Storari: "Megtiszteltetés a Juventushoz tartozni"

A Gianluigi Buffon sérvműtétje utáni napon Marco Storarin volt a sor, hogy válaszoljon az újságírok kérdéseire.

storari

Az ő és Alexander Manninger feladata lesz, hogy helyettesítsék Buffont, és Storari nagyon is tudatában van a rá váró feladatnak.

"Megtisztelő a Juventushoz tartozni és ilyen sok bajnok mellett játszani. Remélem Buffon mihamarabb visszatér, ugyanis vele tréningezni nagyszerű lesz. Hamarosan felhívom, hogy sok szerencsét kívánjak neki."

Vajon a Juventushoz érkezése Buffon sérülésének és a jó teljesítményének vagy a Del Nerivel meglévő jó kapcsolatának köszönhető?

"Ha Buffon nem sérül le, soha nem jövök a Juventushoz, és ha nem játszottam volna jól a Sampban, nem én lettem volna a kiválasztott. Illetve, ha Del Neri nem lett volna velem megelégedve, soha nem jöttem volna Torinóba. Azt hiszem különböző okok összessége nyomán érkeztem a Juvéhoz."

A Bianconeri új kapusa beszélt a csapat új edzőjéről, Gigi Del Neriről is.

"Mindössze 6 hónapja ismerem. Miután idén januárban megérkeztem a Sampdoriához, elkezdtünk nyerni, és szinte csak kellemes pillanatokat éltem át. Egy kedves személynek ismertem meg, noha mindig mindenki előtt világossá tette, hogy ő hozza a döntéseket. A kapustól azt kérte, hogy magas szintű teljesítményt hozva kövesse a védelem mozgását. Ez nem lehetett probléma, hiszen nagyon jól felkészített minket."

Marcónak a Juventusban meg kell küzdenie a helyéért, de nem ijed meg a harctól.

"Mindenki a legjobbat szeretné a karrierjének, de nekem most csak az edzésen jár az eszem, és ha megérdemlem, játszani fogok, ahogy minden csapatnál történik. A Milannál megvolt a hierarchia. A negyedik számú kapus voltam, aztán már a kapuban találtam magam. A Firenzében eltöltött egy évem alatt viszont mindössze egyszer védtem, de sohasem gondoltam úgy magamra, mint a második számú kapus. Mindig a csapat rendelkezésére álltam és szükség esetén segítséget nyújtottam. Nem vagyok többé kisfiú és hiszem, hogy egy 33 éves nagyfiú segítsége hasznos lehet."

A Juventusnál eltöltött első napok pozitív képet festettek a klubról Marco szemében.

"Egy nagy szervezethez és egy sok bajnokból álló csapathoz csatlakoztam. Habár még nem töltöttem el túl sok időt itt, azt hiszem a csapat rendben van. A piaci pletykák nem zavarnak minket, tudjuk, hogy lesznek, amíg a tárgyalások lezajlanak. Profi labdarúgók vagyunk, akiket nem lehet befolyásolni. Valaki szkeptikus a csapattal kapcsolatban? Talán azért, mert tavaly nem sikerült az első 4 között végezni. Ha ez egy másik csapattal történik meg, semmi különöset nem jelent, viszont a Juventusnál annál inkább. Itt nem teljesíthetsz rosszul. A Scudettóra esélyes csapatok? Az Inter, ami mindent megnyert, a Milan, a Roma, és természetesen a Juventus."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr484652660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_150170 2010.07.06. 09:19:27

Sok sikert "Csubi"!

Juventuno-Gyor 2010.07.06. 12:25:12

szokásos segnyalás.....

Ismeretlen_99954 2010.07.06. 13:26:45

be fog válni szerintem, nagyon jó kapus, csak csórikámnak nem alakult jól eddig a karrierje

billy 2010.07.06. 14:47:09

nem baj, szerintem ő jó arc :D és nem is rossz kapus. és érthető hogy buffon itt létekor még nem fogunk akinfejeveket idehozni stb. csak azt nem értem, hogy manninger miért nem jó? :S tökre bírom és nagyszerű kapus.

fmsteve 2010.07.06. 14:59:08

Szerintem az lehet a dolog mögött, hogy ha Mani megsérülne (amire az előző idényben többször is volt példa) nem akarnak egy ifi kapussal kiállni. Mondjuk így legalább kiderülhetne h mit érnek a tehetségesnek tartott fiatal kapusaink, mert ha ne játszanak nem igazán nyernek tapasztalatot.

Ismeretlen_152362 2010.07.06. 15:00:23

gondolom azért hozták ide, ha neadj' isten manningerrel is lesz vmi, akkor ne chimentinek kelljen a kapuba állnia, mert az maga lenne a katasztrófa.

Ismeretlen_161778 2010.07.06. 15:05:49

Chimenti bizonyára nem áll be a kapuba, mert visszavonul.

Ismeretlen_99954 2010.07.06. 15:38:34

fmsteve a kapusok késõn érõk, vagyis amire Kirevbõl vagy Pinsoglioból láthatunk valami lényegeset, addigra 26-27 év körüliek lesznek (addig kölcsön kell adni õket kiscsapatoknak)

Ismeretlen_147985 2010.07.06. 16:19:32

Ne gondoljátok azt, hogy Storari-t azért igazoltuk le, hogy majd ha Manninger-rel történik valami, akkor ne egy ifikapussal álljunk ki. Storari Del Neri embere, nem véletlen került pont ő ide, egyértelmű, hogy vele fogunk kezdeni a kapuba, s nem Manninger-rel.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása