Pepe: "Így kell folytatnunk"

A három hetes kihagyás miatt sokan féltek, hogy megtörik a Juventus lendülete, ám a csapat ott folytatta, ahol abbahagyta. A Milan és a Fiorentina után most a Palermo is megtapasztalhatta a Bianconeri új stadionjának hangulatát.

Simone Pepe

"Nem voltak kétségeink a játékunkat illetően, mert tisztában vagyunk az értékeinkkel. Az edzőnk állandóan lelkesít minket, és igazából az ő érdeme ez a remek szezonkezdet."

Conte és Pepe láthatóan nagyon jó viszonyt ápol, a középpályás hétről hétre a legjobbak között van, és a válogatottba is újra bekerült.

"Mindent a személyiségemnek és a munkabírásomnak köszönhetek, és persze annak, hogy Conte bízik bennem. A nyáron, amikor a lapok a Zenithez történő esetleges távozásomról írtak, felhívott, és azt mondta: Nyugalom, nem mész sehova. Ez nagyon sokat jelentett nekem."

Pepe igyekszik a tréner bizalmát meghálálni, de ezzel a többi játékos is így van. Az ilyen mutatott játék mellett minden cél elérhető.

"Jól kezdtük az idényt, de a bajnokság hosszú, és majd csak az idő mondja meg, mire vagyunk képesek. Persze nehéz most meglátni a problémákat, mert sokat birtokoljuk a labdát, annyit támadunk, amennyit csak lehet, de így is kell folytatnunk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr494654812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_122894 2011.11.21. 13:15:35

a szezon kellemes csalódása, csetlik, botlik, de gólt lő, gólpasszt ad, nagyon hasznos. engem jelenleg nem zavar, hogy ő a jobbszélsőnk per pillanat. forza!

turorudi 2011.11.21. 13:42:54

engem akkor is irritál!:) béna, és ezen nem segít a lelkesedése! torghelle is sokat fut, csak szegény nem sokkal tehetségesebb mint én... azon a poszton ahol pepe játszik, nem kéne hogy olyan nagy szám legyen, ha gólt lő! ráadásul nem is volt nehéz dolga...:) de hát amíg nyer a csapat, kénytelen leszek elviselni, mert conte szerelmes belé!

Ismeretlen_189961 2011.11.21. 14:15:15

Egyáltalán nem érzem bénának, egyik kedvencem lett idén, szívből hajt és szerintem nem is ügyetlen. Krasic nekem perpill nem hiányzik. Csak így tovább Pepe!

Ismeretlen_184242 2011.11.21. 14:36:26

Pepe jelenleg az egyik kedvencem a csapatban, és nem értem azokat akiket irritál. Azért mert nem annyira technikás, mint mások azért mit kéne csinálnia szerinted? Azt kéne mondania, hogy bocsi én béna vagyok inkább a padon szeretnék ülni, vagy még ott sem? Ő küzd és hajt és kihozza magából a maximumot. Túl sok olyan játékosunk volt(és még most is van egy pár) akik ha 100%-ot nyújtanának kis túlzással világklasszisok lehetnének, ehelyett csak 60-70%on elvannak. Pepe ennyit tud, de ezt mind beleadja.

Diego2889 2011.11.21. 15:01:34

számomra is kellemes csalódás.. remélem így folytatja.. Krasictól 1000x jobb..

Juveboy24 2011.11.21. 16:15:50

Érdekes, hogy jelenleg olyanok a csapat húzó emberei, gondolok itt Marchisio-ra vagy Pepe-re, akikről a tavalyi év után én is nyugodt szívvel lemondtam volna. Ez biztos, hogy Conte érdeme, na meg az új felállásé, mert Marci is megmondta, hogy ez a rendszer jobban fekszik neki.

Ismeretlen_184566 2011.11.21. 18:54:34

Nekem idén nagyon kellemes csalódás. Azt kívánom neki is, hogy csak így tovább. Ez a csapat annyiban emlékeztet a régi sikercsapatainkra, hogy ott is és itt is jó arányban megvoltak (ill. vannak) a csapat motorjai, akik az egész meccsen dolgoznak, és a technikás, eredményes játékosok.

Ismeretlen_102194 2011.11.21. 19:06:04

turorudi: -Ez legalább korrekt, még ha sztem egy kissé butaság is, de legalább te nem változtatod meg a véleményedet vele kapcsolatban!De sok Pepe szapuló ilyenkor megint csak hol van??????Meccseket hoz és be kell lássam egy rendkívűl hasznos tagja a csapatnak, amolyan "vízhordó" típus!Torghelle?Hagjuk.Még hasonlatnak is rossz!Pffffffff

turorudi 2011.11.22. 10:57:57

vakok között félszemű a király!:) jelenleg a csapatban ő a legjobb formában lévő jobbszélső... krasics alapvetően jobb nála, szerintem ez egyértelmű, de valami nem stimmel a szerbnél mostanság. ha ez sokáig így marad, akkor viszont krasicsot el kell adni, és igazolni kell egy minőségi szélsőt a kezdőbe, mert azt azért ti is beláthatjátok, hogy pepe kiegészítő ember kell hogy legyen egy bl-be vágyó topcsapatnál!

szabo2323 2011.11.22. 17:17:59

Szerintem némejikötök akkora ökörségeket beszél mint az állat inkább játszatnád milost mint pepét bisztos kivenné a részét a védekezésböl mint eddig meg biztos annyiszor tudna a svájci jobbhátvédünk is feljönni a támadásoknál . Szerintem ezt bizzuk contéra mert jönnek az eredmények! Forza!

ToTTy 2011.11.22. 18:15:23

engem nem lepett meg, tavaly is megszakadt a pályán és gólokat is szerzett (bal szélen főleg, ami nem az ő posztja). Sokan szapulják őt is és Marcit is, nekik meg sosem lesz elég jó. Rengeteg a formán kívüli játékos a csapatnál (Q, Krasic, Elia, Asti, Paci, Capitano), jó, hogy vannak, akik hajtanak. A sok szélső felvásárlása pedig jó kis versenyszellemet hozott a posztra. Sokba került az tény, de meghozta az eredményt! Forza juve!

györki sándor 2011.11.23. 00:02:26

szerintem pepe idén a leghasznosabb játékosunk! ebben a felállásban pont egy ilyen típusu játékosra van szükség! conte ezt nagyon kitalálta! én szívesen látnám például Q-t a bal szélen vucinic helyén!a toni,ama,iaqv hármastol pedig minél hamarabb meg kell szabadulni. az árukból pedig vagy egy bal,vagy egy középső védőt igazolni! meglehet a scudetto.forza juve!

turorudi 2011.11.23. 09:30:56

@ToTTy: te kijársz az edzésekre? vagy mégis honnan tudod, milyen szar formában van q, elia, alex (ki az asti?)?? egyikük sem kapott szerintem elég időt a bizonyításra 1ik meccsen sem! akkor lehetne véleményt mondani a formájukról, ha 1-2 meccsen kezdőként tolnák! az utolsó meccsen talán q kapta a legtöbb időt, és ahhoz képest, hogy nem játszott 3 éve, jól játszott, aktív volt, és látszott rajta h nagyon akar! és mirko milyen formában van? 10 meccs, 2 gól... marci lőtt vagy 5öt!egyébként őt mindig bírtam.

szabo2323 2011.11.23. 11:44:08

Turorudi Minek kezdetné azokat a játékosokat akkikel nincs megelégedve conte. Ő azokat a játékosokat játszatja akivel meg van elégedve. Ti némelyik játékosba belevagytok buzulva! Mitszolnál ahoz ha ezek kezdöként játszanának szombaton és kikapnánk ? De legaláb nézheted Q meg a többi formánkivüli játékost.

turorudi 2011.11.23. 15:20:34

@szabo2323: 1. ha elolvasod a hozzászólásaimat, rájössz, hogy nem mondtam hogy pl krasics játsszon pepe helyett, mert tudom h milos szar formában van, ezt láttuk is, bizonyította pár meccsen! egyszerűen azt mondom, h pepe nem jó játékos, ő cserének való csak egy nagycsapatnál, amilyenek elvileg mi is vagyunk. 2. te meg vagy elégedve mondjuk vucsiniccsel? ő egy csatár, aki 10 meccsen lőtt 2 gólt. szerintem ez iszonyat gyenge produkció, és kapsz tőlem 1 láda sört, ha q ugyan ennyi játéklehetőség után nem múlja ezt felül! végezetül pedig nem vagyok belebuzulva 1ik játékosba sem, pont hogy kevésnek tartom a rotálást! conte keveset cserél meccs közben, és szerintem az alapcsapatban sem játszik mindenki olyan jól, hogy egy-egy meccsre ne lehessen mást kipróbálni! de mint már mondtam, amíg nyerünk, igaza van a mesternek, max nekem nem tetszik a hogyan... ezeket leszámítva tetszik amit conte csinál!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása