Megegyezés Inler ügyében?

A legújabb sajtóértesülések szerint a Juventus és Gökhan Inler már mindenben megegyezett a játékos átigazolását illetően, de problémát okozhat, hogy az Udinese viszont a Napolinak ígérte a svájci játékost.

Gökhan Inler

A SkySport24 úgy tudja, hogy a torinóiak négy éves szerződést, és évi 2.1 millió eurós fizetést ajánlottak a középpályásnak, amit Inler - ügynökén keresztül - el is fogadott.

A várakozások szerint a Juventus illetékesei a jövő héten ülnek tárgyalóasztalhoz az Udinese vezetőivel, hogy a játékos klubjával is megegyezzenek.

A tranzakciót bonyolíthatja, hogy az Udinese korábban már a Napolinak ígérte Inlert, és állítólag már a játékos árában is megállapodtak, de az átigazolásra maga Inler még nem bólintott rá.

A dologról Inler ügynöke, Dino Lamberti így nyilatkozott a Tuttosportnak:

"Nem állok kapcsolatban a Napolival. Segítenem kell ügyfelemet, hogy a karrierje szempontjából nagyon fontos lépést tegyen, ezért más klubokkal tárgyalok, természetesen az Udinese engedélyével."

Arról, hogy Inler miért gondolta meg magát ilyen hirtelen, és a korábbi pletykákkal ellentétben miért lett kétséges, hogy Nápolyba igazol, az Il Mattino újságírója, Luca Pasquaretta árult el lehetséges részleteket.

"A Napoli és az Udinese már mindenben megegyezett a svájci középpályás átigazolásáról, ám Inler két ok miatt végül mégis a Juventust választotta."

"Először is Torinóban többet keresne, és Andrea Agnelli tervei is meggyőzőek voltak számára. A Napolival a Bajnokok Ligájában indulhatna, de úgy tűnik, ez nem volt igazán fontos számára."

"Másodszor pedig a családja van a háttérben. A pletykák szerint a felesége nem szereti Nápolyt, és inkább Torinót választaná."

"Az viszont érdekes lesz, hogy a Pozzo család már szavát adta a Napolinak, Inler viszont mégsem szeretne Nápolyba költözni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr644653831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_147985 2011.05.29. 13:40:24

Érdekes helyzet... Óriási előnyünk a Napolival szemben, hogy a Juventus komoly fizetéseket tud utalni a játékosainak, nem véletlen, hogy a Tiago, Grosso, Brazzo féle senkiháziak mindenképpen itt akarnak maradni, még akkor is, ha nem játszanak egy percet sem a bajnokságban. Jó hír tehát, hogy a béreinkkel sosem volt gond, csak éppen rossz játékosoknak utaljuk a pénzeket. A Napoli legjobban kereső játékosa Cavani, aki a régi szerződése értelmében 1,8 milliót tehetett zsebre évente (az új szerződésében nyilván valamivel többet keres), szóval én úgy gondolom, hogy Inler fizetése maximum 1,5 millió lehetne, több nem. Mi a 2 misit lazán megadnánk, de ha kell, akár valamivel többet is. Nem véletlen, hogy szívesebben jönne hozzánk. Pénz beszél, kutya ugat. Azonban ha tényleg jönne, akkor Felipe Melo Juventus-os pályafutásának befellegzett.

zoolko 2011.05.29. 13:40:53

Inler...vmi információt mond vki róla? mert azt hallotam h sokan kinézték maguknak, de h már meg is akarják venni...

Ismeretlen_22017 2011.05.29. 13:46:42

@mmartin91: de miért gondolod, hogy Felipe Melo menne, ha érkezne Inler? Nem inkább Sissoko helyére venné a klub?

Diego2889 2011.05.29. 13:50:28

Én rengeteg helyen olvastam olyanokat h nem számítunk Melora.. régebben is és a napokban is láttam ilyen cikkeket..

k_krisz92 2011.05.29. 14:12:15

Melo, Marchisio, Pirlo, Inler. Egyértelmű szerintem, hogy így Pazienza nem érkezik csak abban az esetben ha a svájci üzletben becsődölünk. Aquilani repül az első géppel Liverpoolba. A középpályánk így azt gondolom egy Bl szintű csapatéhoz méltó lesz. Én már az eladásokat várom inkább, meg a kölcsönszerződések véglegesítését. Pepét, Matrit és Q-t kell megtartani. Én még mindig nem értem, hogy Bastos és Agüero, hogy igazolhatnak egyszerre hozzánk, mikor mindkettő Dél-Amcsi válogatottban játszik.. Valószínűleg jövőre egy ilyen kezdőt képzel el a kedves vezetőség: Lichtsteiner Bonucci Chiellini Ziegler Krasic Melo Inler Bastos Agüero Matri Én úgy gondolom ennek elégnek kell lennie a 3. helyre, de a 4-re mindenképp.. Sajnos az nekünk már jövőre nem elég! Én azonban egy technikás, rövid passzos, támadó futballt játszó attraktív csapattal kiegyeznék a 4. helyen is. Csak szórakoztassanak minden meccsen :)

Ismeretlen_144830 2011.05.29. 14:17:51

jövöre még azt hiszem Bl-t ér a negyedik hely!! amugy meg nagyon remélem hogy Inler érkezésével Felipe Melo marad mmert az egész éévben (csak) ő rajta láttam az akarást!!

Juvefan23 2011.05.29. 14:32:30

k_krisz92 Bastos jövő héten kapja meg a francia állampolgárságot is úgy tudom.

Csülök 2011.05.29. 14:52:04

Agüeronak meg van Spanyol...

Ismeretlen_96517 2011.05.29. 14:53:55

transfermarkt.de/de/kun-agueero/profil/spieler_26399.html k_krisz, az mindegy, hogy milyen válogatottba játszik, az a lényeg, hogy legyen európai útlevele is. Agüeronak van spanyol, tehát mindegy hogy Bastosnak lesz-e francia. Tudnak jönni egyszerre.

Juve... 2011.05.29. 15:04:19

nem baj az ha megvárjuk mig megkapja Bastots a francia útlevelet... szép is lenne ha jövő héten bejelentenék Agüero és Bastots érkezését :) Amúgy nem hallani Matriról és Quagliarellaról valamit ??? maradnak vagy mi lesz velük eddig nem igen cikkeztek róla. Aztán lassan a védelemmel is kéne valamit kezdeni mert azér nem nagy valami, hogy hoztak eg Zieglert. Az is igaz, hogy nem kell kapkodni az átigazolásokkal mert rengeteg idő van még de azért nekünk szurkolóknak jó lenne már pár új igazolásró olvasni. Conteval mi van ??? Biztos, hogy már ő lesz az új edző ??? Nem láttam még olyan cikket ahol azt irták, hogy már hivatalos.

Tony 2011.05.29. 15:09:20

Egy Inler-Melo kettős lehet,hogy megférne egymás mellett. Nem btos,hogy Inler miatt Melo-nak mennie kellene. Bár lehet ha Pirlo-nak kezdő szerepet szánnak,akkor Melo-nak nincs hely.

Ismeretlen_144830 2011.05.29. 15:12:10

Conte még azért nem hivatalos még mert a Siena ma játsza az utolso bajonokiját... szerintem meg Bastos-rol meg most azért hallgatnak mert még nincs meg az utlevele meg ma játsza a Lyon is az utolso meccsét!! szerintem majd jövöhéten lesznek bejelentések :DD (remélem)

babo410 2011.05.29. 15:29:59

Én csak abban bízom, h a most felmerült nevek azért merültek fel, mert Contéval egyeztettek, h mit akar. Mert eddig az volt a fő gond, h nem lett az edző megkérdezve. Am Inler nem rossz, jöhet. Matriról és Quagliarelláról, meg a többi kölcsönjátékosról azért nem hallunk mostanság, mert ők opciós joggal vannak itt, és sztem előbb bevásárolunk, utána döntünk arról, h kire van szükség.

Victor90 2011.05.29. 15:31:02

Az,hogy a Napoli és az Udinese megegyezett egymással,az még semmit nem jelent!Inler ide szeretne igazolni,így akár még fejre is állhat De Laurentiis Úr akkor sem fog történni semmi!Jövőhéten biztos vagyok benne,hogy megegyezünk az Udine-vel!Viszont így,ha érkezik Inler és Pazienza,6 db középső középpályásunk lesz!Mivel jövőre csak bajnokság lesz számunkra,így 1 frontra 4 ember elég!2 játékos így távozni fog!Sissoko és Melo menni fog!Mind 2 játékost nagyon fogom sajnálni,főleg Melo-t!

babo410 2011.05.29. 15:31:44

Ja és az milyen már, mikor a család dönti el, h te hol focizzál? Ne az asszony döntse már el én hol akarok játszani!

Ismeretlen_108746 2011.05.29. 15:34:33

A meglévő, valamint a lehetségesen érkező középső középpályások közül egyértelműen és kimagaslóan Felipe Melo a legjobb. Érthetetlen lenne, ha a Juventus elengedné, persze a zseniális Marotta-tól én már ezen sem lepődnék meg...

Ismeretlen_108746 2011.05.29. 15:37:16

"Ja és az milyen már, mikor a család dönti el, h te hol focizzál? Ne az asszony döntse már el én hol akarok játszani!" Tekintve, hogy az asszonynak is abban a városban kell majd élnie, szerintem ez teljesen emberi, normális történet. Ha a feleségem holnap Oslo-ba szeretne költözni, lehet lenne néhány szavam hozzá.

Victor90 2011.05.29. 15:41:54

Apuleius!És tudod mi a legszebb az egészben?2 hónapja kb..olvastam a juventushungary-n,Felipe ügynökének a nyilatkozatát!Azt nyilatkozta az ügynök,hogy teljes mértékben bizonytalan Melo jövője,mert Agnelli-ék elégedetlenek a teljesítményével!Na erre varrj gombot?!

Juve... 2011.05.29. 15:51:42

Victor90 Hát ez az Agnelli banda is nagyon érdekes Meloval a szezon talán legjobbjával nincsenek megelégedve... sajnos ez az Agnelli is csak annyit ért a focihoz mint a francia elődje.

Baggio 2011.05.29. 16:03:47

ha Melo megy és Sisso marad,akkor eléggé a focihoz nem értő banda irányít és akkor hozhatnak ide bármilyen fiatal sztárt előre

Ismeretlen_147985 2011.05.29. 16:32:44

Lassus: Én úgy gondolom, hogy Pirlo kezdőcsapatbeli tagsága ezer százelékig biztos, s ha Inler érkezne a csapathoz, akkor nyilvánvalóan nem a kispadra kerülne. Azaz az Inler-Felipe Melo párosból valaki nem lenne kezdő. Tehát Felipe Melo-t egész egyszerűen kirúgnánk. Egyébként Melo-t már akkor is el akarták adni Marották, mikor idejöttek, mikor Diego-t is eladták, csak nem érkezett érte megfelelő ajánlat. Sztem egyáltalán nem lenne meglepetés, ha a brazil távozna, ha pedig Inler érkezik, akkor egész biztosan távozni fog. Aki Inler érkezését támogatja, s szeretné a Juventusba (ezzel nem azt akarom mondani, hogy én ellenezném), az úgy álljon hozzá a dolgokhoz, hogy abban az esetben Felipe Melo távozni fog. Valamit valamiért.

Ismeretlen_170662 2011.05.29. 16:36:54

SIssokoval állítólag számol Conte. Ha igy van akkor Melo megy. Ha megy egyáltalán

norbisillo 2011.05.29. 16:38:20

Nem biztos h Melonak távozni kell. Nem tudom Conte milyen taktikát választ, de akár egy 4-3-3 is lehet: Melo-Inler-Pirlo Q - Matri - (Agüero)

juvesadam 2011.05.29. 16:40:12

Ha Melo elmegy én szétverek itthon valamit az tuti.. ő az egyik legjobb játékosunk!!!!!!

Lg 2011.05.29. 16:45:30

büszke lehet a vezetőség,ha melot eladja. amúgy aguerora ne nagyon tervezzünk,mert nem megy a juvéba. tehát az új bajnokságnak melo,és nem lesz kun se,vágunk neki.de,h lesz itt,akkor harmadik hely,ja,megint sehogy.

Alessandro 2011.05.29. 16:53:36

A középpálya közepére már érkezett Pirlo, nem hiszem hogy most éppen Inler ügyében kellene tevékenykednie Marottának. Én is azt gondolom, ha jön, akkor játszatni kell majd, azt nagyon remélem viszont hogy a következő évben nem fogunk megint 3 középső középpályással játszani, az utóbbi 2 évben már láttuk ezt elégszer, és sem játékban, sem eredményességben nem sikerült ezzel a taktikával sikert elérni. Hibás húzás lenne a vezetők részéről ez az igazolás, jó lenne ha végre posztra igazolnánk, ahol tényleg nagyon gyenge képességű labdarúgóink vannak. A két szélre még mindenképpen kell még egy-egy játékos, egy klasszis csatár szintén és akkor még nem esett szó a kölcsönjátékosokról.

Feri 2011.05.29. 17:13:42

Ha Inler tényleg jön akkor Melo valószínűleg menni fog. Conte Sissokot nagyon kedveli, mert szívvel lélekkel játszó játékosok kellenek neki. Érdekes lesz az biztos, de sok játékos el is megy most őket is pótolni kell, még semmi sem biztos. Grosso, Motta, Grygera, Brazzo, Traore, Pepe, Aquilani, Iaquinta, Amauri szinte biztosan menni fognak, őket pótolni kell ráadásul remélhetőleg minőségileg.

Ismeretlen_164215 2011.05.29. 18:11:08

Inler Melo helyett? Pedig nincs is április elseje...

Tony 2011.05.29. 18:30:19

Én támogatom Inler érkezését,de ha ennek Melo az ára akkor nem örülnék annyira. Bár meg kell mondjam őszintén (hiába volt idén a jobbak között) Melo eddigi összteljesítménye nem győzött meg annyira,hogy foggal körömmel ragaszkodjak hozzá. Belőle többet ki lehetne hozni,de egyenlőre ez vhogy nem sikerült. Ettől függetlenül minőségi játékos és kár lenne elveszíteni.

Ismeretlen_149053 2011.05.29. 20:00:59

Melo szerintem az egyik legjobb játékosunk jelenleg, bár sok problémát tud okozni néha ha eldurran az agya. Én csak akkor érteném meg az eladását, ha valami irreálisan nagy összegért lehetne eladni vagy valamilyen nagyon előnyös csereüzletbe bevonni. Elvileg ez nem esélytelen, mert pl. az Arsenal és a Real is régebb óta figyeli. Forza Juventus!

Gyurika 2011.05.29. 20:40:19

Melo remek játékos, nyugodtan rá lehet aggatni a világklasszis jelzőt. Posztján talán a világ legjobbja, nagyon örülök, hogy nálunk játszik. Szóval az, hogy Inler a helyére jönne, számomra nevetséges, mivel jobbat nem tudunk úgyse venni (mert nagyon nincs is), rosszabbat meg minek? Inlert akkor tudom elképzelni Juve-mezben, ha olyan 6-8 millióért el lehetne hozni és ha Sissokót elvinné valaki. Szerintem Momo árából lenne kifizetve. De jelenleg kétlem, hogy Juve-játékos lesz. Egyszerűen nincs rá szükség. Akkor lesz, ha távozik valaki. És ha ez a valaki Melo lesz, kurva ideges leszek. Tony véleményét meg egyszerűen nem értem. Mit kell nyújtania egy játékosnak ahhoz, hogy meggyőzzön?

Ismeretlen_184566 2011.05.29. 21:50:20

És mi van akkor ha Inlert cserének veszik? Azért 3 komoly játékos a kispadra is kell, akit minden meccsen be lehet (sőt kell) küldeni. Főleg, ha Feri által említetteket szélnek eresztik.

Marchisio 2011.05.29. 22:19:24

Én úgy gondolom hogy Aquillanit meg kéne tartani több okból is. Én nagyon szeretem a játékát és olyan játékosnak tartom aki méltó a Juventus mezére. Pirloval együtt vagy egymás cseréjeként bőven elfér. Védekezésbe Melo, Inler és Sissoko 3asból egyértelmű hogy Melonak helye van a csapatba, ugyanakkor egy jó formában lévő Sissoko szerintem a 3közül a legjobb VKP, de én Diarrát látnám inkább a madridból. Remélem, hogy erős csapatunk lesz és nem rontják el.

Victor90 2011.05.29. 23:14:36

Aquilani teljes mértékben alkalmatlan,hogy Juve mezt viseljen!Diarra kijelentette,hogy nem szeretne játszani a Serie A-ba,ha távozik akkor ő visszaszeretne menni a PL-be!

Ismeretlen_181235 2011.05.29. 23:39:36

Nagyon jó. Tegyük fel, hogy Conte 4-2-2-t játszatna. Akkor a védők előtt játszana Melo és Inler vagy Pirlo. Két szélen egyenlőre a Krasic-Pepe páros néz ki befutónak és két csatár. Akkor itt az a kérdés, hogy ki számít arra, hogy Pirlo lesz a kezdő, meg ha igen, akkor végig bír-e játszani egy teljes szezont. Mert ha nem, akkor nem lesz megint irányítónk és elképzeléstelen passzolgatással sokkal jobbak nem leszünk. Más rész, ha 4-5-1-et játszanánk, akkor meg mire annyi csatár és nincs egyetlen támadó középpályásunk sem. Ki lát ebben az Inlerben más alternatívát? Mert a jelenlegi hírek/pletykák ezeket tűntetik fel sztem alternatívaként. És akkor remélem Conte ragaszkodni fog Giovinco-hoz és visszahozza.

Ismeretlen_135933 2011.05.30. 00:17:46

Adná az isten, Giovinco-t...

o.mellberg 2011.05.30. 00:23:28

ki ez az inler??? és minek ide??? nem tudom megérteni azt, hogy miért kell középpáylásokat venni minden egyes évben??? minek??? nem azzal a poszttal van a gond!! szélsők kellenek de nagyon hátra középre és belső védőből nem ártana inkább venni vmi okosat ügyeset nem ilyen favágót!! jött pirlo sztem teljesen elég is volt a belsőközéppályából! Ha ennyire belső középpályás kell, akkor ide Fabregast hozzák el vagy ilyen embert aki minőségi javulást is él! DE nem tudom megérteni és elfogadni, hogy ilyen emberket ilyen csapatokból minek kell idehozni?????

Drughi Di Bianconeri 2011.05.30. 01:36:27

azért Inler nem egy utolsó senki,ergo nem értem miért kell így leszólni..másrészt igazad van,mert így minden JUVE drukker azon retteg,h. akkor Melot eladják,ami az elmúlt 2 év legfatálisabb hibája lenne(pedig tudjuk milyen volt az igazolási politikánk), sokkal inkább örülnék ennek a hírnek,ha mondjuk Sissoko-Inler csere lenne,vagy Sissokot eladnánk...mert így tényleg elég félő,h. Melot eladják...és bármekkora spíler is Inler,azért Melo klasszisokkal jobb,mondjuk eleve Melotól nem sok jobbat tudok mondani,jelenleg a piacon a posztján...inkább olvasnék már olyat,h. elment:Grygera,Grosso,Saliham.,Motta,Martinez,Aquillani...remélem Marotta tényleg nem ennyire ostoba,h. eladja Melot fillérekért...

Tony 2011.05.30. 02:45:53

A legjobb az lesz,mikor kiderül,hogy eladják Melo-t és Sissoko-t is és a helyükre érkezik Inler és Pazienza. :)

Kaci 2011.05.30. 07:37:12

Személy szerint él leszarom Melo-t. Amióta a Juveba igazolt volt egy jó őszi féléve és ennyi. Ne kerítsünk már ekkora dolgot ennek. Amúgy is alig tudni az egészről valamit. Játékosok jönnek-mennek, és azért nem nevezném jelen pillanatban Melo-t világklaszisnak, de tény hogy ebből a szarházi csapatból még a legeladhatóbb. A Fiorentinaban jó volt, de amióta hoznák jött árnyéka önmagának, inkább csak a balhékkal hívta fel magára a figyelmet. Inler jöhet, sztem jó játékos, és gyakorlatilag Melo helyére odathetjük Pirlo-t is (aki azért nem kismiska, és tud valamit) Marchisio-t is (ha egyszer végre magára talál idén) és Sissoko-t is (aki szűrőnek tökéletes). Higgyétek el, nem ezen fog múlni.

Matee 2011.05.30. 09:37:53

Conte-nak szívvel lélekkel küzdő játékosok kellenek? Hát Melo felszántja a pályát, ebben a szezonban is Aquilani helyett védekezett és egyedül volt a középpálya ura. Ne a jó játékosokat adjuk el, hanem a hulladékokat, így nem leszünk sehol sem jövőre. Buffon,Chiellini,Bonucci,Barzagli,Melo,Krasic,Marchisio,Pepe,DP,Q,Matri na őket kell megtartani és melléjük erősíteni a keretet.

Ismeretlen_114321 2011.05.30. 09:55:43

Kaci: nem személyeskedés, kérlek, ne vedd magadra, de hány meccset láttál a szezonban? Melo volt a legjobb játékosunk az egész évben, rengeteg labdát szerzett, volt olyan meccs, hogy még támadásban is a legveszélyesebb volt, arról nem is beszélve, hogy az egyik leglelkesebb, legtüzesebb játékosunk. Az, hogy mennyire jó játékos, az akkor látszott legjobban, mikor valamilyen oknál fogva nem szerepelt, Marchisión és Aquilanin meg úgy söpört át minden csapat, mint féltucat homokozó napközisen.

Lg 2011.05.30. 10:16:41

melo nagyon jó játékos. azt mondják sokan,h a kun drága. 1. szerintem nem is vészes az ára. 2.nem a drága,a drága,mert általában az olcsó a mégdrágább.

hellan 2011.05.30. 10:38:59

Nézegetem calciomercatot és egy csomó cikk jelenik meg a Juvéról. Röpködnek a játékos nevek, vki leírná, hogy kik nem jönnek, kik esélyesek?

Ismeretlen_108746 2011.05.30. 10:47:14

"Játékosok jönnek-mennek, és azért nem nevezném jelen pillanatban Melo-t világklaszisnak, " Mi köze a játékosok "jövés-menésének" ahhoz, hogy valaki világklasszis-e? nem látom a logikai kapcsot. Kevés olyan játékos van a mai Juventus-ban, aki egyértelműen világklsszis, s a világ bármely csapatában (beleértve Barca, MU stb) beférne. Felipe Melo ezen kevesek egyike. A hangzatos, ambiciózus csapatépítés keretében eladni a legnagyobb értékeinket, szerintem totális balfaszságra és dilettantizmusra utal.

epaska 2011.05.30. 11:09:15

Buffon, Chiellini, Melo. Ők azok a játékosok, akiket a legjobbak közé sorolhatunk posztjukon. Ők azok, akiktől nem kellene megválnunk, ha csapatot építünk. Számunkra Melo-t lenne a legnehezebb pótolni. Amennyiért eltudnánk adni, annyiért nem veszünk hasonló szintű játékost arra a posztra. Ha ezen játékosok közül valamelyik távozik és nem érkeznek komoly erősítések a nyáron, az nem balfaszságra vagy dilettanizmusra utal, hanem arra, hogy a vezetőséget egyáltalán nem érdekli a csapat jövője, és csak az a fontos, hogy nyereséges legyen a klub.

Ismeretlen_177028 2011.05.30. 11:17:03

@epaska: kérdés, hogy hogy lehet nyereséges egy klub, amelynek a Scudettóért kéne harcolnia, meg a BL-ben vitézkednie, ehelyett feltörlik vele a padlót a bajnokságban, nemzetközi szintérre meg ki se teheti a lábát... Szerintem se kéne Melot eladni, de ez ugyanaz a szituáció, mikor szóbakerül valaki érdkezése: amíg nem hivatalos, teljesen felesleges szitkozódni, mert addig még bármi lehet. Még ha sokan úgy gondolják, hogy a fejükben összeállt a kép, és tuti, hogy úgy lesz valami, ahogy gondolják, akkor is állatira nem biztos semmi. Az én szememben Buffon, Storari(p), Chiellini, Bonucci, Barzagli(p), Melo, Krasic, Q, Matri és persze a Capitano azok, akiket szívem szerint nem adnék el, illetve kölcsönből megvennék. A selejtek pedig mehetnek Pepével együtt, és én nem sírnék se Marchisio, se Sissoko után, ha kapunk érte rendes pénzt, és a helyükre érkeznek erősítések(!).

epaska 2011.05.30. 11:31:19

@Lord_Viktor: Lehet, hogy ez Elkannéknak teljesen megfelel. A Juventus még mindig a 10. leggazdagabb klub a világon és 3. Olaszországban...

Kaci 2011.05.30. 11:32:58

"Játékosok jönnek-mennek, és azért nem nevezném jelen pillanatban Melo-t világklaszisnak, " Mi köze a játékosok "jövés-menésének" ahhoz, hogy valaki világklasszis-e? nem látom a logikai kapcsot. Két dolog 1. Senki sem pótolhatatlan. 2. Melo jó játékos, ez tény. De sokszor fegyelmezetlen és forrófejű, aminek már a csapat is itta a levét. Amúgy meg ha olyan kbszott jól játszott akkor vajon miért nem hívják már be a válogatottba? Ha jól emlékszem Dunga is rendesen kiosztotta anno. De mind1 is. Nekem bár Sissoko gyengébb képességű a mentalitása sokkal szimpatikusabb, és lehet Conte is így van vele. Továbbra is azt tartom, nem ezen fog múlni a csapat sorsa.

Kaci 2011.05.30. 11:35:38

Még valami: Tévedés ne essék. Én a vezetőség helyében nem adnám el, kizárólag megfelelő ajánlat esetén. Arról viszont semmit sem tudunk hogy mi húzódik a színfalak mögött, de az tuti hogy lenne kérője.

Mitya 2011.05.30. 12:44:09

ha elöbb a commenteket olvasnám kajak azt hinném h a hír címe " Melo-t átadólistára tették" :DD am Inler hány éves és mennyibe fájna a juvénak? :/

hellan 2011.05.30. 12:49:42

Most olvasom, hogy Marotta este Sir Alex-szel vacsorázik, melynek témája Nani átigazolása lesz. :)

Juve... 2011.05.30. 13:00:48

Sir Alex majd jól kiröhögi Marottat, hogy meg akarja venni Nanit... nem hiszem, hogy a MU megválna tőle de ha igen akkor nagy fogás lenne sok helyen lehetett olvasni, hogy Fergusonnak kell Marchisio, Marchisio+pénz Naniért

hellan 2011.05.30. 13:02:11

Ha azt vesszük lehet valóság alapja. Marchisioval most hosszabbítottunk, ami növeli az értékét vmennyire, hozzácsapunk egy kis pénzt és a balszélsőnk meg is van. :P

epaska 2011.05.30. 13:09:09

És ha Marci megy, nagyobb az esélye Melo maradásának.:D

goku06 2011.05.30. 13:42:03

Azért sztem meglepő lépés lenne Marchisio eladása.. olasz, fiatal, és Juve-kötődése is megvan évek óta.. ennek ellenére ha egy MU-s játékos jönne helyette akkor mindenképp jó üzletet kötnénk. (szinte mind1 is, hogy melyik MU játékos mert onnan csak erősítés érkezhet) viszont Melot nem szabad eladni, remélem ez meg sem fordult Marotta fejében.

Ismeretlen_177028 2011.05.30. 14:40:41

Marchisio egy alibi játékos volt idén, talán még nagyobb, mint Aquilani. Oké, nem a posztján játszott, meg az egész csapatmorál rossz volt, mégis, ő is egyike azon játékosoknak, akik felőlem megfelelő ajánlat esetén távozhatnak. És ő már bebizonyította, Albertoval ellentétben, hogy más edzők keze alatt is tud beleszürkülni a mezőnybe, Ranieri alatt sem villogott sokat. Ha választanom kéne pl. közte és Aquilani között, én Marchisiot adnám el, amiből kijönne Alberto vételára.

Mitya 2011.05.30. 15:26:39

Már bocsi Lord Viktor h ezt mondom de ha valóban kijönne Marchisio eladásából Aquilani ára akk is venné a f***om meg azt a szerencsétlent...ink végre betömném a csapat instabil részeit.

tdnero 2011.05.30. 15:27:40

haha de vicces kedvetekben vagytok.. marchisio meg kis péz = nani ? hát (Y) marchiso jó esetben is kb 10 milla maximum... lássuk be .. legalább még egy 20-25 millát mellé kéne tenni h nanit eladják..

Diego2889 2011.05.30. 15:28:04

hát én sem venném meg .. 1 ft-ot nem ér az én szememben..

Diego2889 2011.05.30. 15:29:02

Aquilanira értettem :D Nanira semmi esélyt nem látok.

Lg 2011.05.30. 15:29:17

Tényleg,Cesarest miért nem vettük meg??? Azoktól,akik voltak,többet ért!!! Nem értem a vezetőséget.

Diego2889 2011.05.30. 15:34:52

Casarest én is sajnálom.. én nekem tetszett a játéka is.. a válogatottban is stabil kezdő, valamint a csapatában is.. jó kis játékos

Drughi Di Bianconeri 2011.05.30. 15:49:06

háát Cacarest hiba volt elengedni, nem azért de szerintem stabilabb teljesítményre képes,mint Bonucci...meg aztán Cacarest jobb hátvédként is megállja a helyét..de mind1..ez a Marchi+kess Naniért, szerintem csak álom...Marchisio nem kéne a kutyának se, van a Mu-ba így is annyi alibi kp..minek oda még 1?...ja, am. Marchisiot simán el kéne adni, nem hiányozna,hiába olasz,és saját nevelés utálom !..kb. inkább maradjon Sissoko is,csak March. menjen :D Nanit soha nem engedné el SAF..max vmi. iszonyatosan magas összegért...

Ismeretlen_102246 2011.05.30. 15:52:27

Marchisio a legjobb átlagpontszámot kapta a La Gazzetta dello Sportól az éves teljesítményére (a meccsek átlagpontszámát véve). Nem játszik látványosan, de nem lehet nem észrevenni, hogy amikor a pályán van, akkor hatékonyabb a kp szűrése. A szakemberek biztos láttak benne valamit meccsről meccsre, hogy ez az átlag jött ki neki. Talán nem is olyan rossz, mint sokan itt gondolják. Azt senki ne felejtse el, hogy egy vkp-nak nem az a feladata, hogy feltűnő legyen, hanem hogy csöndesen zárja a területeket és segítsen a védelemnek, esetleg a támadás építésében.

Ismeretlen_102246 2011.05.30. 15:53:34

Az előző hszemben az első mondatot a Juventus többi kp-jához mérten kell érteni.

juvesadam 2011.05.30. 15:54:05

Közben olvastam egy olasz hírlapon,hogy marrotta megint csökkentgetné az átigazolási díjakat.....pl belevonna emberkéket az üzletbe vagy simán olcsóbban.....így senkit se fog tudni megvenni...valakiért áldoznia kellesz,ha nagy halat akar fogni....

Dana 2011.05.30. 16:02:01

Érdekes a wikipedián már a miénk Inler :D :D 27 éves lesz most júniusban. Remélem jön :)

juvesadam 2011.05.30. 16:04:00

Agüért már a bayern München is érdeklődik....ez már sztem eléggé esélytelen :(

Ismeretlen_177028 2011.05.30. 16:12:35

@juvesadam: szerintem nem való a Bundás Ligába, de hát ő tudja...

juvesadam 2011.05.30. 16:14:01

esélytelen,hogy ide jön és esélytelen,hogy a bundesba....

Ismeretlen_177028 2011.05.30. 16:15:08

Ennyi erővel az is esélytelen, hogy a Realba megy.

juvesadam 2011.05.30. 16:15:46

az is.....megy a chelseába

Ismeretlen_102246 2011.05.30. 16:24:22

Sztem meg mindegyiknek meg van az esélye a jelen pillanatban, a kérdés inkább az, hogy hová mennyi... A Chelsea pedig még egy büdös ajánlatot sem tett érte és lehet nem is fognak, hiszen Agüero iránt még Torres leigazolása előtt érdeklődtek.

Ismeretlen_177028 2011.05.30. 16:36:55

@ShyrKahn: ennyi :) Ne tudom, miért mondja mindenki a Chelseat, leszarják Agüerót, sőt Abramovics személyesen fogja a kis Nymar gyerek seggét nyalni. Ha sikerül odacsábítani (már pedig valószínűleg sikerül), akkor felesleges lenne Agüero padra igazolásáértért kidobniuk 45 millát az ablakon.

Ismeretlen_102246 2011.05.30. 16:39:47

@Lord_Viktor: Így van. Az újságokban Neymar nevét olvasni a kékekkel kapcsolatban és Agüero még csak fel sem merült újra náluk.

Lg 2011.05.30. 18:31:12

ha marchisiot olyan rossz játékosnak tartják 1esek,akkor fergi miért akarja +venni?

rmc 2011.05.30. 18:38:57

Lg: valószínűleg azért, mert SAF nem ért a focihoz :) kicsit más: Repubblica.it - JUVE-SANCHEZ: ACCORDO!

csuma 2011.05.30. 18:57:06

Agüero csak abban az esetben lehet a Chelsea játékosa, ha nem sikerül Neymart elhozniuk. A Realba kizárt dolog, hogy elmenjen, legalább is az ATMA elnöke, elég egyértelműen fogalmazott ez ügyben. A Bayern egy nagy X számomra. Kétség nem fér hozzá, hogy jelenleg jobb csapatuk van és a BL-ben is indulnak, viszont nem tudom, hogy egy Bundesliga mennyire lehet vonzó egy Agüero típusú játékosnak. Az utolsó csapat, akivel "harcban" állunk/állhatunk, az a City. Foci szempontjából (majdnem) minden tekintetben előnyt élveznek velünk szemben (bajnokság, keret, célok, pénz), ami mellettünk szólhat az a tradíció, szurkolók és maga az ország (társadalom, klíma, habitus satöbbi). Marchisio-t szerintem a blogon indokolatlan kritikák érték s érik folyamatosan. Ő alapvetően egy szűrő játékos, s amikor a bal szélen játszott, akkor is ez volt a feladata. Egy szűrőn, ahogy előttem ShyrKahn is említette, akkor teljesít megfelelően, ha a meccsen alig hallod a nevét. E feladatkör mellett a támadásokból is kivette a részét (amennyire kellett) és ő ráadásul egy olyan játékos aki a kapu előtt sem jön zavarba (lásd Inter elleni gólja). Nem véletlen, hogy az osztályzatai mindig a legjobbak közt szerepeltették (csapatot tekintve), és az sem, hogy az elmúlt siralmas szezonok ellenére (kevesek közt) az ő értéke szignifikánsan növekedett (18mó). Valamilyen oknál fogva, sokan azt várták tőle, hogy szervezze a játékot, cselezzen, betörjön stb. Legalább is nekem a kommentekből ez jött le. Hogy ne legyen off: Inler szerintem egy remek vétel, s nem jelenti feltétlenül Melo távozását. Szerintem a középpályán simán elfér egymás mellett a Melo-Marci-Inler trió kettőse. Sissoko más tészta. Ő kizárólag cserejátékosként vehető számba. Kérdés, hogy szükségünk lesz-e ekkora padra, vagy plusz bevételre. Én simán eltudok képzelni egy Pirlo-Melo-Inler közepet, előttük szélen Krasic, csatárposzton pedig Matri - Agüero/Sanchez-t.

Drughi Di Bianconeri 2011.05.30. 19:36:57

szűrő ?...marchision még én is átmennék,pedig nem vagyok 1 C.Roni...Melo is szűrő,mégis a legjobb játékosunk,nélküle halott,szürke,kihalt a kp-nk ....

babo410 2011.05.30. 19:50:52

Ha Fergusson is évek óta akarja, és a szakértők is folyton jó osztályzatokat adnak neki, akk csak nem lehet olyan rossz Marchisio. Én is azt gondolom, h ő jól játszik. Ha jön Inler, Tuti nem ő fog elmenni. Lehet tényleg Melo lesz az, mert nem tetszik Conte-nak az, h ennyire fegyelmezetlen. Én félek, h Melo lesz beáldozva. De viszont akkor érte 25 millánál kevesebbet semmiképp nem szabad kevesebbet elfogadni!!

Kaci 2011.05.30. 20:03:28

@babo410 Nekem is hasonló a meglátásom. Eggyik menni fog, én is azt gondolom. Ez a két játékos az a jelenlegi csapatból akiken valóban tudna valamit keresni a csapat.

babo410 2011.05.31. 00:45:09

Én biztos vok benne, hogy nem Marchisio fog elmenni!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9912) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4138) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4168) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása