Felipe Melo: "Örökre a Juvéban akarok maradni"

Felipe Melo hosszútávra tervez a Juventusnál, miután végre azt a formát mutatja, ami miatt leigazolta a Bianconeri.

A brazil játékos az első szezonjában szenvedett Torinóban, így senkit sem tudott lenyűgözni az átigazolása után, de ebben a szezonban ismét a legjobbját nyújtja.

"Olyan jó vagyok, mint ahogy most játszok. 25 millió euróért (21 mó font) vettek meg, de most 35 millió eurót érek" - viccelt a Tuttosport munkatársával Felipe.

"Nyerni akarok valamilyen trófeát a Juventusszal, és ha Andrea Agnelli is úgy gondolja, örökre a Juventusban szeretnék maradni."

"Megváltoztam, és mostmár nem teszek bizonyos dolgokat a pályán, pl. nem vitatkozom az ellenfél játékosaival. Ugyanakkor nem ez a legjobb Melo, mivel mindig jobban akarok teljesíteni."

A Juventus, úgy néz ki, ebben a szezonban megtalálta a helyes utat a tavalyi csúfos leszereplés után. A bajnokságban jelenleg a Milan áll az első helyen, de Melo kész megmutatni, mennyit ér a csapata.

"Milan? Nem ijedek meg tőlük" - zárta mondandóját Felipe Melo.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr484653182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adams 2010.11.25. 15:02:00

az interbe megy cassano a tutto sport szerint... lehet ti nem szeretitek ,de szerintem a legjobb olasz csatár , én sajnálom hogy nekünk nem kellett! Bár remélem h, az internél kezelhetetlen lesz és akkor nem nyernek vele, amúgy zseniális játékos

Victor90 2010.11.25. 15:21:37

F.Melo nagyon megváltozott,összeszedte magát,és tényleg az igazi Melot láthatjuk a pályán!

tudojuve 2010.11.25. 15:37:29

Sokat fejlődött ez tény, kihagyhatatlan a csapatból, és meg is szerettem. Viszont én pont az ilyen nyilatkozatok miatt utáltam tavaly. Valahogy akik így, "puncsolva" nyilatkoznak azok általában nem tartják be a szavukat. Sosem felejtem el Henry nyilatkozatait, hogy sosem hagyná el az Arsenalt, vagy Rooney Evertonban tett kijelentéseit, miszerint aki egyszer kék mindíg kék...tudjuk mi következett ezek után. Nedved pl közel sem nyilatkozott ilyeneket, ő egyszerűen csinálta. Melonak is ezt kéne tennie, nem 2 hetente leadni mekkora Juve szurkoló, sosem menne el stb.

zacsi 2010.11.25. 15:46:03

ha ilyen formában marad, akkor akár nyugdíjjba is mehet innen!

kyralyus 2010.11.25. 15:55:51

Újabb szívderítő arany-mondatok, prófétai magasságokból :DD Tudja valaki hol játszott Melo brazilban?

juvem 2010.11.25. 16:30:42

ááá én imádom h ekkora arca van:D egyre jobb és jobb teljesítményt nyújt csak így tovább:)

bianconeri_2007 2010.11.25. 17:10:53

kyralyus: Flamengo. Cruzeiro, Gremio

blake11 2010.11.25. 17:11:37

Na jó azért ne túlozzunk Melo azért most sem úgy teljesít mint azt egy 25 milliót érő játékosnak tennie kéne.Hajt a pályán,igazi vezér de közelében nincs egy Aquilani-nak.. Am remélem lecsapunk Aq-ra,mert egyszerűen zseniális micsoda játékinteligenciája van ennek a fiúnak.Főleg majd ha nagy formába lendül.

Ismeretlen_174548 2010.11.25. 17:51:10

ez egy szar .. rohadtul nem játszik jól.. szerintem.. na lényegtelen most agyondicséritek később meg elkülditek kenyába ..

Ismeretlen_161952 2010.11.25. 18:41:38

sanzi96: még szerencse hogy csak szerinted.. :D Melo klasszisokkal jobb mint tavaly. Aq-val együtt nagyon jók. Persze, mindig van hova fejlődni. Még szerintem sincs a 25 milliós formájában. DE LESZ!

Ismeretlen_174409 2010.11.25. 22:15:36

Örülök,hogy megtalálta a formáját,de azért 25 milkát sztem se ér egyenlőre,és bevallom,én tavaly legszívesebben vasvillával kergettem volna el sok más játékossal együtt,de ha így folytatja,vagy esetleg még jobb formába lendül,akkor nagyon boldog leszek!!!FORZA JUVENTUS!!!

Ismeretlen_102246 2010.11.26. 10:00:06

blake11: Aqualinivel nem jó összehasonlítani, mert más karakterű feladatokat látnak el a kp-n, de ha már megtetted, akkor Melo összességében még mindig jobb nála. Aqua lát a pályán, Melo viszont a legjobb szűrőnk, de a támadásokban is elegáns, amit művel. Jelenleg az egyik legjobb kkp a világon és ha nem is ér 35-t, de 25-t mindenképpen. Ha ilyen formában tolja továbbra is, akkor remélem marad örökre.

ToMi015 2010.11.26. 10:16:59

Én is jobban szeretem az olyan játékosokat, akik szerények és csendben teszik csak a dolgukat. Melo ilyen, de ha ennél már csak jobb lesz, szerintem ezt elnézzük neki... :) Tavaly én is eladtam volna Melot, Diegot meg megtartottma volna, hiszen utóbbiban volt talán fantázia egyedül, meg ő mindig hajtott minden meccsen még ha nem is ment neki. Melo kapott még egy esély, Tiafgo vagy 3 évet is, nem hiszem, hogy Diegonak ne járt volna még egy esély. Szerintem egy Diego-Melo vagy Diego-Aquilani középső középpálya teljesen megfelelő lett volna. Mikor Zidane nálunk volt, akkor is 4-4-2-t nyomott Lippi ha jól tudom és Zidane középső középpályásként alkotott nagyot. És a Realban is úgy játszott... Zidane + 2 csatár. ez már lehet hogy ilyen 4-3-1-2, de 4-4-2be is befért volna Diego szerintem. Játékintelligenciája és akaratereje szerintem alkalmassá tette volna bármire. Így látom, bár erről a középpályáról látványosan nem hiányzik. De azért kíváncsi lennék, mi lenne ha itt lenne.

Kovikazy 2010.11.26. 12:50:16

Aki csendben arra meg rászáll a sajtó! Lásd Alex! Ha így tolja tovább is Felipe akkor innen menjen nyugdíjba!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása