Vučinić: "Top játékos nélkül is erősek vagyunk"

Mirko Vučinić szerint a Juventus annak ellenére versenyképes maradt, hogy nem sikerült leigazolniuk a régóta várt top csatárt.

Vucinic Mirko_bajusz.jpgA Juventus olyan játékosokról maradt le nyáron, mint Robin van Persie, Edin Džeko, Fernando Llorente vagy Stevan Jovetić, helyettük a dán Nicklas Bendtner érkezett kölcsönbe az Arsenaltól.

Vučinić azonban továbbra is bizakodó:

"A Juventus erősebb, mint tavaly volt, annak ellenére, hogy nem érkezett top támadó. Biztos vagyok benne, hogy Sebastian Giovinco, Alessandro Matri és Fabio Quagliarella elfelejtetik a szurkolókkal a top csatár hiányát. Ne feledkezzünk meg Bendtnerről sem. Ő egy bajnok, biztos vagyok benne, hogy hamar beilleszkedik a csapatba."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr404776466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsatsee 2012.09.14. 10:04:45

Persze hogy ezt mondja,mert fél hogy a top csatár és Giovinco kiszorítja a kezdőböl.

Apuleius 2012.09.14. 10:25:07

@tsatsee: Egyelőre nem tartom valószínűnek, Vucinic lesz az, akit az a nem létező top csatár (már ha érkezik valaha ilyen) kiszorít majd a kezdőből. Giovinco még kevésbé hiszem.

hellan (törölt) 2012.09.14. 10:57:45

@tsatsee: Mirkot csak saját maga szoríthatná ki, ha gyenge formában lenne, senki más. Hogy a kezdő párja Giovinco ez sem vitás. Matri és Q meg sem közelítik jelenlegi formájukban a kettős bármelyikét.

m.martin91 2012.09.14. 12:18:45

@tsatsee: LOL. Bár még csak most ébredtem föl, de máris egy jó viccel indul a napom. Kösz.

Cannavaro 2012.09.14. 12:47:23

conte szerelmes gio-ba!! nem tartom kizártnak,hogy ha érkezett volna top csatár, az most gio-val lenne párba!! :/

tsatsee 2012.09.14. 12:54:59

Hat eddig van is oka szerelmesnek lenni.2 meccs 2 gol es osszehozott 1 tizenegyest.

m.martin91 2012.09.14. 12:59:11

@tsatsee: Így van, ráadásul jegyezzük meg, hogy micsoda gólok! Kevesek képesek ilyen szinten befejezni, mint Giovinco az első góljánál. Én ekkor figyeltem fel igazán a tehetségére.

2012.09.14. 13:01:22

Jelenleg nincs jobb csatárkettősünk,mint a Vucinic-Giovinco,ez egyértelmű,de szerintem,ha összeszoknak ők ketten,akkor feledtethetik a sztárcsatár kérdést,várjuk ki a végét!!!

2012.09.14. 13:03:14

Bendtner idehozatala ugyanolyan felesleges volt,mint amilyen felesleges lenne Llorrente...vagy jöjjön igazi sztárcsatár,vagy ne jöjjön akkor senki,hagyjuk összeszokni a két kreatív csatárunkat,jó lesz ez így,én valamiért úgy érzem!

hellan (törölt) 2012.09.14. 13:09:41

@fire06: Sajnos Bendtner idehozatala kellett eddig azt mondanám. Egy részről 4 csatár kevés lett volna a hármas megterhelés miatt+Matri csak pofázik a pályán, Q meg kegyetlen formán kívül van, így már csak idő kérdése, hogy a dán mikor kap lehetőséget.
Ha megfelelő kondiba hozták sztem már hétvégén játszhat.

babo410 2012.09.14. 13:56:18

Én meg pont azon a véleményen vagyok, hogy Vucinic ekkora imádatát nem értem. Szerintem semmi olyat nem nyújtott, amit Giovinco ne tudna, csak sokkal stabilabba, neki nem ingadozik ennyire a formája. Ha jött volna Jovetic, Cavani, Dzeko, stb, akkor bizony Mirko kiszorulhatott volna a kezdőből. És Mirkoval az a legnagyobb bajom, hogy látványosan nem tudott a többi csatárral összhangba kerülni. Matri pl Del piero mellett a 2010-11-es szezonban kettesével lőtte a gólokat, Vuci mellett látványosan romlott a teljesítménye. De azt azért elismerem, hogy Vucinicnek is voltak nagyon jó meccsei, főleg az idény vége felé. De idén eddig nem ájultam el tőle. Szerintem egy topp támadó érkezésével kiszorulhatott volna a kezdőből, ha Gio azt hozzná amit a Parmaban.

m.martin91 2012.09.14. 14:19:02

"Én meg pont azon a véleményen vagyok, hogy Vucinic ekkora imádatát nem értem."

Sokmindent nem értesz te, a Vucinic dolog legyen a legkisebb bajod.

tsatsee 2012.09.14. 14:21:56

@m.martin91: Mert a top támadók sosem rugnak olyan gólt ugye?Egy csatárt a gólok és gólpasszok alapján lehet megitélni.Eddig jók a mutatók és a Parmaban tavalyi teljesítményével is Mirko előtt van.Ezek tenyek amivel nem nagyon lehet vitatkozni.

Apuleius 2012.09.14. 14:22:44

Először én is reagálni akartam babo410 "meglátásaira", aztán úgy éreztem, hogy túl sok sebből vérzik, úgyhogy inkább eltértem a tervtől.

ZenTech 2012.09.14. 14:27:30

@babo410: Az a baj, hogy nagyon sok a ha. Ha lenne egy épkézláb csatár szerintem Gio és Vucinic válthatnák egymást a legtöbb esetben. Mert bár Gio-t alapvetően jó játékosnak tartom szerintem egy komolyabb védelem megeszi reggelire, ahogy erre már lehetett azért példát is látni. Viszont fontos szerepe lehet a kisebb csapatok "kivégzésében", mint ahogy azt legutóbb is láthattuk. Ha ezt a célt teljesítené én nagyon elégedett lennék vele.
Félreértés ne essék én Vucinictől sem vagyok elájulva, de az az igazság hogy a jelenlegi csapatnak nagy szüksége van rá.
Amiatt meg hogy Matri 5 méterről sem képes betalálni a kapuba,mást hibáztatni felesleges, arról csak maga tehet.

m.martin91 2012.09.14. 14:29:17

@tsatsee: Giovinco nem top támadó, ne hasonlítsuk már azokhoz.

@Apuleius: "...aztán úgy éreztem, hogy túl sok sebből vérzik..."
Mint mindig.

Apuleius 2012.09.14. 14:36:42

@m.martin91: :-) Ez igaz, csak időről időre őszintén megdöbben az ember a dolog súlyosságán. Egészen elképesztő.

babo410 2012.09.14. 14:52:46

@Apuleius: @m.martin91: Mert szerintetek Mirko olyan hüde nagy világklasszis? És tavaly világklasszis teljesítményt nyújtott? A statisztikái nem azt mutatják, és sajnos tavaly nagyon sokat önzőzött. De azt is leírtam, hogy voltak nagyon jó meccsei is. Csak sajnos a jó formáját nem tudta állandósítani. Ez a legnagyobb bajom Vucinic-csel.

2012.09.14. 14:52:54

Azért azt tegyük hozzá,hogy mmartin is elfogult Vucinic-csel szemben,nem is kicsit,de ezt sztem még ő maga se tagadhatja le...szerintem Gio van olyan jó játékos,mint Vucinic,nemzetközi színtéren egyikük se sokat tett le az asztalra,majd ott kiderül minden,de mondom mégegyszer,nem szeretném azt a kétballábas dán balféket egyikük helyett se a csapatban látni!

m.martin91 2012.09.14. 15:02:00

@babo410: Nem igazán tudom felidézni, hogy mikor állítottam olyat, hogy Mirko Vucinic világklasszis játékos lenne ill. hogy tavaly ilyen szintű teljesítményt nyújtott volna. Viszont azt vállalom, hogy a jelenlegi öt támadónk közül magasan ő a legjobb játékos.

babo410 2012.09.14. 15:20:22

@m.martin91: Akár hányszor leírtuk, ha éppen rosszul játszott (sajnos volt ilyen bőven), te mindig elég vehemensen védted! És eléggé tudtad sztárolni. De nem akarok vitába belemenni, és elismerem azt én is, hogy a bajnokság utolsó negyedében tényleg a legjobb csatárunk volt. A bajnokság első felében viszont Matri hasznosabb volt nála. Azért remélem, hogy idén stabilabban fog jó teljesítményt nyújtani, mert ha éppen jó napot fog ki, akkor nagyon jó tud lenni.

2012.09.14. 15:22:35

@babo410: erre emlékszem,valóban így volt!

Apuleius 2012.09.14. 15:28:07

@babo410: Nekem az a bajom, hogy a kommentjeidet olvasva az az ember benyomása, mintha írás közben a végére már Te magad sem értenéd a saját véleményedet, s az sem lenne világos, hogy most akkor tulajdonképpen mi mellett, vagy mi ellen próbálsz egyáltalán érvelni. Az egyik mondatoddal ellentmondasz a másiknak, s minden tagmondatodat "ha Giovinco jól játszana" típusú fantazmagóriákra építed, így a végeredmény többnyire erősen ingoványos szokott lenni. Persze értem én, hogy ez a stílusjegyed, csak mindez nagyon nehézzé teszi a logikai alapú vitát.

babo410 2012.09.14. 16:15:41

@Apuleius: Lényeg én értem mit írok. És azt nem értem, ha leírom, hogy Vucinic általában rosszul játszik, de megjegyzem, hogy néha vannak jobb pillanatai, azzal mi a baj? Vagy nekem is úgy kéne működnöm, ha valakit nem kedvelek az csak fikázzam, akit meg kedvelek, az csak magasztaljam? Szerintem teljesen logikus amit írok, nem tudom mi nem érthető. Egyáltalában nem mondtam ellent magamnak!

Apuleius 2012.09.14. 16:35:13

@babo410: "Lényeg én értem mit írok."

Lehet, hogy itt van a kutya elásva. A lényegnek annak kellene lennie, hogy mások is megértsék a gondolatmenetedet, tekintve, hogy feltételezem nem önmagadnak írod a kommenteket. Természetesen az ehhez a topikhoz fűzött hozzászólásod nem tartalmazza az általam megemlített összes tünetet, de nem is állítottam, hogy így lenne. Ha ismét elolvasod, amit írtam, talán látni fogod, hogy általános megállapítást tettem a hozzászólásaiddal kapcsolatosan. Amúgy nem az a gond, hogy valakit kedvelsz-e, vagy sem, fikázod-e vagy sem, én sem Vucinic-et védtem. A "ha érkezne egy top támadó, s Giovinco jól játszana, akkor Vucinic kiszorulna a kezdőből" típusú gondolatmenet Science fiction-nek elsőrangú, de kicsit sok benne a "ha". Részemről nem ragoznám tovább.

Csucsukaaa 2012.09.14. 17:03:45

@tsatsee: Sztem is egyértelműű..Gio már most meglőtte a felét annak amit Vucinic tavaly egész szezonba...Hóhóóó mekkora gólt rúgott..de tudod OTT KELLETT lenni és belőnii nem pedig alibizni meg önzőzni mint a montenegrói:) Sztem ha a csapatot nézzük és ha gio összeszokik az emberekkel egyértelműen a montenegroi lóg ki a sorból:)

m.martin91 2012.09.14. 17:20:20

@Csucsukaaa: "Gio már most meglőtte a felét annak amit Vucinic tavaly egész szezonba..."

???????????

"Sztem ha a csapatot nézzük és ha gio összeszokik az emberekkel egyértelműen a montenegroi lóg ki a sorból:)"

Bár fogalmam sincs miről beszélsz, s hogy mit akarsz mondani, de ezt a csapatot nem lehet úgy nézni, hogy Vucinic kilógjon belőle. A futballnak nincs olyan része, amiben Vucinic alulmúlná a többieket.

2012.09.14. 17:37:20

@m.martin91: "Húúú milyen gólokat lőtt Gio!" Vuci mikor lőtt egy nagy gólt is? A kupában szerzett gólja mellett egy gólt se lőtt szerintem 16-on kívülről. És azért mert te nyalod a montenegrói seg*ét rendesen ,azért nem kell másokra is ráerőltetned....

U.i.: Szerintem elég gáz ,hogy már dél óta a honlapot bújod mert nincs jobb dolgod és basztat.sz mindent ami él és mozog....

2012.09.14. 17:37:47

@m.martin91: "Húúú milyen gólokat lőtt Gio!" Vuci mikor lőtt egy nagy gólt is? A kupában szerzett gólja mellett egy gólt se lőtt szerintem 16-on kívülről. És azért mert te nyalod a montenegrói seg*ét rendesen ,azért nem kell másokra is ráerőltetned....

U.i.: Szerintem elég gáz ,hogy már dél óta a honlapot bújod mert nincs jobb dolgod és basztat.sz mindent ami él és mozog....

m.martin91 2012.09.14. 17:51:19

@Bigvee: Elsőre is megértettem, nem kellett volna kétszer elküldened.

"A kupában szerzett gólja mellett egy gólt se lőtt szerintem 16-on kívülről."

Aha. Értem. Szerinted nem lőtt. Ezek szerint bizonyíték hiányában vagy.

"Húúú milyen gólokat lőtt Gio!" Vuci mikor lőtt egy nagy gólt is?"

Miért, Giovinco mikor lőtt? Nem értem mi lenne az összefüggés.

"U.i.: Szerintem elég gáz ,hogy már dél óta a honlapot bújod mert nincs jobb dolgod és basztat.sz mindent ami él és mozog...."

Ha nincs semmi dolgod, s szeretnéd, akkor email-en keresztül megbeszélhetjük majd az időbeosztásomat, s mielőtt feljönnék a blogra, engedélyt kérek majd tőled.

2012.09.14. 17:59:22

"Elsőre is megértettem, nem kellett volna kétszer elküldened."
kva nagy oltással kezdet a mondanivalódat. De mindegy szerintem vagy elég okos ahhoz h tud ,hogy véletlen küldtem kétszer.

És két gólt lőtt 16-on kívülről(szíves elnézésedet kérem) www.youtube.com/watch?v=C5FsfWcLmAE&feature=related

"Miért, Giovinco mikor lőtt? Nem értem mi lenne az összefüggés."
Mert szidod Gio-t hogy ilyen "szar" gólokat lőtt és isteníted Vucinicet aki szintén csak ilyenekt lőtt.

Utolsóba igazad van akkor jössz fel amikor akarsz! :)

m.martin91 2012.09.14. 18:25:15

"kva nagy oltással kezdet a mondanivalódat."

Egyáltalán nem állt szándékomban oltogatni téged. A két kommented között eltelt 27 másodperc, azt hittem csak nyomatékosítani akartad a véleményedet, ezért küldted el kétszer egymás után.

Mivel Vucinic két gólt is lőtt a 16-oson kívülről, így gondolom erről a témáról már nincs mit megbeszélnünk, a szavaid jelentőségüket veszítették.

2012.09.14. 18:40:23

@m.martin91: Pff! Egy szezon alatt két gólt! Az igen! Egy csatárról beszélünk! Pl.Marchisio ennek kb kétszeresét lőtte meg. És ahogy látod nem vagy valami közkedvelt ezen az oldalon ,tehát szerintem nem velem van gond.....De mindegy haggyjuk ezt abba ,tényleg ne személyeskedjünk....

m.martin91 2012.09.14. 19:06:40

@juve9: Mintha már olvastam volna hasonló sorokat, sőt, konkrétan ugyanezt, csak valaki mástól. Érdekes...

@Bigvee: Így van, egy csatárról beszélünk. Nyilvánvalóan egy csatár több időt tölt a 16-oson belül, mint egy középpályás (Marchisio). Talán ezzel is lehet magyarázni a dolgot.

"Pl.Marchisio ennek kb kétszeresét lőtte meg."

Ezt most úgy mondod, mintha óriási különbség lenne a két szám között. De valójában akkor Vucinic kettőt rúgott, Marchisio pedig négyet. Azt hiszem most valami nagyot akartál mondani, csak rosszul sült el.

"És ahogy látod nem vagy valami közkedvelt ezen az oldalon ,tehát szerintem nem velem van gond.....De mindegy haggyjuk ezt abba ,tényleg ne személyeskedjünk...."

Nem igazán értem, hogy hogyan jön a mi "vitánkhoz", hogy én mennyire vagyok közkedvelt vagy sem. Nem látom az összefüggést.

hellan (törölt) 2012.09.14. 19:14:55

No, itt legalább még ésszerű keretek között zajlik a "vita".

Lássuk be, Vucinicet jelenleg és tavaly is nehéz lett volna kiszorítani a kezdőből és az is igaz, hogy a jelenlegi támadók közül nehezen tenné ezt meg bárki.
Jómagam erősen húztam a számat tavaly, mikor Agüero hosszú huzavona után aláírt a Cityhez, aztán Rossi sem jött össze, majd 2-3 nap alatt lepakoltunk Mirkoért 15M-et és kész is volt az üzlet. Ez akkor a tipikus ZS-megoldásnak bizonyult, aztán lassan Mirko bebizonyította, hogy igenis megérte az árát és azt nyújtja, amit az ő szerepkörében kell: 10-15 gól+gólpasszok egy szezonban.
Ami szintén igaz Mirko nem világklasszis, DE képes azon a szinten játszani meccseken át.

Giovinco esetében én nagyon haragszom rá azon nyilatkozataiért, amit tett a csapat ellen miután eladtuk felét, mert nem kapott elég játéklehetőséget. Azért is haragszom rá, mert 11M nagyon sok, amiért visszavásároltuk, jelenleg nem hiszem h érne 22M-et. Azonban, ha a szerepkörében úgy teljesít, ahogy Mirko pár meccs alatt megbékélek vele, de egyértelmű, hogy erősítést jelent nekünk.

Ami tuti, hogy jelenleg ők nagyon magasan a kezdő ékpárosunk és sztem lassan Bendtner lesz a 3. számú. Ne lincseljetek meg érte és remélem igazam sem lesz, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez következik be. :D

Asszem minden eddigi észrevételt megfogalmaztam saját álláspontom szerint és kérlek maradjon a beszélgetés a továbbiakban ésszerű keretek között! ;)

2012.09.14. 19:24:25

@m.martin91: Te semmi között se látsz összefüggést....

m.martin91 2012.09.14. 19:26:57

@Bigvee: A közkedveltségem és a "vitánk" között semmiképp.

2012.09.14. 19:27:25

@m.martin91: Bárkit mondhattam volna ,szinte mindenki több gólt lőtt mint Mirko 16-on kívülről.... Q is pedig kb 7-8 meccsen játszott csereként beállva...

m.martin91 2012.09.14. 19:33:34

@Bigvee: Quagliarella egészen pontosan 23 meccset játszott a bajnokságban, s 4 gólt rúgott. Ha van időd, s kedved, akkor utánanézhetsz, hogy ezekből mennyi esett a 16-oson kívülről.

Szinte mindenki több gólt rúgott a 16-oson kívülről? Nah! Chiellini is? Barzagli is? Bonucci is? Giaccherini is? Padoin is? Matri is?

Egyébként végülis mi is ennek az egésznek a lényege? Miért is számít, hogy Vucinic hányszor volt eredményes a 16-oson kívülről?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása