Vučinić ismét képben?

Olaszországi források állítják, hogy a Juventus részéről ismét felmerült a Roma montenegrói csatárának, Mirko Vučinićnek a leigazolása.

A Sky Sport Italia azt állítja, hogy a Bianconeri a tegnapi nap folyamán érdeklődött a támadóról a csatár ügynökétől, Alessandro Luccitól.

Vučinić jövője egyelőre képlékeny Rómában, mivel még nem tudni, hogy szerepel-e az új fővárosi vezetés jövőbeli terveiben. A korábbi Lecce-csatár, akinek 2013 nyaráig érvényes a szerződése, évi 4 millió eurót keres.

Itália-szerte úgy hiszik, hogy a csatár felkeltette a Juventus figyelmét, mivel a torinói csapat mindenképpen szeretne egy nagy nevet igazolni a csatársorba. Az Öreg Hölgy neve azután került kapcsolatba a csatárral, miután az ügynöke elutasította azokat a pletykákat, miszerint a támadó Firenzébe költözne.

A montenegrói csatár az idei szezonban 28 mérkőzésén szerepelt a Giallorossiban, melyeken 10 gólt szerzett.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr104653854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo410 2011.06.07. 15:51:03

Én csak bízni tudok benne, hogy ez valami rossz vicc!!!

Csülök 2011.06.07. 15:54:33

Régen még Vucinic és Bojinov volt a Seri A két legnagyobb reménysége... Most meg... Bár Vucinicot előbb elviselném mint Tevezt vagy épp az Amagyurit...

Ismeretlen_147985 2011.06.07. 15:56:30

Én személy szerint nagyon bízom benne, hogy a Quagliarella-Matri párosból csak az egyiket szerezzük meg, a másikat visszaküldjük oda, ahonnan jött. Ebben az esetben pedig kell egy támadót igazolni. Vucinic esetében pedig ismerni kellene a transzfer kondícióit, mert úgy könyebb lenne elbírálni a dolgot. Hátha rá lehetne sózni Martinez-t vagy Iaquinta-t a Romára...

Mitya 2011.06.07. 16:05:11

"Olaszországi források"...."A Sky Sport Italia azt állítja"....komolyan én értem h a médiának is megkell élnie vmiből de az ilyen szaros pletykák amikről tényleg érezni h semmi valóságalapja már annyira érdekel minthogy tegnap a hugom levágta e a körmét v sem..:/

csuma 2011.06.07. 16:05:23

Vucinic egy korrekt játékos, erősítést jelentene számunkra. Azonban ha már nagy neveknél tartunk, akkor én egy fiatalabb támadót preferálnék. Elvileg 25 milliót ér, a transzferbe állítólag Jaki vagy Amauri játékjogát szeretnék bevonni. Fiatalabb játékos már csak azért is érné meg inkább, mert Vucinic ára relatíve magas (még akkor is ha netán sikerülne valamelyik félnótást rásózni a Romara) és ennyi pénzt (szerintem) érdemesebb lenne hosszabb távra befektetni. Szóval, ha jön az amúgy rendben van, csak ne ő legyen az a "beígért" nagy név.

Mitya 2011.06.07. 16:05:44

"Olaszországi források"...."A Sky Sport Italia azt állítja"....komolyan én értem h a médiának is megkell élnie vmiből de az ilyen szaros pletykák amikről tényleg érezni h semmi valóságalapja már annyira érdekel minthogy tegnap a hugom levágta e a körmét v sem..:/

Ismeretlen_108746 2011.06.07. 16:07:07

Szép gyorsan eljutottunk Agüero-tól Vucinic-ig... Ismételten felmerül a kérdés, hogy Marotta ugye nem ilyen színvonalú játékosokra gondolt, amikor három klasszis érkezéséről habogott nemrég. Vucinic a nagyon rossz vicc kategóriájába tartozik, akire az égvilágon semmi szükségünk nincsen. Ha csak ez a színvonal elérhető (vagy kívánatos) Marotta számára, akkor inkább maradjon Quagliarella, és Matri és inkább ne erőltessük támadó igazolását.

epaska 2011.06.07. 16:16:47

@mmartin91: A tuttojuve.com-on olvastam, hogy Martínezt értékesíteni szeretnék, azért, hogy Pepe és Motta leigazolását tudják fedezni... Ez egy pletyka, de én simán elhiszem, hogy Marottának megsem fordul a fejében, hogy mindhárom játékostól megszabaduljunk. Bár úgy godndolom, hogy Pepe talán még a padon elférne ebben a Juventusban.

Ismeretlen_108746 2011.06.07. 16:21:22

@epaska: Ugye most csak viccelsz??? :-(

Lg 2011.06.07. 16:23:45

Kisgyerek korom óta vok,nagy Juve drukker! De,ha oda süllyedünk,h pl eladjuk Melot,és nem lesz helyette jobb,bár nem sok jobb van tőle,akkor onnantól nem érdekel a Juve! Pepe legalább küzd,az röhej,ha Motta marad,vusinic pedig 1 dekával se jobb a két csatárunktól,sőt. Hová süllyedünk még ugyan. Nem kell a vezetőket védeni senkinek,mert ez a Juve úgy szar,ahogy van! Ez már csak a nevében hasonlít a régi Juvéra!

epaska 2011.06.07. 16:26:29

@Apuleius: Nem, ez nem vicc sajnos. Remélem Martínez nem kell senkinek, így legalább csak ő marad, Motta és Pepe pedig megy vissza oda ahonnan jöttek.:)

Victor90 2011.06.07. 16:29:27

Ha a Roma-ból akarunk igazolni,akkor Menez-t kellene megszereznünk!

Gio20 2011.06.07. 16:34:11

"Martínezt értékesíteni szeretnék, azért, hogy Pepe és Motta leigazolását tudják fedezni" EZ ÜT !!! Eddig ez viszi mindent !!! ZSENIÁLIS !!! :DDD

Ismeretlen_108746 2011.06.07. 16:34:30

@epaska: Atyaisten... Elképzelni nem tudom, hogy Motta mit tett azért, hogy akár a pletykák szintjén felmerüljön a leigazolása. Még a jelenlegi, nem túl acélos, keretben is a leggyengébbek közé tartozik.

babuci 2011.06.07. 16:37:31

én nem tartom olyan hú de jó játékosnak vucinicet...szerintem Q sokkal jobb...és én remélem matri megy vissza mert 20milláért sok a matri...

Ismeretlen_96517 2011.06.07. 16:45:39

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

Ismeretlen_147985 2011.06.07. 16:48:43

epaska: Igen, igen, korábban én is olvastam arról, hogy Mottát véglegesíteni akarja Marotta, de azt hittem ez csak valami vicc. Remélem ez is csak az unatkozó újságírók agyszüleménye. De végülis nincs gond, Marotta jó munkát végez, adjuk már meg neki az esélyt, ha ő lát valamit Mottában, akkor egész biztos, hogy szüksége van rá a Juventusnak. Egyébként ha tényleg bebizonyososik, hogy Mottát akarja Marotta, akkor remélem továbbra is olvashatom, hogy Marotta jó szakember, szarból ő sem tud várat építeni, na meg persze pénz nélkül se, ill. milyen jó, hogy anno csak kölcsönbe jöttek a hulladék játékosok, hiszen most vissza lehet majd küldeni őket. Aztán véglegesíti Mottát...nem is értem, Rinaudo például miért nem maradt.

Ismeretlen_113151 2011.06.07. 16:56:59

28 meccs alatt 10 gól?? Matri majdnem fele ennyi alatt termelt 9-et és egyébként az őszi szezonnal együtt 20 fölött... Nehogymár ő jöjjön ha Matrit vissza akarjuk küldeni, vazze. Quagliarella pedig az őszi szezon alatt lőtt 9-et, azok viszont nagyon szépek voltak (tessék utána keresni a jutubén! :) Egy szó mint száz, elégedett lennék egy Q-M kezdő csatársorral, valamint DP + egy klasszis! csatárral a kövi évre (nem vucsinics meg a faszom...)

Ismeretlen_108746 2011.06.07. 17:04:11

Időközben az Udinese elnöke bejelentette, hogy Alexis Sanchez megegyezett a Barcelona csapatával, s már csak a két klubnak kell közös nevezőre jutnia (lásd goal.com). Egy játékost akkor le lehet radírozni Marotta varázslistájáról. Egyre nyilvánvalóbb, hogy Marotta pazar munkát végez, s hamarosan dicsőséges napok köszöntenek Torino-ra.

babo410 2011.06.07. 17:06:13

Én nem hiszem, h Motta marad, ha mégis, akkor valakinél valami nincs rendben. Nem mondom, hogy Marottanal, de nála se akkor! Remélem ez rossz tréfa. És én igen is megvenném Matrit és Q-t is!

Ismeretlen_122894 2011.06.07. 17:08:15

úgy látom mindenki szépen felspannolódik az uborkaszezon pletykáin :) mindenkit megnyugtatnék, még 2 hónapig össze-vissza repülnek majd a hírek, és lesz kb 5 olyan hír, ami az igazolásról szól, és nem pletyka, nem kell mindegyik után marottázni! amúőgy egyetértek azokkal, akik nem támogatják V leigazolását, szerintem semmivel sem lennénk előrébb, egy jó jaki kb ugyanazt tudja... továbbá: el nem tudom képzelni, hogy motta leigazolása viccen kívül felmerülhet, így abból indulok ki, hogy az ezzel kapcsolatos fejlemények újságírói hírhajhászások

Ismeretlen_177028 2011.06.07. 17:16:56

@epaska: ez a hír valószínűleg kacsa. Csak nem leszünk olyan hülyék, hogy eladjuk jóval áron alul a középkategóriás Martinezt, akinek még van esélye rá, hogy mutat valamit (révén sokat volt sérült az előző szezonban), és az árából fedezzünk két még nála is szarabb játékost... Motta egy vicc, Pepe pedig tehetséges csak sajnos ostoba. A pályán legalábbis nem sok intelligenciát villogtat.

Tony 2011.06.07. 17:27:09

"Itália-szerte úgy hiszik, hogy a csatár felkeltette a Juventus figyelmét, mivel a torinói csapat mindenképpen szeretne egy nagy nevet igazolni a csatársorba." Vucinic,mint nagy név??? Lehet,h a Juve tényleg itt tart? Apuleius megelőzött: Agüero után hirtelen Vucinic? nahát... A kölcsönjátékosok közül én Pepe-t tartanám meg,mégpedig azért, mert ő ugyan az egyik legfalábúbb ember akit valaha láttam,de nekem a hozzáállása miatt sokkal többet ér mint egy Aquilani,Motta stb...

epaska 2011.06.07. 18:09:55

Jézusom! Leírhatatlan az az érzés, amit akkor érzek ha Mottára gondolok...:S Komolyan mondom, hogy rosszul vagyok tőle.

Ismeretlen_102194 2011.06.07. 18:31:57

mmartin: -Ezt én sem értem, fejtsd ki lécci! "Én személy szerint nagyon bízom benne, hogy a Quagliarella-Matri párosból csak az egyiket szerezzük meg, a másikat visszaküldjük oda, ahonnan jött." Szerintem mindkettőre szükségünk van ha nem igazolunk csatárt, mert Iauquinta, Martinez páros rettentően gyenge és nem ezzel a két játékossal van a baj! Ezt a Mottás dolgot meg részemről nemis kommentelném, szinte már meg sem lepődöm ezeken a zseniális húzásokon!;)Mikor veszik végre észre hogy ez a "Zseni" egy Barom és jó lenne elzavarni a jó francba??????

turorudi 2011.06.07. 18:56:28

egyre lejjebb adják... :S végül jön torgelle sanyi??

tibi kaitar 2011.06.07. 19:14:45

Kel a fasznak!

Ismeretlen_147985 2011.06.07. 19:19:56

asveed: Csak annyi az egész, hogy én nem vagyok sem Quagliarellának, sem Matrinak a rajongója, sőt, egyik játékos idehozatalát sem támogattam, így én azt szeretném a leginkább, hogy kettejük közül csak az egyik (inkább Q) maradjon. Ezáltal szükség lenne még egy támadóra, aki persze remélhetőleg egy épkézláb játékos lenne.

babo410 2011.06.07. 19:32:30

Pedig szerintem mind a ketten nagyon jó játékosok, nem tom mi gond lehet velük? Am meg most olvastam, hogy a Barca sokallja Sanchez árát (30 milla), és nagyon jó pozícióban vagyunk a leigazolásáért. Állítólag a Barca után mi állunk hozzá a legközelebb! Lehet akkor Bastost várjuk, hogy legyen meg az EU-s útlevele, és Sanchezt meg kivárjuk mi lesz? Mert Agüero lenne a legjobb megoldás, de Sanchez vagy Rossi is jó lenne! Csak sztem Agüeroért nem valószínű, hogy tudunk cserejátékosokat felajánlani, hacsak nem kell nekik Amauri, vagy Iaquinta, esetleg Martínez. Mást nem hiszem, hogy nagyon szeretnének megkapni tőlünk. Tehát lehet Rossi vagy Sanchez jön. Kár, hogy mindenki ilyen drága mostanság. De ha sikerülne, miért ne, akkor részletre kell venni játékosokat. Csak az a baj, hogy sztem Agüeroért csak pénzt, és csak egyben fogadnak el, de ne legyen igazam, és jöjjön! Csak ne megint nyár végén jöjjenek! Sztem azért júliusban már lesz pár érkező, akine Vucinic legyen, ami sztem csak pletyka, mert nem hiszem, hogy Conte olyan listát írt volna, ahol van egy Agüero Sanchez szint, ha az nem jön össze jó lesz Vucinic is! Én bízom benne, hogy azért idén végre csapatot építünk. Mert Vucinicekkel nem lépünk feljebb. Nem véletlen, hogy a Roma el akarja adni!

Ismeretlen_102194 2011.06.07. 19:49:45

mmartin91: -Köszi a választ, de én még mindig azt mondom hogy Matri(20gól) nem olyan rossz, bár én már-már csodálattal nézek egy DiVaio-t is a maga 19 góljával, aki persze nem mai gyerek, de mégis, valahogy anno a szívemhez nőtt!;) Vucinic pedig egy ritka szar szezonon van túl, de azért van benne potenciál, persze nem egy Aguero, de a realitások talaján kell maradni, nekünk nem lesz igazi top csatárunk idén......

Ismeretlen_150170 2011.06.08. 09:14:42

Q vagy Matri le nem igazolása egy elég gerinctelen lépés volna, mondjuk mmartin-tól nem is vártam mást. Mind két játékos megszolgálta a bizalmat és megérdemlik hogy a juventus mezét viseljék, ráadásul tudásukhoz képest igen csak kedvező áron lehet véglegesíteni őket. Nálam továbbra sincs csatár kérdés, Q, Matri, Alex, Toni, persze ha van esély klasszis támadó érkezésére akkor azt én se fogom bánni, de nem hiszem hogy ez Vucinic lenne. Amúgy én is kedvelem a montenegro-i játékát, de ebből a cikkből nem derül ki hogy esetleg kinek a helyére jönne és mennyi pénzért.

Ismeretlen_177028 2011.06.08. 10:05:13

@mmartin91: Quagliarella és Matri mindketten olyan csatárok, akikre Juventusnak szüksége van. Lehet, hogy ha újra az elitbe akarunk tartozni, akkor max egyikük férne el, de ettől függetlenül nézzük a tényeket: idén csak a Serie A és a Coppa Italia mezőnyében vitézkedünk, ez két ember pedig bizonyította nem is egyszer, hogy ebben a közegben teljesen megállják a helyüket és versenyképesek. Én, mint rajongó nagyon örülnék egy Agüero típusú játékos leigazolásának, de ha logikusan nézem: nem az a poszt a legnagyobb probléma. Amauri helyére kéne hozni valakit és megvagyunk: Q, Matri, ???, Del Piero, Toni, Iaquinta, ebben a fontossági sorrendben. A kérdőjel helyére akár Vucinic is alkalmas lehetne, de nagy összeget nem áldoznék rá. Véleményem szerint a két szélső védő poszt szorul a legnagyobb erősítése, min. 2-2 ember kell mindkettőre. Ebből Ziegler megvan, mondjuk ő lehet a csere :D Bastos mindenképp kell, hiszen a bal oldalon még középpályánk sincs, és a brazil tud bekket is játszani, mindenképp szükségünk van rá. Dzsudzsákkal mindenki elfogult, valaki pozitív, valaki negatív irányban, de erősítést jelentene ő is a klubnak. Ha Van der Wiel elférne a Juvéba jobbekknek, akkor Balázs is elfér balszélsőnek :) Ennyi. Aquilaninak én adnék még egy esélyt, 6 milloó fontért nem gáz.

Type-R 2011.06.08. 10:14:54

én azt nem értem, hogy miért csatárokon rugózunk mindig. talán mert a csatárok nagyobb érdeklődésre és így fejhajtásra tartanak számot, ezért felkapottabb téma, mint a védők igazolása. védők kellenek, mert annyi gólt kaptunk idén, mint egy alsó házbeli csapat!

Ismeretlen_108746 2011.06.08. 10:17:22

"Q vagy Matri le nem igazolása egy elég gerinctelen lépés volna, mondjuk mmartin-tól nem is vártam mást. " Én magam is azt gondolom, hogy mindkét játékos rászolgált a szerződésre, de a Juventus nyilvánvalóan előrébb lépne, ha egy Agüero színvonalú játékos érkezne, s csak az egyikük maradna. Mindenesetre szerződtetésük ügyéből felesleges morális kérdést csinálni, ez egy súlyos anyagi és taktikai kérdés, nem gerincességről vagy gerinctelenségről szól. Az igazsághoz pedig az is hozzátartozik, hogy Quagliarella a fél szezont kórházban töltötte.

buub 2011.06.08. 10:17:51

Nem hiszem, hogy pont a római csatárra lenne szükségünk, körülbelül egy szinten van Matrival, nem jelentene semmilyen előrelépést a leigazolása. Én csatárt még nem is igazolnék, a két kölcsönbe lévőt véglegesíteném, ha a többi poszt megvan, akkor jöhetne szóba a csatárposzt. Ha a vezetők meg valamilyen okból kifolyólag, csak egyiküket vásárolnák meg, akkor az Quagliarella legyen, körülbelül ugyanannyi idő alatt ugyanannyit lőtt, mint Matri, de a csapatjátékban, támadásépítésben hasznosabb, ettől függetlenül és a Matrit is megtartanám, mert ha elé rakják a labdát, akkor ő azt nagy magabiztossággal belövi. Szükség van mind a kettőjükre, még akkor is, ha igazolnak valakit a csatárok közé.

Ismeretlen_150170 2011.06.08. 11:34:45

Anyagi kérdés nem lehet Q és Matri leigazolása. Kettőjükért az a 25 millió nem pénz! Morálisan is egy újabb pofon lenne a klub felé. Van két kiváló csatár akikre egy szavunk nem lehet, nem leigazolásuk nem éppen jó üzenet és példa más játékosok felé. Ezek után próbáljunk valakit kölcsönbe idehozni ha azt látják hogy hiába a jó játék és a gólok a juventus -nál ez nem számít! Innen a monitor mögül nincs olyan épeszű, gerinces ember aki bármelyikőjük mellőzését kívánná, természetesen a juventus vezetői vagy edzője megteheti ezt, náluk csak az eredmények meg a pénz számít, nem moralizálnak, ők lehetnek gerinctelenek és szoktak is azok lenni.

Ismeretlen_108746 2011.06.08. 11:51:14

"Anyagi kérdés nem lehet Q és Matri leigazolása. Kettőjükért az a 25 millió nem pénz!" A jelenlegi Juventus számára 25 millió nagyon, nagyon sok pénz, vagyis ez igenis anyagi kérdés. Én alapvetően a Juventus szempontjairól, s nem a szurkolói véleményekről beszélek. Ismétlem, én mindkettejüket megtartanám, de Quagliarella sajnos a fél szezonban sérült volt, így elképzelésünk sincsen róla, hogy most pl. milyen formában lenne. Felesleges moralizálni a dolgon, a később próbajátékosokat ez nem fogja elriasztani, ez benne van a pakliban. Az ember nem vesz feleségül minden nőt, aki jól teljesít :-)

Ismeretlen_149085 2011.06.08. 13:09:02

Teljesen logikátlan lenne, hogy végre találtunk két csatárt, akik megfelelően tudnak teljesíteni, aztán nem tartjuk meg őket. Quagliarella sérülése valóban problémákat okozhat, de úgy érzem, rászolgált egy fél szezon alatt is, hogy megtartsuk. Mellesleg a legutóbbi nyilatkozata alapján úgy tűnt, hogy meg sem fordul a fejében, hogy jövőre nem a Juventusban fog játszani. Engem is idegesít, hogy legfőképpen a védelem és a szélek megerősítésén kellene dolgozni, ehelyett állandóan csatárokról van szó.

Ismeretlen_181235 2011.06.08. 15:11:36

Motta szerintem Marotta keresztfia, mert nagyon tolja a fiú szekerét!

Drughi Di Bianconeri 2011.06.08. 15:46:43

háát...szerintem Vucinic annyira nem rossz játékos,de annyira nem is jó...igazából Martinez + egy nagyon kevés pénzért még jöhetne is...de felesleges...csatár, csatárunk van(lesz) Quaglierella és Matri személyében...előbbi sokkal kreatívabb és jobb, utóbbi meg nagyon pontos és kegyetlen befejező, azaz mindkettő jobb...cserének jönne ? ahhoz drága..szélsőnek ?..nem valódi szélső...mindenesetre az tényleg szomorú,h. Agüero,Pastore,Sánchez ,Rossi után...most 1 Vucinic került a kalapba..nekem mondom nincs különösebben bajom vele..csak tipikusan az az átlagos,középszerű játékos..vele csak 1el többen lennénk...amúgy ha már a Romaval tárgyalgatunk, akkor én is inkább Menezt preferálnám..1részt 24 éves,másrészt nagyon kreatív,technikás, sokoldalú...persze Giovinco is az,csak Őt már elvesztettük...

hopka zoltán 2011.06.19. 14:13:49

Oké,de mennyiért?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása