Peluso: "A Juventus egy valóra vált álom számomra"

Federico Peluso immár hivatalosan is a Juventus játékosa, azt követően, hogy a zebramezesek kölcsönvételi szerződést írtak alá az Atalanta csapatával, amely részeként nyáron opciós joguk lesz a védő játékjogának megvásárlására is. A transzfer pontos részleteit nem hozták nyilvánosságra, de a hírek szerint a a kölcsönvételért a Juventus 1 millió eurót fizet majd, míg a Peluso szolgálatainak véglegesítése további 3.5 millió euróba kerülhet majd.

Peluso Federico_1.jpg"Egyértelműen fantasztikus érzés, és nagyon boldog vagyok. Az év nem is kezdődhetett volna jobban." - nyilatkozta Peluso a klub hivatalos honlapján.

"Most kiélvezem ezt a nagyszerű pillanatot, s abban reménykedem, hogy sok hasonlóban lesz még részem. Ezek voltak a pályafutásom legnagyszerűbb hónapjai, melyek lehetővé tették azt, hogy csatlakozhassak a Juventushoz. Ez egy valóra vált álom számomra."

"Úgy vélem, hogy mindaz a kemény munka, amit a kisebb csapatokban elvégeztem, nagy segítségemre volt, rászolgáltam mindenre, s bízom benne, hogy a pályán is megmutathatom majd a tapasztalatom."

"Már pontosan tudom, hogy mit várhatok Antonio Contétól. Mindig azzal az érzéssel hagyom el a pályát, hogy mindent kiadtam magamból. A mai labdarúgásban fontos, hogy egy játékos több szerepkörben is bevethető legyen. Szélső védőként kezdtem, de nincs kedvenc posztom."

"Köszönettel tartozom a szurkolóknak, akik írtak nekem, s nagyon remélem, hogy jó teljesítménnyel viszonozhatom majd a bizalmukat."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr994996495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2013.01.03. 19:08:45

Akkor megvan Asamoah és Chiellini helyettese is. A gond csak az, hogy bármennyire is Conte nagy szerelme, gondolom azért Peluso sem képes osztódni. (Asamoah és Chiellini ugyebár egy időben nem állnak rendelkezésre).
Feltételezem, hogy elsősorban Chiellini helyén fog majd játszani (legalábbis ameddig vissza nem tér), utána majd meglátjuk.

Egyébként én 1,5 + 3,5 milliós transzferről tudok, bár ez már tényleg csak részletkérdés...a lényeg, hogy itt van az ember.

juve28adam 2013.01.03. 19:12:53

ez az ev is szarul indul..... Amugy a mezszama a 13mas,szoval egymasra talaltak....

Apuleius 2013.01.03. 19:18:13

@m.martin91: Ez a Football Italia változata, melyben 5 milliót írnak a nyári véglegesítés esetére, de a Goal.com-on például tényleg 3,5 millió van, ahogy Te is írod. Közben nézem és a calciomercato is 3,5 millióról szól, úgyhogy javítottam erre a "valószínűbb" összegre. Köszi az észrevételt!

Mr. Ocean 2013.01.03. 19:28:11

"Köszönettel tartozom a szurkolóknak, akik írtak nekem.."
Mi is üdvözlünk Fede, de aztán válaszolj majd erre a sok kedves üzenetre! :DDD

steven-h (törölt) 2013.01.03. 21:01:56

"Köszönettel tartozom a szurkolóknak, akik írtak nekem, s nagyon remélem, hogy jó teljesítménnyel viszonozhatom majd a bizalmukat."

Akkor ezek szerint csak mi magyarok nem örülünk neki...Hozzáteszem, hogy jelenleg még én is abba a táborba tartozom...

MarekCsont 2013.01.03. 21:38:11

Az olasz szurkolók a válogatottsága miatt örülnek neki, láttam válogatott meccsen játszani nem volt rossz, de kiemelkedőt sem nyújtott. Kíváncsi leszek Conte mit hoz ki belőle, reméljük a legjobbakat.

Tony. 2013.01.03. 22:08:50

Tudom,hogy kellett egy töltelék, de annyira nem tudok örülni ennek a palinak. :S

Barolo 2013.01.04. 00:59:18

Nem tartom egy nagy játékosnak, de ez a konstrukció szerintem nem rossz, feltéve, hogy egy minőségi csatárra tartogatjuk a pénzt.
Én még min. 2 igazolást várok januárban.
Forza Juventus!

csakajuveésalex 2013.01.04. 11:57:55

Szerintem Neymar is meglesz :D :D :D !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása