Ki legyen a „Mr.X” a Juventusnál?

Természetes dolog, hogy ha valami jót csinálsz, akkor nehéz egyik napról a másikra leállni vele. Valahogy így érezhetnek az olasz újságírók, ugyanis alig pár nappal azután, hogy véget ért a számukra Kánaánt jelentő átigazolási időszak, már ismét beizzították ujjaikat és leültek a gép elé.

Ennek a pletykának most csak azért tulajdonítok bármilyen nemű jelentőséget, mert nem csak a Tuttosport, hanem a Corriere dello Sport és a Goal.com is beszámolt róla ma reggel.

Mivel ismét nem érkezett a Juventushoz nemzetközileg is elismert nagy név, újságírói fejjel gondolkozva logikus lépésnek tűnhet, hogy gondolunk valakire, és azt mondjuk, hogy ő Marrotta álma a nyárra. Nos, ez a név most ismét a Real Madrid támadója, Gonzalo  Higuaín lett.

Bocsássátok meg, hogy ilyen hangnemben írok az olasz barátainkról, egyszerűen nem akarom elhinni, hogy komolyan gondolták, mikor leírták a cikkeikben a 40 millió eurót, mint amennyit Marrotta rászánna az üzletre (a Chelsea-t túllicitálva persze). Én jó játékosnak tartom az argentint, de nem hinném egyrészt, hogy ennyit érne, másrészt, hogy mi ennyit költenénk egy játékosra a közeljövőben. De ne legyen igazam!

Na de a lényeg most nem is ez, hanem, hogy ezután a csöppet hosszú felvezetés után feltegyem a kérdést:

A nyáron te kinek az érkezésével lennél a legelégedettebb?

(Én szép és hasznos dolognak tartom a 'merj nagyot álmodni' elvet, de kérlek mellőzzétek például a Barcelona teljes keretének felsorolását. Tehát legyen mondjuk a már fent említett 40 millió euró az a maximum összeg, amiben gondolkodhattok.)

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr14655023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norbi91 2012.02.04. 12:10:22

Cavani jó lenne, de semmi esély nincs az érkezésére szerintem.Amúgy nekem mindegy, hogy kit igazolunk, de az a játékos legyen nemzetközileg elismert.Ez nagyon fontos.Jelenleg egyik csatárunk sem az a nagy név, leszámítva Alexet.Pl. Higuaín, Benzema mind jók lennének, bár utóbbinak nem tudom, hogy mennyire lenne jó a Seria A. Egy szó, mint száz, egy (2 még jobb lenne) sztár/klasszis játékost kell idecsábítani a nyáron,mert nehéz lesz a Bl.

Ismeretlen_114321 2012.02.04. 12:17:32

Cáceres nem volt rossz igazolás, de én örülnék egy "igazi" balhátvédnek. Kolarov a jelöltem. Középpályára kellene egy Pirlo örökös. Hernanes játékát nagyon szeretem, őt el tudnám képzelni a csapatban. Esetleg a már megkörnyékezet Nainggolan, de őszintén szólva, sokallom érte a 15 milliót. És azt hiszem e két igazolás után túl sok pénzem nem is maradt (esetleg, ha kölcsönbe vagy részletre hozom őket:), de csatár posztra egy kreatív játékost szeretnék a nyáron, egy olyat, aki gyors, mer cselezni, helyzetbe tudja hozni magát és társait. Suárez régi kedvencem, de mivel őt leigazolni semmi esélyünk nem lenne, mindenképpen egy hasonló kaliberű támadót preferálnék, nem pedig befejezőt, mint Higuaín vagy Benzema, hisz itt van nekünk Matri, aki arra a posztra véleményem szerint megfelel.

juvem 2012.02.04. 12:20:01

bár nekem 100millió körüli összeg kéne:) világklasszis csatár, középpályás és védő. csatár: Higuain v Rossi h végre megtörjük azt h rengeteg helyzeteinknek a 90%át kihagyjuk! Középpályás: Götze v Erikssen Pirlo helyettesének aki fiatal Védő: na itt névben most per pill tanácstalan vagyok :)de minőségi szélsővédő vagy középső védő mindenképp kelleni fog

szabo2323 2012.02.04. 12:21:33

szerintem 1 nagyon jó csatárra van szükségünk Higuain vagy Benzema és egy nagyon jó balhátvédre akinek ez az eredeti posztja Colarovot értékelném és azt hiszem nem nagyon tudna belénk kötni senki

Ismeretlen_114665 2012.02.04. 12:23:01

Tavaly szúrtuk el Agüero-val, akkor is mondtam, hogy jó vétel lenne 30 pár millióért, idén nincs olyan játékos, akiben bíznék és annyira akarnám mint tavaly az argentint, reálisan max egy Cavani, vagy ilyen Olaszországban "sztár" focistára számolok, nem hiszem, hogy európai klasszist hoznánk a nyáron, szerintem idén se lesz nagy név igazolva előre (sem máshova), pedig a bl-re nagyon kéne.... Higuain meg 40 millióért, ahogy azt a cikkben is írtad közröhej, de minimum április 1. Forza Juventus!

nedved 2012.02.04. 12:23:08

Pedig lenne esélyünk Suarezre mert azt irják az angol ujságok hogy ki fogják utálni a premier ligából mert rasszista megnyilvánulásai vannak és már azt is tudni vélik az angol lapok hogy nagy valószinüsséggel a juventusban köthet ki!

Juventino89 2012.02.04. 12:27:02

Számomra a nagy álom Hulk lenne, bár iszonyatos pénzekért lehetne csak elmozdítani Kolarov régi álmom a hátvédsorba Giovinco érkezésének még most is tudnék örülni

Ismeretlen_114321 2012.02.04. 12:32:04

nedved: Ha ez igaz is, még mindig ott a pénz kérdése. Régóta ígérgetik, hogy ennyi meg annyi milliót költ majd a klub, de a legtöbb igazolásunk kölcsönben opciós joggal vagy százéves részletfizetéssel jön. De tartom, hogy csatárposztra a Rossi-Agüero-Benzema-Higuaín-Suárez kvartettből az utóbbi lenne a legjobb ár/érték arányban. (Agüerot csak azért írtam, mert tavaly téma volt)

gyorijuventuno 2012.02.04. 12:35:38

Benzema-Sahin-Kolarov

Ismeretlen_114665 2012.02.04. 12:38:55

94' óta vagyok Juve drukker azóta a legtöbbet Buffonra költöttük, mi nem fogunk "sztárokat" igazolni (ez nem egy divatmajom spanyol-angol csapat) maximum elismert jó képességű (20-25 m euro-s) játékosokat fogunk igazolni, akik itt lesznek nagyok! Kiforrott európai szemmel mért nagy sztárra (40-50-90 m euro) soha ne számítsatok szerintem, pláne olaszhűmindenkiáltallenézett Marottától de ezzel semmi baj nincs én így szeretem a Juventus-om :) Annyiért, meg Benzema, Torres, Higuain, Tevez féléket nem kapni...

frenky 2012.02.04. 12:39:15

Szerintem először is a védelmet kéne megerősíteni minőségileg és mennyiségileg is. Kolarov teljesen jó lenne de ott va még Hummels vagy Subotic. Hármójuk közül egyikük biztosan kell. Csatársorba tényleg Rossi lenne a legmegfelelőbb de Marottát ismerve kell egy pár alternatíva. Az biztos hogy Benzema és Higuain nem cseréli le a Real mezét a Juventuséra. Hát a középpályát már most meg lehetet volna jelentősen erősíteni Guarín leigazolásával. inkább kellet volna ő mint Cacares. Négy ilyen középpályásnál egyszerűen rotációt kell alkalmazni,és nyáron elég lett volna egy jó védő és csatár.

mJz. 2012.02.04. 12:42:04

Jovetic - kolarov

hurbinyek 2012.02.04. 12:45:07

Cissokho- hogy végre a " másik oldal" is színvonalas legyen.. Hernanes- méltó Pirlo utód..

Ismeretlen_147985 2012.02.04. 12:45:33

Nyilvánvaló, hogy Marotta a büdös életben nem adna 40 milliót nem csak Higuain-ért, hanem a világon senkiért sem. Reálisan nézve nem sok esélyünk van az argentinra, mert ha még el is hagyná a Real-t, nem túl valószínű, hogy éppen minket választana. Támadó mindenképpen kell, Cavani-nak én is nagyon örülnék, de nem hinném, hogy a Napoli pont egy riválisának adná el az egyik legjobb játékosát. Sajnos a Higuain, Benzema, Suarez-féle árkategóriájú és színvonalú játékosokra szinte semmi esélyünk nincsen, még akkor sem ha bejutunk a Bajnokok Ligájába. Ami még biztos, hogy a klasszis támadón kívül kellene még egy balhátvéd (egyértelműen Kolarov, más nevet olvasni sem vagyok hajlandó) ill. egy középhátvéd is. Marotta-t ismerve azonban jön majd a Cesena vagy a Catania 28-30 éves sztárjátékosa 5-10 vagy ki tudja hány millió euróért, na és persze 5 éves szerződéssel.

Ismeretlen_114321 2012.02.04. 12:49:50

Jaj, ne mondjátok, hogy nem örülnétek Di Vaionak vagy Pellissiernek 20 millióért. Fiatal, klasszis tehetségek. :)

Gabuero 2012.02.04. 12:50:38

Egyertlemuen HIGUAIN egymaga eldonteno az ilyen chievo elleni X et meg stb :D es persze rangadokon is betalalna joparszor nagyon goleros nekem O KELL!

Tiberius 2012.02.04. 12:53:00

Persze lehetetlen (sztem 40 M-ért nem adnák el), de én Dzekot nagyon szerettem volna és szeretném most is a csapatban látni. De ha az reális G. Rossi nagyon jó vétel lenne.

Ismeretlen_183096 2012.02.04. 12:55:44

Kolarovnak én is örülnék, meg az említett Dortmund játékosoknak is. De "európai sztár" érkezésére szerintem nincs szükség, ez a csapat nem attól jó hogy tele van Ronaldokkal meg Messikkel, hanem mert jó a csapategység, és itt van Conte.

Ismeretlen_147985 2012.02.04. 12:59:11

Igazából az lenne az érdekes Rossi-val kapcsolatban, hogy milyen poszton játszana ebben a 4-3-3-as rendszerben. Ha szélen, akkor még mindig nincs klasszis középcsatárunk, középen viszont nehezen tudnám elképzelni. Az olasz csapat is sokszor játszik/játszott három támadós rendszerben, s ott Rossi mindig a szélen kapott lehetőséget. A jelenlegi Juventus-ban Vucinic nyilván alapjátékos az egyik szélen, Pepe-t ki lehetne venni, de akkor még mindig Matri a középcsatár. Szerintem Rossi-nak nem igen van posztja ebben a csapatban...

CSUBI 2012.02.04. 13:08:23

Torres,Kolarov,Cavani!----Vagy szóljunk Czeizel Endrének, és klónoztassuk a fiatal Alexet és Trezególt. :) :) :)

KenneR77 2012.02.04. 13:13:55

Nekem előre Suerez lenne az álom,de Rossival is bőven megelégednék,meg Cavanival is. KP-ra az az Eriksen,akit már említett előttem valaki. Elképesztő az a gyerek. Úgy robbant be a köztudatba 17-18 évesen,mint anno Sneijder. Drukkolok neki,hogy ne álljon meg a fejlődésben! A védelembe meg egy Kolarov,Verthongen kettőst látnék szívesen. Nyáron biztosan lesz erősítés,aztán majd elválik,hogy milyen mértékben..

Bianconero 2012.02.04. 13:23:29

Ahogy azt már sokan leírták kell egy baloldali védő.Legjobb választás Kolarov lenne de nehéz lenne most Manchesterből elhozni,vagy nagyon komoly pénzért cserébe maximum.Így jöhet szóba Cissokho aki menni akar.Vagy érkezik egy belsővédő és Chiellini végleg ki huzodik.Ezesetben Hummels lenne jó vétel.ÉS már el is ment a 40milla fele!!!!!! Középpályára is kell valaki,a selejteket visszaküldeni az Atalantába,és hozni egy Nainggolan-t,vagy Yaya Touré klónt!Pluszba még talán visszahoznám Pazienzát!Melo pedig mehet! Előre ami létfontosságú a nyáron.Vucinic-Matri-Q hármashoz én még két ember hoznék.Egy Giovincot mindenképpen,mellé pedig egy nem drága de zseniális játékost.Higuain-Benzema-Cavani-Hulk-Torres nekünk megfizethetetlen lesz a nyáron.Még akkoris ha megnyerjük a Scudettot.Ezért marad Jovetič,Suárez akinek kérdéses az ára ha a Pool valóban elakarja adni,Rossi akit nagy kockázat fejében én nemhoznék .Nem nagyon van honnan válogatni,ugyhogy senki ne várjon sztárt!Agüerot kelett volna elhozni és ezt mondtam nyáron is!!!! Az olasz lapok egyébiránt Rodrigo Palaciot is emlegetik,30éves de életeformájában van és nagyon szerethető a játéka

Tiberius 2012.02.04. 13:30:09

ebben igazad van mmartin, egyet értek. ezért is lenne az álom Dzeko. de ha már egy fizikálisan erős, gólérzékeny középcsatár kéne, akkor nem is tudom hogy van-e mozdítható, és jó képességű ember erre a posztra. Talán az Amauri gyerek a Fiorból, vagy Iaquinta a Cesenából :)

Victor90 2012.02.04. 13:30:50

Ismerve Marotta-t biztos hogy nem fogjuk leigazolni Higuain-t!Cavani-t szintúgy,(mondjuk őt a Napoli nem is engedné a Juventus-hoz),Giuseppe Rossi-ra lenne/lesz esélyünk,csak kérdés,hogy ilyen súlyos sérülés után,milyen szinten fog teljesíteni(így az ő igazolása rizikós).Az amerikai-olaszt mondjuk 15-20 millio euro-t közt le lehetne igazolni,és én úgy gondolom ő lesz az első számú favorit(Marotta-nak mindenképp).Mondjuk akit még jó játékosnak tartok,és erősítést jelentene számunkra:Demba Ba,Lisandro Lopez(csak ő sérülékeny nagyon).....

Tiberius 2012.02.04. 13:31:47

Kolarov sztem nem lenne olyan nehéz dió, nem főszereplő a Cityben...

Ismeretlen_128760 2012.02.04. 13:36:09

Örülök, hogy elhangzott jó néhány reális és általam is preferált név. Egy balhátvéd mindenképpen kelleni fog: Cissokho vagy Kolarov nagyon jó választás. A (várható) többes terhelés miatt egy középhátvéd sem ártana; Vidic szerintem simán elhozható, és néhány évre még megfelelő lenne. A középpályára továbbra is Bastos jelenthetne megoldást, de Rossi sem lenne rossz, ő ráadásul csatárnak is kiváló. Pirlo alternatívának Hernanes-t jelölném. Jovetic pedig óriási tehetség, és a visszatérése óta ebben a gyenge Fiorentinában is szórja a gólokat. Szóval egy Cissokho, Vidic, Bastos, Jovetic névsornak nagyon tudnék örülni, mindegyik igazi harcos, beleillenének a csapatba!

Ismeretlen_128760 2012.02.04. 13:40:03

Egyébként ha nagyon gonosz akarnék lenni; balhátvéd: Balzaretti-Ziegler középpálya: Melo, Noccerino csatár: Miccoli

szabo2323 2012.02.04. 13:42:32

ki az a Hulk? :D

Diego2889 2012.02.04. 13:43:37

ha a támadószekcióban szeretnék erősíteni megfelelőképpen akkor: Hulk, Cavani, Suarez hármasból szerintem lehetne válogatni..Rossi, Benzema se lenne rossz, de ha választhatnék akkor CAVANIT kérném.. Számomra Agüero lenne az álom, de hát arra már sajnos nem sok esélyt látok.. Erről viszont le is tehetünk, mert Marotta nem fog kifizetni ennyi pénzt 1 játékosért az biztos.. Nem is számítok ilyen erősítésre sajnos.. Maximum Rossit hozná el mert 20-25millióért lehet h meg tudná szerezni.. 40MILLIÓ körül mi nem fogunk játékost vásárolni sajnos..

devil-z 2012.02.04. 13:44:51

Évek óta dobálóznak itt Dzekókkal, Agüerókkal, Higuaín-okkal és végül kit is kaptunk? vucsinics, bori.. Amíg barmotta a Juventusnál van addig nem fog jönni ilyen kaliberű játékos. Ja, majd nyáron fog megnyílni a pénzcsap el is felejtettem! :D Amikor szarul ment a csapatnak akkor sem vettünk sztárt, most, hogy megy a csapatnak (köszönhetően Conténak és a szerencsének) már minek vegyenek? ők máshogy gondolkoznak mint mi, a monitor mögül. A kérdésre válaszolva: Benzemát olcsóbb alternatívának tartom, és úgy érzem neki feküdne a Serie A. Az más kérdés, hogy miért hagyná ott a világ egyik legjobb csapatát értünk.. mert hogy elegendő pénzt nem adunk az tuti.

Atis 2012.02.04. 13:47:17

Csatárposztra a Cavani, Lavezzi, Rossi, Jovetics négyesből választanék egyet és visszahoznám Giovincot. Középpályára De Rossi az álom. Ugyan lejár a szerződése, de kétlem hogy Olaszországban más csapathoz igazolna. Balhátvéd posztjára Kolarov vagy Armero lenne a legjobb választás. Bonucci helyett jó lenne Astori vagy Benatia, és egy fiatal tehetség. Egyik sem tartozik a legszűkebb világelitbe (DDR-t kivéve), de a Serie A-ban már mindegyik bizonyított és még viszonylag fiatalok is. Ha közülük 2-3 jönne én már elégedett lennék.

juve28adam 2012.02.04. 13:50:37

Diego2889:Agüerora egyáltalán ne láss esélyt...Cavani-t a nápoly nem fogja nekünk adni,max 30milka fölött....Hulkot ha eladja a Porto akkor vmi extra nagy összegért.(szval ő sem jön xD)Suárez meg sztem mozdíthatatlan Lpoolból.Rossinak örülnék,de nemtom miis a posztja pontosan..tán Vucinic helyén játszik???(Akkor meg oda minek????) Higuaínra lehet kicsi esélyünk,de 40milkót Marotta max.akkor adna ki,ha a fejéhez fegyvert fogna vki...szval nehéz lesz igazolni klasszis támadót,és Marottanak bekell dobnia ezt a "nemveszek játékost 40milka környéként" dolgot,mert ezt így nem lehet...vmit vkiért :D(bár kérdés mennyi pénze lesz a klubnak nyárra)

Diego2889 2012.02.04. 13:55:36

juve28adam: ha figyelmesen elolvasod amit írtam, abból kiderül h az említett nevekből maximux Rossit tudnánk elhozni.. Meg lehetne szerezni itt akármelyiket, csak 1 Marotta féle ember tehetetlensége megakadályozza azt.. Cavaninak nagyon megy az olasz ligában, ő biztosan nem is lenne zsákbamacska.. Hulk úgy néz ki h angliába fog igazolni.. Suarezt szerintem el lehetne csábítani a Poolból, mert nem 1nagy szám most az a csapat..

juve28adam 2012.02.04. 13:58:37

Diego2889: tudom,lényegében csak az első mondatot szántam neked,csak rosszul jött ki:D,rosszul fogalmaztam meg hasonlók...

Diego2889 2012.02.04. 14:01:53

:D 1 a lényeg : felesleges álmodozni :D

banditos 2012.02.04. 14:05:24

De Rossi(ingyen), Kolarov 10M€+Falcao 30M€ ?

Marchisio13 2012.02.04. 14:07:31

Higuain lenne a legreállisab mert J.M nem kell és nincs helye a realnál de rossi is jó lenne

FJ 2012.02.04. 14:09:37

Mmartin szerintem nincs szinvonalbeli különbség Cavani és Suarez/Higuain között. Max annyi hogy ők nem egy Napoliban játszanak.Ő is van olyan jó szerintem

Bianconero 2012.02.04. 14:15:40

De ha már lehet merjünk nagyot álmodni!!!Hátha Conte is hiányolja a csapatból a zsenialitást. A nevekből amiket sokan felsoroltak leginkább egy nevet hiányolok és az Van Persie!Ha már Torres meg Hulk van ő miért ne.Legjobb formában lévő csatár Európában és lehet hogy ő lesz a kulcs.Ha nem is érkezik de benne van hogy megy Madridba merthogy a Juvét és a Realt emlitik legtöbben.De érkezzen a holland Marotta!!!!!!! Na és persze Lichsteinernek is kéne egy csere ember jobboldalra

Tony 2012.02.04. 14:16:19

Én Pirlo helyére/mellé is néznék valakit,mert hosszú távon nem bízom benne. Túl sok poszt van ahova kéne játékos. Én vennék 1 középcsatárt,1 középpályást,1 balhátvédet és 1 középhátvédet (bár 1 jó balhátvéddel ez annyira nem lenne égető). Moutinho,Kolarov,Rossi, ilyenek. Amúgy,most hogy ennyire süllyedőben van a sárga tengeralattjáró, Rossi pl.reális lehet.

Diego2889 2012.02.04. 14:18:36

Tony: Moutinho szerintem is kiváló lenne :))

Ismeretlen_197458 2012.02.04. 14:21:19

Gata! Rossi nemsokára aláírja az 5 éves szerződését a Romaval, és állítólag a két manchesteri klubot utasította el, mert ő a Romában akar maradni. De Rossi nem lesz a miénk soha. Én nem szívesen látnám itt Higuaínt. Láttam idén párszor játszani, és szerintem még 30 millát se ér. eddig volt egy jó idénye, de idén nem véletlenül Benzemat prefeálja Mourinho. Egyszerűen a 40 milla vicc érte. Megint egy sz.rra dobunk ki milliókat. De bezzeg Agüerora sajnálta a 45-öt. Pedig ő még meg is érte volna. Higuaín nem ér ennyit! sztem 20-25-ért max. de én nem szeretném itt látni.

billy 2012.02.04. 14:26:59

Kolarov vagy Cissokho Hummels Naiggolan vagy Hernanes Suarez vagy Higuain szintű támadó

juve28adam 2012.02.04. 14:31:19

Hamár Van Persie kimaradt én hiányolom innen még Soldado-t is...bár még nem akkora név mint a többi elférne a csapatba és nem is lennék lecsüggedve,ha pl a spanyol érkezne :D

glaci19 2012.02.04. 14:33:15

Balhátvéd mindenképpen fog kelleni?arra a posztra Kolarov vagy Cisshoko az én jelöltem is.Középpályánál már érdekesebb a kérdés,ha a 4-3-3-at játszunk,akkor jöhetne egy nainggolan, és Pirlo utóddal még várnék,mert egy vidal és nainggolan típusú harcos mentalitású játékosokkal még Pirlo egy évet nagyon jó lenne.De ha utódot kénr neki keresni én is Hernanest mondanám.De maradjunk a realitás talaján,és jöjjön Nainggolan.Előre viszont már nagyobb neveket gondolnék.Sztem olyan játékos kellene ki kreatív,mert az nagyon hiányzik.Én is osztom azt a véleményt,hogy Vucsinics sztem alap az egyik oldalon,a másik oldalra, én egy Lavezzit hoznék,nekem a támadó pozícióba ő a nagy álmom.Centernek,pedig a Torres-Higany-Benzema-Damiao trióból választanék.Ezek közül 3 embert mindenképp hoznék.

juve28adam 2012.02.04. 14:34:16

*megjegyzem Marotta pénzügyi keretébe is beférne,mert 20-23 körül sztem hozható is lenne....vagyis ha ez az átigazolási guru még mindig nem akar nagy pénzeket költeni akkor csakis Soldado jöhet nálam szóba!

Ismeretlen_197458 2012.02.04. 14:37:00

Gyerekek mikor fordult elő mostanában, hogy a Napoly eladta a kezdőjátékosát? Nem fognak senkit a kezdőből eladni, még akkor se, ha nem jutnak BL-be. Ők egy olyan csapatot építenek, amelyik a BL-ben és a bajnokságban is megállja a helyét. Idén sajna nagyon rááldozták a bajnokságot a BL-re, de még ha belehúznak van esélyük bejutni. Lényeg, Cavani még jó pár évig Napoly játékos lesz, ha csak ő nem akar elmenni onnan. De akkr csakis 50 milla körül mehet el, mert egy másik Cavani szintű játékost fognak venni. Amúgy meg, ha tényleg rasszista Suarez, akkor ide ne tolja a pofáját. Rasszista balfaszok nem kellenek! És lehet azzal járnánk a legjobban, ha hoznánk egy fiatal tehetséget, akin látszik, hogy nagy játékos lehet belőle, de olcsón elhozható.

Bigvee 2012.02.04. 14:40:25

Juve28adam! Én is Soldatot hiányoltam meg szerintem Llorentet a BILBAO(!) ból el lehetne hozni! De én is Giuseppe Rossit preferálnám! Jöhetne Rossi ha nem válik be Cáceres és/vagy visszamegy spanyolhonba akkor Kolarov és még egy KK. És én visszahoznám Pasquatot és Immobilét! Meg talán meg lehetne venni Estigarribiát és ha visszajönne Pasquato és Eliával nem számol akkor mehetne Elia is!

logan84 2012.02.04. 14:50:53

Dzeko, Armero

GrazieJuve 2012.02.04. 14:53:29

Az első igazolás a félszemű senki helyett egy normális SZAKEMBERT...Mióta mondom Moutinhot :) NAgy spíler a gyerek...Balhátvéd kolarov nem szabad kontárkodni :D Bár A kölcsönveszek és 200év alatt kifizetek egy játékost úr biztos hoz valakit a Serie C-ből valami tehetséges olasz Spílert :D Középre én nem vennék senkit max akkor ha Bonu-ra jelentkezik valaki :) D Vidic?Vicc kategória Vidic lenyilatkozta ha elmegy valahova az Spanyolország Reklám Margit...Csatárnak én TS9-et javasolnám Torghelle Sándor :D Na viccet mellőzve Suarez nagy király lenne itt Olaszba :) Rossi is szimpatikus de Suarez technikásabb és nagyon jól cselez nem mellesleg ha helyzetbe kerül be is rúgja :) Benzema sansztalan Higanynak kell 6 helyzet hogy berúgjon 1-et :) Hernanes gyerek nem rossz a milán térképen nyomozta a pozícióját amikor nála volt a bogyó én Gansot is megpróbálnám hátha mozdítható :)

zzz 2012.02.04. 15:02:50

Formában lévő sztárjátékos nem fok idejönni ez valószínű. Falcaonak örülnék a legjobban, mert a sztem jelenleg a ő a világ egyik legjobb befejezőcsatára, de 45millióért vették és 16meccsen már 14nél jár, szóval hülyék lennének eladni hasonló összegért, ráadásul 1-2középpályás még nem ártana, hogy kihasználjuk 100%ban... Reálisan egy Rossit vagy Torrest el tudnék képzelni itt. Amúgy meg ha valamelyik nagyobb csapat(madrid, barca, chelsea, city) villanattana valami nagyot a nyáron, akkor egyértelműen az ott létszám felettivé váló sztár lehet a mi célpontunk.

Ismeretlen_171812 2012.02.04. 15:05:21

Hát, írtatok itt sok nevet. Szerintem Dzeko nincs olyan jó játékos, mint Higuain. Cavani egy nápolyi c*gány, ő az akit semmiképpen sem szeretnék a csapatban látni. :P Akiket én szívesen látnék azok: Higuain, Benzema, Hulk, Falcao, Lukaku, Pedro. Nem tudnék egyet megnevezni, közülük bárki is érkezne, jelentősen megerősödnénk. :)

goku06 2012.02.04. 15:09:50

megpróbálnám elhozni Götzéért, esetleg játékost belevonni az üzletbe(Elia, Krasic).. Conte tudna vele egy kicsit variálni a csapaton.. és balbekknek Kolarovot vagy Cissokhot hoznám. még így is maradna egykét lyuk a csapatban, de minden posztot ugysem lehet megoldani, szóval ezzel meglenne azért egy jó kis alap kezdőcsapat, középcsatárként Matrival vagy Quagliarellával..

Risard 2012.02.04. 15:47:08

Csatár: Llorentet vagy Jovetics középpálya: Hernanes, Gio védelem: Hummels, Kolarov

Ismeretlen_201466 2012.02.04. 15:54:50

Kolarov egyértelmű, ha mozdítható akkor 15 millió körül lenne az ára sztem. Ha Ő nem akkor Clichy, egyiket sztem engedné a City. Csatárnak Higuaín álom lenne, de esélytelen sztem is. Egy jó középpályás mindenképpen kéne, én Lassana Diarrara szavaznék. Tehát ha a merj álmodni kategóriát nézem akkor Higuaín csatársorba, Diarra a középpályára és Kolarov a védelembe. Realitás: Diarra megszerezhető, előre maximum Rossi és a védelembe egy Balzaretti. Egyébként ezzel sem lennék elégedetlen. Csatárral várnék picit, hátha az arabok ráunnak Dzekora, és eladják valami filléres 20 milliós áron. Ő a másik álmom a Juventusba.

Ismeretlen_201466 2012.02.04. 15:59:16

Van mégegy epic kategória, miszerint Marotta ismét trollkodik, és a csatársorba leigazolja Caracciolot. Balhátvédnek hoz egy Morettit, középpályára meg itt van már Padoin :D

Hzsolt 2012.02.04. 16:22:01

Torrest és Sahint áron alul meg lehetne venni. Nem Higuainra kell koncentrálni, akinek az egekben van az ára.

Lakatos Di Natale 2012.02.04. 16:38:43

Az én jelöltem a klasszis csatár posztra Kenesei Krisztián, egy jó formában lévő Kenő tudna lendíteni a BL-ben a Juve szekerén

Ismeretlen_146727 2012.02.04. 16:49:42

Hummels Kolarov Naingollan - nem feltétlenül ő de jöhetne egy kp Rossi Cavani

Baggio 2012.02.04. 16:54:03

Ha a 40millát úgy kell nézni,hogy 1játékosra,akkor 1értelműen csak 1 irányító érhet annyit a számunkra...Pirlo fazont ad a csapatnak...nagyon látszik a munkássága és ezért is erre költeném el a 40-est..csatárt max 25körül hoznék Nem láttam manapság olyat,aki érne ennyit akár csak +közelítené Pirlo szintjét /ami kell azon poszton/ Mostani fiatal tehetségek,inkább már átmenetet képeznek a szervező kp-k és a csatárok között...ebben is jók 1kicsit,meg abban is,de extrát 1ik poszton sem tudnak nyújtani. Ha csatár,akkor Rossi 25-ért,vagy Suarez 30-35környékén/lehet alkudni,mert nem kívánatos személy lesz/

Ismeretlen_147985 2012.02.04. 17:02:06

Nem értem, hogy miből gondoljátok, hogy a Liverpool el akarja adni Suarez-t. Épp ellenkezőleg. Mindenki örül, mint majom a farkának, hogy a Tottenham elleni rangadón visszatérhet, egyáltalán nem gondolkodnak az eladásán. Ezt az egészet csak az újságírók találták ki, a Liverpool részéről senki sem nyilatkozott a dologról semmit. Suarez jelenleg a Liverpool legjobb játékosa, szó nincsen eladási szándékról. A Real Madrid-ot emlegették többször is az uruguayi-val kapcsolatban, de nem azért, mert az angolok megválnának tőle, hanem mert a Real megvenné, azt annyi. Azért vennék meg, mert van rá pénzük, s a színvonalat is emelnék vele. Ráadásul a játékos egyértelműen feljebb lépne. De egyébként a Liverpool-nak esze ágában nincs eladni a játékost. Amúgyis 40 millió euró alatt a Real sem úszná meg a dolgot. Mi (a Juventus) teljesen esélytelenek vagyunk a leigazolását illetően.

Drughi Di Bianconeri 2012.02.04. 17:02:46

Ahogy valaki írta korábban, először is egy, a Juventushoz méltó transzfergurut kell igazolni, mondjuk egy Moggihoz hasonlót (nem a maffia kapcsolataiban legyen hasonló :D:D)... mert Marotta,mint egy középszerű edző,beéri középszerű igazolásokkal,elfelejtve,hogy nem a Sampdoriánál van, hanem a Juventusnál..ezt támasztja alá,hogy Boriellot, Padoint igazol...aqszélső "sztárunk" a focizni nem tudó Pepe..stb... a lényeg,hogy minden szekcióba kell egy ember,kell balhátvéd, Bonucci helyett egy belső védő (erre mondjuk jó Caceres is,mint jolly),kell legalább 1 középpályás(Marronet mindenképpen visszahoznám,ilyen névtelen Padoinok helyett nyilván jobb), és ha elmegy Krasic, és Elia is (akit óriási hiba lenne elengedni,hiszen az egész keretünk leggyorsabb,legtechnikásabb játékosa)kell szélső is,mert Pepet Blben én nem akarom látni kezdőként(amúgy is buta stílusa,alacsony képzettsége miatt,én szűrőként számolnék vele,arra egészen jó lehetne),és kell egy világklasszis támadó,aki ugan úgyse lesz méltó rá,de legalább papírforma szerint Del Piero örökébe léphet(azonban mivel 4-3-3as rendszer van,ezért a szélső és a csatár gyakorlatilag ugyanaz) álmaimban így igazolnánk nyáron: Kolarov ,Hummels(ezzel lenne 3 kiváló CBnk,akik rotálhatnák egymást,és Sörensen visszahozatalával lenne egy ifjoncunk,és ott van még Cáceres is ugye) középre:ha már Guarin nem jött,akkor Joao Moutinho(Pirlo alternatívája gyanánt) valamint Lass vagy Nainggolan(Vidal mögé/mellé-és akkor elég masszív középpálya lenne),és hozzuk vissza Marronet,és akkor van a 3 kezdő középpályásnak 3 alternatívája(sőt 4,ha Giacc-ot Marchisio helyettesének tekintem,és miért ne tekinteném annak,szélsőnek pocsék,irányítónak egész jó)és csatárnak én kettőt vennék,mert ok,hogy Olaszországban tök jó ez a Vucinic -Matri tengely,de nemzetközileg ez kevés lesz attól tartok,bármennyire is szeretem Matrit... szóval én igazolnék egy Centert: Van Persie/Cavani/Damiao és egy előkészítő csatárt is:Suarez/Rossi/Lavezzi összegezve tehát:Kolarov,Hummels,Cáceres végleg,Sörensen vissza J.Moutinho,Lass/Nainggolan, Marrone vissza Van Persie/Cavani/Damiao-1 center Suarez/Rossi/Lavezzi-1 előkészítő

Drughi Di Bianconeri 2012.02.04. 17:18:36

a realitások talaján maradva, és ismerve Marotta képességeit örüljünk ha: Aly Cissokho, Nainggolan, és Rossi érkezni fog

SziklaX 2012.02.04. 17:29:24

A válasz egyszerű, vagy még sem? : Védő: Dedé (Vasco) Középpályás: Paulo Henrique (Santos) - neki van olasz útlevele ha jól tudom... Csatár: Neymar (Santos) Gondolom mindenki egyetért velem abbban, hogy ők nem világsztárok(még) de hatalmas tehetségek, és szerintem komoly erősítést jelentenének a Juvénak a maguk posztján. Az egyetlen gond az EU-n kívüli srácok száma akit egy szezonban igazolni lehet. Persze a trió ára lehet hogy picit húzós, de én személy szerint őket el tudnám képzelni a kedvenc csapatomban.

buuu 2012.02.04. 17:47:46

suarez, cavani, j moutinho, hernanes, ericksen, hummels, subotic, csapatból minden posztra egy-egy játékost

Ismeretlen_78587 2012.02.04. 17:50:21

Az a baj, hogy az EB és az Olimpia is nyomja majd rendesen felfelé a játékosok árait. Nem tudom, miért van mindenki annyira oda a Real 2 csatáráért, mert rég volt ennyire középszerű a támadószekciójuk, pl van Persie egyedül többet ér, mint ők ketten együtt. (valószínű, hogy kettejük közül lesz is távozó) Rossi ideális lenne, mert csapata süllyed, bár sérülése utáni felépülés, és visszarázódása elég rizikós. De nem kéne nagyon messze menni, gyakorlatilag Nápolyból be lehetne kompletten vásárolni minden posztra, de nyilván ha lesznek is tőlük távozók, horribilis összegekért mennek Angliába, Spanyolországba. Egyébként nyáron azt sem értettem, miért nem hozzuk el Klosét Münchenből ingyen, 11 gólnál tart, és még mindig top 3 német csatár. Denisre és Joveticre is érdemes odafigyelni. Soldado, Llorente, Podolski, vagy Huntelaar is jó választás lenne, mert ők évek óta kiemelkedően teljesítenek. És akkor ez még csak a támadósor..

Ismeretlen_164215 2012.02.04. 17:52:04

Olyan játékosok kellenek, akik klasszisok, de bizonyítottak az olasz bajnokságban, mert a Juventusnak elsősorban otthon kell helytállnia. Ezért is lenne jó választás például egy Hernanes vagy esetleg visszahozni Pastorét. Azt kétlem, hogy Cavani mozdítható lenne, max akkor, ha a Nápoly jövőre nem lesz ott semmilyen európai porondon.

hameee 2012.02.04. 17:57:59

Egyáltalán Rossi felépült már?

juve94 2012.02.04. 18:12:27

Csak merőben érdekességként megnézném középpályára Frimpongot( Arsenal). Tévez nagyon gyenge játékos lenne?

DIZZYREED 2012.02.04. 18:12:39

Cavaninak örülnék. és balzarettinek a baloldalra. illetve egy belső védőnek(mexés,lúció)

Catanese 2012.02.04. 18:41:17

Leali - kapu Kolarov, Sörensen - hátvéd Montolivo , De Rossi , Pasquato , Bale - középpálya Giovinco , Immobile , Podolski - támadó Mehet : Manninger Grosso, Motta, Ziegler Elia, Krasic, Pazienza, Estigarribia, Melo Iaquinta, Boriello + DP-nek mennie kell, sajnos....

Bianconero 2012.02.04. 18:51:26

venember83: vártam már Pastore nevét!Az egyik legjobb megoldás lenne,ráadásul azt nyilatkozta decemberbe hogy sztár alakulathoz akar igazolni,legalábbis nagyobb csapathoz mint a Psg

leho 2012.02.04. 19:07:44

Robin van Persie, Hernanes, +1 balszélső...

Csucsuu 2012.02.04. 19:29:31

RVP!! Jobbal-ballal szélen és középen:DBummbumm:D vagy Cavani csak akkor ez matri posztja de az uru jóval labdabiztosabb és jobb a helyzetkihasználása:d BH: Kolarov v marcelo KH: Subotic v Ranocchia:d Középpályán én marrone-t és giandonatoval am mi a helyzet? ő sem muzsikált rosszul azt hiszem a nyáron:d

Csucsuu 2012.02.04. 19:34:59

Meg esetleg ha az atalantából szemezgetünk..bori helyett egy denis-t vagy a jobb oldalra cserének egy schelotto aki kreatív és még védekezni is tud még megis néznék:D...de nemm tyúkszem zsugori marotta leigazolta 4.5m ért padoint aki játszik majd 3-4 meccset és elfogjuk adni 5.5m ért és akkor hmm huude fasza ez a költségvetésben:D:D Boccs ha kicsit off

MdewC 2012.02.04. 19:50:39

Forza! Mivel csak elmélkedünk, am is kb 0,1% vagy még annyi esély sem lenne rá, de BALOTELLI-t nagyon megnézném a Juvéban, mert egy állat, plusz egy kezelhetetlen majom, de ha kell akkor mindenkit szétvág! Remélem a válogatottban is kap lehetőséget és még a spanyoloknál is nagyképűbben alázza szét őket a vb-n a döntőben! :D A legszebb vágyálmom ezzel kapcsolatban: Balotelli 2 góljával verjük a Napolit idegenben, mester 3-ast vág a Milánnak, majd h still szerű legyek egy 4-est vág az Internek és szétbombáz mindent, aztán meccs után flegmán 3 gyémánt fülbevalóval a fülében lenyiletkozza, hogy ennyi, sima volt, rutin, sz.pjatok ki...! :D :D :D Viccet félre téve nem lenne rossz, Giovi-nak is örülnék, bár erre sincs sok esély. A lényeg, h a Barcából ne jöjjön senki. Olyan se aki már leszálló ágban lévő sztár. Fiatal, tehetsége és elismert legyen, aki szívét lelkét tüdejét kiteszi a csapatért. (Jó lenne ha olasz lenne, mert a Capitanot nehéz lesz pótolni.) Hajrá! :)

marcy81 2012.02.04. 19:57:55

Védelem : Hummels , Kolarov Középpálya : Hernanes , Bale Csatársor : van Persie , Jovetics .

Marchisio 2012.02.04. 19:58:13

Hummels a védelem be, mert jó, és mert megszerezhető. Egy jó középpályás igazából bárki, aki csereként lenne főleg de jó, mert a Marchisio, Pirlo, Vidal 3ast imádom. A csatársorba meg hát a két Real csillag jöhetne, vagy Rossi. Nem tudom igazából én elégedett vagyok a mostani csatárokkal, csak világsztárt érdemes a posztra hozni.

Supi 2012.02.04. 20:00:56

Mit van így mindenki RvP-től elszállva?!

Drughi Di Bianconeri 2012.02.04. 20:08:46

Supi te nem nézed az angol bajnokságot ?... Van Persie egy nagyon gólérzékeny csatár, későn érő típus,hiszen az elmúlt 2 szezonban muzsikál ilyen átlag felettien jól,de ez szavatolja azt,hogy még 4-5 jó év van benne...valamint ez ugyan szubjektív, de csodálom mint embert is, semmi sztárallűrje nincs, pedig akár lehetne is,mert rengeteg gólt lő, egy szerény, alázatos, szerethető sportember, vagyis illene a Juveba... aki meg Balotellit akar látni a csapatban, az húzza le magát a wc-n, de előtte gondolkodjon el egy picit...

juve28adam 2012.02.04. 20:15:14

Ezen a Balotellin én is kiakadtam....hamég viccnek is szánta akkor is rossz volt....Balotelli egy szánalmasan nagyképű játékos akit széttépne minden Juve drukker...Conte keze alá meg pláne nem kell egy ilyen mihaszna szájhóhér....

Ismeretlen_108746 2012.02.04. 20:24:16

Mindenképpen szükségünk van valakire a védelem bal oldalán, ide Kolarov lenne a legjobb megoldás. Középső védőre (talán Hummels), s egy Pirlo jellegű, s színvonalú játékos a középpályára, elöl pedig egy igazi gólgyáros. Pirlo helyére, s a támadó részlegre nehéz lenne konkrét neveket mondani. A felmerült nevek (Higuain, Benzema, Suarez) a Juventus számára nem reális célpontok az áruk miatt. Benzema-t mondjuk nem is szeretném Juve mezben látni, szvsz rendkívül túlértékelt játékos.

MdewC 2012.02.04. 20:28:00

Forza! Ez is mint sok más, csak egy magán vélemény volt, ezért nem húznám le magam sehol. ;) Angol bajnokság? Egy olasz drukker nem majmolja az északiakat. RvP nem rossz, ez nem kétség, van egy jó szezonja, de fiatalabb már ő sem lesz, kidobott pénz lenne csak. Max 2 jó éve van. Balotelli egy pöts, aki ezt nem vágta le a post-ból azt sajnálom, tényleg egy nagyképű majom, de benne nem 2 hanem 12 jó év lesz még, ha benő a feje. Márpedig be fog. Inkább egy nagyképű olasz, mint egy törékeny holland. Persze alázat nélkül semmi nem megy. Sztem a csapatot, mert szerény, a kapitányunk is az volt mindig is. De nem sírnám össze a párnám,ha ide kerülne vmi nagyképű majom, aki meccsenként rúg 2-őt. Minden Juve drukker imádná! :) Hajrá! :)

Ismeretlen_114321 2012.02.04. 20:30:19

"csodálom mint embert is, semmi sztárallűrje nincs" Sztárallűrje nincs, csak épp egy kis holland féreg. youtube.com/watch?v=yNPDTivssKk youtube.com/watch?v=C71KbMqOgb0

Ismeretlen_102246 2012.02.04. 20:52:56

Torres vagy Higuain esetleg Damaio. Giovinco vissza mindenképpen és középre mondjuk Pastore... bár ez utóbbi csak vicc, mert annyi pénzünk soha nem lesz :)

Drughi Di Bianconeri 2012.02.04. 21:21:38

találtál 2 videót , ahol éppen k.cs.g hangulatába volt...és ? én a mostani Van Persieről beszélek, az Arsenal csapatkapitányáról, aki-ha jól tudom- vezeti a góllövő listát, de egészen biztos hogy elöl van,valamint a 2011es naptári évben is elsők között van nemzetközileg a góllövést tekintve, egy szerény,alázatos focista...és világklasszis..

Ismeretlen_114321 2012.02.04. 21:55:42

Egy szóval nem mondtam, hogy nem jó játékos, vagy hogy nem lő gólokat.

Bianconero 2012.02.04. 22:00:23

Van Persie egyedül több gólt lőtt mint az egészcsapatunk.Ma konkrétan 3-t,és adott 2 zseniális gólpasszt!Majd a vezetőség eldönti de jelenleg nincs olyan csapat ahova nemférne be a holland!

kovta23 2012.02.04. 22:00:36

Schmelzer szerintem jó lenne bal bekknek a dormuntból és mellé Hummels. Középre lehetne Hernanes előre Rossi vagy Berbatov.

doug 2012.02.04. 22:17:53

suarez ás kaká ez az én 2 befutóm

forzajuvee 2012.02.04. 22:21:34

van persie-ért nem tudom mennyit kérnének, de amekkora formában van jelenleg az hihetetlen, igaz nem tudni meddig tart ki. vele nagyon hatékonyak lennének a befejezések. de igazából mind higuain mind suarez jó vétel lenne, de inkább az argentin. az uruguayinak ha elszáll a feje meccsekre tilthatják el.

doug 2012.02.04. 22:34:41

vagy még esetleg egy soldado....:-)

kelevra 2012.02.04. 23:03:29

hátvéd:Hummels,Kolarov kp:Bastos,Banega támadó:Lavezzi,Torres

Fodorszki 2012.02.05. 09:31:33

G.Rossi/Damiao Giovinco. Hernanes/Honda Cissokho/Kolarov De ha meg nagyon brutális akarok lenni: Torres/G.Rossi Götze/Hernanes Kolarov/Cissokho

györki sándor 2012.02.05. 12:40:32

én cissokho-t szeretném nagyon balhátvéd posztra! torresért szivesebben oda adnám azt a 40 millát! vagy van persie\suarez! götze\bastos\ guarin-középpályára!

Rampulla81 2012.02.05. 13:41:05

Kaká

Csülök 2012.02.05. 18:53:59

Én egyértelműen Eden Hazardot hoznám.. És még V. Persie...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása