Vučinić: "Megfelelő hozzáállással léptünk pályára"

Mirko Vučinić nemrég azt nyilatkozta, hogy a csapatnak mindent bele kell adnia a hátralévő mérkőzéseken a végső győzelemhez. És, hogy bebizonyítsa, ezek nem csak üres szavak voltak, a montenegrói kiválóan játszott a Novara ellen.

Mirko Vučinić

A 4-0-ra végződő találkozó nyitógólja az ő nevéhez fűződik, és a piemonti gárda ellen megszerezte első dupláját is a Juventus színeiben. Lecserélésekor a közönség is hangosan éltette.

"Már csak három mérkőzés van hátra, mostantól a Lecce elleni összecsapással kell foglalkoznunk."

A Juventus most is nagyon akarta a győzelmet, aktuális ellenfelük is képtelen volt megállítani őket.

"Csak magunkra jelenthetünk veszélyt, így a hátralévő meccseinken is a megfelelő hozzáállással kell pályára lépnünk. Akárcsak ma."

A Novara ellen jól játszottak a Bianconeri csatárai, Vučinić-en kívül Borriello is gólt szerzett.

"Marco mostanra megfelelő formába lendült. Ha egy csatár betalál, az az egész csapat moráljára jó hatással van."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr844655294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csucsuuu 2012.04.29. 21:09:45

ON: Végre megszólalt! OFF!Ha átveszi majd a Juve spirito-t teljesen, nem világ de klasszis játékos válhat belőle! majd meglátjuk jövőre a bl-ben

Ismeretlen_174409 2012.04.29. 21:26:08

Nem láttam a meccset,mert nekem is meccsem volt,de én sportszerű vagyok...ahogy hallom Vucinic tarthatatlan volt,szal csak így tovább,győzzön meg,ha így nyomja akkor menni fog,bár azt azért kétlem,hogy klasszis lehetne,hisz ő már nem egy fiatal aki még annyit fejlődhetne,BL-re erősítés kéne azt mondom,de Olaszba tőlem nyomathatja,HA ÍGY JÁTSZIK!

Victor90 2012.04.29. 21:44:53

Az első gólja nagyon szép volt!A forduló gólja.... Egyébként ilyenkor miért nem szidjátok a montenegróit??

Csucsuuu 2012.04.29. 21:58:31

Sose szidtam..szimplán egy önző faszkalapnak tartottam de amíg hozza a meccsenkénti gól/gólpassz átlagot mostanság ám legyen a pályán:D Azt hiányolom belőle h kevesebbet lő teli rüsszttel pedig tud lőni úgyis szép gólokat helyette inkább cselezni szokott bele a védők tengerébe vagy teker egy jó fölémellét

Ismeretlen_197458 2012.04.29. 21:58:52

@Victor90! Azért nem szidjuk, mert ma úgy játszott, hogy dicsérni kell. És én is elismerem, hogy ma remek volt. És a gólja, nekem az év gólja Pepé-ével együtt, meg Marci két gólja a Milan ellen ősszel. Na azok nálam az év góljai. Ma úgy játszott Mirko, ha ennek csak a háromnegyedét hozta volna minden meccsen, sztem senki nem szidná. Nagyon gratulálok neki. De azért jó lenne pár erősítés, ha nem megy neki, mert megint nincs kedve játszani, akkor legyen ki pótolja. Pláne BL-ben kell mögé is minőségi csere. Borriellot is csak dicsérni tudom az után a zseni gólja után. Nagyon nagy volt az a fejes. Ennek ellenére nem rá van szükség. Ma mindenki nagyon jó volt, a csapat egyre jobb, ha nyáron jönnek a minőségi igazolások, és nem Borriellok, Naingollanok, Padoinok (Ő se rossz, tartaléknak tökéletes, oda jobb úgy se jön). A Csapatot dicséret illeti, eddig rekordban vagyunk. Nem is tom már melyik szezont kezdtük nyolc győzelemmel zsinórban, na jöv héten dőlhet a rekord. Lesz 9-10-11 győzelmes sorozatunk? Esetleg 12 (Olasz kupa)?

Ismeretlen_183096 2012.04.29. 22:16:41

Vucsinak ma volt kedve játszani. Az első góljánál majdnem leestem a székről :) OFF: Csak nekem vannak gondjaim az oldal betöltésével? Most is csak sokadik próbálkozásra sikerült betölteni.

juve28adam 2012.04.29. 22:35:33

nyugi,én is vagy 100szor próbálkoztam benézni :D Most sikerült is :DDD

Victor90 2012.04.29. 22:56:10

Majki4!Nem csak neked vannak ilyen gondjaid:).Én is már sokadszorra próbálkozok,de most sikerült nagy nehezen.

Ismeretlen_108746 2012.04.29. 23:25:19

Remek formában focizik az utóbbi hetekben. Csak így tovább, hatalmas szükség van a villanásaira a hátralevő 3 meccsen.

Ismeretlen_122894 2012.04.29. 23:51:15

csak az összefoglalót tudtam megnézni, de azt hiszem mirko a meccse embere. tavasszal nagyon él, kezdem megszeretni...

Ismeretlen_22017 2012.04.30. 10:05:11

Sajnos tegnap délután óta szarakodik a freeblog nálam is. Van, hogy csak a blog nem töltődik be, de van, hogy a freeblogra sem tudok bejelentkezni. A freeblog főoldalán természetesen egy szó sincs arról, hogy bármi probléma lenne.

Ismeretlen_197458 2012.04.30. 11:45:25

Freeblog már nem először sz.pat! Megoldhatnák már végre! Vuci nekem a hozzáállása miatt nem lesz sose szimpi, de a tegnapi produkciója nekem is bebizonyította, hogy csak egy lusta dög, amúgy C. Ronival vetekedhetne az aranylabdáért. Remélem nyáron Conte nagy agymosást csinál nála, és a lustasága elmúlik. Néha saját magamra emlékeztet a lustasága. Pedig egy zseni lenne! És sajna ő lenne a legjobbunk, de nem az a hozzáállása miatt. A Romaban azért ilyeneket nem láttam tőle. Igaz nem láttam az összes Roma meccset. De olvastam Roma drukkerek véleményét, ők kifejezetten örültek, hogy eljött tőlük. Kb. Pirlo szindróma. :D De azért jó lett volna ha úgy jött volna Mirko, ha legalább Elia Krasic duó bevállik, és ontják a gólokat. Vagy legalább Estigarribia gólgyáros lenne. Vagy Matri lett volna 20 gólos megint. Akkor talán Mirkot is kevesebbet bántjuk. De így sajna jobban kijöttek a gyengébb meccseken elcseszett kapuralövései, az ellenfél védőibe belevitt labdái, az elönzőzött helyzetei. Ha csak 5 döntetlenünk lenne, a többi győzelem, kevesebb szó esett volna az ő rossz megmozdulásairól. És a legrosszabb meccse a tavaszi Chievo elleni meccs volt. Ott 10-15 hibát számoltam nála. :S De hála ég, az volt a mélypont, és utána egyre jobb lett. Vucit meg kell tartani, és ha hajlandó lesz játszani, akkor lehet egy fontos láncszem. Ha megint többször nem lesz kedve játszani, akkor viszont újfent meg fogja kapni tőlem, hogy lusta önző dög. Bízom benne, hogy rájön, hogy ha van kedve, akkor akár az aranylasztiról is álmodozhat. :D FORZA JUVE! FORZA MIRKO VUCINIC!

Ismeretlen_197458 2012.04.30. 11:49:17

És abba gondoljunk bele, hogy bárki a melóban ilyen hangulatember, és nincs kedve nem melózik, milyen gyorsan b.sszák ki? Neki ez a munkája, nem teheti meg, hogy nincs kedve játszani! Gyerünk Mirko, én mivel te is a csapat része vagy, drukkolok neked, hogy meg tudjalak kedvelni!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása