Pogba: "Aranylabdát akarok nyerni"

A Juventus fiatal középpályása, Paul Pogba nem kis célokat tűzött ki maga elé: el szeretné hódítani az Aranylabdát.

Pogba Paul_gólöröm_4.jpgAz éppen ma 21 éves Pogba még mindig csak karrierje elején van, de már most kulcsszerepe van a Juventus menetelésében.

A francia válogatott játékos hasonló ütemben szeretné folytatni a fejlődést, és célja nem kevesebb, mint a világ legjobbjaként megnyerni az Aranylabdát.

"A legjobbá akarok válni és elhódítani az Aranylabdát" - nyilatkozta a Polip becenévre hallgató középpályás.

"Ehhez azonban még minden területen fejlődnöm kell. Ha elkezdek valamit, akkor abban a legjobb akarok lenni. Sokat kell még érte dolgoznom, de remélem, hogy egy napon elnyerem a Ballon d'Ort."

Az ifjú játékos jól érzi magát Torinóban, és szerinte társai is megfelelő környezetet nyújtanak a fejlődésre.

"Olyan játékosoktól kell tanulnom, mint Buffon, Pirlo és Vidal. Minden a helyén van a Juventusnál, a játékosok pedig éhesek a további sikerekre. A mi stadionunk a legszebb, amelyben valaha játszottam.

Mi olyan különleges a Juvénál? A Buffonhoz, Pirlóhoz és Vidalhoz hasonló játékosok. Boldog vagyok, hogy mellettük játszhatok, mert ők a legjobbak Olaszországban. Tanulnom kell tőlük, ha én is olyan szeretnék lenni, mint ők."

Paul Pogba 2012 nyarán érkezett az Öreg Hölgyhöz a Manchester United csapatától, és hamar belopta magát az emberek szívébe. A játékos a mai nap folyamán ünnepli 21. születésnapját. Boldog születésnapot és sikerekben gazdag karriert kívánunk neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr445861324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.03.15. 12:26:33

Ahhoz nem ilyen hozzáállás kéne, mint mostanában. A flegmaságot is hirtelen el kéne felejteni. Plusz, hajtani kéne öcsi! Akkor tán lehet róla szó.

Trieszt120506 2014.03.15. 13:12:28

Nagyon felpumpálta a média szegény srácot. Szerintem ha egy Toure féle pályát befut, már elégedett lehet.

Tony. 2014.03.15. 13:39:46

@Trieszt120506: Így van. Ezt is belemagyarázták már, pedig valójában semmi esélye nincs rá.

JUVE76 2014.03.15. 14:09:18

Minél elöbb rá kell sózni a Psg-re!!!!

MDaniel98 2014.03.15. 15:45:07

@JUVE76: Egyetértek!Ilyen lehetőségünk még1szer nem lesz,hogy valakiről ennyi pénzt gomboljunk le,mint most a PSG-ről!

JUVE76 2014.03.15. 16:15:28

Vagy a Chelsea- vel lehetett volna egy Pogba = Mata + Lukaku bizniszt összehozni...

Apuleius 2014.03.15. 16:44:34

"Minden szükséges megvan itt a Juventusnál, de az ember folyton csak többet akar."

Ezt hogy érti?

MDaniel98 2014.03.15. 16:49:00

@Apuleius: Riola szerintem szépen taktikázik,és már készíti elő Pogba távozását...

2014.03.15. 16:50:34

@Apuleius: Az nem rossz fordítás? A Juve honlapján ez van: "Pogba: Mi a Juve ereje? Mindig többet akar" (La forza della Juve? Vuole sempre di piú)

Apuleius 2014.03.15. 16:58:43

@Bigvee: Igazad lehet, habár több angol oldalon is így láttam. Ugyanakkor Pogba nem lehet akkora barom, hogy egy szurkolói chat alkalmával ilyet mondjon, így tényleg valami félrefordítás lehet.

Error001 2014.03.15. 17:13:00

@JUVE76: mata nem is a chelsea jatèkosa már!!:D
Pogba lazàn elèrheti azt hogy pàr èven belül megnyerje az Aranylabdàt..nem szabad eladni!! Serie A legértèkesebb jàtèkosa, flegmasága pedig 21 èvesen teljesen természetes:)

JUVE76 2014.03.15. 17:28:05

@Error001: Olvass - Értelmezz : "lehetett volna"

keshudioo 2014.03.15. 17:50:44

@Apuleius: @Bigvee: Közben megnéztem a hivatalos honlapon az angol verziót, ott már így szerepel: "There’s everything in place here and everyone is always hungry for more."
Javítom, köszi az észrevételt. Először én sem nagyon értettem.

Rivendell 2014.03.15. 17:58:27

Pogba soha nem lesz aranylasztis,mert már eleve a posztja is kizárja,sőt a stílusa is,pláne ebben a Messi-Cr korszakban,ahol olyan csapatban kell szerepelned,aminek kinyalja a seggét a média + termelned kell a gólokat,csoda hogy 1talán Suarez képes lépést tartani Cr-el,ismervén a két bajnokság közötti brutális erő egyensúly eltérést,mert angliában sokkal kiegyenlítettebb a bajnokság és inkább kaszálnak le a gyepről,mint spanyolban.

bármibe lefogadom,hogy az Ibra-Suarez páros 1ike se fogja megkapni a lasztit jövőre,pedig amit ők ketten művelnek az emberfeletti idén,Cr fasorban nincs hozzájuk képest...nem csak a gólok számában,de látványban is brutális a két srác,Ibra amilyen csapatjátékos idén..gólpasszok..minden 2. gólja kb Puskás díjas :D

Rivendell 2014.03.15. 18:02:20

részemről ebből is látszik,hogy a mai foci hanyatló félben van,mikor 1 Pogbat így istenítenek és kikiáltják mindennek,akkor a 90-s években minimum 50 fiatalt lehetett volna 1éven belül aranylasztisként vizionálni.

Itt van az,hogy ezek csak celebek,nekik mér semmi se jó csak az aranylaszti,öcsém fogd magad és játssz,élvezd amit csinálsz és ne ilyen agybeteg álmokat kergess,mert a végén elhiszed és azt veszed észre,csak 1 vagy a sok közül és fejben megborulsz

Apuleius 2014.03.15. 18:09:58

@keshudioo: Őszintén szólva a Goal.com-on és a Football Italia-n is úgy szerepelt, ahogy fordítottad (valószínűleg félrefordították), gondolkodtam is, mekkora egy hülye ez a Pogba :-)

keshudioo 2014.03.15. 18:12:29

@Apuleius: Igen, én is a Football Italiás szöveg alapján írtam, az nem szokott gyakran tévedni, s láss csodát. :)

Apuleius 2014.03.15. 18:12:59

Őszintén szólva nem igazán értek itt néhány hozzászólást, szerintem nem kérdés, hogy Pogba fantasztikus tehetség, akiből hamarosan a posztja legjobbja, világklasszis játékos válik. Messze nincs túllihegve a srác.

Más kérdés, hogy azzal egyetértek, hogy a posztja miatt nem valószínű, hogy valaha Aranylabdát kap majd.

Apuleius 2014.03.15. 18:14:20

@keshudioo: Én belefutottam már néhány kapitális baromságba a Football Italia-n (játékosok téves életkora, tárgyi tévedések), már akartam is jelezni Nektek, szerkesztőtársaknak :-) És lőn...

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.03.15. 18:14:51

@Error001: Azért, mert vki 21 éves, nem azt jelenti, h alapban flegmának kellene lennie. Én spec egyáltalán nem voltam az ennyi idősen.
Ez inkább azt mutatja, h kicsit a fejébe szállt a sok dicsőítés és így jön ki nála, h úgy játszik, h "ki, ha nem én?". Csak nem mindig jön be.

danimester1 2014.03.15. 18:44:31

Én meg lottó ötöst!!Barátom vissza kellene venni egy cseppet és nem hagyni hogy a fejedbe szálljon a dicsőség!Akár ő akár Vidal mióta felkapta őket a média egyre rosszabbul teljesítenek magukhoz képest.A lehetőség adott és lehet bizonyítani az EL-ben idén!
@JUVE76: Megnyugtatlak a profit hajhász vezetőség 90%,hogy elengedi.A kérdés csak az hogy hova...
@Kotrevák Kelly: +1,de azért leírtam én is...:-)

devil-z 2014.03.15. 18:48:35

@Kotrevák Kelly: "Azért, mert vki 21 éves, nem azt jelenti, h alapban flegmának kellene lennie. Én spec egyáltalán nem voltam az ennyi idősen." - de utánad is sorban álltak az élklubok? téged is európa egyik nagy tehetségének tartottak? a te neved hallatán is rekordösszegek repkedtek?

Azért álljunk már meg egy szóra. Az ő helyzetét ne hasonlítsd már magadhoz, azért kicsit érthető ha a fejébe szállt a dicsőség. Ez eddig 1-2 flegma mozdulaton látszódhatott meccseken, nyilatkozatok többségében speciel teljesen korrekt a srác, tisztelettel beszél másokról, tudja, hogy fejlődni kell stb. Szerintem még egyáltalán nem áll fent nála a "ki ha én nem" stílus pláne marhaság Balotellihez hasonlítani.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása