Cáceres: "Boldog vagyok, hogy visszatérhetek a Juventusba"

A Juventus hivatalos bejelentésére még várni kell, azonban már eldőlt: Martin Cáceres ismét a torinói csapat játékosa lett. Az uruguayi válogatott 24 éves védőjének érkezését a Sevilla honlapja már hivatalosnak tekinti, a jelentések szerint a Juve az orvosi vizsgálatok után teszi közzé a hírt.

Egybehangzó sajtóinformációk szerint a védő összesen 9,5 millió euróért érkezhet (1,5 millió a fél éves kölcsönért + 8 millió a szezon végi véglegesítésért), már csak az orvosi vizsgálatok vannak hátra, melyeken várhatóan már holnap átesik a játékos. A játékos végleges szerződtetése esetén egy három és fél éves szerződést kötnek vele.

Cáceres a Tuttosportnak már nyilatkozott is, elmondása szerint rendkívül boldog, hogy ismét a Juventus játékosa lett.

„Mindig is reméltem, hogy egyszer visszatérhetek a Juventushoz. Boldog vagyok, mivel korábban úgy gondoltam, hogy erre nem lesz már lehetőségem. Szeretném megköszönni Daniel Fonseca munkásságát az ügyben, aki számomra sokkal több, mint egy ügynök. Három hónappal ezelőtt értesített engem a Juventus újbóli érdeklődéséről, reméltem, hogy összejöhet az üzlet. Jelen pillanatban rendkívül boldog vagyok, egy álmom vált ezzel valóra.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr154654995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_109592 2012.01.26. 13:35:53

Nekem tetszett a jateka mikor legutobb itt volt, de velemenyem szerint serulekeny. Padra hatha jo lesz, csak aztan nehogy edzeseken seruljon le.

Ismeretlen_102246 2012.01.26. 13:58:50

Mivel bal és jobb oldalon, valamint középen is bevethető, ezért nem hiszem, hogy sokat padozna, de valószínűleg nem első számúként számolnak vele egyik poszton sem. Sok sikert neki. Sztem nagyon jó mentalitású, jó munkabírású játékos.

devil-z 2012.01.26. 13:59:24

Kétségem sem volt afelől, hogy barmotta lefogja igazolni. Ő ilyen könnyebbik megoldásnak tűnik és tudjuk, hogy a félistenünk nem tud komoly játékost leigazolni. Mikor itt játszott nem voltam elájulva a játékától - gondolom azért fejlődött - leginkább a kilométerekről történő életveszélyes becsúszásai maradtak meg. Nem sokkal tartom többre mint De Ceglie-t, de hátha ő lesz az akire évek óta vártunk.. *random gúnyos kacaj*

Ismeretlen_161952 2012.01.26. 14:35:50

Azért DC-vel ne hasonlítsuk össze szerintem. Legalábbis én nem tenném. Mondjuk lehet csak az elfogultság teszi Velem. Én nagyon szerettem Cácerest. Vmiért szimpatikus volt nagyon. Bánkódtam amikor elment innen. Most viszont nagyon örülök! Remélem bizonyít. Rutinosabb játékos lett talán.

Ismeretlen_147985 2012.01.26. 15:09:47

Nyilvánvalóan Caceres messze nem tartozik a világ legjobb védői közé, de amennyiben vele együtt érkezik Nainggolan is, akkor Marotta jó munkát végzett a télen. Caceres legjobb tulajdonsága, hogy a védelem minden posztján bevethető, így tulajdonképpen vettünk egy minőségi Lichtsteiner cserét, egy plusz középsővédőt ill. remélhetőleg egy kezdő balhátvédet a szezon hátralévő részére. Összességében én sem voltam megelégedve a játékával, mikor nálunk játszott, de azóta egész biztosan fejlődött, ráadásul jolly joker-nek lett leigazolva a védelembe, tehát hosszabb távon is csak minőségi csereként számolunk vele. Annak pedig tökéletes.

Ismeretlen_122894 2012.01.26. 15:22:40

az akkori játékát gondolom befolyásolta az is, hogy a csapat mélyrepülésben volt. amit láttam belőle a sevillában az alapján én örölük ennek az igazolásnak. és számolhatunk még a conte faktorral is:) esti úgyis túl csúnya, hogy betöltse a camoranesi által hagyott indián szépfiú űrt... :)

Ismeretlen_102246 2012.01.26. 16:25:36

Igen. Azt sokan elfelejtik, hogy Ferrara keze alatt volt szerencsénk legutóbb látni és bizony abban a csapatban nem volt olyan játékos, akiben ne csalódtunk volna. Conte egyelőre egészen más tészta és mivel Cáceres egy elég nagy munkabírású játékos, ezért biztosan jól meglesz az edzővel (pont az ilyen játékosok fejlődnek a keze alatt a legtöbbet).

ToTTy 2012.01.26. 16:35:15

nekem is szimpi volt a játéka, és ha újra itt kötött ki, akkor nem voltam egyedül. DC-vel összehasonlítani? Hát Dc legutóbb mutatott játéka alapján ez senkire sem lenne lekezelő... szóval azt hiszem Conte munkásságának eredményeként ideje elhagyni az olyan dolgokat, hogy "DC szintű", vagy "Dzsákkeríni szintű", mert a mostani formát tekintve mindkettő megállja a helyét. Csak így tovább Marotta! Forza Juve!

Bianconero 2012.01.26. 17:21:26

Ha úgy nézzük a dolgot hogy jött Cáceres de Guarín nem,akkor rosszul jártunk.De ha jobban átgondoljuk képes beugrani egy Lichsteiner helyére vagy a baloldalra is és középre is. kaptunk egy univerzális védőt,aki már ismeri a Serie A-t és a klubot is!Szóval gyerünk Cáceres Forza Juve

bazsa 2012.01.26. 17:44:22

szevasztok...ne vicceljetek már cáceres nagyszerű igazolás!marottát sem kell fikázni ,elvégre csak van most 1 csapatunk!!!!!!!!!!!!!!!!ugyhogy erröl szivesen vitázhatnánk de, inkább forza juve!!

GH 2012.01.26. 21:58:27

Bazsa nem bántja senki Cácerest. Szimpatikus gyerek ő úgyhogy olyan szinten szerintem soha nem fogják bántani mint Amaurit

feri 2012.01.26. 22:07:25

Olvasd el devil-z dilettáns hozzászólását rájössz mindenre.

Ismeretlen_201466 2012.01.26. 22:17:55

Egy ilyen védő minden csapatba kéne, eszméletlenül vártam az igazolását...

devil-z 2012.01.27. 00:38:42

mmartin91: én őt csak szélen tudom elképzelni, mert DC-hez hasonlóan egy sokat futó, gyors játékosról van szó aki nagyon szeret részt venni a támadásokban . Számomra furcsa, hogy aki egyszer már nem vált be - bármi fájó sokaknak, ha olyan lenyűgöző játékot produkált volna nem küldjük vissza - azzal újra szerencsét próbálunk, érzésem szerint ez is ilyen 'c' megoldásos vészkapálódzás. De jöjjön össze..

scivolare 2012.01.27. 00:39:39

Nélküle nem nyernénk meg a Scudettot!! Mostmár csapatag Forza Juve!!

Diego2889 2012.01.27. 09:24:30

devil-z: Amikor Martint kölcsön vettük elösször, szerintem akkor is jó teljesítményt nyújtott.. Egy dolog miatt nem igazoltuk le, az pedig a 15milliós ára.. Szerintem 1 kiváló védőről van szó.. Az sem elhanyagolható h azóta még rengeteged fejlődött.. Még mindig nagyon fiatal a maga 24 évével..

Ismeretlen_201466 2012.01.27. 09:29:05

Igen, akkor is remekül játszott. Abban a Ferrara féle csapatban az egyik legjobb játékos volt. Irreleváns, de én 9 millióra emlékszem, Marotta akart 7et adni...aztán végül nem kaptuk ennyiért, inkább odaadták a Sevillanak 3-ért. Mi meg fél évvel később megvesszük 10M közeli áron. Ez picit bántó dolog, de így is jó vétel.

Diego2889 2012.01.27. 09:35:28

megérkezett orvosira..

ejjjha 2012.01.27. 10:21:39

Akkoriban nekem is tetszett a hozzá állása mert,a játékában azért voltak hibák.Látványosan szerel,támad,Camoval jól megértették egymást.Igazai emberevő típus..Mondjuk az a brigád is összeesett januárra mint a fos.Jah meg mint ha"sérülés"címén csúnyán jegelték volna!Mert ilyen top védőink voltak helyette,hogy Zebina,Grygera

G.G.B 2012.01.27. 10:28:27

9,5 millioért sok! Chissoko is kb. ennyi lett volna és sztem sokkal jobb játékos.Caseres megmutatta már hogy mit tud (semmit), nem hiába nem vettük meg anno. Inkább De ceigle maradt volna a csapatban. Ez is egy felesleges pénzkidobás volt.

steven-h 2012.01.27. 10:47:23

Ezzel a kommenttel csak az a gond, hogy míg Cissokho csak balhátvédet tud játszani addig Caceres bárki helyett be tud ugrani...DC meg hiába van most jó formában ő nekem akkor is csak DC akinek bármikor jöhet újabb hullámvölgy...

Ismeretlen_201466 2012.01.27. 11:15:09

Az a baj DC-vel, hogy neki nem hullámvölgyei vannak egy szezonban, hanem van néhány jó meccse. Évek óta bizonyítja, hogy nem Juve szintű.

Ismeretlen_147985 2012.01.27. 12:08:55

devil-z: Igen, érdekes módon középen én sem nagyon tudom elképzelni, túl fegyelmezetlennek tűnik, ráadásul a legtöbbször már a szélen alkalmazták eddig is. A válogatottban például nem is nagyon játszott még középsővédőt, pedig elméletileg az az igazi posztja. Na mindegy, az évek során ezek szerint inkább szélsővédővé vált. Azért ha minden kötél szakad, szerintem be tud ugrani középre is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása