A Napoli 70 millió eurót kér Cavaniért

A Napoli elnöke, Aurelio De Laurentiis szabad utat adott a Juventusnak Edinson Cavani leigazolásához, de csak abban az esetben, ha a torinóiak hajlandóak 70 millió eurót fizetni érte.

Cavani és Suárez

A Juventus a következő idény előtt szeretné megerősíteni a keretét, és az uruguayi támadót már hónapok óta a klub egyik legfőbb kiszemeltjeként emlegetik.

A Tuttosport korábban arról írt, hogy Cavanit 40 millió euró körüli összegért lehetne megszerezni, ám De Laurentiis szerint ennél jóval többre lesz szükség.

"Az emberek arról beszélnek, hogy hajlandó vagyok megválni Cavanitól. Persze, ez így van. Ha 70 milliót fizetnek érte." - mosolygott a filmproducer klubtulajdonos.

A Napoli egyébként tárgyalni kezdett Cavanival a támadó szerződésének 2016-ig történő meghosszabbításáról, és úgy tudni, évi 4 milliós fizetést és bónuszokat ajánlottak neki.

A nápolyi klub másik támadóját Ezequiel Lavezzit a várakozások szerint a jövő héten adják el 27 millió euróért a PSG-nek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr654659456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baggio 2012.06.18. 10:15:29

hát ebben a képben csak az a bibi,hogy válogatott mezben van...ott meg marha gyengén játszik:-DDD hozzuk el a jobb oldali játékost:-D 70milla...akkor +veszem inkább Neymart és 1héten belül vissza is jönne a duplája mezekből világszinten,majd jövőre vennék abból még 2 sztár csatárt:-DDD ezek betegek az összegeikkel

Supi 2012.06.18. 10:19:18

Baggio Neymart?! Ugye ez csak 1 rossz tréfa Baggio? 70 milliót nem szabad érte adni, de nem is lesz szükség annyira, egy 35 milla plusz Giovinco-ra tuti rábólintanának.

Söndör 2012.06.18. 10:24:04

Maradjunk annyiban,hogy ez nevetséges összeg ezért az emberért!Max a 40 elfogadható lenne,de az is vicces(persze tudom piac stb).neveljünk ki végre fiatal tehetségeket csatárposztra,vagy küldjenek 3xor ennyi megfigyselőt a világba de,ne szoruljunk már rá,hogy csillagászati árakon vásároljunk csatárokat.Nem lenne itt baj ha a saját csatárainkban látnám a fantáziát.Semmi sincs...egy csettintésre se Q se Matri nem fog klasszis szinten focizni,sőt ide ők kevesek ezt idén be is bizonyították!Most rászorulunk arra,hogy egy épkézláb csatárt vegyünk.A védelem karaj,középpálya zsír a csatársor sovány.

Ismeretlen_122894 2012.06.18. 10:30:41

hát, azért 70M az durva... annyit senki sem ér... sajna cavanira akkor is nagy szükség van, fel van adva a lecke marottának.

ben 2012.06.18. 10:39:35

Szerintem egyrészt nem kell komolyan venni ezt a 70 milliót, hiszen egy újságírónak mosolyogva odavetett számot én nem tekintenék hivatalos összegnek. Másrészt viszont sztem azzal szakítanánk hosszútávon a legtöbbet, ha az Udine játékosmegfigyelőit szereznénk meg, hiszen ők folyamatosan szereznek noname emberkéket fillérekért, akikből jó játékosok válnak később (Sanchez, Inler, Asamoah, Isla, Iaquinta stb.)

Ismeretlen_171812 2012.06.18. 11:13:31

70.. röhejes. 40et sem hiszem, hogy ér. Én inkább olyan 30-35re táskálnám. Inkább jöjjön Torres 30-ért, mint Cavani...

Ismeretlen_147985 2012.06.18. 11:38:14

Ennek az összegnek semmi értelme, nem kell komolyan venni. Ezzel csak azt akarta mondani De Laurentiis, hogy nincs rászorulva arra, hogy eladja a legjobb játékosát. Tegnap már beszéltünk róla, akkor is úgy gondoltam és most is úgy gondolom, hogy egy 40+Giovinco ajánlattal vígan, röhögve hozhatnánk Cavani-t Torinóba.

Ismeretlen_102246 2012.06.18. 11:46:31

Mivel a Parma több, mint 10 millára taksálja Gio felét, ezért a 40 milla + Gio >= 60 milla lenne. Ezt te sem gondolhatod komolyan mmartin... Cavani 40-t sem ér, nemhogy még azon felül egy jó játékost is adjunk érte. Bár persze tudom, hogy te utálod Gio-t, tehát nálad az Ő értéke zéró, de ha egy kicsit is odébb teszed a szemellenzőt, akkor beláthatod, hogy egyetlen játékos sem zéró értékű és Gio sem 10 milla már... illetve egyetlen játékos sem ér 40 millát, csak a pénzeszsák emberek miatt szálltak el ennyire az árak.

juve28adam 2012.06.18. 11:50:09

az a 40 milla+ Gio remekül hangzik :) Remélem mmartin91-nek igaza lesz(bár sztem nem jön az uru)

Baggio 2012.06.18. 11:51:33

martin 40+Gio -nak sincs értelme,mert az is messze irreális összeg 1 Cavaniért... és nem mi röhögnénk...ők röhögnének ki minket.. Neymart komolyan gondoltam,de hogy miért? 1: a mi gondunk nem a helyzetek kialakításával van 2? bomba erős kp miatt akár full szabadon is mozoghatna és csinálhatná a cselsorozatait /erre +int csak marketing mitt szükség is lenne/ 3: üzleti szempontok-marketing ergo Neymarnak csak 1dologra kéne ügyelni...a helyzeteket értékesíteni és itt most a tényleges helyzetekre gondoltam és nem a bravúr +oldásokra + ebben a srácban akkora marketing lehetőség van,mint 1 CR-Messi párosban és ez sem utolsó szempont...ha csak azt nézzük menny Brazil imádja és a Juvét világszinten mennyien imádják...mekkorá tnövekedne a kínai és latin piac..igen kínai is,mert őket is a hozzá hasonló cselgépekkel +lehetne még jobban fogni. ja és Cvani árából simán +is lenne és jövőre csak a srácból +lehetne venni Cavanit az általa +növekedett bevételek miatt ha belegondoltok Neymar +vétele nem is lenne marhaság,de van 1bibi..nem opció neki a Juve

Ismeretlen_147985 2012.06.18. 11:55:14

Kurvára nem érdekel, hogy a Parma mennyire taksálja Giovinco felét, a tény az, hogy ezért a szerencsétlenért 3 millió eurót kapott a Juventus egy évvel ezelőtt, mikor a Parma élt az opciójával a fele játékjogával kapcsolatban. Ebből kiindulva a játékos ára 6 millió euró. Jelenleg 13 millió körül megy a vita, a Parma ennyit szeretne kapni a feléért. Ismétlem, a feléért. (Ennyiből megszerezhetnénk Kolarov-ot, de a Parma ennyit kér Giovinco feléért. Remélem mindenki érzi, hogy ez mekkora vicc). Nálam a 40+Giovinco egyáltalán nem 60 millióval egyenlő, maximum 50-el. De mivel én Giovinco-t nem tartom semmire, így tulajdonképpen nálam a 40+Giovinco=40 millióval.

Baggio 2012.06.18. 12:05:37

marton itt a gond nálad..te nem tartod semmire,de ha én pl kritizálok olyat,aki neked kis kedvenc,akor milyen hülye vagy stb... Gio nem 6millát ét..legalább 20-at simán ér ilyen piaci áraknál..ha Cavani 50milla nálad,akkor Gio lazán ér 20millát ha Gio 10millát ér,akkor Cavani max 30-at

Ismeretlen_177028 2012.06.18. 12:16:55

Ez a De Laurentiis is el van szállva. Ha 40-ért elhozzuk, még jól is jártak, hiszen abból tudnak még venni jó képességű játékosokat. Cavani akkor lenne hülye, ha ezekkel aláírna még 4 évre. OFF A Juventusnak akkor lenne esze, ha belemenne a vaklicitbe. A Parma nem engedhet meg magának magas összeget, így tehetünk rá annyit, amennyit nekünk ér a fele, és ha a Parma valahogy ránk igér, hát vigyék, mert annyit nekünk nem ér meg. Mondjuk szerintem Giovinco reálisan most olyan 10-15 milliót érhet. Ugyanis ő nem sztár, nem tehetség (25 éves), reklámértéke 0, egyszerűen egy középszerűnél kicsivel jobb képességű játékos, akinek volt egy jó szezonja egy Parmában. (Egyébként transfermarkt.de szerint 12,5 milliót ér).

Ismeretlen_147985 2012.06.18. 12:21:21

Sajnos a piaci ár nem számít semmit, például a transfermarkt által "kiszabott" árak jelentősége is a nullával egyenlő. Az a helyzet, hogy mindenki annyit ér, amennyit adnak érte. Manapság nem lehet azt nézni, hogy ha 'x' ennyit ér, akkor 'y' maximum annyit. Ezek alapján persze én is hülyeségeket beszéltem, amikor Kolarov-ot hoztam fel Giovinco ellen, mert ennek semmi értelme nem volt. Az árak teljesen elszabadultak, s ha Giovinco feléért 13 milliót kérnek, akkor annyi az ára, függetlenül attól, hogy a teljes játékjoga sem ér a valóságban ennyit. Ha Cavani-ért 70 milliót kérnek, akkor az annyi. Én egészen biztos vagyok benne, hogy ha például Messi-t eladná a Barcelona, akkor valami hihetetlen, 200-300 millió lenne a dolog vége, amennyit a játékos nyilvánvalóan nem ér, de ennyiért lehetne megvenni, s valami orosz milliárdosnak vagy arab sejknek meg is érne ennyit. Ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy elbeszélgethetünk itt holnap reggelig is arról, hogy mi Cavani, s mi Giovinco piaci ára, de sok értelme nem volna. Annyi, amennyit kérnek érte.

Baggio 2012.06.18. 12:24:09

1bibi van az árakat nem így nézik..ugye ott a példa az Udinese és Palermo...Gio nagyon hasonló szerepkörben játszik,mint a Chilei srác a Barcaban és az argentín sem 5forintért ment Palermo-ból..piaci értéke simán van 20milla..100% annyit kérhetnénk érte 1esetleges eladási opcionál,miután +szereztük teljesen. ciki az,hogy 25évével még fiatalnak is tekinthető ami +int csak az árát nem engedi lefelé ammeg Jovetic? 50millából kéne ő + még 1fiatal tehetséges srác...Jovetic-Immobile-1tehetség-Matri 4-es én simán +kockáztatnék pláne,hogy Jovetic nem csak csatárt tud játszani..sőt eredetileg évekig nem is az volt a posztja

Tony 2012.06.18. 12:26:50

Cavani reálisan kb. 30 milliót ér. Laurentiis bedobott vmit ami nyilván komolytalan,ugyanis ezt az összeget senki nem fizetné ki, még a City vagy a PSG sem. Ő nem akarja eladni és rémisztget itt mindenkit. mmartin91 által felvázolt 40+Gio szerintem is elég kéne,hogy legyen. + kap Cavani egy évi 5-6m-ós szerződést és meg is van győzve. mmartin91! Giovinco fele 13m tényleg vicc,de itt nem az számít,hogy mi mire tartjuk,hanem,hogy a mai piaci viszonyok között mennyit ér. Nyilván ahogy a Parma elnöke látta,hogy 1-1 jó szezon után mennyiért sikerült eladni Sánchez-t vagy Pastorét, ő is vérszemet kapott és irreális dolgokkal próbálkozik és sajnos nem tehetünk semmit. Amúgy Gio-t reálisan (most függetlenül attól hogy mi mit látunk benne) egy ilyen szezon után kb. 10-15 millára a focivilág azért tartja.

Ismeretlen_177028 2012.06.18. 12:29:29

Egy játékos ára és értéke között azért van különbség. Az ár az, amennyit kérnek érte. Az érték az, amennyiért végül megveszik vagy hajlandóak lennének megvenni. :) A transfermarkt szerintem a becsült értékét írja ki egy játékosnak, nem az árát, hisz az nem a Vatera. :D

Lakatos Di Natale 2012.06.18. 12:30:29

Szerintem Suarez felé kell fordulni, mert Cavani megszerzése sokkal nehezebb így, hogy Lavezzi távozott Nápolyból, a szurkolókkal is nehéz lenne lenyeletni, hogy két ászuk elszállt onnan, továbbá azt gondolom, látva az Európai Bajnoki mérkőzéseket, hogy nekünk nem Van Perise-re van szükségük. RVP ugyan gólkirály lett idén, de tipikusan az az ember, akinek 20 helyzet kell egy található és azért az Arsenal meg a holland válogatottban olyan emberek játszanak mögötte, akik bőven kiszolgálják. Meggyőződésem, hogy egy kisebb klubban fele ennyit se termelne. Direkt figyeltem az EB-n, de RVP-nek inkább csak a neve nagy. Szerintem Suarez mozdítható lenne, én arra felé fordítanám az energiákat. Arról nem is beszélve, hogy sokkal olcsóbb árkategória és mellette még elhozható lenne egy Destro is. Az pedig már úgy kajak!

Baggio 2012.06.18. 12:33:06

igazából pl Messi 200millát akár érhetne is,de abban már bőven az üzlet is benne lenne...mennyi új szurkert hozna a csapathoz /szerintem Abra venné meg és nem 1 arab,de végülis mind1 melyik csapat/ menny mez fogyna..milyen + reklám bevételeket szedhetne a csapat-tv jogdíj,vagy szponzori +bevétel,mert szponzorcsere nagyobb összegért akár.. vannak,akik kb bármennyit +érnek Neymart ezért tartanám jónak..erre tökéletesen alkalmas lehetne,de pl Cavani esetében 50millát kidobni 1viszonylag ismeretlenért /ismeretlent világszinten értem..pl 1 Agüero-hoz képest-Falcao-hoz képest/

Kotrevák Kelly 2012.06.18. 12:34:54

Sztem adjunk érte 100-at...

szabo2323 2012.06.18. 12:40:28

Ha ha ha.Ennyiért inkább R V P és Suarez ja és még Giovinco másik felét is vissza vennénk,na az már üzletlenne Marotta bácsitól.

Ismeretlen_174409 2012.06.18. 12:59:44

mmartin véleményem szerint ezekkel a beszólásokkal,amiket Giovinco-ról mondtál megint kinevettetted magad rendesen,de mind1...70 milla kurva sok,ezt Laurentis se gondolja komolyan,csak így akar nyomást gyakorolni Marottára,próbálja feljebb strófolni az árát,sztem 30-35 millió+Matri vagy Giovinco simán elég lesz,annyit meg még ér is Cavani...szvsz Van Persie 37 milkás ára is kicsit sok,de játékosok bevonásával(bár nemtom kire lenne szüksége az Arsenalnak)lehetne csökkenteni,amennyiben meg nem,akkor ezt a kettőt el kell felejteni és elhozni a fiatal Damiao-t vagy rámenni valamelyik spanyolra,gondolok itt Llorrentére,Soldadóra vagy Torresre...

mate 2012.06.18. 13:00:12

Én személy szerint egyre jobban hajlanék Jovetic-re Fiatal és jó játékos....és még maradna pénz kolarovra is. Illetve Suarez lenne a legjobb de nemtudom ő mennyire mozdítható..............

atomtoma 2012.06.18. 13:02:25

Ez már nem foci, sokkal inkább lóvásár.

Ismeretlen_174409 2012.06.18. 13:04:14

Suarez meg nem egyszer lenyilatkozta,hogy most,hogy a Poolnál mennyire fontos szerepet kap majd még a Barca vagy a Real ajánlatát se fogadná el...meg amúgy ő szerintem egy büdös paraszt,semmivel se jobb Balotellinél,akit azért a legtöbben csakcsak utáltok...én azt mondom,hogy a Juve inkább legyen középcsapat Matrival és Quagliarellával,minthogy Balotelli vagy Suarez BL-győzelemre vezesse...az egyik egy patkány,a másik meg egy rasszista buzeráns,ilyenek nem kellenek...

Ismeretlen_147985 2012.06.18. 13:07:02

"én azt mondom,hogy a Juve inkább legyen középcsapat Matrival és Quagliarellával,minthogy Balotelli vagy Suarez BL-győzelemre vezesse...az egyik egy patkány,a másik meg egy rasszista buzeráns,ilyenek nem kellenek..." Tehát én nevettetem ki magamat...Oké, értem.

Ismeretlen_174409 2012.06.18. 13:15:58

martinka...látszik mennyire nem érted a lényeget,mert neked mind1 is kb,hogy kik vannak a csapatban...tőled idehozhatnánk De Jong-ot,hadd rúgjon mindenkit mellbe,hozzuk ide Ibrát,aki a saját csapattársait hátba rugdossa,meg Suarez,aki egy nyíltan rasszista kijelentéssel illette Evrát,vagy hozzuk Evrát,aki a hazája válogatott mezével törli ki a valagát a kamerák előtt,hozzuk ide Materazzit,aki össze-vissza kurvázta Zidane anyját csak azért,hogy felidegesítse Zizou-t,vagy hozzuk Joey Barton-t,akiről asszem nem is tudok egyvalamit kiemelni,akkora paraszt...sztem a sportszerűség sokkal fontosabb,mint az eredmény,ezek a játékosok meg kurvára nem erről híresek,nem méltók a Juventus mezét viselni...

Ismeretlen_174409 2012.06.18. 13:17:35

pontosan ezért mondom,hogy Van Persie jöjjön...ő egy sportszerű játékos,ráadásul klasszis támadó...

Ismeretlen_147985 2012.06.18. 13:21:37

Ha valakinek, hát nekem egyáltalán nem mindegy, hogy kik játszanak a csapatban. Nagyon szeretnék olyan játékosokat látni a Juventus-ban, akik amellett, hogy kiváló futballisták, számomra valamiért még szimpatikusak is. Éppen ezért szeretném mindenáron elkerülni például azt, hogy Giovinco újra Juventus játékos legyen. Egyrészt, mert nem tartom semmire mint futballistát, másrészt mert kibaszott unszimpatikus számomra. A felsorolt játékosaid pedig attól, hogy neked esetleg unszimpatikusok, másoknak nem feltétlenül azok. Mondjuk sokukat én sem látnék szívesen a Juventus-ban, de azért lenne 1-2 akiket elnéznék.

Ismeretlen_183096 2012.06.18. 13:26:10

@fire06: Nagyjából egyetértek, de azért azt tegyük hozzá, hogy mostanában valamiért nagy divat rasszistázni, főleg Angliában, szóval picit el van túlozva ez a dolog. Ettől függetlenül Suarez nekem se szimpatikus.

hellan 2012.06.18. 13:53:49

Kedves Szurkolótársaim! Könyörgöm ne egymást szidjuk már állandóan, akármikor olvasom, hogy kit igazolnánk le, 2 eltérő vélemény esetén rögtön egymásnak esünk. Higgyétek el mindenki mást szeretne a csapatban látni, de ezért ne egymást szidjuk különbek lehetnénk az Inter és Milan drukkerektől. Hogy létjogosultsága is legyen a hsz-mnek leírnám én is, hogy mit gondolok jelenleg a helyzetről. Isla és Asamoah leigazolása briliáns tény, ezt nem kell ecsetelnem Marottától ez zseniális húzás, nem csak padot bővítettünk ezzel, hanem 2 akár kezdő kaliberű játékost hoztunk. Bal védő: DC mellé Kolarov egyszerűen kell, 10-15Mért egyszerűen vicc ilyen jó balhátvédet hagyni veszni. Védelem többi része úgy érzem rendben van, elég számú játékosunk van ide. Középpályán is rendben vagyunk, mind számban, mind minőségben meglátásaim szerint. Csatárposzton mindenki tudja, hogy mik az elvárások egy klasszis csatár megszerzése, aki 4-3-3-ban középen tud játszani, míg 3-5-2-ben Mirko, akár más csatár társaként tud játszani. Nehéz megmondani ki lenne az ideális személy, akit nem szeretnék látni az Tevez és Torres. Higany/RvP/Suarez felőlem jöhetnek, legolcsóbb megoldás, talán Suarez lenne. 4-3-3 esetén Isla lenne az egyik szélsőnk+középen klasszis csatár, de a másik szél számomra kérdéses lenne, Pepe nem volt elég meggyőző számomra. Továbbá, Gio esete, ahogy olvasom megoszlik néhányatok véleménye a visszahozataláról. Nos, az én véleményem, hogy Gio arrogáns és nagyképű viselkedése+interjúi, mikor eladtuk fele jogát a Parmának nálam kiverték a biztosítékot. Azonban, igaz, hogy egy Parmában, de megbízható teljesítményt nyújott szerintem. Én támogatnám a visszahozatalát, de akkor köpje ki a tüdejét, mert kis barátunk elfelejtette, hogy melyik csapatnál nevelkedett, ezt Conténak ismét a fejébe kell vernie, amivel nem lesz gond. Ha belevonjuk egy üzletbe, az nyilván a klasszis csatár lesz, áldásom erre is.

Ismeretlen_147985 2012.06.18. 13:59:11

"4-3-3 esetén Isla lenne az egyik szélsőnk+középen klasszis csatár, de a másik szél számomra kérdéses lenne, Pepe nem volt elég meggyőző számomra." A másik szél ebben az esetben Vucinic-é lenne...

hellan 2012.06.18. 14:02:46

mmartin91: teljesen jogos, hogy feledkeztem meg Mirkoról, mikor 352-nél leírtam a nevét, köszi a korrekciót. ;)

Drughi Di Bianconeri 2012.06.18. 14:36:43

Ezt az összeget nem kell komolyan venni, csak jelzésértékű,hogy nem akarja elengedni,vagy akinek kell pengessen érte,de érzésem szerint 45-50Mért vihető Cavani. Ennyit Marotta nem fog 1 játékosra költeni,itt jön képbe a játékos bevonás.Szóba került Matri,akit nem szívesen látnék semmilyen üzlet részeként,mert függetlenül attól,hogy szimpatikus;ha érkezik sztárcsatár,akkor Matri kell,hogy tehermentesítse őt bizonyos meccseken.Mondjuk igaz,hogy Contenál Quagliarella is Center(amit nem értek egészen)ergo akár mehetne is Matri,de inkább maradjon mindkettő,mert Quaglia igazi posztja előkészítő,szóval mondjuk Vucinic,vagy a jobb oldali játékos cseréje lehetne elől. Giovinco; akiről sok minden elhangzott már mindenhol pro és kontra, személy szerint nem bánnám ha visszajönne,és olyan mutatókat produkálna,mint a Parmaban,de nem sajnálnám egyáltalán,ha belevonnánk a Cavani ügyletbe,mert az uru egyszerűen klasszis,Gio meg soha nem is lesz az :D 35-40+Giovino-ra szvsz. simán rábólintana a Napoli vezetősége,érdemes lenne ezt erőltetni...

hellan 2012.06.18. 14:42:29

3 csatáros felállásban: szélső csatárt tud játszani: Gio, Mirko, Pepe, Esti, Isla Centert tud játszani: Matri, Q Remélem most senkit nem hagytam ki, szóval ezen érvek szólnak Matri maradása mellett. :D

FJ 2012.06.18. 14:51:46

Csak a szája jár. Ha tényleg beajánlanánk egy 30-40 millió + Matrit akkor szerintem arra rábólintana

Supi 2012.06.18. 15:13:40

hellan: Én még Giaccherinit venném:D. Egyébként felesleges ez az egymásra támadás azon a téren, hogy ki mennyit ér, hiszen ezt így nem lehet meghatározni. Mindenki annyit ér, amennyit adnak érte, és ezt szerintem itt le is lehet zárni. Cavani egy 30-35 millió + Giovinco csomaggal tuti elhozható lenne, hiszen akkor lenne egy Lavezzi helyettesük, és maradna pénzük 1 csatárra is.

Ismeretlen_114665 2012.06.18. 16:16:19

Supi: Lavezzi már a PSG-jé!! De jó is, hogy ez felmerült, mert szerintem emiatt nem lesz mozdítható Cavani, legalábbis csak nagyon nagy összegért, mert mindkét jó csatárját egy időben szerintem nem adja el a Napoli, ezért vannak ezek a röhejes ár kikiáltások (hátha valami hülye pénzes arab club ráharap), hogy többet tudjanak elkérni érte, mert tudják ők is jól, hogy 35-40-nél nem ér többet Edison csak azt nem teszik hozzá, hogy az alatt meg azért nem hajlandók megválni tőle, mert nincs már Lavezzi, és így nem maradna értelmes csatárjuk nekik se... az összeg tehát a vicc kategória! (tippem: Cavani idén még marad a Napoliban)

Supi 2012.06.18. 16:54:23

Kury: Pont azért írtam...

Ismeretlen_114665 2012.06.18. 17:10:10

Félreértelmeztem akkor, de a gondolatmenetem ugyanaz attól...

Ismeretlen_170848 2012.06.18. 17:34:29

Cavani valóban jó játékos lett a Napoli-ban, de hogy 70 milliót érne az vicc. Ha itt lőnék be a kivásárlási árát, akkor vagy egy arab tulajdonosú klub fogja elvinni vagy onnan megy nyugdíjba. Giovinco-t meg még csak véletlenül sem szabad bevonni ebbe és más üzletbe se. Meg kell tartanunk. Akinek nem szimpatikus (pl. mmartin91 álnevén Vucinic istenítő!) legfőbb addig másnak szurkol vagy nem néz Juve meccset! Mi szurkolók nem sokat vesztünk ezzel! :D Én kitenném balra Vuci helyére és ott játszatnám Giovinco-t, jövő ilyenkor már Vuci seggét feltőrné a pad és közben lenne szélsőjátékunk is, ráadásul nem rezel be a kapu előtt mint Vuci! Jobbról remélhetőleg Isla veszélyeztethet, középre meg kell szerezni Falcao-t és megvagyunk. 70 millánál ő is olcsóbban mozdítható és valamivel többet sejt a fociról!

Bianconero 2012.06.18. 17:57:18

Grup: nem hinném hogy egy ilyen nagyképű szájhős Giovincora van szükségünk,aki Messinél is jobbnak érzi magát,miközben egy Parmának a legkomolyabb játékosa.Hát vicc az ember,meglátják a szurkolók egy Chelsea vagy Real ellen pályára lépni,és "könnybe lábad a szemük".Egy komolytalan unszimpatikus senki a mi Giovinconk,remélem.soha a büdös életbe nem látjuk a keretünk közelébe. Ami Falcaót illeti,ugy kéne mint egy falat kenyér.Agüerohoz hasonló támadó,aki képes lenne ebben a Juvéban 30 gólt lőni szezononként,de esélye h idejöjjön 0%,mivel mégcsak szóba se jött a neve. Érdekességképp,eddig Higuain,RvP,Dzeko,Cavani,Suárez.Eddig róluk lehetett hallani,de ma felmerült Torres neve ismét,Tévez és Jovetic is.Ùgy néz ki nem jönnek össze Marotta számitásai??!

Ismeretlen_197458 2012.06.18. 18:40:31

Gio jó játékos, ezt már többször írtam. Csak az utóbbi időben túlságosan besértődött. Én visszahoznám mindenképpen, mert max Cavaniért elcserélhető. Van Persie ára drága, és sérülékeny, és fiatalabb lenne jó. Suárez meg sztem marad. Meg lett győzve. Higuaín meg lehet mozdítható lesz, őt érdemes figyelni. @Baggio nem tudom honnan jött az ötlet, hogy Neymart kéne leigazolni, de egy cselkirályra semmi szükség. Pláne nem egy brazil bajnokságban cselkirálynak számító játékos. Itt szerintem a 2. csele után úgy rugnák fel, hetekig fel se állna. És az meg a világ legnagyobb ostobasága, hogy jöttök azzal, hogy majd a mezeladásból visszajön az ára, mert mindenki az ő mezét fogja kapkodni. Ha ilyen egyszerű lenne! De sajnos nem ilyen egyszerű az egész. Sokkal összetettebb dolog ez. Ha így lenne, h mezeladásból finanszíroznánk a játékosainkat, akkor Cavanit is simán idehoznák 60 milláért, mert olaszban nagyon kedvelik az Urut. Sajnos annál sokkal több dolgot klell figyelembe venni, hogy mennyi mezt lehet eladni. És hála isdtennek Marotta se így gondolkodik. Neymar a Juvéban életben nem fog játszani. És 37 milláért, pláne fontban, Van Persie se.

Ismeretlen_197458 2012.06.18. 18:42:09

Mármint egy jól cselező játékos jöhet, de nem egy olyan, aki abból él, hogy 5 lépés alatt 20 cselt csinál. Itt sztem CR-t is felrúgnák a második biciklizése után.

Ismeretlen_170848 2012.06.18. 22:09:24

Bianconero: én úgy emlékszem, hogy az általad említett nevek mellet még szóba került Lewandowski és ha jól írom a nevét Damaio is! ;) Kérdés hogy idén valóban olyan csatárt akarunk-e aki termeli nekünk a gólokat és már bizonyított több bajnokságban is és nemzetközi szinten is vagy megint a jól megszokott félmegoldásokat kergetjük! Ha ismét a tavalyi Vucinic féle D terv valósul meg, akkor a BL nem a mi játszóterünk lesz, hagyjuk meg a nagyoknak! Ha komoly erősítéseket tervezünk, akkor Falcao vagy az ő szintén álló játékos kell nekünk. Persze mellette Giovincot és Joveticet vagy Damaiot kellene megszerezni. Így egy fiatal, gólra és bizonyításra éhes támadósorunk lenne, akik ha megkapják a kellő bizalmat, akkor hosszú évekre nem lesz gondunk a támadósorral! Persze befektetés, de nem hinném hogy bakot lőnénk velük! Közben a bevételi oldalt is lehetne növelni, mert van pár játékosunk aki pénzzé tehető, ezt a bevételt pedig már azonnal hasznos játékosok vásárlására is költhetnénk, akik tényleg húzó erők hosszú távra! A Cavani projektet le kell lőni. A felét jó ha megéri, de annyiért meg nem adják el! Ez a vonal szerintem felejtős.

rmc 2012.06.19. 13:06:05

Persze, a stadion nem kell még pluszban? Hihetetlen mekkora surmó ez a de Laurentiis-Zamparini duó.

Ray 2012.06.23. 19:17:36

épp most jött a hír h a juve ajánlatot tett cavaniért, méghozzá: 20 misi;giovinco és matri!!!! ez a nemmind1. hátha ez az üzlet létrejön akkor én addig voltam juve szurkoló...:@

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása