Juventus - Galatasaray 2:2

Habár a BL-sorozat előtt Antonio Conte a tavaly megszerzett tapasztalat fontosságát emelte ki, az idei európai menetelés az egy évvel ezelőttihez rendkívül hasonló módon indul, a Juventus két mérkőzés lejátszása után a csoport két gyengébb ellenfelétől mindössze két pontot gyűjtött be.

Drogba Didier_Galata mezben Bonuccival.jpgA vendégek Didier Drogba góljával szerezték meg a vezetést és sokáig változatlan is maradt az eredmény, míg Arturo Vidal és Fabio Quagliarella késői góljai révén a Juventus megfordította a meccset.

Umut Bulut azonban másképp gondolta és másodpercekkel Fabio Quagliarella gólját követően kiegyenlített Torinóban, ezzel nehéz helyzetbe hozva a csoportból való továbbjutást megcélzó olasz bajnokcsapatot.

Antonio Conte meglepő módon nem jelölte a kezdőcsapatba Fernando Llorentét, azonban az első perctől pályára lépett Stephan Lichtsteiner, Andrea Pirlo és Mirko Vučinić.

Roberto Mancini első meccsét a török csapat kispadján egykori csapata ellen játszotta hétfői kinevezését követően, és komoly módosításokat is eszközölt a kezdőcsapat tekintetében, hat új ember lépett pályára csapatában, többek között Albert Riera és Felipe Melo.

A Galatasaray otthoni 6-1 arányú vereségét követően az olasz szakember egy öttagú középpálya mellett döntött, ami számos probléma forrása volt a Juventus számára, akiknek így nem volt más módjuk a szervezett védelem feltörésére, mint a hosszú labdákkal való próbálkozások.

Az első gólt Didier Drogba szerezte meg, az utóbbi két évben remeklő védelem idén már sokadjára követett el óriási hibát: a harminchatodik percben Leonardo Bonucci borzasztóan ért a labdába, a kimozduló Gianluigi Buffon mellett pedig az egykori Chelsea játékos könnyedén gurította a labdát az üres kapuba. 0-1

A félidőhöz közelítve Fabio Quagliarella előtt támadt az esély, amikor a csatár a rövid saroknál próbálkozott, ám Fernando Muslera sikeresen védett.

A Juventus a második félidőben is csak kínlódott, Antonio Conte pedig Fernando Llorente bevetésével próbálta megfordítani a meccset.

A torinóiak próbálkozásait végül siker koronázta, amikor is a hetvennyolcadik percben Fabio Quagliarella elesett Nordin Amrabat mellett a tizenhatoson belül, Arturo Vidal pedig nyugodtan állt oda a büntető elvégzéséhez, amit magabiztosan és erősen be is lőtt a felső sarokba, a törökök kapusa esélytelen volt ezúttal. 1-1

A Galatasaray csapatát megfogta a gól és ezt kihasználták a házigazdák, a nyolcvanhetedik percben Fabio Quagliarella fejelt meg egy tökéletes Andrea Pirlo beadást, így a Juventus szurkolói örülhettek, közelinek tűnt a győzelem. 2-1

A török játékosok nem sokat foglalkoztak a lelátón tapasztalható ünnepléssel, hamar visszarohantak a középkezdéshez, a labdát gyorsan el is juttatták a hazaiak tizenhatosa elé, ahol Didier Drogba lefejelte a játékszert a letámadó Galata játékosok elé, Umut Bulut pedig nem hibázott pár méterre a kaputól, ellőtte a labdát a becsúszó Andrea Barzagli és a Juventus kapusa mellett. 2-2

Carlos Tévez és Fernando Llorente még próbálkozott a meccs utolsó pillanataiban, ám képtelenek voltak ismét fordítani a mérkőzésen, így a Juventus csupán egy ponttal maradt erről a mérkőzésről.

Kezdőcsapatok:

Juventus: Buffon, Chiellini, Bonucci (68. p . Llorente), Barzagli, Lichtsteiner (46. p. Isla), Asamoah, Pogba, Pirlo, Vidal, Tévez, Vučinić (26. p . Quagliarella).

Galatasaray: Muslera, Chedjou, Balta, Kaya (25. p. Zan), Eboue, Melo, Inan, Sneijder (74. p. Bulut), Riera (60. p. Amrabat), Drogba, Bruma,

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr515548596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpite 2013.10.03. 09:08:53

Szerintem a szezon előtt épp ilyen védelmi hibák eshetőségére hívta fel a figyelmet Conte, hogy két megnyert bajnokság után itt bizony már nem lesz akkora a koncentráció. Szerintem egyértelműen ennek az eredménye a sok ilyen amatőr gól, Bonutól kb elképzelhetetlen volt az ilyen hiba az elmúlt két évben. Persze ő is ember, aki hosszú idő után először rontott, kár lenne hibáztatni.

A Galata ugyanazt a bunkerfocit játszotta, amit a kiscsapatok, vagy épp a dánok ellenünk, semmi ötletük nem volt a játékban, egyértelműen egy pontért jöttek, mi pedig majdnem tálcán kínáltunk nekik még két pontot. Nem szeretek ilyet mondani a szeretett csapatomról, de kilátástalan és kreativitást teljesen nélkülöző ez a Juve, messze nem olyan harapósak, mint az elmúlt években. Nem vagyok szakértő, de én a felállásban is hibát látok, de már eléggé elcsépelt téma, hogy beadni szélsők nélkül ne játsszon 3-5-2-t a csapat. A tegnap általam nézett stream amerikai volt, ahol a Juve-témában nem túl szakértő kommentátor nem akarta elhinni, amit lát a szélsőktől, minden egyes rossz beadásnál megjegyezte, hogy ez ilyen szinten elképesztően rossz teljesítmény.

Valamit sürgősen változtatni kell, a helyzetkihasználást elég nehéz edzéseken javítani, a formáció módosítása és a tűz felélesztése Conte elsődleges feladata most szerintem, különben simán benne van a pakliban, hogy a Real Torinóból is 1-6-tal távozik.

GLB 2013.10.03. 09:51:26

A két madridi mecss közül egyet mindenképpen nyerni kell ,mert ha ez nem így lesz akkor nagy valószínűséggel az utolsó körben úgy fogunk utazni a törökökhöz,hogy nekünk 5 nekik 7 pontjuk lesz.Ez nyilván azt jelentené,hogy csak győzelem esetén juthatnánk tovább és valjuk be,hogy ez ott elég kemény feladat főleg ha a mostani formánkat nézzük.
A legnagyobb baj ,hogy én itt számolgatok miközben ez a két meccs simán hozható lett volna ehelyett ismét kellemetlen helyzetbe hoztuk magunkat.És akkor arról kellene beszélni ,hogy ki lesz a csoportelső.Conte hiába mondta,hogy az elmúlt év sokmindenkinek tapasztalatszerzésre lesz jó ez nagyon nem látszott senkin,sőt..
Egyedűl Q de ő már tavaly is nagyon jól nyomta Bl-ben.
Buffon és Chiellini sajna mostanába nem nagyon tudnak hozzátenni az ilyen meccsekhez pedig ez nagyon fontos lenne részükről és nem utolsó sorban elvárható.

GLB 2013.10.03. 09:57:32

De még azt is számolom,hogy ebben a csoprtban 7 pont is elegendő lehet a továbbjutáshoz.

b.tom 2013.10.03. 09:58:23

az hogy védekezni jön fel a pályára ellenünk minden csapat, nem túl jó kifogás. a real, barca, bayern meg hasonló kaliberű csapatok mind ezzel találkoznak meccsről meccsre, mégis meg tudják oldani.
az hogy tevezt be kellett vetni, teljesen érthető, de nem fogom fel, minek kellett az amúgy is gyenge mirko játékához ragaszkodni, amikor épp hogy felépült...csak ellőttünk vele egy cserét.
az utóbbi meccseinkre egy szó illik, szánalmas.

szabo2323 2013.10.03. 10:08:52

Meg tegyük fel ha tovább jutunk kikkel kell majd játszani ha csoport másodikak leszünk mert szinte az összes nagy ágyú csoport első lesz :/ Mert én most semmi jóra nem számíttok :(

Trieszt120506 2013.10.03. 10:09:31

Tavaly még a csatárteljesítményre fogtuk, mostanra szerintem kiderült, hogy a rendszer maga a hibás. A támadó harmadig simán feltudjuk vinni a labdát, ott meg is tudjuk tartani, de ennyi. Ha a széleken épkézláb támadóteljesítményt tudnánk nyújtani, minden sokkal könnyebb lenne. Így csak egy-egy sztárocskánk villanásában bízhatunk. Most pedig, hogy a védelem és Buffon is rendszeresen bénázik, meg vagyunk lőve.

Gyors, cselezni jól tudó, gólerős szélsők (inverted winger) kellenének. (ami természetesen magába foglalja a formációváltást) vagy pedig cselezni és beadni jól tudó wingerek... De hát szerintem ezt már ezerszer leírtuk, minden hozzáértő látja, Torinóban is látniuk kell, mégsem tesznek a javulásért semmit... Kezd elegem lenni ebből a fos játékból, az olcsójános megoldásokból és hogy évente 2-3 nézhető meccset produkálunk...

szabo2323 2013.10.03. 10:25:10

Én azt nem értem akkor mért nem játszunk egy sima 4-4-2 és akkor a két szélső is lehet,hogy nem döglene meg az utolsó fél órába mert futkosnak fel le mint a hülye de érdemlegeset nem csinálnak.

csakajuve111 2013.10.03. 10:32:59

Szerintem az ilyen "kisebb" csapatok ellen nem a felállással van a probléma. Itt a fejekben kell rendet rakni, főleg hátul. Az nem létezik, hogy legyen bárki az ellenfél 50-60-70 százalékos a helyzetkihasználásuk ellenünk. Lassan úgy néz ki, hogy a Toro is csak azért nem rugott gólt, mett nem találta el a kaput...
Egyébként tegnap a 2. gólt 4-3-3-as felállásnál kaptuk. Tehát akkor az sem jó??

mpite 2013.10.03. 10:45:20

@csakajuve111: Szerintem akkor a fél csapat még az ellenfél szögletzászlajnál ünnepelt... Ez is elkerülhető gól lett volna, hátul nem hinném, hogy a taktikai felállással lenne gond, mindig egyéni hibákból kapjuk a gólokat. Tegnap a második gólnál több is volt, ez igaz.

2013.10.03. 10:54:02

Én a tegnapi meccset Conténak és Elkannak ajánlom. Előbbinek azért, mert szerinte a formáció + a játék+ Vucinic jók, utóbbinak pedig azért, mert szerinte a csapatra nem kell pénzt ráfordítani, mert már így is jó...

csakajuve111 2013.10.03. 11:13:24

@mpite: az utolsó bekezdésemet én sem gondoltam komolyan. Természetesen nem gondolom, hogy a hátsó felállással gond lenne. Gond a hátul lévő emberek fejében van talán.
Persze nem végezzük ki úgy az ellenfeleinket, mint a top 4-5 csapat (Bayern,Real, Barca...), de azért, ha hátul nem bohóckodnának a fiúk behúznánjk az ilyen meccseket.
Az a baj, és ez az olasz csapatokra jellemző, hogy nem tudnak felpörögni az ilyen meccsekre. Én azért úgy gondolom, hogy a Reál ellen egy teljesen más motivációval rendelkező csapatot látunk majd.

csakajuve111 2013.10.03. 11:19:03

@Dr. Grant: Én Contét nem bántanám még. Azért emlékszem arra a Capello féle borzasztó erős játékoskerettel rendelkező Juventusra aki sorsdöntő - továbbjutást eldöntő - hazai ismétlem hazai meccsen egy kényelmes 0-0-t játsszon, hogy ezzel kiessünk a csoportból.
Conténél azért sorsdöntő meccseken nem láttuk még ezt a lélektelen, semmilyen játékot. És most a tavalyi Bayern meccseket ne vegyük ide, mert az a Bayern mindenkit megevett korra, nemre, vallási hovatartozásra függetlenül...

ejhaa 2013.10.03. 11:29:03

Előbb vagy utóbb muszáj lesz zsebbe nyúlni,formációt váltani de,hogy ez mikor fog meg történni...remélem már jövőre.Nagyon kéne 2-3 minőségi játékos,most átgondolva 4!Pirlo szerintem nyugdíjba megy az év végén...innen biztosan.
Tudom sokak nem szerették,de tegnap hiányoltam dzsákkerinit...
Olyan mintha egyes játékosok elérték volna a játéktudásukba,azt a bizonyos plafont.Gondolok itt Asamoah,Lichti,Marci-ra(volna még kit sorolni),de egyszerűen a plafon vagy is a 100% nem tudják lerakni a pályára már meccsek(hetek,hónapok?)óta.

Goku06 2013.10.03. 13:42:18

Valahogy nem bánom hogy nem láttam a tegnapi meccset..
3 hetünk van madridig, addig fel kell pörögni, mert onnan pontot kell szereznünk. Valamint bízni a dánokban. 3 hét sok idő, addig még összeszedhetjük magunkat, de mostmár ne áltassuk magunkat azzal hogy minden rendben van és meggyőző a teljesítményünk.. a legfontosabb eredmények nem jönnek, ez pedig nagy gond.

de ez a 2-2 megmutatta, hogy vannak bajok a csapattal, végre talán mindenki elismeri..
és akkor Conte lenyilatkozta, hogy nem tud átállni a 4-3-3ra mert nincs hozzá megfelelő keret?
babo, úgy néz ki, hogy az élet a károgókat igazolja az idei mercato után?
legyen már karácsony, és jöjjön 2-3 új ember

west30 2013.10.03. 16:23:24

Engem igazából az érdekelne hogy ha nincs pénz akkor mi a francért volt szükség az átigazolási szezon elején megvenni Asamoah másik felét,leigazolni Pelusot és Ogbonnat elszórva ezzel a rendelkezésre álló kevés pénzt,ahelyett hogy 1-2 futballistát igazolt volna a Juventus,akik valamiféle erőlelépést jelentenek a csapat számára.

szabo2323 2013.10.03. 17:23:57

@Trieszt120506: Kaseres mehetne hátra meg valamelyik középső közép pályás meg mehet a padra mondjuk a leggyengébb mert ennek nincs értelme sajnos vagy nem sok :/

steven-h (törölt) 2013.10.03. 17:51:37

@Berbatov a Juventusnál folytatja?: Nem vagyok sem szakértő, meg hasonlók, de még így laikusként is látom, hogy ez a 3-5-2 nem megfelelő a csapathoz, és ezt már egy ideje hangoztatom is, Conte lenyilatkozta hogy 4-3-3-hoz meg szerinte nincs emberünk, szerintem van csak az egy hamis 4-3-3 lenne, ami inkább 4-3-2-1...meg egyébként nem kell a slágerfelállásokat nézegetni, nem kell nekem a 4-2-3-1 se, de szerintem ez a keret egy 4-1-2-1-2-höz a tökéletes, és a variációs lehetőségeket is megnöveli... Buffon-Lichti,Bonucci,Chiellini,Ogbonna-Pirlo-Pogba,Vidal-Marchisio-Tevez,Q

Vagy: Buffon-Lichti,Bonucci,Chiellini,Cáceres-Pogba-Vidal,Asamoah-Marchisio-2 csatár

Vagy még akár Marchisio helyett lehet Tevez is, nem is értem miért nem látják ezt Torinóban...Így is általában Vidal meg Pogba jár ki beadni akkor nem mind1 már?!

2013.10.03. 17:52:01

Hát ez valami félelmetesen szar volt...a védelmünk bohóc gólokat kapott,de a Galata védelmét látva azon sem csodálkoztam,hogy a Real hatot rúgott nekik...komoly bajok vannak a csapatnál,és ha Conte nem látja be,hogy változtatni kell,akkor baszhatjuk...
-részemről Asamoah-t minél messzebbre elzavarnám,mert kurva gyenge,nála még Peluso is meggyőzőbb volt,amikor játszott!
-Barzagli idén rengeteget hibázik,csak azért,mert az utóbbi két év bajnokcsapatának oszlopos tagja,még nem garantált a helye,márpedig a fontos meccseken mindig ő játszik és már sajnos nem jól!
-Q nálam alap kezdő,ha Conte továbbra is harmadikként számol vele,akkor elmehet a picsába,mert Vucinic egyrészt sérült,másrészt egy meccstől eltekintve idén is egy rakás szar!
-Át kell állni más felállásra,mert ez így semmire nem jó,én a 4-3-1-2-t tudnám elképzelni valahogy így:Buffon-Lichtsteiner,Bonucci,Chiellini,Peluso-Vidal,Pogba,Marchisio-Tevez-Llorrente,Quagliarella

Goku06 2013.10.03. 18:14:46

én ezeket az általatok beírt felállásokat a szélső védekezés hiánya miatt nem támogatom.. felküldenénk 3 csatárt egyszerre a pályára..
a maradék emberek pedig középen lennének.. a 4 védős felállás két szélsőjén kívül ki lenne a szélen?
egy Real Madrid ellen, ahol Bale és Ronaldo támad a két szélen (a két szélsővédőjükkel kiegészülve)... ezáltal valakinek be kell segítenie a középpálya közepéről. De mivel mindkét oldalon meglenne ez a fölényük, egyszerűen csak gyorsan kéne oldalt váltogatniuk, hogy a középpályáról mindig ki kelljen húzódnia valakinek. Ez pedig a középpálya közepén is az ő fölényüket okozná..

Real ellen 3-5-1-1 kell, a többi felállás szerintem öngyilkossággal érne fel. Nem akarunk területet adni a két szélsőjüknek (és ezzel egyidőben még a védőink számát is egyel csökkenteni)..
A jelenlegi keret tényleg csak papíron alkalmas a többi felállásra. Valamint Ogbonna érkezésével a 4 belsővédőnk tovább erősíti azt, hogy a 3 védős felállás a nyerő. Januárban egykét igazolással át tudnánk térni, de addig szerintem nem. Legalábbis fontos meccseken nem. Olasz kiscsapatok ellen azért meg lehet próbálni, hogy menne-e..

MDaniel98 2013.10.03. 18:24:22

Ilyen produkcióval inkább ne is jussunk tovább.Vidal ismét megmutatta klasszisát,a többiek meg...Kész vicc.

babo0410 2013.10.03. 18:49:20

@csakajuve111: Teljesen egyetértek. 59-41 volt a Javunkra a labdabirtoklás, és valami 27-9 volt a kapura lövés. Nem a felállással van a baj, ha ennyi helyzetünk van. Ha csak 5x találjuk el a kaput, az a nagy hiba. A helyzetkihasználás a fő gond, nem az hogy milyen felállást választunk. Mikor átálltunk 4-3-3-ra, akkor meg Isla ragadt elől. Szólni kellett volna neki, h jöjjön vissza. De valami fejben nem stimmel, mert ennyi hibát az elmúlt két évben nem vétettünk. Amúgy én nem aggódok, mert mindig akkor vagyunk a legjobbak, amikor a legnagyobb a baj. 2008-ban Ranierivel és tavaly is 3X után jutottunk tovább. Még nincs gond, majd hétvégén és főleg a Real ellen meglátjuk, h ki tud-e valamit találni Conte. Szerintem ki fog. Én Vagy Q-t játszatnám (csak mert benne van a gól, de sok minden nem tetszik a hozzáállásában), vagy sokkal inkább Llorentét. Javulnunk kell, főleg a védelemnek.

danimester1 2013.10.03. 20:06:17

Srácok!Sajnos így sikerült,tegyük túl magunkat az egészen!Remélem ez a forma a "szokásos év végi" forma előre hozott verziója.Ha ez nem így van,akkor idén nem számíthatunk semmi jóra.A keretünk már a harmadik éve ugyanaz egy két kivételtől eltekintve.Sajnos Conte nem kapta meg a megfelelő "támogatást" a csapat továbbépítéséhez. Remélem ezután már csak jobb lesz.

steven-h (törölt) 2013.10.03. 21:06:32

@Goku06: Ahogy a 3-5-2-t át lehet variálni védekezésben 5-3-2-re vagy más egyébre, úgy a 4-3-1-2-t, 4-1-2-1-2-t, 4-3-2-1-t stb mind át lehet variálni védekezésben, pl a 4-1-2-1-2 kis átszervezéssel 4-4-2 lehet védekezésben vagy akár 4-4-1-1 is, az nem a felálláson múlik hogy mit hogyan védekezünk le, itt arról van szó hogy támadásban borzalmasan rosszak vagyunk, már már nézhetetlenek, ötlettelenek, hiába a 27 kapura lövés, ahogy Babo is írta, egyszerűen ami működött 1-2 éve a 3-5-2-vel az ma már nem működik, legalábbis nagyon nem akar működni... Lippi féle Juve is támadásban 4-3-1-2 volt míg védekezésben sosem okozott gondot hogy Nedved levédekezi az egyik szélt más meg a másikat, ma sem kisebb tüdejű emberkék szaladgálnak a középpályán.

babo0410 2013.10.03. 21:49:46

@steven-h: Már Conte előtt se ment a góllövés, és mióta itt van Conte ez a nagy gáz. Helyzetek megvannak, csak nem tudjuk belőni őket. 3 éve ez a legnagyobb gáz. Conte erre nem tudott mit kitalálni. Olyan csapatok ellen vagyunk jók, akik nem 10 emberrel védekeznek. Itt lehetne bármi a felállás amíg a helyzetkihasználás nem javul- Illetve amíg fel tudnak állni ellenünk 10 emberrel védekezni. Sajnos a lassú támadásépítés a gondunk.

steven-h (törölt) 2013.10.03. 21:55:56

@babo0410: Igen akkor se ment, de van különbség helyzet és helyzet között is, csak meg kell nézni a 2 éve 4-3-3-as felállás támadásait és lehetőségeit és a mostaniakat...Amíg most a 27 kapuralövésből igazán helyzetnek mondható az 5-6, persze ennek is elég kellene lennie egy mérkőzés megnyeréséhez, addig a 4-3-3-ban 27 kapuralövésből legalább 12 az helyzetnek is mondható volt, nem csak helyzetecskének, ha abban a 4-3-3-ban Tevez a center, vagy akár egy Llorrente aki nem hagy ki 1 évet, akkor már ott sokkal több gólt lőttünk volna.

steven-h (törölt) 2013.10.03. 21:58:01

@steven-h: Jah és még valami, kicsit feltűnő, hogy itt a blogon többen nézhetetlennek nevezik a mostani Juvét a két évvel ezelőttihez, pedig papíron erősebbek vagyunk...akkor hogy is van ez?! Oké, akkor is volt már 3-5-2 a vége felé, annyira nem is tetszett, mint előtte a 4-3-3, de ott még volt kis meglepetés meg ötlet benne, ma már nincs...

Dybala2379 2013.10.03. 22:47:09

először is sziasztok! régóta olvasom a blogot és a kommenteket és most úgy döntöttem, hogy én is hozzászólok már valamihez:)
nos oké, hogy 3-5-2 de ha abból a két szélső játékosunknak( minden tiszteletem Lichtié és Asaé, semmi bajom velük) nem éppen tartozik a támadás az erősségei közé, vagyis inkább azt írom,hogy pl nyáron szóba hoztak minket Nanival aki egy az egyben fel meri vállalni , tud beadni, jól lő stb... de igen tudom 3-5-2ben nem lenne helye csak azt akartam szemléltetni,hogy inkább a szélekre ilyen játékosok kellenének akik felmerik vállalni és akik akár több embert letudnak kötni vagy megverni a szélről indulva esetleg egy jó beadás..de ez ha lesznek ilyen játékosaink szerkezetváltással jár majd.
szóval szélen erőlködünk középen meg nehezen lehet valamit is tenni hisz ha beállnak védekezni ellenünk akkor nagyon leszűkül a terület és épp ezért kéne széthuzni a szélen, meg amit még én látok, hogy nem elég gyors a játékunk..persze nem vagyok szakértő de én igy látom a dolgokat:)
azért bízok a srácokban,hogy az elmult meccsek ellenére végre rátalálnak igazi önmagukra! ne temessük őket hisz sok örömet okoztak az elmúlt 2 évben tudjuk mire képesek..Forza Juve!

devil-z 2013.10.03. 22:54:37

Hosszú idő után most először mondom azt, hogy nem lennék nagyon elkeseredve ha nem jutnánk tovább.

Őszintén szólva a "hivatalos" 3. csillag nekem most többet jelent, minthogy továbbmenjünk egy fordulót és úgy elpicsázzanak, hogy a fülünk is kettéáll.
Mert barmotta ellehetetlenítette az esélyeinket ezzel a bohóc kerettel, konkrétan nincs értelmes csereemberünk de a kezdőből is lehetne dobálni a selejteket, formációváltás ebből adódóan igencsak nehézkes.

Számomra úgy tűnik Conte is elérte a határait ezzel a játékosállománnyal, kiszámítható és sokszor csúnya a játékunk, nem tudunk váratlant húzni, az eddig kiválóan játszó játékosaink is egyre többet hibáznak.

Persze drukkolok a csapatnak de szerintem mindenki látja, hogy egy Barcelonához vagy Bayernhez viszonyítva nagyon nagy a lemaradásunk, minden tekintetben.

Goku06 2013.10.03. 23:49:08

@devil-z: én is gondoltam már erre, hogy egy kieséssel végleg megszabadulhatnánk Marottától, ami jó lenne.

Viszont félő, hogy Conte távozását is jelentené a kiesés (valamint talán Pogbáét is), valamint az anyagi lehetőségeink tényleg szarok lennének (most is azt mondják, csak most nem igaz, de egy kiesés után igaz is lenne)

2013.10.03. 23:53:48

@Goku06: Számomra kisebb ellentmondás,hogy mindenki a tökéletes klubmodellt látja,meg azt,hogy nem halmozzuk az adósságokat meg minden...hát ha a tökéletes klubmodell azt eredményezi,hogy európai szinten ez a bohózat minden,amit el tudunk érni,mert nem vagyunk hajlandók pénzt költeni,akkor gyömöszölje fel a vezetőség a végbelébe a tökéletes klubmodelljét!

devil-z 2013.10.04. 03:26:05

@Goku06: a pénzkiesés miatt nem aggódok, hisz tavaly elvileg igen szép összeget kaszáltunk a BL-szerepléssel mégsem látjuk semmi nyomát.

Conte távozása viszont reális, elvileg csapkodta az asztalt az értelmesebb játékosokért és a nagyobb beleszólásért, érzésem szerint ő is egy kicsit át lett verve.

Apuleius 2013.10.04. 08:43:54

@devil-z: @Goku06:

Hmm, hmm és hmm. Érdekes devil-z felvetése, s több olyan pontja is van, amivel egyetértek, s ami bennem is megfogalmazódott.

Azt hiszem elég sokan vagyunk, akik egy Európában komoly tényezőt jelentő Juventuson nőttek fel, s mivel a legszebb élmények egyike a 96-os BL-győzelem, valahogy zsigeri alapon fájó lenne a kiesés, főleg egy ilyen, nem túl erős csoportból. A BL rengeteg pénzt hozhat, jó lenne, ha idén is legalább addig jutnánk mint tavaly. Ugyanakkor jogos kérdés, hogy vajon történik-e érdemi előrelépés a pénz által?

"minthogy továbbmenjünk egy fordulót és úgy elpicsázzanak, hogy a fülünk is kettéáll."

"Persze drukkolok a csapatnak de szerintem mindenki látja, hogy egy Barcelonához vagy Bayernhez viszonyítva nagyon nagy a lemaradásunk, minden tekintetben.""

Igen, a szerdai Juventust meccs után megnéztem a Manchester City-Bayern összecsapást, s félelmetes volt látni a kontrasztot, fényévekre vagyunk a németektől, belegondolni is rossz, hogy mi történt volna, ha ezen a héten velük találkozunk. Bízom benne, hogy egy továbbjutás esetén a Juventus formába lendül, s tavasszal nem a mostanihoz hasonló, lélektelen és elképzelés nélküli Juve várná az egyenes kieséses szakaszt.

"Számomra úgy tűnik Conte is elérte a határait ezzel a játékosállománnyal, kiszámítható és sokszor csúnya a játékunk, nem tudunk váratlant húzni, az eddig kiválóan játszó játékosaink is egyre többet hibáznak."

Egyre inkább kezdem azt érezni, hogy - játékosállománytól függetlenül - Conte elérte a határait, s innen már nem tudja felfelé vinni a csapatot (ne legyen igazam). Conte remekül motivál, beleveri a csapatba a spirito juvét,de taktikai szempontból azért nem tűnik hatalmas stratégának, márpedig ezeken a BL meccseken az sem ártana.

Marottától szerintem még a kiesés sem szabadítana meg bennünket. Továbbra is azt gondolom, hogy a Juve csapatépítési stratégiájának alap elképzelése jó, de a rendelkezésre álló pénzből lényegesen jobb mercatókat lehetne futni, s ha már irdatlan pénzeket költünk fiatalokra, meg kellene találni közülük azt a néhányat, aki pl. egy senkiházi, fostalicska Padoin helyett odaférhet a csapathoz.

Drughi Di Bianconeri 2013.10.04. 09:52:17

Hogy én is hozzászóljak a meccshez, kicsit túllépve a kezdeti sokkon, melyet a végeredmény okozott:
Igazság szerint én már a 2. félidőt nem néztem, sőt...kb Drogba góljánál elegem lett az egészből és kikapcsoltam az akadozó stream-emet.
Miért? Mert ugyanazt a gyámoltalan, tanácstalan, fantáziátlan, töketlen, eredménytelen stb-stb (lehetne még sorolni a jelzőket) láttam, mint az eddig eltelt 1 hónapban a többi meccsünkön.
Ez valami felháborító,amit nyújtunk immáron hetek óta.
Most az a csúf helyzet állt elő,hogy győzelmi kényszerben találkozunk a Real Madriddal.
Valamennyi Juve drukker(köztük én is) szvsz. megelőlegezte a bizalmat a csapatnak, hogy Madridba már zsebben 6 ponttal megyünk; ehhez képest az van,hogy reálisabb a Galata csoport 2-ikként továbbjut,mint mi ...!
A dánok ellen senki nem lesz olyan pancser,hogy pontokat hullajtson, természetesen rajtunk kívül.Isztambulban pedig, 50 ezer fanatikus török szurkoló előtt nem hiszem, hogy egyszerű lenne győzni, sőt a pontszerzés is remek lenne, főleg az eddigi formánkat elnézve.
Ha a 2 Real elleni meccs alatt nem hozunk minimum 4 pontot, akkor matematikailag sem marad semmi esélyünk a továbbjutásra...ami, mondanom sem kell:óriási blama lenne.
Így is az elmúlt hónap alapján párszor szégyenkeznem kell a Juventus produkciója miatt, rivális csapatok szurkolói körében például.
De ha egy ilyen csoportból nem jutunk tovább, ahol összességében a Realon kívül tőlünk 1 gyengébb és egy no-name, tehát szintekkel gyengébb csapat az "ellenfelünk", akkor nincs is keresnivalónk az európai elitben.Csak akkor nem értem minek áltatták azzal az embert, hogy évek után lehet keresnivalónk, ha nem is a szűk elitben,mert attól fényévekre vagyunk, de mondjuk a tavalyi szintet (negyeddöntő) hozhatnánk.
Elég szomorú,sőt,mondhatni szégyenteljes,hogy a Juventus,amennyiben újabb Scudettot akar ünnepelni, ezzel elérve a "hivatalos" 30-at (és immár teljes joggal felvarrhatja a 3. csillagot a mezre) el kell dobni a nemzetközi szereplést,mert azzal ne áltassa senki magát,hha. netán kiesünk 3. helyen, akkor komolyan vennénk az EL-t,csak azért mert a döntő Torinoban lesz,amiben kb. 10ed annyi pénz van(nyilván sarkított összehasonlítás),mint a BL-ben, nem beszélve a nemzetközi megítélésről.
Vagy ez már előre be lett tervezve az elmúlt 1 hónap után, amiből világosan látszik,hogy 2évnyi szürke homály és színvonaltalanság után sokkal masszívabb,kiegyensúlyozottabb lett az egész calcio, és olyan csapatok is versenyben lehetnek a dobogóért minimum, akiknek európai szereplésük sincs,és amúgy is igen jó úton haladnak ? (Inter, főleg Roma)
Nem értem mi történik mostanság a csapattal.Talán eddig volt elég Conte lendülete ? A játékosaink még mindig dőzsölnek a 2 Scudetton ?
Az azt hiszem tudtuk az elmúlt szezon alapján,hogy Conte nem egy zseniális taktikai forradalmár, de talán már motiválni sem tud,ahogy tette azt eddig oly' ellenállhatatlanul, sikeresen ?
Azt örömmel olvastam, hogy Bonu helyett bejött Llorente, és átálltunk 1fajta "karácsonyfára",ami meglátásom szerint a legkézenfekvőbb lenne,mivel nem igényel olyan posztokat,játékosokat,amilyenek nincsenek nekünk,viszont szvsz. hatékonyabban működhet,nemzetközi színtéren mindenképpen,mint az unalomig ismételt 3-5-2.
Mivel mérgemben kikapcsolva már nem láttam ezt,valaki esetleg írhatna nekem véleményt arról,hogy mennyire működött ez mikor 4-3-2-1ben toltuk az utsó 20 percet ?
Anélkül,hogy láttam volna,szerintem jó lehetett,hiszen Quagliarella ekkor harcolt ki a tizit és ekkor szerzett gólt.

Summa summarum, remélem,hogy ez a szeptember hónap volt az előrehozott Január (amikor ugye rendre szar formánk szokott lenni) és nincs többről szó.
Az elvitathatatlan,hogy az igazán szűk európai elittől fényévekre vagyunk,legfőképpen a csapatunk játéka,de még inkább a mélysége és annak minősége miatt.Értem én,hogy tudatos gazdasági építkezés bla-bla.
De, ha ezen a nyáron kicsit okosabban költünk,vagy Elkann csak 1 kicsit belenyúl a pénztárcájába (vagy abból többet fektet be,amit a BL-ért kaptunk),akkor most nem azon kéne szörnyülködni,hogy,mivan,ha ne adj' Isten: lesérül valaki középről,vagy mi van,ha Tevez-t eltiltják.Vagy,hogy még mindig nincs igazi bal oldali játékosunk,beadni képes,technikás szélsőnk.Támadóközéppályásunk/irányítónk ?
De ha mindehhez még az is társul,hogy erőtlenül,dinamikátlanul,motiválatlanul játsszunk, akkor tényleg hagyjuk az egész európai szereplést a picsába,és vitézkedjünk a Serie Aban.Nyilván szebb feladat,nagyobb kihívás pl.: az Atalanta elleni bajnoki meccs,mint mondjuk az Arsenal/PSG/Barca/Dortmund stb-stb ellen küzdeni a pl:8 közt a továbbjutásért...
Nem vágyakoztam én azon,hogy bármit is komolyabban elérünk európában,főleg a fentiek miatt, meg eleve ha csúcsformában is lenne csapatunk és Conte: Munkás focival nem lehet BL-t nyerni,de ha úgy játszanánk,ahogy szebb napjainkon, legalább megnehezítenénk 1-2 nagy dolgát,szerencsével akár messzire is juthatnánk,de így...nem fogunk!
Forza Juve !

steven-h (törölt) 2013.10.04. 11:17:16

@Apuleius: Egyet értek veled, ez a játékos keret jó, legalábbis egy bitang kezdő 11-et ki lehetne állítani, sajnos mélységben messze vagyunk, és úgy látszik tényleg inkább Conte érte el a határait, de abban nem vagyok biztos, hogy nem tudna továbbfefjlődni, egyszerűen annyira makacs és "ostoba", hogy nem látja be ha valami nem működik, és annál görcsösebben ragaszkodik hozzá. Hangoztatja itt, hogy erre alkalmas a keret, nem, ez a felállás arra alkalmas, hogy a kedvenc játékosait egyszerre pályára tudja küldeni, tavaly is nem taktika miatt álltunk át 3-5-1-1-re hanem azért mert Pogba bevált a jól bevált 3-asából senkit nem akart padra ültetni, ezért helyet csinált mind a 4-nek, ugyanez van a védelemnél is, 4 védőnél Barza Bonu Chiellini hármasból egyik pihenne mindig, mert Ogbonna sztem jobb lenne balbekknek, vagy még oda akár asamoaht is be lehetne tenni...De nem ő ehhez ragaszkodik, be akarja mindenáron bizonyítani hogy neki van igaza, és sajnos lehet, hogy ebbe fog belebukni, én már kezdem azt hinni, hogy anno a 4-3-3-ra is azért álltunk át, hogy Vidalnak helyet csináljon, nem azért mert akkora zseni volt, ami igazából bevált, ez most nem vált be...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3531) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (974) elemzés (40) előzetes (891) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10272) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4336) mercato (4283) nyilatkozat (7686) Olasz Kupa (335) összefoglaló (437) pletyka (4299) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása