Juventus-Parma 1-4

A Juventus a 2011-es év első bajnoki mérkőzésén a Parmát fogadta a torinói Olimpicóban.

Juve-Parma 1-4

A mérkőzés rosszul indult a Juventus számára, ugyanis a 3. percben Quagliarella sérülést szenvedett, így le is kellett cserélni.

Tovább folytatódott a Juventus kálváriája, amikor a 17. percben Felipe Melo fejbe rúgta az ellenfelét, amelyet piros lappal honorált a játékvezető, így innentől emberhátrányban játszott a hazai csapat.

A vendégek a 41. percben szerezték meg a vezetést, amikor is egy jobboldali beívelést követő fejest Storari nagy bravúrral védte, de az érkező Giovinco a kapus felett a hálóba lőtte a kipattanót. 0-1

A második félidő 3. percében már 2-0-ra vezetett a vendégcsapat, és ismét Giovinco volt a gólszerző. Jobb oldalról érkezett a beadás, amit Sorensen nem fejelt ki, a labda így Giovinco elé került, aki a hosszú alsó sarokba tüzelt. 0-2

Az 58. percben Pepe szabadrúgása csattant a kapufán, majd egy perccel később egy szögletet követően Legrottaglie fejesgóljával szépített a hazai csapat. 1-2

Viszont nem sokáig éltek a remények egy szoros mérkőzésre, ugyanis rögtön a szépítés után Chiellini szabálytalankodott Crespóval szemben a 16-oson belül, és a büntetőt a sértett váltotta gólra. 1-3

Palladino révén még a meccs végén tovább növelte a különbséget a vendég csapat, amely így kiütéses, 4-1-es győzelmet aratott Torinóban.

JUVENTUS – PARMA: 1-4

Összegzés:

Gólok: Giovinco (41'), Giovinco (48'), Legrottaglie (59'), Crespo (60' - 11-esből), Palladino (92').

Sárga lapok: Zaccardo (45'), Paletta (58').

Piros lap: Felipe Melo (17').

JUVENTUS: Storari, Sorensen (Sissoko 56'), Legrottaglie, Chiellini, Grosso, Krasic, Felipe Melo, Aquilani, Marchisio, Del Piero (Pepe 30'). Quagliarella (Amauri 5').

Fel nem használt cserék: Manninger, Motta, Grygera, Traore

Edző: Del Neri.

PARMA: Mirante, Zaccardo, Paletta, Paci, Gobbi, Morrone, Dzemaili, Valiani, Candreva, Crespo (Palladino 65'), Giovinco (Calvo 86').

Fel nem használt cserék: Pavarini, Modesto, Pisano, Dellafiore, Galloppa.

Edző: Marino.

Bíró: De Marco

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr64653318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diego2889 2011.01.06. 16:16:35

durva volt:S

JuveFan 2011.01.06. 16:22:20

Ha a hülye melo nem csinál butaságot az elején sima meccs lett volna...

ferzo 2011.01.06. 16:29:08

a tavalyi menetelésünkre emlékezetet ez a meccs,kb. elég is volt a köv. x évre. pozitívum Storari még 1-2 góltól megmentette a csapatott

delgol 2011.01.06. 16:33:31

Nem láttam a meccset úgyhogy no comment.Dolgoztam,de jobb is így.Gratulálok Giovinconak!örülök hogy sikerült bizonyítania azt,hogy helye lenne nálunk.Sajnálom Quagliarellát,benne volt minden reményem,hogy esetleg még a scudetto is meglehet.Ha nem igazolunk azonnal egy minőségi csatárt akkor jövőre újra csak az EL marad.Ha már nem becsüljük meg a saját játékosainkat,lásd Atomanti akkor legalább ne Amaurikat vegyünk.Nagyon elkeserít ez a dolog!Sajnálom ezt az évkezdést..

gaborjuve 2011.01.06. 16:40:06

Nem láttam én sem a meccset, de ez csúnya eredmény.. Egy szoros vereséggel még ki is egyeznék, de hogy 4et kapjunk...

Arpi Bianco 2011.01.06. 16:41:56

Na fiuk mintha csak a tavalji csapatott lattam volna!Szornyu szegyenletes!!!!Ez a Melo kurvara egy pocs!Minnek csinalt ekkora marhasagot felesleges volt!Es Amauri!Istenemre mondom en jobb csatar lennek!Meghalnak a palyan a JUventusomert ha kell!!!!!!!Gyalazat!No Amauri=Party!!!!Van Amauri=Csuszas lefele a lejton!BRAVO FIUK CSAK IGY TOVABB!Gratula Gio!!!!!

ignac10 2011.01.06. 16:43:48

Egyenlőre úgy tűnik,hogy nem fogunk nagyot bukni ezzel a fordulóval Lazio X,Milan X,Roma X-re áll

tataboy 2011.01.06. 16:44:55

Kellet a lóvé a BetClicnek! :D

tataboy 2011.01.06. 16:46:14

Ott a mondatodban a hiba ignac10,az hogy áll,de még nincs vége!

ignac10 2011.01.06. 16:47:43

kár volt leírnom!Milán,Roma vezet.

Ismeretlen_108746 2011.01.06. 16:47:56

Azóta a Roma és a Milan is vezet már. Csúnyán leszakadunk, főleg, hogy a Napoli elleni meccs sem ígérkezik könnyűnek.

Arnijuve 2011.01.06. 16:48:57

hát ez egy olyan meccs volt amit elkell felejteni nagyon gyorsan...kísértetiesen hasonlított a tavaly tavasszal látott juventusra....aki most melo-t szidja remélem nem istenítette az elmúlt hónapokban...mert az idei szezonban ezvolt az első hülyesége amit némileg lehetne azzal szépíteni hogy a parma játékosnak is járt volna a piros(nemis egynek)....szal én nem hibáztatnám...sajnos kevés olyan játékosunk van mint ő ...akik mindent megtesznek a pályán a győzelemért...amauriról meg inkább semmit nemmondok...Q meg épüljön fel nagyon gyorsan..Giovinco meg ellenünk bizonyított..... Azért még mindig Forza JUVE és meglesz az első négy hely valamelyike...(eddig nemállnak nyerésre a többiek sem csak jelzem)

kacy85 2011.01.06. 16:49:49

Nem kell kétségbeesni. Melo heves vérmérsékletű, Davids sem volt különb. Tudja ő is hogy nagyot hibázott, viszont én korainak érezném az idei csapatot összehasonlítani a tavalyival!!!!! Viszont most még égetőbb lett a csatárkérdés, és nem igazán látok perspektívát. Pazzini lenne legjobb megoldás, vagy még akár egy Toniba is belenyugodnék, de Gilardinot NE! Nehéz tárgyalások várnak Marottára, majd meglátjuk. Reménykedjünk!

gaborjuve 2011.01.06. 16:50:15

megnéztem a gólokat... Ha hajlandók lettünk volna védekezni is, akkor nincs ennyi gól..

Arnijuve 2011.01.06. 16:50:53

hát mire leírom már oda.....erről ennyit

Diego2889 2011.01.06. 16:52:37

szánalmas volt amikor meccs közben mindenki Melot vette elő. ez van bele kell törödni. kikaptunk. Marotta bácsi vegyen elő a tarsolyból 100millio eurot és kezdjen el építkezni. ha bajnokságokat nyerünk és a bl-ben benne vagyunk, ez a pénz vissza jön. remélem vissza jön Moggi és nem tököl ennyit, mint ez a szerencsétlen kancsal.

Gino 2011.01.06. 16:52:59

Felipe Melo????? Én megköszönném neki, de ezt most nagyon komolyan mondom! Ez már a Juvéban sem az első kiállítása, egyszerűen kezelhetetlen egy ember....../ lásd Brazília-Hollandia / ! Szenvedés volt csak ez a mérkőzés, így 10 emberrel!!! Arról nem beszélve, hogy a főnököm már bejött az irodámba, hogy mi a baj, annyira csapkodtam és szitkozódtam.....! Komolyra fordítva a szót, el kell felejteni ilyen játékkal a bajnoki aranyat és arra kell törekedni, hogy ott legyünk BL-t érő helyen!!!Ez a nagy büdös igazság! Amíg Motta,Pepe, Traore, Martinez igazolások lesznek, nem leszünk jobbak! Krasic, Bonucci, Quagliarella volt a jó igazolás, még ilyen szintű 4-5 játékos és akkor beszélhetünk aranyról!!! Én mondjuk Sissokot is többet játszatnám, ér annyit mint F. Melo!!!!! FORZA JUVE AKKOR IS!!!!!!!!!!!

kacy85 2011.01.06. 16:53:12

Már leírtam de ide is megemlíteném hogy én azon nyomban visszaszerezném Giovinco-t. Bal oldalra tökéletes lenne, remélem ezt ma is látták agy agyasok. Látszik rajta hogy nagy volt benne a bizonyítási vágy, és szeretne még a JUVE-ban játszani. Sztem adjuk meg neki ezt!

tataboy 2011.01.06. 16:53:19

Szerintem Benzema fog érkezni kölcsönbe. Szerintem.

steven-h 2011.01.06. 16:53:31

Amauri beállásával már az 5. perctől emberhátrányban játszottunk, Melo kiállítása már csak hab volt a tortán...Melo kiesésével középpályás védekezésünk egyenlő volt a nullával, Aquilani és Marchisio nem szerepeltethető egyszerre a középpálya közepén mivel egyik sem tudja azt a robotmunkát elvégezni amit Melo vagy egy jó formában lévő Sissoko eltud, mindketten inkább irányítanának ebben viszont egyértelműen Aquilani a jobb... Amaurit pedig ne varrjuk a mostani vezetőség nyakába, ő még Secco barátunk fantasztikus húzása és nem tudunk tőle megszabadulni, csatárgondokat majd akkor varrjuk a mostani vezetőség nyakába ha hoznak csatárt és ugyanolyan szar lesz mint Hajamauri, mondjuk nála már én is azt mondom csak jobbat tudunk hozni...

steven-h 2011.01.06. 16:56:23

Az még lemaradt hogy a 11-es inkább egy nagyszerű alakítás volt Crespotól mintsem valódi szabálytalanság, csak ahol én néztem egyetlen egyszer mutatták jó kameranézetből...Kíváncsi leszek hha tényleg az volt akkor vajon őt eltiltják-e...

Diego2889 2011.01.06. 16:57:12

Mindenben 1et értek veled, kivéve abban h Melo kezelhetetlen. Melo 1 remek játékos, kell 1 olyan játékos a csapatba aki nem fél ütközni és keménykedni. minden csapatban kell lennie 1 2 ilyen játékosnak. ha nincsen az akkor veszett ügy. Ahogy elöbb már emlitették Davids nevét, most én is felhozom. ö is rengeteg ilyenben benne volt, de hasznos játékos volt.Állítom neked h Sissoko sokkal több lapot kapott volna fél év alatt, ha ö játszik Felipe helyett.

ignac10 2011.01.06. 16:58:11

Ez hihetetlen,mi szopunk mint állat(két juvésnak köszönhetően),az ellenlábasok meg mákolnak.Ennél mi lehet rosszabb? Ja,és a Palermo is itt van már a nyakunkban.

Diego2889 2011.01.06. 16:58:43

Giovinco-t nem adtam volna én sem oda, semmi pénzért!!!

ignac10 2011.01.06. 17:00:18

Benzema biztos nem,mert Morinho mesternek csatár problémái vannak,és nem kapott zsét új játékosra

ignac10 2011.01.06. 17:05:55

Másik minek adna ki a juve pénzt dzsudzsira,mikor ott van egy hasonló kaliberű játékos,gondolok itt giovincora,hozzák vissza és kész!egy normális csatár viszont nagy kellene!Melot meg látogassa meg egy sportpszicháter!

Doki 2011.01.06. 17:14:48

Hát gyenge meccs volt, de sztem Melo mar megkapta mindenkitol a magaet.Kikaptunk, de ne feledjuk mar el hogy ebben az evben hogy teljesit Melo.A szándékot senki sem vitatja, azt sem hogy megcsinálta.Sztem beszélnek majd vele, s nem lesz gond.Brazil vér, jobban robban.... Lesz ez még jobb is :)

Ismeretlen_149085 2011.01.06. 17:24:12

Maga a vereség még nem is olyan borzasztó, de hogy még Quagliarellát és Melót is elvesztettük, ez tényleg katasztrofális. Pénz meg nem lesz új csatárra. A nyilatkozatokban sokszor előkerült, hogy legfontosabb a koncentráció visszaszerzése a szünet után, ezzel volt pont a legnagyobb probléma.

Kotrevák Kelly 2011.01.06. 17:51:13

Jön a lejtő...

ignac10 2011.01.06. 17:51:48

A milán gólja lesből született és olyasvalaki rúgta aki még nem kapura sem lőtt,és persze az újonc Cassano passzából.Remélem egyszer nálunk is eljön a mákolosdi!

Ismeretlen_152362 2011.01.06. 17:55:12

én azért melo védelmére kelnék! aki látta a meccset és az őszi meccsek közül párat az láthatta, hogy a szívét-lelkét kiadta a csapatért, a csapattársait bármilyen sérelem érte az elsők között ment reklamálni. ez így volt ma is és a parmai játékosok sportszerűtlenségének megtorlását látva lehet, hogy bármelyikőtök így reagált volna, ha jól beletalpalnak a lábatokba. ez ettől még nem mentség a tettére, de a bíró gyengekezűségével már már indokolható. az ötlettelen játékban van vmi, és lássuk be, hogy minden tiszteletem mellett del piero már öreg, q sérült és a másik 2 csatárunkra nem is érdemes szót pazarolni. szerintem nyugodtan beszélhetünk csatárgondokról mostmár.

blake11 2011.01.06. 18:09:46

Legalább egyeseknek felnyílik a szeme,hogy a csapat továbbra sem jár a helyes úton..

Ismeretlen_164215 2011.01.06. 18:19:43

Szép, profi munka, Gio! A zebrákra meg nem érdemes szavakat vesztegetni. Ha az elején nem képesek megfogni a meccset, lefogni az ellenfelet, akkor elúszik a meccs, ez a mérkőzés is ezt példázza tökéletesen. A támadás nem megy, védekezni nem tudnak, ezért is nagyon kiegyensúlyozott minden Juve meccs, és ez nem jó, a kiegyensúlyozottság megvan, csak a teljesítmény nincs.

buub 2011.01.06. 18:27:53

Gratulálok a csicska juve "drukkereknek". A csapat meg remélem nem fogja elfelejteni ezt a meccset, emlékezzenek rá, legalább tudják, hogy így soha többet nem játszhatnak. Giovinco meg maradjon csak a Parmaban, neki való csapat. FORZA JUVE!!

csakajuve 2011.01.06. 18:29:58

ha úgy belém talpaltak volna ahogy Meloba megérkezett a Paci gyerek én nem csak egyet rúgtam volna rá... ugy beletalpalt a hasába/derekába/combjába, hogy nem is csodálkozom, hogy visszarúgott. gondolom nincs arra remény, hogy utólag eltiltsák a srácot. Persze semmi előnyünk nem lenne belőle, de azért jó érzés lenne, hogy nem csak a mi játékosainkkal történik ilyen.

epaska 2011.01.06. 18:30:39

Most gondolkodtam...:) Mi a f.....k megyünk mi jövőre BL-be??? Hogy leégjünk? Hogy megalázzonak minket?? Egyszerűen nincs meg a "megfelelően vastag kerete" a Juventusnak. Kell még 5-6 minőségi(!!!) játékos mert ez így egyenlő az FC København-al! Így nem jutunk majd egyről a kettőre soha a büdös életbe. A SZÉLSŐ HÁTVÉDJEINK mind egytől egyig A VICC KATEGÓRIÁBA TARTOZNAK! Grygera,Motta,Sali,Grosso,De Ceglie,Traoré,(Sorensen is)---> LECCE SZINTŰ JÁTÉKOSOK, AMAURIVAL ÉS IAQUINTA-VAL EGYÜTT Sorensen mentségéra váljon, hogy még csak 18 éves... Ha Sorensen-t nem veszem számításba, én 8 játékost zavarnék el... És nekem senki ne jöjjön azzal, hogy én ezt csak a mai meccs miatt mondom ki! Forza Juve Per Sempre!!!

Ismeretlen_174409 2011.01.06. 18:38:52

Scudetto,mi?!Remélem emlékeztek,hogy elmondtam kb 2 hónappal ezelőtt,hogy 0% esélyünk van bajnoki címet nyerni,de akkor hülye voltam,meg köcsög voltam,meg miegymás!!!Itt a bajnokesélyes,BL-be igyekvő sztárcsapatunk...ha jól emlékszem azért áldoztuk fel az EL-t,hogy majd a bajnokságba...ezért kár volt,egy-két jó igazolástól eltekintve az egész csapat egy hulladék még mindig!!!

buub 2011.01.06. 18:39:34

Egyik pillanatban még a csapat éltetése megy, másikban meg a sárba tiporjátok őket. És TI nevezitek magatokat Juventinoknak??? Lehet menni drukkolni a barcának vagy FIFA managerezni, hogy fél év alatt világverő csapatot állítsatok össze. Őszintén nem is a rohadt meccs idegesített fel ma a legjobban, mert tudom, hogy fejlődnek a srácok, a csapat egyre jobb(néha előfordulnak ilyen meccsek). Hanem az, hogy tele vagyunk ilyen gyökér "drukkerekkel" akik rögtön mindent akarnak. maximális tisztelet a kis számú kivételnek.

Ismeretlen_177028 2011.01.06. 18:43:44

Nyaff nyaff. Lépjetek túl rajta, vesztettünk, ez van. Mondjuk én könnyen beszélek, nem láttam a meccset :D

Ismeretlen_164215 2011.01.06. 18:46:01

@buub: Szerintem az, aki a Serie B és a tavalyi év után Juventus drukker maradt, az nem nevezhető csicska drukkernek. Amúgy meg a "nép" ilyen, mindig megvan a véleménye, és könnyedén száll egyik végletből a másikba. Nem a vereséggel van a baj, mert az becsúszott még a Juve aranykorában is, de az egész félévben mutatott játék kevés. Semmi fantázia, gyorsaság csak jobb oldalon van Milosnak köszönhetően, Pepe akar, és tényleg mindent megtesz, de kevés, ebben a felállásban meg ugye a középső középpályásoknak "csak" a védekezés és a középről való passzolgatás jut, nem hagyhatják el a helyeiket. Ha még hátrébb megyünk, akkor látható, hogy szélső védők sincsenek a helyzet magaslatán, se a védekezés se a támadás nem az erősségük. Így nehéz bármit is elérni.

epaska 2011.01.06. 18:48:24

@buub: Nekem Amauriról, Iaquintáról, Grossoról, De Ceglieről...stb.-ről mindig ugyan az a véleményem.:)

buub 2011.01.06. 18:58:20

@venember83: Ez a csapat még a Seria B-ben is tele volt csicska drukkerekkel és most is tele van. Legalábbis amit én látok. Az meg, hogy nem j a védekezés? Mihez képest? Amit akkor játszottunk, amikor Cappello volt ahhoz képest tényleg messze vagyunk(de gyűlöltem azt a rohadékot), de az elmúlt évekhez képest sokat fejlődött, a taktika jó, csak sajnos a szélső játékosaink gyengék. Támadásain nekem se tetszenek, de ezt érkező játékosokkal lehet javítani. Szerintem nagy baromság, amit úgy összességében állítasz, mert látszik a fejlődés és jobban szerepel a csapat. Kiegyensúlyozottak, képesek a győzelemre, de még valóban szükség van a keret bővítésére, de már meg van hozzá az alap. Ettől függetlenül maximálisan tiszteletben tartom a véleményed.

buub 2011.01.06. 19:01:54

@epaska: De Cegliet nem tudom, hogy láttad-e idén játszani, mert ha igen, akkor elég rosszul ítélsz. Amauri ide igazolt, akkor jó volt, akkor is ugyanez volt a véleményed?(Oké ez már csak szőrszálhasogatás elismerem) De a kommented első feléhez: nem látsz egy meccsnél tovább.

Kotrevák Kelly 2011.01.06. 19:15:22

Azért ebből az egy meccsből ne vonjunk le messzemenő következtetéseket. Tény, ma semmi sem jött össze, gyarapodtak a sérültjeink. Ettől csak jobb jöhet. Talán Q sérülése sem lesz olyan súlyos, mint azt elsőre gondolnánk. Azzal, meg h itt idegeskedtek 1000el (persze okkal) attól nem lesz jobb. Mi innen semmit sem tehetünk. Én nem idegeskedem egy percet sem. Csodával határos módon úgyis megütjük a nápolyit!;-)

Arnijuve 2011.01.06. 19:23:15

Csatár kell ez egyértelmű....amauri egyáltalán nem nevezhető csatárnak ha pályán van akkor csak hátráltatja a támadásokat...úgygondolom hogy a keretet úgy kellene megerősíteni hogy egy klasszis jobbhátvédet és egy klasszis csatárt hozunk...balhátvéd sem ártana de én De Ceglie idei teljesítményét már elfogadhatónak tartottam és tartom most is nem volt az olyan rossz mint amennyien szidják..idő kellett neki mire belerázódott(pár év) de ha felépül és hozza azt a formát mint amit elért idén akkor ő oda jólesz....a csatárkérdés égetőbb lenne...elvégre úgy tudunk meccset nyerni ha többet lövünk mint amennyit kapunk...ez csatár nélkül biztos nem fog menni míg ha csak a védekeznénk akkor tuti mindegyik meccs így nézne ki mint ez...

fzsolt91 2011.01.06. 20:34:44

Giovinco berúgott két 100%os ziccert emberelőnyben és már ő az isten?

Krilehor 2011.01.06. 20:48:50

Pont Giovinco végzett ki minket és pont Torinóban... ezzel alaposan odasózott a juventus vezetőségének, h talán mégsem kellett volna elküldni őt...nem örült a góljainak, pedig én megértem őt: elég csúnyán elbántak vele.Nagyon jó játékos és remélem visszajön nyáron hozzánk! Ide nem Benzemákat, Arshavinokat meg van Persiéket kéne hozni, hanem a fiatal tehetséges játékosainkat megbecsülni!

csakakriston 2011.01.06. 20:49:03

hagyjátok már ezt a giovinco-t. egy életre kilőtte magát...egyértelmű volt, h ellenünk szárnyalni fog.

epaska 2011.01.06. 20:50:58

@buub: Hidd el, hogy láttam De Ceglie-t játszani. Én csak azt nem értem, hogy hogyan jött neki a foci. Ő sokkal inkább hasonlít szerintem egy gátfutóra mint egy futballistára... "De a kommented első feléhez: nem látsz egy meccsnél tovább." Látok én minden meccset!:) Jelen állás szerint ugyanúgy teljesít a csapat mint tavaly ilyenkor. És hol van még az inter? Samp? Palermo? Mi lesz ha ők is elkezdenek felzárkózni? A Roma már előzött minket... Ne adja Isten, de ha megint jön egy gödör amibe belehajt a csapat busza könnyen a 7-8. helyre kerülhetünk... FORZA JUVEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Remélem leverjük a Napolit és elkezdjük gyűjtögetni a győzelmeket.

babo410 2011.01.06. 20:51:59

Sztem a helyzet nem olyan vészes! Ha nem sérül le Q, akk sztem simán nyertünk volna, de nem 10, hanem 9-en voltunk, mert amauri csak esni kelni tudott. Ha egy jó csatár van elől, nem ő, sztem lőttünk volna pár gólt! Csatárt kell venni!!!!!!!!!

donát 2011.01.06. 20:52:15

Üdv! -Szerintem nem kéne rögtön fikázni melót! Elismerem hogy most elqrta, de ha megnézzük akkor ebben a bajnokságban sokkal több jó meccse volt mint xar! -Atom Anti nem lett FÉLISTEN mert rúgott 2 gólt nekünk! Ilyenkor nyilván nagyobb hévvel játszik egy játékos, hogy bebizonyítsa hogy mekkorát hibázott a volt klubja amikor elengedte! Az viszont korrekt volt tőle hogy nem vigyorgott bele a kamerába a nagy gólörömében! Biztos szétfejeltem volna a monitort! (így is!) -Egy dolog biztos! Ez a mi csapatunk, és legyünk büszkék rá hogy nekik szurkolunk!!! Én az vagyok! CSAK A JUVE!!!

csakakriston 2011.01.06. 20:53:49

@babo410: a ha-val kezdődő mondatoknak sajnos semmi értelme. ez szánalmas volt...MEGINT!

Ismeretlen_176797 2011.01.06. 21:16:32

Azt sem szabad elfelejteni,hogy Giovinco,amióta a Parma-ban van,egyetlen gólt lőtt.Eddig senki sem istenítette.Most,hogy nekünk kettőt talált,hirtelen istenkirály lett?

frustrate 2011.01.06. 21:38:52

"fzsolt91, 2011. január 6., 20:34 Giovinco berúgott két 100%os ziccert emberelőnyben és már ő az isten?" Általánosan nézve nem isten, de Amaurinál és Iaquintánál még ő is jobb. Ez szerintem egyértelmű.

glaci19 2011.01.06. 21:43:09

Olvasva a sok okoskodást,egyesek k...... idegesítőek tudnak lenni a hülye hozzá szólásaikkal.Milyen szar a csapat,így melo úgy melo..nem értem ezen embereket. Az tény hogy az elmúlt két meccs elég rosszul sikerült,de gondoljunk már azért bele hogy mind a két meccsen egy emberrel kevesebben volt a csapat,ami pedig melot illeti,előfordul az ilyen a hozzá hasonló harcos tipusú játékosokkal,de nélküle a lófaszban nem vagyunk,így fölösleges szidni.Ami szintén kész tény,hogy nagyon vékony a keret,s Q.sérülésével ha nem hozunk csatárt,nem tudom ki fog gőlt lőni.De bízunk azért hogy az elkövetkező pár hetet kihúzuk vhogy,míg a sérültek és melo visszatér,s csak remélhetjük jön egy éppkézláb támadó is!

Kovikazy 2011.01.06. 22:03:22

JUVENTUS-juventus 1-4 :) sima juve siker:)! Ehhez nem lehet mit hozzá fűzni ilyen van!(sajnos). Lehet keresni a kifogásokat hogy tíz ember meg sérülések,de a lényeg akkor is változatlan marad: megvertuk magunkat és kész! A napolit meg kell verni és ezt napot el lehet felejteni! FORZA JUVE!!!!!!!!!!!

Ismeretlen_113070 2011.01.06. 22:06:53

szép kis sallerrel indítjuk az évet. Olvasom de nem hiszem el.Remélem ez megteszi hatását a csatárbizniszre nézve...

Ismeretlen_113151 2011.01.06. 22:24:47

Visszahozzuk Mutut! :D

mikehansen 2011.01.06. 23:20:22

Juve lesz az új Barca mi?!Majd fiatal és saját nevelésű játékosokra építünk,nos akkor Giovinco és Palladino miért nekünk rúgja a gólokat?!Ezt a fiatalítás olvasom a feljutásunk óta,de Marchision kivül nem sok mindenki lett beépítve.Mert szegény Giovinco nem tud játszani Diego mellett,rá építjük a csapatot,most meg nem játszik egyik sem nálunk.Erről ennyit.Iaguintát meg Amaurit rég el kellett volna adnunk,olyan játékosokat veszünk akik más csapatokban ki voltak égve.Aquilanit is megvesszük majd 15 milláért,holott még 10-et sem ér,bezzeg Van der Vaart-ért nem bírtunk 12-őt,meg Özilért 15-őt.City-t nem is jegyezték két éve,most meg az orrunk elől veszi meg Dzeko-t,mi meg ott könyörgünk a Wolfsburgnak,meg eladjuk nekik áron alul Diego-t.Gareth Bale-el is lesz majd megvesszük nyáron,télen meg elhappolja előlünk a Real,pedig Bale bal szélen megoldaná minden gondunkat,ha már Del Neri a szélső játékot favorizálja.Pedig most van egy jó edzőnk,csak a keze alá kéne adni neki jó játékosokat.Ide határozott edző guru kell,mint Pérez,lásd C.Ronaldo leigazolását,neki nem lehet nem mondani,még az ősi rivális Barcától is megvette Figo-t.Nem ígérgetni kell,hanem határozottan fellépni és letenni a lét az asztal,mint Moggi is tette.Pedig csak pár játékos kéne,minőségi és úgy elkennénk a Milan száját is,hogy még a következő szezonban sem térnének magukhoz.Csak egyszer kéne kinyitni azt a pénztárcát és újra elit lenne a Juventus!Mert ami most van az szégyen.

buub 2011.01.06. 23:54:28

@mikehansen : röviden: további jó fifázást.

buub 2011.01.07. 00:06:34

pérez meg nem egy guru hanem egy nagypofájú majom, azt én is meg tudnám tenni, hogy leteszek annyi pénzt az asztalra, hogy fel se fér rá és azt mondom, hogy ez meg ez a játékos kell, ehhez nem kell tudás.

mikehansen 2011.01.07. 00:07:03

Gyökér drukkerek?! 2006 óta semmit nem nyertünk,Európa ligában a Lech oktatott minket,egy olyan csatár rúgott nekünk 4-et aki Zalaegerszegen nem volt jó.Ez neked kiegyensúlyozott teljesítmény buub???Meg a Fulham meccs tavalyról,ugye? Én nem csicska drukker vagyok nem tegnap kezdtem szurkolni a Juventusnak,akinek a Juventus tetoválás díszeleg a karján,szerintem elég fanatikus a szeretett csapatával szemben,nekem mindenem a Juve.Nem pocskondiázni akarom őket,csak szeretném ha megszereznék a Milan elől a scudettot és végre meglehetne a 3.csillag.

mikehansen 2011.01.07. 00:14:56

Tudod buub,ezzel csak az a baj,hogy Marottáék,de főleg Seccoék egyikhez sem értettek,sem saját nevelésű játékosokat nem tartottak meg,sem nem adtak ki nagy pénzt sztárokért.Bezzeg anno Tiagonak lehetet adni legalább két évet,Giovincot meg leírták pár meccs alatt,abból is nagy részét csereként pályára lépve.Lesz egy világviszonylatban is elit stadionunk,csapatunk meg kullog a 5-7.helyen,a Juventus ezt nem teheti meg.Egy ekkorra múltú klubnak az elsők között a helye.Ja és köszi de nem élek a fifával,inkább nézem minden alkalommal a csapatomat és szorítok értük,de néha dühítő amit látok,sajnos ma Melo-n ment el a meccs,ha Quagliarella nem sérül le,szerintem nem sok momentuma lett volna a Parma-nak.

ToMi015 2011.01.07. 01:27:04

Kikaptunk ma, de egyértelműen Quagliarella sérülése és Melo korai kiállítása eredményezte a vereségünket. Ezt a Parmát meg kellett volna enni. Én mindig Giovinco mellett voltam, nagyon szeretem, de a nekünk lőtt 2 gólja ellenére azt mondom, nem férne be hozzánk... Lehet, hogy most hülyének fogtok nézni, de majd nézzétek vissza, hogy amíg teljes létszámban voltunk, momentuma nem volt. Aztán kezdett valamelyest éledni, amikor már a csapat nem védekezett úgy, mert létszámhátrányban volt. Nem beszélve arról, hogy nem olyan játékrendszerben játszunk, mint a Parma. Az 4-3-3, vagy inkább 4-5-1 vagy még inkább 4-1-2-2-1 ahol a két támadóbb szellemű középpályás viszonylag szabadabban mozog az egy középcsatár, vagy előretolt, kreatív csatár mögött. Giovinconak ez fekszik, ebben tényleg jó. Szabadon mozog, meg tud indulni, lendületből rámenni a védőkre, ha úgy van akkor a kapu előtt érkezni, ahogy a 2. gólnál is tette. Ha ilyen játékrendszerben játszanánk, nálunk is valószínűleg beférne. De amíg Del Neri az edző (legyen is), nálunk 4-4-2 lesz, ahol Giovinco, mint szélső középpályás nem tud eleget nyújtani. Védekezni nem tud, fizikálisan pedig egyszerűen nem elég ahhoz, hogy csak a vonal mellett szaladgáljon és onnan adogasson be. Ne értsetek félre, nem mondom, hogy Martinez vagy Pepe a tökéletes megoldás. De Giovinco sem. Ha szabadabban játszhatna, úgy jó lenne. Nem tudom ti hogy látjátok, de Marchisio egyre szürkébb, Dzsudzsák megjátszaná a Bal középpályás posztot mintaszerűen. Balázs bal lába és játékintelligenciája garancia lenne a sikerre, Krasiccal varázsolnának a két szélen, ez szilárd meggyőződésem. Van olyan jó mint Pepe, vagy Marchisio, sőt! De sajnos nem valószínű, hogy meg fogjuk őt venni. És a fiatal Sorensené volt a 2. gól, de ezt a gyereket mindenképpen meg kell venni. 17 percig Giovinco egyszer tolta el mellette a labdát, azt is félpályánál (Sorensen akkor is felborította). Jó lesz ez a srác, higgyétek el... Jobb már most mint De Ceglie fényévekkel. Az olasszal az a baj, hogy hátvédnek nem elég kemény és nincs olyan jó szerelési készsége, középpályásnak meg nem elég technikás. Ja és még annyi, hogy én ezt soha nem szerettem Meloban és ezért nem lesz a szememben igazán nagy játékos, mert ilyen a mentalitása... A vér nem válik vízzé, mindig is ilyen marad sajnos. Harcos, küzdő, de az ostobább fajtából sajnos. Ettől még jó, csak hát... ezzel bünteti a csapatát. És ez nem elfogadható! Forza Juve per Sempre!!!

Ismeretlen_177028 2011.01.07. 01:33:17

Lehet hülyeség, de talán ez a vereség szügségszerű ahhoz, hogy a fejekben kicsit átértékelődjenek a dolgok az átigazolási piacot illetően.

buub 2011.01.07. 10:58:17

@ToMi015 : Nagyrészt egyet értek veled. Csak annyit szeretnék mondani, hogy Marchisio nem bal középpályás, nem csoda, hogy nem futkározik ott a szélen, nem is az a feladata. Balázst én csak akkor venném meg ha tudna a csapat szerezni a védelem bal oldalára egy védekezni tudó játékos, mert Balázs védekezésben egy nulla.

G.G.B 2011.01.07. 11:11:38

szép volt fiúk, szép volt fiúk, irány az európaliga jövőre is!!!!

ToMi015 2011.01.07. 12:37:13

buub: Igazad van, Marchisio nem bal középpályás. Viszont Pepe beállása után 4-4-1-et játszottunk, Pepe volt bal szélen, Marchisio és Aquilani középen, és Marcit észre nem lehetett venni az egész meccsen, ahogy meccsek óta teljesen eltűnik, pedig a képességei meglennének, de valahogy nem villog, sőt... nagyon gyengén futballozik, nekem szúrja a szemem nagyon. Másik dolog is igaz, hogy Balázs védekezésben 0, mint ahogy Krasic is... És tényleg rizikós lenne még egy ilyen szélső középpályás. Mert az első gólt Krasicról kaptuk, ha visszanézitek. Sorensennek be kellet húzódnia középre, a labda ívéből fakadóan is, a hosszún meg ott maradt üresen Giovinco, amit a jobb oldali védő hiányában a jobb oldali középpályásnak kellene fognia ilyen esetekben. Ez nem történt meg, Giovinco tök üresen volt, Storari már csak elé tudta ütni a labdát és gól is lett. Schelotto még fiatal, de ő védőt is tud játszani meg középpályást is, érdemes lenne megpróbálni leigazolni. De Del Neri taktikáján is múlik, lehet hogy ő is olyan utasítással látja el mondjuk Krasicot, hogy ő ne is nagyon jöjjön vissza védekezni. Mert ő a támadásokban jó, hátul úgyse vennénk nagy hasznát. Ezt nem tudom. Mert hiába tud ugye védekezni egy szélső középpályás, ha olyan utasítást kap, hogy ne jöjjön vissza védekezni minden esetben. Viszont tény, Balázs is csak támadni, szervezni tud, védekezni nem igazán.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (917) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9922) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4165) mercato (4144) nyilatkozat (7445) Olasz Kupa (327) összefoglaló (412) pletyka (4174) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása