Quagliarella: "Júliusban visszatérek"

"Mostmár jól érzem magam, de természetesen volt néhány elég kellemetlen pillanat az elmúlt hónapokban."

Így nyitotta a Sky Sportnak adott interjúját Fabio Quagliarella, aki beszélt a sérüléséről, a rehabilitációjáról, illetve arról, hogy milyen nehéz úgy nézni a csapattársakat játszani, hogy nem tud segíteni.

"Azon a bizonyos napon, a Parma elleni meccsen éreztem, hogy a térdem eltört, és egyből tudtam, hogy ez egy komoly sérülés. Nem hibáztathatok senkit, nem történt szabálytalanság, én tettem ezt... Az operáció utáni első másfél hónap kemény volt. Minden egyes délelőtt és délután 3-3 órát töltöttem azzal, hogy a térdemre koncentrálok különböző feladatok elvégzése közben. Néha ez nem jön össze, és mindig ugyanazokat a mozgásokat ismételni egy kicsit bosszantó. Lelassítani saját magadat akkor, amikor egy gyorsabb sebességhez vagy szokva nagyon nehéz."

"Mostmár jól érzem magam, de természetesen volt néhány elég kellemetlen pillanat az elmúlt hónapokban."

Így nyitotta a Sky Sportnak adott interjúját Fabio Quagliarella, aki beszélt a sérüléséről, a rehabilitációjáról, illetve arról, hogy milyen nehéz úgy nézni a csapattársakat játszani, hogy nem tud segíteni.

"Azon a bizonyos napon, a Parma elleni meccsen éreztem, hogy a térdem eltört, és egyből tudtam, hogy ez egy komoly sérülés. Nem hibáztathatok senkit, nem történt szabálytalanság, én tettem ezt... Az operáció utáni első másfél hónap kemény volt. Minden egyes délelőtt és délután 3-3 órát töltöttem azzal, hogy a térdemre koncentrálok különböző feladatok elvégzése közben. Néha ez nem jön össze, és mindig ugyanazokat a mozgásokat ismételni egy kicsit bosszantó. Lelassítani saját magadat akkor, amikor egy gyorsabb sebességhez vagy szokva nagyon nehéz."

A január 6-án elszenvedett sérülése után Fabio telefonjára megállás nélkül érkeztek a jókívánságok.

"Nagyon sok ember írt nekem. A legváratlanabb üzenet Leonardótól érkezett, akit személyesen nem ismertem, azon kívül persze, hogy meccseken találkoztunk. Azt hittem, hogy ez talán csak egy vicc, de ehelyett amikor láttam Milánóban, megköszöntem neki. Nagy örömet okozott nekem. Ismételten meg kell köszönnöm neki, de mindenki másnak is, aki közel áll hozzám."

A vinovói visszatérés az egyik legjobb napja volt Fabiónak az elmúlt időszakban.

"Visszamenni az öltözőbe, és elkészülni az öltözőszekrényem előtt, hallani a csapattársaimat beszélgetni a mérkőzésre való felkészülés közben, illetve kifutni egy rendes pályára... Ezek segítenek elhitetni, hogy már majdnem elérted az alagút végét. Ez mind megerősített engem, és további motivációt nyújtott."

Fabio minden lehetséges érzelmet megtapasztalt a csapat meccseit a lelátóról vagy a TV-ből nézve.

"Nem hinném, hogy ilyen sok meccset láttam-e valaha is a kanapén ülve... Hiányzott a pálya, nagyon nehéz, hogy nem vagyok képes segíteni a csapattársaimnak. Ez egy kemény év volt: közel álltunk ahhoz, hogy megtegyük az előrelépést több alkalommal is, de nem voltunk erre képesek. Néha nem egyszerű megmagyarázni, hogy miért nem. Ha nem sérültem volna meg, máshogy alakultak volna a dolgok? Valójában, a helyemen nem kisfiúk játszottak, hanem nagyszerű játékosok, így talán velem is hasonlóan alakultak volna a dolgok."

Noha még nem volt rá esély, hogy együtt lássuk őket játszani, Matri és Quagliarella csatárpárosa nagyszerű dolgokat ígér.

"Ő egy olyan játékos, akit én nagyon kedvelek, és úgy vélem, nagyon jól teljesítenénk együtt, ugyanúgy, mint amikor Iaquintával vagy Del Pieróval szerepeltem együtt. Sohasem voltak problémáim a csatártársaimmal. Nagyon jól tudok alkalmazkodni."

Ezt követően a beszélgetés elkerülhetetlenül az átigazolási piacra terelődött, és arra, hogy nagyon sok csatárt szóba hoztak a Juventusszal a következő szezonra.

"Minden nagy bajnokot szeretettel fogunk fogadni, mivel a csapattársak közötti versengés jó dolog. Ugyanakkor jó lett volna megtudni, hogy milyen célokat tudunk elérni a jelenlegi csapattal a sérülések nélkül."

Fabio már nagyon szeretne játszani, de meg kell várnia a következő szezon kezdését, hogy ismét pályára léphessen.

"Ahogy már mondtam, jól érzem magam, de a kondícióm még gyenge. Az orvosi csapattal és a klubbal egyetértésben úgy döntöttünk, hogy nem sietjük el a dolgokat, és időt adunk a gyógyulásnak, azért, hogy júliusra készen álljak, amikor az előszezoni alapozás elkezdődik. Már alig várom..."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr374653794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danimester1 2011.05.19. 12:43:02

Így van nem szabad elkapkodni a visszatérést mindent a maga idejében.Le kell igazolni!!Kívánom neki a teljes felépüléséhez a sikert és ugyanúgy a pályán is.Matri,DP,Toni és ő szerintem elég lesz a következő szezonban,de a sérülések miatt(ami remélem már elhagy minket)még egy csatárt kellene hozni és nem is kéne messze menni én kiegyeznék egy Sanchez vagy Cavanival.Tevez szerintem zsoldos,Agüero meg maradni akar,így ő közülük tudunk válogatni szerintem.Olvastam ,hogy Diego eladó,mert elkúrta Wolfsburgban,állítólag 10M az ára.Szerintetek!?

Juventino921 2011.05.19. 12:55:55

Diégó :D:D:D fradiba még talán befér.. Am sok sikert Quagliarellának, remélem sokáig fogja a kedvenc csapatomat erősíteni még, és elkerülik a sérülések. Egyetlen jó igazolás volt... :S

Diego2889 2011.05.19. 13:13:04

Diego szerintem eligazol egy másik német csapatba, vagy visszajön az olasz bajnokságba.. állítólag a Lazio és a Napoli bejelentkezett már érte.. Fabionak sok szerencsét kivánok.. remélem marad és még jobb lesz..

Ismeretlen_122894 2011.05.19. 13:16:07

szimpatikus nyilatkozat, szimpatikus játékos. remélem, hogy vissza tudja nyerni a korábbi formáját. mivel úgyuis nyári szünet jön, nem szabad erőltetni a visszatérést diego :) akár vissza is hozhatnánk, ha 10M-ért jönne, még azt is visszanyernénk, amit elbuktunk :) (csak tanuljon meg távolról lőni)

Diego2889 2011.05.19. 13:19:41

az nem ártana neki:DD nem is értem komolyan mondom.. nálunk 16 ról olyan gyenge lövéseket eresztett meg, elötte a bundesligában meg akkora gólokat vert h az szinte képtelenség.. nem értetem a mai napig.

k_krisz92 2011.05.19. 13:51:34

Szerintem ugyan olyan jó lesz majd Q mint amilyen volt a sérülés előtt! Nagyon eltökélt, személyes kedvencem a csatársorban. Matrival és két jó szélsővel(Bastos, Krasic) jövőre életük szezonját futhajták. *kop*kop Diego távoli lövéseiről meg annyit, hogy a Bundesligában focipályák vannak Olaszországban meg néhol birkalegelők és aki már játszott nagypályán az tudja, mi a különbség..

Ismeretlen_114321 2011.05.19. 14:06:30

Akkor az új stadionunkban Diego gólkirály lenne? :) Nem kellett volna eladni, de ezen kár már agyalni. Reméltem, hogy Q visszatér az utolsó egy-két meccsre, jó lett volna még játszani látni az idén. "Szerintem ugyan olyan jó lesz majd Q mint amilyen volt a sérülés előtt!" Ámen. Nagyon remélem, hogy nem veszít a lendületből.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása