A Juventus a PSG sztárjára pályázik?

Olasz sajtóértesülések szerint a Juventus januárban szívesen kölcsönvenné a Paris Saint-Germain fiatal sztárját, Lucas Mourat a szezon hátralévő részére.

Moura Lucas_Psg.jpgA tehetséges brazil játékos tavalyi érkezése óta nem nyűgözte le a Parc des Princes közönségét, így könnyen lehet, hogy a párizsiak, ha nem is végleg, de kölcsönbe elengedik a középpályást Torinóba.

Ez a transzfer a játékos érdekeit is szolgálná, hiszen jövő nyáron Brazíliában rendezik a világbajnokságot, amin a Moura is szeretne részt venni hazája színeiben. A behívóhoz viszont rendszeres játéklehetőségre van szüksége, amit a Gazetta dello Sport értesülései szerint a Juventus szívesen meg is adna neki.

Azonban nem csak az Öreg Hölgy verseng a játékos kegyeiért, az érdeklődök között ott van a Manchester United is, amely gárda már a Sao Paulo csapatától is szívesen szerződtette volna a futballistát.

Azt is rebesgetik a lapok, hogy az üzlet hátulütője az lehet, hogy a PSG csak abban az esetben engedné el játékosát, ha a jövőben sikerülne megegyeznie a Juventusszal Paul Pogba esetleges átigazolásával kapcsolatban is.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr645649320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabuero 2013.11.22. 14:15:24

beszarnak ha kolcsonvennek a 40 millios moura-t

Györijuventino 2013.11.22. 14:47:24

Moura és Verrati gyerekért azonnal oda adnám Pogbát!!!!

Rivendell 2013.11.22. 15:13:46

ezek tényleg komolyan gondolhatták a 60millát,ha már ezt a srácot is kölcsön adnák csak,hogy biztosan övéké legyen

szerintem eleve ott kezdődik,hogy a PSG fizetné a legtöbbet Pogba-ért,én kancsal helyében hosszútávú üzleti diplomáciát kötnék velük,mert ott mindig lesz ennyi vásárlás után elvágyódó,vagy kevésbé jól teljesítő egyén,akit simán formába lehetne hozni nálunk....

én azt mondanám gyerekek Pogba a tiétek legkorábban nyáron,vagy várjatok még 1évet és láthatjátok zsákbamacska lesz a srác,vagy nem /nem hiszem,hogy besülne nálunk a köv 1.5 évben/ ott van Pastore és Moura 1ik jöhet kölcsönbe,nálunk játszhat eleget,majd jöhet Veratti-Moura/Pastore páros Pogbáért,vagy csak szabni 1árat és azt mondani a tiétek lesz fixen,ti meg mindig ledobjátok hozzánk a felesleget kölcsönbe /akit azért nem akarnak eladni/ mi meg dobjuk fiataljainkat/Persze nem Berardi féle fiatalokat,ők csak legyenek kezdők nálunk/ a Brémához

Rivendell 2013.11.22. 15:18:49

mondjuk én őt csak 1 hirtelen felkapott tipikus brazilnak tartom,valaki látta a PSG-ben? én csak brazil bajnokságban láttam

MdewC 2013.11.22. 16:27:07

Sajnos belső kp-n Pogba pótolhatatlan, főleg annak tükrében, hogy mi lesz a Maestroval.

Cescinho 2013.11.22. 17:42:48

Egy ilyen brazil gyereket nem szabad se olasz, se angol bajnokságba(se németbe) játszatni, a védők kettétördelik...

Rivendell 2013.11.22. 17:55:46

@MdewC: én úgy vagyok vele ami pótolhatatlan az Pirlo és a mélységi irányító poszt,minden más könnyen pótolható csak pénz kérdése,pont hogy az ő posztján lehet talán a leg könnyebben helyettest találni,sok ott a jó játékos,igazából pótolhatatlannak talán Pogbat akkor tartanám ha látnám mi az ami a maximum a srácban ergo ha látnám a jövőt és mondjuk azt látnám 24-5 évesen ott a saját posztján,mint 1 Pirlo,vagy akár Makalele anno a Realban,aki vkp-ként volt az 1ik legfontosabb láncszem

JUVE76 2013.11.22. 18:42:35

@MdewC: Pirlo helyére jönne Veratti. Amúgy sajnos szerintem nem tudnánk megtartani Pogbát, akkor inkább csináljunk egy korrekt üzletet:
1-Pogbáért megkapjuk Veratti-Pastore kettőst + kölcsönbe Mourat.
2-Pogbáért megkapjuk Verattit + 50 millát + kölcsönbe Mourát.

Goku06 2013.11.22. 19:14:26

@JUVE76: Ezek a korrekt üzletek számunkra tényleg nagyon korrektek, de szerintem ennyire nem hülyék a PSG-nél...

Bár ha 60ról indulnak a tárgyalások, akkor még ezek is benne lehetnek a pakliban. Durva lenne az biztos.

Viszont a Moura kölcsönben nekünk mi is lenne a jó? Persze itt lenne fél évet vagy többet is, de aztán megvehetjük 30-40 milláért? Ha meg nem vesszük meg akkor kb kineveltünk egy játékost a PSG-nek azzal hogy 1 évet végigtolt a SerieA-ban és a BL-ben...
Ha opciót kapunk nagyon durván olcsó áron a megvásárlására akkor jó, de nem hiszem hogy arra a posztra egy 40 milliót elköltenénk (és arra a posztra ne is költsünk annyit)

Rivendell 2013.11.22. 19:29:42

@Goku06: Veratti+Pastore szerintem simán benne lehetne a pakliban,csak gondolj bele Pastore olyan 40milla volt talán,aki keveset játszik manapság...Veratti 12-15? nem tudom 60millát sem üti meg,egyik felejtőbe van a csapatnál,másik kibontakozóban,szerintem ha kancsal azt mondja ezek kellenek nekünk és vihetitek,nem pedig a 60 milla akkor lazán bólintanának rá 1et,magát az alap kiadást nem bukná a PSG csak Verati fejlődési értékét

Goku06 2013.11.22. 20:44:33

@Rivendell: hát ebben van valami, viszont én pénzt is szeretnék Pogbából látni, így a 2. opciót vettem inkább figyelembe JUVE76 kommentjéből: Veratti+50 millió.
Pastore szerintem nem kell nekünk, ha kapunk egy nagy összeget a PSG-től, abból olcsóbban is tudunk hasonló szintű játékost venni. Ha már 40M euró értékű játékost akarunk a csapatunkban, akkor ne Pastore legyen az. (őt én max 25M-nek számolnám bele az üzletbe)

MDaniel98 2013.11.22. 21:15:29

@Goku06: Veratti(17,5)+Motta(5 milla)+Maituidi(lejáró szerződésű,8-ért már elengednék)+30=Pogba,és tőlem mehet,abból a 30-ból meg futná egy igazán jó szélsőre is.

Trieszt120506 2013.11.22. 21:33:48

Mocskos jó játékos Pogba, és csak még jobb lesz, de szerintem ő inkább pótolható láncszem, mint Vidal. Egy szemtelenül jó ajánlatért cserébe el kell engedni...

Drughi Di Bianconeri 2013.11.23. 07:29:06

Gyerekek,azért részemről sajnálatos,hogy itt úgy dobálnátok Pogba-t (függetlenül az irdatlan összegtől,amit kaphatnánk érte),mintha egy zsák cement lenne...
Persze nem vagyok naiv,tudom,hogy nem innen fog visszavonulni a mi Polipunk,de jó lenne minél tovább itt tartani.
Úgy nyilvánultok meg róla,mintha minden bokorban lehetne találni egy hasonlót,hát megsúgom,hogy ez nem így van.Posztjának egyik vitathatatlan tehetsége,olyan képességekkel,amelyek tényleg csak keveseknek vannak.
Úgy vélem,hogy a Juventus nem szorul rá arra,hogy kiárusítsa a legjobb játékosait,mint afféle (2013 előtti) olasz Arsenal.Nem nevelőklub vagyunk !
Szomorú lenne, ha erre szorulnánk ahhoz,hogy igazolni tudjunk.
Nem Pogba HELYETT kell valakit venni a jövőre,hanem mellé.

Persze az a helyzet,hogy a PSG azon kevés klubok egyike,ahol nincs felső határ költekezésben,ráadásul már nyáron hangoztatták,hogy innentől franciákat fognak venni, és végül is, ha netán Pogba is Párizsba vágyakozna,nem lehetne vádolni,hogy csak a pénz miatt megy oda.Szerintem a PSG komolyan gondolja ezt a franciásítást,nem lepődnék meg,ha jövő évtől Nasri,Cabaye,esetleg M'Vila (gondolom nem akar Oroszban megöregedni) stb is ott folytatnák (sőt azon se,ha a vb után Scarface is odamenne...).
Tényleg dilemma ez,méghozzá több probléma miatt is:
olvasni lehetett 60 M összegről,márpedig a PSG-t ismerve,akár 80at,sőt mondjuk 2 év múlva 100 M-t is megadnának érte (persze,ha így fejlődik),ami óriási összeg,konkrétan abból minden hiányposztunkat be tudnánk tömni,ráadásul ez a foci történelem egyik legnagyobb üzlete lenne(0 EUR vételár ->80-100M),DE:
1. Marrotta(és a klubvezetés persze) vajon a bevétel mekkora részét fordítaná erősítésekre ?
2. Legyen a teljes összeg: vajon Marrotta képes lenne arra,hogy ne 15 Padoint,hanem 2-3-4 nemzetközi klasszist/szupertehetséget vegyünk,méghozzá évekre ?

Amúgy már a 60 M is irdatlan összeg,egy még mindig csak 20 éves,persze szupertehetséges srácért.Mondjuk ma már átlagosnál picit jobb játékos alapból 40től indul,főleg ,ha fiatal és ez számomra nyilván undorító.
Az említett Lucas-t,aki azelőtt semmit nem bizonyított Brazílián kívül 40ért vették.Azért ez nagy különbség,náluk van a padon egy Pastore,Menez,Lucas...nálunk meg Padoin,Peluso,DC meg Motta :D

Nem értem egyesek,hogy adhatnák oda Verrattiért (meg pénzért) Pogbat.
Csak azért mert olasz és Juve drukker ? (bár ez mondjuk hatalmas pluszt jelent bárkinek is :) )
Szeretem Verrattit és nagyon tehetséges Ő is,de úgy vélem,ha majd a 2 játékost megvizsgáljuk pár éve múlva (függetlenül akkori csapatuktól),bizony Pogba csillaga fog fényesebben ragyogni,egyszerűen mert tehetség és tehetség közt is vannak szintek.
(Csak,hogy hozzak 1 példát: Riquelme egy szenzációs játékos volt,akinek öröm volt nézni játékát,kevés hasonló van a MAI fociban...na de mégsem Zidane volt)
Verrattit amúgy nagyon szeretném nálunk látni,Pirlo utódjaként (bár nekem inkább DDR utódjának tűnik,na nem mintha az rossz lenne ;),csak mégsem Pirlo),de lehetőleg Pogba -és persze Vidal- mellett.

Lucas amúgy egy nagyon gyors,ügyes,technikás -ezek ugye hiányoznak nálunk- gyerek,de most sem ér 40 M,nemhogy mikor vették (brazil hype ugye),érdemes lenne kölcsönvenni,még ha BL-ben nem is játszhatna, bár,ha tényleg ezzel akarnak lekenyerezni Pogba kapcsán,akkor inkább hagyjuk.
Amúgy van abban valami,amit újdonsült barcas trollunk mond: nem nagyon élnek itt meg a Lucashoz hasonló,madárcsontú villámléptű szélsők (sokkal jobban illene a Selecaoban a posztján szereplő Hulk),de a fél év kölcsön pont ennek feltérképezéséhez jó lenne.
Pastore-t nagyon szerettem mikor még a Palermoban játszott,de mióta párizsi lett,szerintem visszafejlődött,továbbá a játéka és a jellem se jó irányba változott: arrogáns és önző,sőt ami még meglepőbb olykor buta a játéka,de ami a legrosszabb,hogy láthatóan motiválatlan,szvsz nem érzi jól magát Párizsban,ezt akár kamatoztathatnánk is.

Ha már FIFA-ztok :D
Nem akarok ellentmondani magamnak,tehát én mindenképpen megtartanám Pogbát,ameddig lehet (és nyilatkozatai alapján egyre inkább úgy tűnik,hogy Ő is így gondolja),de ha a PSG komolyan akarja,akkor:
Verratti + Pastore + előszerződési jog a lejárószerződésű Menezre+ Lucas Digne + még csapjanak hozzá min 30-40 M Eurót :D :D :D

Rivendell 2013.11.23. 08:27:44

@Drughi Di Bianconeri: Az a baj,hogy kénytelenek vagyunk Fifázni,mert 100%,hogy elviszik,ha nem ők,akkor mások,mert ha nem ők akkor valszeg nagyon befutott a srác és nem csak tehetségként lenne emlegetve,ha meg most nyáron majd,akkor meg mert irdatlan összeget,vagy csere + összeg az ajánlat és ha belegondolsz mi pont azok közé tartozunk,akik MÁR nem tehetik meg,hogy hatalmas összegeket visszadobjunk,mert nincs olyan anyagi keretünk,noha hátterünk lenne /Agnelli birodalom és más részvényesek/.Pogba olyan játékos akinek az árából az egész szerkezetet át lehetne alakítani,vagy lehetne érte 2szélsőt és még 1 mélységi irányítót is kérni és így nézve egész egyszerűen már nem szabadna a csapathoz kötni a srácot

Viszont

Ha igaz az Adidas magasabb szponzori díja és tényleg jóval magasabb összegért vennék meg a közvetítési jogokat + kicsit megemelnék a befektetést,akkor maradhatna Pogba és Pogba-Vidal-Marci kp köré lehetne építeni a csapatot 2szélsővel és 1 osztogatni is tudó fiatal sráccal,akkora kiadást nem jelenteni elméletben 3játékos vétele,de ha 1ik bevétel növelés sem sikerük,akkor kényszer őt eladni,mert pótolható poszt

Drughi Di Bianconeri 2013.11.23. 08:44:05

@Rivendell: Úgy látom sajnos hiába koptattam billentyűzetemet eme terjedelmes komment formájában,amit alkottam...legalábbis az utolsó szavad erről tanúskodik: "pótolható poszt".
Most félretéve bárminemű antipátiámat: Marchisio az,aki pótolható, de Pogba nem.Hogy miért ? Marci (és most tényleg tegyük félre a "herceg,Futuro Capitano" egyéb hangzatos,ám teljesítménye függvényében üres frázisokat) egy 28 éves,ún. "szürke-eminenciás",akinek eddig volt 1 értékelhető szezonja,valamint azonfelül néhány kiemelkedő és számos rossz,valamint számtalan szürke meccse.Ennél már aligha lesz jobb,ráadásul a tudását sem tudja maximálisan kamatoztatni,sőt..konkrétan 1 szezon volt az,amikor kezdtem megérteni a Marchisio-rajongókat.
Pogba egy sokkal technikásabb,elegánsabb focista már most,ráadásul 20 éves,egyre csak jobb lesz,továbbá mint fent mondtam, nem terem ilyen képességű focista minden bokorban.Benne megvan az X.Azon a polcon van,mint Wilshere,Götze,Hazard -bár ő már "vénség" a 22 évével:P-,Neymar...Draxler,Isco(?), tehát azon szupertehetséges játékosok közt,akik az elkövetkezendő 10-15 év legnagyobb játékosai lesznek,sőt néhányuk neve akár még azután is hosszú évekig fennmaradhat.Ráadásul a felsoroltak mind támadók(özéppályások),Pogba posztján konkrétan 1et sem tudok mondani hasonló szinten a korosztályból.Picit idősebből se nagyon,vagy ha szerinted annyira pótolható: mondj már légy szíves nem sok,de mondjuk 3 nevet,akivel pótolhatnánk,hosszabb távra és akár megközelíti azt a tudást,amivel Pogba rendelkezik (+ "atmoszféra" a pályán ugye) ezen a poszton/szerepkörben ! (és realitása is van)

Rivendell 2013.11.23. 09:02:48

@Drughi Di Bianconeri: nem ellened szól,hogy most vitázunk kicsit

Nem azért írtam Marcit,hogy köré építés mert nálam ő az aki pótolhatatlan,csupán Pogba-hoz mérten ő az,aki olasz-nem is rossz-szeretik is,viszont érte olyan összeget lehetne kapni amiből nem fogod tudni feltölteni a csapatot minőségi fiatalokkal a szélen és irányítóban

1értelmű melyik a jobb...Pogba

mondjuk én csalódnék ha csak a felsorolt játékosok szintjén lenne/maradna...részemről azok közül csak Hazard az aki kiemelkedik...Neymart én 1 bohócnak tartom

Rivendell 2013.11.23. 09:06:03

Pogbat igazából nem is tudom kihez kéne hasonlítani,mert osztogatóban gyenge,bár tud azt is,kiváló vkp de lövésnél sem suta...olyan xabi alonso nálam,bár nála meg támadóbb felfogású,igaz régebben Alonso is Pool-ban másabb volt,mint most..most szinte natur vkp...Hazardék meg teljesen más poszt,mostani fiatalok közül nem tudnák hozzá hasonló szerepköröst mondani...nekem még Oscar kéne ha mostani fiatalok

Drughi Di Bianconeri 2013.11.23. 09:15:00

@Rivendell: Szerintem semmiféle ellenségeskedés nincs közöttünk,egészséges vita,eszmecsere ez csupán ezzel semmi baj nincs :)
Nem is vettem úgy,hogy Marcit előbbre tartanád,annál értelmesebbnek,realistábbnak ismertelek meg (már amennyire ez lehetséges néhány kommentből kiindulva).

Az utolsó mondatod olvasatán azért én néztem egy nagyot :)
Ha neked pl.: Götze vagy Wilshere nem kiemelkedő képességű és jövőjű játékosok,akkor nem tudom kik azok.Neymar fikázását még meg is értem, őt vagy szeretni vagy utálni lehet.(Ez amúgy szerintem valamennyi nagy egyéniség, nagy zseni privilégiuma szvsz.)
Én magam csodálom Neymar játékát,mozgását és amit a labdával tud,de hát :
De gustibus non est disputandum,ergo ezen nem fogunk összeveszni :)

Rivendell 2013.11.23. 15:39:26

@Drughi Di Bianconeri: lehet csak nálam van magasan a léc vele szemben,de hát nagyon be volt harangozva:)

tudod ami még nagy kérdés....ügynöke,szerintem amint kapnának egy nagy ajánlatot,amiben számára is félre van téve egy szép összeg fix viszi is el a srácot

JUVE76 2013.11.23. 19:46:03

@Drughi Di Bianconeri:
Valahol talán igazad van Pogba eladásával kapcsolatban, de amíg egy kb 60 millás Pogba mellett ilyen 1Ft-os Padoinok rohangálnak - tehát a 2 véglet- addig szerintem mérlegelni kellene a megtartását.
Inkább legyen 2-3 nagyonjó játékosunk (Veratti, Pastore...), mint egy világsztár(jelölt).

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása