Hivatalos: Luigi Del Neri távozik

A tegnapi sajtótájékoztató alkalmával Luigi Del Neri bejelentette, hogy a Nápoly elleni mérkőzés után feláll a Juventus kispadjáról. A döntés az edzőváltásról szerdán született meg a Bianconeri vezetősége által, a csapat gyenge szereplése miatt.

"A következő szezonban, már más irányítja a Juventus csapatát."

"Elfogadom a döntést, de úgy gondolom, hogy semmit sem csinálnék másképp. Néha egy ajtó becsukódik, de egy újabb mindig kinyílik."

"Hogy jó döntés volt-e? Erre a kérdésre én nem adhatok választ. A vezetőség dolga, hogy az edző kérdéseket eldöntse, ha változtatni szeretnének, akkor változtatni fognak..." - mondta a 60 éves edző

"Nem érzem személyes kudarcnak a dolgot, de az igaz, hogy jobban is végződhetett volna ez a szezon. Szeretném megköszönni a Juventusnak, hogy lehetőséget kaptam, rengeteg tapasztalatra tettem szert Torinóban."

"Én a legjobb tudásom szerint irányítottam a csapatot, de úgy látszik ez sem volt elég. A játékosaim is keményen küzdöttek az utolsó pillanatokig, én pedig örülök, hogy egy ilyen csapattal dolgozhattam."

"Érkezésem után, remekül mentek a dolgok. Hamar megtaláltuk a taktikai egyensúlyt, az új játékosokat beépítettük a csapatban és fejlődő tendenciát mutattunk. Elégedett voltam az új játékosokkal, de a fiatalok és a régiek közül is voltak remek teljesítményűek. Quagliarella, Aquilani, Krasic, De Ceglie és Iaquinta kiemelkedőek voltak a szezon első felében. Aztán januárban minden megváltozott... Hirtelen jött az a sok sérülés, a játékosok pedig alig tudtak pihenni, s ez meglátszott az eredményeken is. Minden esetre, most sem csinálnám másképp." - fejezte be

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr374653799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

platty 2011.05.21. 19:48:43

Egoista vénember. Még most is félrebeszél.

mJz. 2011.05.21. 19:52:25

Ez a volt számomra a 3madik csillag :) De Conte renélem támadó focit jáccik....ő amúgy is támadóbb volt mint Ferrara játékoskorában... BOAST akarom :)

mJz. 2011.05.21. 19:54:13

JA és a büdös kva anyád hogy nem csinálnál semmit máshogy :)

Alessandro 2011.05.21. 19:58:24

Ez egy tipikus nyilatkozat Del Neritől, nem hazudtolja meg önmagát, ő még kitöltötte volna örömmel a szerződését, bár már régen el kellett volna őt távolítani a csapat kispadjáról. "Néha egy ajtó becsukódik, de egy újabb mindig kinyílik" Hát igen éppen ez az, egy Juventust nem szabadna így kezelni, mint szimplán a korábbi a csapatait kezelte, ez egy magasabb szint, amihez ő nem érhet fel, de más kérdés hogy nem saját magát nevezte ki, ő élt élete legnagyobb lehetőségével és leült a padra, sokkal inkább a vezetők hibája volt az ő szerződtetése, hiszen sokadszor elkövették azt a hibát hogy nem hoztak neves és elismert edzőt, amíg ezt folytatják, addig marad a szezon előtti kis reménysugár számunkra, hogy talán ezzel vagy azzal a kevésbé ismert és eredménytelen edzővel újra a legjobbak között lehet a csapat.

Ismeretlen_177028 2011.05.21. 20:04:27

Itt a kulcsmondat: "Én a legjobb tudásom szerint irányítottam a csapatot..." Sajnos, ez van, nem alkalmas egy európai elitklub kispadjára. Lehúzta a Juventust az ő szintjére, a középmezőnybe. De szerencsére nincsenek rossz játékosaink, akik meg vannak, mehetnek vissza a kölcsönből, vagy száműzik őket. Én arra leszek kíváncsi, hogy Conte mire lesz képes. Bár ő is relatíve nyeretlen, és még sosem ült nagycsapat paján, több érdeme van már most, mint Delnerinek és Zaccheroninak, Ferraránál meg sokkal tapasztaltabb. Legalább támadó focit játszat, és még a pályán megtanulta nem is olyan nagyon régen, hogy mi is az a Spirito Juve. Remélem kemény lesz, mert szerintem egy versenyképes keretet raknak alá. Már ha ügyesen igazolunk...

Juveboy24 2011.05.21. 20:09:44

Nem tudom. Nem akarom megvédeni, de: Ugyanaz történt vele is, mint Ferrara-val. Az idény elején több, mint 10 meccses veretlenségi sorozat, aztán sérülések és hanyatlás. Kurva bosszantó lehet mikor az idény elején összeállítasz egy kezdő 11-et és gyakorlatilag a fél szezonban nem tudod kiküldeni, mert valaki mindig sérült, vagy többen is.

Ismeretlen_147985 2011.05.21. 20:10:18

Elképesztő ez az ember. Egy idióta, semmirekellő, huszadrangú balfasz. Dehát mindigis az volt. "Aztán januárban minden megváltozott... Hirtelen jött az a sok sérülés, a játékosok pedig alig tudtak pihenni, s ez meglátszott az eredményeken is" Alig tudtak pihenni??? Kiestünk minden sorozatból, egy kibaszott dolguk volt a játékosoknak, mégpedig hogy elérjék azt a szaros 4. helyet ebben a rémgyenge, szarházi bajnokságban, ahol a mérkőzések színvonala egyenértékű a monicomp ligáéval. A Manchester United minden évben négy sorozatban indul, mindig megakarják nyerni az összeset, a játékosaik több mint 60 meccset játszanak szezononként és érdekes módon mégsem panaszkodnak fáradtságra. Ráadásul nem is Serie A színvonalú meccseket játszanak. Vicc az egész...maga Del Neri is, meg a Juventus játékosai is.

Ismeretlen_164215 2011.05.21. 20:24:05

Legalább egy jó hír.

Maverick · http://www.criticalfever.com 2011.05.21. 20:32:19

Marotta, neked is ideje volna félreállnod!!! Moggi és egy jó edző, és már rég nem itt tartanánk. Remélem majd most okosabbak lesznek, háromszor ugyanabba a szarba nem lehet belelépni! Az öreg Giovanni Agnelli évek óta forog a sírjában... Most már fel kéne húzni a kesztyűt, melőtt megszokjuk ezt a pozíciót. Forza Juve!

Ismeretlen_108746 2011.05.21. 21:02:23

Bárcsak olvashatnám végre a szerencsétlen, balfasz Marotta hebegését is a távozása apropójából.

Ismeretlen_164215 2011.05.21. 21:28:25

@Apuleius: Szerintem az a balfék Agnelli úgyse találna jobbat Marottánál.

mandri 2011.05.21. 21:31:02

De Ceglie és Iaquinta KIEMELKEDŐEK az első szezonban? o.O na mind1 már. *PEZSGŐBONTÁS* örömtáncc!!! :DDD

Ismeretlen_183096 2011.05.21. 22:19:55

Tipikus nyilatkozat delneritől, DE legalább ez volt az uccsó :D

Ismeretlen_128760 2011.05.21. 22:38:11

Egy klasszis edzővel, ezzel a kerettel nem kellett volna még izgulni sem a BL miatt. Igaz, így se...

Tony 2011.05.22. 00:06:18

"Vele körülbelül ugyanúgy fog alakulni a köv szezon,mint az idei,4 jó forduló,aztán szép lassan visszasüllyed az egész csapat,félévkor kirúgják őt is,mert addigra jönnek rá,h ez megint rossz döntés volt,el is ment a szezon,2 hónapig keresnek vkit a helyére,jön Zacc3 és pápá minden álom!" Ez egy idézet saját magamtól 2010. május 14.-ről,mikor már elég valószínű volt az érkezése. Egy két apróságtól eltekintve remek jövőképet vázoltam fel egy évvel ezelőtt. Már akkor látni lehetett ha egy ilyen senki fogja irányítani a csapatot,sehova nem jutunk. Attól félek,ha Conte-t kinevezik,ezt a pár sort ugyanúgy leírhatom majd pár hét múlva,ami azért nagyon szomorú,mert látszik,hogy abszolút semmit nem tanulnak a vezetők a hibáikból és 25X-re is ugyanazt akarják megvalósítani. Ezért tartunk ott ahol...

Ismeretlen_177028 2011.05.22. 00:51:03

@Tony: a probléma az, hogy mindig adnak nekünk egy kis szikrát, reményt, hogy ez az edző más lesz. Delneri sokkal tapasztaltabb, mint Zacc vagy Ferrara, és ugye bevezette a Sampot a BL-be, és bár tudtuk róla, hogy nem sztáredző, páran azért bíztunk benne, hogy nem lesz olyan rossz. Tévedtünk. Most itt van Conte, aki mellett szintén szólnak érvek, amik az elődeiről nem mondhatók el, de tény, ami tény: soha nem vezetett még nagy csapatot. És itt most nem csak erről van szó, egy nagy múltú nagycsapatot kell kivezetnie a kátyúból, és visszatérni vele Európa elitjébe... nem mondom, hogy nem képes rá, de hatalmas hazárdjáték. Viszont ha másfelől nézzünk, egy pár jól csengő neven kívül (Mourinho, Hiddink, Capello) egy olyan edző sincs a piacon, akinek a neve garancia lenne a sikerre ennél a csapatnál. Így marad a bizakodás és a remény, hogy egyszer a képébe röhöghetünk azoknak, akik lesajnálnak minket, és tényleg elindul valami felfelé a csapatnál.

mikulalaci 2011.05.22. 04:21:01

Emberek, nem Őt kell szidni, hanem azt , aki kinevezte! Ő ennyit tudott és kész! Tudtuk nagyon jól a szezon elején, hogy nem a legnagyobb edzők egyike! Conte sem az, szal őt sem kell majd szidni!Itt egyedül, akit el kell küldeni a k....rva anyukája hátsó részéra az az, aki sajnálja a pénzt egy normális, és elismert edzőért!ha nincs igazam, akkor ne legyen, de én így látom!Forza Juve!

tudojuve 2011.05.22. 05:58:25

blablabla...kalap, kabát, szevasz.

Mitya 2011.05.22. 08:07:50

Na végre!! am juveboy nem baj h próbálod mentegetni csak ilyenkor abba is gondolj bele h pl Mottát mi a retkes aszaltszilvás gombapaprikás ku...a anyámért játszatta egyfolytába?? ott lett volna más lehetőség ;) de végülis mostmár mind1 a 4szemű fasz távozik :)

Ismeretlen_164215 2011.05.22. 08:35:13

Amúgy ez Agnellit is jellemzi. Arról volt szó, hogy a szezon végén, tehát az utolsó meccs után döntenek. Nem sajnálom Del Nerit, de ebből is látható, milyen is a vezetőség, egyet nyilatkoznak s mást tesznek.

frenky 2011.05.22. 08:46:30

Del Neri is bőven saras, de egy jó csapathoz minőségi játékosok is kellenének. Remélem a következő az az idióta Marotta lesz.

Ismeretlen_102194 2011.05.22. 08:50:51

Ez olyan Ranieris nyilatkozat, csak az a különbség hogy vele dobogón végeztünk ezzel a szerencsétlennel meg "sehol"! Lehet itt mellébeszélni de az igazság valahol mmartinnál van mert ezek puszta tények, amik magukért beszélnek!!! Conteval adunk a szarnak egy pofont, meggyőződésem, és ha így lesz nincs is kedvem asszisztálni a szenvedéshez ami már kb 3-4 éve megy!Ferrara-Zaccheroni- Delneri és most még egy Conte................ asszem ez már túl sok lenne!

Ismeretlen_184242 2011.05.22. 08:55:58

Örülök h elmegy ez a veréb. És én támogatom Contét. Moggi véleményére adok. Figyeljetek, az hogy eddig nagycsapatnál nem bizonyított nem jelent az égvilágon semmit. Akkor jelentene, ha már lett volna nagy csapatnál és bebukott volna. Lippinek meg Trapattoninak is a Juve volt az első nagycsapata. Ancelotti is anno a Parmától jött ide, szóval én bizakodó vagyok, hiszen bármi megtörténhet, hát akkor már a jóban bízok.

danimester1 2011.05.22. 09:21:22

Egyre valószínűbb,hogy Conte fogja váltani,ami majd ki fog derülni,hogy jó döntés volt/lesz-e.A keret megfelelő megerősítése a legfontosabb,mert akik jelenleg alkotják 1-2 kivétellel,mind egy középcsapat szintjén állnak.Hiába az orvosi stáb cseréje is,mivel a sérülések továbbra is tizedelnek minket és ez már nem fogható a balszerencsére,ennek is utána kéne nézni alaposan.Mint ahogy írtátok,hogy pl.: MU,Barca,stb. csapatok is gyakorlatilag sokkal több meccset játszva egy kerettel viszik végig a szezont és mégis "túl élik".Ennyire hycomat játékosaink vannak.Nem akarom védeni egyik volt edzőnket sem,mert ők is hibásak voltak egytől-egyig,mert vagy tapasztalatlanok,vagy hozzá nem értők voltak(csere,taktika,motiváció).Attól függetlenül azért meg lehet nézni,hogy a "nevesincs" edző/k mit érhet/nek el 1-1 minőségi játékos/ok szerződtetésével és a csapathoz illő taktikával és a legfontosabb jó motivációval.A Beppe elküldésével és bűnbaknak való kikiáltásával szintén egyetértek,mert tavaly és idén is olyan minőségi játékost/okat veszítettünk el akik ingyen jöhettek volna és ilyen ziccereket nem szabad kihagyni,ill. észre kell venni(lásd Milan).Dn pedig kérte,hogy hozzon védőket,erre csak Barzagli érkezett és ezzel lezártnak tekintette,és kezdőbe igazolni ilyeneket,mint Traoré,Sorensen meg a többi.(Mottát és Grosso már le sem akarom írom).Ideje lesz a tisztogatásnak,mert jövőre már nagyon nehéz lesz elérni Európát,mivel csak a dobogósok indulhatnak a BL-ben,én remélem nem az EL-re fogunk hajtani(tavaszi szezon).Ha meg lesz és nem csak ígérgetés az a 100-150m abból rendesen lehet erősítésre költeni és nem félmegoldásokkal,kölcsönzéssel(max. padra),vegyék végre tudomásul,hogy a minőségért fizetni kell és az edzőnek legyen beleszólása ne csak vásárolgassanak össze-vissza!

danimester1 2011.05.22. 09:34:42

Ui.: Azért kíváncsi lettem volna ha kapott volna minőségi embereket és nincs a sérülés hullám mit ért volna el,mert gyakorlatilag az egész szezont egy toldozott foltozott csapattal játszottuk végig meghatározó játékosok nélkül,focistának alig nevezhető játékosokkal.Igaz ez inkább a tavaszi szezonra volt jellemző,mert ősszel úgy ahogy még ment.Mi állt a játékosok motiválatlansága mögött,a taktika pedig miért volt olyan sz@r(tudom 442 a király nála),mert mikor fel mert őket küldeni támadólag akkor azért ment,igaz ez is csak azért,mert nem csinálhatott mást.Felelősségre vonják-e a játékosokat a teljesítményük miatt,2-3 gólos előnyök elherdálása,alibizés,lélektelen hozzáállás?Az a baj sok kérdés maradt és marad is megválaszolatlanul.(Marchisio meg nyilatkozta,hogy a szerződés hosszabításra gondolok és ezt a szezon közben..)

bob920 2011.05.22. 11:31:26

Nem tudom miért örültök ennek ? Hoznak a helyére még egy nagyobb szerencsétlent.. nem ő tehet arról ,hogy szar a játékoskeret.. sok hibája van neki is ,de nem minden az övé volt.. jövőre még rosszabb lesz..

Ismeretlen_108746 2011.05.22. 11:45:06

"Amúgy ez Agnellit is jellemzi. Arról volt szó, hogy a szezon végén, tehát az utolsó meccs után döntenek. Nem sajnálom Del Nerit, de ebből is látható, milyen is a vezetőség, egyet nyilatkoznak s mást tesznek." Ezen én is gondolkodtam... Elég idétlen szituáció amúgy, hogy nincs hivatalos közlemény Del Neri menesztéséről, hanem ez a szerencsétlen, nyomorult bohóc nyilatkozik szombaton arról, hogy szerdán közölték vele a hírt. Ez eddig még OK is lenne, de a Juventus hivatalos honlapján is a Del Neri nyilatkozat jelent csak meg, minden hivatalos bejelentés nélkül. Elég sajátos...

alessandroitaly10 2011.05.22. 11:55:48

Remélem,hogy nála csak jobb edző jön.Végre elmegy!

babo410 2011.05.22. 12:52:17

Ha a legjobb tudása csak a 7-8. helyre volt elég, akkor viszlát!!! És semmit se csinálna másképp? Én nagyon sok mindent csináltam volna máshogy a helyében! És tavaly az inter, meg a Bayern? 3 fronton álltak helyt, és nem siránkoztak, h fáradtak!!!! És az angolok, akiknél van 3 kupa, bajnokság, meg BL, EL? És náluk nincsen téli szünet! Ők mit szóljanak? Mi meg 1 sorozatba fáradunk bele? Ja és a sérüléshullám orvoslására januárban lehetett volna pár játékost venni! Bezzeg a Milan januárban is igazolt pár nagyágyút ingyen! Nem idevaló Del Neri!!!! Mehet amerre lát!!! nem kedvelem! Remélem Conte jobb lesz! Annyiból mindenképp, h neki vannak tervei, amit vagy meg tud csinálni, vagy feláll. Tehát vele nem lesz az, hogy nem kapja meg akit kér! Legalább is bízom benne! Remélem jövőre bejutunk a legjobb 3-ba, mert ha nem az nagyon súlyos érvágás lesz a csapatnak!

Tony 2011.05.22. 13:28:14

Lord_Viktor! "pár jól csengő neven kívül (Mourinho, Hiddink, Capello) egy olyan edző sincs a piacon, akinek a neve garancia lenne a sikerre ennél a csapatnál." Itt esélyekről van szó,természetesen senkivel sem biztos semmi,de egy Deschamps-ra vagy Spalletti-re 1000x inkább rábíznám a csapatot mint egy újabb "régi cimborára". Tudom,h elvileg ők nem mozdíthatók,de engem ez bosszant a leginkább,mert ezt jól el lehet hitetni mindenkivel,miközben olyan h nem mozdítható,olyan nincsen 1-2 igazán nagy edzőn kívül. Egy csapat mely jó edzőt keres,ki kell vásárolni a meglévő szerződéséből és felkínálni neki akár egy irreálisabb fizetést is,hogy ide jöjjön. Ha tetszik ha nem ez így működik. Ez mérgesít engem legjobban,mert nem hajladóak a vezetők erre költeni és évek óta elhozzák a legegyszerűbb,legolcsóbb edzőt 1-1,5 millió euróért... Ez így nem megy. Amíg ez a koncepció megy a vezetőség részéről nem jutunk előbbre.

Dani 2011.05.22. 13:58:30

Már az döntés volt szerintem, mikor Agnelli azt nyilatkozta, hogy nagyon csalódott a csapat szereplését illetően. Itt már azért lehetett tudni, hogy nem marad minden úgy, ahogy volt. Egyébként meg tökmindegy, mikor jelentik be, vagy hogy be se jelentik, a lényeg, hogy befejezte. Egyébként szerintem mikor közölték Del Neri-vel a döntést, nem azt mondták neki, hogy oké, ez van, akkor majd ezt mondd el a sajtónak, szerintem egyszerűen rákérdeztek az újságírók, ő meg nem akart titkolózni. Jövőre meg majd meglátjuk, nem csak az edzőn múlik, hátha igazolnak olyat is, aki beválik. Ráadásul Quagliarella is felépült, szerintem minden okunk megvan arra egyelőre, hogy reménykedve várjuk a következő szezont (ú, de hiszen még vége sincs az ideinek).

Ismeretlen_177028 2011.05.22. 13:58:37

@Tony: igen, érdekes, hogy átigazolási keretől függetlenül mindig sajnáljuk az edzőre a pénzt, pedig egy jó keretet is elcseszhet egy alkalmatlan edző (lásd Benítez).

babo410 2011.05.22. 14:08:33

Csakhogy Conte ezerszer jobb edző sztem már most mint Benitez!

Marco 2011.05.22. 14:25:51

79% Reto Ziegler (MW: 6.000.000 €) Reto Ziegler zu Juventus Turin? 70% Andrea Pirlo (MW: 16.000.000 €) A. Pirlo zu Juventus Turin? 56% Michel Bastos (MW: 15.500.000 €) Michel Bastos zu Juventus Turin? 36% Eljero Elia (MW: 15.000.000 €) E. Elia zu Juventus Turin? 28% Andreas Beck (MW: 6.000.000 €) Juventus Turin interessiert an A. Beck 20% Kun Agüero (MW: 36.000.000 €) Sergio Agüero zu Juventus Turin? 10% Antoine Griezmann (MW: 8.000.000 €) Antoine Griezmann zu Juventus Turin? 7% Luka Modric (MW: 28.000.000 €) L. Modric zu Juventus Turin? ? Lassana Diarra (MW: 18.000.000 €) Lassana Diarra zu Juventus Turin? ? Michele Pazienza (MW: 6.000.000 €) M. Pazienza zu Juventus Turin? ? Rolando (MW: 10.000.000 €) Rolando zu Juventus Turin? ? Riccardo Montolivo (MW: 18.500.000 €) Riccardo Montolivo zu Juventus Turin? ? Alexis Sánchez (MW: 18.500.000 €) Alexis Sánchez zu Juventus Turin? ? Tony Huston (MW: -) T. Huston zu Juventus Turin? ? Matthieu Delpierre (MW: 6.000.000 €) Juventus Turin beobachtet Matthieu Delpierre ? Jefferson Farfán (MW: 15.000.000 €) Juventus Turin interessiert an Jefferson Farfán ? Fernando (MW: 11.000.000 €) Juventus Turin beobachtet Fernando ? Enzo Zidane (MW: -) Enzo Zidane zu Juventus Turin? ? Grzegorz Sandomierski (MW: 1.200.000 €) Juventus Turin interessiert an Grzegorz Sandomierski ? Alexis Sánchez (MW: 18.500.000 €) Alexis Sánchez zu Juventus Turin? ? Casemiro (MW: 4.000.000 €)

Victor90 2011.05.22. 14:26:27

babo410!Mit nyert eddig Conte?Benitez adatai:3 éven át volt edző a Valencia-nál ahol nyert 2 La Ligát és 1 UEFA Kupát!Utána klubot váltott,és a Pool edzője lett!. A Liverpoolnál első ott töltött évét egy Bajnokok Ligája-, majd egy UEFA-szuperkupa-győzelem zárta. Ezen kívül egy FA-kupa-, egy Ligakupa- és egy Angol Szuperkupa-győzelmet szerzett a csapattal!Conte feljuttatta a Bari-t,most a Siena-t,Atalanta-tól pedig kirúgták,mert olyan jól teljesített a csapata!Ennyit erről!Conte kinevezésének én személy szerint egyáltalán nem örülök!A jelenlegi helyzetbe nem újabb "haverra" van szüksége a csapatnak!

sabian 2011.05.22. 14:34:21

watch?v=76RrdwElnTU bocsi ez akart lenni elsőre is

babo410 2011.05.22. 15:34:22

Victor90! Ne azt nézzük ki mit nyert, mert Conte nem volt még nagy csapatnál! Benitez meg bizonyította a Liverpoolnál, hogy csak leépíteni tud. Liverpoolt is lefele vitte, az intert meg teljesen elcseszte! És biztosra veszem, h Conte nem lesz akkora szégyen, mint DN volt! Feltéve, h igazolni is fogunk a nyáron, nem csak középszintet, hanem végre Juvéhoz méltó neveket!!! Mondjuk Del Nerit is megnéztem volna mit csinál, ha jó játékosai vannak. De nála látszott sokszor h taktikája se nagyon van, vagy ha van is, akk is sokszor úgy játszottunk mint egy kiscsapat. Conte viszont támadó focit játszat. Remélhetőleg ehhez kap játékosokat is, és meg lesz kérdezve mit akar. Feltéve ha ő lesz az edző. Remélem jövőre jó szezont zárunk! És nem az edző szerint jót, hanem mindenki szerint!!!!!!

Ismeretlen_184566 2011.05.22. 15:37:58

Egy jó edzőt és játékosokat is kellene igazolni. Egyik nélkül sem fog menni... Bár nem annyira szeretem Van Gaalt, de szerintem a szabad edzők közül ő az egyetlen, akinek a neve garancia lenne bármire is.

Ismeretlen_147985 2011.05.22. 16:03:06

Conte vs. Benítez? Ne röhögtesd már ki magadat babo410. Ez még viccnek is rossz. Liverpool-t lefele vitte? Te miről beszélsz? Átaludtad az elmúlt 7 évet? Játszott 2 BL döntőt a Liverpool-lal, az egyiket megnyerte. Conte hány BL döntőt játszott edzőként? Jah, hogy feljuttatta a Bari-t meg a Siena-t...oké, értem.

Ismeretlen_177028 2011.05.22. 16:09:30

Felesleges is összehasonlítani őket, lehet Conte egyszer nagy edző lesz, de még nem az. Beníteznek pedig vannak érdemei, de az interrel rendesen felsült, nem hiszem, hogy alkalmazni fogják komolyabb csapatnál.

steven-h 2011.05.22. 16:11:22

Tény hogy jelenleg inkább egy nevesebb edzőre lenne szüksége a csapatnak hogy kilábaljon a gödörből, de azért egyesek annyira ne röhögtessék már ki magukat hogy egy 42 éves edzőt hasonlítgatnak eredményekben egy 51 éveshez... Conte az alatt a 9 éve alatt amivel fiatalabb lehet sokkal többet fog letenni az asztalra mint Benitez, ezt senki sem tudhatja előre... jah és az Atalantától nem kirúgták hanem felmondott még ennyit hozzátennék...

Ismeretlen_147985 2011.05.22. 16:21:50

steven-h: Igen. Akkor ne hasonlítsuk Villas Boas-t vagy Mourinho-t se Del Neri-hez, hiszen utóbbinak sokkal több ideje volt trófeákat nyerni, mint az előbbieknek...

babo410 2011.05.22. 16:24:03

Én meg még mindig azt mondom Benítez nem jó edző! És szerintem Conte lehet még jó is! OK még nem tudjuk jobb edző-e mint benítez, de sztem akár még lehet is. Én idén azért jobban örültem volna Conténak, mint DN-nek. És én úgy érzem ha nem tunk neves edzőt hozni, akkor Conte jó megoldás lehet! Igaz ehhez végre játékosokat kéne venni, és legfőbb képpen az edzőt is meg kéne kérdezni mit szeretne. Ha ez megtörtént volna Ferraraval is, véleményem szerint nem alakul annyira csunyán az előző szezon. DN meg megmutatta miért nem jó edző. Nem tud egy nagy csapat fejével gondolkozni!!!!

steven-h 2011.05.22. 16:47:50

Del Neri az más tészta, mert ő nem most kezdte a szakmát róla el lehet mondani hogy nem nyert semmit, Villas Boas meg azért más mert ő nem volt játékos, hanem rögtön már 16 évesen edzői pályán indult el, épp ezért nem is szeretem ezeket az összehasonlítgatásokat...ha egy 20 éve pályán lévő edző még nem nyert semmit akkor ő vszínűsíthető hogy egy pancser, de egy 42 éves edző aki még most kezdte ő róla ne mondjuk már ilyeneket hogy ugyanakkora pancser...

devil-z 2011.05.22. 17:33:15

Bárki is lesz az utódja nehéz helyzetben lesz, hisz egy ilyen taktikai zsenit mint Del Neri nagyon nehéz lesz pótolni. Érthetetlen számomra, hogy miért zavarják el a Juventustól, hisz állítása szerint nem végzett olyan rossz munkát és a legjobb tudásával vezette a csapatot. Hiányozni fog a hozzáértése és a szaktekintélye. Komolyra fordítva a szót: ideje lenne figyelembe venni a lehetséges edzőknek az addigi elért eredményeit, tapasztalatait is. Ez a nyomorult mellett egyedül az szólt, hogy elbohóckodott egyszer a Sampdoriaval, és hogy 'tudja' kezelni Cassanot. És ezek után még sokan bíztak benne.. Conte mellett mi szól? ..

Lg 2011.05.22. 17:45:21

Sziasztok! Meg tudja nekem valaki mondani,h ki lesz az új mezszponzor??? És nagyon az van mondva,h Aguero meglesz,és ez remélem,h tényleg így is lesz!!!

Victor90 2011.05.22. 17:46:30

Mivel Spalletti és Deschamps mozdíthatatlanok számunkra,érdemes lenne szerződtetni Benitez-t!Sikeredző, és jelenleg munkanélküli!

Lg 2011.05.22. 17:51:28

Szerintem mindenki mozdítható,a pénzen,és a célokon múlik csak,mindenki!!! De nem értem,h mit kell vitázni,h ki kéne stb.,amikor már eldöntött tény,h Conte lesz. Bízzunk benne,Moggi,és Cappelo is jó választásnak tartja őt,

Hirosima 2011.05.22. 18:27:26

Lg, ha jól tudom tavaly a betclic-kel 2 éves szerződés lett kötve

champion 2011.05.22. 18:48:53

Végre elment! Még hírből sem ismerte a győztes mentalitást. Taktikához sem volt sok köze. Semmi keresnivalója nem volt itt. Tény, kurva sok pénz kellene ahhoz hogy normális edzőnk legyen és még az sem garancia a sikerre, lásd Benitez. Ha már sajnáljuk a pénzt akkor tényleg üljön le Conte, meglátjuk mire megy. De ebben az esetben több marad a középszint feletti tudású játékosok vásárlására, Legalább két klasszis szélsővédő, klasszis balszélső, meg ha már irányító akkor Pirlo(kevesebb lóvé miatt).Plusz:Giovinco, Ekdal(asszem még nem adtuk el) vissza. Melo, Sissoko marad, Marci pad vs lelátó. Motta, Grygera, Grosso, Aquilani, Rinaudo, Traore, Martinez, Iaquinta KUKA! ÉS még valami, nem értem hogy mi mi a szarért nem tudunk igazolni ha már nincs pénzünk hogy klasszisokat veszünk akiknek épp nem megy vagy nincsenek jóban aktuális edzőjükkel, mellőzik mert nem illenek bele az aktuális taktikába, ezek olcsóbbak. Ennyire loser nem lehet a vezetőségünk.

Feri 2011.05.22. 19:13:06

Conte is általában 4-4-2-t játszat, de ő sokkal karizmatikusabb, rárugja a játékosokra az ajtót, ha kell, meg agyonveri őket, ha nem fociznak, annyiból jobb.

Ismeretlen_102194 2011.05.22. 20:32:04

Feri : -Ezt hol olvastad?Vagy eseleg a siena és a bari játékosok ezt nyilatkozták??? Sztem egy felemelkedéshez ő kevés de nagyon! De ha még bohóckodni akarunk akkor persze megfelel!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása