Paratici visszautasította a Tottenhamet

Fabio_Paratici.jpgFabio Paratici sportigazgató úgy döntött, hogy elfogadja a Juventus szerződéshosszabbítási ajánlatát a Tottenham érdeklődése ellenére.

Paratici 2010-ben érkezett Torinóba Beppe Marottával a Sampdoria csapatától.

A 40 éves korábbi játékos várhatóan 2015-ig hosszabbítja meg szerződését az olasz bajnokkal. A megállapodás október 26-án válhat hivatalossá.

A Tottenham csapatát szóba hozták még a Róma sportügyekért felelős igazgatójával, Franco Baldinival is.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr384834393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2012.10.12. 12:02:17

Nem igazán értem, hogy ha ez a Paratici ekkora sztár, hogy a Liverpool és a Tottenham is szerződtetné, akkor mégis mi a francért jó neki, hogy nálunk Marotta jobbkezének számít. A másik oldalról megközelítve pedig érthetetlen, hogy ha Paratici tényleg ilyen jó a szakmájában, akkor mégis mi szüksége van a Juventus-nak ennek a szerencsétlen Marotta munkájára, aki még ráadásul csúnya is.

Diego2889 2012.10.12. 12:13:49

@m.martin91: teljes mértékben egyet értek..

csakajuve 2012.10.12. 12:27:02

@m.martin91:

szerencsétlen Marotta? pff...nem mondok semmit

babo410 2012.10.12. 12:28:36

@ToNICK: :D Én sem értem mi a franc baj van Marottaval? szerintem teljesen jól végzik a dolgukat. Nem jött klasszis csatár? Már kifejtették miért. Egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak azt a magas fizetést amit kérnek ezen játékosok.

Apuleius 2012.10.12. 12:42:03

@m.martin91: Azért a bejegyzésből az nem derül ki, hogy pontosan milyen pozíciót kínáltak neki a Tottenham csapatánál.

my name is csuma 2012.10.12. 12:57:09

@ToNICK: fölösleges energiákat mozgatsz meg, amikor Marotta mellett állsz ki. Egyszerűen bizonyos emberek egyedül Marottát teszik felelőssé egyes igazolások elmaradása, és egyes játékosok érkezése miatt és pont. Lehet veszekedni, lehet érvelni velük szemben, de a véleményüket nem tudod megváltoztatni. Rájuk kell hagyni és kész.

hellan (törölt) 2012.10.12. 12:59:42

ToNICK kolléga: nem figyelmeztetlek többször, moderáld a hozzászólásaidat és ne sértegess másokat.

hellan (törölt) 2012.10.12. 13:03:06

@my name is csuma: Nem is lenne gond itt ezzel, ha ésszerű keretek között zajlanának a hozzászólások. Köztudott, hogy mmartin gyűlöli Marottát, de nyilvánosan olyan szinten nem sértegeti.

Részemről pl. semmi gond a munkájával, voltak perfekt és hibás igazolásai, de melyik csapatnak nem, kérdezem én? A pénzt biztosítják Marottának, van egy pénzügyi modell, amit követünk ezért nem tudtunk nagyobb csatárt igazolni? Ez van. Megy az élet tovább van 5 támadónk, Európa legdurvább kp-je és egy kevés gólt kapó védelmünk, a világ egyik legjobb kapusával. Sztem nincs mit többet hozzátenni ehhez.

my name is csuma 2012.10.12. 13:12:48

@hellan: tökéletesen egyetértek. A vitázni konstruktív, amíg nem fordul át indokolatlan anyázásba. Én nem is akartam ebbe belefolyni, hiszen volt már pár eszmecserém ebben az ügyben Csak ToNICK kollégát akartam figyelmeztetni, hogy rossz ajtón kopogtat.

Hogy most már érdemben is hozzászóljak a poszthoz: én örülök, hogy megtartottuk Fabiot. Szerintem még lesz pár komoly igazolása, amíg a Juventusnál dolgozik.

my name is csuma 2012.10.12. 13:13:17

*Vitázni konstruktív...

hellan (törölt) 2012.10.12. 13:19:46

@my name is csuma: A "nagyobb" átigazolásokat eddig Marotta csinálta, míg a megfigyeléseket és az ifjakét Paratici intézi, gondolom ez ezután sem fog változni. :(

babo410 2012.10.12. 16:27:34

@hellan: Mmartin kit nem gyülöl. Agnellit, Marottat, meg a játékosok többségét. Egyáltalán szereti a csapatot? Amúgy Marotta személyes véleményem szerint jól végzi a munkáját. Láthattuk a milant. Eladták a két sztárjukat mennyiért is? 70 milláért? Abból Marotta már elég jó keretet ki tudna hozni. Tavaly 86 millából milyen jó játékosokat vett. A milannak meg két játékost kellett volna pótolnia, meg max a cserepadra igazolnia pár játékost. Nem sikerült. Itt mérhető le, hogy Marotta a rendelkezésére álló keretet a lehető legjobban költötte el. Nyilván ahhoz, hogy Conte veretlen tudjon lenni negyven valahány meccsen, ahhoz olyan játékosok kellenek. Marotta ezt biztosította. És igazából csak a csatárkérdést nem tudta megoldani, amit azért valljuk meg nem könnyű. Nem költhetü el 30 millánál többet úgy, hogy fizura se költhet évi 5-6 millánál többet. Így nem tud olyan csatárt venni, akire szükség lenne. Sajna egy klasszis fizuja 10 milla körül lenne.

m.martin91 2012.10.12. 17:47:49

@babo410: Szerinted abból a 70 millióból Galliani mennyit kapott meg és mennyit költött el belőle? Segítek: Nullát. Ekkora összegből aztán valóban, Marotta is nagyon jól tudott volna gazdálkodni.
Talán érdemes lenne gondolkodni is azelőtt, ha az ember beböfögni készül valamit.

babo410 2012.10.12. 18:16:55

@m.martin91: És te honnan tudod, hogy nem kapott a két játékos eladásából egy fillért se? És honnan tudod mennyi pénze volt nyáron a milannak igazolásokra?

juventino92 2012.10.12. 18:44:47

@babo410: 30 milláért nem kapsz klasszist csak top játékost és azoknak meg elég 4-5-6 millás fizu( Jovetic, Dzeko, Higany) klasszis játékosra jelenleg nincs esélye a Juvénak meg am is most nyilatkozta Agnelli hogy a pénzügyi Fair Play kereteinn belül igazolnak és jó leenne ha más csapatok is ezt tennék... és ha Platini nemcsak beböfögi a népnek a pénzügyi fair playt és végre bevezeti hogy ne költhessenek a klubbok többet mint amennyit termeltek...akkor mi nagyon könnyedén az az nevet aki utoljára nevet szituba kerülhetünk és akk sokan nagyon megszívják... CSAK VEZESSÉK MÁR BE

m.martin91 2012.10.12. 19:15:40

@babo410: Mondom, érdemes lenne gondolkodnod is, mielőtt kommentet írsz. Szerinted miért adta el a Milan a két legjobb játékosát? Mert Berlusconi úgy kelt fel reggel, hogy most egy középcsapatnak szeretne az elnöke lenni? A válasz: NEM. Azért adták el őket, mert Berlusconi megszorult, elfogyott a készpénz, s mégis miből tudott volna pénzt szerezni, hát a Milan-ból. Pontosabban Ibrahimovic és Thiago Silva eladásából. Érdemes lenne megnézned, hogy mennyit költött Galliani a nyáron. Beszédes.

A kérdésedre a válaszom: Én ebből tudom, hogy Galliani nem kapott a két játékos eladásából egy fillért sem, s gyakorlatilag könyörögni kellett Berlusconi-nak, hogy adja már oda azt a 3,5 milliót, amiből megtudja szerezni De Jong-ot az utolsó napon.

my name is csuma 2012.10.12. 21:39:25

@m.martin91: elég nagy tévedésben vagy Te is kolléga. Azért az még Olaszországban sem úgy megy, hogy csak úgy kiveszem a tőkém egy vállalatból, még akkor sem ha többségi tulajdonos vagyok egy másik cégen keresztül. Az Ibra-Silva párosért kapott pénz a Milánhoz, mint vállalathoz került (legfeljebb osztalékként, vagy valamilyen transzferrel juthat/ott Berlusconi "zsebébe"). Az megint más kérdés, hogy mit kezdenek vele.

Egyik közvetítés alkalmával Puzsér azt mondta, hogy a pénzt a klub pénzügyi helyzetének stabilizálására használták, annak érdekében, hogy vonzóbbá tegyék esetleges befektetők számára. Én nem tudom, hogy ezt honnan szedte, de mindenesetre van ebben ráció, szóval még igaza is lehet.

m.martin91 2012.10.12. 21:55:50

@my name is csuma: Igen, biztos így van. Berlusconi például kizárt, hogy megtegyen bármit a Milan-nal, amit akar. Egészen biztosan nem tudja megtalálni a módját, hogy kivegye a pénzt a Milan-ból.
Az meg, hogy mit mondott a Puzsér, teljesen mindegy. De ha igaza van, akkor ez is csak azt jelzi, hogy az Ibrahimovic-Thiago Silva duóért kapott összegből egy fillért sem költöttek.

my name is csuma 2012.10.12. 22:09:00

@m.martin91: jól mondod, biztos így van. Kizárt, hogy Berlusconi azt csináljon amit akar a Milannal, mivel a Milan egy vállalat. 70 millió eurót pedig nem egyszerű csak úgy eltüntetni egy vállalat tőkéjéből, még Berlunak sem. Vannak módok arra, hogy többségi tulajdonosként kivegyünk tőkét egy vállalatból, de ezek nem olyan egyszerűek, mint ahogy azt Te látszólag gondolod (ráadásul minimális utánanézéssel kideríthető, hogy a Milan egy leányvállalata a Fininvest Group-nak, ami tovább bonyolítja a helyzetet). Nem vagyok otthon a futball klubok, mint vállalatok, működésében, de úgy általában a vállalat gazdaságtanban többé-kevésbé igen.

m.martin91 2012.10.12. 22:24:06

@my name is csuma: Szerintem túlbonyolítod a helyzetet. Könnyen lehet, hogy a nagykönyvben úgy van megírva, ahogy te is mondod, de a valóságban szerintem ez másképp működik. Nyilván én sem vagyok bennfentes, de Berlusconi-t már ismerhetjük annyira, hogy ha ő valamit akar, akkor az úgy is lesz. Nem tudom, hogy abból a 70 millióból mennyit nyúlt le, de a lényeg itt az, hogy a Milan-nak nem volt költőpénze a nyáron. Ez volt az eredeti téma.

my name is csuma 2012.10.12. 22:38:15

@m.martin91: én a valóságról beszélek, ami úgy működik ahogy a "nagy könyvben" van megírva (hidd el, elég jó írói vannak ezeknek a "nagy könyveknek). Még egy olyan velejéig korrupt, pénzsóvár, "tejhatalmú" faszkalapnak, mint amilyen Berlusconi, sem egy egyszerű feladat ennyi pénzt "kilopni". Nem azt mondom, hogy lehetetlen, és nem e célból adta el a játékosait, de közel sem annyira egyértelmű, és racionális, mint ahogy azt Babonak levezetted. Én ebbe kötöttem bele, nem abba, hogy Galliani mennyi pénzből gazdálkodott. Valójában mind tudjuk, hogy mennyi pénzből gazdálkodott: 24 millióból a transfermarkt szerint (ennyiért vettek játékosokat).

m.martin91 2012.10.13. 12:07:28

@my name is csuma: Hát ez az, én magam is azt állítottam, hogy te a nagykönyvben megírtakról beszélsz, csak míg szerinted ez maga a valóság, addig én ezt másképp gondolom. Ez az, amiben nem értünk egyet.

my name is csuma 2012.10.13. 12:20:29

@m.martin91: öntsünk tiszta vizet a pohárba: én ezt tanulom, mondhatni nekem ez a szakterületem részét képezi. A közgazdaságtan a világ működését írja le (legalább is az emberek gazdasági döntéshozatalát tekintve, de valójában módszertana ennél tágabb dimenziókban is alkalmazható), nem valami attól elrugaszkodott feltételezett valóságot.

Nagyon hosszú és mély vitát lehetne erről folytatni, a megfelelő emberekkel, de nem ezen a blogon. Én itt most abbahagyom, mert szerintem ez a vita mást nem nagyon érdekel már. Felőlem gondolhatsz akármit a gazdaság, a vállalatok, a futball klubok működéséről, akár azt is, hogy Berlusconi türannoszi módon azt tesz amit akar. Nem kell velem egyetérteni, senkivel sem kötelező, de általában nem egy hülyeség, ha olyan diszciplínákról van szó, amiben nem jártas az ember.

DonMatteoo 2012.10.13. 12:45:45

Jómagam is tanultam közgázt, és az egy dolog, hogy hogyan vannak leírva a dolgok a tankönyvekben, és az pedig egy másik, ahogy a dolgok valóban működnek.

Csak egy példa: Gondolom azt nem kell ecsetelnem, hogy Berlusconinak azért van egy "kisebb" kapcsolatrendszere. Most ha vesszük ezt a 70 milliót, szerintem csörgött kettőt a telefonján, és onnantól kezdve a Világon senkin meg nem kérdezi tőle, hogy mi van azzal a 70 millával. Egyik pillanatban még ezen a számlán volt, most meg már egy másikon. És senkit sem érdekel.

Üdv a valóságban.

my name is csuma 2012.10.13. 13:05:03

@Criscito: én nem tudom, hogy hol, kiktől és milyen könyvekből tanultál (nem is kell megválaszolnod), de az biztos, hogy ha azok nagyon elütnek a valóságtól, akkor az nem a megfelelő közeg volt.

Valójában az egész a tulajdonosi szerkezettől függ, amiről felteszem egyikőnknek sincs pontos információja. Én annyit tudok, hogy a Milant egy befektetési csoport (Fininvest Group) birtokolja, melynek alapítója Berlusconi, de a csoport több másik cég közös tulajdonában van. Ebből egyértelműen látszik, hogy Berlusconi nem vehet ki kedvére csak úgy tőkét, egyrészt mert se nem közvetlen (és egyedüli) tulajdonosa a Milannak, másrészt mert a befektetési csoport, aminek résztulajdonosa, több tulajdonosú, akiknek szintén van beleszólása a cég működésébe, és nem hiszem, hogy széles vigyorral néznék végig, ahogy a saját pénzüket a Berlusconi család lenyúlja...Valóság nektek.

Cannavaro 2012.10.13. 23:28:11

@my name is csuma: én aztán tényleg nem konyítok, ezekhez a dolgokhoz!! de az nem lehet, hogy nem csak berlusconi, hanem a többi tulajdonossal együtt nyúlták le a pénzt???

my name is csuma 2012.10.14. 00:43:16

@juve1986: ennek azért nem lenne értelme, mert a tőkekivonással a saját vállalatukat (az AC Milant) gyengítenék, ami jóval többet ér, mint 70 millió euró. Ha ilyet tennének, akkor már több értelme lenne felszámolni, vagy eladni. De eladás esetén is több értelme van likvid tőkévé tenni a befolyt összeget, hogy jobban eladható legyen a klub. Bár ehhez már komoly elemzések kellenek, szal ebben nem merek biztosat állítani.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása