Beckenbauer visszavonta szavait

Legutóbbi nyilatkozatában a Császár, Franz Beckenbauer kijelentette, hogy hiba volt Gigi Buffont nyugdíjasnak nevezni, sőt, a nyugdíjas jelző helyett a világ továbbra is egyik legjobb kapusának nevezte.

Franz Beckenbauer_mosolyog.jpgA német legenda a Bayern München elleni BL-negyeddöntő első találkozóját követően illette gúnyos megnevezéssel a Juventus sokat látott kapusát, miután Gianluigi Buffon képtelen volt védeni David Alaba távoli lövését.

Azonban a visszavágót követően a Bayern München tiszteletbeli elnöke belátta, hogy nem kellett volna ilyen kijelentést tennie az olasz válogatottról: „Visszavonom a szavaim” - nyilatkozta Franz Beckenbauer a torinói visszavágót követően.

„Amikor az ember élő adásban nyilatkozik, képes ostoba kijelentéseket tenni. Azonban én csupán a két gólra vonatkoztattam, amelyek Münchenben estek, főleg az elsőre, és egyáltalán nem a karrierjét bélyegeztem meg.”

„Próbáltam ironikus lenni, mondván, hogy David Alaba 120 méter távolságról lőtt, de a vicc nem talált értő fülekre. Sajnos nem lehet eltörölni a televízióban kimondott szavakat.”

„Gigi Buffon már rég nem kölyökkorú, de továbbra is a világ egyik legjobb kapusa” - zárta határozottan és tisztelettel nyilatkozatát a Kaiser.

A vitás kijelentésről Gianluigi Buffont is kérdezték a torinói mérkőzést követően, a legendás kapus pedig bő választ adott a Mediaset munkatársainak.

„Sokan kérdezték tőlem, miért nem válaszoltam keményebb szavakkal, de tulajdonképpen nem értelmeztem sértésnek a kijelentését. Egy megjegyzés volt, amelyet valószínűleg el lehetett volna kerülni, de viccnek szánta Franz Beckenbauer, és ez érthető volt. Mi futballisták néha túl komolyan vesszük saját magunkat.”

„Az apám azt kérdezte tőlem a meccset követően, hogy be voltam-e rúgva, szerintem ez sokkal durvább kritika, mint amit Franz Beckenbauer tett” - folytatta nyilatkozatát Gianluigi Buffon. „Őszintén mondhatom, hogy nem dühítenek fel ezek a megjegyzések, mivel tudom, milyen karrier áll mögöttem, és hogy milyen jól teljesítettem az elmúlt két évben. Hibáztam Münchenben, de ez előfordul, nem vagyunk tévedhetetlenek” - vonta le a végső következtetést a Juventus csapatkapitánya.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr315218026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Type-R 2013.04.12. 10:12:36

Buffon apja milyen jófej. :)

bianconeri_2007 2013.04.12. 10:15:19

ez is egy módja annak, hogy segget csináljon valaki a szájából...

pedronegro (törölt) 2013.04.12. 10:23:43

Ezek szerint akkor a kiváló bajor sörök kavartak be Gigi-nek! :) Így már minden érthető, cselesek ezek a németek, tudták hogy egy józan Buffon-nak soha az életben nem rúgtak volna gólt ezért a sportitalát cserélték ki jó fajta komló nedűre.

Apuleius 2013.04.12. 11:07:20

@Type-R: Milyen jófej Buffon! :-) Mindig újra és újra rácsodálkozom, hogy milyen elegánsak, intelligensek, diplomatikusak és szellemesek a nyilatkozatai.

Beckenbauer-t mindig is egy ellenszenves pöcsnek tartottam.

GLB 2013.04.12. 11:33:52

@Apuleius: Nekem a kedvencem az eb-n amikor kérdezték Buffont,hogy ha esetleg 11-es párbajra kerülne sor elemzi e a rúgó játékosokat?
Buffon:"Megmondom őszintén inkább pórnót nézek"Nagyon Bolond:)))

Barolo 2013.04.12. 13:00:10

Én sem szeretem Beckenbauer-t, de ettől még hibázhat mindenki. Bocsánatot kért többször és ezzel lezártnak is lehet tekinteni az ügyet. Buffon profi és intelligens reagálása is kellett ahhoz, hogy ne legyen ebből a szerencsétlen kijelentésből fölösleges sárdobálás.
Forza Juventus!

ambrobert 2013.04.12. 17:47:54

Gigi a legintelligensebb focista!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása