Sánchez nem lesz olcsó

Amennyiben a Juventusnak komolyak a szándékai Alexis Sánchez átigazolásával kapcsolatban, Marottának mélyen a klub zsebébe kell nyúlnia.

Sanchez Alexis_mutat.jpgA Tuttosport információi szerint a Barcelona 26,5 millió eurót szeretne látni a chilei játékos aláírásáért.

Az olasz média úgy véli, hogy az Öreg Hölgy kölcsönvétellel és megvásárlási opcióval szeretné megkörnyékezni a katalán klubot, ahogy a múltban a Milannak már sikerült megszereznie Zlatan Ibrahimovićot a spanyol csapattól.

A csatár ügynöke a minap azt nyilatkozta, hogy Sánchez bárhol kiköthet a nyár folyamán, hiszen a Juventus és a Napoli nem az egyetlen kérői ügyfelének.

A támadót még vonzóbb célponttá teszi az a tény, hogy korábban már szerepelt a Serie A-s Udinese csapatában, ahol a klub egyik sztárja volt a veterán Di Natale mellett. A chileinek nem igazán sikerült letennie a névjegyét Spanyolországban, és David Villa formába lendülése miatt egyre kevesebb igényt tart rá a Barcelona.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr765232991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devil-z 2013.04.18. 13:12:50

Nem ér ennyit ez a játékos, nekünk meg főleg nem.

Ha kiadunk ennyi pénzt akkor az tényleg egy igazi klasszis, egy húzóember legyen; Sánchez nem ilyen.

venember83 2013.04.18. 13:29:40

@devil-z: azért lenne jó, hogy egy évig a klubnál játsszon, ha beválik, akkor kifizetni, ha meg nem, mehet vissza a barcelonai padot melegíteni.

bianconeri_2007 2013.04.18. 13:31:16

egy újabb bomba barcelonai biznisz, mint ibra és chygrinskij. 20-nál többet nem fognak érte kapni, hacsak valamelyik agyabeteg újgazdag pénzmosoda be nem jelentkezik érte.
egyetértek azzal, hogy nem efféle zsákbamacskára, hanem biztosan beváló játékosra van szükségünk. de azok nem nagyon vannak...

babo0410 2013.04.18. 13:58:22

Én is azon az állásponton vagyok, hogy egy kölcsön + opció kéne, és akkor idén futná egy jó gólvágóra is. És nem esnénk abba a hibába. hogy esetleg nem válik be!

babo0410 2013.04.18. 13:58:42

@babo0410: Mármint ha nem válik be, mehet vissza!

MdewC 2013.04.18. 14:23:08

Ennyi pénzért aki tud jobbat, az most szóljon, vagy... :D 20 kőrül sztem jöjjön. Nyilván minél olcsóbban annál jobb! Nálunk simán lehetne húzó ember.

Tony. 2013.04.18. 14:28:24

Persze, húzóember... Na ná. Ekkora összeg kiadása Sánchez-re Marotta legelhibázottabb üzlete lenne, még az Elia-Martínez duót is überelné ezzel.

Atatulpha 2013.04.18. 14:29:57

Szerintem a kölcsön + opció nem fog összejönni. Ha kisebb értékű játékosról beszélnénk, akkor talán.

A Juventus igazolási politikájával meg az a baj, hogyha 20-30 M-nél nem áldoznak többet egy játékosért, akkor alapvetően kétféle jöhet szóba:

- Egy kisebb csapatnál lévő, de már bizonyitott fiataljátékos.
- Vagy egy befutott, de valamennyire formán kivüli játékos, akit el akarnak küldeni, vagy nincs hátra a szerződéséből.

Sanchez inkább az utóbbi, mégha a befutott jelző túlzás is. Ráadásul még fiatal. Rendszeres játéklehetőség mellett lehet belőle még klasszis. Végülis Conte és a klub hangulata valahogy Pirlóból és a Tanár Úrból is kihozta a maximumot a tehetségükből. Abban meg ugye nincs vita, hogy Sanchez nagyon is tehetséges.

b.tom 2013.04.18. 14:44:48

@MdewC: a barcanal nem vált be, és ha jól emlékszem, kb ennyiért is vették. csak azért mert a barcaban játszott, nem tartotta az értékét padozással. egyébként sem lennénk sokkal előrébb, ha nem egy 9 gólos mirkonk lenne, hanem egy 12 gólos alexisünk... ő egyedül kevés, tehát vagy nem ő kell, vagy csak kölcsönbe! szerintem...

peti78 2013.04.18. 15:02:23

mihez képest drága ha giovinco fele megért 11 misit egy teljes száncsi miért nem ér 26-ot, de remélem ezt az üzletet már nem barmotta üti nyélbe.

Atatulpha 2013.04.18. 15:05:17

Szerintem a nyár legnagyobb igazolása Marotta helyére lenne valaki. Olyan lenne ez, mintha évente bedobnának 20 misit ajándékba.

Atatulpha 2013.04.18. 15:08:54

Giovinconal meg azért vakarom a fejem, mert irjatok h mennyiert lehetne eladni (amivel egyet is értek), de akkor hogyan vehettük meg a felét 11ért? És ami szintén fura, hogy a transfermarkt szerint is 21 mihály. Ezt szintén nem értem. De ha ez igy van, akkor Gio + 5 = Sanchez.

danimester1 2013.04.18. 15:24:58

Ezért írtam már korábban,hogy kb. ennyiért vették meg az Udinétől.26?!Ez az ár csak a mihez képest tűnik soknak.Ellenben ha komolyak a szándékok mindkét oldalon szerintem egy "kis" alku simán beleférhet(ne).Véleményem szerint szélsőnek simán beválhatna nálunk...

danimester1 2013.04.18. 15:26:47

Cobretti ha marad(inkább neee!) már lehet oszt szoroz,hogy Sánchez 26 az kb. 4-5 P-s nevű játékos lehet,abból a fele beválik!Hoppáá!!:-)

Atatulpha 2013.04.18. 15:37:32

@danimester1: Még ezt a gondolkodást is el tudnám fogadni, ha ki lennének próbálva a bajnokságban gyengébb csapatok ellen. De várj egy kicsit, hagy gondolkozzam... Jah igen meg van, ilyen nem történik meg...

Atatulpha 2013.04.18. 15:40:35

@Atatulpha: Jah bocs, azt hittem a fiatalokra gondolsz, nem a Padoskákra.

MdewC 2013.04.18. 16:07:08

Nevet eddig senki se írt... Sztem minőségi javulást hozna, akár bevált a Barcában, akár nem. Abban talán nincs vita, hogy jó lenne minél olcsóbban. Az meg, hogy mi lenne ha itt lenne, de tuti szar megoldás, az nem érv. Egy másik cikknél leírtam, h miért válhat be, bár eddig a pletykarovatot erősíti az érkezése. De ha tudtok ennyiért jobb játékost a posztjára, írjátok.

juvebt 2013.04.18. 18:27:54

Ennyiért egyáltalán nem sok. Szerintem a barca közel 40 adott érte. Nagyon kellene Ő nekünk! Vidálon kívül talán az első nem zsákbamacska igazolás lenne.

Tony. 2013.04.18. 19:52:15

A lényeget nem értitek.

Ha a Juve a közeljövőben kiadna egy ekkora összeget, akkor már egy olyan játékosra adja ki aki drasztikus, komoly, számottevő javulást jelent elől.

Sánchez egyáltalán nem ilyen. Giovinco helyén szívesen látnám, mert akkor egy szarabb helyett egy jobb jön, de ez lófaszt nem számít, mert a többiek ugyanúgy Llorente-k, Matrik, Vucik.

A chilei önmagában egyszerűen baromi kevés lenne, főleg ennyiért öngyilkosság lenne idehozni.

babo0410 2013.04.18. 20:32:19

@Tony.: Ezért kéne Sánchez kölcsön, amit állítólag erőltetünk is, és mellé Llorentét elfelejteni, és elhozni Gomezt, J. Martínezt, Dzekot, stb, és persze Murielt is, ha olcsón hozható. És akkor elől kib.szott jók vagyunk, és eladható máris Q és Matri is. Egy Gio, Gomez, Sánchez, Vucinic, Muriel támadósor kegyetlen jó lenne. Lenne két nagyon jó gólvágó, egy 10 gólos Vuci, egy 10 gólos Gio, és lehetne 3 csatárral menni. Csak sajnos nem reális, hogy 3 csatár érkezik.

juvebt 2013.04.18. 22:01:54

@Tony.: Nem tudom hogy, Dzeko és Llorente között mekkora különbség van. De hogy mind a kettő nem jön az biztos.
Szerintem a szélső játékunk drasztikusan javulna, ami jelenleg nem létezik.

hellan (törölt) 2013.04.18. 22:16:31

Igazából mindenki húzza a száját és már megint Marottát veszitek elő és, hogy kit hoznátok inkább helyette Tony-n és babo-n kívül senki sem írta le.
Llorente jön ezzel nem tudunk mit kezdeni.

Sanchez esetében több jó húzás is lenne:
-elsőként, hogy első évben ha 5M-ért kölcsön vesszük bőven marad pénzünk igazolni a nyáron más posztra is
-25M-ből valszeg 5M teljesítmény alapú bónusz lesz
-nőne a taktikai repertoár, hiszen nem kellene azt hallgatnunk h nem lehet 4-3-3-at játszani Pepe nélkül

Lássuk be Sanchez olcsó, mozdítható és bizonyított a Serie A-ban ennél több nem kell, de ha vkinek van jobb ötlete az leírhatja.

Tony. 2013.04.18. 22:33:08

@juvebt: Elmondom: sok

A posztját illetőleg szerintem tévedésben vagy. Az úgynevezett szélsőjátékot nálunk nem Sánchez típusú játékosok játsszák, hanem inkább védőjátékosok, akik támadófeladattal is meg vannak bízva. Ergo a 3-5-2-es felállásban ugyanott játszana, mint pl. Gio és ugyanúgy meg is bukna.

Ha átállnánk 4-3-3-ra, na akkor lenne helye a csapatban, és akkor lendíthetne a csapaton.

@hellan: Ha belemenne a Barca egy ilyen részletfizetéses bohóckodásba, akkor valóban el lehet gondolkodni rajta. Nekem a legnagyobb bajom az lenne az egésszel, ha egyben kifizetnénk ezt a nagy pénzt érte, mikor azt sokkal inkább másra kellene, mert egybe ennyit biztosan nem ér nekünk. (részletben is drága,de akkor annyira nem feltűnő).

MdewC 2013.04.18. 23:36:26

@Tony.: neharagudj, de sztem te nem látod. :) Esetleg Dzekonak ha jönne, vagy Martineznek ki fog beadni?! Dzsákkeríni, vagy Pado? Vagy jobb napokon Lichti vagy Asa? Alexis mem a begejezésben tudna minőséget hozni, hanem az előkészítésben és passz játékban. Nyilván egyedül kevés, ezt nem vitatom, de vele reálisabb lehet a szerkezet váltás is. Sajnos nehéz olcsón minőséget hozni, ezért írtam, h 20 körül reális lehet...
Forza!

hellan (törölt) 2013.04.18. 23:52:31

@Tony.: Egyben semmikképpen sem fogjuk, ahogy Vidalért is asszem 2-3 év alatt fizettük ki az árát, szóval idén egy összegben tuti nem fogjuk és a Barca nem olyan csapat, amely szívózna sztem rögtön belemennek ebbe az 5M kölcsön+2 év alatt 20M. ;)

Tony. 2013.04.19. 00:24:29

@MdewC: Sánchez nem alternatívája sem Padoinnak, sem Lichtnek, sem Asanak.

A jelenlegi felállásban csak az elöl lévő 2 közül lehet az egyik, és ott bizony semmit nem ér.

Dzeko-nak vagy Jacksonnak nem feltétlenül kell beadni, mert ők beverik az összes labdát amit kapnak.
Gondolom feltűnt, hogy elsősorban nem az előkészítéssel van gond, hanem a befejezéssel.

És ha választhatnék egy ÚJABB előkészítő és egy olyan csatár között, aki a különbséget jelenti, akkor azt választom.

juvebt 2013.04.19. 07:15:21

@Tony.: Szerintem senki nem feltételezte, hogy Sanchez fogja megoldani a szélső védekezést. Viszont már Koko is arról beszél, hogy a Juvéban nincs olyan szélső játékos aki be tud adni. Eleve ellentmondásos a kijelentés.
Jelenleg az előkészítéssel is komoly problémáink vannak, már nem jönnek úgy a helyzetek mint tavaly.
A 3-5-2 halott, egyik oldalon sem vagyunk meg. Biztos, hogy válltoztatni fog Conte. Nagy csalódás lenne ha nem-
Kizártnak tartok, hogy egy Sanchez kaliberű játékost ne lehessen hozzánk beépíteni. Sebességben ver mindenkit és akkor sem ijed meg ha éppen egy cselt kell megcsinálni. Gio-val összehasonlítani....jó lenne ha egy szinten lennének.

MdewC 2013.04.19. 09:41:08

@Tony.: Sztem ugyanarról beszélünk. Kell min. 1 db csatár, aki folyamatosan jól teljesít. Viszont az elég nagy probléma lenne, ha Alexis megvétele gátolná ezt. Úgyértem másra nem maradna pénz. A többit leírtam vele kapcsolatban, nagyon sokat dobna minőségben a csapaton. Egyébként neked szimpatikus lenne? Mert erre még nem írtál, csak azt, hogy nem megoldás. De ettől függetlenül ha meglenne a csatár, akkor szted elférne?

hellan (törölt) 2013.04.19. 09:48:27

@Tony.: Jackson Martinez nevéről igazából az idei szezonban hallottam először és ahogy a statjai is mutatják eddig bizony nem is mutatott sokat, bár nem tudom mi történt vele így 26. életévében h ennyire megtáltosodott gólok terén, de biztatóak a statjai, de a gond számomra h ez az első szezonja amikor kiemelkedőt produkál csak. Dzeko nevét pedig abszolút nem hallani és ez hiba. :(

Diego2889 2013.04.19. 09:59:14

sztem 25millió körül simán megérni elhozni.. az olasz bajnokságban remekül játszott, sztem menne neki ismét.. én örömmel látnám :)

Hurka75 2013.04.19. 10:14:20

Nekem azért furcsa, hogy minden évben megy a kapkodás! Tavaly Conte elzavarta Krasic-Elia kettőst védekezésbeli problémák miatt, viszont idén meg futunk Sanchez után. Ki kellene már találni egy taktikát s nem évente átrendezni a keretet!!!!!

babo0410 2013.04.19. 14:26:18

@Hurka75: Elianál és Krasicnál szerintem nem csak a védekezéssel voltak gondok.

Tony. 2013.04.19. 15:46:17

@MdewC: Szimpatikus vagy nem? Én ezt a tényezőt a legritkább esetben veszem figyelembe egy játékossal kapcsolatban.
Nekem a tudás, a lerakott teljesítmény, eredmények, várható jövő számít.

Elférne-e? Persze, hogy elférne. Ahogy írtam pl. Giovinco helyére érkezve kész öröm lenne számomra.

Nekem csak annyi a bajom, hogy ekkora összegért idehozzák, és csak őt, azzal nagyon nem vunk kint a vízből, mert ő önmagában kevés, hogy megváltoztassa a támadójáték hatékonyságát. Azt nem akarom, hogy az érkezése kizárja egy igazi csatár érkezését. Ha eladják Matrit és Giot például és jön ő meg még valaki akk rendben van.

@hellan: A Portoi felfedezettekkel ritkán fordul elő, hogy csalódást okoznak.

MdewC 2013.04.19. 16:33:29

Értelek. Ha tippelnem kéne, akkor sztem Gio marad. Már többször írtam, hogy csatárok közül Matri az, aki leginkább mehetne, bár sajnálnám. Meglátjuk, hogy alakul.

Cannavaro 2013.04.19. 17:09:11

ha biztosan beválna, nem 26 lenne hanem 50!!!! ez persze nem jelenti azt, hogy adni kell érte annyit, csak ide süllyedt a foci!! egyébként meg az, hogy ibra-t a milan el tudta hozni kölcsön +opcióval, de marotta egy ibra-nál azért gyengébbet se tudna, az újabb bizonyítéka lenne, a hozzá nem értésének!!!

RuidaRobert 2013.04.19. 20:07:44

Szerintem tökéletes lenne, 4-3-3 is ismét előtérbe kerülhetne, ami Giovinco-nak is jobban feküdne, illetve várhatóan Llorente (Matri pedig ebben volt igazán jó...) is beleillene...

csakajuveésalex 2013.04.20. 13:04:15

@juve1986: Amennyiben a Milán elvinné Ibrát akkor jővőre övék a bajnoki cím.Feltéve ha nem tudunk valami nagyot igazolni nyáron és itt nem Sanchezre (aki persze nem rossz,de én se látom benne az antikrisztust akibe benne van az a tűz ami nekünk most a támadósorba kell!)gondolok vagy Suarezre aki fasza csatár , de ha mindenki neki passzol és csak ő lő kapura akkor elvárható hogy beakadjon egy-kettő (ő is kevés lenne a Balo-El S-Ibra hármas ellen).Nekünk akkor nagyot kell lépni!Akkor Aguero a cél és mellé Falcao kell.

4Evorg 2013.04.20. 15:10:27

@csakajuveésalex:Le se kellene játszani a szezont, nem? Hagyjuk már ezt a hülyeséget! Ha ők veszik meg Ibrat (amit kétlek), akkor sem lesz jobb a védelmük és a kp-juk. Aguero + Falcao duoról meg kár is álmodozni, nem hogy kettejük, de egyikőjük sem fog jönni.

RuidaRobert 2013.04.20. 15:52:26

@csakajuveésalex: Illuminált állapotban írtad ezt a kommented? Aguero+Falcao egyszerre? Bármelyik, gazdag csapatnak is nehéz feladat lenne...

Cannavaro 2013.04.20. 16:13:03

@csakajuveésalex: én nem azt mondtam, hogy ők viszik el!! hanem hogy egyszer már elvitték!! nem gondolom, hogy most ők vinnék el!! sztem ha valahova megy olaszba, akkor az a juve!!! bennem ez fel sem merült, hogy a milan-ba visszamenne!! am meg az hogy övék a bajnoki cím ha ez megtörténik akkor sem lenne jobba védelmük sem a középpályájuk!!! a csatáraik így is rendben vannak!! cavani,falcao,aguero egyenként se lesznek, SOHA juve csatárok!!! ez 100%

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása