Del Piero: "Ez egy nehéz időszak, de fenn kell tartanunk a koncentrációt"

Egy igazi vezérhez méltóan, Alessandro Del Piero nem engedi, hogy az elégedetlenség háttérbe szorítsa a vereséget, éppen ellenkezőleg, próbálja megérteni a helyzetet, és megpróbál felülkerekedni a nehézségeken.

Del Piero

"Fenn kell tartanunk a szükséges fókuszt, hogy elemezzük a folyamatot, amin jelenleg átmegyünnk, valamint a Milan elleni meccset. És ez természetesen két különböző vizsgálatot jelent."

"Ezek azok a meccsek, amelyeken bármi megtörténhet, de most sajnos nekünk nem ment túl jól."

"Ez most egy nehéz időszak, de megvan az esélyünk, hogy szombaton véget vessünk ennek a negatív szériának, és csak erre szabad gondolnunk. Még mindig megvan az esélyünk, hogy jól szerepeljünk, még úgyis, hogy már egyre kevesebb meccs van hátra."

"Lelkesedésre van szükségünk, valamint az akaratra ahhoz, hogy kikászálódjunk ebből a szituációból, de összetartva, el fogjuk ezt érni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr974653540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_174409 2011.03.07. 11:11:16

Nem is értem,hogy mostanában miért nem kap kezdőként lehetőséget a Capitano,a kislábujja többet ér,mint az egész csatársor,és még enyhén fogalmaztam...inkább lecserélni kéne mikor elfáradt,mert úgy legalább van rá esély,hogy amíg a pályán van,addig megnyeri nekünk a meccset,mert más nem fogja,az egyre nyilvánvalóbb!!!FORZA DEL PIERO!!!

Ismeretlen_174409 2011.03.07. 11:11:55

Ő AZ ÉN PÉLDAKÉPEM,Ő AZ ÉN ISTENEM,ÉN BENNE HISZEK!!!

Victor90 2011.03.07. 11:46:13

Én sem értem,DN miért erőlteti a Toni-Matri kettőst,mikor egyértelműen Dp+Matri duó lenne az ideális!Ez is az edző hibája...!Toni igazándiból 1 fiatal játékosunktól veszi el a helyet!Egyébként unom már mindenkitől ezt a sötét időszakot,dolgozunk keményen,kilábalunk majd,közbe már a Lazio 10 ponttal megy előttünk!Nincs miről beszélni!Ha DN marad a szezon végéig,akkor még az E.Liga sem lesz meg!

devil-z 2011.03.07. 12:39:45

Az is elképesztő, hogy rajta kívül nincs olyan a keretben aki elfogadható szinten rúgná a szabadot. Azért ez elég nagy luxus egy csapatnál, ahol hiányoznak az akciógólok..

Ismeretlen_164215 2011.03.07. 13:11:37

Cserepadról meg aztán főleg nehéz berúgni a szabadrúgást, lője azt edzésen akármilyen jól is az ember... Amúgy sablonnyilatkozat, szóra sem érdemes.

ToTTy 2011.03.07. 20:12:26

Canal+ -on néztem a meccset és többször is mutatták Őt is és DN-t is. Látszott rajta, hogy nem azon filózik, mikor állítják már be. Amire én felfigyeltem, hogy kritikus szemmel elemezte a láttotakat, figyelte a "játékot" és együtt élt a csapattal. Eközben DN az egyik segéddel suttogot (sztem kikérte a véleményét) és karba tett kézzel nézte a szemközti közönséget. Amit nem láttam viszont, hogy magyaráz a pn lévőknek, vagy utasításokat ad a cseréknek. Szerintem a a capitano az öltözőben 2-3 mondattal hasznosabb is többet ér el a csapatnál, mint a "mester". (bár a fele csapatnak mondhat, amit akar ő is, többre nem képesek). Ja és előző félszezonban azért voltunk jobbat, mert volt egy Qualiarellank és nem volt egy Traorénk kezdő, sem pedig egy Martinezünk.

joexavi 2011.03.08. 12:44:52

Egyetértek az előttem szólókkal....én is azt gondolom h még mindig benne van a legtöbb potenciál ebben a csapatban...bár az utsó mondatát nem nagyon értem:lelkesedésre és akaratra van szükségünk????....ez már megye1-ben alapkövetelmény...Nagyon sajnálom Del Pierot h ilyen birkákkal(tisztelet a kivételnek...kb 4 játékos) kell együtt égetnie magát...Na mindegy..Forza JUVE!....ne legyen igazam de vhogy a Dortmund példája jut eszembe:anno nagy csapatuk volt csak történt vmi gebasz és eltelt vagy 10év mire most ismét jók lettek....

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása