Tévez: "Történelmet akarok írni a Juventusnál"

Carlos Tévez elárulta, hogy azzal a céllal érkezett a Juventushoz, hogy történelmet írjon az Öreg Hölgynél, valamint, hogy egy percnyi kétsége sem volt soha afelől, hogy egy hatalmas klubhoz csatlakozott.

Tévez Carlos 2.jpgAz argentin támadó 9 millió euróért igazolt Torinóba a Manchester City csapatától, s a szurkolók azonnal meleg fogadtatásban részesítették.

"Azért vagyok itt, hogy újabb oldalakat írjak a Juventus történelmének krónikájába." - nyilatkozta a Juventus TV-nek.

"A Bajnokok Ligája egy álom minden szurkoló számára, s mindent megteszek majd, ami csak tőlem telik, hogy ez valósággá válhasson."

Téveznek lehetősége nyílt arra, hogy elbeszélgessen a klub szurkolóival Chatillonban, az edzőtábor helyszínén.

"Még nem sokat láttam Torinóból, de úgy értesültem, hogy egy szenvedélyes város. Azonnal elfogadtam a Juventus ajánlatát. Soha sem támadt bennem kétség azzal kapcsolatosan, hogy ehhez a tekintélyes klubhoz igazoljak-e."

Tévez természetesen szót ejtett a legendás tízes mezről is, amelyet a klub jelképétől, Alessandro Del Pierótól örökölt meg.

"Kivételes dolog a tízes mezt viselni a Juventusnál, hiszen annyi történelem kapcsolódik hozzá."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr295416052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jozef26 2013.07.21. 13:12:49

Kezdődhetne már a szezon. Vucinic-et elpasszoljuk, Giovinco-t leküldjük a Primavera-ba és kész is a csapat.

Gabuero 2013.07.21. 14:27:39

@Jozef26: kedden digisporton Troefeo Tim!

kivancsi vagyok mar alig varom :D

Jozef26 2013.07.21. 14:43:30

@Gabuero: Llorente-nek még kell egy pár meccs, de Tevez ott van a toppon. Kicsit tartottam tőle, hogy egy lusta dög lesz, de szerencsére hamar rám cáfolt. :D

neuropa 2013.07.21. 15:13:49

@Gabuero: Juve, Milan, Sassuolo. Micsoda veretes torna lesz :) Úgy látszik az Inter annyira gyenge, hogy inkább a felkészüléssel foglalkoznak, nem akarnak mindkét ősi riválistól egy hármast kapni. Sebaj, majd megteszi helyettük a Sasol.

FinoallaFine 2013.07.21. 16:12:00

@neuropa: Az inter az Olasz kupára készül, tudod aki nincs benne az első 8-ban az előbb kezdi :D :D :D :D

Tomi Répási 2013.07.21. 16:12:56

@Gabuero: Már én is nagyon várom. Hosszú idő végre ismét Juve meccset nézhetünk!!! Apropó! Jól tudom, hogy ezek a meccsek nem 90 percesek lesznek?

FinoallaFine 2013.07.21. 16:13:49

Igaz nem nagyon követtem eddig Tevezt se meccseken se edzésen se a nyilatkozatait de én most látom rajt az elszántságot és a tűzet, szerintem nagyon nagyot húztak vele Marottáék. De mondom ez előtt nem nagyon ismertem csak annyit tudtam hogy egy nagyon is jó játékos.

WASD 2013.07.21. 16:20:05

@Tomi Répási: Jól tudod, 45 percet fog tartani egy meccs.

danimester1 2013.07.21. 18:54:08

Már a MU-ból ide kellett volna hozni.Sajnos egy dolog ami ellene szól az a kora,de kétség kívűl egy ideig a lehető legolcsóbb Marottás:-) és legjobb megoldás (Giacc 10M! LOL)
A Trofeo Tim-en 45 perces meccsek lesznek.A győztes azt hiszem 3 a vesztes 1 pontot kap.Ha nincs döntés a "rendes játékidőben",akkor úgy tudom egyből 11-k lesznek.Felkészülés gyanánt nem rossz,de remélem nem lesz sérülés,mint a "jól megszokott módon" minden évben történik valami...Rá nem sokára meg Amerikai túra,Olasz szuperkupa és végre kezdődik a pontvadászat.Nagyon hiányzik már a hétvégi meccsek hangulata,alig várom,hogy láthassam őket újra,meg persze a két új csatárunkat!Forza Juve!!Finno alle Fine!!!

MDaniel98 2013.07.22. 12:40:24

@danimester1: Ja,ezzel én is így vagyok.Tudom,hogy csak egy játék,de a Fifában már leigazoltam Llorentét és Tévezt és nagyon jól tolták,főleg Llorente.:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása