Pirlóról, Pastoréról és Agüeróról írnak az újságok

A híresztelések szerint a Juventus rendelkezni fog azzal az összeggel, aminek köszönhetően idén nyáron leigazolhatja majd Javier Pastorét és Sergio Agüerót.

Az olasz újságok szerint a Juventust birtokló Exor társaság 100 és 200 millió euró közötti összeget készül befektetni a csapatba az új szezon kezdete előtt. Noha a klub még nem adott ki semmilyen hivatalos tájékoztatást, hogy mekkora összeget fognak a gárdába invesztálni, a sajtót ez nem állítja meg a spekulálásban.

Ahogy már tegnap mi is megírtuk, több forrás állítása szerint is megegyezett egymással a Bianconeri és Andrea Pirlo a játékos klubváltásáról. Habár az olasz világbajnok játékos szerződése a következő hónapban lejár az AC Milan csapatával, ő évi 3 millió euró körüli összeget szeretne kapni.

A Juventus nyilvánvalóan ajánlatot fog tenni a közeljövőben a Palermo játékmesteréért, Javier Pastoréért, akit korábban Michel Platinihez és Zinedine Zidane-hoz hasonlítottak. Az argentín játékost Európa-szerte nagyra tartják, és a Rosanero elnöke, Maurizio Zamparini 60 millió euróra taksálja.

Mindeközben arról is cikkeznek, hogy Beppe Marotta szeretné Torinóba csábítani az Atlético Madrid argentín válogatott támadóját, Sergio Agüerót. Ugyanakkor megnehezítheti az átigazolást, hogy a csatár nemrégiben fejezte ki maradási szándékát a Matracosoknál.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr944653772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adams 2011.05.12. 14:34:05

haha ugyan már! Ébresztő!!! minden évbe ez megy..aztán jönnek majd a kölcsönspílerek... hiszem ha látom!!

Ismeretlen_125576 2011.05.12. 14:46:45

Elvileg amúgy a korábbi hírek szerint tegnap volt egy megbeszélés, amelyen az említett 100 millió euró bevonásáról döntöttek, vagyis hogy játékosok invesztálásába vagy a kölcsönök visszafizetésébe tegyék. Igaz erről még nem szólnak a hírek. Egyáltalán megtartották-e ezt a meetinget?!

Ismeretlen_108746 2011.05.12. 14:53:05

@kambuc: Tudtommal megvolt tegnap a meeting, ahol a következő szezonról is csevegtek, s ugyanezen jelentették be Blanc távozását is.

k_krisz92 2011.05.12. 15:00:34

Pastore kerülne vagy 38 millióba. De ha valamit akarunk kezdeni az új stadionban nem fukarkodhatunk. Ő kell ide és Ilicic a Palermoból, aki egyébként Juventus szurkoló :) Ha kettőjüket 50 millió körül el tudnánk hozni akkor hosszú távon megoldanánk a középpályát. Viszont figyelembe kell venni, hogy Pepe 7 Q és Matri pedig további 26 millióba fog fájni. A fennmaradó 20 millió pedig édes kevés egy ilyen f*s védelem megerősítésére, mint a miénk (főleg, hogy az ingyen megszerezhető klasszis játékosok mind a milanba mennek...:( ) Santon biztos nem megy vissza az interbe.. nekem egyik kedvencem lenne a posztra és látok is benne realitást, hogy a végén hozzánk kerül. Beck a legesélyesebb érkező a jobb oldalra. Egy biztos, ha Pastore tervben van akkor Del Nerinek szia mivel az ő felállásának nem fekszik az argentin játéka.. Ellenben Conte ha jól tudom 4-2-3-1et játszat.... Buffon/Storari Beck/Sörensen Chiellini/Barzagli Bonucci/Sakho Santon/De Ceglie Melo/Marchisio Pirlo/Gabriel Appelt-Pires? Ilicic/Giovinco? Pastore/Capitano Krasic/Pepe Q/Matri/Toni Ezzel neki lehetne vágni bátran egy BL-t érő pozíciónak... :) Várom a Júniust és az 'ambíciózus project-et'

Diego2889 2011.05.12. 15:01:00

1 álom lenne.. nagyon boldog lennék :D ezek a nevek sokat jelentenének a csapat számára..

adams 2011.05.12. 15:01:16

megvolt , mai olasz címlapokon a tuttosport 120milliót írt ! a gazzetta meg 200at...

Ismeretlen_150170 2011.05.12. 15:04:51

Pastore és Agüero nevei azért már jól csengenek! Viszont azt se szeretném ha átesnénk a ló túloldalára és irreálisan nagy összegeket fizetnénk ki játékosokért, az itt említett két argentin messze nem ér annyit amennyit kérnek értük! Agüero ráadásul egy spanyol középcsapat sztárja, abban a bajnokságban ahol a real és barca-n kívűl versenyeznek a többiek, ott ahol egy Messi vagy CR simán rúgnak 40-50 gólt egy idényben, ezért Agüero 16 góljától én nem esek hasra, plusz csapattársa jelenleg a mi kis 30-sunk és már ő is egy féltucat gólnál jár, mesterhármasa is van! Agüero 5 éve van már az Atletico-ban és még mindig nem váltota meg a világot, csatársorban meg amúgy se égető a probléma! Pastore jó, Amauri+Marci+némi készpénz és jöhet, egyébként meg amíg nincs egy stabil védelmünk addig felesleges támadókba invesztálni!

Ismeretlen_122894 2011.05.12. 15:09:33

eszméletlen jó lenne ez a két igazolás, de ami most a legfontosabb, az a egyrészről a védelem megerősítése, ugyanis gólokat tudunk lőni, de többet kapunk, mint kellene, másrészről a középpálya kreativitásának kialakítása. röviden: idén védelem (+ kp), jövőre támadószakció.

Ismeretlen_102246 2011.05.12. 15:12:02

Pastore és Agüero... mindkettő jöjjön és jönnének is, hiszen sem a Palermo, sem a matracosok nem indulnak jövőre sehol sem, így a Juve megfelelő klub lenne számukra. Agüero kivásárlási árát csökkentették nemrég, azaz 40 misiért akár el is hozható. Pastore szintén hasonló összegből. Kellenének, mint egy falat kenyér. Ahhoz mindenképpen, hogy a Juve újra a régi nagy stílusára vissza tudjon állni. Ez a két 21 és 22 éves játékos 10 évre megoldaná a kreativitás nagy részét.

Ismeretlen_102246 2011.05.12. 15:14:02

A védelem szélei persze ettől még ugyanolyan fontosak, mint a régi stílus rehabilitálása, de a szélső védők sosem olyan drágák, mint a középpályások, vagy csatárok.

Ismeretlen_108746 2011.05.12. 15:36:42

@pedronegro: Agüero ügyében nem értek egyet veled, ő pont, hogy egy olyan játékos, aki még mindig csak 22 éves, de egyértelműen igazolta, hogy világklasszis labdarúgó. Szerintem egyébként nagyon is kell igazolás a támadórészlegbe is, hiszen van ott egy Matri, Quagliarella (egyik sem klasszis), valamint egy 36 éves Del Piero. Bőven lehet ezen erősíteni... Egyébként a 2 felmerült név azért ideális, mert mindketten nagyon fiatalok, hosszú évekre megoldhatnák az adott posztot, s jól csengő nevek, amelyek piacképesebbé és érdekesebbé tennék a Juventus-t. Mert az azért csodával határos, hogy a jelenlegi játékosokért (leszámítva néhány öreget) bárki kimegy a stadionba. Más kérdés, hogy mesének tűnik ez az összeg, tavaly is repkedtek a szálak, aztán jött Motta, Pepe, Martinez...

Ismeretlen_102246 2011.05.12. 15:43:21

@Apuleius: A szokásos reménykedés marad. Mondjuk az tetszik, hogy Agüero és Pastore neve is folyamatosan szóba kerül velünk. Ez az eddigi tapasztalataim alapján azt valószínűsíti, hogy valóban lehet valami a háttérben. Sajnos a Milan és a Roma is le akar csapni Pastore-ra. Őt mindenképpen le kellene igazolnunk, ha újra a régi Juve stílusát szeretnénk látni a közeljövőben (Platini, Zidane vonal folytatása).

adams 2011.05.12. 15:54:33

szerintem pastore biztos ,hogy nem fog jönni! ha a roma eléri a bl-t akkor nagy az esély rá h.odamegy! lové ott is van ,és nem mellesleg sokat nyom egy európai kupa szereplés ...Agüeroban meg biztos vagyok ,h.nem jön, nem ment mardidba se barcelonába ,akkor most miért jönne egy 7.8.helyezett juventushoz???nem fog! ez a valóság sajnos!bastos ,benzema, vargas, rossi, drenthe , clichy,beck, reálisan ebből fogunk kettőt hármat! én egy bastos , beck, rossi,vargas névsorral elégedett is lennék!

Ismeretlen_96517 2011.05.12. 15:59:25

...............Buffon) ..............(Storari) Richards..Rolando..Chiellini..Tawio (Beck) (Bonucci)(Barzagli) (DeCegle) ...............Melo ------------(Sissoko) ..Krasic.....................Bastos (Martinez)----------------(Marchisio) .............Pastore ------------(DelPiero) .........Matri ... Agüero --------(Toni)-(Quagliarella)

Ismeretlen_150170 2011.05.12. 16:01:43

Apuleius: persze az erősítésből sosem elég és azzal is egyet értek hogy Matri és Q nem világklasszis viszont olaszba nagyon jók, Agüero fiatal és még sokat fejlődhet de jelenleg még ő se klasszis, mert akkor CR-t vagy Messi-t minek neveznéd??? Egyáltalán ez a spanyolból olaszba mennyire jellemző és mennyire szokott ez beválni??? És hogy van az hogy a mi Tiago-nk simán jó az Atletico-ba? Ja és Trez is egy tucat gólnál jár pedig itt már el járt felette az idő de a spanyoloknál ő is evickél! Agüero nekem nagy riziko, nagy pénzért, Diego jut róla eszembe, alacsony, gyors, technikás csak mindketten egy olyan mezőnyben tudnak eredményesek lenni ahol nem "divat" a védekezés és nem Materazzi-k, Gattuso-k, Cordoba-k rúgdossák a lábadat!!!

mikulalaci 2011.05.12. 16:02:52

Nekem kicsit olyan ez a Pastore dolog, mint Diego este!Mindenki a Juventus mezében akarta látni...jött is...ment is....Más kérdés, hogy sztm nem Diego volt az, aki miatt a klub tavaly is szörnyű volt. Ezért állítom azt, hogy mielőtt nevekbe merítkeznénk, szerezzünk egy jó edzőt!

Ismeretlen_102246 2011.05.12. 16:15:17

@adams: Egyrészt szerintem nem bölcs dolog kijelenteni egy meg nem történt dologról, hogy bizonyosan az fog bekövetkezni, vagy éppen bizonyosan nem fog bekövetkezni. Más: Pastore nem Diego. Pastore az olasz légkörben nevelődött az utóbbi években és teljesen más képességekkel rendelkezik, mint a brazil. Harmadrészt Agüero azért nem ment a Madridba, vagy Barcába, mert ott valószínű kevesebb játéklehetőséget kapna, ráadásul a Real az ATMA nagy riválisa is. Ez két igen meghatározó ok, amire egyébként Pastore is hivatkozott fél éve (azaz, hogy oda nem akar menni, mert Ő játszani szeretne). Agüero pedig klasszis. Nem azért mert C.Roni és Messi szintjén van. Nem csak az klasszis, aki az utóbbi kettő szintjén van, hiszen akkor rajtuk kívül senki nem lenne az, hanem aki a világelitbe sorolható. Agüero pályafutását többé-kevésbé figyelemmel kísérem már azóta, hogy 17 évesen az ATMA-ba érkezett az Independientétől. Ha nem abban az impotens klubban tolná, akkor sokkal jobb lehetne, de így is csapata legjobbja rendszerint és még mindig csak 22 éves, akinek 5(!) év tapasztalata van a spanyol élvonalban. A képességeiről ne is beszéljünk. Igazi Del Piero utód lehetne a képességei alapján... persze ne értsen félre senki: Alexet nem lehet pótolni, de ha már űrt hagy maga után, akkor egy ilyen tehetséggel részben pótolni nem lenne rossz dolog.

Ismeretlen_102246 2011.05.12. 16:17:18

Persze játéktudásban már Alex megkopott, tehát a pótlást a posztra, a "névre" és nem a játékerőre értettem, amiben egészen egyértelműen Agüero már a jobb (nem a tapasztalatai alapján).

Ismeretlen_170662 2011.05.12. 16:26:27

100 és 200 millió közötti összeget adhat az EXOR erősítésre.

Dzsí 2011.05.12. 16:29:12

Lesz abból 10-20 között :D hozunk 5 játékost kölcsönbe kifizetünk érte 1-2 millákat előlegbe meg egy párat hozunk ingyen és lesz egy tök új csapatunk! 15-20 misiből! :DDD

Ismeretlen_108746 2011.05.12. 16:29:34

@pedronegro: Igen, mindketten nagyon jó játékosok, meg is kell tartani őket, de szerintem bőven elférne mellettük Agüero. Hogy C. Ronaldo-t minek nevezném, azt inkább nem írom le, mert moderálnák a hozzászólásomat :-). Amúgy ezt a két játékost (és főleg Messi-t) kár bárki máshoz hasonlítani, mert ilyenek nem bújnak elő minden évben. Agüero szerintem közvetlenül utánuk következik, bármilyen nagycsapatban kezdő lenne (beleértve a Barcelona-t, vagy a Real Madrid-ot). Agüero argentin játékos, s ők működni szoktak Olaszországban, persze minden igazolás elsülhet rosszul is akár. Összességében az Atletico nem egy világrengető csapat 8azért Európa Ligát nyertek), de attól még Agüero lehet bármilyen labdarúgó. Nagyon fiatalon került Európába, nagyon jó Madridban, de eljött az idő a váltásra. Tiago a Lyonban egész jó volt, amúgy meg nem akarja megvenni az Atletico sem. Trezeguet Olaszországban is sok gólt lőne (lőtt) szerintem. Az tény, hogy Spanyolországban a támadójáték nagyobb hangsúlyt kap, mint Olaszországban, de, hogy "nem divat a védekezés" az egy sokat hangoztatott mítosz, fatális tévedés, melyet semmiféle statisztika nem támaszt alá. Érdekességként össze lehet vetni az olasz, spanyol és angol bajnokságokat, alább az első 2 helyezettekre vonatkozó adatok: Milan 36 meccs, 23 kapott gól Inter 36 meccs, 40 kapott gól Barcelona 36 meccs, 20 kapott gól Real Madrid 36 meccs, 31 kapott gól MU 36 meccs, 34 kapott gól Chelsea 36 meccs, 30 kapott gól Én ebből nem azt látom, hogy a spanyolok nem védekeznek...

Ismeretlen_150170 2011.05.12. 16:30:55

Én nem azt akarom bizonygatni hogy Agüero mennyire nem kellene ebbe a jelenlegi juventusba, mert belátom eléggé szürreális lenne e mellett kardoskodnom! :) Az ár-érték arányával van komoly gondom! Nélam egy petákkal se ér többet mint anno Diego pedig a brazil két éve szerintem sokkal értékesebb játékos volt mint most az argentin. Az én ajánlatom 25 milla - Tiago, azaz 24,99999999999999 M! Rendben "mucsácsók"? :)

Ismeretlen_147985 2011.05.12. 16:38:38

Persze...Pastore is jön, Agüero is jön, gondolom jön van der Wiel, Bastos és Bale is, hiszen minden évben felmerülnek ezen vagy hozzájuk hasonló játékosok nevei, s ugyebár tudjuk, hogy az ilyen szintű játékosok mindig a Juventusban kötnek ki. Itt van pl. Motta, Traore, Rinaudo vagy Barzagli is. Ők is hasonló kaliberű játékosok. Igazából azt nem értem az egészben, hogy mi értelme van ezekről a játékosokról beszélni, mi értelme van az újságíróknak ekkora marhaságokat írkálni, hiszen egyik játékos sem lesz a Juventus játékosa. Mindenki mehet a Juventustól ezerszer jobb csapatba. Vicc az egész... De nem baj, majd mindenki felébred augusztus 31-én, mikor elolvassa a Juventus keretének névsorát, s érdekes módon nem lesz ott sem Pastore, sem Agüero, sem más, hanem ott lesz majd Pirlo, Palombo, Matri, Aquilani, Pepe, Barzagli, stb., stb. Minden évben ugyanaz megy...

adams 2011.05.12. 16:54:10

mondhat akárki akármit ,most sajnos mmartinnal értek egyet ,és nem azért mert nem szeretném ,hogy ilyen nevek jöjjenek szeretet csapatomba ,hanem az a realitás amit martin is írt seria b-ből feljutva kezdték el ezt a mesés csapat projektet ,azóta minden évben "tele " vagyunk lovéval és mi lett belőle?? tiago almiron stb......sajnos! szeretnék csalódni !!!!!!jó nagyot:D !

Ismeretlen_183096 2011.05.12. 16:57:24

Hát Pastore elég jó jöjjön csak, még talán Agüero is, de nehogymár Pirlo...semmi bajom vele - azt leszámítva hogy a Milanba van 2001 óta :P - de elég lassú, nem sokat játszott mostanában. Túl van már a fénykorán. mmartin91: az újságírok meg sajnos ilyenek...valahogy el kell adni a papírt

Ismeretlen_122894 2011.05.12. 16:58:12

nagyon sok múlik azon, hogy ki lesz az edző. egy jó edző, koncepcióval, szakmai hozzáértéssel vonzóvá teheti a klubbot, főleg egy 20-22 éves játékos számára, akinél az is szempont, hogy fejlődni tudjon. teszem azt, ha wengert elhoznánk, biztros, hogy már is többen jönnének a vele való közös munka miatt. a juventus név még azért jól cseng (egy-két évig még biztos), és ha van esély arra, hogy elmondhassd magadról, hogy a te neveddel kezdődőtt az újjáépítés, vagy a fellendülés, vagy ennek meghatáérozó része voltál, szerintem az is nagyon sokat nyom a latba. egyszómintszáz: én nem temetném a csapatot azzal, hogy miért igazolna ide bárki

west 2011.05.12. 17:03:13

Ennyi erővel akkor Ronaldinho hogy is mehetett a Barcelonaba mikor a béka segge alatt voltak akkoriban...Minden csak pénz kérdése baromságokat ne hordjunk össze.Ha lesz pénz akkor Pastore vagy Agüero vagy akárki jöhet.

Ismeretlen_146727 2011.05.12. 17:33:01

most nem rosszból de ha Elkann-akinek amúgy valóban sok pénze van-végre beleinvesztál a csapatba egy 100-200 millás összeget akkor jöhetne pár komolyabb név: Van der Viel,Clichy,Rolando,Montolivo,Pastore,Bastos,Rossi, Agüero esetleg Neymar meg maradhatna Matri és Quagliarella valamint Pepe és Aquilani cserének.

Ismeretlen_146727 2011.05.12. 17:34:07

na meg kéne vmi edző, pl Lippi vagy Villas-Boas

Ismeretlen_149085 2011.05.12. 17:38:00

Egyre nő az összeg, mire június lesz már 300 milliót költünk az újságok szerint... Egyébként tényleg ez megy mindig, de ha megnézzük, nem az a része valótlan a dolognak, hogy van pénzünk, mert azért elég sokat költöttünk átlagban, csak éppen áron felül vettünk sok, középszerű játékost.

Ismeretlen_122894 2011.05.12. 17:41:44

a piac reakciója is érdekes lehet, ha mindenki tudja, hogy van 200 misink, akkor eleve nyerészkedési lehetőséget láthatnak bennünk

adams 2011.05.12. 17:47:49

a szerkesztő urakat kérdezem ,vagy bárkit! Nem tudtok valami olasz szurkolói oldalt ahol híreket lehet olvasni ,természetesen juventus oldalt ??

Ismeretlen_146727 2011.05.12. 17:55:51

Jha és ami még fontos, hogy odafigyeljünk a fiataljainmkra is, az előző Primavera generációból(Immobile,Pasquato,Marrone...)aki jól teljesít idén kölcsönben azt vissza kell hívni valamint az idei generációból(Giandonato,Boniperti,Ferrero,Buchel, Gianetti)is ki kell válogatni azt, aki érdemes és hozzászoktatni a nagycsapathoz. És továbbra is odafigyelni a nevelésre, mert fontos az utánpótlás, szóval oda is kell egy kis plusz pénz. Kis érdekességként kiemelném hogy a Parma ellen nem lesz ott eltiltás miatt Krasic és Marchisio,sérülés miatt pedig hiányozni fog Sissoko,Martinez és Aquilani is. Szóval Giandonato szinte biztosan kezdőként bizonyíthat a középpályán. Szerintem 4-3-3-ban fogunk felállni a középpályán Giandonato-Melo-Pepe a támadósorban pedig Alex-Toni-Matri, szóval a padra oda kerülhet Gianetti aki már gólt is szerzett a felnőtteknél, csereként bizonyíthat majd. Most itt a lehetőség az ifiknek.

glaci19 2011.05.12. 18:16:39

Én nem tudom,de nekem az a megérzésem,hogy ezek az irományok mik napvilágot látnak valósak lehetnek,gondolok itt az összegre miket írnak,még ha nem is 200millió,de én úgy gondolom hogy egy 100-150 millió reális lehet.Okok: 1.látván az idei év teljesítményét és eredményeit,sztem a vezetők megelégelték mindezt,s talán belátják hogy a jó focihoz és az eredményhez pénz kell,s invesztálni kell a csapatba 2.a Juventus név még mindíg jól cseng,s ha egy ambició dús tervet teszünk egy nagyobb név elé,s ha megfizetjük miért ne lehetne megszerezni? 3.Mivel sztem a vezetők is tudják hogy a Juve jelenleg a múltból és a nevéből él,tudják hogy sokáig ez így nem mehet,mert különben néhány év múlva ez eltünik a süllyesztőben,így most kell lépni. 3.Hogy elkészült az új stadion és jobban lehet mostmár játékosokba invesztálni,s bízván hogy a stadion,valamint egy-egy nagyobb név megtéríti a befektetést. 4.hogy a 150-200milliót a Gazetta is lehozta,ami a leghiteélesebb olszban,s annak azért lehet valamilyen szinten hinni a szavának. De hangsúlyozom,ez az én személyes meglátásom,hogy lesz pénz,s lesznek nevek.lehet nem Pastore,vagy Aguero de lesznek nagy nevek.A kérdés már csak az hogy a vezetőségünk mennyire lesz ügyes,hogy ha kap pénzt milyen csapatot tud épít,mennyire tudja okosan elkölteni a pénzt...de ami tény,hamarosan választ kapunk mindenre...

Ismeretlen_22017 2011.05.12. 18:35:57

Erre nagyon kíváncsi leszek én is. Szerencsére Marotta érkezésével gyakorlatilag eltűnt az eddigi hozzáállás, azaz drágán veszünk szar játékosokat (Martínezről most ne beszéljünk). Marotta munkájával 150-200, de akár 100 millióból is lehetne ütős csapatot építeni.

Csülök 2011.05.12. 18:58:22

Csak az a baj, hogy ha idén nem erősítünk a támadósoron legalább egy klasszissal, aki Agüero lehetne, az összes jó csatárról lecsúszunk... Mert ha nem mi, akkor más fogja elvinni, Neymar is biztos megy idén, és akkor már nem sokan maradnának... Hulk talán, akit eltudnék képzelni, persze csak jao Mutinhoval és Villa-Boassal karöltve... vagy Bojan, bár ő sérülékeny... Nekem amúgy régi nagy álmom Agüerot zebracsíkosban látni... Pastore is nagy király, de Marchisiot nem adnám érte...nem rossz játékos ő sem, csak rendre nem a saját posztján játszik...

Ismeretlen_164215 2011.05.12. 19:01:31

Majd ha leigazolta őket a Juve, akkor írjanak róluk.

Ismeretlen_177028 2011.05.12. 19:04:49

@Csülök: Marchisiot miért ne adnánk érte, a legjobb üzlet lenne :D Vennénk egy sztárjátékost egy szürke eminenciásért.

Kotrevák Kelly 2011.05.12. 19:06:17

Én nem álmodozom, mert nem hiszek a mesékben! Konkrétumokat, tényeket akarok a juventus.com-ról! Annak majd hiszek!

Ismeretlen_22017 2011.05.12. 19:19:36

@Csülök: Marchisiót én ingyen is odaadnám bárkinek... nem hogy Pastoréért..

glaci19 2011.05.12. 19:44:44

egyetértek..nincs bajom marchisioval,de in odadnám akár ingyen is...akva után olyan alibi hogy szó nincs rá.Cserének tökéletes lenne viszont..

Ismeretlen_135915 2011.05.12. 20:03:46

@mmartin91: nem értek veled egyet...ha Agüero el akart volna menni egy nagyobb csapathoz, már réges rég elment volna..

rmc 2011.05.12. 20:04:24

ugyanmár.. :D Agüero helyett jön majd Gilardino 40 millióért, Pastore helyett meg Pirlo ingyen...

mikulalaci 2011.05.12. 20:09:16

adams! Ezt találtam:www.pianetabianconero.com Remélem tudtam segíteni Neked!

Diego2889 2011.05.12. 20:11:44

Engem az idegesít h olyanokat lehet olvasni h Chiellini megy a Realba.. Melo távozásáról is sokat olvashattunk.. ez engem nagyon idegesít.. a 2 legjobb játékosunkról van szó.

Ismeretlen_108746 2011.05.12. 20:12:32

"Szerencsére Marotta érkezésével gyakorlatilag eltűnt az eddigi hozzáállás, azaz drágán veszünk szar játékosokat (Martínezről most ne beszéljünk)." Hát nagyon optimista lélek vagy. Helyette viszont megérkezett az olcsón veszünk szart, illetve a kölcsönbe veszünk szart módszer. Kétségtelen, hogy ezzel sokat lehet spórolni, de semmivel sem tartunk előrébb, ezt a táblázaton elfoglalt helyünk nagyon jól mutatja. Arról nem is beszélve, hogy nem is annyira kevés az a pénz, amit Marotta elköltött ebben a szezonban. Erősen tartok tőle, hogy Marotta nem alkalmas egy a Juventus névhez méltó csapat építésére.

adams 2011.05.12. 20:24:29

mikulalaci: köszönöm meglesem az oldalt!

Ismeretlen_147985 2011.05.12. 20:29:24

Apuleius: Igen, ez pontosan így van, ahogy írod. Hihetetlen számomra, hogy vannak még emberek, akik bíznak Marotta munkájában. Elvégre ezt még "munkának" is aligha lehetne nevezni. Ha egy ilyen "szakember", mint Marotta egy MU-nál vagy egy Chelsea-nél hasonszőrű igazolásokat hajtana végre, a szurkolók már elüldözték volna az országból is. Amióta én figyelemmel követem a futballt, soha nem láttam még ennyire inkompetens embert, akinek egy ilyen nagy klubot "adtak a kezébe", mint Marotta. És soha nem gyűlöltem még ennyire egy futballal kapcsolatos személyt sem, mint Marottát.

Ismeretlen_177028 2011.05.12. 20:33:34

@mmartin91: Én azért Seccot jobban gyűlöltem.

Ismeretlen_135915 2011.05.12. 20:40:44

Secco szerintem is gyengébb volt jóval, de nem számít, ez csak az én véleményem. Én úgy gondolom, hogy sikerülhet igazolnunk ilyen kaliberű játékosokat, de elsősorban tudni kellene, hogy ki lesz az edző. Tőle függ, hogy milyen felállásban akar játszani a csapat, milyen stílusban. Látható volt Madridban is, hogy Mourinho szélső játékosokat keresett elsősorban, a legfontosabb szempont pedig a gyorsaság volt. Nyilvánvaló volt, hogy kontrákra kívánt berendezkedni. Nálunk is hasonló irányvonalak kellenének, ne csak dobáljuk hogy kell egy Pastore, ha nem lesz helye a csapatban.

Ismeretlen_22017 2011.05.12. 20:46:22

@Apuleius @mmartin91: kérlek, magyarázzátok már el, hogy miért is végzett ennyire rossz munkát Marotta! Kölcsönbe érkeztek a játékosok, akiket teljesen reális áron meg is lehet vásárolni. Van kivétel, persze, de valószínűleg Aquilani vételáránál már a kölcsönvételnél sejthették, hogy lutrinak számít. Martínez és Motta számít fiaskónak, de nincs egy olyan sportigazgató sem, aki hibátlan munkát végez. Marotta egész Olaszországban az egyik legjobbnak számít, ő nagyon jó helyen van a csapatnál. Storari, Barzagli, Bonucci, Motta, Rinaudo, Traoré, Aquilani, Krasic, Martínez, Pepe, Matri, Quagliarella és Toni érkeztek, mióta ő itt van. Közülük a legtöbb meghatározó játékos, és jól látható, hogy a kezdő keretünk legnagyobb része új játékosokból áll, nyilván nem lehet egy több éve épített csapattal (Milan, Inter, Napoli) azonnal felvenni a versenyt. A baj, hogy Del Neri nem tudta megfelelően motiválni őket, rövid a pad, kevés az alternatíva. A legfontosabb poszt - még a védők igazolásánál is - az az edző személye. Egy határozott, neves szakembert kell Marottának Torinóba csábítani, ez kell, hogy az elsődleges feladata legyen. Traoré és Martínez sérülésére senki nem számíthatott, és egyébként ők egészen biztosan kiegészítő embernek érkeztek. Szóval nem pontosan látom, miért is végzett olyan iszonyatosan rossz munkát Marotta.

adams 2011.05.12. 21:00:44

Lassus: főnök :D és sok mindenben egyetértek veled ,de most nem teljesen! lehet ,hogy Marotta jó munkát végzett A sampnál anno ,de még nálunk ezzel adós! Martinezt kiegészítő embernek igazolta 12millióért??ez minden csak nem jó igazolás...amikor martinezt látom a pályán egy ló jut az eszembe ,vagy inkább egy részeg zebra ,esetlen fogalma sincs ,hogy mit kéne játszania..ha fiorentina elviszi pár millióért már örülhetünk ,de szerintem senki sem fog adni érte 10milliót...Marotta az eszeveszett olaszosításával meg menjen máshova!ÉN bízom benne ,hogy most megkapja a tőkét és bizonyít! Attól viszont félek h.elherdálja ,mert ennyi lovét még sosem kapott vásárlásra előtte sehol sem!

buub 2011.05.12. 21:02:04

Én se igazán értem ezt a háborgást Marottával szemben. Volt egy nyara eddig, ahol valószínűleg igen csekély forrásokból gazdálkodhatott, ehhez képest elég jó játékosokat sikerült szerződtetni. Nem azt mondom, hogy ettől ő megfelelő lenne, ezt majd a nyári mercato eldönti.

Ismeretlen_108746 2011.05.12. 21:13:49

@Lassus: Kezdjük a legtriviálisabb ténnyel: a Juventus pillanatnyilag az olasz bajnokság 7. helyén áll, vagyis nem indul a BL-ben, de még az EL-ben sem. Ez véleményem szerint már önmagában, minden egyéb tényezőtől függetlenül, megmutatja, hogy Marotta nem volt képes olyan csapatot építeni, amely a tavalyi, katasztrofális szerepléshez képest előrelépést jelentene. Azt hiszem ezen kár vitatkozni. "Marotta egész Olaszországban az egyik legjobbnak számít, ő nagyon jó helyen van a csapatnál." Hogy Marotta mennyire számít jónak, az szubjektív vélemény kérdése. Eleddig az égvilágon semmit sem csinált szakmailag, azon túl, hogy a Sampodoria-t eljuttatta a BL selejtezőjébe. Vagy jövőre akkor megpróbáljuk az Udinese stábjával is? "Kölcsönbe érkeztek a játékosok, akiket teljesen reális áron meg is lehet vásárolni." Ilyen arányban kölcsönjátékosokra alapozni a jövő csapatának építését szerintem nonszensz, s nem véletlen, hogy Marotta-t leszámítva az égvilágon senki sem alkalmazza ezt a módszert. Most vagy az van, hogy Marotta lángelme, s mindenki más hülye, vagy... Az eredmények eddig nem igazolják Marotta-t. Ez egy kényszerpálya, most kölcsönvettük ezeket, nyáron majd megint kölcsönvesszük más csapatok selejtjét... Ez nem csapatépítés, hanem vegetálás, menekülés, negyedmegoldás. "Storari, Barzagli, Bonucci, Motta, Rinaudo, Traoré, Aquilani, Krasic, Martínez, Pepe, Matri, Quagliarella és Toni érkeztek, mióta ő itt van. Közülük a legtöbb meghatározó játékos, és jól látható, hogy a kezdő keretünk legnagyobb része új játékosokból áll, nyilván nem lehet egy több éve épített csapattal (Milan, Inter, Napoli) azonnal felvenni a versenyt." Ez mind szép és jó, de történetesen egy olyan csapatnak váltak a meghatározó játékosaivá, amelynek a 7. helynél nem futja többre. Számomra nem igazán hasznos mérce az, hogy valaki egy szar csapatban meghatározó játékos lesz. Pontosan a meghatározó játékosok nem megfelelő minőségéből következik a gyenge szereplés. Ergo ez az érv logikailag pontosan azt igazolja, hogy az igazolások többsége nem volt megfelelő. És senki sem arról beszél, hogy bajnoki címet vártunk a csapattól. A 7. helyen áll a csapat, ki beszél itt Milan-ról, Inter-ről vagy Napoli-ról?? "A baj, hogy Del Neri nem tudta megfelelően motiválni őket, rövid a pad, kevés az alternatíva. " Ha akarod így magyarázod, de ez aligha megkérdőjelezhetetlen tény. Megjegyzem egy edzőnek elméletileg komoly beleszólása van a csapat kialakításába. "egyébként ők egészen biztosan kiegészítő embernek érkeztek." Ez idáig rendben is van (habár 12 millió egy csereemberért nekem nem tűnik jó húzásnak), de vajon kiket szánt Marotta kulcsjátékosoknak? Még a legjobb igazolásai is maximum hasznos kiegészítő embernek mennek el (kivéve Krasic-ot). "Szóval nem pontosan látom, miért is végzett olyan iszonyatosan rossz munkát Marotta." Ezt azért visszadobnám, vajon miből látszik, hogy Marotta jó munkát végzett?

Ismeretlen_108746 2011.05.12. 21:16:20

"Volt egy nyara eddig, ahol valószínűleg igen csekély forrásokból gazdálkodhatott, ehhez képest elég jó játékosokat sikerült szerződtetni." Az a csekély összeg 50-60 millió között van, vagyis azért nem annyira csekély szerintem. A jó játékosok meg nem annyira látszanak (tisztelet a kivételnek). A 7. hely meg magáért beszél szerintem.

juvem 2011.05.12. 21:32:39

hát pletykának erős túlságosan zsidók vagyunk mi ehez... de Pastore, Agüero érkezése nagyot lendítene a csapaton a védelemben Drenthe, Beck és meg is köszönném! persze Matrinál és Q-nál ki kell hazsnálni az opciós jogunkat!

Ismeretlen_135915 2011.05.12. 21:35:40

Valahogy én Lassus és Apuleius álláspontja között állok. Mindkét oldalon van igazság, de inkább előbbi véleményén vagyok. Diplomatikusan úgy fogalmaznék, hogy Marotta nem volt olyan rossz. Nem a legjobb, de a legrosszabbnak sem nevezném. És igen, mindenki hibázik. Például aki Ibrát a Barcába csábította...a semmin kívül nem sokat csinált ott összességében. Nem kevés pénzért és akkor még dúlt az a valami, amit válságnak hívnak..

Ismeretlen_177028 2011.05.12. 21:49:23

Én se Lassussal, se Apuleiussal nem értek egyet, utóbbival már eszmét cseréltünk erről a dühöngőben. Marrotta közepes munkát végez szerintem, nem reális őt okolni mindenért, mert sok húzása jónak (Storari, Krasic, Bonucci, Matri, Quagliarella) vagy közepesnek (Aquilani, Toni, Barzagli) nevezhető. Voltak melléfogások (Traoré, Martinez, Pepe, MOTTA), de szerencsére ezek nagy része kölcsönben van itt. Az, amit hiányolni lehet tőle, azok a minőségi igazolások, 1-2 klasszis játékos. A fő probléma szerintem Q kiesése, illetve Delneri alkalmatlansága. oké, hogy van pár selejtünk, de annyi tartalék azért van ebben a keretben, hogy elérje a 4. helyet, csak kéne egy edző aki kihozza ezt belőlük. Ez az év egyébként csak a BL-be való bejutásról szólt volna, Scudetto nem volt tervben egyáltalán. A vezetőség megnézte, hogy kevés pénzből mit lehet kihozni, ahhoz képest Marrotta nem vallott szégyent, de nem is váltotta meg a világot. Én nem küldeném el, mert azért azt lássuk be: a helyére nincs reális alternatíva jelenleg. Szerintem Marrotta maradjon, Delneri repüljön.

Ismeretlen_22017 2011.05.12. 22:21:59

Mondom még egyszer: edzőkérdés. A klub igazgatója, vagy mondjuk sportigazgatója igazolja a játékosokat, jó esetben a csapat edzőjével egyetértésben. Az edzőnek pedig ki kell hoznia a maximumot ebből. Del Neri nem tudta, néhány sajnálatos sérülés is történt, rövid a pad. Ennyi. Szerintem nem lehet azzal nagyon vitatkozni, hogy még ebből a keretből is ki lehetett volna hozni többet, és idény előtt senki nem ide várta ezt a csapatot. Az építkezés elkezdődött, most legalább látni a fejlődést, az alapok megvannak, kell még néhány építőelem, és néhány selejtet el kell távolítani (Motta, Aquilani, Grosso, Grygera, stb). A De Ceglie, Marchisio, Martínez féle szerencsétlenekre meg maximum csereként kell számítani. De a legfontosabb, hogy egy olyan edző érkezzen, aki össze tudja rakni a csapatot, van neve és tekintélye. Sajnos ez lesz a legnehezebb...

Ismeretlen_135915 2011.05.12. 22:22:01

@Lord_Viktor: az utolsó mondatoddal maximálisan egyetértek.

Lg 2011.05.12. 22:35:58

Sziasztok! Mi a tipp,ki lesz az edző, Én 70%-ot adok arra,h Van Gaal. Vannak eredményei,van tekintélye,és nem fél senkitől,lehet őt szidni,de aki szidja,az is elismeri. Én egy dologtól félek,h a német fegyelmezettebb mint az olasz,és,h egy ilyen mentalitású társaságnál,rendet tud-e tenni. A Juve vezetés legnagyobb hibája az volt,amit nehéz megbocsájtani,h januárban del nerit el kellett vna küldeni! Egy komolly edző a Juvét tuti,h a négybe viszi! Tuti!

Ismeretlen_149085 2011.05.12. 22:41:39

Egyelőre én sem látom sok értelmét Marotta távozásának. Az a véleményem, hogy kevés pénzből jól tud igazolni, a nagy pénzt tavaly nem a legjobban költötte el, de úgy igazán Martínez volt melléfogás. Reméljük, hogy tanult belőle. Mindezt úgy tette, hogy elvileg jelentősen faragott a fizetéseken. Egyébként tényleg nem is tudom, ki az a sokat bizonyított szakember, akit a helyére hozhatnánk. Pl. Galliani? Azt hiszem, ennek nincs realitása.

Tony 2011.05.12. 22:45:24

Marotta biztosan nem fog távozni.

tomsz 2011.05.12. 22:48:28

blablabla: Majd, ha HIVATALOS lesz, akkor talán elhiszem!!

gömb 2011.05.12. 22:48:31

Álom: Buffon Beck Bonucci Chiellini Drenthe LassanaDiarra Melo Krasic Pastore Dzsudzsák Benzema Cserének maradna: Storari, Barzagli, De Ceglie, Sorensen, Marchisio, Pepe, Pirlo, Matri, DP

gömb 2011.05.12. 22:49:31

ja és kijönne 100M ből.

gömb 2011.05.12. 22:57:03

Benzema helyett esetleg Hulk

devil-z 2011.05.12. 23:22:59

Giuseppe 'félisten' Marottának és Del Nerinek volt ideje bizonyítani, látjuk hol van a csapat. Del Neriről felesleges beszélni, egy nulla, egy senki, egy amatőr vén idióta. 'Marotta egész Olaszországban az egyik legjobbnak számít' - ki mondta? lényegében lehet benne valami, hisz látjuk hol tart az olasz foci :] Az igazolásaival kapcsolatban: persze, van 1-2 játékos aki hasznos a csapatnak. De egyikük sem volt az az 'elérhetetlen' kategória, az igazi nagy hal, ezeket még talán a semmirekellő Secco is elhozta volna. A következő nagy igazolásunk is Pirlo, ez lenne a fejlődés útja?

Ismeretlen_149053 2011.05.13. 00:33:18

Gömb: Ezzel a csapattal én is kiegyeznék..... számomra a védelem átalakítása és egy igazán nagy név ( pl.: Pastore, Tevez, Agüero stb.) a lényeg az idén, ez azért fontos, mert szimbolikus jelentése is lenne, még hozzá az, hogy képesek vagyunk nagy neveket is ide csábítani ( ide vásárolni).... na és persze egy jó edző, olyan aki hosszú távú megoldást jelentene! A remény hal meg utoljára. Forza Juventus!

Ismeretlen_149053 2011.05.13. 00:44:20

Diego 28-al értek egyet. Én Marottának adnék még egy esélyt, de csak akkor ha azzal kezdi, hogy D.N. helyett hoz egy komoly edzőt. Amúgy szerintem bármilyen furcsának tűnik Apuleiusnak és Lassusnak is igaza van. Az a baj, hogy sok olyan kérdés van amibe mi nem látunk tisztán bele, ezért nehéz igazságot tenni. Ami biztos a 7. hely ennyi pénzből és ilyen kerettel is egy gyenge teljesítmény. Forza Juventus!

forzajuve123 2011.05.13. 07:03:21

Aguero és Pastore jöhet Pirlo nem kell de az előző 2 úgysem fog jönni azt olvasstam ( ha akrjátok be másolhatom a cikket ) hogy Marotta a Rel vezetőjével Perezzel ebédelt és a nyári játékos mozgásról beszéltek a 2 csapat között és ezek nevek merültek fel a jönne: Lass,Higuain, és Benzema Menne hozzájuk: Chellini és Amagyuri

Mitya 2011.05.13. 09:41:58

én már mikor azt olvasom h az "újságok írnak" már kb röhögve olvasom végig az egészet... a juve szurkolóknál már rég nem a pletyka kell hanem a tények!!!

ggbuffon 2011.05.13. 10:16:38

Akik itt Pirlo-t savazzák(elmúlt 2-3évét elnézve teljesen jogosan) , azoknak illik figyelembe venni: 1.ingyen jön 2.évi 4millás fizuval foglalkozzanak a klubvezetők,ne mi, ráadásul a mai világban ez közel sem számít horribilis fizetésnek 3.a csávónak több esze van a játékhoz mint az összes középső középpályásunknak együttvéve..(vonatkozik ez Marchision át Aquilani-ig bezárólag...ez tény,ezen felesleges is vitázni) Az ő esetében egyet tehetünk, bízunk abban h a vérfrissítés jót tesz neki, 2-3 jobb év még simán benne van. Pastore: kicsit nekem Riquelmére hasonlít, már ami a "munkamorálját" illeti, képes lófasz játékra ha épp úgyvan kedve, alapjáraton viszont zseniális tud lenni.Bízzunk benne h Marottát Zamparini nemhúzza úgy csődbe mint Secco-t, 25-30M reális ár lehet érte (hiába hangoztatja a vén kőbunkó a 60-70-et, annyit nemfog neki leszurkolni a City-n kívül senki,ennyiért is össze fogja tenni mind2 kezét, de lehet picit kevesebbért is ha pár játékost odairányítunk cserébe. Agüero: egyszerűen kell, minőséget hozhat.Sokan felesleges hozatalnak tartanák,hisz ottvan Q és DP, de őszintén: előbbi kitudja milyen állapotban tér vissza,ráadásul komoly szinten mégnemnagyon tett le ő sem az asztalra, míg utóbbi már nemfogja megváltani a világot sajnos. Ha választani kellene Q és Agüero között, inkább kifizetném az argentínért a 35-40M-t mint Q-ért a 15öt v nemtudom mennyit. Persze az ideális az lenne ha jövőre mind2 zebra lenne. Edzőkérdés: nálam mostmár csak Lippi v Villas-Boas jöhet szóba,bár utóbbi szerintem nem reális célpont nekünk sajnos, lévén környékezi már a Dinamo London stb.

ggbuffon 2011.05.13. 10:21:05

Ezt a Realos vonalat énis olvastam, nemtudom mi igaz mi nem...mindenesetre az felvázolt üzletekkel nemjárnánk rosszul.. Másrészt gyönyörű lenne a Chiellini-Pepe/Carvalho mészárszék a madridi védelemben.Hozzájuk képest a Materazzi-Cordoba páros prototípusnak számítanának.

forzajuve123 2011.05.13. 10:28:49

az a baj ezzel a Reálos üzlettel hogy így a védelmünk még gyengébb lenne Lass az középályás ugye ?? vagy védő ??

Ismeretlen_147985 2011.05.13. 11:22:06

Lassus: Én sajnos újat mondani nem tudok, Apuleius minden egyes szavával maradéktalanul egyet értek. Talán még annyit fűznék hozná az egyik felvetésedhez, hogy én speciel egészen biztos voltam benne 2010. aug. 31-én, hogy ez a Juventus nem fog előrébb végezni a tabellán, az előző szezon Juventusától. Ilyen igazolások ill. hulladékok kölcsönvétele mellett nem is nagyon lehetett volna másra számítani. Abban mondjuk igazat adok neked, hogy tényleg az a vicc az egészben, hogy ebből a szemétdombból, amit Marotta összehozott, kicsit nagyobb odafigyeléssel ki lehetett volna hozni egy 4. helyet. Ez a tény persze megintcsak a Serie A mélyrepülését jellemzi, de valóban igaz. Persze arról felesleges beszélni, hogy ezzel vagy ehhez hasonló csapattal mi értelme lenne elindulni a BL-ben. Nyilván egy Juventus drukker sem szeretne hazajönni mondjuk Manchesterből egy hetessel, mint anno a Roma. Azonban sajnos az a helyzet, hogy hiába volt lehetőség elérni azt a 4. helyet, mégis jelen pillanatban a 7. helyen vagyunk, csakúgy mint az előző szezonban. Ez pedig azt jelzi, hogy Marotta munkája az égegyadta világon semmivel sem volt jobb, mint pl. Secco-é.

turorudi 2011.05.13. 14:17:29

az a probléma, hogy még az is benne van a pakliban, hogy delneri marad! azt viszont kizártnak tartom, hogy marottát elküldjék! na nem azért, mert én annyira elégedett vagyok vele... ha moggi jönne, tőlem repülhetne egyből, de amúgy mégis ki jönne helyette? a napoli vagy az udinese stábja? mert most ők az idei sampdoria!? marotta marad, ebben biztos vagyok. amúgy a kölcsönözgetéseivel nekem nincs is problémám. oké hogy hozott ide egy rakás szerencsétlent is, de azok ingyen és bérmentve mennek is vissza a feladónak! mennyire jó lett volna annak idején egy ilyen lehetőség amauri,tiago, andrade és társaik esetében!? mottáék szarok, de nem maradnak a nyakunkon... jó lenne, ha mire vége a szezonnak, meglenne lujdzsi utóda, és már ő mondaná hogy kiket hozzunk! 100-150 millióból már ki kell hozni egy jó csapatot! kíváncsi lennék, hogy ebben a pénzben benne van e, amit játékoseladásokból várnak... de ez a madridi kirándulás, hogy chiellini meg melo menne... ha eladjuk a legjobb játékosainkat, annak mi értelme? akkor majd nem 5, hanem 7 posztra kéne sok pénzt költeni! és még annyi, hogy aguero helyett inkább neymart hozzák!:)

Ismeretlen_177028 2011.05.13. 14:21:53

"Andrea Pirlo tagadta, hogy a következő szezont a Juventus játékosaként kezdené meg. A középpályás kijelentette, újabb 10 esztendőt szeretne eltölteni jelenlegi klubjánál, a Milannál. „Nem igazak a Juventusról szóló hírek.”, mondta Pirlo a Corriere della Sera-nak. „Ha már aláírtam volna a Juventushoz, akkor miért kellene tárgyalnom a Milannal? Beszélni fogok Adriano Galliani alelnök úrral az elkövetkezendő napokban és meghozzuk a döntést. Azonban mindkét félnek meg kell egyeznie. Ha kedvezőek lesznek a feltételek, és ha boldogok leszünk, akkor örömmel fogok maradni. Szeretnék újabb 10 évet eltölteni itt.”" (Juventushungary) ;)

Ismeretlen_128760 2011.05.13. 15:01:13

Nagyon bízom benne, hogy tényleg van valami ebben 9 számjegyű mentőövben! Az ez Exor nevezetű cég nemrég a komplett forma1-et akarta felvásárolni (igaz nem egyedül), tehát pénz az van dögivel.

Type-R 2011.05.13. 15:18:27

juve27: nem hiszem, hogy a pénzhiánnyal lenne a gond az Exornál (hisz a Fiat is bekapta a Chryslert szőröstől-bőrőstől), hanem egyrészt Dzsoninak nem szívügye a csapat, másrészt gondolom nem lát akkor potenciált benne.

buub 2011.05.13. 15:28:25

Amúgy nem tudom miért gondoljátok azt, hogy ha az Exornál van pénz akkor mindenféleképp kell adniuk. Nem jótékonysági szervezet, hogy osztogassák, ha igazak a hírek, akkor most be fognak fektetni, mert látják, hogy ez jelen állas szerint nem jó a csapatnak és így nekik sem. Befektetnek, akkor is azért csinálják, hogy hosszútávon többet nyerjenek vele, de ez így megy a világ összes csapatánál, vállalatánál (arab tulajú csapatokat most hagyjuk, mert azokból még én is kinézem, hogy csak poénból szórják a pénzt)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1857) bajnokság (3435) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (952) elemzés (40) előzetes (871) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1684) játékosokról (10118) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2481) meccsek (4208) mercato (4248) nyilatkozat (7549) Olasz Kupa (331) összefoglaló (421) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (296) video (211) Címkefelhő
süti beállítások módosítása