Cuadrado ára 30 millió

Cuadrado Juan.jpgA Fiorentina tehetséges szélsője, Juan Guillermo Cuadrado iránt már több klub is kifejezte érdeklődését, így a Bayern München, Arsenal, Juventus, többek között, azonban a játékos ára sokakat eltántoríthat, mivel ez legkevesebb harminc millió euró.

A Sky Sport Italia átigazolási szakértője, Gianluca Di Marzio szerint ezen a  nyáron várhatóan licitháború fog kirobbanni a szélsőért.

A kolumbiai válogatott Cuadrado tegnap este is megcsillantotta tudását a Fiorentina 2-0 arányú Coppa Italia győzelme során, gyönyörű gólt lőtt az Udinese kapujába.

A játékos helyzetét kissé bonyolítja, hogy a firenzeiek csak ötven százalékban tudják magukénak a futballista játékjogát, a játékjog másik fele az Udinese tulajdonát képezi.

A játékos értéke minimum harminc millió euró, így a két klub valamelyikének júniusban ki kellene fizetni tizenöt millió eurót, amennyiben teljes mértékben magához kívánja kötni a játékost.

A kolumbiai iránt azonban már szinte sorállás van, Európa legnagyobb klubjai érdeklődnek iránta, így például az Arsenal, Juventus és Bayern München.

A Fiorentina mindazonáltal meg kívánja tartani Juan Guillerm Cuadradót, és ennek érdekében már meg is növelte a játékos fizetését másfél millió euróra, ami azonban lényegesen kevesebb, mint amit az érdeklődök nyújtani képesek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr85812106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám.84 2014.02.13. 10:24:46

Kíváncsi leszek mire megy majd egymással a két klub nyáron...

tjunior 2014.02.13. 10:33:54

Berardi elé elég felesleges hozni egy 30 milliós játékost

harciretek 2014.02.13. 10:49:04

Nagyon jó játékos, jó korban, a mai viszonyok között ez a 30 millió még reálisnak is tűnik.

keshudioo 2014.02.13. 11:00:59

@harciretek: Reális, de a Juve nem fog ennyit fizetni senkiért. Legalábbis nem mostanában.

venember83 2014.02.13. 11:03:29

@Sandro Corleone: kicsit kulturáltabban, ha kérhetném. Hozzászólásodat töröltem, de megértettük, hogy szerinted nem ér ennyit.

Trieszt120506 2014.02.13. 11:31:44

A 3-5-2 jobb oldalára talán ő lenne legjobb opció. Kb 20 milliót meg is érne.

tibbyjust 2014.02.13. 11:58:53

Előbb kellett volna lecsapni rá. Már késő a kobakot vakargatni Marrotta bácsi, ez elúszott.

Drughi Di Bianconeri 2014.02.13. 12:10:51

Szerintem nyáron viszi az Arsenal.
Nem is értem,mi hogy kerültünk képbe ?
30 M az éréke,akkor az eladási ára 40 körül lenne, nekünk meg főleg.
Kamu,hülyeség,pletyka,nonszensz,anomália stb...
Kár,mert a liga legjobb szélsője,jó korban van, univerzális,technikás és kreatív,ugyanakkor jól ismeri a Calciot is,fizikálisan és taktikailag is rendben van.
Bárhova is megy, jó vétel lesz.

Tony. 2014.02.13. 15:49:32

Személy szerint a büdös életben nem adnék érte 30 milliót. Olyan játékossal meg gyakorlatilag kár is foglalkozni, aki ennyibe kerül. Látjuk, hogy jelenleg 15-nél többet nem nagyon adnak ki senkiért. Fior játékosról még beszélni is felesleges.

Berardit idehozzák majd és kész.

babo0410 2014.02.13. 16:06:00

Szerintem meg az Udinese-vel lehetne bizniszelni. Szerintem keresztbe lehetne húzni a Fior számításait ha okosan csinálnánk, és a felét simán meg tudnánk szerezni az Udinesetől. Pl Isla is visszamehetne hozzájuk.

JUVE76 2014.02.13. 16:46:23

Diamanti kellett volna: 5 milla + Pazienza (amég Berardi felnő a Juvéhoz)

Ádám.84 2014.02.13. 17:14:23

@babo0410: ha jól tudom, a közös tulajdonban lévő játékos felét is csak a másik klub engedélyével lehet eladni, ráadásul a játékjog is a Fiornál van, tehát...

benssz 2014.02.13. 17:18:15

@JUVE76: Pazienza még a tulajdonunkban van? :D az mekkora kutyaütő :D

babo0410 2014.02.13. 17:50:02

@Ádám2000: Nem kell a Fior engedélye, pont ez a lényeg. Mi megegyezünk az
Udinével, hogy megérje visszavenni nekik Cuadrado másik felét, és aztán landol nálunk. Ennyire egyszerű. Ki kell játszani a Fiort.

JUVE76 2014.02.13. 18:05:06

@Juventus FC 15: Paziena-ra gondoltam, azt hittem csak kölcsönadtuk...

Ádám.84 2014.02.13. 18:18:54

@babo0410: így igen, csak az a gond, hogy még így sem szereznénk meg 30 millió alatt - ha igaz, hogy a felét 15 millióra tartják a csapatok - ennyit meg nem fog a Juve kiadni érte.

Goku06 2014.02.13. 18:34:08

30 milliót sosem fogunk mi kiadni érte.

tjunior 2014.02.13. 19:17:04

@babo0410: a másik csapat engedélye kell hozzá, nem lehet kijátszani a Fiorentinát csak megegyezni velük

Apuleius 2014.02.13. 19:34:27

@babo0410: Cuadrado fele játékjoga a Fiorentina tulajdonában áll, mégis hogyan lehetne "kijátszani" őket?

venember83 2014.02.13. 19:42:01

@Apuleius: ki lehet játszani, az Udinese visszaveszi, mintha meg akarná tartani, majd, ha az átigazolás nem lehetséges, akkor nyáron csak kölcsönadja a Juventusnak. Ha az Udinesének nincs meg ehhez a tizenöt milliója, akkor a Juventus biztosítja ezt, amit majd később levonnak az Udinese - Juve játékosmozgáskor. Elviekben megoldható.

Apuleius 2014.02.13. 19:53:12

@venember83: És vajon lenne ember a földön, vagy a Fiorentina vezetőségében, aki ne tudná, hogy mire megy ki a játék? Teljesen irreális ez a forgatókönyv, s nagyjából pont annyiért lenne kivitelezhető, mintha a Juve nyílt kártyákkal játszana.

babo0410 2014.02.14. 00:44:57

@Ádám2000: Nekünk elég a fele is jelenleg. És játékosok átadásával lehetne csökkenteni az árát.

Ádám.84 2014.02.14. 06:56:37

@babo0410:
1. ebbe sosem egyezne bele a Fiorentina,
2. akkor még mindig nem játszana itt és a másik feléről a Fiorral kéne egyezkedni,
tehát szerintem ebből nem lesz semmi, előbb jön Iturbe

Rivendell 2014.02.14. 07:22:51

@Ádám2000: nem kéne a Fiorral egyezkedni,egyszerűen nekünk át kéne utalni a 15millát az Udine részére,meg mehet vissza Isla vagy 1 kicsit rádobni még..5-7.5 milkát

Apuleius 2014.02.14. 07:29:05

@Rivendell: Ez szép, viszont a játékos tulajdonjogának a másik fele még továbbra is a Fiorentináé volna, vagyis meg kellene egyezni a firenzeiekkel is, nem lehet őket kijátszani.

Rivendell 2014.02.14. 07:50:00

nem értem miért kéne velük egyezkedni..50-50%-ban van elosztva a joga..15millát kérne a Fior azért az 50%-ért..ezt a 15millát mi átadjuk az Udinének amit passzolnak a Fiornak,akkor hol akartok ti még egyezkedni velük,mikor képben sincsenek

Rivendell 2014.02.14. 07:50:45

Udine üzletként meg kapna még 5-7.5 milkát,

Ádám.84 2014.02.14. 08:04:33

@Rivendell: az a helyzet, hogy a közös tulajdonban lévő játékosok egyik felét is csak a másik fél engedélyével lehet eladni...

Apuleius 2014.02.14. 08:07:31

@Rivendell: Ezt szépen kifundáltad, de vélhetően az Udinese-nek és a Fiorentinának is lenne néhány szava a történethez. Kapásból életszerűnek tűnik, hogy míg a Fiorentina részét 15 millióért vesszük meg, addig az Udinese felét egy laza 5 millióval kiváltjuk. Az Udinese nem tudja megszerezni Cuadradót, így bármiféle olyan képlet, amely arról szól, hogy az Udinese megvenné a Fior felét, teljesen egyértelműen a Juve beszállásáról szól. Márpedig a Fiorentina nem fogja majd éppen a Juvénak adni legnagyobb értékét (vagy csak nagyon sok pénzért), legyen szó 100%-os vagy 50%-os tulajdonrészről. Ha megszerezzük az Udinese felét, utána meg kell egyezni a Fiorentinával, akik annyit kérnek érte, amennyit akarnak. Nyilván ki lehet játszani ezeket a lapokat, de tekintve, hogy mindenki tudja majd, hogy valójában a Juve a vevő, a végén ugyanannyit fizetnénk majd, mintha nyíltan tárgyalóasztalhoz ülnénk a Fiorentinával. A firenzeiek 50%-ára egyezkedni kell, ezt nem lehet megkerülni.

tibbyjust 2014.02.14. 08:56:10

Én úgy tudom ha nem tudnak megegyezni a felek a vételárról akkor vaklicit dönt!

MdewC 2014.02.14. 09:15:56

Azért nem bánnám, ha jönne! :)

tjunior 2014.02.14. 09:56:08

a madarak azt csiripelik, hogy Conte Cuadradot vagy Cercit akarja, Cercit lényegesebb egyszerűbb megszerezni mint a kolumbiait, Immobile felével lehet üzletelni ( az más kérdés, hogy lehet Cirot nem kellene eladni) a Toroval

Rivendell 2014.02.14. 10:22:45

@Apuleius: nem értem még mindig,hogy jön ide a Fior...nekünk nem az Udine részét kell kiadni 15milla címén. 15milla azon összeg lenne amivel ők mennének a Fior ellen a másik félért,telejsen lényegtelen a történetben,hogy mindenki tudná ki mozgatja a szálakat,mert mit tud tenni a Fior? nem fogadja el a 15-t? ne fogdja,de akkor nekik 1 nagyobb összeget kell fél játékjogért lerakni,ami már nem biztos hogy menne is nekik,ha meg vaklicit még akkor is a 15millát az Udinei küldött "kezébe kell rakni" és meglátjuk kinek ér többer

Rivendell 2014.02.14. 10:23:57

nem kell ezt agyon kombinálni,nézzük meg kinek vastagabb a tárcája és ennyi,vége úgyis ez lesz és nem az,hogy a Fior-Juve kapcsolat milyen

Apuleius 2014.02.14. 10:28:41

@Rivendell: Tekintve, hogy a Fiorentina tulajdonában álló fél játékjog is szükséges Cuadrado megszerzéséhez, a firenzeiek nem megkerülhetőek. A mondandóm lényege ez volt, nem az, hogy Czuadradót lehetetlen megszerezni.
Egészen pontosan annyi borsot törhetnek az orrunk alá, mint mi az ő orruk alá, ha megszereznénk a másik 50%-ot. Értem én, hogy nekimehetünk az ügynek izomból, hogy nekünk úgyis több pénzünk van, de az sok pénzünkbe fog fájni, pontosan ezt írtam eddig is. Nyilván meg lehet szerezni Cuadradót, de kurva drága lenne. Adjuk már szépen össze a feltételezett 15+-os vaklicites árat, plusz azt az összeget, amit az Udinese feléért kellene fizetni. Mikor adtunk utoljára ennyi pénzt bárkiért?

Apuleius 2014.02.14. 10:30:23

@Rivendell: "nem kell ezt agyon kombinálni,nézzük meg kinek vastagabb a tárcája és ennyi,vége úgyis ez lesz és nem az,hogy a Fior-Juve kapcsolat milyen"

Ebben teljesen igazad van, s egyetértek veled, de itt az alapkérdés az volt, hogy a Fiorentina kijátszható-e az ügyben. Márpedig nem kijátszható, legalábbis azt, ha sok pénzért kivásároljuk a tulajdonukat, nem nevezném kijátszásnak.

Rivendell 2014.02.14. 10:37:43

@Apuleius: totál nem értelek

nekünk senkit nem kell megvenni,se felet,se egészet....meg kell egyezni az udinével,hogy ajánljanak 15millát amit vagy elfogadnak,vagy ők tesznek magasabb tétet amikor mi azt mondjuk,hogy oké a tiétek /udine jól jár,mi meg + pénzt húztunk ki a zsebükből/ vagy vaklicit,ahol marad a 15millás tét.

miután kiderült,hogy mi a szitu,akkor átadjuk az udinének a 15millát/ha a fior elfogadta,vagy a vaklicit sikeres lett/ majd kapnak má 1 5 és 7 milla körüli összeget +ban a 15 felett...ez 22milla,hol kapsz olcsóbban ilyen képességű szélsőt? sehol

Rivendell 2014.02.14. 10:38:51

ergo nem mi veszünk elsőnek,mi kivárunk

Apuleius 2014.02.14. 10:46:11

@Rivendell: Azt miért gondolod, hogy az Udinese beéri 5-7 millióval? Ok, hogy jó pajtásaink, meg minden, de azért nem egy nonprofit szervezetről van szó, s gondolom nem retardáltak vezetik a klubot. Tök mindegy ki-kinek fizet leső körben, a valóságban a Juve fizetne mindent. Cuadrado 25-30 millióba biztosan kerülne összességében, s igazad van, egy ilyen játékos manapság ennyit ér (ezt nem vitattam), viszont nem tudom elképzelni, hogy a Juventus ennyi pénzt adjon érte. Aztán remélhetőleg Agnelli rám cáfol majd :-)

tjunior 2014.02.14. 10:51:34

@Rivendell: Mit nem értesz azon, hogy nem tárgyalhatunk semmit hivatalosan az Udinesevel Cuadradoról a Fiorentina beleegyezésével?
Arról nem beszélve, hogy az Udinese nyilván úgy táncol ahogy mi fütyülünk, lerontja a kapcsolatát a Fiorentinával csak, hogy nekünk jó legyen.
A legérdekesebb kérdés, hogy miért érné meg az Udinesenek? Ha jól értem a másik feléért kapna 5-6 milliót? A Fiorentina része meg 15 millió? Az hogy? és akkor az Udinese miért menne ebbe bele? amikor eladhatja Cuadrado felét bármikor a Fionak 15 millióért?
Vagy rosszul értelmeztem és 22ből Cuadrado fele van csak meg? az lenne az évszázad üzlete

Rivendell 2014.02.14. 11:19:27

@tjunior: talán mert amit most bukik azt máson behozza nálunk,vag ymár behozta..Isla stb,gondolom hosszútávú kapcsolat van a két csapat között.

Nektek az hol tárgyalás,hogy valahol találkozok valakivel és azt mondom kapsz 15 millát? vagy már baráti találkozó is tárgyalás? ne vicceljünk már

Rivendell 2014.02.14. 11:21:28

ha így lenne Moggiék már nem akkor buknak meg amikor,hanem már az 1ső esetnél,ha szerintetek ennyire nyomon lehet mindent követni,gondolom az összes adócsaló is megegyezik az állammal,hogy adót fogok csalni

tjunior 2014.02.14. 11:33:44

@Rivendell: figyu most buktok Cuadradon 10 milliót,de majd egyszer talán drágábban veszünk tőletek játékos...nyilván ez így működik, az is erősíti ezt a verziót, hogy valószínű lelkiismeret furdalásuk van Isla miatt...
a többi részét nem nagyon értem

hellan (törölt) 2014.02.14. 12:39:28

Az a baj, hogy hiába vennénk meg Cuadradom felét az Udinese-től 15 misiért, a tetű firenzeiekkel kellene utána dűlőre jutni, hogy melyik csapatban lépjen pályára, mert a vételáráról a Della Valle féle brigáddal felesleges is egyezkedni.
No és ha a hol játsszon kérdésről, ha nincs megegyezés, akkor mehet a vaklicit.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása