Európa Liga: a második kalapba került a Juventus

Európa Liga.jpgA Bajnokok Ligája és az Európa Liga csoportkörének lezárultával kialakult az Európa Liga legjobb harminckét csapatának mezőnye.

Míg a csoportját megnyerő Fiorentina, valamint a halálcsoportban harmadikként végző Napoli az első kalapban, addig az első számú kupától búcsúzó Juventus, valamint a Lazio a második kalapból várja a sorsolást.

Az ugyanazon országból induló csapatok nem kerülhetnek szembe egymással, ahogy azok a csapatok sem találkozhatnak ismét egymással, amelyek a csoportkör során már találkoztak.

Első kalap: Fiorentina, Napoli, Valencia, Ludogorets Razgrad, Salzburg, Rubin KazanyEintracht Frankfurt, GenkSevilla, Lyon, TrabzonsporTottenham, AZ AlkmaarBenfica, Basel, Saktar Donyeck

Második kalap: JuventusLazio, Ajax, Porto, Viktoria Plzeň, Swansea, CsornomorecEsbjergMariborDnyipro DnyipropetrovszkMaccabi Tel-Aviv, Dinamo Kijev, Slovan LiberecBetisAnzsi MahacskalaPAOK Szaloniki

A sorsolást hétfőn 13:00-kor, a svájci Nyonban tartják.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr925689305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord Viktor 2013.12.13. 09:50:12

Bár illene megnyerni ezt a kupát, egy Valencia vagy egy Tottenham könnyen jelentheti a végállomást... Ahogy egy kevésbé motivált Juventust a Saktar vagy egy Benfica is is megtréfálhat. Komolyan kell venni, nincs mese.

Drughi Di Bianconeri 2013.12.13. 10:12:52

Szégyen.Ilyen csapatokkal egy brigádot alkotni. :(
Nem fogjuk komolyan venni, hiába a hazai döntő.
Gondoljatok már bele: a tavalyi EL győztese, a Lokomotiv London kb 8 M eurót kasszírozott az egészért, mialatt mi 65M kaptunk a BL-ből,pedig elődöntőig sem jutottunk, és pürévé vert minket a 8 közt a Bayern.
Egyszerűen anyagilag nem éri meg, presztizse sincs nagyon (tán még annál is jóval kisebb,mint jogelődje, az UEFA-kupa elnyerése jelentett).
Egyetlen haszna talán az lenne,hogy most itt van 4 olasz csapat (a BL 16ban meg 4-4 angol és német...tehát a felét ők adják),lehetne gyűjtögetni a koeff.pontokat,mondanom sem kell,hogy mennyire megdobná az olaszok nemzetközi helyezését,ha az elődöntőben 4 olasz lenne ott....
De nem tudom elképzelni,hogy hajtanánk ott,a BL-t félvállról vettük és szarul játszottunk,pedig ott van respect és suska is jócskán.
Sajnos igaza van sok milanistának abban,hogy a Juve-ban nincs meg a BL-gén.Korábban sem nagyon volt meg,de azért a 90es évek 2. felében jó volt látni,hogy domináltuk Európát és messze a legjobb csapat volt az a Lippi féle gárda,de már akkor is balf@szok voltunk,mert csak 1et nyertünk.Eleve 7döntőből 2őt nyerni,az jókora lúzerség.Nem is nagyon van hasonló Európában,főleg hogy emellé van 31.bajnoki címünk.
Soha nem lesz annyi BL címünk,mint a Milan-nak,Realnak.De jelenleg azt sem látom,hogy mikor lesz nekünk 3.BL győzelmünk...
Tök jó megnyerni egy gyenge bajnokságot, tényleg nagyon felemelő érzés legyőzni a Cagliarit meg az Atalantat (azokat is hígfos unalmas játékkal) a nagyok helyetti férfias,erődemonstráló küzdelem helyett.
Még csak sajnálni sem tudom a Juventust, magunkat szurkolókat igen.Át lettünk b@szva rendesen,ilyen kerettel ilyen csoportból SZÉGYEN továbbjutni,és nem a pechre fogható.Az a Napolinak volt,akik jól játszottak,európai tempoban és taktikával,látványosan,győztek is, 12 pontot szereztek mégis kiestek.Szerintem Ők fogják megnyerni az EL-t,mert Benitez szarik az olasz tradíciókra,Ő imád kupát nyerni és tud is,és alapvetően egy Napolinak nagy dolog az EL-győzelem (ha nem vesszük figyelembe a mostani költekezéseiket,giga fizetéseiket).
Na az még,hogy fog fájni amikor a majmok ünnepelnek Torinoban...

mpite 2013.12.13. 10:40:29

Sajnos már csak az elcseszett olasz mentalitás miatt sem fogják komolyan venni szerintem, ugyanakkor addig simán ki lehetne építeni egy olyan előnyt a bajnokságban, hogy akár a hazai porondon lehetne tartalékolni. Mint minden kupát, ezt is jó lenne megnyerni, de nagyon nehéz út vezet odáig, pedig sokan már készpénznek veszik a hazai döntő miatt. Kevés pénz ide vagy oda, a 10 millió is több, mint a semmi, ezért pedig csak párral több meccset kellene hozni. A szurkolók "kiengeszteléséről" ne is beszéljünk, ez a keret sokkal többre lenne hivatott, mint hogy egy ilyen csoportból egy győzelemmel essen ki.

JUVE76 2013.12.13. 10:42:56

Conte a Bl-ben sem tudta motiválni a csapatot, hát még az El-ben!!!

MyJuve 2013.12.13. 11:25:09

Igazából nincs olyan helyzetbe a mostani Olasz labdarúgás hogy lenézze ezt a sorozatot. A Juvenak is kutya kötelessége 100% nyújtani . Megnyerhetjük egymás után 100 szor is az Olasz bajnokság ha nemzetközi szinten 0 át produkálunk. Úgyhogy hajra hajra !!

Rivendell 2013.12.13. 11:30:49

@JUVE76: 100% kifogunk esni....ez a csapat akkora pofont kapott,hogy a játéktól is elment a kedve szerintem,Conte-nak meg pláne

Lord Viktor 2013.12.13. 11:50:17

Ha az olaszok még valaha fel akarnak zárkózni Európa legjobb 3 bajnokságába, akkor azt idén el kell kezdeni. Mégpedig úgy, ahogy a németek tették, komolyan véve az Európa-ligát, és hozni a pontokat.

bianconeri_2007 2013.12.13. 11:50:52

@Rivendell: conte utál veszíteni, az eddigi komoly vereségeinket mindig pozitív változás követte. de szerintem is a bajnokságra fogunk koncentrálni.

GLB 2013.12.13. 12:28:43

Nehogy a bajnokikra is kihasson ez a kudarc!!!Ott is elég lesz motiválni őket kezde egy Sassuolval!Kíváncsian várom.

JUVE76 2013.12.13. 12:29:31

Azért sajnálok néhány csapatot. Hajtottak, hogy csoportelsők legyenek, hogy minél könnyebb ellenfelet kapjanak és lehet a Juvét kapják...

Ludogorets Razgrad, Salzburg, Rubin Kazany, Eintracht Frankfurt, Genk, Sevilla, Lyon, Trabzonspor, AZ Alkmaar, Benfica, Basel,

JUVE76 2013.12.13. 12:31:36

@Rivendell: Sajnos .....
Amúgy rohadt kiváncsi lennék mivel tüzelné fel a játékosokat Conte egy Juve-Ludogorets Razgrad vagy egy Juve-Trabzonspor meccs elött????

Rivendell 2013.12.13. 12:40:05

@bianconeri_2007: nem szabad elfelejteni,hogy a pofonokat a Seria A küzdelmei során kapta,ahol ez a keret nevetve kell,hogy kiheverjen bármilyen pofont,de sajna nem azért mert bombaerős,vagy atom stabil,csupán maga a mezény jóval gyengébb mint a múltban felvonultatott keretek,ha megnézzük 1 dül a Napoli az aki a múltjához képest ott van ahol volt keretileg,de az összes többi fasorban sincs. Szerintem 1 2000körüli Parma keretben si több potenciál volt,mint most a miénkben,de hogy 1 akkori Fior oda vissza verne minket az fix:D

mpite 2013.12.13. 13:08:26

@JUVE76: Pl, hogy közröhej tárgyává válna a csapat, ha nem nyernek.

JUVE76 2013.12.13. 13:12:06

@mpite: ez biztos meghatna bárkit is....

Rivendell 2013.12.13. 13:17:06

@JUVE76: abban az esetben igen,ha a Napoli nyerné meg nálunk,amúgy kb tényleg senkit nem érdekelne

bianconeri_2007 2013.12.13. 13:41:23

@Rivendell: a bayern elleni égés után is erős sorozatot produkáltunk (igaz fos játékkal). egyetértek, h az ezredforduló olasz bajnoksága erősebb volt, de abban nem vagyok biztos, h a korabeli parma v fior jobb lenne a mostani juvénál. bár nem tudom megítélni, mert azokat a csapatokat nem láttam játszani. sztem a tavalyi volt a mélypont, idén sok csapat erősített, mégis vezetjük a tabellát.

Tony. 2013.12.13. 13:53:59

Egy másik szempont: Maguk a szurkolók is magasról leszarják az egészet, ki se fognak járni az EL meccsekre, ezt tapasztalatból tudhatjuk.
És, ha őket nem érdekli akkor a csapatot miért érdekelné?

Ki kíváncsi a Genk-re vagy a Trabzonsporra? Ahogy írták többen a csapat motivációja sem lesz meg ezekhez a meccsekhez.

Pénzügyileg lófaszt nem ér, hogy sérüléseket, fáradtságot, bajnoki szereplést kockáztassunk.

Ott van az olasz kupa is, amit nem ártana végre megnyerni.

Ami mellette szól, az hogy nemzetközi kupát nagyon régen nem nyertünk és Torino-ban lenne a döntő, valamint mégiscsak vmi apró dicsőség.

Viszont szerintem már a legelején ki fog derülni mi a döntés, mert kisebb összeget fel mernék rá tenni, hogy komoly rotációra számíthatunk ebben a sorozatban és ha kicsit is szorul a hurok a bajnokságban, azonnal kiesünk.

Ugyh én 1-2 körnél többre nem számítok.

Drughi Di Bianconeri 2013.12.13. 14:01:27

Még azt kifelejtettem,hogy azt szeretném, ha itt elsőre a biboldókat(TottenHeim :D) kapnánk.
Akkor kiderül,hogy Conte - és a csapat - komolyan veszi e, vagy sem.
Ha meg kiesünk, mert leszarjuk, inkább essünk ki egy angol felső-közép csapattól.Nagyjából a Shaktar is ez a kategória,de velük már játszottunk tavaly.A Baselre is kíváncsi lennék,jó kis csapat, oda-vissza verték a Lokomotiv Londont,BL 16ot érdemeltek volna a színtelen-szagtalan Schalke helyett.

Type-R 2013.12.13. 14:06:16

Én azért a Juve helyében bepanaszolnám a törököket az UEFA-nál. Tök mindegy, hogy újrajátsszuk-e a meccset -nyilván nem-, de azért adjunk már hangot az elégedetlenségünknek!
Azért szívóznak velünk mostanában, mert nem hallatjuk a hangunkat, nem állunk ki magunkért, csak hallgatunk, mint sz*r a fűben.

Type-R 2013.12.13. 14:07:13

Amúgy az milyen már, hogy előre lehet tudni hova fog támadni a Galata? Újra térfelet kellett volna választani, ez lett volna a fair.

JUVE76 2013.12.13. 14:17:00

@Type-R: Én megb@sznám a Galatát 5 millára plusz 5 meccses stadionbezárásra a sportszerütlenség miatt!!! Páros lábbal tiporták az UEFA FAIR PLAY-t!!!

Type-R 2013.12.13. 14:31:46

@JUVE76: Így van, de azért Agnelliék is elmehetnek a sóhivatalba, ha nem tépik a szájukat. Mi nem az Austria Wien vagyunk, akikkel szórakozhatnak!

bianconeri_2007 2013.12.13. 14:31:50

@Type-R: plusz még az, h bevállalták, h tönkreteszik a saját pályájukat (a továbbjutásból finanszírozható)

mr barna 2013.12.13. 14:51:43

Szerintem az a minimum lenne hogy bajnokság és El meglegyen ezek után...

Györijuventino 2013.12.13. 15:04:40

Komolyna éne venni El-t mind a 4 talpon maradt olasz csapatnak , hogy pontokat gyüjtsünk és zárkozzunk fel és végre megint 4 Bl helyünk legyen!
Mellesleg nagyon kell a nemzetköz rutin a csapatnak , hogy jövöre idei hibákat elkerülve siekresen jususnk tovább Bl-csoportkörökön!
Meg ha nyernénk 3 kupát Bajnoki-Kupa-El nem lenne rossz a vitrinben sem.

2013.12.13. 15:09:09

@Györijuventino: Egyetértek,azért a triplázás nagy fegyvertény lenne még az EL-el is! Nem elhanyagolható az sem,hogy a csapatnak van mit törlesztenie ezután a szégyenletes kiesés után...ha ennek ellenére sem vennék komolyan,akkor meg se érdemlik,hogy a tévé előtt ülve szurkoljunk nekik...

Lord Viktor 2013.12.13. 15:09:23

Azért ha az elődöntőig eljutnánk, nem hiszem el, hogy a szurkolókat nem érdekelné. Meg aztán ha a bajnokikra kijönnek egy szaros Livorno ellen, akkor egy noname külföldi csapat nem érdekli őket? Igenis komolyan kell venni, mert kiváló alkalom arra, hogy nemzetközi rutint szerezzen a csapat.

ambrobert 2013.12.13. 15:15:07

@Drughi Di Bianconeri: a bl gén valóban nincs meg bennünk, de van tippem, hogy miért, ami megmagyarázza az elbukott döntőket, meg a 31 scudettot.

Ahhoz, hogy bajnokságot nyerj, hónapokon keresztül hozni kell az eredményt, egyik meccsre sem pöröghetsz fel, mert aztán kikapsz az utolsótól. Hozni kell a 75-80 százalékos átlagot, de azt stabilan.

Kupákat csak úgy tudsz nyerni, ha felpörögsz 110 százalékra, aztán meg esetleg a bajnokságban kikapsz az utolsótól. Mi arra vagyunk ráállva, hogy folyamatosan hozzuk, amit kötelező, nem megyünk soha a 100 százalék fölé, de nem is esünk le 75-80 százalék alá.

Ez az oka annak, hogy a milan jobb a bl-ben, mint a bajnokságban.

2013.12.13. 15:20:56

@ambrobert: óriási szarban vagyunk,ha ez a teljesítmény nekünk a 75-80%...ha ez valóban így van,ahogy mondod,akkor jobb is,hogy kiestünk a picsába...amit idén a BL-ben nyújtott a csapat,az nem teljesítmény,hanem egy rakás szar,és azzal,hogy a Real ellen volt tartásunk,nagyjából kitörölhetjük a seggünket!

ambrobert 2013.12.13. 15:32:47

@fire06: amit írtam, általánosság volt, ez a bl szezon azon ment el, hogy borzasztó formában voltunk az elején, ami nem mentség, de ha most kezdenénk, az első hely is meglenne. A százalékok nemcsak a teljesítményre, hanem az eredményességre is vonatkoznak, sz.r játékkal senki nem nyert annyi meccset, mint mi, de csak így lehet scudettot nyerni. Nézd meg az arsenalt, évek óta állítólag ők játsszák a legszebb focit, a szezon végén meg bukják a bajnokságot is meg a bl-t is.

Tony. 2013.12.13. 15:35:19

Sajnos azt kell megállapítanom, hogy akik tripláról fantáziálnak meg EL döntőről azok nem ismerik túlzottan az olasz csapatokat, de még a sajátjukat sem nagyon.

Lord Viktor 2013.12.13. 15:58:32

@Tony.: Ha Conténak van egy kis esze, igenis komolyan veszi az EL-t. Nemzetközi kupa, hasznos tapasztalat a csapatnak. Hogy a vezetőség nem lát pénzt benne? Annyi baj legyen, a jelenlegi keret is alkalmas arra, hogy megnyerje. Contén múlik, vele még nem volt a Juve az EL-ben. Az olasz kupát pedig ne vegyük ide, hisz a tét kicsi, az ellenfelek ugyanazok, minek erőlködni?

A többi olasz csapat pedig... a Fiorentina hozzáállása eddig kifejezetten jó, hisz csoportelsőként, veretlenül (5gy,1d) jutottak tovább. Montella nyilván felismerte, hogy nagyszerű lehetőség, ha egy rutinos, erős csapatot akarnak építeni. A Lazio kevésbé volt meggyőző, de ők se kaptak ki, plusz ők a bajnokságban sem szárnyalnak, szóval inkább a formahanyatlásnak tudom be azt is, nem a beleszarásba. Az Udinese valóban szart bele, hisz ők már a selejtezőt sem élték túl. A Napoliról tudom egyedül elképzelni, hogy feladják, mert rámennek a scudettóra (tavaly is kurvára bejött...)
Összegezve az olaszok magukkal b@sznak ki, ha nem veszik komolyan az EL-t. Az is nemzetközi kupa, azt is adja a TV, az a szurkoló, aki szereti a csapatot meg elvárja, hogy nyerjünk valamit, vagy legalább próbáljuk meg. Szóval lehet le fogjuk szarni, de az Conte hülyesége lenne. Az a 8 millió meg lehet kevés, de a 0-nál több. Nyilván szerintem is a scudetto lesz a prioritás, de nagyon csalódnék bennük, ha egy Maccabi Haifa vagy egyéb senkik kiejtenék őket. De még egy Tottenhammal szemben is ciki lenne. Minimum egy döntőt kéne játszani.

Tony. 2013.12.13. 17:32:18

@Lord Viktor: Teljes mértékben elfogadom az álláspontod és abszolút normális hozzáállásnak tartom, de attól tartok, hogy amit te szeretnél vagy elképzelsz az nem találkozik a klub terveivel, legalábbis a tapasztalataim alapján és ha a csapaton végignézek nem ezt gondolnám.

Szerintem sem Conte-t, sem a játékosokat, sem a szurkolókat nem hozza lázba az EL, még azt is el tudom képzelni, hogy az olasz szurkolók az olasz kupa szintjén kezelik, nincsenek is hozzászokva ehhez.

Az olasz EL szereplés meg csalóka, mert ahogy elnéztem az EL színvonalát és az olasz meg más csapatok felállását, stb, 1-2 kivételtől eltekintve ott mindenki úgy kezeli, hogy játszunk lesz ami lesz, sokszor teljesen tartalékosan. Nem csoda hogy sok csoportban erősorrendtől függetlenül össze-vissza verték egymást teljesen valószínűtlen eredményekkel.

Tony. 2013.12.13. 17:38:14

@Lord Viktor: Sajnos annyira komolytalan az a sorozat, hogy nem kevés más európai bajnokságok élcsapatai is beleszarnak, nem csak az olaszok. Ahol egy Frankfurt kieső német csapatként csoportot tud nyerni, ahol a Standard Liege nem nyer 1 meccset sem, ott megkérdőjelezem a sorozat komolyságát.

Lord Viktor 2013.12.13. 18:48:50

@Tony.: Hát én azt is elfogadom, ha mindenki leszarja, és mi nyerünk, csak mert szimplán jobbak vagyunk. :D

MDaniel98 2013.12.13. 18:51:57

Nem fogjuk komolyan venni,én tudom.Addig megyünk ameddig Mottáék bírják.

ToTTy-Juve 2013.12.13. 20:04:57

@Drughi Di Bianconeri: ne gyere már a milánosok által kreállt genetikai szarokkal. Ha azt mondjuk egy Margit, vagy egy MU mondaná, OK. Na de hol van a Milán nemzetközi szinten, pedig ők még csak meg sem járták a SerieB-t. Nem húzták le őket úgy, hogy még mindig építkezni keljen vissza. Jár a pofájuk - meg másoknak is - de ha bele gondolsz, hogy a két 7. hely után 2 évre BL16 között leszünk, akkor nem írtad volna alá, még akkor is, ha tudod, hogy utána nem kerülünk ki a csoportból? Dehogy nem. Akkor DelNeri után szerintem bárki bármit aláírt volna. És tényleg csak 2 szezon ment el, 2 teljes mercato és azóta megvan a hőn áhított 3 arany csillag és végre visszatértünk a nemzetközi porondra. Szar érzés most hogy kiestünk, de 2-3 éve ezt a szitut simán elfogadtuk volna. Sajna nincs olyan pénztárcánk, mint a Margitnak, a Barcának, a Citynek, a PSG-nek, a MUnak vagy a Chelseanek, akik majd minden éven többet áldoznak egy játékosra, mint nekünk az évi költségvetésünk. Mi lassan építkezünk, de ez a Juve. Mindig is ez volt és én ezért szeretem.
Már csak mindössze két gondot kell a csapatnak megoldania, és ez akettő a legnagyobb gond: 1. a "spirito Juve" vissza lett hozva, de gond van a tartósságával. 2. a szurkolók bizalmát 2 év alatt még nem lehetett visszanyerni. Mindkettőnek sajnos az idő az orvossága. És a mai zsoldosoknak áll a világ helyzetben ezt a kettőt a legnehezebb visszaállítani. És nem ekll aggódni, minden év egyre nehezebb lesz. A napolinak sokkal több év kellett ehez, mert Maradona-éra óta sehol sincsenek nemzetközileg. Most s milánnál sincs pénz, de ha új tulajdonosa lesz - és ez valószínű - akkor megint erős lesz. Az Inter sem olyan lesz jövére, mint az idén és ki tudja, mi lesz a Rómával. Egy biztos a jövő év, nehezebb lesz, mint az idei. Nem kell olyan dolgokat leírni, hogy olyan előnyünk lesz a bajnokságban, hogy majd ott pihenünk az EL-re. Baromság. Vért fogunk izzadni az utolsó meccsig, hogy nyerhessünk, és még akkor sem biztos, hogy elég lesz.

Rivendell 2013.12.13. 20:12:59

@ToTTy-Juve: Roma sehol nem lesz anyagilag és keretileg sem,amíg a bank fel,mint többségi tulajdonos felé nem rendezik az adósságot

babo0410 2013.12.13. 20:35:09

Szerintem az EL-t már csak a részvényesek miatt is komolyan fogjuk venni. Hatalmasat zuhantak a részvényeink. Ők szerintem elvárnak ezek után minden olyan sikert, ami növeli a csapat presztizsét. És a csoportkörök alatt azt vettem észre, hogy a Fiornak és a Lazionak se közömbös az EL. Tavaly Moratti kifakadt egy konferencián, hogy az olaszoknak kutya kötelessége a koefficiens pontok miatt komolyan venni az EL-t, és ezt úgy tűnik fel is fogták. Tavaly is addig nagyon jók voltak az olaszok a sorozatban, amíg el nem kezdődtek a sérülések. És szerintem mi se fogunk magasról tenni rá. Lehet anno lesz.rtuk Ferraraval a sorozatot (illetve akkor elég rossz passzban is voltunk) mikor szintén a csoportban zúgtunk ki, vagy Del Nerivel, de az nem is volt ilyen jó csapat. Kutya kötelességünk lenne jól szerepelni, sőt meg is nyerni.

Drughi Di Bianconeri 2013.12.13. 20:37:28

Csak erre reagálnék, mert a többi mondatod valami érthetetlen,fantazmagórák sokaságára épülő katyvasz.
"Na de hol van a Milán nemzetközi szinten, pedig ők még csak meg sem járták a SerieB-t"
A Milan 7 BL/BEK trófeával büszkélkedhet,szemben a mi kettőnkkel,szerintem nem érdemes ezt különösebben magyarázni.Annyit tennék csupán hozzá,hogy hiába vannak tök sz@r formába, hiába egy senkiházi tróger az edzőjük,mégis továbbjutottak egy, a miénktől nehezebb csoportból, egyetlen olasz csapatként.(Az már csak tényleg mellékes,hogy szerintem a Juventus SOHA nem lesz 7szeres BL győztes,amíg lesz futball és BL).

Ezt meg nem tudom mire vagy kinek írod,mert hogy én ennek inverse-érvet nem írtam, az hót' ziher :
"Nem kell olyan dolgokat leírni, hogy olyan előnyünk lesz a bajnokságban, hogy majd ott pihenünk az EL-re. Baromság. Vért fogunk izzadni az utolsó meccsig, hogy nyerhessünk, és még akkor sem biztos, hogy elég lesz. "

ToTTy-Juve 2013.12.13. 21:47:33

@Drughi Di Bianconeri: Soha nem leszünk hétszeres BL-győztesek? Akkor miért ide szurkolsz. Esetleg menj át milánosnak, vagy margitosnak. (ez is csak reagálás és nem kötekedésnek szántam, de egy szurkoló szerintem nem írhat le ilyet).
A tök sz@r formára meg csak annyit, hogy ott a szerencsétlen Chelsea. Hogy is nyerte meg az utolsó BL-jét? Maradjunk annyiban, hogy nem ők voltak az eslyesek, főleg, hogy következő éven megerősödtek, mégis vertük őket. Vagy a Margitot, amit akkor vertünk oda-vissza BL-ben, amikor 7. lettünk a bajnokságban. Valaki szar formával de sok mákkal nyer, más pont ellenkezőleg. Tavaly mi mondhattuk volna amilánosoknak, hogy nincs bennük a gén.
A második részben igazad van, azt tényleg nem te írtad és mivel tényleg úgy jött le az írásomból, hogy igen, ezért elnézést kérek. Feljebb olvastam a te hozzászólásodat és aztán valakiében volt ilyen, ami együtt - meg még néhány baromság - verte ki a biztosítékot nálam. Sajnos egyszerre reagáltam mindenre, ami felgyűlt, ezért folyt össze a dolog.
Na tessék, most megint úgy jön le, hogy kötekszem, de hidd el most is csak egy rész szól neked és nem minden, amit leírtam. De a faxom ki van már attól, hogy mekkora királyok vagyunk egy győzelem után, aztán jön egy pofon és többen mindenkit elmondanak senkiházinak Angellitől Contén át a csapatig. Aki így síránkozik, az menjen Barcásnak. Én szerettem a csapatot a Serie B-ben is, utána is, most is és fogom is. Sem Mottát, sem Grossót, sem laquintát nem senkiháziztam soha és senkit nem is fogok, még ha nem is ide való. Lehet nem mindenki, de én látom a csapaton az elmúlt 2-3 év fejlődését és tényleg "jó úton járunk" még ha közhely is már lassan. A PSG is ugyanazon az éven került arab kézbe, mégsem mondanám, hogy a sok pénzel fényévekkel leelőztek volna. Nem vagyunk még a TOP10 csapatok között, de ha folytatódik ez a fejlődés, akkor ott leszünk, mert egyre közelebb kerülünk. - Na ezt a szurkolói hozzáállást nem látom sajnos itt a blogon sok embernél. Aki nem bízik vagy hisz a klubban, az jobb ha többet le sem ül Juve meccset nézni, elvégre is a remény hal meg utoljára.

2013.12.14. 14:47:42

@ToTTy-Juve: Nincs a te hozzáállásoddal semmi baj,de attól még,hogy valaki nem látja azt a fejlődést,amit te,még ugyanúgy Juve-drukker,mint te vagy...ezek csak vélemények a csapatról,nem befolyásolják azt,hogy igazi szurkoló vagy-e...örülök az optimizmusodnak,tényleg,viszont senkit se lehet kinézni csak azért,mert nem olyan optimista,mint amilyen te vagy!

Rivendell 2013.12.14. 16:04:13

túl nagy fejlődést én sem látok,sőt az 1ső Conte évben volt legjobb a csapat,kimondottan szép focit játszottunk,szinte már már totális letámadásos focit/olasz szinten bizonyosan/,sőt megmerem kockáztatni ha akkor BL-ben lettünk volna,akkor azzal a stílussal elszántsággal simán 8-ban lettünk volna,még ha nincs is volna,viszont az utolsó két év az nálam folyamatos visszafelé fejlődést mutat.

Drughi Di Bianconeri 2013.12.14. 16:04:58

@ToTTy-Juve: Ahhoz képest,hogy nem kötekedésnek szántad, elég jól sikerült kötekedősre venned a figurát ;)

Már ne haragudj,de,hogy jössz te ahhoz,hogy megkérdőjelezd szurkolói mivoltomat ?!
cca.10 éves korom óta vagyok Juventino,szóval nem csak Te éltél át mindent, jót-rosszat a klubbal.
Engedtessék már meg nekem,hogy véleményt nyilvánítsak,hangot adjak az elégedetlenségemnek !
Pont azért,mert ez egy Juve-szurkolói blog (méghozzá a legjobb ;) )
Ez olyan,mintha pl.: a család Rozikáját orrba-szájba dicsérik a szülők, a szomszédok,rokonok,barátok előtt:de valójában tudják és egymás közt ,otthon ki is mondják,hogy: rosszul tanul,rosszul viselkedik,nem is a legszebb stb.
Pont azért vagyunk szvsz.,hogy mindenki elmondhassa a véleményét,esetleg mások véleményével ütközvén: értelmes eszemecserén alapuló vitatkozást folytasson.
Hidd el,ugyanannyira szurkoló vagyok,mint Te,csak én nem vagyok ennyire naiv és optimista,mint Te.
Attól nem lesz valaki nagyobb Juve (vagy bármilyen) szurker,hogy még a fostengerben is az egy szem szalmaszálba kapaszkodva próbálja a jót láttatni és minden happy meg jó flash.

Az egyenesen sértés,hogy ilyenekkel dobálózol,hogy "Esetleg menj át milánosnak, vagy margitosnak"
Kissé gyerekes szvsz.,hogy csak a jót és szépet látja, s ami még rosszabb LÁTTATJA még a sz@rban is, keserű az élet olykor, a valóság meg rideg,továbbá jómagam nem hagyom,hogy mindent lenyomjanak a torkomon és igyekszem nyitott szemmel járni.

Természetesen más társaságokban, más szurkerek közt hihetetlen elfogult vagyok én is, és bármi kapcsán megvédem a Juventust (olyankor még Marchisio is nagy játékos :P ), de szvsz. egymás között mindenki elmondhatja a reakcióját,véleményét nyíltan.
Te nem kulturált módon reagáltál egy mondandómra, megkérlek arra (bár nem vagyok admin),hogy máskor,ha nekem írsz,akkor picit kulturáltabban tedd azt,kevesebb személyeskedéssel !
Köszi és Forza Juve !

ToTTy-Juve 2013.12.15. 12:31:08

@Drughi Di Bianconeri: igen, ahogy látom, tényleg megint sikerült, igazad van. Sorry! :)
De:
1. nem azt mondtam, hogy csak én éltem át minden jót és rosszat, csak azt, hogy 2-3 év alatt nem lehet világverő csapatot építeni a sz.kupacból. Vagyis türelem!
2. én is a csapattal kapcsolatos véleményemet szoktam leírni és a jelen eseten kívül soha nem foglalkozom másokkal itt a blogon
3. tudom, hogy olyan szurkoló vagy te is és más is, mint én...vagyis mégsem, mert páran azért senkiházizzák itt a csapatot - na de ez meg a jó magyar siránkozós mentalitás része (akinek nem inge, nem veszi magára)
4. én sem hagyom, hogy mindent lenyomjanak a torkom, csak hát jelen esetben sz@rt sem tehetek ez ellen, ezért marad a remény...akár az utolsó szalmaszálba is.
5. a "nem kulturált mód"ot viszont én nem értem. Szerintem igazán kulturált voltam annak ellenére, hogy ritka módon kiborultam...de belőlem ez váltódik ki, ha a kedvenc csapatomat ócsárolják, legyen az bármilyen szurkoló, sőt talán egy Juvéstól még inkább... mert hát a család Rozikája akkor is vér a vérből, még ha csúnya, buta és nem érdemli meg a zebra mezt.

Részemről elfogadom az érvelésed. Ha megsértettelek, elnézést kérek - de ismétlem, nem minden neked szólt, csak sok minden összefolyt. Ezt pedig itt most lezárnám, ha megengeded, mivel szerintem a megmaradt kérdésekben nem fogunk dülőre jutni. Forza Juve!

ToTTy-Juve 2013.12.15. 12:47:46

@fire06: értem én, csak hát nem értem ezt a nagy türelmetlenséget. Én sem vagyok elégedett, de itt sok embernek olyan elvárásai vannak, amit sem a milliárdos PSG, sem a City... nem tudott elérni - mi pedig hol állunk még ezekhez anyagilag (a madrid költségvetése nekünk álom, mégsem nyertek jó ideje BL-t ők sem). Viszont egy szurkoló akkor se írjon le olyat, hogy soha nem fogunk BL-t nyerni és főleg - hogy Drughi Di Bianconeri szavaival éljek - ne engedje, hogy egy milános azt nyomja le a torkán, hogy nincs a génjeinkben. (most megint nem kötegszem Drughi Di Bianconeri , csak saját véleményt írok és a veled futtatott eszmefuttatás a legfrissebb bennem, így ebből példálóztam). :)

Drughi Di Bianconeri 2013.12.15. 13:12:45

@ToTTy-Juve: Értem, elfogadom, rendben van.Vitát szakítsuk félbe.Úgysem jutunk dűlőre, máshogy látjuk a dolgot és más a vérmérsékletünk,de ez teljesen természetes.Azért kösz,hogy normális stílusban le tudtad zárni !
Még annyit hozzáfűznék, a 2. kommented miatt,hogy én nem azt mondtam, hogy soha nem fogunk BL-t nyerni, de az,hogy 7 BL trófeát nyerjünk,mondjuk az én vagy a Te életedben,az számomra a lehetetlen kategória.Egyelőre én a 3.nak is nagyon tudnék örülni,főleg,hogy lassan 20 éve nyertünk, illetve 10,5 éve játszottunk utoljára BL-döntőt...

ToTTy-Juve 2013.12.15. 18:53:02

@Drughi Di Bianconeri: még szép, elvégre is juventino ne üssön juventinót, ver minket a sors eléggé. A BL-győzelemhez pedig csak annyit, hogy a jelenkori Juvénak nehéz lenne azt kivitelezni, de nem a játékosok vagy a vezetőség miatt, hanem azért, mert a futball Planitivel és Blattal az élen egy nagy politikából gyúrt hatalmas biznisz. És mivel mi nem nyalunk be, ezért elhúznak minket (pl.: calciopoli). Akkor azt mondták a szakértők, hogy ezt a büntetést a Juve 10 éven belül sem heveri ki. Igazuk volt, de remélem neked nem lesz. Forza Juve!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása