Csatárkérdés: újratöltve

Antonio Conte jelenleg Lengyelországban tartózkodik, hogy megfigyelje Robert Lewandowskit és Robin van Persie-t. Emellett a kívánságlistán ott van Edinson Cavani is, akiért 40 millió eurót plusz Alessandro Matri is kész felajánlani a Juventus.

van PersieMint tudjuk, a Bianconeri nyári célja, hogy megerősítse a csapatot a Bajnokok Ligája küzdelmeire, ennek pedig talán a legfontosabb eleme a csatárkérdés. Úgy tűnik, Marottáék több vasat tartanak egyszerre a tűzben.

A lengyelek 23 éves kiválósága lehet az egyik nagy igazolás, de az üzletet az idén már többször is terveket keresztező, Manchester United hiúsíthatja meg. Az angolok 16 millióért szerződtetnék Lewandowskit.

A tegnapi varsói megfigyelés után Conte és a vele tartó Fabio Paratici ma valószínűleg Kharkovban fog feltűnni, ahol a Hollandia-Dánia mérkőzésen nem más, mint Robin van Persie játéka lesz terítéken.

A holland számít az első számú célpontnak, mivel csak egy év van hátra a szerződéséből és a Tuttosport szerint a Juve illetékesei már kétszer is találkoztak a játékossal, a feleségével és az ügynökével Torinóban.

Az apa, Bob van Persie pénteki nyilatkozata csak olaj volt a tűzre, miszerint fia nem fog a Barcelonába, a Real Madridba, vagy bármelyik angol csapatba szerződni. A hollandot a jelenlegi helyzetben kb. 30 millió fontért lehetne elmozdítani Londonból, a fizetési igénye viszont tetemes, 5,5 millió euró szezononként.

A Tuttosport úgy tudja, az Öreg Hölgy Cavaniért is kész egy szabad szemmel is jól látható összeget áldozni, mivel 40 milliót eurót és Matri játékjogát adná a Nápolynak az uruguayiért. A gond ezzel az, hogy a déliek nem igazán szeretnék eladni egyik ékességüket, főleg úgy, hogy előrehaladott tárgyalásokat folytatnak a PSG-vel Lavezzi eladásának ügyében.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr374659435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

west 2012.06.09. 14:15:04

Az a 40millió és Matri szerintem nagyon sok kb 55milló ennyit biztos nem áldoz 1 emberre a Juventus.

Gabuero 2012.06.09. 14:18:28

MOGGI : A véleményem szerint Dzeko és Van Persie egy szinten vannak Borriellóval, egyikük sem jobb technikailag az olasz támadónál. ... :DDDDDDDDDDD ezen sirtam

Ismeretlen_197458 2012.06.09. 14:20:05

40 és Matri Cavaniért? Ez nem lenne kicsit sok? De szerintem ennyiért már elengednék, mivel Matrit állítólag kedveli Mazzari. De én tudok jobbat, ha Melo is hajlik rá, akkor őt kell felajánlani Matrival, meg még 30 millát. Állítólag Melot akarják. Lewandowski a tegnapi meccs alapján nem kell. De csak ez alapján a meccs alapján. Nem rossz játékos, tetszik a játéka, de ennyit Matri is lehozna. Van Persie úgy néz ki, ha megy, akkor mi vagyunk előnyben. De van egy érzésem, h maradni fog. Pláne volt egy nyilatkozata május elején, hogy egy évet még mindenképpen marad az Arsenalban. Meglátjuk ki jön, remélem nem egy félmegoldás, és az érkező be is vállik.

Ismeretlen_147985 2012.06.09. 14:20:21

A 40 millió+Matri szerintem nagyon jól hangzik, remek üzlet lenne a mi szempontunkból, de kétlem hogy készpénzben kifizetnénk ekkora összeget. Cavani egyébként uruguayi, nem argentin. Van Persie valószínűleg marad Londonban, de ha valami csoda folytán mégsem, akkor úgy tűnik, hogy jó esélyünk lenne a megszerzésére. Lewandowski viszont szerintem nem az a típusú támadó, akit mi keresünk. Sokat láttam játszani a Dortmund-ban (tegnap is megnéztem a válogatottban), és mivel a németeknek kiváló előkészítőik vannak, így a gólszerzés nem volt nehéz feladat számára. Viszont ezek az emberek nélkül könnyen lehet, hogy elveszne a lengyel.

Baggio 2012.06.09. 14:21:09

40m + Matrit nem szabad ajánlani...annyit nem ér és szerintem nem is fognak adni. Lewaért a 16milla is kacsa még fontban is....fix 30m alatt nem lehet Dortmundból vinne,de szerintem nekünk nem is +felelő.

Ismeretlen_136749 2012.06.09. 14:25:15

@mmartin91: Igen, pedig teljesen egyértelmű, hogy Cavani uru, nem tudom miért írtam argentint. Javítva, kösz!

bill 2012.06.09. 14:25:32

Ezt a Moggi nyilatkozatot tegnap én is olvastam:))) Hát nem tudom mit szed az öreg ,de ekkora örülséget már rég hallotam. Egyébként szerintem mimnden képpen a Cavani Van Persie kettősből kellene elhozni az egyiket. Ez a Lewandowski MÉG nem akkora ász mint akire nekünk szükségünk van.

Gabuero 2012.06.09. 14:25:39

Lewandowski nagyon nem kene foleg sztarigazolasnak.. volt 1 fejese abbol golt lett aztan eltunt 80 percre Meglatjuk mit alkot RvP en meg mindig ot tartom a legjobbnak a csatarok kozul! nekunk o kell

Victor90 2012.06.09. 14:33:01

Ebből a 40 millio euro+Matri-s ajánlatból,jó ha lesz 25 millio euro+Matri!Én egyébként Matri-t nem vonnám bele semmilyen üzletbe... Melo-t már annál inkább,vagy Giovinco-t. RVP-vel kapcsolatban azt olvastam,hogy 25 millio euro-t ajánlottunk az Arsenal-nak. mmartin91!Hidd el,hogy a Pirlo,Vidal,Isla(?),Marchisio,Vucinic ötös fogat is kitudná hasonló szinten szolgálni a lengyelt,mint ahogy azt teszik a dortmundi fenegyerekek:)

frenky 2012.06.09. 14:39:18

40 milláéert nem Cavani kell!Felejcsükel őket új célpont kell RADAMEL FALCAO!!!

Ismeretlen_114321 2012.06.09. 14:40:14

1. Lewandowki nem lenne sztárigazolás. 2. Én a 400 millió+Matri=Cavani üzletet merésznek tartom, főleg azért, mert szívesebben szabadulnék Q-tól, aki úgy tűnik, nem tudja visszanyerni a formáját a sérülése óta, Matri viszont jó napjain nem rossz befejező játékos. Nálam Matri>Q. 3. Van Persie olcsóbb, mint Cavani, pénzügyileg jobban járnánk, de a kora miatt nem annyira hosszútávú megoldás, mint az uruguayi. Igazából én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy Suárez lenne a legjobb megoldás, mert a felállt védősorú kis csapatok ellen szükség van a kreatív emberek, amiből nekünk 1 darab van. Szerintem hiába lenne itt Cavani 55 millióért, egy 11 emberrel védekező Chievo ellen nem tudna mit tenni, mert a labdát sem kapná meg, főleg, ha Pirlót hatástalanítják.

juve28adam 2012.06.09. 14:41:37

Cavanit kizártnak tartom ,hogy elengedjék. Lavezzi után(aki nagyon úgy néz ki távozik) nem fognak még 1 ászt elkótyavetyélni. Különben nekem nincs szájízemre ez a 40+Matri. RvPnél az a gond,hogy csak az EB után dönt.(na meg,hogy lassan 30) Amúgy kiváló lenne, talán neki örülnék a legjobban. Lewa nagyszerű játékos, de nem hiszem, hogy egyedül eldöntene meccseket...

csuma 2012.06.09. 14:41:46

Igen, én sem tartok attól, hogy Lewandowski ne lenne kiszolgálva nálunk. Ennek ellenére, szerintem még nem tett le annyit az asztalra, hogy Cavanival vagy RvP-vel egy lapon említsük. Ez utóbbi kettő kell legyen a prioritás számunkra, és csak ezek meghiúsulása esetén szabad Lewandowski félékre áldozni forrásainkat (de én akkor inkább már Damiao-t hoznám el, nem a lengyelt).

juve28adam 2012.06.09. 14:44:44

Cavani= Gio+Melo+némi pénz....,de még1szer mondom,az uru nem fog elszerződni.

danimester1 2012.06.09. 14:55:06

keshudioo Q-t felejtsd el a Cavani üzlet részeként,mert pont a nápoly küldte el annak idején.Amúgy egyetértek veled.A nyilatkozatok ellenére én azért még egy próbát tennék A higany vagy Benzema vonalon.Meg lehetne környékezni a Dzekot is szerintem.

Ismeretlen_114321 2012.06.09. 15:06:18

@danimester1: Tudom, hogy Q Nápolyból jött, csak azt írtam, hogy őt előbb elküldeném, nem azt, hogy vissza :) Dzekót, Benzemát, és Higuaínt én hagynám. Ők megint eléggé tipikus befejező csatárok szerintem, náluk Cavanit és van Persie-t ügyesebbnek, technikásabbnak tartom. Aki nekem nagyon tetszik befejezők közül, az Giroud.

györki sándor 2012.06.09. 15:43:35

én RvP-t szeretném legjobban juve mezben látni minél hamarabb+ destro ha már immobile-vel nem számolunk!! asamoah,isla kp-re!!és a barca-s a adriano-t,vagy zapata-t a védelebe és elégedett lennék!!!!:)

ToMi015 2012.06.09. 15:44:27

A Juvénak egy olyan csatárra lenne szüksége, aki egyedül képes eldönteni meccseket és sok gólt rúg ugyebár... Én azt mondom, hogy erre a legalkalmasabb Falcao és Higuaín lenne. Mindkettő gólérzékeny, viszont nem muszáj őket kiszolgálni, mert zsenialitásuknak köszönhetően egyedül is helyzetbe tudnak kerülni, akár 2-3 embert is kicselezve és 20 gól/szezon simán bennük van. Suarez is ilyen típusú, viszont valamivel szerintem gyengébb, mint az előző két játékos. Falcao megérne 40 milla+Matri-t, de Cavani ettől 10-15 millióval kevesebbet ér. Higuaín meg szerintem maradni fog a Realban sajnos... A sorrend nálam: 1. Falcao 2. Higuaín 3. Cavani 4. RvP 5. Suarez

Marchisio 2012.06.09. 15:50:40

Cavani 40m + Matri... szánalmas. Én utálom Cavanit, szubjektív véleményem, hogy egy középszerű csatár, semmivel nem lennénk vele előrébb. RVP lenne a legjobb. Lewandowski jó, de nem akkora ász mint RVP, én a Hollandot favorizálom, de a legjobb lenne ha mind a kettő jönne!

goku06 2012.06.09. 16:19:42

Lewandowskit nem sokat láttam játszani (csak tegnap az eb-n), de nem mutatott sokat sztem.. Falcao bizony nagyon jó választás lenne, más kérdés az ára, az hogy mennyire tetszene neki a Serie A, és a legfontosabb kérdés: hallottatok már olyan hírt hogy érdeklődünk iránta? mivel én sehol sem.. a jelenlegi hírek közül Cavani és Van Persie a legjobb, Cavani jó lenne kb 15M+Matri(15)+Melo(10)=40M.. de ennél többet nemnagyon ér.. max még +5 millát... Van Persie ára pedig ennél olcsóbb egy kicsivel.. (Falcao sztem a lehető legdrágább opció lenne, mivel oda nem tudnánk semmi játékost se bevonni, atletico mindig is lehúzott minket minden játékossal, ő érte is elkérnének 50millát legalább.. és igazuk is lenne) Suarezzel pedig a probléma hogy ő inkább a Pepe helyére szélsőként lenne a legjobb, és nem a befejező posztra.. és nekünk inkább a befejező posztra kéne ember

Supi 2012.06.09. 16:34:32

Távol álljon tőlem a kötekedés, de én úgy tudom, hogy EdiNson Cavani a neve. Egyébként én is sajnálom, hogy Q Napoli-s volt, mert előbb dobnám őt oda, mint Matrit, habár mindkettő középszer. Ha van rá esély akkor Cavanit kell elhozni ez nem kérdés, ha viszont nincs akkor RvP, vagy Suarez, idén nem szabad lejjebb adni az igényeinket...

szabo2323 2012.06.09. 18:58:51

RvP ő egy igazi klasszis nincs mese nincs nála jobb ezen az áron!!!

Takács 2012.06.09. 19:42:15

Ma elég gyenge a holland fiú. A mai meccsesen az látszik, hogy Neki se nagyon megy (ma) a betömörülő, felállt védelem elleni játék ... Mondjuk ez a Dán válogatott legyen egy Chievo .. Nem tudásban és képzettségben, de a céljai/tervei ugyanazok, lőni egyet és utána csak ölni, rontani az ellenfél játékát ... Csak azért nem megy Neki, mert ma rossz napja van? Vagy mi oka lehet, hogy nem megy ma neki ez ellen a stílus ellen?

Ismeretlen_197458 2012.06.09. 19:56:28

Ma nagyon nem jött össze semmi RVP-nek. Elég halvány volt. Felált védelem ellen nem akart neki összejönni. Én úgy érzem, ha ma Conte megnézte, akkor első helyre Cavani, meg mit tudom én ki lép, de nem RVP. 30-ért szerintem tutira nem hozzák el! Kiváncsi leszek a másik két meccsen mit nyújt. Nagyon nem tetszett ma se a hollandok játéka, pláne RVP nagyon nem.

Gabuero 2012.06.09. 19:57:43

Nem ment ma RvP-nek de egesz valogatottnak sem, megkell mondanom hogy olaszok mellett hollandianak is szurkolok de szerintem g*ci onzoek semmi osszjatek nincs foleg ROBBEN az aki mindig ralotte afellay mellett RvP szinte labdat sem kapott vagy amit igen azt sajna elcsuszott :S mind1 legalabb nem vitte feljebb az arat :D ennyiben jo

juve28adam 2012.06.09. 19:59:27

én azt mondom 1-2 meccsre fölösleges alapozni... Ismerjük RvP-t...

Gabuero 2012.06.09. 20:03:51

@babo0410 :DD ez komoly ? azert mert 1 meccsen nem lott golt ? szal ha Cavani-t nezte volna meg Conte es ugyanigy jatszott volna akkor mar nem is kell. Ok Ha erre megy akkor MEssi-t vagy Ronaldo-t kene megneznie mert ok biztos minden meccsukon nagyon jok... Amugy direkt vegigneztem az egesz csapat fos volt az ugymond elokeszitok vegig onzoztek egyedul Sneijder volt aki ma jol jatszott

Ismeretlen_197458 2012.06.09. 20:21:52

@Gabuero Csak az a különbség Cavani és Van Persie között, hogy Cavani olaszban játszik, ugyanazzal a 3-5-2-vel szokott a Napoli is felálni, és tudjuk, hogy betömörülő védelem ellen is megy neki. Angliában viszont ilyennel nem találkozik RVP. Nem azt mondom, hogy lemond róla Conte, de hogy 30 millát nem fog érte kiadni, az biztos. Van Persienél az a gond, hogy nem tudjuk a betömörülő védelemmel mit tud kezdeni. Ma nem sokat sikerült. Ettől még jó játékos, de lehet, h Mogginak abban igaza van, h nem lenne olaszban olyan jó? Mert ennyire védekező csapat ellen én még nem láttam játszani. De ettől nem lett rosszabb játékos.

Áron 2012.06.09. 20:30:00

Off!!! Más! Ezúton szeretném megköszönni a Kampat/Lacc/Csernus féle PATKÁNYOKNAK, hogy hazavágták a JUVENTUSFC.hu blogot!!! Lehurrogták Juvefan-t, hogy szarik a blogra, de majd ők... Köcsögök szerdéra ígértétek a megváltást most szombat van!!! Hol a "Q" anyátokban vagytok????

Gabuero 2012.06.09. 20:33:41

@babo0410 Lehet de a Napoli nem engedi el vagy ha elengedne nem hiszem hogy 50+ milliot adna erte marotta ahogy ismerem akkor ink 25-30 ert egy PL golkiraly aki sztar sztem jobb igazolas lenne penzileg is mert amit meg cavanira szantunk volna, abbol igy maradna 20 millio abbol meg lehet meg 1 nagyon jo jatekost venni :) Az a masik ha RvP itt nagyon jo lenne meg golkiraly meg EB gyoztes lehet egy 5-10 millat rapakolna az Arsenal es akkor ugyanott vagyunk hogy majd jon egy Rossi vagy egy Jovetic veszmegoldaskent...

Ismeretlen_197458 2012.06.09. 21:20:52

Most nem Marotta dönt, hanem Conte. És ha azt mondja az EB után, h pl Van Persie nem illene a csapatba, már nem is lesz a jelöltek között. Várjuk ki az EB-t, mert szerintem az EB után RVP bejelenti a maradását. De a lényeg az, hogy 30 alatt szerintem RVP se mozdítható. És annyira nyilatkozza a vezetőség, h jövőre a BL győzelem lesz a cél, hogy el tom képzelni ezt a 40 + Matri ajánlatot is, ha Conte Cavanit tartja a legjobb jelőltnek. De ha RVP-t fogja akkor ő jön.

Ismeretlen_174409 2012.06.10. 04:12:34

Én bírom Matrit,mert mindig hajt,mindig akar,de egész egyszerűen nem az a szint,ami kell,Cavani sztem megér 40 milkát,de Matrit annyin pénz mellé nem adnám...kevesebb pénz+Matri belefér,de ennyire ne!!!

Ismeretlen_174409 2012.06.10. 05:07:59

Akárhogy is ment Van Persie-nek a dánok ellen,ő egy klasszis,én személy szerint kora ellenére neki örülnék a legjobban,Cavani is igazi klasszis,de sztem Van Persie sokoldalúbb,jobb játékos még nála is,nem kell neki nagy kiszolgálás,bárhonnan képes gólt szerezni,nagy kedvencem...ez az én véleményem,nem kell lehurrogni miatta...Forza Juventus!!!Forza Italia az Eb-n is,szívből kell szurkolni,és én szívből szurkolok már amióta tudok a Juvéról!!!Forza!!!És amúgy ne haragudjatok,sok mindenben nem értek sok mindenkivel egyet,de ettől még tisztellek titeket,testvérek vagytok,Juve-drukkerek,és nekem ennyi elég!!!

Ismeretlen_174409 2012.06.10. 05:10:56

amúgy azért írok ilyeneket,mert megint berúgtam egy Juve-drukker haverommal,majdnem minden hétvégén ünnepeljük kb a Juve bajnoki címét és siratjuk Alexet,gondoltam megírom,hogy amúgy,bár nem mindenben értünk egyet,de egy csapatnak szurkolunk,mindenki a legjobbat akarja ennek a csapatnak,ennek a klubnak,és ezért sztem tiszteljük egymást!!!Forza Juve és Respect Nektek Srácok!!!

Ismeretlen_174409 2012.06.10. 05:12:37

és ne haragudjatok,ha valaha bárkit megsértettem bármivel...bocsássatok meg nekem!!!

Supi 2012.06.10. 08:38:22

Most már több, mint bosszantó, amit művelsz babo, egyszerűen felháborító, nevetséges az idióta eszemefuttatásaid. 1 meccs alapján ítélkezel? Akkor nézd végig Cavani válogatott meccseinek nagy részét, és utána dumálj idiótaságokat. Az elfogultság 1 dolog, de amit te művelsz. Állítom, hogy idén pár Arsenal meccset láttál (ha egyáltalán láttál egyet is...) és ennyi, semmi több. Most nézed az EB-t és 1 meccs alapján istenítesz mindenkit vagy itélsz el, írhatod, hogy ez nem így van, de ÍGY VAN.

Baggio 2012.06.10. 09:01:57

khhmm babo Cavani a büdös életbe nem jöhetne szóba a Juvénál ha a válogatott mérkőzések alapján kéne igazolni,mert Cavani a válogatottban az ég világon sem nem mutat..sőt én nem is értettem mire fel istenítik a srácot /Copa america és vb-n néztem/ RVP: nekem azért 1valami tetszett tegnap is...összjátékban messze jobb,mint bármelyik mostani csatárunk.1helyzetet tisztán elszúrt,de a másik helyzetet + ő teremtette meg és így azt nem veszem fixre hibának /nem volt tiszta gólhelyzet/

pite 2012.06.10. 10:08:10

Igen, egyrészt összjátékban is jobb, valamint ami még nagy különbség, hogy háttal megkapja a labdát és képes lefordulni az emberéről és rálőni... Még, ha tegnap nem is jött össze neki a gól, már ezekkel a megmozdulásokkal bizonyította, hogy jelenlegi csatárainknál messze jobb képességei vannak RvP-nek (nem mintha ez kérdés lett volna). Nekem nagy kedvencem, láttam kb az összes Arsenal meccset idén, valami egészen elképesztő pali, nagyon örülnék, ha idejönne és leszarom azt az érvet ellene, hogy nem bizonyított Olaszországban, meg a többi hülyeség... Egy ilyen szintű csatár teljesen mindegy, hogy melyik bajnokságban játszik, ontaná a gólokat itt is, ebben biztos vagyok. Ha nem sérül meg persze, de ez mindenkinél benne van a pakliban.

vozi 2012.06.10. 10:45:54

A goal.com értesülései szerint elképesztő ajánlatot készül tenni a Juventus a Napoli uruguayi támadójáért, Edinson Cavaniért. A weboldal szerint Marotta a korábbi ajánlatokat rendesen megfejelve 40 millió eurót és Alessandro Matri játékjogát ajánlja fel a dél-olasz klubnak, miután a Juve továbbra is keresi azt a sztárcsatárt, aki képes lehet hozni a szezononkénti 20 gólos átlagot. Antonio Conte Varsóban tekintette meg a Lengyelország-Görögország találkozót, méghozzá a lengyelek gólvágója, Robert Lewandowski miatt. Conte továbbra is keresi a megfelelő embert a csatársor megerősítésére, miután az idei szezonban a házi gólkirály Matri is mindössze 10 bajnoki gólig jutott. Lewandowskit a Dortmund 2 évvel ezelőtt 14 millió euróért szerezte meg, de ma már bőven 20 millió fölött van az értéke, a német klub pedig nem szívesen válna meg tőle. A Juve első számú célja azonban továbbra is Edinson Cavani megszerzése, ami komoly feladat elé állítja Marottáékat. Cavani szintén 2 évvel ezelőtt igazolt jelenlegi csapatához a Palermo gárdájától, jelenlegi állomáshelyén ezidáig 61 bajnokin 44 gólt szerzett, de gólt szerzett az Olasz Kupa döntőjében a Juve ellen és jól szerepelt a Bajnokok Ligájában is. A Juventus érdeklődéséről hetek óta hallani, de a Matador mindig azt mondta: jól érzi magát Nápolyban. A hírek alapján a Juve első ajánlata 15 millió + Matri volt, amit De Laurentiis visszautasított, de úgy néz ki, a Zebrák komolyabb áldozatra is hajlandóak lennének és Matri mellé a kezdeti pénzösszegnek majdnem a háromszorosát ajánlja fel. Alessandro Matri 15,5 millió euróért cserébe került Torinóba, így ez a jelenlegi ajánlat összesen több mint 55 milliót ér. A kulcsot a klubváltáshoz két dolog jelentheti. Egyrészt Cavani szeretne a BL-ben bizonyítani, ami jövőre a Napoliban nem, a Juvéban viszont megadatna neki. Ezen kívül a hírek szerint kevesli jelenlegi, 2,8 milliós fizetését és szeretne 500 000 euróval töbet kapni, De Laurentiis azonban nem szeretne ennyit adni neki. Ezzel szemben a Bianconeri 5 milliós fizetéssel csábítja az uruguayit.

Ismeretlen_114321 2012.06.10. 11:05:28

Na erre kíváncsi leszek.

juve28adam 2012.06.10. 11:12:07

Sajnálom, hogy Matrit vonjuk bele/próbáljuk belevonni...

Ismeretlen_147985 2012.06.10. 11:18:40

Igen, valamilyen szinten én is sajnálom Matri-t, sokkal inkább Quagliarella-tól szabadulnék meg, de a Cavani-féle üzletbe őt nem lehet bevonni, csak Matri-t. Egyébként gondolom Marotta rájött már arra, hogy ez a bizonyos sztárcsatárigazolás most már csak Cavani lehet, hiszen Higuain és Suarez maradnak jelenlegi klubjaiknál, csakúgy mint Van Persie, bár a holland távozására azért van némi esély. Tulajdonképpen ők négyen azok a játékosok, akik megfelelnek a kritériumoknak, sztárcsatárigazolás címszó alatt. Ha nem ebből a négyesből érkezik valaki (ez a négyes gyakorlatilag már csak egy emberből áll, Cavani-ból), akkor Marottáék megbuktak, mert megint nem sikerül végrehajtani a sztárigazolást.

Baggio 2012.06.10. 11:43:54

15milla + Matri,majd 40 + Matri..ki ilyen elmebeteg,hogy ennyit adjon érte az 1ső ajánlat után? 30milla + Matri..ez a plafon és többet nem is ér Cavani..nincs olyan játékos a Seria A-ban,aki 55millát érne és ezt még Moggi sem lépné meg az fix,mert ennyit kidobni 1 játékosra a legnagyobb marhaság. jöhet RVP 25-ért/más nem veszi meg és ő dönt,hogy akar jönni,vagy sem,mert ingyen nem érné meg jövőre az Arsenalnak/ és hanyagoljuk a Cavani dolgot 55-ért

gyorijuventino 2012.06.10. 11:58:53

Cavani ért 55 millió kicsit tulzásnak tartom ,de tényleg olyan játékos kell nekünk ki egy Idényben 20 gól felett tud teljesíteni és birja meccs terhelést is. Emlitett 4 Csatárból nem sikerülne vmelyik jó lenne alternativákat nézni mint pl Jovetic-Giroud-Papiss Cisse

Ismeretlen_245404 2012.06.10. 12:01:04

Én sokallom ez t az összeget, pláne úgy, hogy Matrit is adjuk mellé. Max. 30+Matri, vagy 40 Matri nélküln . De szerintem még ezt a 40+Matri ajánlatot is vissza fogják utasítani. Inkább jöjjön RvP vagy Suarez, kevesebbe kerülnek és Matrit sem kell elhordálni.

Ismeretlen_197458 2012.06.10. 12:36:49

Supi drága! Te már megint oltári nagy tajparaszt vagy! Értelmesen nem tudsz megnyilvánulni? Csak ilyen bunkó módon? És én sehol sem mondtam, hogy RVP nem jó, csak annyit, h betömörülő védelem ellen nem akart neki összejönni. Angliában ilyennel nem találkozik, és a Dánok ellen nem ment neki se. De azt egy szóval se mondtam, hogy nagy nulla lenne, vagy nem jó. Csupán azt, hogy nem biztos, hogy itt olyan jó lenne, mint Angliában volt. Nem azt, hogy sz.r játékos. És amúgy Moggi is azt mondta, h itt nem lenne olyan jó. Én is úgy látom, hogy nálunk azt a szintet amit az Arsenalban hozott nem hozná, de attól még jó lenne itt is.

csuma 2012.06.10. 12:46:10

Én is olvastam ezt a 40+Matri dolgot. Egyik oldalon még azt is hozzátették, hogy Matri mellett Melot is bevonnák a üzletbe, ha ez nem lenne elég meggyőző. Hogy ér-e ennyit Cavani? Ha tényleg ennyit ajánlunk, akkor biztosan. Marottaék nem arról híresek, hogy indokolatlan összegeket kínálnak akárkiért. Egyébként pedig a mai futball piacon ez a realitás. Ha akarsz magadnak a világ top 5 befejezőcsatárából 1-t, akkor az bizony 40 milliónál kezdődik (feltéve ha nincsenek speciális körülmények, mint pl. a szerződés lejárta, vagy konfliktus). De ne sajnáljátok már az Exon csoport pénzét :) Tavaly is elég sokat költöttünk több játékosra, idén is költsünk legalább annyit, csak kevesebbre. Legalább már nem csak a F1-be invesztálnak. Örülnötök kéne, hogy ismét komoly tényezők lehetünk a futballpiacon. Egyébként Matrit én is nagyon sajnálom, de igaz ami igaz, jelenleg Ő a legpiacképesebb csatárunk.

Baggio 2012.06.10. 12:59:13

gond alapvetően nem az,hogy 55milla...a gond az,hogy előzetesen 80milla környéki összegről volt szó és így nézve irreális az 55...ne legyünk már arab csapat,hogy irreális összeget kell ajánlanunk,hogy legyen 1 jobb játékosunk..lassan az lesz,hogy 10millát ígérgetünk fizetésnek.Így nézve inkább vegyünk 2fiatal tehetséges csatárt és lesz ami lesz. Ha azt mondják itt van 100-110milla erősítésekre,akkor mág az 55-nél senki sem reklamálna,de ha 55 milla akkor legyen inkább Falcao..annyiért ő is bőven hozható...sőt 45-el lehet + is érné csengetni náluk /nincs pénz a csapatnál és így nagyon nem verhetik az egekbe az árát..pláne ha a cselszkíj viszi Hulkot/ top5-ben Cavani azért még nem lehet jelen,de idővel talán

4Evorg 2012.06.10. 13:09:27

babo0410: "De azt egy szóval se mondtam, hogy nagy nulla lenne, vagy nem jó. Csupán azt, hogy nem biztos, hogy itt olyan jó lenne (...) Én is úgy látom, hogy nálunk azt a szintet amit az Arsenalban hozott nem hozná, de attól még jó lenne itt is." Legalább mielőtt elküldöd a kommentet, elolvasnád, hogy mit írsz...

4Evorg 2012.06.10. 13:13:06

Baggio! Hulk a Portoban játszott, Falcao pedig az ATM játékosa, így ez a párhuzam, aligha állja meg a helyét... feltéve, ha abban a relációban gondolkodtál, hogy egy csapatban játszanak.

Tony 2012.06.10. 13:46:57

Nyilvánvaló,hogy 40m+Matri bőven túlzás Cavaniért,akármilyen jó is. De manapság sajnos,ha ilyen kaliberű játékost akarsz igazolni akkor szembe kell nézni azzal,hogy többet fizetsz,mint amennyit valóban ér. Szememben Cavani kb. egy 30,nagyon max 35m körüli játékos. Matri-t én megkedveltem az utóbbi 1 évben. Igaz elég ügyetlen a gyerek,de odatette magát mindig. Nem fogok örülni,ha elmegy. Jobban örülnék,ha Melo-t vagy Giovinco-t, vagy mind2-t vonnánk be inkább ebbe az üzletbe.

Baggio 2012.06.10. 13:53:08

4Evorg Falcao-Hulk párhuzam azért érdekes,mert a Cselszkíj érdeklődik Falcao iránt,de ugye Hulk iránt is...bár lehet Hulk-al már +is egyeztek /nem tudom hol tart a dolog/,de ha Hulkot viszik és Torres marad,akkor kérdés mennyiben versenyezne a Cselszkíj Falcao-ért./Barca(valahol olvastam őket is érdekelné,de elvileg idén nem lesz nagy az igazolási keretük,Cselszkíj és mi jöhetnénk csak szóba elviekben/

4Evorg 2012.06.10. 13:54:53

Ja, így okés! :)

Ismeretlen_197458 2012.06.10. 14:13:21

@4Evorg elolvastam, nem látom mi a gond? Azt irtam, itt is jó lenne, de nem olyan jó, mint az Arsenalban!

4Evorg 2012.06.10. 14:16:55

OMG!!!!!!!! Csupán azt, hogy nem biztos, hogy itt olyan jó lenne () de attól még jó lenne itt is."

juve28adam 2012.06.10. 14:20:21

babo..ellent mondtál magadnak..erre akart rávilágosítani

Áron 2012.06.10. 14:44:30

A verzio: -Matri+Melo+Gio+Ziegler+5M=Cavani és Krasic+Elia+Quagliarella+5M=Suarez s akkor jövőre Cavani-Suarez-Vucsi-Immobile-Pepe B verzio: -40 milla+Melo=Higuan valamint Drogba ingyen s akkor jövöre Higuan-Drogba-Vucsi-Matri-Immobile. Nekem bármelyik megfelelne!!!

Ismeretlen_197458 2012.06.10. 16:37:09

Jó lehet ellentmondásosnak tűnik, de azt akartam kihozni, hogy itt is jó lenne, de nem olyan jó, mint az Arsenalban. Legközelebb jobban figyelek. Bocsi, ha kicsit furcs voltam.

marci8 2012.06.10. 16:55:48

Áron: Drogbával már hosszabbított a Chelsea. De sztem ez a 40 milla kicsit sok + meg még Matri. Inkább RvP jöjjön. Lewandowski jöhetne sztem nem olyan rossz játékos.

Ismeretlen_150170 2012.06.10. 20:07:39

Fanpörszi nem kell ide, egy kis nyálas kibic, Wenger meg egy nagy zsici vele ne üzleteljünk különben át leszünk baszva. Ha Wenger 30-at kér érte akkor jó ha 20-at ér! Ha már itt röpködnek a 40 millák akkor már Rooney-ra is rámozdulhatnánk és ő az a kategória aki tényleg meg ér még ennyi pénzt is. 40 milla + Marchisio = Rooney :) na jó, ez nem kicsit impossible, amúgy is Angelli sztárcsatárt ígért nem klasszist. :( Az öreg Moggi akit én egyébként annyira nem bírok, de nálunk ezerszer de jobban ért a focihoz, megmondta nekünk Suarez kell nem a Holland ficsur aki Boriello szint, az öreg csak jobban tudja! :)

Gabuero 2012.06.10. 20:41:37

Ez nagyon sok penz ennyit Cavani nem er inkabb tavaly odaadtuk ovlna AGUERO-ert azt a rohadt 45 millat... vicc ez a marotta is, de ha jon Cavani akkor orulok de sztem ez kurva nagy osszeg erte...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása