Az Elnök levele a szurkolókhoz

Kedves Szurkolók!

A szezon első részét ellentétek, vélemények és sokszor a Juventust és a történelmét ért támadások kísérték. Néhány óra múlva felmegy a függöny egy olyan meccs előtt, amelynek mindig is fontos szerepe volt a futball történelmében. Ez a Juventus történelmének a része, amelyet szenvedéllyel és gyakori győzelmekkel építettünk, melyeket mindig a pályán érdemeltünk ki.

Az elmúlt hónapok nyilatkozatai hozzájárultak a hangok növekedéséhez, amelyek összekeverték a szerepeket. Itt az ideje, hogy a jelennel foglalkozzunk.

Itt az idő, hogy a részvényesek és a vezetők mindenhol kiálljanak és megvédjék a klub színeit, a megfelelő eszközökkel és a leghelyesebb és legátláthatóbb módon. Másfelől minden nap azon kell lennünk, hogy a játékosok a megfelelő kondícióban legyenek, hogy a Juventushoz méltó teljesítménnyel rukkolhassanak elő.

Itt az idő, hogy a szurkolók minden eddiginél jobban támogassák a csapatot, még ha nagyon nehéz helyzetbe is kerül, szükségtelen túlzások és erőszak alkalmazása nélkül, mivel közös összefogásra van szükség azoktól, akikben Juventus-szív dobog: játékosok, edzők, vezetők, alkalmazottak és a szurkolók milliói.

Ez (az összefogás) már 113 éve tart, és a következő 90 percen túl is folytatódni fog, mialatt nekünk hűséges szurkolóknak kell lennünk, hogy nyugodtan visszatérhessünk a munkánkhoz. A Juventus továbbra is jól fog teljesíteni minden helyzetben, hogy mindenki méltósággal értékelhesse a csapatról hallott dolgokat.

Forza Juve!

Andrea Agnelli

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr874653006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_164215 2010.10.01. 20:17:48

Csak tudnám, hogy ezeknek a leveleknek és nyilatkozatoknak mi értelme van... Kötelező formalitás?

Ismeretlen_149053 2010.10.01. 21:27:20

Ámen! Szerintem meg egy elnöknek ilyen jellegű feladata is vannak. Forza Juventus!

Ismeretlen_149053 2010.10.01. 21:29:13

lemaradt egy i feladatai

kacy85 2010.10.01. 22:45:41

Én nagyon bírom ezt a csávót! Végre egy tökös elnök, aki megmondja a frankót és harcol a klubbért (nah meg persze hű a nevéhez). Az internek mindig egy Agneli tört borsot az orra alá, legyen most is így:P

Ismeretlen_164364 2010.10.01. 23:46:27

játákosoknak is adhat egy nagy önbizalmat ha ezt elolvassák. szerintem ez volt az elsődleges célja Agnellinek ezzel a levéllel. Spirito Juventus :)

Ismeretlen_171918 2010.10.01. 23:47:15

Lehet hogy ez ilyen kötelező csicskulásnak tűnik a szurkolók felé, de én ezért vagyok JUVE szurkoló. Mert ez nem zsoldos hadsereg ez a különbség köztünk és az inter között.

Ismeretlen_102246 2010.10.02. 00:18:22

Elég sok értelme van. Ettől él ez a klub... hogy itt nem a sablon szerint dolgoznak, hanem van ilyen levél is a szurkolók felé. Ettől lesz emberhez közeli az egész. Akinek ezzel gondja van, abban valami nincs rendben érzelmileg, vagy túlzottan földhözragadt, akinek még sokat kell tanulnia arról, hogy miként lehet élvezni az életet és ezt az érzést átadni másoknak.

Torinojuve 2010.10.02. 08:49:59

Az előző "elnök"nek csúfolt valaki már a nevére sem emléxem nem írt ilyen leveleket......

Arnijuve 2010.10.02. 10:11:51

azért mégiscsak egy Agnelli az elnök:D ez látszik ebből is és abból is hogy a szurkolók sokkal türelmesebbek (pl a palermo elleni vereség alkalmával is szurkoltak töretlenül) és ez egy szép gesztus feléjük(felénk is) és igazad van ShyrKahn ez így a JUVENTUS és ezért más ez a klub mint a többi ez egy nagy család!!

Dani 2010.10.02. 11:19:15

Paolillo valamiért eléggé sértődötten reagált az előző Agnelli-levélre, miszerint a 2006-os Scudettót vissza kellene kapnunk. Szerinte (Paolillo szerint) az Internek még több Scudetto járna... Szerencsére Moggi is és a fenti elnöki levél is a csapat védelmére kelt. Megint fel kellett paprikázni a hangulatot a Derby előtt.

Ismeretlen_147985 2010.10.02. 11:51:08

Azért azt ne gondoljuk már, hogy más csapatoknál az elnök nem ír két sort sem a szurkolókhoz, csak itt nálunk, a Juventusnál. Egyébként én speciel leszarom, hogy a Juventus zsoldosokból vagy igazi klubhű, szeretetre méltó játékosokból áll, mivel azok a bizonyos zsoldosok megnyernek mindent, amit lehet, mi meg a nagy klubhűségünkkel, meg a Juventus-szívvel 7. helyekre vagyunk képesek, meg volt ZTE játékosok rúgnak nekünk meccsenként három gólokat. Lehet itt jönni azzal, hogy aztán mi milyen szépek, aranyosak, meg igazi juventinók vagyunk, hogy ha az elmúlt évek eredményei a nullával egyenlőek. Persze tudom, hogy most majd aztán jön az osztás, hogy mit keresek itt, menjek a City vagy a Lech Poznan oldalára, mert én nem vagyok igazi Juventus szurkoló, de nem érdekel, mivel a tény, az tény. Az Inter, vagy akárki más, zsoldosokkal, unszimpatikus féreg, de klasszis játékosokkal győz, trófeákat nyer, és írják a klubjaik történelmét. Mi meg itt társalgunk arról, hogy milyen kurva jó, hogy ez a csapat nem zsoldos hadsereg, hanem igazi juventinók, akik kurvára szeretetre méltóak, csak éppen nem nyernek semmit.

west 2010.10.02. 12:02:20

mmartin ez nagyon szép és jó amit leírtál csak igazából a sport és ezen belül a futball sem erről szól vagyis inkább csak szólt jó darabig, ez az amit nagyon hiányolnak az emberek és sokan inkább örülnek egy gyengébb de csupa szív csapatnak mint hogy megvesszük fél Európát.

Ismeretlen_171940 2010.10.02. 12:10:13

mmartin91: Te nem veszed észre, hogy Agnelli többek közt olyan mentalitású embereknek címezte ezt a levelet mint amilyen te vagy? Te komolyan zsoldosokat szeretnél a csapatba? Akkor javaslom, hogy valamit csinálj, mert úgy fest a jövő Juventusa nem a te elképzeléseidhez fog igazodni, és szerintem nem vagyok vele egyedül, de hála istennek, hogy így van.. Csak gratulálni tudok, hogy minden hozzászólásodban, a Pozan ellen bekapott gólokat, Marrottát szidod, sőt mindenkit akit csak lehet a csapaton belül. Egy ilyen levél, az összetartásra sarkallja a csapatot és a szurkolókat, benned ez a levél pont az ellenkezőjét kelti, ismételten csak gratulálni tudok neked és a felfogó képességednek. Forza Juventus!!

Ismeretlen_153309 2010.10.02. 12:26:54

Big lelkesítés, mindenkinek jó Derby d'Italia-t. Forza Juve!!!

Ismeretlen_147985 2010.10.02. 12:30:23

west: Az a gond, hogy én már nem tudok örülni annak a "gyengébb de csupa szív csapatnak", mivel egy Juventus-nak a Scudetto, a BL győzelem megnyerésének kellene lennie a céljának, nem pedig EL csoportkörből való továbbjutásnak, vagy hogy csak jöjjünk be 4.-nek a bajnokságban. Most már eredmények, címek kellenének, nem pedig olyan nyilatkozatok, hogy "most már alakul a csapat, küzdöttünk az utolsó sípszóig", stb. Sanyika: Ha nem jönnek zsoldosok, akkor várhatjuk a "következő Lech Poznan" elleni szégyent, meg a hazai vereségeket. Nézd meg a nagycsapatokat (Inter, Chelsea, Real Madrid, stb.), ők mind zsoldosokkal, ám kiváló játékosokkal dolgoznak, és nyernek. Mi nem vagyunk Barcelona (abból csak egy van), mi nem fogjuk kinevelni a játékosainkat, mivel sem szakma, sem játékosanyag nincs hozzá. Ha továbbra is ezen az úton haladunk, akkor majd lehet örülni, hogy milyen szimpatikus, igazi juventinók alkotják a csapatot, de ezt rajtunk kívül mindenki leszarja, mivel mások nyernek, mi meg nem. Senkit nem fog érdekelni, hogy mi milyen kis összetartó bagázs vagyunk, ha nem nyerünk semmit.

kacy85 2010.10.02. 12:33:53

mmartin91 Az figyelembe kell venni ha az utóbbi évek "eredménytelenségét" emlegetjük, hogy itt azért elég rendesen elvágták és pofáncsapták a csapatot. Szal erről azért ne feledkezzünk meg, és azóta nem igazán mondható el hogy ömlene pénz a klub kasszájába. Egy ekkora megrázkodtatást azért nem lehet egyik évről a másikra kiheverni. Majdnemhogy újra kellett kezdeni mindent, ellentétben mondjuk az interrel

Ismeretlen_171940 2010.10.02. 12:41:14

mmartin91 Miért írod le még egyszer nagyjából ugyan azt? Tiltakozás helyett bele kell törődni, úgy sem tudsz ellene semmit tenni, hogy ez nem zsoldos válogatott és előreláthatóan nem is lesz az jó sokáig, reményeim szerint soha! "Most már eredmények, címek kellenének, nem pedig olyan nyilatkozatok" Ezt meg te sem gondolhatod komolyan... Jót nevettem ma is rajtad... Hogy lehetne eredményeket szállítani egy szinte teljesen kicserélődött csapattól? Ahol nem csak játékos hanem vezető téren is rengeteget változott? Ne nevettesd ki magad, abszurd dolgokat állítasz. Vagy csak szimplán unatkozol és nethuszárkodsz. De még mindig nem fogtad fel Aneglinek mi volt a célja a levéllel, te pont olyan szurkoló vagy aki semmilyen összetartást és szeretetet "spiritot" nem igényel, te csak a vitákat igényled és direkt provokálod. További szép napot. Forza Juve!

Ismeretlen_171918 2010.10.02. 12:45:05

Mi mindannyian ugy választottük a Juventust hogy egy Platini egy Zidane vagy valaki, vagy egy csapat volt eredményes.Eredményes volt a csapat mikor megtetszett nekünk és mivel eredmény orientált világban élünk ha nincs siker hullanak a fejek(meg azért joj dolog oda piszkálni a milános vagy interes havernak h jobbak vagyunk)De nem nyerhetünk mindig mindent mi, mert akkor minek volna a bajnokság ha mindig mi nyernénk és akkor nem tudnánk úgy örülni és megbecsülni egy eredményt ha állandóan mi nyernénk.amikor 20 évig nem nyert semmit a Juve??????akkor kiszeretett valaki a Juvéból????

juventus 79 2010.10.02. 12:56:17

Hoppá hoppá gyerekek egy kicsit el vagytok tájolva. mi az hogy zsoldos? Talán Chiello ingyen játszik az előző cikkben az van, írva azért visszük, fel a fizuját nehogy más klub szemet vessen rá, ha nem zsoldos, akkor fele pénzér is eljátszhatna vagy a többi játékos ingyen játszik NEM akkor ök. mitől nem zsoldosok?

Ismeretlen_147985 2010.10.02. 12:58:28

Sanyika: Fogalmam nincsen miről beszélsz, sztem te magad sem tudod, a kommented 90%-nak nincs értelme. Engem nem érdekel min nevetsz, nyilván nem is nevetsz, vagy ha igen, akkor kínodban. A lényeg az, hogy amikor a Juventus jó volt, akkor zsoldosok alkották. Egy Thuram, egy Cannavaro, egy Emerson, egy Vieira, stb., szted mi volt? Ma, 2010-ben a Juventus-t nem zsoldosok alkotják, hanem lelkes, szimpatikus (már akinek azok) játékosok, akiknek nincsenek eredményei, nincsen nevük, és nincsenek olyan képességek birtokában, melyekkel a csapat hasznára válhatnának. Egyébként kit érdekel az, hogy egy játékos zsoldos vagy nem? A szurkoló akkor is szeretni fogja (feltéve ha jönnek az eredmények), hogy ha zsoldos, és akkor is ha "szeretre méltó". Feltételezem, hogy a Chelsea, vagy a Man City szurkolók nem bánkódtak amiatt, hogy a középszerűségből kiemelték a csapatukat, lecserélték az addigi játékosokat zsoldosokra, akikkel nyernek, eredményeket érnek el. A szurkolóknak mindegy ki játszik, csak legyen eredmény. Zsoldosokkal pedig ezerszer nagyobb az esély eredmények elérésére, mint kedves, aranyos, szimpatikus játékosokkal.

juventus 79 2010.10.02. 13:02:36

másik ki ebben a csapatban csupasziv? több meccsen keresztül még nem láttam az öregen kivul mást, aki meg akart volna dögleni a pályán a csapatért vagy a Juventusért

Tony 2010.10.02. 13:20:38

mmartin, ahogy 1 előző cikknél te javasoltad nekem,én is csak azt mondhatom,ne fáradj,fölösleges.

west 2010.10.02. 13:50:31

Juventus 29 például Krasic zsoldosnak tűnik vagy csupa szív játékosnak?Manninger végig padozza a szezont mikor lehetne máshol állandó kezdő vagy például iaquinta is ezt tette Trezeguet és az öreg mögött 2évvel ezelőtt, akkor ők zsoldosok?Ha Chiellini megkapja a 3.2milliós fizetését a vezetőktől akkor miért kérné csak a felét.Del Piero megkapja az 5milliót Buffon 6-ot miért kellene kevesebbet kérnie ha megadják nekik.Vagy megkapod életed állását 5milliós fizetéssel imádod szereted és azt mondod oké nekem elég a fele?nem hinném.

4Evorg 2010.10.02. 13:52:55

"Fogalmam nincsen miről beszélsz, sztem te magad sem tudod, a kommented 90%-nak nincs értelme." Te mire fel vagy ilyen nagyképű? Megint idejössz, és egy szón (zsoldos) fennakadsz és provokálod a vitát. A blogolók 90% nem tudja elviselni a tenyérbemászó stílusodat, ami nagyon gáz szerintem. "Persze tudom, hogy most majd aztán jön az osztás, hogy mit keresek itt, menjek a City vagy a Lech Poznan oldalára, mert én nem vagyok igazi Juventus szurkoló, de nem érdekel, mivel a tény, az tény." Nem, nem jön senki azzal, hogy nem vagy Juventus szurkoló, de ha az vagy, akkor a legrosszabb mentalitású. Nem tudom tisztában vagy-e a szurkolás fogalmával, de nem hiszem. És nem azt mondom (ezt már leírtam párszor), hogy nem lehet kritizálni egy csapatot, hanem azt, hogy ne csak a negatívumokat vedd észre, és fröcsögj itt össze-vissza. Mert igen, lehet fikázni ebben az ínséges időben, és meg lehet nevezni a negatívumokat, de te CSAK azokat veszed észre, a pozitívumokat (IGEN! Azok is vannak) NEM! Tipikusan az a szurkolü lehetsz, aki most a nagy megmondóembert játsza, és ha a későbbiekben majd menni fog a csapatnak és jönnek az eredmények, majd te fogod verni a legjobban a melled, hogy IGEN! Én JUVENTUS szurkoló vagyok. A posthoz szólva: FORZA JUVE!!! FORZA AGNELLI!!

kacy85 2010.10.02. 14:10:24

Ez a zsoldos - nem zsoldos vita annyira felesleges és értelmetlen. Szerintem kár rá pazarolni a szót.

juventus79 2010.10.02. 14:41:52

west-a nevem juventus 79 és nem29 de mindegy tudod, mit-igazat adok neked. De akkor ne írjátok hogy a Madridba,interbe ,stb. stb. zsoldosok jácnak.¸ökis csak a pénzukér játsznak ahogy a Juvéban is a játékosok. csak ök. több pénzért jobban itt kevesebb pénzért szarabul. Ha holnap átkeresztelnék a csapatot xy-nak, akkor azt gondolod a fél csapat elmenne, mert ők igazi juventinok. szart mind maradna mert megkapnák a pénzüket. Az igazi juventino a szurkoló, aki jóban és rosszba kitart a csapat mellet.

Ismeretlen_147985 2010.10.02. 14:42:33

4Evorg: köszönöm szépen a hozzászólásodat, nem kívánok reagálni rá, mert nem a témáról szól, hanem rólam.

west 2010.10.02. 14:58:17

Bocsáss meg nem direkt írtam el a neved és logikus amit írsz nyilván sokan szeretnek ott játszani ahol játszanak és egyértelmű hogy azért jár is nekik a fizetés.Mindenhol akad olyan játékos aki még többért vagy könnyebben elérhető sikerekért elmenne bárhova,de remélem a Juventusban ezekből lesz kevesebb.

juventus 79 2010.10.02. 15:04:18

west-Kezet rá

Victor90 2010.10.02. 15:13:55

Ha zsoldosok,ha Olaszok nekünk szurkolóknak,Olasz honba élő társainknak az kell,hogy a csapat nyerje a trófeákat!Balotteli-t is megszeretnénk,ha egyszer itt játszana nálunk és a belét kihajtaná minden meccsen+ontaná a gólokat!Évek óta nem nyertünk semmit,ideje lenne már,és azt se bánnám ha csak Gigi lenne a kapuba Olasz a többi játékosunk külföldi lenne,ezt úgy mondom,hogy gyerekkorom óta nagy Squadra-s vagyok!Remélem a vezetőségünk észre veszi,hogy nem Pepe féle középszerre van szükségünk hanem Krasic féle külföldi minőségi játékosokra!

supeter 2010.10.02. 15:25:21

Köszönjük mmartin, hogy kifejtetted a véleményedet a kérdésről, így legalább nem kell nekünk leírni, hogy mi a szukolói hozzáállásoddal a baj! Ne érts félre, szíved joga, hogy így gondolkozz, hál'istennek senki nem tilthatja ezt meg neked! De azt ne várd hogy egy fikarcnyi szimpátiát is tápláljunk irántad, illetve főleg a megnyilvánulásaid iránt. Én szerethető embereket szeretnék kedvenc csapatomban látni, pl még fifában sem bírok megvenni egy unszimpatikus arcot sem :) Nem is értem, hogy lehet ezt másképp gondolni.. Ja, és amúgy a 2003as és 2007es Milan egy teljesen szerethető, normális csapat volt, de Mourinho Portoja, vagy pl. a 2008as Barca is. Sőt a minket legyőző 1998as Real is, és még sorolhatnám. Azt akarom csak mondani, hogy nem kell feltétlenül egy lelketlen zsoldosbrigád a győzelemhez. Most lehet sokan megköveznek, de én a tavalyi intert sem éreztem olyan mérhetetlenül unszimpatikusnak, mert pont Mourinho rázta őket össze olyan kollektívává, amiben a szívnek is fontos szerepe volt, nem csak a rációnak, vagy a pénznek. Szemben a Ronaldo féle undorító Interrel, ahol a világ legjobb játékosai csináltak magukból bohócot azzal (később már Ronaldo nélkül persze), hogy esélyük sem volt bajnokságot nyerni egészen a calciopoli-ig. De ebben a interben is vannak olyan játékosok, akikre semmi rosszat nem lehet mondani, és akik a többieket is motiválják. Persze, Zanettire gondolok elsősorban, akit utálni szerintem elvakultság, nem tisztelni meg ostobaság. Sajnos ritka mikor 22 olyan játékos van, akik szimpik is, meg jók is, de ha jól sejtem sokunk pont azért Juve drukker, mert ez évekig (95-2006)így volt nálunk!!

Tony 2010.10.02. 15:27:32

Így van sajnos manapság nem az olasz játékosok jelentik a legnagyobb minőséget. El kell találni a megfelelő arányt olasz/nem olasz illetve zsoldosok/nem zsoldosok között. Mindkettőre ugyanolyan nagy szükség van. A kettő együtt ad ki 1 nagyszerű csapatot.

Tony 2010.10.02. 15:32:49

(viktor90-re reagáltam)

Szabi85 · http://szombat 2010.10.02. 15:37:58

Én találtam egy ilyen táblázatot még régebben. FIZETÉSEK A SERIE A 2010-es szezonjában: Csapatok kiadása a fizetésekre erre az idényre: 1. Milan 130 m. euró 2. Inter 121,4 3. Juventus 100 4. Roma 83 5. Fiorentina 41,7 6. Lazio 41 7. Genoa 36,7 8. Sampdoria 34,7 9. Napoli 28,3 10. Bologna 22,6 11. Palermo 22 12. Parma 20,7 13. Bari 19,6 14. Catania 18,7 15. Udinese 18,5 16. Cagliari 14.8 17. Lecce 13,8 18. Brescia 13,5 19. Chievo 13,2 20. Cesena 8,3 Az arányok alapján elég jó dolga van itt a Juve játékosoknak, míg a Palermo és Bari ötödannyit költ fizukra és lazán elkentek minket. Bízzunk a csapatban oké, de azért jogosan várhatunk komoly eredményeket ilyen kiadások és ilyen klubnév mellett.

Ismeretlen_53881 2010.10.02. 16:31:48

Van egy szurkolói réteg, aki igényli ezeket a dolgokat, nő a valahova tartozás érzése, ilyesmi. Mondjuk engem soha nem érintett meg ez, de nem is én vagyok a fő címzett.

Ismeretlen_149053 2010.10.02. 17:36:47

Supeter egyetértek veled maximálisan! Forza Juventus!

Ismeretlen_102246 2010.10.02. 21:19:10

Az összetartozást tápláló levelek többsége nyálas levél, de én speciel ezt nem tartom annak, mert őszintén hangzik. Én például az érzés nélküli érveléseket utálom (bár tudom, hogy sajnos én is ebbe a kategóriába esek legtöbbször). A puszta ráció, lásd egy csapatnak csak az a célja, hogy nyerjen... ez nem a legfőbb cél és nem a legjobb eszköz. Ahhoz, hogy nyertes legyen egy csapat, kell az összetartozás a "csapatság", amit éppen az ilyen levelek visznek előre. A híres hadvezérek híres beszéde sem éppen érzelemmentes és racionális: "Fiúk, most túl kell élni a csatát, mert különben meghalunk". Ezzel a tények közlésén kívül semmit sem tudunk meg és nem tüzelik föl a többséget... jó vezérnek is tudni kell lenni. A hszek többsége pedig arról tanúskodik (lehet holnap ez már másként lesz), hogy a többségnek az ilyen levelek inkább pozitívumként jelennek meg, mint negatívumként. Tehát ez a levél alapvetően pozitívnak tűnik abból a szempontból is, hogy a többséget megmozgatja és a szurkolói mivolt felé mozgatja: a szurkolás felé (és nem a destruktív kritika felé).

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása