Szerkesztők a mercatoról 2. rész

Questionmark.pngKövetkezzen hát szerkesztői verdikt második fele. A szerkesztőség összesített értékelése alapján 6/10 pontot ad a Juventus FC blog Marottának. A részletekért kattintsatok a "tovább" feliratra!

Keshudioo:

Évek óta két poszt van a kezdőben, amin a szurkolók régóta szeretnének nagy neveket látni: csatár és bal védő/szélső. Az elején nem örültem Llorentének, mert szerettem volna végre egy igazán gyors, kreatív, technikás játékost látni a támadó szekcióban, de hamar megbékéltem vele, hisz tudtam: Matri vagy Quagliarella helyére érkezett. Matri távozásával teljesen jó döntés volt a spanyol idehozatala: nyertünk rajta 11 millió eurót és egy Matrinál gólerősebb játékost. Abban mindenki egyetért, hogy Tévez óriási fogás az áráért, hiszen egy rengeteget dolgozó, a pályán jól látó, a kapura veszélyes játékost szerzett Marotta aprópénzért; ezzel nem lehet vitatkozni.

Nem sokkal később jött Ogbonna, aki Olaszországban mindenki szerint nagy fogás; én az érte kiadott milliókat sokalltam annak fényében, hogy a Barzagli-Bonucci-Chiellini látszólag szétrobbanthatatlannak tűnik még ebben a szezonban, rotáció ide vagy oda. Marotta pár nap alatt zavarta le ezt a két igazolást, azt gondoltam, beindult a gépezet, de aztán - bocsánat a kifejezésért - két hónapnyi tökvakarászás következett. Rengeteg fiatalt adtunk-vettünk, akikről csak hosszú távon fog kiderülni, beváltják-e a hozzájuk fűzött reményeket. Egy biztos: jelenleg semelyikük sem a Juventus keretét erősíti, így nem szeretnék értékítéletet hozni velük kapcsolatban, de szurkolok nekik.

A bal szél Asamoah leigazolásával tavaly ideiglenesen megoldódott, de az Afrika Kupa után láthattuk, hogy milyen, ha kipukkan a ghánai lufi; sajnos azóta sem talált magára Kwadwo, így a nyáron újból felröppentek nevek a bal oldalra. Bár Kolarov és Zuniga is elérhető opciónak tűntek a nyár folyamán, egyikük sem érkezett, ami engem kifejezetten csalódottá tett két okból: a) továbbra is a középen akár klasszis teljesítményt is hozni tudó Asamoah fog a szélen szaladgálni hullámzó performanszt nyújtva; b) Marchisio sérülésével és Marrone távozásával igencsak megvékonyodott a középpályánk közepe. Nem csak azért szomorú, hogy nem sikerült Nainggolant leigazolni az utolsó napokban, mert így mindössze 4 játékos jut 3 posztra, hanem mert maga Cellino, a Cagliari tulajdonosa nyilatkozta, hogy megegyezhettek volna a felek, ha nem az utolsó órákra hagyják a tárgyalásokat. Ez egyértelműen Marotta felelőssége csak úgy, mint a majdnem létrejött rémálomszerű csatárkeringő, amelyből egyértelműen vesztesen kerültünk volna ki Quagliarella távozásával és Gilardino érkezésével.

Nem zártunk volna rossz mercatót, ha továbbra is csak a bajnokság lenne a cél, de a vezetőség többször kijelentette, hogy szeretnének a Bajnokok Ligájában is felmutatni valamit, és hogy mennyire vágyik már mindenki a 10 Kupagyözelmet jelentő ezüst csillagra. Nyár végére csak egy Tévezzel lett erősebb a kezdőnk, míg a padra igazoltunk egy 15 milliós védőt és egy 20 milliót érő centert, a hulladék a nyakunkon maradt, a kereten pedig nem sikerült fiatalítani. Jól kezdődött a nyár, és Conte vezetésével megint meglehet a bajnokság (bár több csapat is ott lehet a nyakunkon), de három fronton ez továbbra is kevés lesz, ezért 6/10-et adok.

Type-R:

Előrebocsátom, hogy felemás érzés fog el a mercatoval kapcsolatban. Marotta és kis csapat nagyon beindult a nyár elején, az újságok címlapján volt a Juve az átigazolási hírek kapcsán - teszem hozzá teljesen jogosan. Köztudottan a csapatnak két gyenge pontja van már évek óta. Az egyik természetesen a csatársor (volt) a másik pedig a bal szélső posztja.

Szóval hamar belecsaptunk a lecsóba, Llorente már tudott volt, vele semmi problémám nincs. Nem egy labdazsonglőr a srác, de nagy, erős, jól fejel, valamiért ott van a spanyol válogatottban is. Persze a fejére kell ívelni a labdákat, ami a szélsőinknek nem erőssége... mondjuk bal oldali játékos hiányában ez nehezen is megoldható.
Tévez balhés zseni hírében áll, Conte pedig erőskezű edzőében. Az argentin tudása elvitathatatlan, van benne 3-4 jó év is akár, és ha Conte nem engedi a fejére nőni, akkor nagyszerű párost alkothatnak a flegma montenegróival. Tévez pedig marketingszempontból sem elhanyagolható, hallottuk már, hogy megnőttek a mezeladások miatta.
Ogbonna minőséget képvisel ez sem vitás, Barzagli pótlására pedig sajnos hamarosan gondolni kell. Erre jó lehet a fekete olasz, még akkor is, ha egyértelmű volt, hogy a Toro nem adja nekünk olcsóbban az egyik legjobbját. Eddig a mercato tulajdonképpen hibátlan volt, viszont a 10-es értékelést innen kezdve elfelejthetik a döntéshozók.

Július elejére érkezett három játékos, ahogyan azt Conte kérte is, a felkészülés kezdetére ők ott voltak. Csatárposzt kipipálva, védő megvan. Maradt még a balszélső és a sallang eladása, amire kettő hónap állt rendelkezésre. Ahelyett, hogy ezen dolgoztak Marottáék hangzatosan sejtelmes nyilatkozatokat tettek és nem csináltak semmit. A legnagyobb ballasztok (Motta, Martinez) évek óta a nyakunkon vannak, a méltatlanul mellőzött Ziegler kézről-kézre jár és a felesleges csatárokat is alig sikerült eladni. Innen egyértelmű, hogy Matri volt a leggyengébb láncszem azzal együtt is, hogy végtelenül szimpatikus figura. Visszament a Milanba, win-win szituáció, ezzel is tökéletesen elégedettek lehetünk.

Quagliarella maradása egyrészről örvendetes, technikailag az egyik legjobbunk, akit érhetetlen módon keveset játszat a Mester. Viszont utóbbi tudatában luxus egy ilyen játékos a padon, utolsó csatárként tartogatni. Ezért anyagi és a játékos karrierjét is figyelembe vevő megfontolásból, talán jobb lett volna Gilardinora cserélni, aki vélhetően olcsóbban üldögélt volna a padon. Vagy valamelyik fiatal csatárunk, akikből most már van bőven (Zaza, Berardi, Boakye, Gabbiadini), csak érjen is be valamelyik! Ehhez viszont nem fűzök sok reményt, no nem azért mert ügyetlenek a srácok, hanem egyszerűen nem adunk teret a tehetségeknek. Ez esetben pedig teljesen felesleges üzletelni a fél-harmad-huszonketted játékjogukkal.

Tehát mondhatjuk, hogy az átigazolási gurunk az utolsó 2 hónappal szépen lerombolta azt, amit előtte 2 hét alatt felépített. A utolsó napok dilettáns kapkodása burleszk filmekbe illő, de legalább valami hulladék utolsó senki nem vettük nagy pénzekért, mint azt tettük az elmúlt években. Úgy látszik az egységnyi pénzünket mindenképpen elköltjük, de ha nem tudunk minőségi játékost igazolni, akkor noname arcokat veszünk az utolsó pillanatban. Ha már nem jött minőségi szélső, akkor gondoltuk leigazoljuk Nainggolant, de még ez sem lett volna hülye ötlet, hiszen középen vékonyak vagyunk. De nem sikerült, így ez az ötlet is kudarcba fulladt, amihez hasonló fiaskók szánalmassá és nevetségesség tesz a Juventust.

Ha Marotta presztízse nem teszi lehetővé, hogy az utolsó pillanatban is olyan áron igazoljunk, amit mi szabunk, akkor miért nem kezdték meg a tárgyalásokat Nainggolannal - vagy akármelyik minőségi szélsővel - a nyár folyamán? Azt egyszerűen nem hiszem el, hogy nincs a Juventusnak 12-13 millió eurója egy hiányposzt betöltésére. Se futballszakmai se gazdasági szempontból sem hiszem el és nem is értem, főleg annak fényében, hogy plusz 4,6 millióval zártuk a mercatot.

Summázva: A csatársort megerősítettük, ami mindenképp örvendetes. Hogy miért Ogbonnát vettük meg a hiányposzt, jobbszélső helyett, az talány. Egyszerűen ennek kellett volna lennie a prioritásnak, de üsse kő. Viszont az, hogy a ballaszttól évek óta nem tudunk megszabadulni és utolsó nap kapkodva próbálunk bezsákolni valakit, ráadásul még nem is sikerül, az már elfogathatatlan. Ez még egy középcsapatban sem elfogadható, nemhogy egy elitklubnál. Januárban lehet javítani az osztályzaton, Marotta úr, mert ez így csak erős közepes: 6/10.

Venember:

Alapvetően elégedett vagyok az átigazolási szezonnal, hiszen végre sikerült (eddig legalábbis úgy tűnik) megfelelő csatárt találni Tévez személyében, még ha Llorente továbbra is egy 195 cm nagyságú kérdőjel, bár Matri helyére bőven jó, főleg ingyen, még ha a fizetése lényegesen több is. Legrosszabb esetben télen majd mehet vissza Spanyolországba, valakinek biztos kelleni fog. Szóval a csatár poszt betömése miatt és az alapemberek (Vidal, Marchisio, Pogba, Lichtsteiner) megtartása miatt véleményem szerint sikeresnek mondható ez a mercato. Giaccherini és Marrone elvesztését nem érzem tragédiának, kevés szerep jutott nekik, pótolható játékosok (akár primaverából is talán), még ha előbbi szimpatikus is volt a pályán mutatott küzdeni akarása és pörgése miatt is.

Ami a mercatot kissé beárnyékolja, az egy igazi pozitív meglepetés hiánya. Nem óriási sztárra gondolok, akikért sorban áll a Manchester, Real Madrid stb., hisz ott a középpályán Vidal, Pogba, csatársorban Tévez is jó lesz, előbb-utóbb Ogbonna is minden bizonnyal be fog válni, vannak egyéniségek a csapatban. De ezek az igazolások mind-mind ésszerű döntések voltak, Tévezen kívül senki olyan nem érkezett, aki lényegesen veszélyesebbé tette volna a csapatot, pedig nem ártott volna valamilyen támadó szellemiségű középpályás bármely szélre, balra már sokadjára nem igazolt a csapat, de akár jobb oldalra is jöhetett volna valaki, hiszen kérdés, hogy Pepe mit fog nyújtani egy év kihagyás után. Valamint ne feledjük, hogy két évet követően bizony előfordulhat, hogy lassan kiismerik az ellenfelek a csapat játékát, amire egy új ember, akivel új taktikai elemek dolgozhatók ki, mindenképpen megoldást jelenthetett volna.

Pontszámom ennek megfelelően 7/10.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr275498011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keshudioo 2013.09.07. 19:22:10

A mi posztunk már nem érdekel senkit, mindenki kikommentelte magát az első résznél. :)))

MDaniel98 2013.09.07. 19:43:40

@keshudioo: Tessék!:)Én elolvastam.:)

babo0410 2013.09.07. 20:27:58

Én csak most olvastam el. És még mindig jobb a véleményetek, mint egyes örök károgóknak, akik folyton Marotta bukásáról beszélnek. Szerintem jók leszünk így is, mert Conte tudja mit csinál, van taktikai elképzelése. A tavalyihoz képest tudott újítani a taktikán, felfedezhetőek új elemek a játékunkban. Én is örültem volna még egy játékosnak, de nem sikerült, majd januárban jön. Szerintem Conte a garancia a sikerre, mert nála fontos a taktikai fegyelem. És ez elsődleges szempont a focinál. És Conte láthatóan ért is a taktikákhoz. Ha kell tud váltani. Modern, támadóbb szellemben valósítja meg az olasz focit. Én nem féltem a csapatot. A bajnokság meglesz, a BL meg szem ha idén nem is, de 2 éven belül össze fog jönni. Fokozatosan fejlődünk.

4Evorg 2013.09.07. 21:04:24

@babo0410: Nem Contet kellett értékelni, hanem a mercatot.

venember83 2013.09.07. 21:53:05

@keshudioo: ez van, ha az ember az abécé végére szorul. :)

Goku06 2013.09.07. 22:28:46

@babo0410: de babo, az hogy "majd jön valaki januárban" az a nyári mercato bukását is jelenti egyben, hogy már most látszik hogy valami nincs rendben és kell még valami.. az utolsó 2 hónapban nem csinált Marotta semmit.
még 2-3 héttel a zárás előtt beszélgettem veled ugyanebben a témában, te is azon a véleményen voltál hogy még jön valaki, és azzal Marotta bizonyított volna tényleg.. de így az utolsó 2 hónapi faszverés ténnyé vált, és nem csak háttérben való munkának aminek még lehet eredménye.
Nem értünk el semmit az utolsó hónapokban, eladtunk, de mégsem vettünk.
Többek között amiatt mert a drága félszemű 1 nap alatt akart lezárni egy üzletet..
és szerintem a 5/10 és 6/10-es mercatok egy Juventusnál mindenképpen negatívnak számítanak!

(összehasonlításként, az egyetemen az 50 meg a 60%-os vizsgák a kettest jelentik, nem többet, és Marotta is csak annyit ért el)

ToTTy-Juve 2013.09.07. 23:20:08

Szimpatizálok a véleményeitekkel (elolvastam mindkét részt) és úgy gondlom, nem véletlenül emeltétek mindannyian ki, hogy a csatársor fejlődött, míg a bal szél és az irányító poszt (mármint Pirlo után/helyett) továbbra is kérdéses. Ogbonna ár/érték becslésével is egyet értünk és én is csak remélem, hogy meghatározóvá válik Llorentével együtt.
A fiatalok szereplésével előadott krimi számomra érthetetlen, hiszen milliókat költünk az egyik felükre - sajnos mindig a tehetségtelenebbik felét vásároljuk meg egy-egy tehetségnek, mivel mindig kiderül, hogy nem ütik meg a szintet és mennek a süllyesztőbe. Így viszont feleslegesen verünk néhány millát.
Marotta munkásságának értékelésében már ti sem és az olvasók sem értenek teljes mértékben egyet, viszont senki sem elégedett - leginkább a "ballasztok" c. szappanopera 3. évada miatt. Én is így vagyok ezzel, de ha már nagyon optimistán akarom befejezni a hozzászólásomat, akkor azt mondanám, hogy habár elszomorít, hogy nem tömünk be minden lyukat, de legalább nincs adósságunk és nem adunk annyi pénzt a Guru kezébe, hogy rálicitáljon Bale-re vagy meg tegye Vucinic-t a világ legjobban kereső futballistájává.

babo0410 2013.09.07. 23:25:12

@Goku06: Nem ez azt jelenti, hogy nem lett tökéletes a mercato, mert januárban kellhet valaki, nem azt, hogy megbukott a mercato, még ha te ezt is szeretnéd. Nem bukott meg az a mercato, ait Olaszországban sokan a legjobbnak tartanak. De egy olyan emberrel fölösleges is erről vitatkozni, akinél csak az létezik, hogy Marotta megbukott. De amikor nem tudunk 50-60 millákat költeni minden mercaton, amikor nagyon fontos a fizetési sapka, akkor nem lehetünk telhetetlenek. A mercatonk nem volt tökéletes, de rossznak se mondhatjuk. És szerintem az a baj, hogy itt sokaknak túl magas elvárásaik vannak, csak közben azt nem értik meg, hogy sajnos az olasz foci sokat veszitett a vonzerejéből, és az olasz csapatok anyagilag a calciopolival sokat vesztettek. Pláne mi. Ezt egyik napról a másikra helyreállítani nem lehet. És sajna 5 évig Secco ámokfutást kellett elviselni. Pedig az akkori vezetés azért lett kinevezve, hogy a klubot helyre rakják anyagilag. Nem jött be, mert egy fontosat elrontottak. Olyan személyt raktak az elnöki székbe, akinek gőze nem volt a fociról. És most ennek az 5 évnek a levét isszuk. Pedig ha akkor Agnelli és Marotta kerül oda, biztosra veszem, hogy most nem kéne így meghúzni a nadrágszíjat, és kevesebb lenne az elégedetlenkedő a mercato végén. De ez majd lesz jobb is. Csak türelmesnek kell lenni. Conte felfogta, hogy még idő kell amíg bárkit le tudunk mi is igazolni.

Goku06 2013.09.07. 23:44:35

@babo0410: én egészen az idei nyárig "védtem" Marottát, és nem voltam Marotta munkássága ellen. Úgy gondoltam, hogy az idei lesz a vízválasztó, ami megmutatja, hogy Marotta milyen szinten is van.. bizakodó voltam..
de a jelenlegi csapat és az elvárások már Marotta szintjén túl vannak. Ő olaszországban szépen tud igazolgatni, össze tud rakni egy bajnokcsapatot, de a következő lépcsőfok európa felé vezet, ami nem az ő terepe.

a pénztelenségről annyit, hogy ennyi elköltött pénzből jobbat is össze lehetett volna hozni.
az elvárásainkról pedig annyit, hogy idén még 1 igazolással elérhető (amolyan majdnem papírforma) közelségbe kerülhetett volna egy BL döntő..
ehelyett mi inkább azt mondtuk hogy jólvan, mi csapatot építünk, ne türelmetlenkedjünk, ráérünk jövőre megerősíteni úgy a csapatot, hogy európai szinten is esélyesek legyünk..

egy viszonylag olcsó Kolarov (vagy hasonló áron bárki hasonlóan tehetséges balbekk/szélső) lett volna az a bizonyos lépés európa trónja felé.
Így nélküle most ott vagyunk, hogy 2 ember lesérül és a tavasszal már nemis kell a BL-el foglalkozni.. nagy különbség, pedig lett volna pénz megvalósítani.

Conte pedig felfogta hogy kell még idő? A nyár elején te szakjóztad a legjobban, hogy Conte szerződéshosszabbítása a biztosíték arra hogy tényleg megkapja a beígért dolgokat.. Nem véletlenül fakadt ki aug. végén, mert nem azt kapta amit ígértek neki. Úgyhogy ő sem maradéktalanul boldog a kialakult kerettel, ebben biztos lehetsz.

4Evorg 2013.09.08. 08:14:14

@babo0410: Hasonlítsd már össze ezt a hozzászólásodat a pár hónapival ezelőttivel, akkor még Higu-Jovetic kettőst vizionáltál, szépen leadtál az igényeidből. Vicces, hogy mindig ugyanazt csinálod, először megmondod a tutit, aztán szépen átformálod a véleményedet. VICC! Seccoval és a Calciopolival jönni 8 év távlatából szintén vicc!

tjunior 2013.09.08. 08:17:58

@Goku06: "egy viszonylag olcsó Kolarov" Ezt nem tudhatjuk, relatív mi az olcsó, a legfontosabb azonban az, hogy nem adták el, ergo annyira nincs kint a csapatból mint azt a lapok állították, ebből következik, hogy az esetleges árra is kb a találgatások szintjén mozgott. Kolarov ezzel együtt szerintem a megszerezhető kategória lett volna, de a számok csak feltételezések.

JUVE76 2013.09.08. 09:41:10

@babo0410: Gratulálok! Megint hoztad az értelmi sznteted:

"De egy olyan emberrel fölösleges is erről vitatkozni, akinél...."

Ha nem tudsz értelmesen reagálni inkább maradj csenden!

mpite 2013.09.08. 10:06:53

Inkább legyen ilyen a mercatonk, mint a Realé, állítólag ha közvetetten is, de állami pénzből (Spanyolországban, istenem...) vették meg Bale-t. Elképesztő.

www.sport1tv.hu/Hirek/2013/09/08/lab_bale_europai_bizottsag8

Bocs az offért, de én eléggé kiakadtam ezen. Az egy dolog, ha egy gazdag arab pénzel egy csapatot, azt is rühellem ugyan, de egy ennyire eladósodott ország azért már ne...

Amúgy én többnyire elégedett vagyok a mercatoval, Asamoah helyére érkezhetett volna még valaki, de szerintem a ghánai sem végzi olyan rosszul a munkáját, mint azt sokan mondják itt. Egyértelmű, hogy ő sokkal hátrébb játszik, mint a másik oldalon Lichti, a svájci sokkal többet fut fel. A védekezésben meg rendre jó teljesítményt nyújt Asamoah.

Roli984 2013.09.08. 10:10:33

Sziasztok! Végigolvastam a sok véleményt és a lényeget ismét senki nem emelte ki. Egyetlen kezdő játékosunkat sem tudták elvinni a milliárdos csapatok. Szerintem egy klub erősségét az jelzni, hogy a sztárjátékosait meg tudja-e tartani. Mi meg tudjuk! Az hogy Marci, Vidal, Pogba, Bonu, Chiello, Buffon, Pirlo továbbra is nálunk játszik mindennél fontosabb és a klub erejét mutatja.
Ja és mért írjátok, hogy nem igazoltunk balszélsőt? Asa-t most vettük meg. Nyilván ha Conte mást akart volna látni bal oldalon, akkor nem toljuk be érte azt a +9 millát.
Ezeket is figyelembe véve 8/10-et adok.

keshudioo 2013.09.08. 10:16:03

@Roli984: "Szerintem egy klub erősségét az jelzni, hogy a sztárjátékosait meg tudja-e tartani."

Hála az égnek sikerült megtartanunk Marco Mottát és Jorge Martínezt is, Pelusóról és Padoinról ne is beszéljünk, valamint, ha Iaquinta nem talál magának csapatot, nyugodtan mondhatjuk, hogy egy klubikon ismét tőlünk vonult vissza.

hellan (törölt) 2013.09.08. 10:21:28

@4Evorg: olyan ertelemben lehet Seccoval jonni h volt olyan evunk ahol 100M-es veszteseget konyveltunk el es ezt helyre kell hozni h ne a Barca es a Real nyomdokaiban jarjunk 300-400M adossaggal.

MDaniel98 2013.09.08. 11:58:14

@hellan: A Real jól csinálja,már alig van nekik adósságuk,szépen csökkentik.A Barcának az anyagi helyzete is kezd rendeződni,de nekik még több adósságuk van mint pl.:A Realnak.Ettől függetlenül szerintem Balelel be fognak bukni.

hellan (törölt) 2013.09.08. 12:25:37

@Juventus FC 15: Abszolut nem csinalja jol a Madrid, mert 90M hitelt vettek fel h Bale arat kiperkaljak. :D

Csucsukaaa 2013.09.08. 13:28:22

@keshudioo: Hibát minden csapat átigazolásaiban lehet találni..a kérdés, hogy tudjuk-e értékelni a pozitívumokat.. Én pl nagyon örülök, hogy nem kell minden évben megválni a legjobb játékosainktól mint ahogy a legtöbbszörös BL győztes Olaszban a Milan teszi vagy Angliában az Arsenal, Spanyolban az Atletico,Valencia,Sevilla

Pfuu nagyon szarkasztikus és pesszimista vagy pedig 2 éve bajnokok vagyunk és 2 év kihagyás után a BL ben eljutottunk a negyeddöntőig, nem tudom miért kéne szomorúnak lenni..6/10 et adtok..de ha jött volna egy balszélső és a selejtek ki vannak dobva, akkor ez a mercato 11/10!! de senkinek sem sikerülhet minden (: és a lényeg, hogy a csapat POZITÍV irányba halad

keshudioo 2013.09.08. 13:47:14

@Csucsukaaa: "Pfuu nagyon szarkasztikus és pesszimista vagy pedig 2 éve bajnokok vagyunk és 2 év kihagyás után a BL ben eljutottunk a negyeddöntőig, nem tudom miért kéne szomorúnak lenni.."

:) Ez azért van, mert alapjába véve pont, hogy egy abszolút pozitív és naiv ember vagyok. Elhittem, hogy Felipe Melo és Diego majd az egekbe repítik a csapatot, aztán elhittem, hogy van esélyünk Agüero leigazolására, majd reménykedtem, hogy Rossi jön, ha már az argentin nem. Utána elhittem, hogy Diegót azért adtuk el a Wolfsburgnak, mert az Dzeko érkezését jelenti, aztán azt, hogy elhozhatjuk a két kedvencemet, Sánchezt vagy Suárezt a Barca és a Liverpool orra elől. Idén némiképp hittem benne, hogy sikerül meggyőznünk a Fiorentinát, hogy adja oda nekünk Joveticet vagy Ljajicot, ahogy Nanit is szívesen láttam volna - a már sokat emlegetett Kolarovról, Zunigáról, Quinteróról nem is beszélve.

Az, hogy miért ad a többség 6 körüli osztályzatot, szerintem már rojtosra van magyarázva. Hidd el, én lennék az egyik legboldogabb ember a földön, ha Marotta végre igazán megcáfolna, de egy Tévezzel nem fog meggyőzni, ha a neve mellett számtalan negatívum szerepel. Örülök, hogy próbáljuk helyre állítani a pénzügyi mérleget, és már korábban megjegyeztem, hogy nem a 40 milliós Higuaín, az 50 milliós Cavani vagy Falcao vagy a 100 milliós Bale hiányzik nekem, hanem mondjuk az 5 milliós Quintero, a 6-7 milliós Kolarov (nyár elején ennyiről szóltak a pletykák), vagy Boakye/Zaza/Gabbiadini az első csapatnál.

tjunior 2013.09.08. 13:53:59

@keshudioo: akkor összefoglalva túlságosan hiszel az újságok legtöbbször teljesen a fantasy kategóriába tartozó híreivel :), akkor most ki a hibás?

Csucsukaaa 2013.09.08. 14:09:19

@keshudioo: Remélem idény közben azért jobb belátással leszel majd a mutatott játék miatt :) de mondjuk remélem én is, hogy nem az ilyen mercatokhoz kell hozzá szoknunk..most sajnos úgy néz ki nem volt meg a szokásos 100 milliónk..ennyiből meg ezt lehetett kihozni :S Kolarov olyan 10-15 körül mozog sajnos, azok a 6-7 millók amikről cikkeztek túl szép volt, hogy igaz legyen :)

Goku06 2013.09.08. 14:14:55

@Csucsukaaa: "Olaszban a Milan teszi vagy Angliában az Arsenal, Spanyolban az Atletico,Valencia,Sevilla"

azért ez a névsor az erős középcsapatok névsora, a Juventust tiszteletlenség hozzájuk hasonlítani.

Juventus-Real-Barca-MU-Bayern... minket hozzájuk kell hasonlítani, és nem az ilyen soha semmit sem nyerő csapatokhoz. És a Juventus szintű csapatok nem árusítgatnak csak úgy ki sosem :)
(milan kakukktojás, mert ők azért nem olyan rosszak, mint ahová mostanában kerültek az anyagi balfaszkodás miatt)

A Juventus mindig is a stabilitásáról volt híres. nekünk a Sevilla, Valencia stb nem más mint kiscsapatok ;)

Csucsukaaa 2013.09.08. 14:20:20

@Goku06: csak az Olasz foci válságban van..lassan a Franciák is megelőznek minket, az utóbbi 5 év után meg hiú ábránd minket a Real,Barca,MU,Bayern csapatokhoz hasonlítani...10 éve igen ott voltunk sőt a legerősebb bajnokság az Olasz volt akkor, de már korántsem így van

keshudioo 2013.09.08. 14:21:58

@tjunior: Hibás? Szerintem én egyszer sem kerestem hibást, ahogy azt sem írtam le még SOHA, hogy Marotta megbukott volna, vagy hogy takarodjon a csapattól. Pont az lett volna a mondandóm lényege, hogy próbálom helyén kezelni a dolgokat a pozitív csalódás reményében. Az, hogy szívesen vizionáltam egy Agüerót a Juventus kezdőjébe 3-4 évvel ezelőtt, az egy dolog, attól még tudtam, hogy nincsen rá pénzünk. Nem hinném, hogy Kolarov vagy Zuniga a fantasy kategóriába tartozott volna. Lényeg, hogy megértetted a mondandómat...

@Csucsukaaa: Inkább vagyok pesszimista, és aztán csalódom pozitívan, mint elhiggyem májusban, hogy Llorentén kívül még igazolunk két csatárt, védőt, bal szélsőt meg középpályást, és aztán a fenekemet verjem a betonhoz, mert nem győzöm kimagyarázni, hogy tulajdonképpen Marottának miért is nem sikerült ez.

JUVE76 2013.09.08. 14:26:24

@keshudioo: Erre megint +100 :) :) :)

Csucsukaaa 2013.09.08. 14:37:26

@keshudioo: Hát igazából azt kell, hogy mondjam eleinte még én se mertem elhinni, hogy Llorrenten kívül jön még valaki, azért az elég gáz lett volna ha ő lenne a sztárcsatárunk :DDD Amúgy igazad van inkább légy földhöz ragadt és pesszimista minthogy bele éld magad abba ami nincs , valahogy én is így látom :) Nem szólom le a vezetőséget mert teszik a dolgukat(jobban mint seccoék de kicsit lassan csinálják és körülményesek..) emellett voltak nekem is elvárásaim amit nem teljesítettek pl. játékos eladások..

Csucsukaaa 2013.09.08. 14:37:26

@keshudioo: Hát igazából azt kell, hogy mondjam eleinte még én se mertem elhinni, hogy Llorrenten kívül jön még valaki, azért az elég gáz lett volna ha ő lenne a sztárcsatárunk :DDD Amúgy igazad van inkább légy földhöz ragadt és pesszimista minthogy bele éld magad abba ami nincs , valahogy én is így látom :) Nem szólom le a vezetőséget mert teszik a dolgukat(jobban mint seccoék de kicsit lassan csinálják és körülményesek..) emellett voltak nekem is elvárásaim amit nem teljesítettek pl. játékos eladások..

babo0410 2013.09.08. 14:38:37

@4Evorg: Csak aztán mind a kettő áron felül távozott volt csapatából annyiért, amennyiért nem érték meg. Ennyi történt. És én örülök Téveznek is. Egyrészt nem formáltam át a véleményemet, azért mert elégedett vagyok a mercatoval. Hisztiznem kéne, mert olcsón vettünk jó csatárt? Azt már akkor is leírtam, hogy nem tudunk hatalmas fizetéseket adni, és 30+ millákat kifizetni. És csak ez történt. Se Higut, se Joveticet nem engedték el 25 milláért, ráadásul Joveticet még 50 misiért se adták volna el nekünk, mert a Fior ennyire utál minket (Habár nem tudom, h volt-e kivásárlási ára Jojonak, vagy csak 30-at akartak érte). Seccoval jönni miért vicc? Ő baszta el a Juve pénzét, pedig az akkori vezetésnek kellett volna a pénzügyeket helyrehozni. Minden évben kidobott Amaurikra, Melokra 20+ millákat. Most Marottaék ezt is nyögik. Hatalmas mínuszaink voltak.
@JUVE76: Nem tudom miről beszélsz, szerintem az örökös Marotta fikázok hoznak alacsony szellemi szintet. Mikor jött Tévez 5 percig mindenki csendben volt. Aztán a szokásos emberek jöttek, hogy Marotta miért is szerencsétlen. És ezekkel az emberekkel nem lehet érdemben vitázni, mert akármi történik, Marotta a hibás. Csak azt nem veszik figyelembe, hogy 30 millákat nem tudunk letenni, és a fizukra is figyelnünk kell, így az eladások is fontosak (arról nem is beszélve, hogy 25 millánál nagyon nem is akartunk többet kiadni senkiért). És akkor én vagyok a hülye? :D
@mpite: Osztom a véleményedet. És mekkora lázongás lenne a Juve ellen, ha ezt ők csinálnák? A Napoli, Lazio, Milan, inter már lázongana.
@Roli984: Teljesen jogos a felvetésed, és nagyon is igazad van. Mi nem adtuk el a legjobbjainkat semennyiért sem. Ez is pozitívum.

babo0410 2013.09.08. 14:39:12

@babo0410: Mármint nem ők, hanem mi. :D

MDaniel98 2013.09.08. 17:32:25

@hellan: Téves.A 90 milliós hitelük még a Kaká-Ronaldo stb. 256 milliós vásárlásból van,amit tényleg hitelből. csináltak Balet a Madrid "elegánsan" a Spanyol állam pénzéből oldotta meg.De nem kívánok felük foglalkozni,mert ez egy Juventusos blog.

MdewC 2013.09.08. 23:42:40

@babo0410: ... Elvársz bizonyos dolgokat másoktól, de vissza nem adnál véletlenül sem. Így érdemben nem lehet vitázni.
Mercato: 6/10. Az kedvenc bajnokságom/unk ami egyébként még messze nézhetőbb, sok lemaradást kénytelen behozni. De kivárjuk. :)
Forza!

4Evorg 2013.09.09. 08:36:29

@babo0410: Hadd ne keressem már vissza a hozzászólásaidat, amelyeket most határozottan cáfolsz. Megint szélkakast játszol, de úgysem fogod beismerni, szóval hagyjuk inkább.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása