Nem lesz harmadik csillag a mezen

A 2012/2013-as szezonban nem lesz három aranycsillag a Juventus mezén, de a klub címere módosulni fog és a "30 a pályán" feliratot fogja tartalmazni. Ezt a Juventus marketing igazgatója, Francesco Calvo mondta el a Sky Sport 24-nek.

Juventus"Amint tudják, az a Scudetto, amit most megszereztünk, a Juventus visszatérését jelenti a győztes útra. Itt a Juvénál, meg vagyunk győződve róla, hogy ennek a győzelemnek nagyon különleges íze van. Ahogyan az elnökünk is mondta, visszatértünk a pokolból a mennybe."

"Hosszú hetekig arról szóltak a beszélgetések, hogy felkerül-e a harmadik csillag a mezre, vagy sem. Ezekbe a beszélgetésekbe különböző véleménnyel rendelkező emberek vontak be, az újságíróktól kezdve a hatóságokig, de a Juventus nem vett részt ezekben a vitákban, mert tudtuk, hogy csak a klub a szurkolókkal közösen határozhatja meg az identitásunkat."

"A meznek képviselnie kell a Juventust és a hozzá kötődő embereket. Ez az ok, amiért a liga megadta a lehetőséget, hogy ne legyen rajta csillag.Annak érdekében, hogy az identitás kimutatásra kerüljön a pályán és ünnepelni tudjuk ezt a nagyszerű győzelmet, a legjobb lehetőség az, amit Agnelli elnök úr javasolt, hogy változtassuk meg a címert."

"Az igazgatóság május 10-én jóváhagyta a módosítást, így a Juventus következő mezén a "30 a pályán" felirat lesz látható a hagyományos ovális címer alatt."

Végezetül Calvo még egy bejelentést tett az idegenbeli mezzel kapcsolatban.

"Hamarosan bemutatásra kerül és teljesen fekete lesz."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr574659430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_183096 2012.06.08. 16:16:06

A felirat jó ötlet, de attól még a 3. csillag is felkerülhetett volna.

juve28adam 2012.06.08. 16:19:22

WTF???? Nos,engem ez nagyon fel****tt... Különben a "30 a pályán" c. felirat legalább egy okos megoldás... Ezek szerint vmi ilyesmire lehet számítani?? 2.bp.blogspot.com/-4e3pFZzho0k/T38mMl7mlOI/AAAAAAAADnA/gr7UQiZmZnc/s1600/double2jeep.jpg

Ismeretlen_147985 2012.06.08. 16:20:42

Szerintem ez a felirat baromság, inkább rakták volna fel a harmadik csillagot. Ezzel is csak azt jelzi ez az idióta Agnelli, hogy a milánóiak vezetőihez képest ő csak egy nyomorult bélféreg. Az égvilágon semmi tekintélye nincsen, a világon semmi. Az idegenbeli mez színe tetszik, remélem nagyon mutatós lesz. Mondjuk a tavalyi rózsaszínt nem lesz nehéz überelni.

Baggio 2012.06.08. 16:24:44

na baxxxátok meg...ki a bánatot érdekel a szövetség stb...most őszintén mit látni 1 címerben kamerából? semmit.

Baggio 2012.06.08. 16:28:50

elnézést..címer alatt.. / a címer +változtatása járt a fejemben/ de ez sem változtat semmit. A meznek képviselnie kell a Juventust és a hozzá kötődő embereket. nem azért,de a juve szurkerek messze nem ezt akarták...mi a 3. csillagot akartuk. mezek mondjuk jól néznének így ki...sőt.. nagyon is.

goku06 2012.06.08. 16:29:00

a kurva anyját ennek a baromnak.. az apja, a nagyapja, és az ükapja is forog a sírjában ennek a balfasznak :S:S:S

Baggio 2012.06.08. 16:34:40

ő marad 1 nyápic..kiv DP elzavarása volt az,amibe bátran belevágott,hogy fordulna fel:-D ha már azt hirdette mindent tisztára mos,akkor talán most kellett volna kiharcolni a 3.csillagot és xarni a sok baromra,hogy mit dirigál...jöhetnek az ügyvédeikkel + a szövetséggel is,hisz úgy volt senki nem szólhat bele döntően

Ismeretlen_197458 2012.06.08. 16:41:05

Na ennek nem örülök! Nagyon nem! De azért azt a hangnemet amit itt páran megengednek maguknak! Agnelli igen is jó elnök! És biztos van valami oka annak, hogy nem rakják fel a harmadik csillagot. Remélem ezt majd megtudjuk. És azt is hagyjátok már, hogy elzavarta Del Pierot, mert kib.szottul nem zavarta el senki!

Baggio 2012.06.08. 16:46:47

nem zavarták el? Juve újra BL-ben..szerinted ő mondta azt,hogy srácok ne haragudjatok,de nekem semmi kedvem 1 percet is eltölteni a BL-ben:-D ugye,hogy távozik az nem a szezon végén lett nyilvános és a bejelentéskor még csak álmodozhattunk a bajnokság behúzásáról./ha valaki azt írná,hogy úgy gondolta a csúcson kell befejezni/ én azért szidom az elnököt,mert amit levágott,hogy a 2006-os eseményeket /döntést/ újra kell vizsgáltatni és a bajnoki címet visszakapni,azután érdekesen kihátrált most a tényleges fricska adás lehetősége elöl.

Petike007 2012.06.08. 17:04:36

Szerintem nem csak az van, amit mi látunk, hanem van egy háttere ennek az egésznek. Szépen lassan elkezdték levadászni Buffont, Bonuccit, Contét, egy pár hétre rá mégsem akarunk 3. csillagot. Lehet Agnelli kapott egy visszautasíthatatlan ajánlatot. A világ és Olaszország már csak ilyen. Ha ez a béke ára, akkor legyen. Nekem a 30 az 30, csak szálljanak le rólunk!

atomtoma 2012.06.08. 17:10:46

Pofátlanság, akkor eleve nem kellett volna a harmincadikról beszélni, Agnelli hiteltelen.

Ismeretlen_164215 2012.06.08. 17:18:26

"... de a Juventus nem vett részt ezekben a vitákba, mert tudtuk, hogy csak a klub a szurkolókkal közösen határozhatja meg az identitásunkat." - S a döntésben hol szerepel a szurkolók álláspontja? Sehol. Szánalmas a vezetőség. Del Pierot ki tudták rúgni két lábbal nekifutásból, de a harmadik csillagot nincs merszük a címerre feltenni.

Ismeretlen_164215 2012.06.08. 17:19:01

Helyesbítek: mezre. Nem címerre.

Ismeretlen_694774 2012.06.08. 17:21:35

Nem veszek új mezt. Ennyi.

Ismeretlen_694774 2012.06.08. 17:22:27

Végül nem lett se ezüst, se aranycsillag...

Robi 2012.06.08. 17:23:16

Sziasztok! Kicsit sokat engednek meg maguknak itt emberek! Kicsit tisztelhetnétek azt az embert és annak az embernek a stábját aki megteremtette a lehetőséget a bajnokság megnyerésére! Nélküle, idén se indulnánk a Bl-ben sem, nemhogy bajnokoknak mondhatjuk magunkat! Lehet kritizálni mindenki, csak a jó neveltség határain belül!! Ez a véleményem, persze nyilván úgyse gondoljátok át ... De teljesen mindegy! Csak felháborítóak vagytok! A három csillag ügye is az, sőt az az igazi barom aki elkezdte ez az egészet! Nektek komolyan az számít, hogy kettő vagy három csillag van a mezen? Nem az, hogy van az egész csapatnak egy morális előnye?? Hogy megtehetnénk .. De mi tiszteljük a szabályokat, és nem teszünk még a morális, vagy íratlan szabályok ellen sem .. Gondolkozzatok már egy kicsit! Teljesen korrekt és jó megoldást találtak ki szerintem! Kell ennél több, hogy harminc a pályán? Aki ezt elolvassa egyből mindent érteni fog! Tiszteljétek már ezt a csapatot, és a csapat része a vezetőség is! Forza Juventus Tisztelet a bajnok csapatnak!

gyorijuvnetino 2012.06.08. 17:24:18

1 @Juve28adam köszi a linket , kerestem új mezről képeket sajna nem igen találtam , de ha valóban ilyenek lesznek a mezek nekem nagyon tetszeni fognak és amint lehet egy feketét rendelek :-D 2 Nem értem itt egy két embert ..... jó embert fikáznak Agnelli-t végűlis kinek köszönhetjük új Stadion-t ..bajnoki címet és ki pénzt tesz a csapatba és próbálja felemelni a klubot.... Abba is bele kéne gondolni ha 3 csillagot feltennék mezre ...mert olyan vagányak vagyunk ezzel szabályzatot is sértetnénk és Milanói dögevők és szövetség úgy zárna ki minket és innen-onnan hogy lábunkat nem érné a föld főleg ilyen fogadási botránytól zavaros időszakban... Jó dolog itt a kemény fiút játszani és neki menni mindnekinek csak kérdés érdemes - e ... Martinka!!! Annyira bírom benned , hogy senki iránt sincs semmi tisztetleted és mindnekit idiótázol férgezzel , mintha te lennél a tökéletes megmondó emberke...csak tudnám egy Agnelli-t akiben bízhatunk, hogy szép jövőt hoz nekünk juventus szurkolóknak annak járna kis tisztelet nem gondolod? Mert ugye ő tesz bele pénzt csapatba és családja.... Te meg 2 eurot se... :-))))

Baggio 2012.06.08. 17:28:08

tiszteljük a szabályokat? ez miatt érdeklődj nem Juve szurkereknél,mert kb mindenki csaló bandának nevez minket:-D /én meg mondjuk pont lexarom őket/ pont a Juve vezetőség hozta fel a 3.csillagot,hogy ott fog fityegni a mezen..ammeg kb tök8,hogy Angelli mit teremtett,mert valszeg nem több 1 kirakati bábnál...szerintem már messze nem a Fiat pénzeli a csapatot többségében

atomtoma 2012.06.08. 17:28:50

Azért ne mondja már meg senki, hogy kit tiszteljünk, én a Juve címert tisztelem, nem Agnelli-t, itt meg a Juve címerről van szó.

Ismeretlen_122894 2012.06.08. 17:32:11

mint fanatikus juve drukker, felháborít és felidegesít a döntés, azonban mint a relitások talaján álló racionmális lény, egyet tudok érteni... jobb nem összeb@szni a szövetséggel... ettől függetlenül én a 3 csillagban hiszek.

Ismeretlen_147985 2012.06.08. 17:32:27

gyorijuventino: Agnelli egy nyomorult bélféreg. Egy utolsó senkiházi. Ez a véleményem, függetlenül attól, hogy ez neked nem tetszik.

gyorijuvnetino 2012.06.08. 17:33:12

@Baggio lehet vezetőség hozta fel , de sztem utána megtudták a háttérben mivel járna ha feltennénk és lehet akkor Bl indulás is bukta... Szép és jó dolog hogy újságok leirnak mindent ...csak kár töredéke igaz vagy csak töredéke kerül niylvánosságra... Nagyon sok minden le van játszva a háttérben mi csak idővel fog kiderül vagy lehet ugyse...

Robi 2012.06.08. 17:34:42

Miért van itt egyeseknek kisebbségi érzésük a Milánói csapatokkal szemben? Kíváncsi lennék, az Ő elnökeiknek, csapatvezetőiknek mitől lenne nagyobb, vagy több tekintélyük a fociban? Mitől? Semmitől .. főleg nem attól, hogy lesz-e harmadik csillag a mezen vagy sem .. Ettől kevesebb Agnelli mint Ők? Attól, mert van morális érzéke és tiszteli a szabályokat .. Legyen az írott vagy íratlan .. Ettől forog a sírjában az apja, a nagyapja? Akik világ életükben a tisztességet tekintették alapelvnek. Ha már itt tartunk attól forognak, hogy Ti így gondolkodtok arról az emberről megteremti az anyagi és egyéb lehetőségeket arra, hogy szeretet csapatuk, csapatunk újra az legyen ami az Ő idejükben volt! Plusz ha jól emlékszem nem is olyan régen volt egy nagy tekintélyű és hatalmasan okos igazgatónk ... Rémlik valami? Akkor gondolom tudjátok mi az ára a nagy tekintélynek. Konkrétan kettő darab bajnoki cím, és a Seria A tagságunk volt annak az ára, hogy rohadt dörzsölt és menő igazgatónk volt! Szerintetek Moggi, vagy Agnelli jelenti a Juventust? A tekintély mindenek felett, vagy a szabályok tisztelete mellet elért győzelmek?

Baggio 2012.06.08. 17:36:18

mi alapján tilthatnának ki,mikor arról szólt minden,hogy csak rajtunk múlik és ténylegesen nem tud a szövetség beleszólni? a mostani balhé meg nem lehet indok...ha vétettek Buffonék,akkor jöhet a bünti,de ha nem,akkor meg mit tudnának kezdeni....lassan önmagát járatja le a szövetség mintha az Olasz szövetség akarná az Olasz focit teljesen kicsinálni.

gyorijuvnetino 2012.06.08. 17:39:07

Oké Martinka!!! Akkor ettől a féregtől miért várod el ettől a senkiházi beszaritől ahogy jellemzed hogy vagyonát és érdekeltségeit használja hogy JUVENTUST felemelje? Akkor nem tom mit vársz átigazolási időszaktól... egy ilyen férgen múlik mennyi pénzt áldozz a szeretett klubunkra...és kiket igazolunk és mennyiért... De te gép előtt olyan okos tökéletesnek tűnsz , nálad mindeki hülye senkiházi....cserélj vele és hajrá tegyél pénzt a csapatba....merthát gondolom ilyen féregnél vagyonod is jelentős..... Csak utána nehogy az derüljön ki te vagy egy jelentéktelen senkiházi... :-))))))))

Ismeretlen_147985 2012.06.08. 17:39:21

Robi: "Miért van itt egyeseknek kisebbségi érzésük a Milánói csapatokkal szemben? Kíváncsi lennék, az Ő elnökeiknek, csapatvezetőiknek mitől lenne nagyobb, vagy több tekintélyük a fociban? Mitől? Semmitől .. " Ne haragudj, de mióta követed figyelemmel a futball világát? A Milan elnöke Silvio Berlusconi, Olaszország egykori miniszterelnöke, valószínűleg a legismertebb ember Olaszországban. Az alelnök Adriano Galliani, aki nem ismeri őt a futball világában, az egy senki. AZ Inter elnöke Massimo Moratti. Róla nem is kell többet írni, mindenki tudja mi a "foglalkozása". Hozzájuk képest ki az az Andrea Agnelli? Segítek, egy senki.

Ismeretlen_147985 2012.06.08. 17:40:58

gyorijuventino: Harmadszorra nem tudtad a saját nevedet helyesen leírni, kb. ennyit rólad. Egyébként nem kívánok reagálni a kommentedre, mert nem akarod veled vitába szállni, látom hogy alulmaradnák...

gyorijuvnetino 2012.06.08. 17:41:51

@Baggio az alapján tilthatnak ki hogy bírósági itéletet figyelmen kivűl hagyva fetesszük 3 ik csillagot és törvényt sértünk. Másik jogtalanul egy címet birtokolni mit szövetség UEFA nem engedélyez jogi és fegyelmi vétség...

Baggio 2012.06.08. 17:44:54

tisztázzuk már le,hogy ki rakja a pénzt a csapatba?

gyorijuventino 2012.06.08. 17:48:26

Martinka nem fgiyeltem hogy el van irva nevem de köszi hogy szóltál ezer hála :-)))) De kár hogy ilyen piti dogokban tudsz csak kötekedni és értelmes vita / eszmecsere nem alakulhat ki.... :-)))) Szóval miért várod , hogy ilyen féreg pénzt áldozzon vagyonából és érdekeltségeit latba vetve , hozzon mínőségi játékosokat és próbálja nyereségessé tenni egy JUVNETUS színtű klubot..

Ismeretlen_164215 2012.06.08. 17:50:52

Megjegyezném, hogy semmilyen szabály, törvény meg főleg nem szabályozza, hogy ki mit tesz a mezére, a jó ízlés határain belül. A csillagok feltevése csupán egy hagyomány. Így max. szálkát jelentene egyesek szemében a harmadik csillag, ennyi. A legszomorúbb az egészben, hogy pont a vezetőség hozta fel ezt a témát a harmadik csillaggal, most meg behúzott farokkal mégse meri megtenni. Agnelli pedig valóban kb. senki, csak egy báb a tulajdonosnak.

gyorijuvnetino 2012.06.08. 17:59:00

@Venember83 jól mondod jó ízlés és ezt a Milanó- i dőgevőket sértené és ezt egy jó ügyvéddel igen is támadható pont lehetne... Mert ezzel semmisnek vennék bírósági itéletet , hogy elvették tölünk két bajnoki címet.... Szerintem ezt háttérben jól utána néztek mi lehet következménye.... Okosabb emberek mozgatják háttérben a szállakat mint mi itt akik gép előtt találgatunk.... és sztem Agnelli jóval több mint egy báb ....

atomtoma 2012.06.08. 18:07:20

A Juventusnak is volt egy jó ügyvédje, de nem ez a fajta Agnelli, hagyjuk, hülyítette a népet, most meg röhögteti magát, ha milánóiak jóérzése előrébb való, mint a Juve szimpatizánsoké, akkor nincs miről beszélni.

Robi 2012.06.08. 18:14:50

Szerintem a Exon öli a pénzt a Juventusba. Mert véleményem szerint, jelenleg egy Juventust üzemeltetni nem üzlet inkább szenvedély. Ha jól emlékszem évekig nem termelt veszteséget, sőt talán még egy minimális nyereséget is termelt. De ha jól emlékszem az olvasottakra akkor ez egy ideje megfordult. Magyarul az Exon pénzeli, és az Exon tulajdonos az Agnelli család, még ha a vezeték nevük nem is mindig Agnelli! Én azt gondolom, hogy Agnelli miatt vagy Agnelli által jóval több pénz érkezik, mint nélküle érkezne. Ezért írtam én, hogy megteremti a lehetőséget. Az, hogy báb vagy sem nem tudom megítélni, nem ülök sem az Exon, sem a Juventus vezetőségébe, és nem vagyok család tag sem, hogy ezeket a dolgokat tudjam. De szerintem ezzel más is így van. Szóval én az egészből azt vonom le, hogy sokat köszönhetünk Agnellinek. Más nem így gondolja, engem nem zavar.

Ismeretlen_147985 2012.06.08. 18:15:15

"De kár hogy ilyen piti dogokban tudsz csak kötekedni és értelmes vita / eszmecsere nem alakulhat ki.... :-))))" Veled sajnos nincs esély arra, hogy kialakuljon...

gyorijuventino 2012.06.08. 18:24:24

Martinka miért is nincs? :-) Mert nem értek azzal egyet és zavar hogy másokat senkiházol és férgezel? Meghát mert szóvá merem tenni a véleményemet , ami tiédtől eltér? :) Olvasd el mit @Robi irt milyen kapcsolata van Agnelli-nek ennek a senkiházi féregnek és hogy kötődik részvényesekhez... @Robi én is ezeket le akartam írni de megelőztél és maximálisan egyet értek veled :-))))))

Ismeretlen_197458 2012.06.08. 18:26:46

@Mmartin91 Te szoktál engem oltogatni, de a mostani megnyilvánulásaid elég nagy műveletlenségről tanúskodnak! Azért kicsit sokat képzelsz magadról! És akkor elvárod a tiszteletet másoktól? Te kit tisztelsz? Még a kedvenc csapatod vezetőségét is lenézed!

Bigvee 2012.06.08. 18:33:34

Amúgy ez már biztos? És akkor egy csillag se lesz a mezen? Vagy csak 2? Remélem csak hülyítenek minket, mondjuk nem sok esélyt látok rá! :D :@ :(

Robi 2012.06.08. 18:37:33

Mivel a kedves kommentelő szerint, ha Ő csak annyit ír, hogy Moretti az elég .. Plusz aki nem ismeri a kopaszt, az egy senki .. és a személyiség zavarban szenvedő ex olasz miniszterelnök is hatalmas tekintéllyel bír a fociban (főleg amióta a kedves lánya összejött a csapat egyik játékosával). Így én joggal gondolom, hogy belőle is elég ennyi, és róluk nagyobb tisztelettel beszél így ... hát részemről nem igazán érdekes Ő!

Robi 2012.06.08. 18:42:23

gyorijuventino, Örülök, hogy egyetértünk.

O-O 2012.06.08. 18:47:42

Na Mmartin ki az a Berluszkóni? Tudod ki az? Egy vén hülye egy bohóc egy tróger tolvaj politikus aki tönkreteszi a Milant. Legszivesebben az összes szurkoló elzavarná mert szétbasz mindent. Miniszterelnök ééés? :D Attól még egy nevetséges alak. És ki az a Galliani vagyis Zio Fester? Az meg még nevetségesebb, Berlusconi seggnyalója ennyi semmi több. ndenhi

epaska 2012.06.08. 18:53:14

Kérdeznék valamit. Szerintetek melyik a nagyobb fricska? Az ha felvarrjuk a 3. csillagot a mezre vagy a "30 a pályán" felirat???

Ismeretlen_147985 2012.06.08. 19:21:51

"Na Mmartin ki az a Berluszkóni? Tudod ki az? Egy vén hülye egy bohóc egy tróger tolvaj politikus aki tönkreteszi a Milant. Legszivesebben az összes szurkoló elzavarná mert szétbasz mindent." Silvio Berlusconi a Milan futballcsapatának legsikeresebb elnöke, az ő ideje alatt a Milan megnyert mindent, amit meg lehet nyerni. A Milan aranykorszakát Berlusconi-nak köszönheti, a neve egybeforrt a Milanéval. A világ egyik legismertebb és legsikeresebb elnöke. A kérdésedre válaszoltam, ez Silvio Berlusconi. Robi: "Mivel a kedves kommentelő szerint, ha Ő csak annyit ír, hogy Moretti az elég .." Moretti a Genoa játékosa, én nem róla beszéltem. "Így én joggal gondolom, hogy belőle is elég ennyi, és róluk nagyobb tisztelettel beszél így ... hát részemről nem igazán érdekes Ő!" Remek. Ennek nagyon örülök. A neveddel még eddig úgysem találkoztam, nem lesznek elvonási tüneteim, ha többet nem társalgunk. babo0410: Ne haragudj, de ha valakinek a véleménye itt nem számít, az te vagy, aki óránként másképp gondolkodik. Ne várd el légyszíves, hogy reagáljak a kommentedre.

Ismeretlen_197458 2012.06.08. 19:23:17

@Epaska egyértelmű, hogy a 30 a pályán. :D És ebbe még csak bele se köthet senki. Ahogy ezt leírtad, és belegondoltam kezd tetszeni az ötlet! :D Így legalább nem szólhatnak semmit, és belekötni se lehet, mert ez az új címerünk! :D

turorudi 2012.06.08. 19:23:43

nálam csak az a gond, h emlékszem, amikor nemrég agnelli nyilatkozta, h mi kemények vagyunk, leszarunk mindenkit, és feltesszük a 3. csillagot...

Ismeretlen_197458 2012.06.08. 19:28:10

Hallod kedves @Mmartin! Nem szoktam a véleményemet váltogatni, és nem mellesleg én nem vagyok akkora tajparaszt, mint amekkora te szoktál lenni. Neked nem tetszi valaki, akkor az egy nagy senki. Bezzeg te? Tökéletes vagy? És azt hiszed sírni fogok, hogy nem reagálsz? Am már reagáltál is. Különben is aki Berlusconit magasztalja, és Agnellit élteti, pláne Juve drukkerként, azon csak nevetni lehet! Az olaszok kifejezetten rühellik azt a korrupt seggfejt, az Unió meg egyenesen lemondatta! Ennyit róla! A te véleményed ezek után meg a kutyát se érdekli!

Ismeretlen_147985 2012.06.08. 19:31:42

"Különben is aki Berlusconit magasztalja, és Agnellit élteti, pláne Juve drukkerként, azon csak nevetni lehet!" Miről beszélsz, te? Akin nevetni lehet, az te vagy barátom.

Supi 2012.06.08. 19:39:34

Én már pár órája olvastam ezt a hírt akkor hihetetlen mód felb*szott. Most már csak 1 jelzőt tudnék Agnelli neve mellé bigyesztni, mégsem, inkább kettőt, hiteltelen és szánalmas. Saját magát köpi szembe, akkor legalább maradt volna csendben, nem döngette volna 1 hónapja a mellét. Behódoltunk a szövetségnek...

solution 2012.06.08. 19:58:54

én csak azt nem értem, hogy ha valaki szeret egy csapatot akkor abban a csapatban lévő embereket miért ne szidhatná mikor nyomorékoskodnak? agnelli-t miért ne lehetne szidni? ő az isten vagy mi a tosz?(és nagyon finoman fogalmaztam) mindenkinek van véleménye, ha neki féreg agnelli akkor neki féreg(nekem is), nem kell isteníteni csak mert a csapathoz tartozik, illetve nem kell a véleménye miatt neki esni 10 embernek...

Gabuero 2012.06.08. 19:59:16

Kb ezzel segget csinaltunk a szankbol most meg jot rohog a milan es az inter is... ha tenyleg ugy gondoljuk hogy 30 van akkor fel kellett volna varratni

Ismeretlen_197458 2012.06.08. 20:05:16

Azzal semmi baj nincs, ha valaki kultúráltan leírja, hogy neki nem tetszik a vezetőség. Annak ellenére, hogy azt nem tudjuk mi áll a döntés hátterében. Mert rögtön itt sokan vágják, h biztos a vezetőink gyávák. De az, hogy minősíthetetlen módon valakit elkezdenek egyesek köpködni, meg lesenkizni! Na ez az ami nem tetszik. Ha nekem valaki nem tetszik az már egyből egy senkiházi féreg? KULTURÁLTAN bárki leírhatja a nemtetszését.

Victor90 2012.06.08. 20:11:50

Röviden,tömören így tudnám összefoglalni ezt a feliratot:adtunk a szarnak egy pofont!

Supi 2012.06.08. 20:16:14

Vagy segget csináltam a számból...

giorgioOo 2012.06.08. 20:49:09

Én sem örülök neki, de meglehet érteni. A bundabotrányban érdekelt Conte, Bonucci (Pepe ???, Buffon ???), csak olaj lenne a tűzre, ha kiraknánk a 3. csillagot, gondolom jövőre minden bíró velünk szemétkedne, idén se a bírók miatt nyertünk, sőt inkább ellenünk voltak, majd ha még nyerünk 2 bajnoki címet, akkor nem hurroghat senki és igen Agnelli nincs olyan szinten mint Galliani, meg Moratti, mert egyszerűen ők már régóta vannak a szakmában, jobbak a "kapcsolataik" stb. Csak azt nem vágom, hogy akkor miért kellett a klubházra a stadionra, meg minden szir szarra kirakni a 3 csillagot, mindenesetre még jó hogy 1 csillag se lesz a mezen, hanem csak a felirat, minthogy ott a 2 csillag+ a felirat. Amúgy én azt is eltudom képzelni, hogy ha véget ér a botrány kirakják a 3 csillagos mezt és kész, szerintem most megpróbálnak mindenben óvatosan nyilatkozni.

Ismeretlen_108746 2012.06.08. 20:52:30

Rendkívül puhapöcsű megoldás a Juventus vezetőségének részéről. Komolyan nem értem, hogy miért kell visszatáncolni a határozott, karakán álláspontból. Juventus szurkolóként egy kalap szarnak tartom ezt a sületlen feliratot.

goku06 2012.06.08. 21:14:32

tényleg sokat köszönhetünk Agnellinek... Edoardonak, Umbertonak, és Gianninak... Andreanak csak annyit köszönhetünk hogy neki is ugyanaz a neve. de ha így nézzük akkor inkább az anyjának köszönhetjük, hogy fiút szült, és így még mindig megvan a név.. Del Pieroval tényleg nem bántak szépen, senki sem védheti a vezetőséget, hogy ők mindent megtettek hogy Del Piero boldogan távozzon.. (Ha az öregek még élnek akkor Del Piero szobra már talán állna is a stadion előtt - egy kis túlzással) és az hogy ő adja a pénzt, az persze természetes, hogy köszönettel tartozunk is, de sztem a múltja miatt ő meg sem tehetné hogy ne adjon.. (azt senki sem mondhatja hogy a fiatal Agnellik kötődése a Juvéhoz ugyanolyan mint az öregeké..) és az hogy kinnt volt mindenhol a 30as meg minden, ez mindenképp egy visszalépés, nem mert szembemenni a szövetséggel.. jogi akadálya biztos hogy nincsen.. ha lenne, akkor biztos hogy lenyilatkoznák, mert az egy jobb indok mint ez a "segget csinálok a számból" dolog.. nem hangzik olyan szarul ez a 30 a pályán, új címer.. de azért nem ugyanaz. ha nem rakjuk fel a 3. csillagot, akkor a bíróságon lévő összes calciopoli fellebbezést is szépen beszüntethetjük, meg minden, mert ez akkor is egy visszahúzódás a vezetőség részéről.. ja és akkor mi lesz jövőre? 31 a pályán? az már egy kicsit komolytalan lenne..

buub 2012.06.08. 22:04:12

Nem igazán tudom miért fontos ez a csillagosdi, nekem mind1, hogy ennyi van rajta, Alexeset már úgysem tudok venni :(

Ismeretlen_220870 2012.06.08. 22:08:04

@Robi: egészen pontosan a Juventus FC többségi tulajdonosa az Exor csoport, melynek elnöke John Elkann, aki Andrea Agnelli unokatestvére ( mindketten Gianni Agnelli unokái). Teljesen egyetértek veled, és én még továbbmennék: ez a MAI Juventus, a BAJNOK CSAPAT nekik köszönhet mindent.

Ismeretlen_114665 2012.06.08. 22:11:15

Magunkból csinálunk hülyét ha nem varrjuk fel! A Bajnoki cím ünneplése után egyből mindenhova kiraktuk stb stb, erre a mezre nem teszi fel a vezetőség... Ha mi nem hiszünk a 3. csillag jogosságába akkor mástól, hogy várhatnánk el? Ha meg hisszük, hogy jogos (márpedig hisszük) akkor meg oda való!

devil-z 2012.06.09. 01:06:00

'30 a pályán'.. 28 meg a pályán kívül? Sejtettem, hogy nem lesz ilyen tökös a vezetőség..

Tony 2012.06.09. 02:01:29

Lassan 2 éve verik a mellüket,hogy NA! majd ha megnyerjük felvarrjuk a 3. csillagot. Ezt sulykolják hosszú ideje és akkor előállnak egy ilyen semmirekellő, nevetséges húzással... Ez a vicc az egészben. Nem csak saját magukból csinálnak bohócot,hanem abból a több tíz millió szurkolóból is aki beleélte magát és támogatta az akciót. Ezzel kb. be is ismerik a calciopoli bűneit, miközben olasz és európai szervezeteknél pereskednek a 2 bajnoki cím miatt! Ez mi ha nem egy tréfa?

Ismeretlen_78587 2012.06.09. 02:08:02

Ez nem tökösségen múlik abszolút. Egy vezetőségnek nem szabad olyan "politikát" folytatniuk, mint a szurkolóknak. Pláne nem szabad konfrontálódni, előre kell nézni, jókat igazolni, megvédeni a bajnoki címet, jól szerepelni a Bl-ben, és majd kaján vigyorral felvarrni majd a 3 (32 cím után) csillagot :D

Tony 2012.06.09. 02:09:56

És itt néhány ember valóban vagy teljesen fogalmatlan az olasz labdarúgással kapcsolatban, vagy nem érti a szó jelentését,hogy "tekintély". Agnelli egy niemand. Személyiségét tekintve pedig egy pojáca. Kit érdekel,hogy mi köze a pénzügyekhez,meg a sikerekhez az utóbbi mennyi is? 2 évben talán. Nem értem,hogy jön ez ahhoz,hogy ő egy senki (már a korát is nézve) olyan emberekhez képest,mint Berlusconi vagy Moratti. Aki nem látja a milánói vezetők és Agnelli szerepét az olasz labdarúgásban,azzal komolytalan bármiről is vitatkozni. Félresöpörték most is,mint egy kis szardarabot,ne hangoskodjon már itt annyit. Hangember a mi elnökünk,semmi több. Mikor kinevezték is az volt a véleményem,hogy ő a neve miatt kellett odakerülnie,hogy lássák megint Agnelli van a Juve élén.

danimester1 2012.06.09. 08:01:35

giorgioOo Teljesen egyetértek veled. A vitába nem akarok beszállni,de azokkal értek egyet,akik szerint Agnelli egy kis hal az olasz foci berkein belül.(a senkizés ,férgezés erős )Hogy miért?Meg lehet nézni az elmúlt szezont(az az előttieket is),mert a milánói csürhéket támogatják mindenhol.Sorolhatnám itt a calciopolit,tiziket,büntetések mértékét,bírói tévedések ect.,de aki tényleg követi az olasz focit és nem 1-2 éve az beláthatja,hogy ki,kiknek van nagyobb "behatása" a dolgokba,ráadásul büntetlenül.A szövetségről nem is beszélve meg lehet nézni ki az elnök és milyen hovatartozású.Mi sem bizonyítja jobban,mint,hogy most hirtelen megint fogadási botrány van és a csürhék még szóba sem kerülnek,de a Juve neve a játékosai,ill. a volt játékosai révén megint szóba került.Félnek tőlünk,mert megint CSAPATUNK van.Agnelli jól teszi a dolgát,mert nekünk nincs szükségünk arra,hogy megint meccsről meccsre ellenünk tévedjenek.A pályán kell bizonyítanunk.Ha egy szaros trikóba futnak ki a pályára az sem érdekel,akkor is a JUVE az JUVE és én nekik szurkolók.

Ismeretlen_220870 2012.06.09. 10:17:44

Amíg a pályán alázzuk a többi csapatot, van jó edzőnk és egy eredmémyes, szép játékot játszó és szerethető csapatunk + rajta van a mezünkön a regnáló bajnoknak járó címer, addig én elégedett vagyok. Ennek a 3. címer nem felvarrásának a hátterében nem tudjuk, politikailag pontosan mi van, de az utóbbi történésekből "sejtjük". 2 év múlva így is úgy is fel fogjuk varrni...

Ismeretlen_72926 2012.06.09. 10:58:13

ha most tényleg az az egyik vitapont,hogy milyen elnök Berlusconi,meg milyen ember,hát lol. szar ember,simlis geci,egy rendes demokráciában rég sitten rohadna,de tény,hogy tett alatta a Milán a vitrinbe dolgokat. és milyen elnök Moratti? talicskán tolja a pénzt a buzi Interbe,de José nélkül nem lettek volna soha sehol nemzetközileg,mint ahogy azóta sincsenek sehol sem,mint elnök,követi el a hibákat sorban,sorban José óta is újra.és ő is kurvanagy simlis,érdemes utánanézni...én nem fogom sem Silviot,sem Morattit tisztelni eredmények,meg név miatt,mert undoritó ember mindkettő.

Taklesz 2012.06.09. 11:08:30

Szerintem, pedig amiről egyesek itt Moratti és Berlusconi kapcsán beszélnek, és amiért annyira oda vannak értük azt úgy hívják, hogy félelem! Az, hogy valakitől félek, az nem azt jelenti, hogy tekintélye van előttem ... Tekintélye egy olyan csapatnak, embernek lehet aki szabályosan, becsületesen, a jó ízlés határain belül játszik (és még így is nyer)!!! Szerintem nem azért maradt ki pl az Inter a 2006-os ügyekből, mert Morattinak több tekintélye lett volna mint, a mi vezetőinknek, egyszerűen azért mert féltek tőle ... Szerintem ez igaz az ex miniszterelnökre is! Nektek fogalmatok sincs mit jelent a tekintély, szóval egyenlőre a nímandok és, fogalmatlanok azok akik szerint az Inter és a Milan elnöke bármivel is nagyobb tekintéllyel bír ... Hát nem, csak Ők gátlástalan és gusztustalan emberek, akik mindig a törvények, és szabályok kijátszásával tudnak csak érvényesülni ... Ha a Ti világotokban ez tekintélyt érdemel, akkor kérlek, engedjétek meg, hogy gratuláljak! Tekintélyt érdemel az az ember, akinek a csapata kb húsz éve növekvő adósággal működik, aki a saját játékosait megfigyelteti, aki sakkban tartja a szövetség prominens személyeit, aki szakmailag akkor analfabéta a labdarúgáshoz, hogy húsz évig dollár milliárdokat öl a csapata és csak akkor ünnepelhet bajnokságot, amikor megfúrja a Juventust! Vagy az az ex miniszterelnök, akinek a csapata egy hatalmas paraszt foci kurvára épül? Ahol Maldini az ikon, aki ellen adóelkerülés miatt folyik eljárás? Akinek kedvenc időtöltése az újságban lenyilatkozni minden forduló előtt, hogy ki kezdjen és ki nem? Aki szerint egy meccsen és annak az egy meccsnek egy gólján dőlt el a bajnokság, amikor az elmúlt öt évben először tévedtek a javunkra? Ez mit árul el? Morálisan annyira a topon van/volt az a csapat, hogy a tulajdonosa tekintélyt érdemel a szemetekben? És akkor még egyik embernek sem említettem a magánéletben, vagy az üzleti életben viselt dolgait ... Pedig lenne mit ... De a szemetekben azok a tettek is biztost tekintély érdemelnek! Rájuk is igaz, hogy olyan stílusú emberekkel veszik magukat körbe amilyenek Ők maguk ... Romlott, kicsinyes, és kisebbségi komplexusos emberekkel ... Világ életükben, féltek és félnek a Juventustól ... Mert az Agnelli család tagjai hozzájuk képest (is) úriemberek voltak, sose voltak körülöttük ilyen botrányok ... Egyszer volt botrány a Juventus körül, amikor nem volt egy Agnelli sem a közelben, hanem a híres hármas vezette a klubot ... Örüljetek, hogy újra egy Agnelli, újra Ők vették kezükbe ezt a klubbot! De tudjátok mit, teljesen mindegy, meg se akarjátok érteni .. Csak az a köcsög Agnelli .. Az bizony, az nagy köcsög … Aki megtehetné, hogy szarik az egészre, ahogy az unokatestvére is … Csak akkor láttam idén Őt, amikor a címet kellet ünnepelni … Hogy Nedvedet is maga mellé vette? Az is köcsöghúzás volt … Ha meg nem tette volna akkor azért is köcsög lenne, értem én … Ja persze el is felejtettem, Ő csak egy báb. Az ő vagyonával és lehetőségeivel csöndben és nyugodtan ül és hagyja, hogy rángassák. Nem menne el inkább bármi mást csinálni? Nem … Tudjátok ki a báb? A kopasz a Milánnál, aki ilyen szintre sehova nem kellene, ha a ex miniszterelnök kirúgná .. Na Ő báb, mert kényszerben van … Báb volt, a Moratti alatt dolgozó összes igazgató, mert Moratti dönt egy személyben, a fizetésekről az igazolásokról … De legalább Nekik van tekintélyük előtettek .. Ennek örülök … A kedvencem, hogy két éve van itt .. Ez igaz, csak abból a két évből egyszer eddig bajnokok lettünk veretlenül, olasz kupa döntőt vívtunk .. Plusz, hogy személyiségét tekintve pojáca .. Gondolom Te ismered személyesen, hogy ezt megtudod ítélni .. Mert, hogy erre tény nincs az tuti! Ha ismered személyesen és nem túl nagy gond, akkor kérlek hozd el Őt nekünk .. Hogy mi is megtudjuk mekkora pojáca is valójában ... Vagy ha ekkora szarnak tartod akkor köpd szemen .. Jó??? Amúgy teljesen mindegy, sose fogjátok tisztelni Őt, és ne is tegyétek, így könnyebb Nektek! Forza Juve!

MdewC 2012.06.09. 11:11:49

Forza! Ez is csak egy vélemény: Szinte biztos voltam, hogy nem kerül fel a harmadik csillag, ezt már régebben is kifejtettem. Sajnos teljesen mind1, hogy kiknek és milyen okoknak köszönhetjük mindezt, mindannyian tudjuk, hogy nem részesültünk egyenlő bánásmódban, elvesztettünk két bajnoki címet. Szégyen ami az olasz fociban zajlik, nagy csalódás számomra, hogy ezek miatt a botrányok miatt folyamatosan leírják más alantas bajnokságok szurkolói a számomra legjobban tisztelt focit. Tiszta lapot kell nyitni az olasz fociban, túl kellene lépni a múlton, mert azt már megváltoztatni nem lehet és nem is fogják. Erkölcsileg szerintem is mások felett állunk, látszik, hogy megvan a véleményünk a múltról és teljesítményünkről, lásd a felirat: "30 a pályán". Ugyanakkor nem szabadott belemenni ebbe a véget nem érő vitasorozatba, ami jövőre csak a csapat kárára ment volna, mind a pályán, mind a pályán kívül is sajnos. Nekem a felirat = a harmadik arany csillaggal. Ha pedig itt tartunk, akkor küzdjünk meg még egyszer azért a csillagért és szerezzük vissza azt a két címet újra! Ezeket pedig egyik szánalmas senki sem tudja majd elvenni tőlünk! (Véleményem szerint ami most leginkább lemaradt a mezről, az az ezüst csillag.) A legnagyobb büntetés az lenne másoknak, ha most jó pár évig nyerjük a bajnokságot, bárki is játszik nálunk! Szurkolok, hogy véghezvigyük! Hajrá!

MdewC 2012.06.09. 11:32:36

Forza! Idézett vélemény: (MTI) "A "pályán 30" felirat arra utal, hogy a zebrák 30-szor nyerték meg a bajnokságot, de megfosztották őket a 2005-ös, a 2006-os scudettótól. A bajnok Juventus labdarúgócsapata nem akar vitába bonyolódni az olasz szövetséggel, ezért a 30. bajnoki címet jelző harmadik csillag nem kerül a csapat új mezére, ám egy speciális üzenettel azért felhívják a figyelmet a pályán elért eredményekre. A "30 sul campo", azaz a "pályán 30" felirat olvasható majd a zebrák címere alatt, ami arra utal, hogy a Juventus 30-szor nyerte meg a bajnokságot, ugyanakkor a 2006-os bundabotrányt követően a klubot hivatalosan megfosztották a 2005-ös, illetve a 2006-os scudettótól. "A játékosok és a szurkolók szemében a Juventus 30 bajnoki címet nyert a pályán" - magyarázta a feliratot Francesco Calvo, a klub igazgatója." Hajrá!

Kövesi Tamás · http://juventus40 2012.06.09. 11:42:18

KB egy éve olvasom rendszeresen a blogot, de még egyszer sem szóltam hozzá! Ez a martinka viszont most lelökte az agyamról a szíjjat! Azt nem értem, hogy miért nem a milánnak szurkolsz, ha állandóan őket isteníted? Neked mindenki senkiházi persze a montenegrói kis szerelmeden kívül! Komolyan nem tudom kinek képzeled magad, de szánalmas ahogy a géped mögé bújva osztod az észt! Valószínű, hogy te vagy egy k-va nagy senki, de így legalább kiélheted magad! Nem szükséges reagálnod, kb tudom, hogy mit írnál!

Kövesi Tamás 2012.06.09. 11:45:58

KB egy éve olvasom rendszeresen a blogot, de még egyszer sem szóltam hozzá! Ez a martinka viszont most lelökte az agyamról a szíjjat! Azt nem értem, hogy miért nem a milánnak szurkolsz, ha állandóan őket isteníted? Neked mindenki senkiházi persze a montenegrói kis szerelmeden kívül! Komolyan nem tudom kinek képzeled magad, de szánalmas ahogy a géped mögé bújva osztod az észt! Valószínű, hogy te vagy egy k-va nagy senki, de így legalább kiélheted magad! Nem szükséges reagálnod, kb tudom, hogy mit írnál!

juventus40 2012.06.09. 11:46:59

KB egy éve olvasom rendszeresen a blogot, de még egyszer sem szóltam hozzá! Ez a martinka viszont most lelökte az agyamról a szíjjat! Azt nem értem, hogy miért nem a milánnak szurkolsz, ha állandóan őket isteníted? Neked mindenki senkiházi persze a montenegrói kis szerelmeden kívül! Komolyan nem tudom kinek képzeled magad, de szánalmas ahogy a géped mögé bújva osztod az észt! Valószínű, hogy te vagy egy k-va nagy senki, de így legalább kiélheted magad! Nem szükséges reagálnod, kb tudom, hogy mit írnál!

Ismeretlen_197458 2012.06.09. 13:06:46

„Jól ismerem Andrea Agnelli elnököt, és nagyon tisztelem, mint embert. Ezért teljesen meg vagyok róla győződve, hogy bármit is terveznek, a szabályokat be fogják tartani" – kommentált Petrucci, a CONI (Olasz Olimpiai Bizottság) elnöke. Ennyit arról, hogy Agnelli egy senki egyesek szerint, és nem tisztelik! @Kövesi Tamás a véleményeddel egyetértek, de ezt 3x miért kellett 3 néven beírni?

Supi 2012.06.09. 13:22:41

babo0410: Babo, ha ez mondat neked tiszteletről árulkodik komám, akkor elég nagy fogalomzavarral küszködhetsz...

Takács 2012.06.09. 13:25:25

babo0410, Hiába minden ... Agnelli egy senki, bezzeg a Milánói királyok ... Na azok aztán valakik ...! :)

ToMi015 2012.06.09. 13:31:54

Én nem tartom rossznak a feliratot! A 30 megnyert bajnoki címünknek egyfajta kifejezése legalább. Nem jobb mint a 3 csillag közel sem, főleg hogy a vezetők így beharangozták... De még mindig jobb, mint a 2 csillag "csupaszon", vagy a két csillag + a felirat. Az igazi persze az lenne, ha kiraknánk a 3 csillagot és még pluszba a feliratot, ami a 3 csillagnak úgymond "lekommunikálása" lenne, bár nyilván nagy szüksége nincsen a 3 csillag magyarázásának, mert aki egy kicsit is tájékozott, az pontosan tudja miről van szó... A milánói dominanciát meg azt, hogy ki az a Berlusconi, Galliani, Moratti...azt tényleg magyarázni kell ma valakinek?? Az, hogy ezek az emberek kicsodák a Juve vezetőihez képest, az pontosan megmutatkozott 2006-ban!! Legjobb példa rá! Pedig akkor nem Andrea Agnelli-nk volt, meg Marotta, hanem Giraudo, Moggi és Bettega... Kicsit nagyobb fajsúlyú emberek, mint a jelenlegiek, mégis lesöpörték őket és elverték rajtuk a port!

Dani 2012.06.09. 22:44:00

Talán még beleférne ez az egész, ha tudnám, hogy közben a háttérben küzdenek azért (úgy értem, tényleg küzdenek, nem csak az újságoknak mondják ezt), hogy visszaszerezzék legalább a 2005-ös scudettót, ha már a 2006-osra esély nincs. És nem hiszem, hogy morális előnyben lennénk, pont egyrészt emiatt, másrészt a kapitányunk csúfos története miatt. Fel kell rázni itt majd a keretet, különben nagy pofára esés lesz, vezetőségi szinten is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása