Buffon már izgatott

Az olasz válogatott hálóőr még mindig a jól megérdemelt vakációját tölti a nagy európai megmérettetés után, de már a Juventusszal való felkészülésre gondol.

Buffon Gianluigi_uvolt.jpg"Alig várom, hogy csatlakozhassam a többiekhez. Régóta nem jártam futballpálya közelében" - nyilatkozta a Sky Sport Italianak.

Buffont a friss szerzeményekről és a további lehetséges igazolásokról is megkérdezték.

"Nem sorolok neveket, de már most is mi vagyunk a legjobbak Olaszországban és a vezetők is nagyszerűen teljesítenek. Giuseppe Marotta remekül végzi a feladatát és tudja, mit csinál, így egy pillanatig sem kételkedem benne és a klubban."

A 34 éves hálóőr a jövőbeli céljait is megosztotta a riporterekkel.

"Idén szeretnék legalább 50 mérkőzésen pályára lépni a Juventusban és a válogatottban. Tudom, hogy képes vagyok rá. Hogy ott leszek-e a világbajnokságon két év múlva? Ha látták, mit nyújtottam idén az Európa-bajnokságon, talán már rájöhettek."

A "Superman" becenévre hallgató kapus nem régiben vásárolt szülővárosa futballcsapatának, a Carrarese Calcionak a részvényeiből, így egy napon akár klubelnök is lehet.

"Szokatlan szituáció ez számomra, hisz még aktív játékos vagyok, de nem tudtam nemet mondani az otthonom kérésére. Miután értesültem a csapat nehézségeiről, felelősségemnek éreztem, hogy segítsek, így megvettem a részvényeket. Fontos projektbe kezdtünk. Szeretnénk fejlődési lehetőséget biztosítani fiatal Juventus-játékosoknak, hogy egy napon pályára léphessen a másod- és első osztályban is."

Gigi kedden csatlakozik a Bianconerihez a többi válogatott társával együtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr64669722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atomtoma (törölt) 2012.07.21. 19:39:05

Elnök Úr,
további jó nyaralást! :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása