Boakye orvosin

A Juventus fiatal csatára, Richmond Boakye túlesett az orvosi vizsgálatokon, és végre csatlakozott a Juventus csapatához.

Boakye Richmond_orvosin.jpgA 19 éves játékos eddig jól megérdemelt szabadságát töltötte, miután a ghánai válogatottal bronzérmet szerzett az U20-as Világbajnokságon.

A pletykák szerint Antonio Conte nagy szerepet szán a ghánai támadónak a jövőben, és szeretné az első csapat keretében tartani a tavaly 11 gólt szerző játékost. Az Öreg Hölgy Alessandro Matri és Fabio Quagliarella távozásával szeretne helyet csinálni a tehetséges fiatalnak.

Richmond Boakye jelenleg a Juventus és a Genoa közö tulajdonában áll.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr895457925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2013.08.13. 12:12:27

Ennek nagyon örülök! Sok sikert neki, remélem beváltja a hozzá fűzött reményeket!

mpite 2013.08.13. 12:19:38

Én is, de megkérdezhetem, hogy honnan van az infó? Én egy olasz portálon sem látom:/

Trieszt120506 2013.08.13. 12:25:33

Nehogy az első rosszul sikerült meccs után kegyvesztett legyen. Jobb lenne egy kölcsön, valamelyik topliga első osztályában...

Tony. 2013.08.13. 12:36:27

Szerintem okosabb lenne még 1 évet a Sassuolo-ban hagyni.

FinoallaFine 2013.08.13. 12:46:11

@Tony.: Minek még egy negyedik év kölcsönben? Ő már bizonyított, 2 nagyon jó évet produkált, nem úgy mint Immobile aki csinált egy jó évet aztán annyi. Szépen tartsa csak Torinóban Conte. Kegyvesztett? Pogbának is volt rossz meccse még sem lett kegyvesztett.

juve28adam 2013.08.13. 13:09:10

Boakye nekem az előző szezon óta egyik kedvencem ,nagyon örülnék ,ha itt tartanánk. (persze ez attól is függ ,hogy Matri és Q távozik-e)

RuidaRobert 2013.08.13. 13:11:48

@FinoallaFine: Maradjunk inkább annál, hogy két jó évet csinált a MÁSODOSZTÁLYBAN (itt sem volt a legeredményesebbek közt), míg Immobile valóban kimagasló volt ott egy évig, aztán a nagyon gyenge Genoában volt egy rossz szezonja.

MdewC 2013.08.13. 13:38:17

Forza! Végre egy remek hír! :)
Nem tudom ki, hogy van vele, de inkább nézem Boakye próbálkozásait, mint Matri bénázását. Ő még fejlődhet! Conte remélem kihozza belőle is a legjobbat. Csak így tovább Mister, még várunk ilyen bejelentéseket!

Christian Ceba 2013.08.13. 13:57:23

Szerintem először bizonyítson a Seria A-ban (kölcsönben) is. Ha maradna egész évben kb. kapna 10 percet a Mestertől, amitől olyan sokat nem tudna fejlődni...:(

hellan (törölt) 2013.08.13. 14:02:58

Szepen kigyurta magat, intojel Matri es Q szamara h ot meg nem adtuk kolcson es lassuk be h aug kozepen jarunk, igy mar nem is hiszem h kolcson adnank.

RuidaRobert 2013.08.13. 14:10:06

Sokkal jobban örültem volna Gabbiadininek...

Tony. 2013.08.13. 14:21:47

@FinoallaFine: Inkább tájékozódj mielőtt marhaságokat írsz. Tavaly vettük, akkor, hogy lett volna 3 évet kölcsönben?

A másik meg az, hogy mi az a 2 jó év? Elárulod? Két 10 gólos szezon a Serie-B-ben olyan jónak számít? Elég alacsony elvárásaid lehetnek, ha ez elég.

babo0410 2013.08.13. 14:48:00

@Christian Ceba: Szerintem ha visszajött, és nem adtuk tovább kölcsönbe, akkor csak van valami terve vele Conte-nak. szerintem nem véletlen, hogy 0 Serie A-s tapasztalattal lehetőséget kap! Ott van Immobile, vagy Gabbiadini, akiknek van A ligás tapasztalatuk, mégse jöhettek vissza. Sőt van Beltramunk, Zazánk, Bonipertink, és ki tudja még hány csatárunk. Egyiket se hoztuk vissza, hanem vagy eladtuk, vagy maradtak kölcsönben. Szerintem ha valaki visszajöhet a B-ből az első keretbe, az nem véletlen. Szerintem annyi lehetőséget fog kapni, mint Pogba kapott. Már ha tud vele élni, és nem fog az első pár lehetőségnél csúnyán megbukni. De akkor meg Januárban el is adjuk szerintem.

Goku06 2013.08.13. 14:53:07

@babo0410: Igen, én is így gondolom, hogy ha tényleg itt tartjuk, akkor néha be is szállhat.
A fiatalokat hagyományosan nem játszatjuk, még is amikor itt volt Pogba, játszhatott és bizonyíthatott. Ez inkább csak az olasz fiataljaink számára kritika, hogy ők nem férnek be (és tényleg nem férnek be, mert egyik se mutatott olyan játékot mint Pogba)..
de ott van példának Balotelli vagy El-Sharaawy is.. ők is fiatalként megkapták a lehetőséget.. ha valakin látszik hogy extra klasszis akkor az meg is kapja a lehetőséget még olaszországban is. (Giovinco nem véletlenül nem kapta meg az ekkora bizalmat.. mert nem ér annyit)
úgyhogy reménykedjünk hogy Boakye megmutatja hogy megérte itt tartani.

Csucsukaaa 2013.08.13. 15:11:48

kétlem, hogy a kezdőbe kerül valaha, de az esélyt megkell adni neki ha marad:d
Nem tudom mi olyan kimagasló a tavalyi teljesítménye azt a 11 et is kb az első félévében szerezte..utána hol volt? elvileg a pályán..11 gól egy serie B-s csapatban nem valami huu de fasza, hogy egyből visszahívjuk és játszassuk :dd ennél Immobile többet érdemelt volna mégse maradt..

Drughi Di Bianconeri 2013.08.13. 15:22:03

Én nagyon örülök,hogy csatlakozik hozzánk.
Amúgy miért kellett orvosi vizsgálaton részt vennie, ha a fele már eddig is a miénk volt ?
Szerintem fog Ő lehetőséget kapni, hiszen ha eladjuk Matrit, akkor csak Llorente marad,mint klasszikus center.3 frontos küzdelemben pedig fontos,hogy minden posztra legyen legalább 2 ember.
Boakye szerintem megérett arra,hogy a felnőtt keret tagja legyen, aki nem csak a padot kell melegítse.
Nagyot játszott az U-20as VB-n is.Sokkal több potenciál van benne, mint az olasz "tehetségeinkben", mint Gabbiadini stb.
Én remélem Conte játszatni fogja, mert csak úgy tud fejlődni, ha játszik, de szerintem minden esélye meg van erre.
Nagyon örülök,hogy végre egy fiatal is csatlakozik a keretünkhöz (még ha már félig-meddig a miénk is volt), ha már Juventus hőn' szeretett csapatunk neve :)

Cannavaro 2013.08.13. 16:14:23

na ennek örülök!! bár csak annyit láttam belőle amikor tavaly szezon elején játszott néha, de nagyon jól mozgott, és gólt is szerzett!!! ideje volt már, egy fiatalt leültetni a padra!!! fog ő sztem játszani, mert én llorrentében nem vagyok olyan biztos, hogy jó lesz nálunk, matri sztem megy, és gio, és vuci hamar ki játszák magukat a kezdő közeléből is!! hajrá richmond!!

RuidaRobert 2013.08.13. 18:07:47

@Tony.: Ritkán értek veled egyet, de most +1

MDaniel98 2013.08.16. 11:58:34

Nagyon jó döntésnek tartom ezt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása