Pirlo első nyilatkozata a Juventus játékosaként

A Juventus ma hivatalosan is bemutatta a sajtónak Andrea Pirlót, a klub első nyári igazolását.

Andrea Pirlo és Giuseppe Marotta

A veterán középpályás nyilatkozott is az újságíróknak:

"Nem mindennapi esemény, ha az ember a Juventushoz igazol. Egy kicsit izgatott is vagyok."

"Azért választottam a Juventust, mert a Milanon és az Interen kívül Olaszország, Európa és a világ legfontosabb csapatai közé tartozik."

"A klub szeretne visszatérni a győztes útra. Néhány éve sikertelen a csapat, ez is szerepet játszott a döntésemben."

"Szeretek győzni, és úgy érzem, ez a keret nagyon motivált lesz. A Juventus szeretne visszatérni a tőle elvárt szintre."

Pirlo született vezér, úgy érzi, már a bajnokság elejétől a maximumot kell nyújtani.

"Győztes mentalitásra van szükség. Idén több játékos is most először játszott nagy klubnál, és nem voltak képesek megmutatni az értékeiket. Nem könnyű egy ilyen klub mezét viselni, az embernek minden mérkőzésen oda kell magát tennie, különben a szurkolók és a többi csapat egyszerűen felőrli. A fiatalokon kívül persze a nagy bajnokokra is szükség van, de a Juventus nagy csapat, tudom, hogy mindent meg fognak tenni ennek érdekében."

A 32 éves Pirlo három évre szóló szerződést írt alá, és elmondta, a Bianconerit mindig is az olasz futball egyik legerősebbjének tartotta.

"A Juventus volt a nagy Scudetto-rivális, az a csapat, akit le akartam győzni. Számomra mindig is fontos volt a Juve ellen játszani, mert az egyik legerősebb csapatról van szó."

Pirlo ingyen érkezett a torinóiakhoz, mivel nem akarta meghosszabbítani szerződését a Milannal.

"Változást szerettem volna, és a Juventus megadta nekem ezt a lehetőséget, mert újra győztes csapatot akarnak. Nagyon szeretnék része lenni annak a keretnek, mely újra a csúcsra emeli a klubot."

Pirlo sérülés miatt csak 17 alkalommal tudott pályára lépni a tavalyi szezonban.

"Ez volt az első idény, amikor ilyen keveset játszottam. A Milannal eltöltött 10 év alatt 400 alkalommal léptem pályára, évente átlagosan kb. 50-szer, ha a válogatott mérkőzéseket is számoljuk. Mondjuk úgy, hogy ez az év egy pihenőév volt számomra, mellyel meghosszabbíthattam a karrierem. Kipihentnek, további négy-öt évre alkalmasnak érzem magam."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr844653818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_147985 2011.05.25. 16:57:16

Maga a nyilatkozat szimpatikus, semmi probléma nincs vele. Azonban azt nyilván mindenki tudja, hogy Pirlo azért hagyta el a Milan-t, mert 30 év fölötti játékossal csak egy szezonra szóló szerződést kötnek, neki pedig ez kevés volt. Azért jött hozzánk, mert nálunk kapott három éveset. Ha Milannál ugyanezt megkapja, akkor nyilvánvalóan nem lesz a Juventus játékosa. Egyébként tudja valaki, hogy Pirlo hivatalosan mennyit fog keresni? Szó volt 4 millióról, de kevesebbről is, viszont én a hivatalos közleményben nem láttam sehol összeget.

Coldfire2x 2011.05.25. 16:58:57

"Pirlo sérülés miatt csak 17 alkalommal tudott pályára lépni a tavalyi szezonban." Bíztató a jövőnkre nézve, de remélem tényleg úgí van ahogy mondja hogy csak nyaralt a Milánnál tavaly, és mostmár 100%-ig tolni fogja :)

Ismeretlen_22017 2011.05.25. 17:02:14

@mmartin91: hivatalosan nem beszélt senki a fizetéséről. Csak pletykákat lehet hallani, az 1.5 millió eurótól a 4 millióig.

adams 2011.05.25. 17:20:50

akkor nekem az 1,5 től 4millióig a különbözet jó is lesz!!!!! idevele!!!!!pirlo meg lipcsei peti ! kockacukrot neki!

Ismeretlen_122894 2011.05.25. 18:01:01

a szimpatikus nyialtkozat megvan, de már kezdem unni a helyes útra való visszatérésről, a bajnokokról és a győztes mentalitásról szóló rizsát. nagyon remélem, hogy pirlo tényleg tapasztalatot és mélységet ad a csapatnak, sok sikert kívánok neki, személy szerint régen kifejezetten bírtam a játékát. akvánál pedig csak jobb lehet. Forza Andrea, Forza Juve!

North17 2011.05.25. 18:04:12

Én is azok közé tartozom, akiknek semmi gondjuk Pirlóval. De nagyon furcsa az ő- egy ősmilánostól, aki megfordult az interben is - szájából hallani illetve olvasni olyan nyilatkozatot amiben a Juventus terveit ecseteli. Még furább lesz ők fekete-fehér mezben látni. Egyébként nézzétek a jó oldalát annak, hogy sok kiöregedő sztárunk van! Több olyan búcsúmeccsre is kilátás van mint a tegnapi Nevill-féle. Először majd jön Tonié, majd Pirloé, Del Piero, Buffon és kitudja ki jön még... :D Forza Juve!!!

Juveboy24 2011.05.25. 18:11:19

"Mondjuk úgy, hogy ez az év egy pihenőév volt számomra, mellyel meghosszabbíthattam a karrierem."... vagy mondjuk úgy, hogy kiöregedtél és esélyed nem volt labdába rúgni a fiatalok mellett. Idén csak ingyen fogunk igazolni?

Ismeretlen_102194 2011.05.25. 18:24:34

Hááááááááát, nem tudom. Ez akkor is annyira gáz sztem. j stadion meg a régi dicsőség emlegetése és akkor jön egy Pirlo.......... Csalódás egyenlőre ez az egész számomra.

Ismeretlen_177028 2011.05.25. 18:25:04

@Juveboy24: már ez is baj? :D Legalább nem hozunk el Martinezeket 12 milliókért :P Am szerintem spórolás van, hogy nagy halra legyen pénz xD

mJz. 2011.05.25. 18:25:09

Azért majd Nagyon érdekes és különös lesz Juve mezben látni majd egy Milán elleni meccsen. Szerintem vele is zsákbamacskát vettünk... de amit nem lehet ragozni, hogy egy szar Pirlo is jobb mint Akváriumiláni

Ismeretlen_128760 2011.05.25. 18:43:30

Nem hiszem, hogy el fog bírni a csapat még egy védekezni képtelen középpályást, márpedig Pirlo fénykorában sem művelte kimagaslóan ezt a műfajt...

Gio20 2011.05.25. 18:52:48

Pirlo sosem volt védekező középpályás, ő afféle hátsó irányító volt (egy igazi alibi-ember). Sosem kedveltem, a válogatottban sem. Itt sem fog sok mindent csinálni, de ne legyen igazam. Egyébként az egészben tényleg csak az a "jó" hogy nem kell 15 milliót a pool számlájára utalni a porcelánlábú alibigépért mert.

Juveboy24 2011.05.25. 19:41:57

Lord_Viktor! Oké, Pirlo legalább bajnok lett, nem tudom, hogy egy kiesett csapat védője pl. mennyire jelent erősítést számunkra. Én is abban bízom, amiben te, hogy közben nagy halakra vadászik Marotta. :) Megint röpködnek a negy nevek (Agüero, Nani, Ribery). Jó lenne már igazolni is egyet.

Ármin 2011.05.25. 20:41:21

sztem 2 évig még jo lesz én örülök neki amugy

Ismeretlen_177028 2011.05.25. 20:45:02

@Juveboy24: jó lenne, mondjuk eddig sok esély nem volt rá, a mercato még hivatalosan nem is kezdődött el, a lejáró szerződésűekkel meg lehet egyezni, de akit ki kell vásárolni, az már más tészta.

Sh1ns0u 2011.05.27. 16:07:07

Hy! Én Milan drukker vagy 8 éve, és 6 éve Pirlo a kedvencem. Nagy kár hogy átment, de bárhol is játszik szerintem egy professzor. Bár ehhez csapat is kell, ami a Milan-ban adott volt számára. Azok voltak a kedvenc meccseim, amikor egyszerre volt fent Pirlo, Nesta, Gattuso és Inzaghi. Ők négyen a kedvenceim a saját posztjukon. Én sajnálom hogy átment, de legyetek vele boldogok.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9912) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4138) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4168) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása