Quagliarella maradni szeretne

Fabio Quagliarella a minap azt a nyilatkozatot tette, hogy szívesen játszana Zdeněk Zeman kezei alatt.

Quagliarella Fabio_gólöröm.jpg"Nincs semmi bajom Zemannal. A csapatai vonzó támadófutballt játszanak. Egy napon szeretnék vele dolgozni."

A játékos helyesbített tegnapi sorain, és hozzátette, nincs szándéka elhagyni a Juventust.

"Félreértelmezték a mondandómat. Csak egy kérdésre válaszoltam, mint bármely más játékos.

Zeman egy olyan edző, aki a támadófocit erőlteti, és több levegőt hagy a csatároknak villogni. Ennek ellenére nem szeretném elhagyni Torinót. Ez egy fantasztikus város, és boldog vagyok a Juventusnál."

Quagliarella nem kapott lehetőséget a tegnapi Nordsjaelland elleni BL-meccsen, a szezonban pedig hét mérkőzésen három gólt szerzett.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr994868025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wade90 2012.10.25. 13:52:11

Nem hiszem, hogy pont o lenne az akitol megkene valnia a csapatnak... mellesleg szerintem nem hiaba erdeklodunk Nani meg Walcott irant... itt taktika csere lesz a jovoben es akkor lehet abban a taktikaban Q-nak is jobban menne. Szerintem Q a padra egy kincs... Ellenben Matrival, akit ugyan csipek, de lofaszt nem csinal a palyan...

ZenTech 2012.10.25. 14:29:25

Hát inkább Matrit adnám el én is, de egy jó ajánlat esetén és ha jobb játékost hoznak helyette akkor távozhat.
Az az igazság hogy abban reménykedtem, hogy vissza tér régi formájába. Bár mondjuk nem értem, ha két meccsen olyan jól ment neki, akkor utána miért került ki a kezdőből és lett berakva helyette a teljesen impotens Matri. Hátha huzamosabb időre elkapja a fonalat. Ilyenkor szerintem felesleges erőltetni a rotációt.

hellan (törölt) 2012.10.25. 22:30:13

@wade90: Csak lenne taktikai változtatás, mert ez a 3-5-2 nekem továbbra sem tetszik.

Nálam nem kérdés Matri mehet.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása