Melo, a győztes szellemiség

"A karácsonyi szünet alatt a családommal Brazíliába utaztam. Egy "kicsit" hideg volt... "csak" 40°C volt. A viccet félretéve, feltöltődtem és készen állok az újrakezdésre."

Felipe Melo

A kényszerű szünetnek (az eltiltása miatt kihagyta a Chievo elleni mérkőzést) és a téli szünetnek köszönhetően Felipe Melo értékes energiákat tudott visszanyerni, de ezek nem befolyásolták a játékos győztes mentalitását.

Annak a szellemiségnek köszönhetően Felipe tudta, hogyan lépjen túl 2010 első félévének sötét pillanatain és nehézségein. Most ismét Melo a középpályások királya, és határozottan kezdi az új évet, készen arra, hogy vállaira vegye a csapatot.

"Számomra 2010 egy nagyon pozitív év volt. Mindenekfelett, a vébén elég jól teljesítettem, de a legfontosabb, hogy visszatértem a tőlem megszokott szinthez."

"Nem hiszem, hogy egy olyan negatív szezon után, mint a tavalyi, mindenki vissza tudta volna nyerni a klub és a szurkolók szeretetét. Ez egy kihívás volt, és büszke vagyok arra, hogy sikerrel jártam. Most tovább kell folytatnom ezt a teljesítményt, hogy valamit nyerjek a csapattársaimmal."

"A menedzserekkel és a klubbal együtt megértettük, hogy ahhoz, hogy eredményeket érjünk el, össze kell tartanunk, és most éppen ez  történik. Nagyszerű a csapatszellem, és ez a legpozitívabb aspektus."

Néhány nap múlva újrakezdődnek a meccsek: csütörtökön (12.30-kor) a Parma érkezik Torinóba, majd vasárnap a Napoli elleni idegenbeli bajnoki következik, ezt követően pedig az Olasz Kupa a soros.

"Minden rendben. Mindenekután nagyban kell gondolkoznunk, ezért jobb egyből bekezdeni. Az első meccs a Parma elleni, és tudjuk, hogy képesek vagyunk nyerni, de nem lesz könnyű."

Felipe újévi célja egyszerű.

"Tovább fejlődni és győzni, ez az első cél. Aztán természetesen visszatérni a válogatottba."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr834653305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gasta 2011.01.02. 18:50:06

"Számomra 2010 egy nagyon pozitív év volt. Mindenekfelett, a vébén elég jól teljesítettem, de a legfontosabb, hogy visszatértem a tőlem megszokott szinthez." -> Ebben sztem igaza van. Szerencsétlent mindenki lehúzta tavaly...Az biztos, hogy nem úgy teljesített mint most, de nem (csak) vele volt a baj. A VB után is mindenki elmondta mindennek (pl. miatta estek ki, meg ő volt a csapat legrosszabbja), de csak azért, mert megtaposta a Robbent, ami télleg nem volt szép (és a De Jonggal meg Van Bommellel mivan??) Sztem a Brazilok egyik legjobbja volt a tornán. Most meg Juve egyik legjobbja hálisten:)

zacsi 2011.01.03. 15:06:48

szerintem krasicon, chiellinin, és q-n kívül ő volt a legjobb

Ismeretlen_102246 2011.01.03. 17:17:14

Szerintem meg mindenkit kalap alatt tartva is Ő volt a legjobb.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása