúgnak labdába az olasz csapatok (ugye az egy szem Intert leszámítva), szval nagyjából ez be is árazza a dolgokat.

Felőlem egyébként olyan téveszmékbe ringathatod magad, amilyenbe akarod, azt azonban dolgozd fel, h nem a Ranieri v az utána lévő sötét időszak a Juventus számára a mérce...egy Juventusnak alapvető célja kell legyen, h ismét meghatározó tényezővé válljanak Európában.

ggbuffon 2014.05.02. 17:09:43

@ambrobert: igazad van, az idei BL szereplésünk maga volt az álom egy hullafos csoportban

tavaly is nyomhattunk az ukránok homlokára egy csókot, amiért úgy döntöttek h minket visznek magunkkal a 16közé és nem a Cselzit, aztán meg küldhettük a további cuppanósat annak, aki a leggyengébb Celticet húzta ki a gömbből..

ambrobert 2014.05.02. 17:11:15

@norbi9107: és ki jöjjön? Az egyik legnagyobb kupaspecialista Benitez, aki a BL győztes interrel nem tudott mit kezdeni, a napolival meg a második helyre sem ér oda? Vagy Klopp, akinek volt egy éve, de most elindultak lefele a lejtőn? Aki meg kisújjból behúzza a Scudettot, az menjen? Vagy Ancelotti, aki tényleg tudja, hogy kell kupát nyerni, de egy Scudettoja van a Milannal? Vagy Gardiola, aki még soha nem építkezett, csak megkapta az aktuális legjobb csapatot?

MDaniel98 2014.05.02. 17:21:42

@ambrobert: Elárulom neked,hogy a Dortmund azért "indult meg a lejtőn" mert az egész szezonban 10 sérültjük mindig volt.Majd,ha Conténak 10 sérültje lenne,és abból legalább 7 alapember,kíváncsi lennék,hogy megtudná-e ismételni azt amit Klopp.Mert lényegében Pepét és Vucinic-t leszámítva senkit sem kellett nélkülöznie,addig amíg BL-eztünk(és abban megegyezhetünk,hogy ők nem alapemberek) viszont nemhogy a negyeddöntőig nem jutott el,de a csoportkört sem élte túl,egy lényegesen könnyebb csoportban mint ami a Dortmundé volt.

És arra a kérdésre,hogy kit hoznék,ha Contét kirúgnák én tudom a magam választását:Prandellit.

ambrobert 2014.05.02. 17:32:00

@ggbuffon: ha téveszmékről írsz, nézd át azt is, hogy 1996 óta milyen eredményeket értünk el Európában. Akkor senki nem verte szét a csapatot, most hogy a legnehezebbet megcsinálta Conte, rögtön savanyú a szőlő. Micsoda dicsőséges évek voltak a BL-ben 2003-at leszámítva...az, hogy komolyan felmerül, hogy meghatározók lehetünk, annak az edzőnek köszönhetjük, akit elküldenétek.

konrad66 2014.05.02. 17:32:47

nem Contét fogják kirúgni hanem helyett fog szerintem cserélni Prandellivel

ambrobert 2014.05.02. 17:36:54

@Juventus FC 15: sztárold csak a dortmundot, sehol nem lesznek öt év múlva, tipikus Sevilla. Prandelli meg igazán jó választás, szidjátok a 3-5-2-ért, de a válogatottat ugyanebben a szisztémában játszatja. Semmit nem nyert a Fiorentinával, az is egy érdekes történet, hogy a válogatott edzője lehet, Capello meg az orosz padon ül. Ugyanolyan középszer, mint Spalletti.

MDaniel98 2014.05.02. 17:37:18

@4Evorg: Nekem jó.Hívd Agnellit!:)

ambrobert 2014.05.02. 17:39:16

@ambrobert: mármint Contét szidjátok, de Prandelli ugyanezt játszatja

MDaniel98 2014.05.02. 17:40:09

@ambrobert: 5 év múlva Klopp sem lesz a Dortmundban.Te meg nyugodtan sztárold csak Contét,az 100%,hogy Klopp mérföldekkel jobb edző Conténál,a Dortmund meg még jelenleg jobb a Juvénál.Nézd csak BL-t.

ggbuffon 2014.05.02. 17:42:57

@ambrobert: Juventus volt Conte előtt és lesz utána is..görcsösen ragaszkodni valakihez csak mert jót tett velünk 3éve, miközben szisztematikusan építi le a klubbot...

A kérdés h meghatározók lehetünk-e, valóban Conte miatt merül fel..csak nem egészen úgy ahogy te gondolod

ambrobert 2014.05.02. 17:53:47

@Juventus FC 15: megnéztem volna Kloppot Del Neri után a Juve padján. Az miatt meg én szégyellem magam helyetted, hogy le bírtad írni a mérföldes dolgot.

omlossuti 2014.05.02. 18:00:54

@norbi9107: Nagyon rendes vagy, hogy adnál neki egy szezont egy vérfrissítésen átesett kerettel. ezt úgy gondoltad , hogy miután kicseréltek 4-5 kezdőjátékost 4-5 fiatalra lenne egy pár hete csapatot faragni belőlük?

És akik azt mondjuk a múltból nem lehet megélni azok tévednek,hiszen mi is azt tesszük:)

ambrobert 2014.05.02. 18:01:50

@ggbuffon: szisztematikusan építi le a klubot - láttad már a tabellát? Van egy mondat itt az oldalon, a címer mellett. Olaszul van, nézz utána, hogy mit jelent. Meg annak is, hogy miért mondta valaki, hogy hamarabb lesz meg nekünk a harmadik csillag, mint a két milánóinak a második. Meg annak is, hogy aki mondta, milyen kapcsolatban van a jelenlegi elnökkel. Ha ezt nem érted, akkor nem értesz semmit.

ambrobert 2014.05.02. 18:07:41

@4Evorg: remélem, ez csak vicc, de ha komoly, akkor ne felejtsd el állva tapsolni a roma ultrákat meg a romás Montellát, amikor bajnokként megyünk ki az olimpico gyepére.

MDaniel98 2014.05.02. 18:16:59

@ambrobert: Én legalább realista vagyok,és nem elfogult.

konrad66 2014.05.02. 18:21:19

@ambrobert: válogatottal 3 védőt sokszor csak spanyolok ellen játszatja(eb 2012, konfederációs kupa 0-0) mindig 4 védőt játszatja

juve28adam 2014.05.02. 18:31:23

Megtudom érteni azokat akik szerint Conte-nak leáldozott a csapatnál ,de én úgy gondolom ,hogy adni kellene neki még 1 évet egy jobb kerettel(bár ez a vezetőség feladata lesz) a bizonyításra, ésha így se változik semmi, akkor én is azt fogom mondani ,hogy távozzon. (de egyelőre nem)

str11 2014.05.02. 18:32:25

Várjunk ezzel a vérfrissítéssel,mennyit kap Marotta a zsebébe,kit és mennyiért adunk,tudunk eladni,ebből mennyit forgatunk bele a csapatba.Milyen spílerek tudunk venni...a Conte-féle 3-5-2 be vásárlunk majd?Vagy majd ha nyáron megkérdezik tőle(csak beleszólhat...),hogy lenne egy nagyobb tőke vásárlásra,még is kit látna a gyepen nálunk?Szóval van e az a pénz amiért felhagyna a 3-5-2 vel...a lényeg a következő évet,én még oda adnám neki,viszont ha marad ez a játék+mellébeszélés,mert idén abból többet kaptunk mint jó játékből,akkor zsanér

ambrobert 2014.05.02. 18:37:54

@Juventus FC 15: az, hogy egy háromszoros bajnok edzőnél Klopp mérföldekkel jobb, valóban realizmus. És elfogult is vagyok, hiszen bizonyított 7 év során a Mainz edzőjeként, majd 2008-ban összerezzent az egész labdarúgó társadalom, amikor kiderült, hogy ez a páratlan tehetség átveszi a hatalmas - főleg európai - hagyományokkal rendelkező Dortmundot. Menjen csak egy topcsapathoz, ahol tényleg bizonyítani kell. Moyes és Villas-Boas majd ad neki tanácsokat, hogyan kell új klub után nézni.

Goku06 2014.05.02. 18:44:27

Ha jövőre nem dobbantunk, akkor Conte mehet...
3. éve:
első évben hihetetlen játék, stb..
második évben vállalható játék, BL-ben is tisztes helytállás, emelt fővel való kiesés egy nálunk sokkal jobb csapattal szemben.
harmadik évben pedig csúfos kudarc mind a BL-ben, mind az EL-ben.. a játékosok motivációjának hiánya, könnyelmű meccsek (dánok, törökök, benfica idegenben), csupa magyarázkodás, nézhetetlen 'foci'...
Ha jövőre az ideihez hasonló szezonunk lesz, akkor a vezetőség sem gondolkozna azon hogy maradhat-e Conte...
De egy szar év még belefér egy kezdő edzőnél...
Jövőre azért úgyis jobb lesz.. De azt beismerhetné, hogy idén ő is nagyon sok mindent elbaszott... (persze nyilvánosan nem fogja elismerni, de jó lenne ha belül érezné és próbálna tenni ellene)

Etyekhnuter 2014.05.02. 18:49:03

Sokat olvasgattam a hozzászólásokat és úgy döntöttem, h regelek és én is hozzászólok most már a dolgokhoz:
Conte menjen vagy ne menjen? Az a legegyszerűbb megoldás és a legkézenfekvőbb is ha az olasz hagyományokat szeretné követni a vezetőség, de hát erről szó sincs és nem is volt! Ha Conte elmegy, akkor nem elküldik, hanem ő fog felállni és ez mikor fog bekövetkezni?! Mikor eladják a csapatát és/vagy nem kapja meg azokat a minőségi játékosokat adott posztokra. Ne felejtsétek el, h már nem1* jelezte, h játékosokat kell hozni és beleszólást akar, h kiket szerezzenek meg neki, de egyenlőre semmit sem tudni, h mi lesz nyáron.
Pletykákból pletyka, majd azokból egy kis álmodozás vagy épp bosszankodás, aminek meg semmi értelme. Bár én is nagyon szeretem az üres perceimet akár pletykák olvasásával elütni, de tudom, h minek lehet alapja és minek nem.

ambrobert 2014.05.02. 19:28:29

@Goku06: miért kell nekünk kezdő edző? Azért, hogy a bajnokságban a harmadik helyen végezzen, utána meg kiessen a selejtezőben, aztán megint jöhet az európa liga? Azt se felejtsétek el, hogy a bajnoki címekkel biztos a BL indulás. Tényleg baromi jó lenne a nemzetközi kupára összpontosítani úgy, hogy negyedikek leszünk a bajnokságban. Az induláshoz is kell ám a gyenge, értéktelen, Portugália által is beelőzött olasz bajnokság megnyerése.

babo0410 2014.05.02. 19:33:35

Olvasgatom a hsz-eket, és csak mosolyogni tudok. Itt szokás egy-egy rosszabb eredmény után mindig bűnbakot keresni, és egyes vezetők, játékosok fejét követelni. Ez a blog elég pesszimista tud lenni. De azt azért megsúgom más edző nem valószínű, h 3x-os bajnok lenne. És felmerült, h Kloppnak 10 embere sérült. Ezért ilyen gyenge idén. Erről ki tehet? Conte 3 éve alatt miért nem volt sérüléshullámunk, miközben előtte minden évben dőltek a játékosaink, mint a legyek. És érdekes ha egy általatok zseninek vélt emberről leírja vki, h miért nem tartja annyira nagyra, akkor keresitek a kifogást, Conte-nál meg egyfolytában a hibát találjátok meg. Kicsit érdekes. Más csapatokat, edzőket magasztaltok, a Juvét meg minden alkalommal csak szidjátok. Conte még egy darabig itt lesz, ez biztos. Én már a Juve előtt is imádtam, nagyon örültem mikor jött. És most is örülök, h ő az edzőnk. Valaki nem lesz csak úgy véletlenből 3x-os rekordbajnok. Conte idén az lesz (és nem, nem azért, mert gyenge a bajnokság). És az se véletlen, h Tévez azok után, hogy a Citynél már a visszavonuláson gondolkozott, nálunk újra magára talált. Ahogy Llorente is elég hamar beilleszkedett. Mind köszönhető Conte-nak. De szokásotok, hogy csak a negatívumokat veszitek elő. Pedig Conte mellett több pozitívum áll, mint negatívum. Ne az alapján ítéljük már meg, h idén mit vitt véghez Európában. Tapasztalatlan Conte európai porondon, most kapott egy adag leckét. És ahogy már a Bayern elleni vereségből is sokat tanult (pl Real ellen már 4-3-3-ban játszottunk, még ha Marchisio kényszer szélső is volt, és nem igazán ment neki ott), Úgy ebből az idényből is fog. És a vezetőség is.

MDaniel98 2014.05.02. 19:44:49

@babo0410: Nem gyenge a bajnokság?Ha nem lenne gyenge a bajnokság,akkor valószínűleg a "riválisaink" nem estek volna ki mind a csoportkörben.A Milán egy hulla gyenge(a Barca kivételével 0 csapatokat tartalmazó) csoportból még úgy ahogy továbbvergődött,majd az Atletico bemutatta neki a focit.

MDaniel98 2014.05.02. 19:51:15

@ambrobert: 2X csak megnyerte már a Német Bajnokságot könyörgöm!Idén is csak az a Bayern előzte meg,aki majdnem hibátlan teljesítménnyel abszolválta a Német bajnokságot,és akitől mi nem is olyan régen,talán még emlékszel tükörsimán kaptunk ki.A Dortmundban ahol természetesen nem kell bizonyítani,mert mért is kellene csak játszott egy BL-döntőt!És tudtommal a Dortmund még mindig a BL-ben játszott,amikor mi már készülhettünk az EL-re.Na,ezek után levonhatod a következtetést,ki is a jobb edző,azzal együtt,hogy minden tiszteletem Contéé,de végre megtanulhatná beismerni a hibáit,és nem újjal mutogatni másokra meg mindenkinek beszólni!

NucLeo 2014.05.02. 19:54:57

Azért az,hogy az első évben lehengerlő volt a játékunk,nagyban köszönhető annak,hogy csak a bajnokságban voltunk érdekeltek.Másrészt új stadion,új edző,és a keret is vérfrissítésen ment át.Az,hogy azóta egy helyben toporgunk,szerintem elsősorban nem Conte hibája,hanem a vezetőségé,akik 3 éve nem hajlandóak invesztálni a csapatba.Nyilván Conténak meg Marottának voltak melléfogásaik,de 25 millió eurós keretből ezen a szinten már nem lehet tovább építkezni.3 éve invesztáltak,szintet léptünk,de a nyáron újra mélyen zsebbe kell nyúlni,vagy értékesíteni kell Pogbát.
Conte fix hogy marad,Pirlo 2016-ig hosszabbított,azaz jó eséllyel a 3-5-2 is marad...ez a formáció szerintem életképes lenne továbbra is,ha szereznénk két minőségi szélsőt.Mindkét oldalra.Isla mehet vissza Udinébe,Lichti és Asamoah a padra minőségi cserének.

MDaniel98 2014.05.02. 19:59:35

@NucLeo: Ha már lesz 2 életképes szélsőnk,akkor én a magam részéről a 4-3-3-t szeretnék látni.De ízlések és pofonok.

devil-z 2014.05.02. 20:01:37

Ördögi kör; Conte rotáljon mert fáradt a kezdő de ha Peluso vagy Padoin játszik akkor húzzuk a szánkat. Azt is sokat olvashattuk, hogy Conte szerelme Gio és vucsi, viszont ahogy jöttek jobbak húztak a padra ahogy kell.

Persze rohadt szar a kiesés, meg Conte is lehetne változatosabb taktikailag de én továbbra is úgy gondolom, hogy marotta trehánysága okolható legfőképp mindenért.

Könyörgöm, nézzünk már rá a kispadra, hányinger.. és már hányadik éve? oké, hogy a gyenge Serie A-ban ez elég de ha tényleg több fronton akarunk helytállni akkor komoly erősítés kell.

NucLeo 2014.05.02. 20:05:12

@babo0410: Ez már csak ilyen,az ember hajlamosabb kritikusabb lenni azzal,aki/ami fontos neki.Szerintem itt mindenki tiszteli Contét,és elismerjük az érdemeit.Ha szembejönne velem az utcán,zokogva ugranék a nyakába.A gond csak az,hogy újra és újra elköveti ugyanazokat a hibákat,és látszólag nem tanul belőlük.És ezeket néha igazán arrogáns nyilatkozatokkal fejeli meg.
2 éve sokan úgy gondoltuk,hogy ő lesz az új Lippi,de a nemzetközi szereplése miatt lassan kijózanodunk.De továbbra sincs edzőkérdés,jövőre újra bizonyíthat Conte a BL-ben,remélhetőleg egy fiatalabb,erősebb kerettel.

SoloLaJuve 2014.05.02. 20:15:23

hát barátom,nagy a gond ha elégedett vagy és szerinted nem jogos,hogy nem mi jutottunk tovább.
komoly problémák voltak tavaly európában,és nem tanultál belőlük,idén is ugyanúgy elcsesztél sok mindent.
luxus,hogy neked európa nem ér annyit,mint a bajnokság.

konrad66 2014.05.02. 20:22:14

egyébként Marottának 3 legnagyobb baklövése akiket utálok:
Simone Padoin 4,5 millió euró
Jorge Martínez 12 millió euró
Peluso 4 millió euró
ez 20,5 millió euró(ez nem költjük el akkor megvehetnék simán Eriksent vagy Shaqirit)
(Csatárokon is bukunk Matri,Quagliarella,Vucinic)

ambrobert 2014.05.02. 20:22:44

@Juventus FC 15: a német bajnokság nem erősebb, mint az olasz. Jó a münchen, de az, hogy ekkora előnyük volt, azt is mutatja, hogy a többi csapat hol tart. Conte meg csak a játékosait védi, pont, mint Mourinho. Nyilván nem azt mondja, hogy Lichti nem tudja átvenni a labdát.

MDaniel98 2014.05.02. 20:35:37

@ambrobert: Jó mondjuk az Olasz bajnokságot mi is éppen úgy elvertük,soha nem volt veszélyben a címünk,úgy igazán,és,ha a Romát nem támasztotta volna fel Rudi barátunk a poraiból(majd meglátjuk mi lesz vele),mi is akkor ünnepeltünk volna mint a München,kb..

ambrobert 2014.05.02. 21:08:40

@Juventus FC 15: az lenne az igazi, ha egymás ellen mutathatnák meg, hogy ki a jobb edző. Én megnéznék egy Juve Dortmund döntőt jövőre :)

Shyr Kahn 2014.05.02. 21:26:45

@ambrobert: ++ respekt. Szerintem teljes mértékben jól érvelsz, de mindig van aki az örömben is az ürömöt látja. Hát még ha van egy kis döccenő...

Domonkos Zoltán 2014.05.02. 22:27:40

@ambrobert:
Ma este ahogy olvasgatom a negatív kommenteket hát barátom nálad van a pont!!!Egyetértek amiket írtál.

Táno 2014.05.02. 23:30:24

@NucLeo:
"Azért az,hogy az első évben lehengerlő volt a játékunk,nagyban köszönhető annak,hogy csak a bajnokságban voltunk érdekeltek.Másrészt új stadion,új edző.."

Lehet most is az kellene: Új edző

ggbuffon 2014.05.02. 23:36:33

persze, Marotta a hibás...lol..Padoin és Peluso egyébként kifejezetten Conte kérésére érkezett a pletykák szerint szval nincs miről beszélni

egyébként mindenhol vannak rossz, be nem vált igazolások, de azért tegyük már egylapra azokkal akiket hozott..:

Lichtsteiner: vesztegetjük wing backként miközben az egyik legjobb klasszikus jobbhátvéd, 10M-ért vettük ami a mai életképes játékosok árait tekintve röhej

Barzagli: félmillió euró...

Vidal: 12M volt ha jól emlékszem , mennyiért is adnánk el? Alapvetően nyílván semmi pénzért, de valszeg 70-80M körül lenne a licitára

Pogba: ingyen, mennyit is ér most?

Tevez: 12M, Matrit uennyiért passzoltuk Milánóba..ráadásul úgy h a Citynél sztem minimum a dupláját kereste még a padon is, mint itt és aligha hinném, h ne lett vna más kérője..kérdés?

Llorente: ingyen

Pirlo: ingyen

csak h a csapat húzó játékosait említsük

ja h Mister Conte elfelejtett rotálni márciusig..

szval ne viccelődjünk már, meg mentegessük az edzőt, gyakorlatilag 4hónapja minősíthetetlen és nézhetetlen játékkal és célfutballal állnak ki hétről-hétre, aztán van a pofája azt mondani, h a Benfica nem érdemelt továbbjutást..egy olasz klubtól egyébként is vicces önmagában ilyet hallani, mert itt olaszhonban azért tudják ölni meg csalni a futballt rendesen, de látjuk mi is minden hétvégén

Egy kis önkritika kellett vna, nem ez az önelégült, sértett kisgyerek szerű duzzogás

ggbuffon 2014.05.02. 23:39:06

@devil-z: de minek jönne ide minőségi játékos a padra? Giovinco egész éven mennyi lehetőséget kapott? Vagy a többiek? Hébe-hóba, utolsó 5-10percekre

De ott van példának Caceres is: Barzagli sérüléséig csak 10meccsenként láttuk

Aztán amikor odakerültek, nyílván nem is produkáltak semmit akkora meccshiánnyal semmit...

Bezzeg Padoinnak, ha kell ha nem, folyamatos szereplési lehetőséget kell biztosítani

babo0410 2014.05.03. 00:03:25

@NucLeo: Nekem a kommentekből nem úgy jött le, h Conte felé nagy lenne a tisztelet. Megint elég sokan kirúgnák, meg mindent az ő nyakába varnak, és már sorolgatják, h bezzeg XYZ edzők. Ez nálam nem a tisztelet jele. De lehet te tiszteled Conte-t, de nagyon sokan nincsenek tisztában a tisztelet szó jelentésével. És én látom rosszul, de én kifejezetten azt látom, hogy Conte nem lép kétszer ugyanabba a pocsolyába. Kifejezetten tanul a hibáiból. Egyébként meg nem értem miért kell most hírtelen egyeseknek mindent az ő nyakába varni.

babo0410 2014.05.03. 00:04:31

@babo0410: Mármint lehet én látom rosszul ezt így akartam írni.

Goku06 2014.05.03. 00:13:39

@babo0410: "Conte nem lép kétszer ugyanabba a pocsolyába. Kifejezetten tanul a hibáiból."

A dánok-galata duó után a benfika ellen ugyanabba a pocsolyába lépett conte.. első meccsen minek figyelni, lesz egy visszavágó, majd ott továbbjutunk..
Aztán mindent a körülményekre kellett fogni.. akkor a hó, most a színészkedés..

Az már másodlagos, hogy mi miért nem tettük magunkat jobban oda az első meccseken.. miért?

(de hogy ismételjem magam, remélem Conte nyilatkozatai csak kamuk és ő belül érzi hogy még párszor el kell olvasni a nagy edzők kézikönyvét....)

devil-z 2014.05.03. 01:04:54

@ggbuffon: de minőségi játékos már miért a padra jönne? évek óta nincs épkézláb szélsőnk pl.
Giovinco kapott egy egész szezont bizonyításra, mennyit kapjon még?

tjunior 2014.05.03. 09:43:52

29-12 volt a két meccsen a kapura lövési arány 12-3 a kaput eltaláló lövések aránya...ki nem írta volna látatlanban ezt a statisztikát a párharc előtt? Mert én biztos. Ezekkel a mérkőzés utáni nyilatkozatokkal a helyükön kell bánni, bármilyen meglepő de Conte is ember, aki végtelenül csalódott volt a meccs után. Csak gondoljatok bele, ti milyen idegállapotban voltatok a meccs után, én valószínű csak néztem volna magam elé egy sajtó tájékoztatón.
Ezzel együtt nem szabad elintézni egy vállrándítással az egészet, csak pechünk volt, hiányzott az átütő erő a csapatból. Változtatni kell a pár dolgon, de ne essünk át a ló túloldalára.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása