Juventus mindig is a győzelem, vonzerő és az abszolút kiválóság szinonimája volt. Felvenni a fekete-fehér csíkos mezt, egyet jelent a karrier csúcsával, míg az együttes szponzorálása az adott céget helyezi előtérbe és növeli annak presztízsét.
Az új stadion, a látványos stílusú játék és a Conte csapata által elért eredmények visszaállították a klub varázsát, ami azt is jelenti, hogy újra ez a mez a legkeresettebb az országban. A Fiat Csoportnak pedig sikerült elorozni a szponzori jogot és megállapodni a Juventusszal egy hároméves szerződésről. Ennek értelmében a következő szezontól a Jeep logó fog feltűnni a mezeken.
A Juve és a Fiat Csoport közti kapcsolat történelminek mondható. Kezdete 1923-ra tehető, amikor is Edoardo Agnellit, a Fiat elnökhelyettesét kinevezték a torinói klub élére. A következő évben egy új korszak vette kezdetét az új stadion építésével a Corso Marsiglian. Ez volt az első, teljes egészében vasbetonból épült aréna, ami egyfajta forradalmat indított el ezen a téren Olaszországban, ahogyan ma a Juventus Stadium is ezt teszi.
Most Edoardo Agnelli unokaöccse, Andrea Agnelli vezetése alatt megújul ez az együttműködés. A kapcsolat azonban nem csupán a régi jó viszony felelevenítése, hanem egy új kezdetet is jelent egyben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.